Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 15:02:
Mijn tactiek om te achterhalen wie de mol is is vooral na te gaan waar je als mol wíl zitten, welke plek de meeste impact heeft op het spel. Bij het voetballen was dat (m.i.) het bankhangen, maar die beide dames vind ik niet verdacht. Bij het bootje varen was dat (ook m.i.) de plek aan de oever. Daar vond ik Milan en Delilah beiden aardig verdacht. Mijn ogen blijven vooral gericht op Delilah

Maar 1 van die 2 dames (even kwijt wie) was degene die de meeste balletjes erin jasten, dus dan blijft er 1 over. Als je nog weet wie dan, snuggere ikke
Maar, op het veld was nou ook niet heel veel geld te verdienen. Beetje tijdrekken na een goal heeft misschien hooguit 1 doelpunt minder opgeleverd. Matteo die nog verder mistrapte dan dat ik gedaan zou hebben... En als ze dames maar 3 balletjes raak hadden gegooid, had dat ook wel heel verdacht geweest. In een half uur 3 balletjes raak gooien klinkt nog ongeloofwaardiger dan Matteo die naast trapt. Soms heb je ook gewoon opdrachten waar je niet zo heel goed kunt mollen.
Wel jammer trouwens dat tegendoelpunten niet een verschil maakte. De echte actie gebeurde nu eigenlijk bij de balletjes gooien, want in de tijd dat die gasten bevroren stonden kon je echt op je dooie akkertje over het veld heen hobbelen om te scoren. En voor de rest maakt het dus niets uit.
Die plaatsnamen goed zetten was leuk om te zien, verwachte chaos, maar als de productie had verwacht dat dit meer dan sowieso 2 plaatsen goed zou opleveren, waren ze wel erg naïef. Was een chaos. "Ja, schuin vooruit". Uh, op het water, je dobbert een beetje rond, en vooral: tegen wie heb je het

Dit was natuurlijk aan alle kanten gedoemt te mislukken. Wel leuk om te zien
De bar vond ik ook vermakelijk, maar ook een beetje apart. Gaat enkel om jokers en dan dat oog. Alsof ze vergeten waren het geld verdienen element hierin toe te voegen

Al zeiden ze bij Trust Nobody. Dit was misschien meer een test om te zien wie er brutaal is en niet afwachtend rond blijven kijken. En bij dat zitten bij je eigen naambordje hadden ze natuurlijk brutaal moeten en ergens anders gaan zitten. En dat molboekje na de executie zou ook wel brutaal zijn om die te pakken.