Hier ga ik ook even wat slaap pakken. Hopen dat de #3 auto morgenvroeg nog rijdt! Veel plezier allemaal vannacht.
Ja goed idee! En 's middags gaan we uit eten voor onze huwelijksdag, prioriteiten enzo...DikkeBMW schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:44:
[...]
Kun je de stream (Youtube, of VIaplay) niet opzetten tijdens het lopen? Dat je wel de audio mee krijgt. Of je gaat 's middags
Dus ik zeg het restaurant wel af
[ Voor 5% gewijzigd door Arjan90 op 16-05-2026 23:19 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Juncadella #3 is al weer lekker ingelopen en zit strak op #80 Stolz
[ Voor 7% gewijzigd door Humma Kavula op 16-05-2026 23:20 ]
Juncadella had ook een prima eerste stunt. Morgenvroeg zie ik wel waar ze staan, tijdens het rondje lopen met de hond de stream alvast aan.
Trusten allemaal
Trusten allemaal
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En er voorbijHumma Kavula schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:19:
Juncadella #3 is al weer lekker ingelopen en zit strak op #80 Stolz
Nieuw hier, maar ik vind dat ze wel veel de pits laten zien. Zelfs als er actie op de baan is. Blijkbaar een nieuwe nr1....
Tip: https://www.24h-rennen.de/en/live-en/Dutchie01 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:26:
Nieuw hier, maar ik vind dat ze wel veel de pits laten zien. Zelfs als er actie op de baan is. Blijkbaar een nieuwe nr1....
De regie is altijd zo geweest.
En terecht, er doen zoveel teams mee, het draait niet alleen om de top teams.
[ Voor 11% gewijzigd door Humma Kavula op 16-05-2026 23:29 ]
Ik kreeg alleen niet helemaal mee wat er dan mis is?nick93192 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:26:
Mogelijk een code 60 overtreding voor de #3 aldus de Duitse commentatoren.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Even snel opgezocht maar de minimale straf daarvoor is 45s? Dat is serieus veel (en terecht qua veiligheid)nick93192 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:26:
Mogelijk een code 60 overtreding voor de #3 aldus de Duitse commentatoren.
Staat niets over in ‘The Messages’.Theuno schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:30:
[...]
Ik kreeg alleen niet helemaal mee wat er dan mis is?
Zag ik net ook te kijken. Is niets te zien tot nu toe
Ook bijzonder om te horen dat coureurs mid-race straf krijgen en hun licentie moeten inleveren. Ik hoor alleen niet wat ze geflikt hebben.
Flickr PSN ID= cheironnl
Engelse commentatoren denken nu ook hardop dat #3 en #80 tactisch om en om op kop rijden.
Zeggen de Duitsers ook… “kontroliert”CyBeRSPiN schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:34:
Engelse commentatoren denken nu ook hardop dat #3 en #80 tactisch om en om op kop rijden.
Wat zou jij doe als team wanneer je beide auto's op 1 en 2 rijden en je ziet wat jouw coureurs doen ten opzichte van de rest.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:34:
Snelste voorop, laat de ander volgen. Oftewel, Max rijdt zo weer op kop
Ik denk meer dan 60km/u gereden in een 60 zone, als er iets aan de hand is op de baan.Theuno schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:30:
[...]
Ik kreeg alleen niet helemaal mee wat er dan mis is?
"Still doing an Austin Powers" op engels commentaar voor Morris.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Niet gek ook, gezamenlijk de voorsprong uitbouwen en aan het einde kun je vechten om de knikkersCyBeRSPiN schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:34:
Zal wel een Duits dingetje zijn, wanneer je op de autobahn je rijbewijs kwijtraakt mag je ook nog naar huis rijden. Rijverbod gaat pas later in.cheiron schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:
Ook bijzonder om te horen dat coureurs mid-race straf krijgen en hun licentie moeten inleveren. Ik hoor alleen niet wat ze geflikt hebben.
Winward is wel lekker dominant bezig hoor. Bij de start dacht ik dat de Lambo's serieus gingen winnen maar ja...
De Grello ging ook voor de winst net als de Ford maar helaas van de olie op de weg.
Audi #1 en #199 vielen ook tegen.
Hoop eigenlijk wel dat er nog wat spanning in de top komt het komende uur want anders is het voor mij ook bedtijd.
En dan zal je zien dat als ik morgen wakker wordt het hele winward team eruit ligt en de Dacia wint..
De Grello ging ook voor de winst net als de Ford maar helaas van de olie op de weg.
Hoop eigenlijk wel dat er nog wat spanning in de top komt het komende uur want anders is het voor mij ook bedtijd.
En dan zal je zien dat als ik morgen wakker wordt het hele winward team eruit ligt en de Dacia wint..
