• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:53
PixelPusher schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 17:12:
... Iets verderop kwamen we op een weg die via een klein bruggetje omhoog kwam bij een grotere weg, ook hier moest de bestuurder even ingrijpen omdat er waanzinnig veel verkeer van alle kanten kwam.
Ik vermoed ook dat de auto niet goed kon zien wat er gebeurde omdat de weg een beetje omhoog liep en er tegelijkertijd ook allemaal fietsen ons van achter en de zijkant inhaalden.
Heeft u dit misschien ook gefilmd? En bent u bereid dit te delen?

• Destynx
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:13
Omdat ik nog geen video’s van typische Nederlandse 60 wegen had gezien mijn ervaring even geüpload. Dit is de Ouderkerkerdijk vlak buiten Amsterdam. Inclusief tegenligger waarbij FSD even de berm in moest.

Voelde alsof er een rustige ervaren bestuurder achter het stuur zat. Reedt fijner en veiliger dan menig taxi chauffeur 😂

YouTube: FSD experience rit Amsterdam

EV: Tesla M3 LR, PV: Zuid-West 7025Wp, Verwarmen: Adlår Castra Aurora 2 6kW warmtepomp + Daikin 3MXM68 - 5kW woonkamer - 2,5 slaapkamers, SWW: Atlantic Explorer V4 270L

• PixelPusher
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:11
Een zekere insider meent te beweren dat het toch echt aanstaande is:

https://x.com/SawyerMerritt/status/2027152593005260888?s=20

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:18
20 maart?!

Alle tijdlijnen inclusief die van de RDW wezen op een tijdlijn die eindigt in februari. Die deadline nu 3 weken opschuiven is wel wat gek, zeker icm Musk die weer een klassieke slag om de arm houdt.

Ik weet het nog niet zo goed eerlijk gezegd.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Volledige interview hier: gek genoeg wil dat extract bij mij niet laden, het hele interview wel

Signatures zijn voor boomers.

Pagina: 1 2 Laatste