• Altamyr
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 12:08
Je hebt ook nog de optie om er een SD kaartje in te doen, met kleinere spellen zal dat prima werken. Dat is mijn ervaring op de steam deck in ieder geval

• M3llow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:42
Ik denk dat ik voor de 256 gb versie ga, aangezien de geheugenprijzen zo gestoord zijn, ik al een steam machine heb en idd microsd kaart mogelijkheden.. daarnaast zijn vr games vaak niet zo groot

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Altamyr schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 19:17:
Je hebt ook nog de optie om er een SD kaartje in te doen, met kleinere spellen zal dat prima werken. Dat is mijn ervaring op de steam deck in ieder geval
Ja, dat is natuurlijk ook weer zo.

Als er verder geen verschillen zijn tussen beide systemen, dan is de 256GB wellicht genoeg.
Moeten de games in de toekomst alleen niet absurd groot gaan worden. Maar ook game producenten zullen met alle stijgende geheugen / SSD prijzen hier hopelijk rekening mee houden.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
LET OP: Dit topic is alleen bedoeld voor de Steam Frame VR Headet:
Alles met betrekking tot de Steam Deck: [Steam Deck] Ervaringen & discussie
Alles met betrekking tot de Steam Machine en de controller: [Steam Machine & Controller] Ervaringen & discussie

Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Discussie over wat voor prijzen ze op marktplaats staan is hier niet te plaats voor, want het word er niet goedkoper op en bied geen bijdrage aan het topic.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.