Kan je dat iets beter uitleggen? Want als ik (Nederlander) die in Denemarken woon, door Duitsland kruis en ik doe iets dat mij mijn rijbewijs kost dan kan ik toch niet of naar NL of DK blijven rijden?PalingDrone schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:45:
[...]
Zal wel een Duits dingetje zijn, wanneer je op de autobahn je rijbewijs kwijtraakt mag je ook nog naar huis rijden. Rijverbod gaat pas later in.
Fouten maken is makkelijker dan winnen maar goed nog 15 uur te gaan.Humma Kavula schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:
Winward is wel lekker dominant bezig hoor. Bij de start dacht ik dat de Lambo's serieus gingen winnen maar ja...
Ga je slapen dan? Jeetje..Humma Kavula schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:
morgen wakker wordt het hele winward team eruit ligt en de Dacia wint..
In NL raak je gelijk je rijbewijs kwijt om (reden) en dan mag je gelijk geen meter meer rijden of zelfs je eigen auto nog parkeren, dat doet een agent dan voor je (don't ask me how I know....)bierschuit schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:
[...]
Kan je dat iets beter uitleggen? Want als ik (Nederlander) die in Denemarken woon, door Duitsland kruis en ik doe iets dat mij mijn rijbewijs kost dan kan ik toch niet of naar NL of DK blijven rijden?
In D raak je je rijbewijs kwijt om (reden) en de ingangsdatum en periode wordt dan door justitie bepaald, de agent zegt wel dat je het kwijt bent maar de daadwerkelijke ingangsdatum krijg je achteraf te horen.
De gevolgen blijven gelijk alleen wordt je niet met een thuiskom probleem opgezadeld, wat in D zomaar een paarhonderd km kan zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door PalingDrone op 17-05-2026 00:02 ]
Of je wordt netjes thuis gebracht in je eigen auto door de politie en parkeren hem op je eigen parkeerplek.... weet ik van een vriendPalingDrone schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:
[...]
In NL raak je gelijk je rijbewijs kwijt om (reden) en dan mag je gelijk geen meter meer rijden of zelfs je eigen auto nog parkeren, dat doet een agent dan voor je (don't ask me how I know....)
Maar de Mercs hebben nu al 4:30 minuut voorsprong op de eerst volgende die op dezelfde aantal banden zit.6:30 op De aston die daarachter zit maar wel op nieuwere banden/pit stop heeft gehad.
Ok. Dat wist ik niet. Dank voor de info. Niet dat ik er wat mee doe, want moet er toch doorheen blijven komen.PalingDrone schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:
[...]
In NL raak je gelijk je rijbewijs kwijt om (reden) en dan mag je gelijk geen meter meer rijden of zelfs je eigen auto nog parkeren, dat doet een agent dan voor je (don't ask me how I know....)
In D raak je je rijbewijs kwijt om (reden) en de ingangsdatum en periode wordt dan door justitie bepaald, de agent zegt wel dat je het kwijt bent maar de daadwerkelijke ingangsdatum krijg je achteraf te horen.
De gevolgen blijven gelijk alleen wordt je niet met een thuiskom probleem opgezadeld, wat in D zomaar een paarhonderd km kan zijn.
Ford Fiesta 1024, 1.6Lts diesel met 300k op de teller en nog zo'n 65 PK's op hun tenen... Maar doet wel gemiddeld 1/20.
Nog 1 stint Junca en dan Max, aldus de Duitsers
Waarom maken ze het z'n geheim wie de volgende driver gaat zijn?
Nu filmen ze ook de driver niet, zodat je aan zijn helm kan zien wie erin zit?
Keek net toch echt die taxi nr 3 in richting coureur, was (nog) niet MaxDutchie01 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:14:
Is niet zozeer een geheim, meer team, coureur afhankelijk. Het is een 24 uur uitputtende race.Dutchie01 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:14:
Je kan een heel mooi plan maken maar deze race gooit daar altijd roet in.
De rijders moeten rijden, wanneer is aan hun en niet vast gelegd want te veel variabelen.
Oke ik had verwacht als de auto de pits inrijd dan film je ook even welke driver erin stapt, maar ik heb nu al een aantal keren dit niet zien gebeuren, dus dacht vraag het even.
Als je de onboard camera meekijkt dan zie je dat de coureur blijft zitten of wisselt.Dutchie01 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:20:
Oke ik had verwacht als de auto de pits inrijd dan film je ook even welke driver erin stapt, maar ik heb nu al een aantal keren dit niet zien gebeuren, dus dacht vraag het even.
Engel Junca weer voorbij, was een mooie
Je kan, mocht het ooit misgaan achter een vrachtwagen van een helling af met de wind achter... vanuit DK altijd nog buitenom D omzeilen, moet je wel met de bootbierschuit schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:10:
[...]
