• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:09
sebasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:16:
Zou het nog iets betekenen dat (dacht ik) Daan en Nasrdin letterlijk op het spoor zitten tijdens de test, en de rest er naast?
Viel me ook op, ik meende zelfs alleen Nasrdin recht bovenop het spoor zat met tafel en alles, maar heb niet teruggespoeld om te checken.

Als het idd bij 1 persoon is dan moet het toch wel iets betekenen? Bij meerdere personen ga ik dan wel weer twijfelen.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
Misschien is het een teken dat als de persoon bij de vorige test 'op het goede spoor' zat, ze nu 'op het spoor' zijn gezet :p

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik ben niet zo’n fan van het terughalen van de ‘doden’. En nu is Geraldine ook nog weg :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Mog op 09-03-2026 09:02 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:39
Mog schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:01:
Ik ben niet zo’n fan van het terughalen van de ‘doden’. En nu is Geraldine ook nog weg :'(
Ik ook niet. De eerste aflevering vond ik echt tof en bood hoop voor de rest van het seizoen. Deze tweede aflevering was wat mij betreft enorm langdradig en chaotisch. Zeker die Jeep-opdracht, dat duurde echt enorm lang en er was geen touw aan vast te knopen. En dan ook nog de vorige afvaller terughalen, dat was wat mij betreft helemaal onnodig.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

noodgang schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:26:
[...]

Ik ook niet. De eerste aflevering vond ik echt tof en bood hoop voor de rest van het seizoen. Deze tweede aflevering was wat mij betreft enorm langdradig en chaotisch. Zeker die Jeep-opdracht, dat duurde echt enorm lang en er was geen touw aan vast te knopen. En dan ook nog de vorige afvaller terughalen, dat was wat mij betreft helemaal onnodig.
Eens. En de naïviteit van de spelers ook. “Als je mij bevrijdt heb ik ‘iets’ voor je”. Dan heb je dus niets.

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:38

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

En ik word echt gestoord van dit soort knip en plak werk van de productie:

[RIK] Vandaag gaan we op de markt spullen kopen
[KANDIDAAT 1] En toen mochten we dus op de markt op zoek naar spullen!
[RIK] Jullie krijgen hiervoor 10.000 euro (of whatever de valuta was)
[KANDIDAAT 2] Rik zei dat we hiervoor 10.000 euro hadden!
[RIK] En hou je ogen open
[KANDIDAAT 1] En we moesten onze ogen goed openhouden
[KANDIDAAT 3] Zouden er misschien jokers zijn te verdienen????

Het haalt zo enorm de flow uit dit programma

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Mog schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:01:
Gerrie O+ never forget ;(

Leuke vrouw! :9B :Y)

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:24
De antwoorden op de testvraag, dit hadden ze er wel effe bij mogen zetten.
Dit weet je 2 dagen later toch niet meer zeg haha, ik heb het ook moeten opzoeken :P.

Geraldine draait een B voor Groente
Nasrdin draait een G voor Kledingstuk
Eveline draait een S voor Keukengerei
Matteo draait een H voor Kruiden/Specerijen
Quinty draait een S voor Speelgoed

Nienke draait een B voor Toiletartikelen
Daan draait een L voor Fruit
Delilah draait een R voor dranken
Milan draait een P voor Accessoires
Bram draait een T voor Iets Groens

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 09-03-2026 10:32 ]

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 31-03 11:44
Carlos0_0 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:32:
De antwoorden op de testvraag, dit hadden ze er wel effe bij mogen zetten.
Dit weet je 2 dagen later toch niet meer zeg haha, ik heb het ook moeten opzoeken :P.

Geraldine draait een B voor Groente
Nasrdin draait een G voor Kledingstuk
Eveline draait een S voor Keukengerei
Matteo draait een H voor Kruiden/Specerijen
Quinty draait een S voor Speelgoed

Nienke draait een B voor Toiletartikelen
Daan draait een L voor Fruit
Delilah draait een R voor dranken
Milan draait een P voor Accessoires
Bram draait een T voor Iets Groens
Het moet ook niet te simpel zijn, anders kunnen ze ook elke week de vraag "Wie is de mol?" stellen.

Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Slappyjoez schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:22:
[...]

Het moet ook niet te simpel zijn, anders kunnen ze ook elke week de vraag "Wie is de mol?" stellen.
Poll: Wie is de Mol
Eveline
Nienke
Quinty
Delilah
Milan
Daan
Nasrdin
Matteo
Bram
Geen idee
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407478&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

:henk

• Carlos0_0
Slappyjoez schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:22:
[...]

Haha nou ja ik moet elke week wel de antwoorden opzoeken, ik heb dat dan al lang al weer vergeten :+ .

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:50

ChUcKiE

Dus........

Shadow_Agent schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:32:
[...]

Gerrie O+ never forget ;(

Leuke vrouw! :9B :Y)
Ach wie weet komt ze ook nog terug >:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:01

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Wat is nou het nut van dat molboekje inleveren als je afvalt? Hebben ook niet gezien of Eveline die nou terug gekregen heeft toch?

https://untappd.com/user/OzzBier

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

OzzieMann schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:50:
Wat is nou het nut van dat molboekje inleveren als je afvalt? Hebben ook niet gezien of Eveline die nou terug gekregen heeft toch?
Ik gok dat dat later in het spel een prijs wordt. Dat je mollenboekjes van afgevallen kandidaten mag inzien. Eveline heeft haar boekje weer terug.

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Hmm die poll werkt niet?

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik vermoed steeds meer Bram en Daan. Aflevering 2 vond ik ook wat minder sterk. Veel te langdradig en ik houd er ook niet van als afvallers ineens terugkomen. Al speelt ze het nu wel goed. Zij mag het complete boekje van Milan overschrijven, maar geeft zelf nul informatie terug aan hem. Nu ik dit zo typ: óf Milan denkt niet goed na, óf hij heeft haar info helemaal niet nodig. Hmmm... :|

Meer dan ik dacht...

