NPO Radio 2 TOP2000 2025 Editie (was ons hele leven Wi-Fi7?) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:02

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Dr. Strangelove schreef op zondag 20 september 2026 @ 10:18:
Als Assenaar heb ik een mening in deze discussie ;) Die heeft echter niks te maken met de Top 2000. Dus deze kick is niet heel relevant. Topic mag wat mij betreft nog even open blijven bij gebrek aan een 2026 editie topic maar hou het OT :)
Waarom zouden we niet gewoon doorgegaan in dit topic? Het is namelijk zo dat ik door een kick weer gewezen werd op dit topic. Als er een nieuw topic was geweest had ik het niet geweten. Zeker tegen de tijd dat het weer kerst/ oud en nieuw is is het wel zo leuk als ook mensen die vorige edities in dit topic actief waren via een kick dit topic weer in hun AT zien verschijnen :)

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:02

Shadow_Agent

Wat trouwens altijd erg leuk vond was de top 2000 a GoGo quiz. Vier afleveringen, je wist precies waar je aan toe was. Thomas van Luin deed dat prima samen met Don Leo Blokhuis. Nu las ik recentelijk dat er maar liefst 20!!! afleveringen komen van de nieuwe t2000 quiz.... Hoezo uitmelken van een goed concept.
Iedere dag op TV met Merel Westerik.

https://radiowereld.nl/me...-nieuwe-tv-quiz-op-npo-1/

En uiteraard met de immer vermoeide BN'ers die wel aan het werk moeten blijven :Y) heel Hilversum houdt zichzelf aan het werk met quizzen en TV shows.

Daarom hou ik van Twee voor Twaalf. Een van de weinig niet door BN' ers overgenomen quizzen :')

Pagina: 1 2 3 4 Laatste