• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:54
Tommie12 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:24:
[...]

Op basis van context, omgeving, en GPS locatie.

Maar ik had vanmorgen ook dat een bord 30km/h met onderbord +3.5T aanzien werd als 30km/h terwijl het niet toepasselijk is op een auto. Is het dan zo moeilijk om een onderbord te lezen?

En einde bebouwde kom zonder andere borden in de buurt werd ook niet herkend, dus de auto bleef 50 rijden waar 70 mocht en kon.

Maar als de auto dan 30km/h herkent en 40 blijft rijden... dan is het systeem absoluut nog niet rijp.

Ik vind echt dat RDW heel lichtzinnig heeft goedgekeurd, in die mate zelfs dat ik me af vraag of er andere druk is uitgeoefend. (en laat ons nu niet verwijzen naar de VS, daar is momenteel alles corrupt)
Stond de speed offset of contextual speed aan?

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:16
ZegHetMaar schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:19:
[...]

echt ik word zo ziek van zulke mensen.

Ga jij ook huilen als mensen een gratis netflix trial krijgen omdat jij al een netflix abbonement hebt?
Feel free om ziek te worden hoor! 8)7
Netlflix trial is voor nieuwe klanten - hier betaal je minimaal 40K voor een wagen, waar ze dan vervolgens upsell willen doen. De mensen die op dag 1 willen intekenen, vragen ze €99/maand, terwijl de mensen op dag 2 gratis 1 maand (en vervolgend nog eens 2 maanden) geven. En dat vind jij normaal? Commercieel gezien vind ik dit allesbehalve... :+ Maar goed, ik laat mijn slaap er niet voor als jij dat normaal vindt hoor!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
cocico schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 12:16:
[...]

Feel free om ziek te worden hoor! 8)7
Netlflix trial is voor nieuwe klanten - hier betaal je minimaal 40K voor een wagen, waar ze dan vervolgens upsell willen doen. De mensen die op dag 1 willen intekenen, vragen ze €99/maand, terwijl de mensen op dag 2 gratis 1 maand (en vervolgend nog eens 2 maanden) geven. En dat vind jij normaal? Commercieel gezien vind ik dit allesbehalve... :+ Maar goed, ik laat mijn slaap er niet voor als jij dat normaal vindt hoor!
Mee eens. Loyale klanten worden hiermee flink benadeeld. We praten hier over 99 euro pm terwijl Netflix rond 8 euro pm is.
Pagina: 1 ... 113 114 Laatste

Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.