Heb je de laadpoort al eens goed gereinigd? Gsm uitzetten en dan met naald goed prutsen, kans is groot dat er opgestapeld stof zit die zorgt dat de lader niet goed zit...pilskes schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:56:
Ik ben al maanden aan het kijken naar een opvolger voor mijn Oppo Find X5. De Oppo heeft na 3 jaar laadpoort problemen en ik krijg hem dus bijna niet meer opgeladen.
Geen idee waarom, maar ik kom steeds op de Oneplus 15 uit.. Ik vind de camera en accuduur erg belangrijk, en de meeste toestellen hebben die combinatie niet. Ik ben erg blij met het OS op de Oppo, dus dat zal bij Oneplus dus niet veel verschillen.
Als iemand een heel goed (vooral goedkoper) alternatief weet ipv de OP15 dan roep maar.. De twijfel is er nog steeds maar dat is vooral de prijs.
Inderdaad, maar ik kan niet zonder hem 'wakker te maken' zien of mijn geluid/meldingen uitstaan. Dat kan met de slider wel. Voor een zakelijk overleg wil je weten of hij goed (stil) staat, dat is nu wat meer 'werk'. Dat komt bij mij geregeld voor, vandaar het gemis.Jotyjo schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:59:
[...]
Ik vind de Plus key prima werken als notificatieslider, maar het is natuurlijk geen echte vervanging daarvoor
Dat is inderdaad waar! Alleen met de notificatie slider kan je dat zien. Dat is wel het grote voordeel van de notificatie slider454SS schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:38:
[...]
Inderdaad, maar ik kan niet zonder hem 'wakker te maken' zien of mijn geluid/meldingen uitstaan. Dat kan met de slider wel. Voor een zakelijk overleg wil je weten of hij goed (stil) staat, dat is nu wat meer 'werk'. Dat komt bij mij geregeld voor, vandaar het gemis.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 15] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 15] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 15] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 15] Accessoires