[OS2026] Olympische Spelen Milaan-Cortina 2026

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:01
d-vine schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:32:
[...]

Voor het lange baan schaatsen en de sport is het alleen maar goed dat andere landen succes hebben. Niet leuk voor ons natuurlijk.

Shorttrack is ook pas net onderweg.
Jammer van de mixed alleen.

Daarnaast gebeurt daar zoveel met zoveel factoren. Hoe vaak daar niet favorieten het niet lukt.

Laten we eerlijk zijn we zijn vorige keer heel we erg verwend met al dat succes.
Kan niet elke OS zo gaan.
Dat is ook waar dat we verwend zijn. Wat wel leuk was 😄

En voor het schaatsen is het zelfs belangrijk dat andere landen ook winnen, anders gaat er gepraat worden over vervangen door andere sporten.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:51

sus

is druk :+

VidaR-9 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:31:
Pff net interview met Joep. Die is echt helemaal gebroken. Hopelijk kan hij dit omzetten.
Dit Bert Maalderink…. Wat vind ik dat een ongelooflijke natte dweil zeg. “Wat gebeurde er?” “Wat dacht je?”

Hallo Bert, we zagen •allemaal• wat er gebeurde. Ze gingen een potje kaarten op de kruising :F

Van de week ook al bij Jutta. “Waar komen die tranen vandaan?”

Stel dan geen vragen

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:05

SilentSimon

Have you been hopped?

sus schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:48:
[...]

Dit Bert Maalderink…. Wat vind ik dat een ongelooflijke natte dweil zeg. “Wat gebeurde er?” “Wat dacht je?”

Hallo Bert, we zagen •allemaal• wat er gebeurde. Ze gingen een potje kaarten op de kruising :F

Stel dan geen vragen
Had je de uitgelezen kans om hem geen natte dweil te noemen maar een 'Zamboni' dweilmachine

Verder eens.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:51

sus

is druk :+

Ik schat de Zamboni hoger in :+

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:10
Leg liever zelf uit wat de regel is. En zeg niet dat ze tegelijk uit de bocht komen, want dat is wel het laatste wat er gebeurt. Maar @rik86 heeft al uitgelegd hoe de regel in elkaar zit, en dat is heel wat anders.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:51
sus schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:48:
[...]

Stel dan geen vragen
Voor een Bert Maalderink interview viel dit nog erg mee. Ik had vragen verwacht zoals: “Gaat dit ook je 500m en 1500m nog nadelig beïnvloeden Joep?” Hij is namelijk de koning van het negatieve uitvergroten en sporters nog verder de put in praten. Gelukkig kapte hij dit keer zelf het interview af, omdat hij door had dat het interview eigenlijk geen zin had.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:53
Charles Hill schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:24:
[...]
Ik heb het over het totaal aan Nederlandse deelnemers, en dan met name shorttrack wat tegenvalt.
Dat is knap dat je dat al tegenvalt. Er is pas 1 shorttrack event geweest dat om de medailles gaat. Daar is geen medaille gehaald in een sport waar een foutje of pech in een klein hoekje zit. Dus dat het “met name” tegenvalt vind ik wel heel voorbarig.

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:45
rik86 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:30:
[...]

En dat betekent dus dat wennemars voorligt, want die heeft nog een binnenbocht te gaan en de Chinees een buitenbocht en dat scheelt 7 a 8m
En daarnaast is het helemaal niet relevant wie er voor ligt je mag van binnen naar buiten niet de ander hinderen (regel 254.6). En je weet echt wel waar je tegenstander zich bevind. Dit was echt zo onnodig van de chinees.Overigens heeft Joep nog wel een waarschuwing gehad van onsportief gedrag ben dan benieuwd waarvoor dan dat was.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik had na het interview met Leerdam de NOS gemaild dat ik dat soort interviews (en de laatste tijd Maalderink) beneden peil vind. Reactie NOS: het was sportjournalistiek interessant, daarom hebben we het interview wel uitgezonden, al had Leerdam gevraagd van niet. We hebben het gekaderd door het er over te hebben met de analisten in de studio. We willen niet alleen doorgeefluik zijn van wat men wil dat we zien.

Ik vind Maalderink alsnog ongeschikt, maar vrees dat men dat bij de NOS altijd anders zal blijven zien..

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:47
Daarom kijk ik deze OS het schaatsen verder via de HBO/ Eurosport zenders
Die 1000 meter uitzending was voor mij de druppel.

Niet alleen Bert, maar ook maar blijven drammen over Jutta. Zelfs voak nadat Femke een OR schaatste.

Meta Quest 3

• Aldoendex
Aldoendex schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 21:49:
Daarom kijk ik deze OS het schaatsen verder via de HBO/ Eurosport zenders
Die 1000 meter uitzending was voor mij de druppel.

Niet alleen Bert, maar ook maar blijven drammen over Jutta. Zelfs vlak nadat Femke een OR schaatste.

Meta Quest 3

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:11
Net de 2e runs gekeken bij de dubbels in het rodelen. De wedstrijd van de vrouwen was leuk, maar de wedstrijd van de mannen was echt een spektakel! Wat een spannende wedstrijd was dat zeg!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zozo, Italie op 2 - 2 tegen Zweden bij ijshockey. Dat zag ik niet aankomen :)

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:37
ocrammarco schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 21:44:
[...]
Overigens heeft Joep nog wel een waarschuwing gehad van onsportief gedrag ben dan benieuwd waarvoor dan dat was.
Ik schat in: de semi-slaande/afwijzende beweging na afloop in de richting van de Chinees die soort een verontschuldigend gebaar maakte. Jammer als hij daar inderdaad een waarschuwing voor heeft gehad, zijn boosheid was alleszins begrijpelijk.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Bundin schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 22:06:
Zozo, Italie op 2 - 2 tegen Zweden bij ijshockey. Dat zag ik niet aankomen :)
Is leuk om te zien, maar ijshockey is best intensief om te volgen. Het spel gaat binnen 5 seconden van links naar rechts en terug naar links. In elk geval niet saai.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:33
Wennemars..strijder zeg. Ging echt op weg naar minimaal plek 2.

• Aldoendex
Wat is het ijsdansen helemaal top. Spannende finale met nog 2 paren te gaan

Meta Quest 3

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Aldoendex schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 22:39:
Wat is het ijsdansen helemaal top. Spannende finale met nog 2 paren te gaan
Laat mij raden. Italië voor goud of een medaille? Die lijken echt overal goed in.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• PatrickC
AMARONE schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 22:39:
Wennemars..strijder zeg. Ging echt op weg naar minimaal plek 2.
Plek 2 was onwaarschijnlijk, want dan zou zijn laatste ronde nog een stuk sneller geweest moeten zijn dan die van Stolz. Maar een makkelijke 3e plek was het wel geweest.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• PatrickC
Een paar uur later en mij bekruipt bijna een ‘Sven Kramer foute wissel gevoel’. Een zekere medaille die door een ander verkloot wordt. Destijds nog door je eigen coach Kemkers en deze keer door een andere schaatser. Dit was Joep zijn grootste kans op een medaille… 1500m zal lastiger zijn. En of hij er over 4 jaar weer bij is en kans maakt, is zeker geen zekerheidje. Hopelijk lukt het hem op de 1500m op deze OS.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste