The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Huub Huub Barbatruc!
Do { Ping } while ( LOL )
Jammer dat het geen brons erbij is, nummer 4, de meest waardeloze plek om te eindigen.
Omdat elke kleine beschadiging minder grip betekend.Shadow_Agent schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 21:47:
Waarom moeten ze bij een herstart allemaal ijzers checken?
Poutsma vast achter Fontana. Had mogelijk beter P3 kunnen verdedigen dan P2 aanvallen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Volgens mij pakte NL acht jaar geleden brons vanuit de B-finale door DSQ’s in de A-finale, dus het kan wel degelijk uitmakenDNA_Saint schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 21:44:
Heel die b finale gaat nergens over.
https://www.nporadio1.nl/...kwalificaties-in-a-finale
Ja, dat klopt, maar dat is een uitzondering.Wyke schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 21:51:
[...]
Volgens mij pakte NL acht jaar geleden brons vanuit de B-finale door DSQ’s in de A-finale, dus het kan wel degelijk uitmaken
Verzin dan een andere regel ipv een troost finale, met een minimale kans op brons.
Huub Huub Barbatruc!
Bij de aflossing is de kans daarop groter omdat er in de A finale maar 4 starten. Als er 2 een penalty krijgen in de finale is dat al genoeg. Bij de individuele afstanden moeten er 3 een penalty krijgen. De kans daarop is wel heel erg klein. Ik heb het nog nooit gezien.Wyke schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 21:51:
[...]
Volgens mij pakte NL acht jaar geleden brons vanuit de B-finale door DSQ’s in de A-finale, dus het kan wel degelijk uitmaken
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Huub Huub Barbatruc!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit was meer Inspector GadgetPatrickC schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:00:
WTF… uitschuifbeen… ala Sjinkie
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Alleen zilver en brons (Knegt).....tot nu danQuad schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:03:
Hebben wij nog nooit goud gehaald op shorttrack bij de mannen?
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 12-02-2026 22:05 ]
Okay, ik had dat wel gedacht eigenlijk. Achja nu sowieso wel.vhal schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:04:
[...]
Alleen zilver en brons (Knegt) tot nu dan...
nggyu nglyd
Ik zou zweren dat die knakker ook al goud had maar wellicht is mijn geheugen te optimistisch.vhal schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:04:
[...]
Alleen zilver en brons (Knegt).....tot nu dan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Short track in de toekomst structureel meer medailles dan langebaanschaatsen? En is daar een causaal verband? Meer talent dat naar short track gaat ipv de lange baan? Discuss
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Korte aandachtsspanne, snelle acties, spectaculaire crashes. Of lange wedstrijden op techniek en specifieke ritopbouw qua rondetijden wat je een beetje moet snappen. Wat ligt het tegenwoordige tv-publiek beter denk je.Dr. Strangelove schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:11:
Maakt vanmiddag wel een beetje goed.
Short track in de toekomst structureel meer medailles dan langebaanschaatsen? En is daar een causaal verband? Meer talent dat naar short track gaat ipv de lange baan? Discuss
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die Chinees is Lang.carpebios schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:25:
Hoe groot is die Chinees?
Hij is 1.84 Long.carpebios schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:25:
Dan is de rest zo klein? Ik dacht echt boven de 2 meter.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tja, shorttrackers hècarpebios schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:29:
[...]
Dan is de rest zo klein? Ik dacht echt boven de 2 meter.
Gemiste kans.carpebios schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:25:
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Klopt niet helemaal. Dit goud is definitief.PatrickC schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:00:
WTF… uitschuifbeen… ala Sjinkie
Bij Sjinkie zou er nog een knokpartij en dsq op gevolgd zijn.
Helaas is het andersom, de meesten gaan naar de lange baan. Kan ik een heel epistel voor opstellen waarom maar korte versie is dat het Nederlands team geen plek heeft en er geen commerciële ploegen zijn die de talenten na dat ze 18+ zijn kunnen opvangen (en betalen).Dr. Strangelove schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:11:
Maakt vanmiddag wel een beetje goed.
Ook bizar: Bij de 5 km zaten de eerste vier vrouwen dichter bij elkaar (0.3 sec) dan de nummers 1 en 2 van de 500m shorttrack (0.7sec)
[ Voor 3% gewijzigd door breew op 13-02-2026 08:30 ]
Zijn niet vast, maar Groenewoud moet dan zelf besluiten de 1500m niet te rijden. De 1500m is de laatste afstand en heeft dus geen invloed meer op de andere afstanden. Dus de 1500m laten schieten om alle pijlen te richten op de ploegachtervolging en mass start is niet aan de orde. Ik verwacht dan ook dat Groenewoud gewoon die 1500m gaat rijden, behalve als ze ziek zou zijn.bvbal79 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:05:
Zijn de inachrijvingen nu vast. Elk ziel ziet dat Groenewoud beter de 1500 kan laten aan Beune en zich richten op de massasprint. Ze lijkt niet in vorm
Ik denk dat @bvbal79 bedoelt dat bondscoach op de 1500 toch beter voor Beune kan kiezen dan voor Groenewold, omdat die laatste niet in vorm is. Heef verder niks te maken met inzet op massastart of ploegenachtervolging.PatrickC schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 08:42:
[...]
Zijn niet vast, maar Groenewoud moet dan zelf besluiten de 1500m niet te rijden. De 1500m is de laatste afstand en heeft dus geen invloed meer op de andere afstanden. Dus de 1500m laten schieten om alle pijlen te richten op de ploegachtervolging en mass start is niet aan de orde. Ik verwacht dan ook dat Groenewoud gewoon die 1500m gaat rijden, behalve als ze ziek zou zijn.
Geen idee of dat kan als Groenewold zelf wel zou willen rijden, maar daar heb je als coach je tactieken voor om haar beslissing te beïnvloeden.
[ Voor 4% gewijzigd door Toke_gt op 13-02-2026 10:46 ]
De bondscoach heeft bij het OKT al gekozen. En dat is wat er aan de start verschijnt, tenzij Groenewoud zich afmeldt. Maar tot nu toe heeft ze nog geen eremetaal, dus waarom zou je nog een kans, hoe klein of groot die dan is, laten schieten.Toke_gt schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 10:44:
[...]
Ik denk dat @bvbal79 bedoelt dat bondscoach op de 1500 toch beter voor Beune kan kiezen dan voor Groenewold, omdat die laatste niet in vorm is. Heef verder niks te maken met inzet op massastart of ploegenachtervolging.
Geen idee of dat kan als Groenewold zelf wel zou willen rijden, maar daar heb je als coach je tactieken voor om haar beslissing te beïnvloeden.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Maar de vraag is dus of de bondscoach die keuze nog kan veranderen als hij zou vinden dat Groenewold niet in vorm is.LordSinclair schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 11:02:
[...]
De bondscoach heeft bij het OKT al gekozen. En dat is wat er aan de start verschijnt, tenzij Groenewoud zich afmeldt. Maar tot nu toe heeft ze nog geen eremetaal, dus waarom zou je nog een kans, hoe klein of groot die dan is, laten schieten.
Ik zeg niet dat hij dat zou moeten doen, of dat Marijke zich moet terugtrekken, maar kan het in theorie?
Nee, idioot. Dat betekent gewoon dat hij ook een slechte (relatief dan) dag kan hebben en iemand anders een goede en dat die dan gewoon sneller is. Niks vernederends aan. Dit is exemplarisch voor de beroerde kwaliteit van de NOS sportverslaggeving. Het is allemaal opgeklopt verzonnen drama, gezochte negativiteit om het maar..... spannend? te maken ofzo. En bij Nederlandse deelnemers zien ze goud waar dat niet bestaat tot er gefinished is, dan is het ineens doorzeiken over hoe mis het allemaal is in het interview (zie schaatsen/shorttrack).
Gelukkig is er Eurosport.
Interessant dat je commentaar hebt op het overdrijven, door zelf te overdrijven.Bundin schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 12:53:
Had net bij de finish van de toppers van de 10km mannen cross country even de NOS aan staan. De commentator: "het zou toch een vernedering voor Klaebo zijn als hij moet opstaan [uit de stoel voor de huidige #1], hij is toch de koning?".
Nee, idioot. Dat betekent gewoon dat hij ook een slechte (relatief dan) dag kan hebben en iemand anders een goede en dat die dan gewoon sneller is. Niks vernederends aan. Dit is exemplarisch voor de beroerde kwaliteit van de NOS sportverslaggeving. Het is allemaal opgeklopt verzonnen drama, gezochte negativiteit om het maar..... spannend? te maken ofzo. En bij Nederlandse deelnemers zien ze goud waar dat niet bestaat tot er gefinished is, dan is het ineens doorzeiken over hoe mis het allemaal is in het interview (zie schaatsen/shorttrack).
Gelukkig is er Eurosport.
Nee ze niet overal goud in. Ik zou wat beter kijken.
Ik vergiste me daarin bij het schrijven. Vroeg me gewoon af wie in dit stadium bepaalt wie er uiteindelijk rijdt. En dan vooral of dat nog kan wijzigen na het OKT. En dat is dus aan de rijders met hun eigen coach.bvbal79 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 12:52:
Over welke bonscoach hebben jullie het...die beslist alleen over de ploegenachtervolging.