• IntToStr
Ze heeft haar boekje terug gekregen. Volgens mij was dat na afloop van de jeep opdracht.

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:38
Het grootste nadeel van het terugbrengen van Eveline vind ik dat ze nu voor mij 100% afgeschreven is al mol. Ze doet dus weer mee, maar eigenlijk ook niet helemaal. Ze gaat echt niemand er meer van kunnen overtuigen dat zij de mol is, wat toch altijd wel een onderdeel is van het spelen van het spel.

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:43
Ik dacht, als Rik weg loopt, hebben ze de kans om in het boekje te kijken.
Alles lijkt geoorloofd, ala in de eerste aflevering niet bij je eigen naam gaan zitten. Toch een logisch/automatisch gedrag. Als je daar van af mag wijken, kan je misschien ook het boekje ff bekijken.

• OzzieMann

OzzieMann

babbelbox schreef op maandag 9 maart 2026 @ 16:49:
[...]

Ik dacht, als Rik weg loopt, hebben ze de kans om in het boekje te kijken.
Alles lijkt geoorloofd, ala in de eerste aflevering niet bij je eigen naam gaan zitten. Toch een logisch/automatisch gedrag. Als je daar van af mag wijken, kan je misschien ook het boekje ff bekijken.
Dat past wel in het verder kijken dan je neus lang is.

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Kroesss schreef op maandag 9 maart 2026 @ 15:10:
Het grootste nadeel van het terugbrengen van Eveline vind ik dat ze nu voor mij 100% afgeschreven is al mol. Ze doet dus weer mee, maar eigenlijk ook niet helemaal. Ze gaat echt niemand er meer van kunnen overtuigen dat zij de mol is, wat toch altijd wel een onderdeel is van het spelen van het spel.
Behalve de Mol. Die, hoeft nooit naar huis ;)

• nyand
  • Laatst online: 17:09
pdidi schreef op maandag 9 maart 2026 @ 17:30:
[...]

Behalve de Mol. Die, hoeft nooit naar huis ;)
Dat zou ik zo niet leuk vinden....

Daarnaast zie ik daar ook geen voordeel in voor de Mol. Er zat geen extra spelelement aanvast.

• pdidi
  • Niet online
nyand schreef op maandag 9 maart 2026 @ 18:32:
[...]

Dat zou ik zo niet leuk vinden....

Daarnaast zie ik daar ook geen voordeel in voor de Mol. Er zat geen extra spelelement aanvast.
Het voordeel is wat je zelf al aangaf: niemand die haar meer gaat verdenken en kan ze dus komende afleveringen volop gaan mollen

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:17

Rhapsody

In Metal We Trust

pdidi schreef op maandag 9 maart 2026 @ 18:35:
[...]

Het voordeel is wat je zelf al aangaf: niemand die haar meer gaat verdenken en dus komende aflevering volop kan gaan mollen
Maar als de groep haar niet uit de auto had gehaald, was ze dan ook teruggekomen?
Dan zou er nl. een optie zijn geweest dat ze er alsnog uit lag, en dus niet de mol kan zijn.

🇪🇺 pro Europa!

• pdidi
  • Niet online
Rhapsody schreef op maandag 9 maart 2026 @ 18:36:
[...]

Maar als de groep haar niet uit de auto had gehaald, was ze dan ook teruggekomen?
Dan zou er nl. een optie zijn geweest dat ze er alsnog uit lag, en dus niet de mol kan zijn.
Eens, dan zouden ze daar een plan-B voor moeten hebben. Bv als de regie al meteen zou merken dat de groep haar er niet uit wilde halen, dat ze dan wel een echte beloning (vrijstelling) kon bieden. Ik weet, misschien allemaal ver gezocht, maar hé, niets is wat het lijkt. Ik denk dat we ook niet voor niets de deal niet hebben gezien tussen Rick en Eveline. En laten we niet vergeten dat er in het verleden wel vaker grote risico's zijn genomen door de makers

[ Voor 7% gewijzigd door pdidi op 09-03-2026 18:55 ]

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:02
Ik snap überhaupt niet dat ze haar teruggehaald hebben. Het gaat toch niet om de gezelligheid?

Nu haal je een concurrent terug die door haar rode scherm en het meekijken bij de Jeep opdracht mogelijk wijzer is dan anderen.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:31

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Volgens mij is het echt nog nooit gebeurd dat ze een afvaller hebben laten zitten.
Snap het ook echt niet, levert je echt niets op!

Battle.net Spud#2543

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:26
Ik snap het wel:
  • Je wilt niet overkomen als een eikel richting het Nederlandse publiek
  • Ze geeft aan dat ze iets heeft.. en elk klein beetje voorsprong (vrijstelling, joker.. maar ook klein beetje informatie) kan belangrijk zijn.
  • Ja, je moet iedereen elimineren.. maar eigenlijk is dit niet relevant, want als je niet de juiste mol hebt (of onvoldoende spreidt in het begin), dan ga je er toch uit (uiteindelijk). En statistisch gezien is het juist gunstiger om meerdere deelnemers in de groep te hebben, want dan is de kans dat jij er uit gaat kleiner. En als iemand terug komt, en het aantal aflevering staat vast, dan komt er binnenkort wel een eliminatie waar er 2 uitvliegen, (en als Evelien niet terug was gekomen, was dat er 1).. dus dat maakt ook niet uit.
Ik zou het dus ook altijd doen. Voor een klein beetje extra informatie, en eigenlijk geen nadelen.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:36

Crazy D

I think we should take a look.

