WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kan een vinger vaker toevoegen, dat helpt soms

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:10
418O2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 23:50:
Je kan een vinger vaker toevoegen, dat helpt soms
Heb ik gedaan, maar werkt ook niet. Heb een screen protector van Spigen erop zitten. Het is een paar dagen goed en dan gaat het weer mis. Ik zal wel bijzondere vingers hebben. ;)

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:23

Flipm0de

geen

Dennisweb schreef op zondag 7 juni 2026 @ 23:46:
[...]

Geen probleem. :)

Ik weet nooit zo goed of verveling echt een goede reden is om over te stappen. Ik gebruik dagelijks mijn iPhone. De reden: het ecosysteem. Ik heb een Apple Watch Ultra 2 en heb ook verschillende Macs (tot aan een Pro Display XDR aan toe). Het werkt allemaal mooi samen. Bijvoorbeeld hand off / continuity en het delen van Notes tussen verschillende computers.

Wel heb ik naast de Galaxy S26 Ultra ook een Galaxy Watch 8 Classic. Vind qua uiterlijk de watch van Apple wel mooier, maar alles went.

Waarom ik een S26 Ultra naast de iPhone heb heeft te maken met mijn hobby, apps programmeren. De tweede reden is Liquid Glass. Het is prachtig mooi wat Apple heeft weten neer te zetten. Echt knap in technisch opzicht. Maar ik heb Ménière en met name de vervormingen in letters en vormen maken het voor mij soms fysiek onmogelijk de iPhone te gebruiken. Dan heb je wel toegankelijkheidsopties, maar dan is alles vlak met lelijke kleuren, heb je lelijke fades. Dat is natuurlijk niet waar je 1500 euro voor betaalt.

De S26 Ultra is verder een fijne telefoon om bijvoorbeeld Twitch streams mee te kijken. Hij is een stuk lichter dan de iPhone 17 Pro Max en dat voel je echt als je hem langer vasthoudt.

Op cameragebied vind ik wel dat de S26 Ultra het verliest van de iPhone 17 Pro Max. Details zijn gewoon voor mijn gevoel beter op de iPhone. FaceTime is ook wel een ding: het beeld daarvan is véél beter dan dat van bijvoorbeeld Messenger.

Morgen is WWDC en er gaan verhalen dat je Liquid Glass kan dempen in iOS 27. Maar ik lees ook verhalen van een Dynamic Island die dan weer helemaal vervormingen en alles krijgt. Dat is voor mijn ziekte vreselijk en dan overweeg ik toch weer meer mijn S26 Ultra te gaan gebruiken. Er zijn ook wel apps voor Mac en Android waarmee je ze met elkaar kunt laten samenwerken. AirDrop is ook compatible tussen beide systemen, dus dat is ook weer een horde minder. De vingerafdrukscanner vind ik niet geweldig met een screen protector. Anderen hebben daar geen last van, dus het zal wel aan mij liggen. ;)

Gewoon proberen en als het niet bevalt, stuur je het toch terug? Even los van wat anderen daarvan vinden. Ik ben van mening dat een telefoon iets persoonlijks is en dat tien minuten in de winkel niet voldoende is om een goede keuze te maken. Dat weet je pas na een paar dagen.

Weet wel: er zijn veel mensen die de overstap geprobeerd hebben te maken en die toch weer teruggingen naar iPhone. Dat gezegd hebbende: OneUI 8.5 en 9 zijn wel mooi en ik vind die blurs wel fijner dan al die vervormingen op de iPhone. Proberen is denk ik de enige optie. Er zijn mensen die zich helemaal bevrijd voelen van de ketenen van Apple en er zijn mensen die het helemaal niks vinden. Tja… persoonlijk.
Dankjewel voor de reactie! Ja misschien is proberen wel het beste, wel jammer van de camera wacht met kleine kinderen is een downgrade wel een dealbreker.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen
- Discussies over Snapdragon vs Exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos