OnePlus brengt de OnePlus 15 op 13 november in Europa uit. Het vlaggenschip wordt uitgerust met een Qualcomm Snapdragon Elite Gen 5-soc. Dat is mogelijk de best presterende chip van het merk tot dusver. De OnePlus 15 is de opvolger van de OnePlus 13, die in januari verscheen. De fabrikant slaat de OnePlus 14 over. In de Chinese cultuur is 4 een ongeluksgetal. Het toestel krijgt een Qualcomm Snapdragon Elite Gen 5-soc, dat op basis van een beperkte benchmarktest van Tweakers in multicorebenchmarks aanzienlijk beter presteert dan alle andere vergeleken smartphoneprocessors. Het toestel draait uit de doos op OxygenOS 16 en is beschikbaar met 12 of 16GB werkgeheugen en tot 1TB opslagruimte. Verdere informatie, waaronder de prijzen, deelt OnePlus niet in zijn westerse persbericht. Wel bracht de fabrikant de telefoon eerder deze week al in China uit. Daaruit blijkt onder meer dat het nieuwe toestel een 7300mAh-accu krijgt. Dat is 22 procent meer capaciteit dan de 6000mAh-accu van zijn voorganger. De accu is bedraad te laden met 120W en draadloos met maximaal 50W. De telefoon heeft een 6,78"-oledscherm met een resolutie van 1272x2772 pixels en een verversingssnelheid van 165Hz. Het 6,82"-scherm van de OnePlus 13 heeft een lagere refreshrate van 120Hz, maar een hogere resolutie van 3168x1440 pixels. De hoofdcamera, 3,5x-telecamera en ultragroothoekcamera van de OnePlus 15 hebben alle drie een resolutie van 50 megapixel. In China heeft de telefoon een vanafprijs van 3999 yuan, omgerekend zo'n 483 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Ik ben zelf een beetje benieuwd naar het scherm, lagere resolutie maar wel hogere refresh rate. Ik snap die beslissing misschien niet zo geweldig. Waarom zou je richting 165Hz gaan? Is dat echt puur voor de mobiele gamers aan te trekken? Zou de verlaging in resolutie echt voelbaar zijn ook?
Die resolutie is prima en fijn voor de batterijduur!
Is mooi ding hoor, net als z'n Oppo-equivalent, doen ze goed.
Is mooi ding hoor, net als z'n Oppo-equivalent, doen ze goed.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ben wel heel benieuwd naar de prijs van het ding. In nieuws: OnePlus 15 met Snapdragon Elite Gen 5 en 7300mAh-accu verschijnt op 1... hebben ze het over een omgerekende prijs van 480 euro, geloof niet dat ze daar ook maar enigszins van in de buurt komen. De prijs van de 13 was 999 euro.
Iemand enig idee wat het updatebeleid is? Die van de 13 was 4 jaar upgrades en 6 jaar updates: review: OnePlus 13 - Vlaggenschip zorgt voor déjà vu
Iemand enig idee wat het updatebeleid is? Die van de 13 was 4 jaar upgrades en 6 jaar updates: review: OnePlus 13 - Vlaggenschip zorgt voor déjà vu
[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 30-10-2025 11:13 ]
Ik lees minder goede verwachtingen wat betreft de camera, zie ookVoor de rest ziet het er goed uit, voornamelijk accugrootte en oplaadsnelheid.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
En zojuist gepost... https://www.androidauthor...5-broke-my-heart-3611292/
Behoorlijk negatief om eerlijk te zijn en Android Authority spreekt hier alleen maar vermoedens uit. Niks mis mee, maar zaken worden op die manier wel een beetje uit zijn verband gerukt, dat is jammer.
Wat ik overigens ook jammer vind, is dat er inmiddels niet meer fabrikanten zijn die Qi2 implementeren, ik had gehoopt nu Google met de 10 serie op die boot gesprongen is, dat er meer merken zouden volgen.
Bij het oriënteren op een opvolger voor mijn Pixel 6 had ik als voormalig OnePlus 7 Pro-gebruiker de OnePlus 15 serieus in het vizier. Mijn verwachtingen lagen hoog, maar de camerakwaliteit is voor mij wel een aandachtspunt nu. Hopelijk valt dat in de praktijk mee.
De pixel 10 pro is misschien ook een logische opvolger maar de tensor chip vind ik wel echt zwak vergeleken met de concurrentie.
De pixel 10 pro is misschien ook een logische opvolger maar de tensor chip vind ik wel echt zwak vergeleken met de concurrentie.
Deels mee eens. Tuurlijk kun je al best wat vermoedens hebben, en dat zal best indicatief kunnen werken. Het leest ook best als een opiniestuk, waar ik zelf niet zo'n fan van bent, maar het kan je wel een idee geven. Waar ik zelf gewoon doodmoe van word is het doodgegooi met al die AI-rommel die ik bijna verplicht ben om te gebruiken (accepteer de overeenkomsten, anders kan je de app niet gebruiken). De eerste tekenen zijn niet op alle gebieden positief, maar voor een definitief oordeel zullen we af moeten wachten wat de reviews zeggen.rens-br schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:21:
[...]
Behoorlijk negatief om eerlijk te zijn en Android Authority spreekt hier alleen maar vermoedens uit. Niks mis mee, maar zaken worden op die manier wel een beetje uit zijn verband gerukt, dat is jammer.
Wat ik overigens ook jammer vind, is dat er inmiddels niet meer fabrikanten zijn die Qi2 implementeren, ik had gehoopt nu Google met de 10 serie op die boot gesprongen is, dat er meer merken zouden volgen.