ChrisM schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 07:36:
Ik snap het wel:
  • Ze geeft aan dat ze iets heeft.. en elk klein beetje voorsprong (vrijstelling, joker.. maar ook klein beetje informatie) kan belangrijk zijn.
  • Ja, je moet iedereen elimineren.. maar eigenlijk is dit niet relevant, want als je niet de juiste mol hebt (of onvoldoende spreidt in het begin), dan ga je er toch uit (uiteindelijk). En statistisch gezien is het juist gunstiger om meerdere deelnemers in de groep te hebben, want dan is de kans dat jij er uit gaat kleiner. En als iemand terug komt, en het aantal aflevering staat vast, dan komt er binnenkort wel een eliminatie waar er 2 uitvliegen, (en als Evelien niet terug was gekomen, was dat er 1).. dus dat maakt ook niet uit.
Ik zou het dus ook altijd doen. Voor een klein beetje extra informatie, en eigenlijk geen nadelen.
Geen nadeel? 1 kandidaat extra die de test beter kan doen! En de info die ze kreeg is op z'n zachts gezegd nogal kansloos....

Exact expert nodig?

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:39
. En als iemand terug komt, en het aantal aflevering staat vast, dan komt er binnenkort wel een eliminatie waar er 2 uitvliegen, (en als Evelien niet terug was gekomen, was dat er 1).. dus dat maakt ook niet uit.
Dit is wel een flink nadeel. Als er een dubbele eliminatie aankomt in bijvoorbeeld de volgende aflevering heb je een kans van 2 op 8 om eruit te vliegen, terwijl dit bij een enkele eliminatie 1 op 7 zou zijn

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:51
Ik snap het wel:
Je hebt juist een enorm nadeel, degene die je terughaalt heeft een rood scherm gezien en weet daarmee dat ie fout zit. Daardoor heeft diegene een grote voorsprong t.o.v. de rest, zeker in de eerste afleveringen. En ook doordat je weer een extra kandidaat hebt is de kans dat je er zelf uit gaat een stuk groter.geworden. Vanuit het spel bekeken moet je zo iemand dan ook altijd laten zitten.

[removed]

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:41
TepelStreeltje schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 07:20:
Volgens mij is het echt nog nooit gebeurd dat ze een afvaller hebben laten zitten.
Snap het ook echt niet, levert je echt niets op!
Ron Boszhard hebben ze toen niet terug gehaald. Zo sneu, want die man was misschien wel de grootste fan van die groep, en die viel dus als eerste uit. Gelukkig voor hem mocht hij toen terug komen in het bonusseizoen in Italië.

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-03 11:32
Ik vond het al opvallend bij het rode scherm van Eveline dat ze haar molboekje moest achterlaten. Tijdens de jeep-opdracht bleek ze weer terug in het spel te kunnen (wat uiteindelijk ook is gebeurt). Haar molboekje kreeg ze terug na die opdracht.

Nu heeft Geraldine ook haar molboekje achter moeten laten. Zou er binnenkort een opdracht komen waarbij ook Geraldine terug in het spel kan komen?

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:29
PatrickPR schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 08:03:
Nu heeft Geraldine ook haar molboekje achter moeten laten. Zou er binnenkort een opdracht komen waarbij ook Geraldine terug in het spel kan komen?
Nee

ga daar maar niet vanuit
1x per seizoen is wel genoeg (hoop ik/ vind ik/ is zo)

Leeg - Sinds 20180907

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Chillz schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 08:25:
[...]

Nee

ga daar maar niet vanuit
1x per seizoen is wel genoeg (hoop ik/ vind ik/ is zo)
Eens. Al zou ik voor Geraldine een uitzondering willen maken.

• Kroesss
Ja, dat Geraldine weg is, is wel echt een gemis, maar goed: dat is het spel.

Het meest sneu voor haar vind ik nog wel dat ze gewoon naar huis gaat met een joker op zak. Wellicht had die haar ook niet gered, maar dat zijn toch van die dingen waar ik me in zo'n situatie over op zou kunnen vreten. "Wat als ik hem wel in had gezet".

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08
Kroesss schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 08:51:
Ja, dat Geraldine weg is, is wel echt een gemis, maar goed: dat is het spel.

Het meest sneu voor haar vind ik nog wel dat ze gewoon naar huis gaat met een joker op zak. Wellicht had die haar ook niet gered, maar dat zijn toch van die dingen waar ik me in zo'n situatie over op zou kunnen vreten. "Wat als ik hem wel in had gezet".
Ik verwacht dat in de Finale dit wel genoemd gaat worden door Rik of ze het wel of niet had gehaald.

• Kroesss
Pendora schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 08:58:
[...]

Ik verwacht dat in de Finale dit wel genoemd gaat worden door Rik of ze het wel of niet had gehaald.
Als ze het met de joker gehaald zou hebben dan zal het inderdaad wel vermeld worden. Zo niet, dan kan het ook zomaar zijn dat ze het overslaan. Het moet wel een "mooi verhaal" zijn denk ik, het blijft immers TV.

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:39

aap

redwing schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 07:50:
Je hebt juist een enorm nadeel, degene die je terughaalt heeft een rood scherm gezien en weet daarmee dat ie fout zit. Daardoor heeft diegene een grote voorsprong t.o.v. de rest, zeker in de eerste afleveringen.
Ik zou juist zeggen dat deze informatie in de eerste aflevering(en) niet zoveel waard is. De eerste afvaller heeft wsl. net iets ongunstiger gespreid dan de anderen. Daar kun je vrij weinig mee.

Tegen het einde van het spel twijfel je misschien nog tussen twee mollen en als je dan een rood scherm krijgt, weet je wie het in ieder geval niet was. Als je dan terug zou mogen komen, heb je wel echt een voorsprong.
Pendora schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 08:58:
Ik denk dat die joker uitgemaakt zou hebben en dat Rik dat zal gaan melden.
In het begin heb je 10 deelnemers die allemaal ook niet weten wie de mol is en alles spreiden. Gegeven dat er 20 vragen zijn en de meeste vragen op meedere kandidaten kunnen slaan, zullen deelnemers misschien gemiddeld 5 of 6 vragen goed hebben. De kans dat er twee deelnemers met een gelijke laagste score zijn, is heel groot.

