Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Democraten en alle interne tegenstemmers bij de republikeinen.. Bij nader inzien, iedereen in DC die dwarsligt in zijn optiek. Immers andere doelwitten zijn er niet in DC.ManiacsHouse schreef op maandag 21 september 2026 @ 16:11:
[...]
Snipers? In te zetten tegen? Welke 'vijand'?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Trump moet eigenlijk vooral zo doorgaan tot de midterms. De laatste polls van Fox News zijn bekend gemaakt en daar komen de Democraten weer positiever uit dan in de vorige polls.

https://www.foxnews.com/p...rats-where-could-go-wrong

https://www.foxnews.com/p...rats-where-could-go-wrong
[ Voor 27% gewijzigd door TheBrut3 op 22-09-2026 16:25 ]
Mooi om te zien dat de media solidair is met elkaar.DaniëlWW2 schreef op maandag 21 september 2026 @ 22:10:
Soms vallen dingen zo mooi op hun plaats.
Zoals Trump die CNN en nog een paar andere zenders de toegang tot het Witte Huis heeft ontzegt, want "fake news" etc.
En toen bleek dat al die beelden die gemaakt worden en over de hele wereld gaan, steeds routerend worden gemaakt door CNN, Fox etc. Die hebben nu allemaal besloten om ze niet meer te maken. Het resultaat is dit.
[X]
Het is prachtig. Eindelijk eens rust.
Verbaast me wel dat zelfs Fox hieraan meedoet. Dat is normaal gesproken het propaganda-vodje / de buikspreekpop van Trump/MAGA, die had ik niet verwacht in dit rijtje eerlijk gezed.
Virussen? Scan ze hier!
Om eerlijk te zijn denk ik dat de beste tactiek om Trump te laten winnen is het niet laten opdagen van stemmers op Democraten + het bang maken voor een verlies van Trump van de MAGA’s. Als de Democraten weer zoiets hebben van, “we winnen toch wel, ik blijf lekker thuis” + MAGA denkt, “Jezus heeft onze hulp nodig, wij gaan met de hele familie en al onze wapens heen”, dan kan de tevredenheid nog zo laag zijn en kunnen de polls onder mensen die niet daadwerkelijk naar een stemhokje hoeven nog zo negatief over Trump zijn, maar dat gaat weer weinig zeggen over de uitslag. Zelfde met voter suppression: in de poll zeg je dat je liever Dem stemt en in de praktijk is het lastig om daadwerkelijk te doen + om een Dem-gezinde regio invloed te laten hebben.wildhagen schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 16:27:
[...]
Mooi om te zien dat de media solidair is met elkaar.
Verbaast me wel dat zelfs Fox hieraan meedoet. Dat is normaal gesproken het propaganda-vodje / de buikspreekpop van Trump/MAGA, die had ik niet verwacht in dit rijtje eerlijk gezed.
[ Voor 9% gewijzigd door Ample Energy op 22-09-2026 16:33 ]
All your base are belong to us
Van mij mag Trump nog veel meer perskaarten afpakken, hij snapt namelijk nogsteeds niet hoe de echte wereld werkt. De Verenigde Staten zijn geen dictatuur waar men alleen staatstelevisie kan kijken. Dus je hebt de pers linkom of rechtsom nodig om in de schijnwerpers te blijven. Met alleen een eigen socialmedia kanaal kom je niet ver, alleen bij jouw hardcorde volgers.
https://x.com/atrupar/status/2102081948998889841wildhagen schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 16:27:
[...]
Mooi om te zien dat de media solidair is met elkaar.
Ook Fox… en vooral de laatste zin van de presentatrice 😂
Ik zit meer naar de peilingen te kijken met verbazing. Wat moet je naar voren schuiven opdat de GOP onder de 45% duikt? Hoe bereik je die mensen überhaupt?
Let op:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Topic specifiek beleid
Lees s.v.p. in de topic start de kop "Discussiebeleid en moderatie" goed door:[ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3