Ja, daar kan je zeker nog even achteraan bellen. Even navragen wat je nu moet doen. Of anders wanneer ze van plan zijn je wel te gaan helpen.VonNickstein schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:25:
Wat ik wil voorkomen is dat ze een deel van de punten herstellen en daarmee de casus vanuit onze kant zwakker wordt. Het wordt tijd dat de jurist ons komt helpen in de communicatie.
Op zich hoeft je niet direct te reageren op een vraag vanuit de keukenboer, dus ik zou voorzichtig zijn met het al te impulsief reageren. Maar goed, wat vragen stellen kan waarschijnlijk geen kwaad. Voor wat het waard is. Persoonlijk zou ik gezegd hebben dat ik er op terug zal komen na overleg met mijn advocaat.
Het lijkt er op dat je niet de meest klantgerichte en voordelige keukenboer hebt getroffen. In zo'n geval is er misschien wat druk nodig om ze de juiste kant op te krijgen. Het moet duidelijk zijn welke kant dit opgaat als ze niet volledig meewerken en dat ze aan het kortste eind gaan trekken. Juristen weten prima wat de juiste stappen zijn. Dus ik zou vooral pushen op de rechtsbijstand.
:strip_exif()/f/image/C5XYfoHo4nOziPKag7PJa5Oi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eMyA5STkFFMKDMuzRTvHM9gk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nw6fB7T7P6DVeIiyKgpivK8L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1oplXILTqixYUjl6BRHpGom4.jpg?f=fotoalbum_large)