Ik zou graag eens willen zien hoe goed die testen gemaakt worden, maar dat laten ze natuurlijk nooit zien, zeker om dat het wsl. een stuk beroerder is dan de meeste kijkers denken.

[ Voor 35% gewijzigd door aap op 10-03-2026 10:24 ]

• Pat911
aap schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:20:
[...]

Ik zou juist zeggen dat deze informatie in de eerste aflevering(en) niet zoveel waard is. De eerste afvaller heeft wsl. net iets ongunstiger gespreid dan de anderen. Daar kun je vrij weinig mee.

Tegen het einde van het spel twijfel je misschien nog tussen twee mollen en als je dan een rood scherm krijgt, weet je wie het in ieder geval niet was. Als je dan terug zou mogen komen, heb je wel echt een voorsprong.
Ik weet niet hoe de puntenverdeling is bij de executie-test, maar zou je ook een rood scherm kunnen krijgen als je wel de juiste mol hebt, maar simpelweg de meeste overige antwoorden fout hebt?

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:39

aap

Pat911 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:23:
[...]

Ik weet niet hoe de puntenverdeling is bij de executie-test, maar zou je ook een rood scherm kunnen krijgen als je wel de juiste mol hebt, maar simpelweg de meeste overige antwoorden fout hebt?
Ik weet het ook niet, maar ik nam altijd aan 1 punt per goed beantwoorde vraag en bij gelijke stand wint degene die de test sneller gemaakt heeft. Dus zover ik aanneem is die ene vraag niet meer punten waard dan de andere vragen.

Dus ja, ik denk dat je een rood scherm kunt krijgen terwijl je de mol goed had. Maar als je ondanks dat je de goede mol had de andere vragen allemaal fout had, dan wist je ook niet echt wie de mol was.

[ Voor 15% gewijzigd door aap op 10-03-2026 10:27 ]

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:07

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Mog schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 08:48:
[...]

Eens. Al zou ik voor Geraldine een uitzondering willen maken.
Als ik daarmee mn punten terugkrijg }:O

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• redwing
aap schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:20:
[...]

Juist omdat je weet dat iedereen aan het spreiden is zegt het veel omdat je weet dat degenen waarover je aan het spreiden bent geweest zeer waarschijnlijk kandidaten zijn. Ook de eerste afleveringen kan het dan heel veel schelen als je al een paar kandidaten af kunt laten vallen en daarnee dus een paar vragen op iemand anders inzet.

[removed]

• redwing
aap schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:26:
[...]

Ik weet het ook niet, maar ik nam altijd aan 1 punt per goed beantwoorde vraag en bij gelijke stand wint degene die de test sneller gemaakt heeft. Dus zover ik aanneem is die ene vraag niet meer punten waard dan de andere vragen.

Dus ja, ik denk dat je een rood scherm kunt krijgen terwijl je de mol goed had. Maar als je ondanks dat je de goede mol had de andere vragen allemaal fout had, dan wist je ook niet echt wie de mol was.
Je moet natuurlijk wel alle info ook weten. Je kunt best op een gegeven moment weten wie de mol is, maar als je dan b.v. niet precies weet waar diegene bij een bepaalde opdracht stond, kun je alsnog een vraag fout hebben. Zie b.v. de testvraag die we deze week hadden, ik kan me goed voorstellen dat er een keer een foute zit in zo'n detail.

[removed]

• Kroesss
Pat911 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:23:
[...]
Nee, het maakt niet uit welke vraag je goed of fout hebt. Er wordt simpelweg geteld hoeveel vragen je goed hebt, en als er 2 zijn die met een gelijke stand het minste vragen goed hebben, valt degene af die de meeste tijd heeft gedaan over de test.

De laatste vraag, wie is de mol, heeft geen speciale status in de testen qua telling. Het is gewoon een vraag die je goed of fout hebt, net als de andere vragen.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op het rad zaten oa. de letters: B R A M D M
(D en M beiden groen)

Bram De Mol? Een nieuwe Mol CF Klaas?

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

BreadFan schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:59:
Op het rad zaten oa. de letters: B R A M D M
(D en M beiden groen)

Bram De Mol? Een nieuwe Mol CF Klaas?
Neem aan dat ze daar wel van geleerd zouden hebben :P

• Carlos0_0
Shadow_Agent schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:01:
[...]

Neem aan dat ze daar wel van geleerd zouden hebben :P
Misschien wel of niet, maar dat is mij bijv niet eens opgevallen.
En genoeg andere wellicht ook niet.

Daarbij kan een hint soms heel simpel zijn, net zoals vorige seizoen de kleur op die tonnen(Dat aan gaf dat Nathan de mol was).
Soms zijn hints zo simpel, dat je het gewoon vaak niet ziet.

Wil dus niet zeggen dat Bram de mol is, maar je moet niet denken alle hints heel moeilijk zijn uiteindelijk.

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Het rad is zo te draaien dat de wijzers van de klok uit aflevering 1 de letters B en K aanwijst. Bram Krikke de mol?

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Crazy D

Crazy D

aerofreak schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:02:
Het rad is zo te draaien dat de wijzers van de klok uit aflevering 1 de letters B en K aanwijst. Bram Krikke de mol?
Dat zou wel een leuke hint zijn. Niet heeeel ver gezocht maar toch net een stapje verder. Maar ja, is hij dan de enige die erin kan staan? Het zou dan sterker zijn als dat zo is wanneer dat vakje met het oog bovenin staat zoals Rik steeds begon te draaien.

Exact expert nodig?

• Kroesss
Crazy D schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 08:16:
[...]