Ik vind het helemaal niets. Als ik gisteren dat interview met Glenn de Blois zag na zijn uitschakeling… hij heeft deze OS al ‘kado’ gekregen want was eigenlijk niet geplaatst en dan gaat hij er zo onverschillig mee om als hij wordt uitgeschakeld? Ik heb dit gevoel bij al die X-gamers trouwens… meedoen lijkt belangrijker dan presteren.TheBrut3 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 13:46:
Dat SBX is toch ook wel een leuk onderdeel. Mooie onderlinge gevechten. Gisteren was het aan de mannen, momenteel de vrouwen.
net als duo rodelen wat ik gisteren zag
Ja, dat slaat echt nergens op, 2 die bovenop elkaar liggen op zo’n klein sleetje. En dan verzinnen ze er ook nog zo’n mixed team estafette event bij… weer een evenement waar rodel land Duitsland weer een extra gouden medaille op kan scoren. Maar ja… die mixed team events zien we bij steeds meer sporten… atletiek, zwemmen, schaatsen, wielrennen,….
Eh....ik ken het dubbel rodelen maar dubbel skeleton is nieuw voor mij. Is dit echt want vgm haal je wat door elkaarShadow_Agent schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 14:36:
SBX gaat nog wel, daar zit tenminste een competitieelement in. Dat moguls bijvoorbeeld is echt geen sport wat op de OS thuishoort.
net als duo skeleton wat ik gisteren zag
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 13-02-2026 15:07 ]
Breng die landen inderdaad maar niet op ideeën! Als je met z’n tweeën pas op zo’n rodel-sleetje, dan lukt dat ook vast op een skeleton-sleetje!vhal schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:06:
[...]
Eh....ik ken het dubbel rodelen maar dubbel skeleton is nieuw voor mij. Is dit echt want vgm haal je wat door elkaar
En vandaag schiet Fillon Maillet wel goed en is de marge 13.7 seconden op 23 minuten. Die mag met 2 Noren naar 't podiumBundin schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 14:57:
Botn heeft top gewerkt, maar wat waren Perrot en vooral Fillon Maillet snel op de ski's... wat @TheBrut3 zegt dus
Dat is toch ook precies waar de OS altijd voor hebben gestaan?PatrickC schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 14:19:
[...]
meedoen lijkt belangrijker dan presteren.
Eerst nog de achtervolging zondag. Goede uitgangspositie voor Fillon Maillet, maar volgens mij moeten ze zondag weer 20x schieten. Jacquelin gaf alles en ging echt helemaal kapot, dat is ook gewoon mooi om te zien.Bundin schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:13:
[...]
En vandaag schiet Fillon Maillet wel goed en is de marge 13.7 seconden op 23 minuten. Die mag met 2 Noren naar 't podiumZin in de massastart volgende week.
Edit; En tijdens het interview geeft hij even aan dat hij vader gaat worden, is eens wat anders dan dat je vreemd bent gegaan.
[ Voor 11% gewijzigd door TheBrut3 op 13-02-2026 15:40 ]
“ L'important dans la vie ce n'est point le triomphe, mais le combat...”toolkist schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:30:
[...]
Dat is toch ook precies waar de OS altijd voor hebben gestaan?
Een mooie gedachte, maar inmiddels wel wat achterhaald.
Past wel in het straatje van de dubbeldekkerbobsleeAldoendex schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:18:
Of 4 op elkaar in de toekomst? 🤡
[Afbeelding]
Het officiële olympische motto is "Citius, Altius, Fortius - Communiter", Latijn voor "Sneller, Hoger, Sterker - Samen".toolkist schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:30:
[...]
Dat is toch ook precies waar de OS altijd voor hebben gestaan?
Waarbij 'samen' pas een paar jaar geleden is toegevoegd. De OS is een krachtmeting, welke stam natie heeft de beste atleten.
Wat dat betreft kijk ik altijd met gemengde gevoelens naar jury-sporten. Dat is niet te meten en niet objectief. Als je bij het kunstschaatsen een paars glimmend pak aan hebt en een jurylid heeft een hekel aan paars, kun je al een punt minder krijgen. Je mag hopen dat een jury zo objectief mogelijk werkt.
Heel slecht zelfs, ijzers scheef op de baan, dat is echt niet snel.PatrickC schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 16:05:
Lijkt mij niet zo’n beste eerste run voor Kimberly Bos…
Komt vast door z'n helm.Quad schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 16:35:
Semirunniy is een snelle op de 10KM hoor.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
:strip_exif()/f/image/aTvf4Up7fnerNZiCUzrtAKxG.jpg?f=fotoalbum_large)