Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De multiview is echt geniaal, zeker met een gezin! Ook het geluid wisselen hebben we al veel gebruik van gemaakt.PjotrStroganov schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 12:50:
Maandje HBO Max genomen en ik kan alles zien wat ik wil. Goede toevoeging is de multiview waar je tegelijkertijd max 4 streams kan bekijken. Door een van de streams te highlighten krijg je het bijbehorende commentaar te horen. De stream maximaliseert door erop te klikken en je gaat terug naar de multiview door op back te drukken.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Life is what happens while you're busy making other plans
Het hele skiën ben ik helaas uit het oog verloren de laatste paar jaren, eerder keek ik fanatiek iedere winter vrijwel alles maar helaas door o.a. relatie/kind enzo geen tijd meer gevonden om hele zondag voor de TV te hangenPatrickC schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:39:
3e goud al voor de Zwitser von Allmen… wat een droom OS heeft hij! Waar iedereen dacht dat Odermatt wellicht wel een paar keer goud ging winnen, is het nu een andere Zwitser.
Blijft prachtig om te zien
Do { Ping } while ( LOL )
Meta Quest 3
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kansloos. had een tijd onder de 1.06 geworden
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Rechts heeft voorrang. Die Chinees had Wannemars voorrang moeten gevenKlaasjeNL schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:30:
Ik sta in een hangar waar dochterlief een schoolvoetbaltoernooi heeft, dus schaatsen op een scherm in de hoek volgen, zonder geluid... Wat is nu het protocol? Gewoon pech?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Met de tijd die hij nu heeft is ie kansloos voor een medaille. Dus 2e poging zou een no brainer zijn.SilentSimon schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:31:
Stel hij rijd nog een keer, telt dan de snelste tijd of alleen de 2e poging?
Maarja, zo snel herstellen kan toch niet
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voor wie geen geluid heeftKlaasjeNL schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:30:
Ik sta in een hangar waar dochterlief een schoolvoetbaltoernooi heeft, dus schaatsen op een scherm in de hoek volgen, zonder geluid... Wat is nu het protocol? Gewoon pech?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En nog met fout.Quad schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:38:
Beloofd wat voor de 500 van de Boo. Wat een start.
Die wist ik, maar niet of hij een herkansing krijgt. Zo te zien wel en die kans pakt hij zo te zien. En Michalski ook?LordSinclair schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:31:
[...]
Rechts heeft voorrang. Die Chinees had Wannemars voorrang moeten geven
Het leek wel of De Boo stil stond in die laatste bocht. Zo hard ging StolzLZ86 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:38:
Altijd in die laatste ronde kan die Stolz nog een partij energie eruitgooien zeg.
Denk wel brons maximaal.PatrickC schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:41:
Wennemars’ had dus gewoon een medaille gehad… dankjewel Chinees!
Maar toch
Bijna onmogelijk maar hoop dat hij alsnog de top 3 kan pakken
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Let it happen
Ik denk dat dat voor iedereen geldt..LZ86 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:51:
Niemand in de commentaarbox gelooft erin.
Ik ook niet, maar ik gun het m HEEL erg.
Nee dat gelukkig niet snelste tijd blijft staanPatrickC schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:57:
En dan raak je die 5e plaats ook nog kwijt
Jawel, een certificaat.LZ86 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:58:
5e win je toch niets mee. Dan maar laatste
nggyu nglyd
Zoals Wust al vertelde de verzuring is zo hoog daar heb je minimaal een nacht voor nodig om te herstellen
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Is gewoon dsqZewatanejo schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:00:
Waarom wordt die Chinees die in de weg reed eigenlijk niet gediskwalificeerd?
Dat is dieZewatanejo schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:00:
Dat is hij wel.Zewatanejo schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:00:
De nr 3 is een andere Chinees.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 11-02-2026 20:01 ]
nggyu nglyd
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Inderdaad… ik dacht dat ze zeiden dat bij overrijden altijd die tijd geldt, maar gelukkig klopt dat dus niet.Wognummer schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:58:
[...]
Nee dat gelukkig niet snelste tijd blijft staan
Ach na de spelen gaat het leven gewoon weer verder. Mijn leven beïnvloedt het totaal niet.Charles Hill schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:03:
Lukt het Nederlanders niet om zich te laten zien, gaat het op deze manier fout. Zijn niet de spelen voor Nederland.
Zero compensation
Mijne gelukkig ook niet, maar het zou wel leuk zijn als alles eruit komt wat erin zit. Is toch leuker kijken.Internet Janny schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:07:
[...]
Ach na de spelen gaat het leven gewoon weer verder. Mijn leven beïnvloedt het totaal niet.
Natuurlijk mooi van de medailles die wel gewonnen zijn. Maar het had meer moeten zijn.
Sja, die meneer heeft ook gewoon de ballen uit zijn pak geschaatst en is geheel buiten zijn macht een plekje opgeschoven. Ik snap het absoluut als dat vergeten is voordat de medaille uitgereikt wordt.PatrickC schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:08:
Die Chinees die derde wordt… ergens moet dat als topsporter toch knagen dat je hier onterecht brons wint…
Het was van te voren al bekend dat het geen volledig Nederlandse schaats polonaise zou worden.Charles Hill schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:03:
Lukt het Nederlanders niet om zich te laten zien, gaat het op deze manier fout. Zijn niet de spelen voor Nederland.