Dat zou wel een leuke hint zijn. Niet heeeel ver gezocht maar toch net een stapje verder. Maar ja, is hij dan de enige die erin kan staan? Het zou dan sterker zijn als dat zo is wanneer dat vakje met het oog bovenin staat zoals Rik steeds begon te draaien.
Dan zou hij sterker zijn, maar ik denk wel iets te makkelijk om te vinden. Daar moeten ze ook wel echt rekening mee houden. Voor mij heeft deze van aerofreak een wat betere balans tussen vindbaar en toch goed verstopt.

Maar goed, ik merk aan mezelf dat ik alles wat mij bevestigd in mijn Bart-tunnel een goede hint vind ;)

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-03 11:29

OmeJoyo

This is me

Nou om nog maar eens wat op te gooien waar ik online nog niets over heb gezien. Bij de test van de afgelopen aflevering staan er twee tafels op het spoor, die van Daan en die van Nasardin. Het lijkt mij een mooie MOLhint dat hun iets "op het spoor zijn". Zeker als je kijkt hoe ontzettend veel moeite er is gedaan bij sommige andere tafeltjes met stenen om die daar recht neer te zetten. Wellicht zit er zelfs nog iets in de plek of de richting van de tafeltjes.

Maarja, is dit dan gebaseerd op hun eerdere uitspraken, eerdere test?

Het is in ieder geval vind ik, erg opvallend.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Carlos0_0
Het zou inderdaad een leuke hint zijn, als zij inderdaad bij de vorige test op het goede spoor zaten.
Alleen dan de hoop voor hen, dat ze dat nu nog zitten haha.

Maar dit is zeker online al te vinden hoor, volgens mij heb ik hier al dingen over gelezen(Of dat nu in een YouTubefilmpje was of hier in het forum)

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Carlos0_0 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:08:
Het zou inderdaad een leuke hint zijn, als zij inderdaad bij de vorige test op het goede spoor zaten.
Alleen dan de hoop voor hen, dat ze dat nu nog zitten haha.

Maar dit is zeker online al te vinden hoor, volgens mij heb ik hier al dingen over gelezen(Of dat nu in een YouTubefilmpje was of hier in het forum)
Dan volg ik vast de verkeerde kanalen haha. Nu ben ik ook niet actief op enige social media naast YouTube en dat beperkt wel wat ik mee krijg. Maar alle andere hints en tips zie ik hier meestal wel of via de YouTubers die ik volg.

• Pat911
OmeJoyo schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:05:
Nou om nog maar eens wat op te gooien waar ik online nog niets over heb gezien. Bij de test van de afgelopen aflevering staan er twee tafels op het spoor, die van Daan en die van Nasardin.
Dat viel mij ook op, en mij niet alleen, op pagina 4 van dit draadje werd het al opgemerkt.
sebasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:16:
Zou het nog iets betekenen dat (dacht ik) Daan en Nasrdin letterlijk op het spoor zitten tijdens de test, en de rest er naast?

• Carlos0_0
OmeJoyo schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:14:
[...]

Dan volg ik vast de verkeerde kanalen haha. Nu ben ik ook niet actief op enige social media naast YouTube en dat beperkt wel wat ik mee krijg. Maar alle andere hints en tips zie ik hier meestal wel of via de YouTubers die ik volg.
Och ik bekijk ook niet zoveel social media, soms misschien eens een filmpje op youtube van iemand(Maar vaak ook niet).
Ik kijk het programma merk ik ook meer niet voor de Mol, maar gewoon om de leuke avondturen/ spellen etc. En omgevingen waar ze naar toe gaan.
Ik zoek ook niks ergens achter tijdens de aflevering(Of ik iets verdacht vind ofzo), daarom weet ik wellicht 2 dagen later al de testvraag ook niet. En moet ik dat ook al op zoeken :+ .

Ik zet mijn punten gewoon in op iemand die ik leuk als Mol vind, all in. Gaat het fout dan pech :).

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:34
Matteo had bij het ontbijt een shirt aan waar mol op staat, of letterlijk: aperitivo MOLto delizioso club

• Lindenberger
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:11
Bij de start van de voetbalmatch, kreeg ik er een ware "Hup holland hup, Laat de leeuw niet in z'n hempie staan..." -vibe van. Jullie zijn toch altijd bij 's werelds besten, niet? d:)b

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Dat oog wil je als mol?

~Leonardo Da Vinci~

• Carlos0_0
Denk het niet, zulke spannende dingen zullen er niet getoond zijn.

• babbelbox
Om te zorgen dat een andere 'm niet heeft. Het is ook voor de mol een risico om gezien te worden.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:10

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Maar als Mol weet je dat er een kans is dat de beelden gezien gaan worden. Dus dan maar niet opvallend doen.

Het zegt dus erg weinig.

Tweakers Discord

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

Pinobigbird

doesn't share food!

Ok, geen verrassing dit.

Dit was een interview van 11 december in de Volkskrant:
Afgelopen zomer gebeurde het nog, de paniek sloeg weer eens toe. ‘Ik was in Afrika voor een project en kreeg bizarre pijn aan mijn verstandskies’, vertelt acteur Nasrdin Dchar [...] Straks wordt de ontsteking zo erg dat ik hier naar het ziekenhuis moet, en ik zit in een ontwikkelingsland. Straks ga ik hier dood! En dat wil ik niet, dus ik moet nú terug. Dat is het enige wat ik op een gegeven moment nog kan denken. De irrationaliteit neemt het over.’
Ben je toen teruggegaan?
Ja, halverwege het project ben ik teruggevlogen. Ik trok het echt niet meer.’[...]
Dit staat er in het dagboek van de afvaller:
[...]
Het Afvallershotel: een onverwachte wending

Na drie afleveringen was mijn avontuur voorbij. En dat was erg jammer. Maar ik was er ook wel oké mee. Eindelijk weer rustig slapen, dacht ik. Normaal gesproken ga je dan naar het afvallershotel om bij te komen, maar voor mij werd het een beproeving. Op dag vijf begon mijn verstandskies op te spelen. De pijn werd ondraaglijk. Nadat ik uit het spel lag ging ik naar tandarts en daar kreeg ik het advies om hem te laten trekken, maar: "Doe het als je terug in Nederland bent." Met een zak pijnstillers ging ik terug naar het afvallershotel, maar de pijn en de WAT ALS-gedachten werden alleen maar erger. Uiteindelijk was er maar één oplossing: naar huis. [...]
Dikke vette spoiler dus dat ie niet de Mol zou zijn.