Ok. Dat wist ik niet. Dank voor de info. Niet dat ik er wat mee doe, want moet er toch doorheen blijven komen.
Ford Fiesta 1024, 1.6Lts diesel met 300k op de teller en nog zo'n 65 PK's op hun tenen... Maar doet wel gemiddeld 1/20.
Ik ging met 90pk en 850kg van een heuveltje af, trok de 16 klepper ff door in z'n 3 op een lege doorgaande weg zonder zijwegen tussen 2 dorpen. Was ff hun geniepige verdienmodel vergeten...
Maargoed ik rij de laatste >20 jaar al boetevrij en keurig als een oplettend oud wijf, nooit slordigheidsboetes gehad, wel ooit 2 hele dikke waarvan eentje dus ook het papiertje. Nooit gevaarlijk rijgedrag of onder invloed oid.
Buiten dat ik heel netjes rij en op lege wegen ook altijd m'n richtingaanwijzer gebruik etc kom ik gelukkig wel regelmatig ff het "Oberhausen straight" afstoffen in D
Ik merk dat mijn oogleden langzaam zwaarder worden dus ga ik mijn bed opzoeken. Voor wie verder kijkt goede nacht en veel plezier en zie jullie morgen.
Same. Genoeg gezien voor "vandaag" (gisteren). Morgen weer vroeg uit de veren. Hoop dat #3 gewoon nog rijdt dan.Chocoball schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:38:
Ik merk dat mijn ogenleden langzaam zwaarder worden dus ga ik mijn bed opzoeken. Voor wie verder kijkt goede nacht en veel plezier en zie jullie morgen.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL
Verwacht wel op heel korte termijn een stop, over 10 min ofzo en die stint kijk ik nog ff
Ik wil Max ook nog even zien, daarna genoeg tijd voor een tukkie, max zal denk ik rond 09:00 uur weer gaan voor zijn 3e optreden.
[ Voor 9% gewijzigd door Barfman op 17-05-2026 00:45 ]
Haha, hier exact hetzelfde, stukkie Max kijken daarna pitten.
Ik ga het ook nog even volhouden tot een uur, maar wel moeten met de vriendin ook nog op stap en dan niet als lijk. Al vindt ze zelf 24 uurs races ook erg leuk, slaapt ze nu wel.PalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:43:
Verwacht wel op heel korte termijn een stop, over 10 min ofzo en die stint kijk ik nog ff
Dus morgen bij het ontbijt mag het aan
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Maar nu 12s ertussen… was 16s.Humma Kavula schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:23:
Engel Junca weer voorbij, was een mooie
Vriendin kijkt ook… maar zegt dat dit maar 1 keer per jaar is… dus we hoeven geen series te kijken
Edit: nu weer bijna 16s.
[ Voor 26% gewijzigd door CreativeS op 17-05-2026 00:50 ]
Nope, niet deze ronde 
Iemand inside info hoe laat Max z'n wekker gezet heeft?
Heb #3 met Juncadella op pcscherm en de Duitse 24h stream op tv.
[ Voor 28% gewijzigd door PalingDrone op 17-05-2026 00:54 ]
Nee, alleen het geluid van zijn wekkerPalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:51:
Nope, niet deze ronde
Kzou ff wachten met nieuw rubber tot de baan weer wat aangeveegd is....
Ik krijg wel echt het idee dat Winward aan het domineren is: Ze wisselen ze dermate af op kop dat elke auto kan afkoelen enkele rondes om daarna weer volgas te gaan.
Phoe, daar ging de BMW combi bijna
Phoe, daar ging de BMW combi bijna
Heb net Eurovision gekeken (ja bijzondere combinatie van hobby's), heb ik nog wat gemist?
Ieder rondje was andersMarrtijn schreef op zondag 17 mei 2026 @ 01:11:
Heb net Eurovision gekeken (ja bijzondere combinatie van hobby's), heb ik nog wat gemist?
En met een beetje geluk val je net met je neus in de boter wissel naar VER
[ Voor 16% gewijzigd door PalingDrone op 17-05-2026 01:16 ]
Ging wat mis met de klassering in beeld net. 99 en 81 zouden 1 en 2 rijden. Staat nu weer goed.
80 en 3 hebben riante voorsprong van 5 minuten
o nu staat 99 weer op 1?
o nu staat 99 weer op 1?
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-05-2026 01:15 ]
Net/nu weer, gaat lekker daarCyBeRSPiN schreef op zondag 17 mei 2026 @ 01:14:
Ging wat mis met de klassering in beeld net. 99 en 81 zouden 1 en 2 rijden. Staat nu weer goed.
o nu staat 99 weer op 1?
