waarschijnlijk pas na middernacht ergensHoldem_NL schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:
Wanneer begint Max weer met zijn shift? Hoelaat ongeveer?
Officieel is Toto de baas want het zijn beide Mercedes-AMG fabrieksteams.max schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:16:
@Quad
Mwah, ik denk dat die eigenaar, ondanks dat hij beide managed, een lichte voorkeur heeft voor de nr.3 auto.
Iets met geschiedenis en schrijven.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Na Auer komt eerst Juncadella en daarna weer VerstappenHoldem_NL schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:
Is Toto ook ergens in de buurt? De verwachtingen waren van wel, maar heb hem nog niet gespot.Rivanov schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:
[...]
Officieel is Toto de baas want het zijn beide Mercedes-AMG fabrieksteams.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
race is nu nog vermakelijk maar mijn spanning zit vooral in het feit of de legende morgen nog groter wordt
[ Voor 10% gewijzigd door Lynx op 16-05-2026 21:23 ]
Zoiets?max schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:16:
@Quad
Mwah, ik denk dat die eigenaar, ondanks dat hij beide managed, een lichte voorkeur heeft voor de nr.3 auto.
Iets met geschiedenis en schrijven.

Lauda won 53 jaar geleden de toenmalige 24-uurs race en had toen ook al een WDC titel.
Valt me trouwens op dat Drudi het tempo van toen hij op kop reed wel kwijt lijkt.. Hij reed 8sec per ronde sneller maar blijft nu een beetje op dezelfde afstand
Denk dat @schumi2004 slaapt.lolgast schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:
Heeft iemand al gezegd dat die Auer echt een pannenkoek is. Rijdt totaal niet weg
Valt me trouwens op dat Drudi het tempo van toen hij op kop reed wel kwijt lijk.. Hij reed 8sec per ronde sneller maar blijft nu een beetje op dezelfde afstand
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is niet bekend. Hij mag zo wel weer na 2 uur pauze. Nog 4 rondjes en er is weer een pitstopHoldem_NL schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
En in de tribune zit ook meteen de stage voor de DJ,
[ Voor 31% gewijzigd door djmuggs op 16-05-2026 21:31 ]
ICE ICE Baby
Ik zou het doen!
Nee hoor ook op Monzadjmuggs schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:
Je eigen tribune meenemen, dat kan alleen in de Duitsland
En in de tribune zit ook meteen de stage voor de DJ,
Ik zou het doen!
ICE ICE Baby
Ik weet 't enorm jammer, jaren geweest en wat was het een feest daar.Plenkske schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:
[...]
Bij de F1 is die camping bij het circuit niet meer sinds 2(?) jaar.
Ik zou het doen!
ICE ICE Baby
Of mensen zijn alvast gaan slapen en hebben de wekker gezet als Max weer gaat rijden
[ Voor 34% gewijzigd door CyBeRSPiN op 16-05-2026 21:59 ]
Daar hebben ze dezelfde geluiden, dus weinig verschil.Chocoball schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:
Is iedereen overgestapt naar het Eurovision Songfestival? Is zo stil hier...
Maar mijn voorkeur ligt toch bij screaming V8's en V12's.
[ Voor 11% gewijzigd door djmuggs op 16-05-2026 21:59 ]
ICE ICE Baby
Ik hou niet van de nacht-gedeeltesChocoball schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:
Absoluut nietChocoball schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:
Ik zou het doen!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
ICE ICE Baby
Bij de zwarte HWA Evo.R?asing schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:00:
Is dat nou lichtgevende verf die ze gebruiken op de c stijlen? Ik zie het groen en paars oplichten.
Het uitvallen van de #911 Grello doet wel pijn, voelt incompleet zonder hen
fookin mad fer it
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL
Ik kijk wel op van de lichtjeskermis langs het circuit van alle kampeerders die je vanaf de onboards nog mee krijgt. Vooral bij de Carousel zijn die zwaailichten best verwarrend/vervelend. Men zal er inmiddels wel aan gewend zijn.
Hoe tof is die auto?djmuggs schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:00:
Ik heb ook zo'n krik thuis, nu nog een dacia.
En meteen een flink gat geslagen #80 is een stuk sneller.Mog schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:
Plek 2 nu
Nee, dat model is zo hoekig dat ik dat meteen zou zien. Het is het duidelijkst vanuit de heli. Een deel van de daklijn licht op.
[ Voor 6% gewijzigd door asing op 16-05-2026 22:05 ]
Er rijden best wat auto's rond die op de set van Fast en Furious zijn geweestasing schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:
[...]
Nee, dat model is zo hoekig dat ik dat meteen zou zien. Het is het duidelijkst vanuit de heli. Een deel van de daklijn licht op.
GekkerdChocoball schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
ICE ICE Baby
Je hebt ook nog een Megane RS nodig.djmuggs schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:00:
Ik heb ook zo'n krik thuis, nu nog een dacia.
Wil je niet zo vloeken?Chocoball schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
@Chocoball Leuk om dat verhaal van die BMW Touring net ook te horen! Althans, het was bij de Engelse stream......
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
#3 en #80 worden door hetzelfde team (Winward racing) gerund. Ik denk dat ze vooral samen achter elkaar de nacht door willen komen nu, en niet op het scherpst van de snede gaan tussen de twee.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:
[...]
En meteen een flink gat geslagen #80 is een stuk sneller.
Als je goed kijkt zit prijs erboven, en die is afgeplakt. Er zal nog een pistool aan zittendjmuggs schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:
Goedkoop tanken daar, net iets meer dan een 1 euro per liter.
Voor de brandstof waar ze mee rijden betalen ze rond de 2-3 EUR per liter voor. Wel betere kwaliteit dan bij ons, veel minder verdund dan bij ons!djmuggs schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:
Goedkoop tanken daar, net iets meer dan een 1 euro per liter.
Zou het zo gemanaged worden?Harrie schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:14:
[...]
#3 en #80 worden door hetzelfde team gerund. Ik denk dat ze vooral samen achter elkaar de nacht door willen komen nu, en niet op het scherpst van de snede gaan tussen de twee.
Ze hebben wel 2:20 voorsprong op de nr3 nu
En daarom rijdt #80 voorop. Om vrij baan te maken.....CyBeRSPiN schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:16:
[...]
Zou het zo gemanaged worden?
Ze hebben wel 2:20 voorsprong op de nr3 nu
Hoorde in een interview met Coronel voorbij komen dat die bijzondere brandstof waar zij op rijden maar liefst €6 per liter isRyur schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:16:
[...]
Voor de brandstof waar ze mee rijden betalen ze rond de 2-3 EUR per liter voor. Wel betere kwaliteit dan bij ons, veel minder verdund dan bij ons!
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
fookin mad fer it
Vooral in het donker. Lekker agressief flashen.DikkeBMW schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:24:
Blijft geweldig te zien die snelheid van de GT3's onboard
fookin mad fer it
/f/image/YFUjHRg3vOFamuxUh34YMUJ3.png?f=fotoalbum_large)