Credits aan Kim Koghee YouTube: NASRDIN DCHAR NOG VOOR DE START VAN WIE IS DE MOL AL IN DE FOUT EN B...

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• babbelbox
En weer de focus op Nasrdin's ingeleverde molboekje.....

• masauri
  • Laatst online: 23:13

masauri

aka qwybyte

Pinobigbird schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 23:04:
Ok, geen verrassing dit.

Dit was een interview van 11 december in de Volkskrant:

[...]

Dit staat er in het dagboek van de afvaller:

[...]

Dikke vette spoiler dus dat ie niet de Mol zou zijn.

Credits aan Kim Koghee YouTube: NASRDIN DCHAR NOG VOOR DE START VAN WIE IS DE MOL AL IN DE FOUT EN B...
Ge hebt dit met opzet niet eerder gedeeld zodat ik nu punten kwijt ben ? 😆

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

Pinobigbird

doesn't share food!

masauri schreef op zondag 15 maart 2026 @ 06:13:
[...]

Ge hebt dit met opzet niet eerder gedeeld zodat ik nu punten kwijt ben ? 😆
Ja het is nogal een spoiler.
Ook bij de podcast Trust Nobody hebben ze het er bewust niet over gehad; alleen wanneer het over Nasrdin ging zeiden ze wel zoiets als nee, nee, daar gaan we het niet over hebben, zonder te benoemen wáár ze het niet over gingen hebben

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• masauri
  • Laatst online: 23:13

masauri

aka qwybyte

Pinobigbird schreef op zondag 15 maart 2026 @ 07:49:
[...]

Ja het is nogal een spoiler.
Ook bij de podcast Trust Nobody hebben ze het er bewust niet over gehad; alleen wanneer het over Nasrdin ging zeiden ze wel zoiets als nee, nee, daar gaan we het niet over hebben, zonder te benoemen wáár ze het niet over gingen hebben
Ik had terug voor vrouwlief in de poule kunnen komen hierdoor. Gvd! _O-

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1eJ3DeZpfsQ7gZMUY68p0S1KFZk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GGINzkur8LpUyrvxK1qs84cg.jpg?f=fotoalbum_large

Bram
Krikke
Is
De
Mol

Ik zou hem leuk vinden, maar zocht eigenlijk aanwijzingen naar Milan :P

• streamnl
  • Niet online
Ik was vergeten mijn punten in te zetten :| ;(

Aan de andere kant, nu kreeg ik geen rood scherm, had ik ze wel ingezet… dan had ik hem wel gezien :+

Jammer dat ie weg is.

Ik vond het een leuke opdracht. Heerlijk chaotisch en leuk om te volgen.

Ben benieuwd of de boekjes nog een andere rol gaan krijgen, dan het inzien door een winnaar van een opdracht.

Meer dan ik dacht...

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:10
babbelbox schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 23:22:
En weer de focus op Nasrdin's ingeleverde molboekje.....
Dat ook niemand van de andere kandidaten het moment pakt dat Rik met de afvaller praat om even door het molboekje te grasduinen...

What a fine day for Science! | Specs

• Carlos0_0
Ja dat zullen ze denk ik tijdens de finale/ontknoping wel te horen krijgen, van waarom heeft niemand het boekje gepakt.
Ik kan mij er ook wel iets bij voorstellen, want dit gebeurt echt nooit. Je hoort normaal daar gewoon te wachten(Dus snap op zich wel niemand dit doet).

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:18
Harmsen schreef op maandag 16 maart 2026 @ 07:30:
[...]

Dat ook niemand van de andere kandidaten het moment pakt dat Rik met de afvaller praat om even door het molboekje te grasduinen...
Zei ik de afgelopen aflevering en daarvoor ook eigenlijk al tegen mijn vrouw. De camera zoomt er ook nog op in, dus het zou wel mogen blijkbaar. Maar denk dat niemand even opstaat hiervoor omdat iedereen er dan in gaat kijken en je er eigenlijk weinig voordeel meer uit haalt.

Ik zit nog steeds op Milan, kijken of we die van vorige keer kunnen pullen zeg maar. :+
Ben ik alles kwijt, whatever. Er is eigenlijk weinig uit te halen behalve in een tunnel te zitten met de "hints" die je krijgt.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:21
Harmsen schreef op maandag 16 maart 2026 @ 07:30:
[...]

Klopt net als de eerste aflevering, dat ze ook gewoon overal konden gaan zitten.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Testvraag:

Met hoeveel personen zat de Mol in een boot tijdens de opdracht 'in kaart brengen'?

- Met 2 personen
- Met 3 personen
- De Mol zat niet in een boot

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:34
Antwoorden testvraag aflevering 3:
" Met hoeveel personen zat de Mol in een boot tijdens de opdracht 'in kaart brengen'?"

Met 2 personen
- Daan
- Eveline
- Matteo
- Quinty
Met 3 personen:
- Bram
- Nasrdin
- Nienke
De Mol zat niet in een boot:
- Delilah
- Milan

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 16-03-2026 10:12 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Carlos0_0
Jaap-Jan schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:11:
Antwoorden testvraag aflevering 3:
" Met hoeveel personen zat de Mol in een boot tijdens de opdracht 'in kaart brengen'?"

Met 2 personen
- Daan
- Eveline
- Matteo
- Quinty
Met 3 personen:
- Bram
- Nasrdin
- Nienke
De Mol zat niet in een boot:
- Delilah
- Milan
Ah top bedankt voor de antwoorden, scheelt weer zoeken :P .

