• vanLier
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:13
Betekend de update 2026.21.100 ook dat je direct FSD krijgt? Hij is de update aan het downloaden, al meer dan 4u bezig van 2026.14.300, maar zie in de release notes niets over FSD staan...

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:33
vanLier schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 18:29:
Betekend de update 2026.21.100 ook dat je direct FSD krijgt? Hij is de update aan het downloaden, al meer dan 4u bezig van 2026.14.300, maar zie in de release notes niets over FSD staan...
Yes, FSD zit in die release, dus zou betekenen dat je FSD hebt indien je een abbo hebt en een auto die van origine uit een gebied komt waar het is gereleased (NL BE DK etc)

• vanLier
Ah super! Jammer dat het lang duurt, bij na 5u bezig en hij springt steeds tussen 63 en 75%, hopelijk is hij morgenochtend wel klaar 🙏🏻

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 23:29
Nog geen nieuws uit Duitsland ? 😢

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:35
karel_G_1981 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 19:45:
Nieuws was toch ook dat er voor het einde van deze maand geen nieuws zou komen?

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:45
karel_G_1981 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 19:45:
Nee, de Duitse rdw heeft nu vakantie sinds vandaag begreep ik. Italië zou nog wel kunnen, die gaan 1 augustus een maand op vakantie.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:15
vanLier schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 19:31:
Ah super! Jammer dat het lang duurt, bij na 5u bezig en hij springt steeds tussen 63 en 75%, hopelijk is hij morgenochtend wel klaar 🙏🏻
Heb je wel goede wifi ontvangst? Dat lijkt me wel erg lang. Hier vanmiddag ook geïnstalleerd en dat duurde veel langer dan welke update ik eerder heb gehad in m’n 2019 Model 3. Het duurde hier ongeveer 30-40 min downloaden en daarna zeker 50 min om te installeren.

Eerste indruk met FSD is heel goed. Indrukwekkend hoor. Ongelofelijk soepel en nog niet op fouten kunnen betrappen. Als ik er meer ervaring mee heb dan zal ik m’n ervaringen delen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:51
Net terug van vakantie naar Duitsland / Oostenrijk;

FSD tot de grens uiteraard, dan moet je dus stoppen om te wisselen van FSD naar "automatisch sturen" of "TACC". Wie heeft dit nou weer bedacht??? Uiteraard op de terugweg weer omgekeerd. Soms vind ik deze wagen echt geniaal maar bij dit soort zaken krijg ik echt jeuk...

Heb trouwens het idee dat "automatisch sturen" slechter is geworden, totaal onbruikbaar in Duitsland en Oostenrijk. Veelal vol in de ankers omdat ergens op een afrit een bord met 70 staat of voor andere onbekende reden. Ook op b wegen vol in de ankers zodra er een vrachtwagen tegemoet komt en vaak kan hij het vele bochtenwerk niet aan. Ben ik de enige met deze ervaring? Vorige keer in Duitsland had ik deze ervaring niet...

Verwacht er ook geen verbeteringen in sinds het niet meer standaard geleverd wordt en alles naar FSD gaat.

Enfin; net 2026.21.100 geinstalleerd, hoop op wat verbeteringen vooral qua voorsorteren.

Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:17
replica17 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:34:
FSD tot de grens uiteraard, dan moet je dus stoppen om te wisselen van FSD naar "automatisch sturen" of "TACC". Wie heeft dit nou weer bedacht??? Uiteraard op de terugweg weer omgekeerd. Soms vind ik deze wagen echt geniaal maar bij dit soort zaken krijg ik echt jeuk...
Het is een 'idee' uit oogpunt van veiligheid; op deze manier zou de bestuurder zich beter bewust zijn van het feit dat er overgeschakeld wordt naar een ander systeem wat een andere manier van aandacht behoeft.
En wanneer je er wat dieper over nadenkt dan valt daar wel wat voor te zeggen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• vanLier
Hoedje schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 20:57:
[...]

Heb je wel goede wifi ontvangst? Dat lijkt me wel erg lang. Hier vanmiddag ook geïnstalleerd en dat duurde veel langer dan welke update ik eerder heb gehad in m’n 2019 Model 3. Het duurde hier ongeveer 30-40 min downloaden en daarna zeker 50 min om te installeren.

Eerste indruk met FSD is heel goed. Indrukwekkend hoor. Ongelofelijk soepel en nog niet op fouten kunnen betrappen. Als ik er meer ervaring mee heb dan zal ik m’n ervaringen delen.
Dank, heb hem nu aan de hotspot en toen was het snel klaar. Krijg je 1 maand gratis, als je nog niet bent geabonneerd?
Pagina: 1 ... 105 106 Laatste

Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.