• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ecological schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:11:
FSD 14.3.8 is uit in Amerika, met de Summer update. https://x.com/wholemars/status/2092424900925706256 . Ben benieuwd welke updates in FSD zitten en welke improvements er in zitten. Ik zal X in de gaten houden.
Staat hiero.
Zo te zien alleen minor improvements en verbeteringen in het besturingssysteem zelf.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:21
Yaksa schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 15:32:
[...]

Staat hiero.
Zo te zien alleen minor improvements en verbeteringen in het besturingssysteem zelf.
Er zitten wel meer dingen in zoals nu kan je zoomen op FSD: https://x.com/BLKMDL3/status/2092483225918865775

Ook weten we pas echt of er punten zijn aangepast als we meer informatie hebben over de real world usage, we horen het vast wel de komende weken!

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55

• Yaksa
  • Nu online
En hoe nuttig is dat? Inzoomen bij een scherm waar je vooral niet te veel naar moet kijken want anders heb je een strike te pakken.
Dan lijkt mij de gemelde verbetering op het gebied van gezichtsherkenning (ogen, zonnebril e.d.) meer het vermelden waard.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Ecological
Yaksa schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:19:
[...]

En hoe nuttig is dat? Inzoomen bij een scherm waar je vooral niet te veel naar moet kijken want anders heb je een strike te pakken.
Dan lijkt mij de gemelde verbetering op het gebied van gezichtsherkenning (ogen, zonnebril e.d.) meer het vermelden waard.
Dit gaat over de US versie, dus je kan daar zelfs minuten lang op je telefoon zitten zonder strike. :D

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55

• Yaksa
  • Nu online
Ecological schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:22:
[...]Dit gaat over de US versie, dus je kan daar zelfs minuten lang op je telefoon zitten zonder strike. :D
Ja, duh. En dit subforum gaat over FSD in Nederland.......
Dus die functie hebt hiero geen nut.

gwg schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 15:15:
[...]

Als we verkeersregels als suggesties gaan behandelen dan weet ik er zelf ook nog wel een paar. Dat is onwerkbaar. Een systeem als FSD moet zich ook gewoon houden aan de regels. Dat is dus geen voorrang verlenen aan deelnemers die geen voorrang behoren te krijgen. Echt heel veel simpeler hoeft het niet te zijn.
Ik denk dat Waymo het helemaal met jou eens is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSKo272bExnDRIhbR8yCV_7j1sg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VldWu8BN8NYP1uxOEYPgPc6B.png?f=user_large

• Ecological
Yaksa schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:27:
[...]

Ja, duh. En dit subforum gaat over FSD in Nederland.......
Dus die functie hebt hiero geen nut.
Okay meneer zonder FSD :+ .

Ik vind het interessant want het laat zien wat er in de pipeline zit.

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:46
Masterchiev schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:36:
[Afbeelding]

Iemand dit eerder gehad? Ik krijg de update opnieuw aangeboden. Geen andere software nummer.
Same here, over 4g gedownload.
MY 2025 pre juniper

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:11
Yaksa schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:19:
[...]

Die visualisatie is wel echt een stuk mooier dan bij ons.

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:46
pdidi schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 09:46:
Iemand met een Legacy 2024 Model Y HW4 die 2026.27.100.1 al heeft gekregen?
Ja, kreeg hem gepushed meteen bij instappen vanmiddag op het werk. Wel van januari 2025

• Yaksa
  • Nu online
Masterchiev schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:12:
Mijn gevoel zegt dat we die mooie visualisatie hier in Nederland volgend jaar ook gaan krijgen. Wel tegen een bijbetaling van 10 euro extra op het maandelijkse abo......
Ik zou liever zien dat Tesla meer werk stopt in de specifieke verkeersregels, verkeerslichten, verkeersborden (én onderborden) die we hier in Nederland hebben. Eerst de 'fouten' er uit halen en dan pas 'mooi maken'. Ennuh, leuk dat GROK er in komt, maar ja, die adviseert dat je, i.p.v. een Tesla, beter een KIA of Toyota zou kunnen kopen....

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Over het Self drive menu in de app. Soms bij het opstarten van de app(iOS) laat hij het knopje/tab zien en vandaag kom ik er zelfs op klikken om erin te komen.

Ik zag niets meer dan in de auto overigens. En nu is het weer weg.

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:53
Masterchiev schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:36:
[Afbeelding]

Iemand dit eerder gehad? Ik krijg de update opnieuw aangeboden. Geen andere software nummer.
Jep gisteren dezelfde versie geïnstalleerd, vandaag weer. Zit nog even de historie door te kijken, maar was ook 1 van de snellere updates van 30 minuten volgens teslamate. Alhoewel ik het idee had dat de auto langer niet reageerde.

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:43
Masterchiev schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:12:
[...]

Wat is er anders aan dan? Afgezien van de gele lijn wat in Amerika standaard is? Hier is een filmpje van de EU FSD in de avond en het lijkt er hetzelfde uit te zien.
Myrdhin schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 19:42:
[...]

Wat is er anders aan dan? Afgezien van de gele lijn wat in Amerika standaard is? Hier is een filmpje van de EU FSD in de avond en het lijkt er hetzelfde uit te zien.
Hee, die is van @Mar.tin. Lang geleden dat we een nieuwe easy riding hebben gehad

• Masterchiev
Myrdhin schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 19:42:
[...]

Het lijkt veel breder te kunnen kijken ofzo. Die gele lijn vind ik erg fijn als contrast tov het witte.

• Masterchiev
karel_G_1981 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:26:
[...]

Dan zal het wel urgent zijn , want dat kost tesla geld
Uitrol lijkt te zijn gestopt als ik teslafi bekijk.
Pagina: 1 ... 120 121 Laatste

Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.