• OzzieMann

OzzieMann

Spreiden! Dus met 2 personen, dan heb je 4 mogelijke mollen. Mooi dat daar ook mijn beide (overgebleven) verdachten inzitten.

• streamnl
  • Niet online
Ook al zit je bij De Mol, normaal (als je met goed fatsoen groot bent geworden) ga je niet zomaar in andermans spullen snuffelen. Ik weet niet meer welk seizoen dat was, maar er was flink wat ophef toen iemand in iemand anders zijn koffer zat.
Dus ik snap dat wel

Meer dan ik dacht...

• Pat911
streamnl schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:48:
Ook al zit je bij De Mol, normaal (als je met goed fatsoen groot bent geworden) ga je niet zomaar in andermans spullen snuffelen. Ik weet niet meer welk seizoen dat was, maar er was flink wat ophef toen iemand in iemand anders zijn koffer zat.
Dus ik snap dat wel
Toen werd er volgens mij ook echt een joker gestolen. Even snuffelen in een boekje dat door de grote spelleider bijna achteloos op tafel wordt gelegd is dan wel van een andere orde.

• Chillz
reiniero schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:37:
Matteo had bij het ontbijt een shirt aan waar mol op staat, of letterlijk: aperitivo MOLto delizioso club
Bij het invullen van z'n test had hij een shirt aan met een soort (voetbal) team-foto

ofwel iets zou aansluiten bij de voetbalmatch

het zou wat zijn als er weer eens kleding-hints in zouden zitten

Leeg - Sinds 20180907

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:27
reiniero schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:37:
Die had hij de week ervoor ook al aan tijdens de markt-opdracht.

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:34
Chillz schreef op maandag 16 maart 2026 @ 11:21:
[...]
het zou wat zijn als er weer eens kleding-hints in zouden zitten
Zou zeker wat zijn, maar zo opvallend is wel een dingetje. Maarja, niet is wat het lijkt bij wie is de Mol ;)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Balen van de afvaller! Nasrdin was na Geraldine mijn favoriet. Als dit zo doorgaat vertrekt Bram komende zaterdag.

• Kroesss
Mog schreef op maandag 16 maart 2026 @ 22:07:
Balen van de afvaller! Nasrdin was na Geraldine mijn favoriet. Als dit zo doorgaat vertrekt Bram komende zaterdag.
Nee, dat kan niet.

De mol hoeft immers nooit naar huis, weet je nog? O-)

• Crazy D

Crazy D

De manier waarop het molboekje in beeld wordt gebracht verrraad wel dat er iets mee gaat gebeuren. Dat hoeft dan nog steeds niet brutaal dat boekje pakken te zijn. Kan best dat ze over een paar afleveringen in een molboekje kunnen kijken in ruil voor geld of zo. Of iets kunnen winnen/vinden zoals nu met de jokers en dat oog. Maar het gaat zeker een rol spelen.

Exact expert nodig?

• Kroesss
Eens dat er iets mee gaat gebeuren. Hoewel ik het ook wel zou kunnen waarderen als er gewoon totaal niets mee gedaan wordt, en ze met opzet iedereen er gek mee aan het maken zijn. Dat zou dan wel gelukt zijn namelijk.

Maar ik zoek zelf nog de connectie met het "oog in oog staan" met de mol waar Rik het in de eerste aflevering vaak heel nadrukkelijk over had. Ik heb het gevoel dat die molboekjes daar iets mee te maken hebben, maar ik ben er nog niet uit hoe.

• IntToStr
Er is al een paar keer een oog in het spel geweest. Bij de nachtclub zagen we voor het eerst dat er iets uit kwam als ik me niet vergis: namelijk soort van oog in oog met de mol komen, het bekijken van de video oa uit oogpunt van de mol.

Eerder was het oog al te zien op het rad met die letters. Helaas draaide niemand die letter, maar ik verwacht dat er dan iets vergelijkbaars zou gebeuren, dat je iets van de mol zou zien.

Staat er ook zo'n oog op de molboekjes? Heb daar niet op gelet. Maar snap wel dat men niet meteen daar op duikt, zoals anderen ook al hadden aangegeven. Voelt toch raar om te doen.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
Mijn tactiek om te achterhalen wie de mol is is vooral na te gaan waar je als mol wíl zitten, welke plek de meeste impact heeft op het spel. Bij het voetballen was dat (m.i.) het bankhangen, maar die beide dames vind ik niet verdacht. Bij het bootje varen was dat (ook m.i.) de plek aan de oever. Daar vond ik Milan en Delilah beiden aardig verdacht. Mijn ogen blijven vooral gericht op Delilah :)

• Crazy D

Crazy D

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 15:02:
Mijn tactiek om te achterhalen wie de mol is is vooral na te gaan waar je als mol wíl zitten, welke plek de meeste impact heeft op het spel. Bij het voetballen was dat (m.i.) het bankhangen, maar die beide dames vind ik niet verdacht. Bij het bootje varen was dat (ook m.i.) de plek aan de oever. Daar vond ik Milan en Delilah beiden aardig verdacht. Mijn ogen blijven vooral gericht op Delilah :)
Maar 1 van die 2 dames (even kwijt wie) was degene die de meeste balletjes erin jasten, dus dan blijft er 1 over. Als je nog weet wie dan, snuggere ikke 8)7

Maar, op het veld was nou ook niet heel veel geld te verdienen. Beetje tijdrekken na een goal heeft misschien hooguit 1 doelpunt minder opgeleverd. Matteo die nog verder mistrapte dan dat ik gedaan zou hebben... En als ze dames maar 3 balletjes raak hadden gegooid, had dat ook wel heel verdacht geweest. In een half uur 3 balletjes raak gooien klinkt nog ongeloofwaardiger dan Matteo die naast trapt. Soms heb je ook gewoon opdrachten waar je niet zo heel goed kunt mollen.