1000 is een Amerikaan torenhoog favoriet en die wint.
Wij pakken zilver alleen brons mist door toedoen van een ander.
Het gaat zoals verwacht voorlopig
Als Belg volg ik het schaatsen niet - en als dat de regel is weten die dat allemaal natuurlijk - maar dat voelt tegennatuurlijk toch?LordSinclair schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:31:
[...]
Rechts heeft voorrang. Die Chinees had Wannemars voorrang moeten geven
Die Chinees komt onderdoor en is hem dus voor. Hij ziet dus toch totaal niet waar de Nederlander juist is, en je kan toch niet verwachten dat hij even gaat omkijken om hem te zoeken? Hoe gaat dat in zijn werk dan?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Juist wel. Hij MOET daarop letten. Buitenbocht heeft voorrang.Jebus4life schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:14:
[...]
Als Belg volg ik het schaatsen niet - en als dat de regel is weten die dat allemaal natuurlijk - maar dat voelt tegennatuurlijk toch?
Die Chinees komt onderdoor en is hem dus voor. Hij ziet dus toch totaal niet waar de Nederlander juist is, en je kan toch niet verwachten dat hij even gaat omkijken om hem te zoeken? Hoe gaat dat in zijn werk dan?
Dat lijkt natuurlijk zo, maar de Nederlander heeft in dit geval dus meer afstand afgelegd dan de Chinees (want de buitenbaan is langer) en ligt dus qua afstand voor. Het feit dat de Wennemars en Lian tegelijk op de kruising kwam, kan alleen gebeuren als Wennemars sneller is.Jebus4life schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:14:
[...]
Die Chinees komt onderdoor en is hem dus voor.
JepJackson6 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:15:
Was dat Snoop?
Tegen Stolz is niets te beginnen, hem vandaag verslaan kon alleen als hijzelf een fout maakte.d-vine schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:13:
[...]
Het was van te voren al bekend dat het geen volledig Nederlandse schaats polonaise zou worden.
1000 is een Amerikaan torenhoog favoriet en die wint.
Wij pakken zilver alleen brons mist door toedoen van een ander.
Het gaat zoals verwacht voorlopig
Ik heb het over het totaal aan Nederlandse deelnemers, en dan met name shorttrack wat tegenvalt.
ze komen helemaal niet tegelijkt uit. De chinees ligt voor en wennemars raakt hem van achteren.als je de herhaling kijk hoor je de comentator dat bevestigen,vind het maar raar.Marrtijn schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:17:
[...]
Dat lijkt natuurlijk zo, maar de Nederlander heeft in dit geval dus meer afstand afgelegd dan de Chinees (want de buitenbaan is langer) en ligt dus qua afstand voor. Het feit dat de Wennemars en Lian tegelijk op de kruising kwam, kan alleen gebeuren als Wennemars sneller is.
Zoals @LZ86 al aangaf, de buitenbocht heeft voorrang. Dit omdat de binnenbocht de rijder aan de buitenkant ziet en de buitenbocht niet. De Chinees komt te snel naar de buitenkant en de slag is net anders dan Joep. Hij had moeten afremmen of alles eruit halen om er veilig voor te kruizen (was hem nooit gelukt)Jebus4life schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:14:
[...]
Als Belg volg ik het schaatsen niet - en als dat de regel is weten die dat allemaal natuurlijk - maar dat voelt tegennatuurlijk toch?
Maakt niets uit, want als je elkaar raakt zit je er niet voor. DSQ geeft wel aan dat de Chinees fout zatsevinc schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:25:
[...]
ze komen helemaal niet tegelijkt uit. De chinees ligt voor en wennemars raakt hem van achteren.als je de herhaling kijk hoor je de comentator dat bevestigen,vind het maar raar.
En dat betekent dus dat wennemars voorligt, want die heeft nog een binnenbocht te gaan en de Chinees een buitenbocht en dat scheelt 7 a 8msevinc schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:25:
[...]
ze komen helemaal niet tegelijkt uit. De chinees ligt voor en wennemars raakt hem van achteren.als je de herhaling kijk hoor je de comentator dat bevestigen,vind het maar raar.
Kijk je weleens schaatsen?sevinc schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:25:
[...]
Voor het lange baan schaatsen en de sport is het alleen maar goed dat andere landen succes hebben. Niet leuk voor ons natuurlijk.Charles Hill schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:24:
[...]
Tegen Stolz is niets te beginnen, hem vandaag verslaan kon alleen als hijzelf een fout maakte.
Ik heb het over het totaal aan Nederlandse deelnemers, en dan met name shorttrack wat tegenvalt.
Shorttrack is ook pas net onderweg.
Jammer van de mixed alleen.
Daarnaast gebeurt daar zoveel met zoveel factoren. Hoe vaak de favorieten het niet lukt.
Laten we eerlijk zijn we zijn vorige keer zijn we heel erg verwend met al dat succes.
Kan niet elke OS zo gaan.