• pienlelield
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-01 14:08
Ik heb nu al járen kpn mobiel icm tv en internet oftewel een hussel abonnement. Ik betaal nu 20 euro per maand terwijl ik bij lange na niet verbruik qua mbs en bellen. Dus nu op zoek naar een budget abonnement voor mobiel. Als ik google zie ik vanalles zoals lebara, 50+ etc etc. Zijn er hier ervaringen met deze of andere providers? 5 euro per maand bv klinkt heel aantrekkelijk maar wat is de kwaliteit dan nog?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48
Als je op het KPN netwerk wilt blijven kun je gewoon bv Simyo of Youfone pakken. Vaak genoeg goede aanbieidingen te vinden, vandaag bv bij Belsimpel weer een mooie Simyo aanbieding met €125,- cashback.

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Mrs.Fraggert heeft hier een abbotje van KPN via Simyo, bevalt prima, kost 9 euro per maand.

Ik meen iets van 10gb.

wel even het dataplafond aanzetten met het vinkje, anders krijg je een gepeperde rekening na voor je snufferd als je daar niet scherp op bent!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Fraggert op 29-12-2025 10:55 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-01 21:07
@pienlelield als je mobiele abonnement onderdeel is van het pakket, en je haalt die eruit kun je voordeel kwijtraken zoals het pluspakket. Gebruik je dat niet, geen probleem. Gebruik je dat wel moet je dat los kopen en wordt je vaste pakket duurder. Dat moet je dan ook in je berekening meenemen.

Idem kijk naar je niet dagelijks gebruik, andere aanbieders hebben andere of geen buitenland bundels buiten de EU. Misschien gebruik je dat totaal niet, maar zo wel...

Overigens, ook je vaste internet en TV kun je onder de loep nemen als je kosten wil besparen.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

heuveltje

KoelkastFilosoof

https://www.bellen.com/

Simpele prijsvergelijker voor vast en mobiele aboonementen vergelijken.
Heeft voor mij altijd prima gewerkt, ik ruil om de paar jaar van abbonement.

Ik heb in de afgelopen jaren, odido,kpn,lebara en simyo gehad. en merk eigenlijk geen verschil tussen provides kwa kwaliteit. Mogelijk in contact met de service desk, maar daar heb ik eigenlijk nooit mee gespreken.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1