Wel jammer trouwens dat tegendoelpunten niet een verschil maakte. De echte actie gebeurde nu eigenlijk bij de balletjes gooien, want in de tijd dat die gasten bevroren stonden kon je echt op je dooie akkertje over het veld heen hobbelen om te scoren. En voor de rest maakt het dus niets uit.

Die plaatsnamen goed zetten was leuk om te zien, verwachte chaos, maar als de productie had verwacht dat dit meer dan sowieso 2 plaatsen goed zou opleveren, waren ze wel erg naïef. Was een chaos. "Ja, schuin vooruit". Uh, op het water, je dobbert een beetje rond, en vooral: tegen wie heb je het :D Dit was natuurlijk aan alle kanten gedoemt te mislukken. Wel leuk om te zien :D

De bar vond ik ook vermakelijk, maar ook een beetje apart. Gaat enkel om jokers en dan dat oog. Alsof ze vergeten waren het geld verdienen element hierin toe te voegen :D Al zeiden ze bij Trust Nobody. Dit was misschien meer een test om te zien wie er brutaal is en niet afwachtend rond blijven kijken. En bij dat zitten bij je eigen naambordje hadden ze natuurlijk brutaal moeten en ergens anders gaan zitten. En dat molboekje na de executie zou ook wel brutaal zijn om die te pakken.

Exact expert nodig?

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Was 7 balletjes raak gooien in 30 minuten niet verdacht dan? :)

En eerst drinken pakken terwijl de tijd loopt? Ik weet niet wat ik van Quinty moet denken... zij doet rare dingen.

• streamnl
  • Niet online
Bij haar heb ik het gevoel dat ze een kandidaat is die graag verdachte dingen doet om verdacht te worden.
Aangezien ze de laatste jaren weinig tot geen zaken meer laten zien wat de Mol doet… ik streep iedereen af die ik verdachte dingen zie doen zodat je de echte Mol overhoudt :+

Meer dan ik dacht...

• Crazy D

Crazy D

BreadFan schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 23:24:
Was 7 balletjes raak gooien in 30 minuten niet verdacht dan? :)

En eerst drinken pakken terwijl de tijd loopt? Ik weet niet wat ik van Quinty moet denken... zij doet rare dingen.
Minder verdacht ;) Ik weet trouwens niet hoeveel zij precies wisten wat het effect zou van raak gooien, heb even geen herinnering of dat ergens nog voorbij kwam. Ik denk trouwens dat ik hooguit 1 balletje raak zou gooien, tenzij iemand bedenkt dat je met zo'n sjaal een mooie baan kan maken om het balletje erin te rollen :P Ik had 3 echt raakgooien al knap gevonden :D

Exact expert nodig?

• Slappyjoez
  • Laatst online: 31-03 11:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wfsxw3Tvrst_xB9dQcgBXwEf_xw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DGMsV5gUaTfeR0LWRz7lX9dL.png?f=fotoalbum_large

Zitten we hier oog in oog met de mol die ook nog eens een joker onder de lamp heeft liggen? :X

Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:01

Ankh

|true

Slappyjoez schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:22:
[Afbeelding]

Zitten we hier oog in oog met de mol die ook nog eens een joker onder de lamp heeft liggen? :X
Zou wel een mooie zijn.. majah "tunnelvisie"... het verbaast me wel hoe Bram Krikke is (of speelt) in WIDM... Ik had toch meer een aanwezig persoon verwacht (of hij speelt het natuurlijk).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Wyke
  • Laatst online: 23:39
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 15:02:
ik vond vooral de aanwijzingen van Delilah erg raar daar.... het klonk logisch, maar is natuurlijk helemaal niet logisch om te roepen dat je tussen die en die plaatsnaam (waarbij ze die voorlas van de kaart) het bordje moet zetten. Ze gebruikte referenties van plaatsnamen op de kaart terwijl de mensen op het water natuurlijk geen flauw idee hebben A. waar ze zijn, B. welke plaatsnamen er allemaal beschikbaar zijn en waar ze op het water liggen en C. waar de plaatsnamen echt liggen (op de kaart).

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:42
Die hele opdracht op het water was op papier beter dan in de praktijk. Je mist gewoon referentie op het water en op de kant. Als die eilandjes genummerd waren was het al beter te doen geweest. Verder leek het mij best veel peddelen in de korte tijd die ze hadden. Dus een score van 0 was het hoogste haalbaar.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Chillz
Slappyjoez schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:22:
[Afbeelding]

Als dat echt een joker is onder die lamp, zou dat wel heel vet zijn

Leeg - Sinds 20180907

• pdidi
  • Niet online
LordSinclair schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 11:17:
Die hele opdracht op het water was op papier beter dan in de praktijk. Je mist gewoon referentie op het water en op de kant. Als die eilandjes genummerd waren was het al beter te doen geweest. Verder leek het mij best veel peddelen in de korte tijd die ze hadden. Dus een score van 0 was het hoogste haalbaar.
Ze hadden met 3 bootjes naar het 1e punt moeten varen. Vervolgens met 2 bootjes naar het 2e punt waarbij de achterblijver als referentie kon worden gebruikt. Vanaf het 2e punt gaat vervolgens 1 bootje verder naar het 3e punt en ook de achterblijver gaat naar het 3e punt. En zo verder

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:01

Ankh

|true

Er werd gezegd dat ze een drone tot hun beschikking hadden (volgens mij), maar daar heeft men niets van laten zien. Of er is zwaar gemold, of er is technisch iets verkeerd gegaan of ik ben gewoon per abuis haha.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:42
Ankh schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 11:48:
Er werd gezegd dat ze een drone tot hun beschikking hadden (volgens mij), maar daar heeft men niets van laten zien. Of er is zwaar gemold, of er is technisch iets verkeerd gegaan of ik ben gewoon per abuis haha.
Die hing boven het veld voor een top view.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Pagina: 1 2 3 Laatste