Is het nedeandse commentaar bij viaplay verdwenen?
Ja, morgenochtend komen ze weer terug.Capirex65 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 01:17:
Is het nedeandse commentaar bij viaplay verdwenen?
Ja de timing is niet best op dit moment
Maar 99 staat op ronde 64 maar moet 63 zijn
Maar 99 staat op ronde 64 maar moet 63 zijn
[ Voor 37% gewijzigd door Barfman op 17-05-2026 01:18 ]
Marrtijn schreef op zondag 17 mei 2026 @ 01:11:
J
Van der Linde heeft de Mario short cut gevonden 
Wauw, Junca en Engel..
Wauw, Junca en Engel..
[ Voor 20% gewijzigd door Humma Kavula op 17-05-2026 01:19 ]
En we zijn nog lang niet op de helft van de race, over 1,5 uur... vrees dat ik dat niet haal na de biertjes..
Maar Max stapt nu in
Maar Max stapt nu in
Nice, nog even een pass en nu nog even Max kijken voor bedtijd
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Euh, wtf
Ligt YT er spontaan uit of loopt KPN te klooien?
Geen problemen met YT hier.PalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 01:35:
Euh, wtf
Youfone hier dus ook KPN, loopt als een tietPalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 01:35:
Euh, wtf
Max onboard, kijken of hij de kop kan pakken...
[ Voor 10% gewijzigd door Humma Kavula op 17-05-2026 01:38 ]
KPN nu weer up, plopte net weg vlak voor de stop, gelukkig nog wel het verlaten van de pits gezien
DSL hier normaal ook superstabiel.Humma Kavula schreef op zondag 17 mei 2026 @ 01:36:
[...]
Youfone hier dus ook KPN, loopt als een tiet
Boeie, doet t weer, let's gooooo
Wat boeit mij Ollie!
Heerlijk, Engel geeft geen centimeter
Heerlijk, Engel geeft geen centimeter
[ Voor 50% gewijzigd door Humma Kavula op 17-05-2026 01:46 ]
Nachtraces zijn echt gestoord. Bij circuits heb je nog die stadionlampen maar hier is het aardedonker op de achterlichten van je voorganger na.
Alles ziet er ook zo bizar snel uit,helemaal als ze een andere klasse inhalen.
Alles ziet er ook zo bizar snel uit,helemaal als ze een andere klasse inhalen.
Pfff, loopt weer te tuinieren langs de baan.
Zit ie achter een Mercedes is z'n rijstijl te omschrijven als "gretig", is ie er voorbij gaat ie gelijk "full on".
Zit ie achter een Mercedes is z'n rijstijl te omschrijven als "gretig", is ie er voorbij gaat ie gelijk "full on".
[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 17-05-2026 02:06 ]
Engel mag na deze stint ff een schone onderbroek aantrekken
holy crap, dat dat goed ging...
VER ook denk.PalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 02:10:
Engel mag na deze stint ff een schone onderbroek aantrekken
traffic met een wat onhandige timingHumma Kavula schreef op zondag 17 mei 2026 @ 02:11:
Wat gebeurde daar?
En twee gasten die elkaar geen ruimte gaven met 12 uur te gaan
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
mwoh, het is wel racen heKilljoy schreef op zondag 17 mei 2026 @ 02:13:
[...]
En twee gasten die elkaar geen ruimte gaven met 12 uur te gaan
Geen idee. Heb bepaald geen Porscheschumi2004 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 02:17:
Blijft een gek gezicht een Porsche op de neus bijgetankt worden of ligt dat aan mij?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Nee niet echt… een 911 heeft de tank voorin. Gewichtsverdeling.schumi2004 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 02:17:
Blijft een gek gezicht een Porsche op de neus bijgetankt worden of ligt dat aan mij?
Max vindt het treintje mooi geweest en gaat er vandoor
M'n pa had vroeger een Renault Alpine GT Turbo en daar moest de frunk open om te tanken, net als een 911 de motor achterin dus tank voor, wanneer je nadruppelde ging de bagage stinken.schumi2004 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 02:17:
[ Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 17-05-2026 02:26 ]
Engel er weer strak achter. Wat gaat dat hard in het donker..
Oef weer zo’n moment 
Engel door het gras. Lijkt wel alsof ze echt tegen elkaar racen ipv tactisch treintje vormen.
Engel door het gras. Lijkt wel alsof ze echt tegen elkaar racen ipv tactisch treintje vormen.
[ Voor 69% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-05-2026 02:30 ]
Het is toch wel wat anders dan de F1 met twee Mercedessen op kop.
Het is af en toe flink billen knijpen.
Het is af en toe flink billen knijpen.
"When you grow up your heart dies"