Mooi. Las in de reacties al dat accu's in Europa een maximum formaat hebben en dat OPPO daar al omheen gewerkt had met door twee cellen te gebruiken. Fijn dat OnePlus dat ook gedaan lijkt te hebben. Nu de prijs nog.
Inderdaad, ik was namelijk ook al 'bang' dat dit een probleem zou worden in verband met de EU-regels rondom accugrootte en het vliegen. Ook wel interessant:
The phone will also feature multiple industry-leading durability ratings: IP66, IP68, IP69, and IP69K.
[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-11-2025 16:34 ]
Als ik het goed heb, had de OnePlus 13 de Oppo Find X8 als 'tweelingbroer' van hetzelfde moederbedrijf.rens-br schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:12:
Ben wel heel benieuwd naar de prijs van het ding. In nieuws: OnePlus 15 met Snapdragon Elite Gen 5 en 7300mAh-accu verschijnt op 1... hebben ze het over een omgerekende prijs van 480 euro, geloof niet dat ze daar ook maar enigszins van in de buurt komen. De prijs van de 13 was 999 euro.
Nu is de Oppo Find X9 vergelijkbaar, die heeft een prijskaart van €999 en wél Hasselblad samenwerking maar geen Snapdragon processor. 't Zou me niets verbazen als de OnePlus 15 hier in eerste instantie rond die hoofdprijs te koop is.
'k Vind um wel heul gaaf qua vormgeving en bepaalde specificaties.
Review van mkbhd is online.
Zoals verwacht tegenvallende camera. Slechtere sensoren tov de oneplus 13 vorig jaar.
Voor de rest wel indrukwekkende specs.
Zoals verwacht tegenvallende camera. Slechtere sensoren tov de oneplus 13 vorig jaar.
Conclusie is inderdaad, top toestel, ontzettend snel, maar teleurstellende camera's.Winger7 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:19:
[YouTube: OnePlus 15 Review: This is Not Normal!]
Het lijkt erop dat jij het zo overbrengt dat hij er erg negatief over is, terwijl het juist het tegenovergestelde is. De telefoon zelf is echt indrukwekkend; hij komt er zelfs superlatieven tekort voor. Als ik geen iPhone Air had, had ik deze zeker gekocht.Winger7 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:19:
[YouTube: OnePlus 15 Review: This is Not Normal!]
Nou over de camera is Marques niet positief, zelfs negatief.DeJurist schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:45:
[...]
Het lijkt erop dat jij het zo overbrengt dat hij er erg negatief over is, terwijl het juist het tegenovergestelde is. De telefoon zelf is echt indrukwekkend; hij komt er zelfs superlatieven tekort voor. Als ik geen iPhone Air had, had ik deze zeker gekocht.
Verder is het een goed toestel ja, met goede proc en snel geheugen, mooi display en een vernieuwende coating aan de buitenkant (waarvan we niet weten hoe lang het goed blijft)
null
Snap ik, maar mijn bericht was puur mijn eigen mening naar aanleiding van de video — niet bedoeld als samenvatting van wat MKBHD zelf zegt. Iedereen kan die review natuurlijk gewoon zelf bekijken en er iets anders uit halen. Ik vind de camera tegenvallen, maar verder is het een indrukwekkend toestel.DeJurist schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:45:
[...]
Het lijkt erop dat jij het zo overbrengt dat hij er erg negatief over is, terwijl het juist het tegenovergestelde is. De telefoon zelf is echt indrukwekkend; hij komt er zelfs superlatieven tekort voor. Als ik geen iPhone Air had, had ik deze zeker gekocht.
Ik snap totaal niet dat je als fabrikant weet dat de camera's slechter presteren vergeleken met de OnePlus 13, terwijl nieuwere telefoons beter zouden moeten zijn, en je het (blijkbaar willens en wetens) tóch doordrukt.
In de presentatie vandaag werd daar op het einde wel naar gehint.
Vind ik ook echt een gemiste kans ja. Voor mij ook de reden om het toestel links te laten liggen.Anonymoussaurus schreef op donderdag 13 november 2025 @ 19:08:
Ik snap totaal niet dat je als fabrikant weet dat de camera's slechter presteren vergeleken met de OnePlus 13, terwijl nieuwere telefoons beter zouden moeten zijn, en je het (blijkbaar willens en wetens) tóch doordrukt.
Ik heb meer dan 500 foto's met de OnePlus 15 gemaakt en vind de camera echt dikke prima... Duidelijk beter dan bij de OnePlus 13 die ik hier ook heb liggen.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Dus dat ze zeggen dat de camera's een downgrade zijn is een broodje aap verhaal?Steeffoon schreef op donderdag 13 november 2025 @ 22:56:
Ik heb meer dan 500 foto's met de OnePlus 15 gemaakt en vind de camera echt dikke prima... Duidelijk beter dan bij de OnePlus 13 die ik hier ook heb liggen.
Kan je foto's posten? @Steeffoon
Mag geen eigen link delen, maar met slim speuren is mijn review online te vinden. Het fotoalbum is hier te vinden.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Persoonlijk kan ik mij goed vinden in deze review. Heb de telefoon één dag in gebruik en maakt echt prima foto's. Kan het beter? Ongetwijfeld. Kan ik zonder gemak prima foto's schieten? Absoluut.
don't mistake lack of talent for genius.
Welke kleur telefoon had je?Steeffoon schreef op donderdag 13 november 2025 @ 22:56:
Is de achterkant glad?
Hikvision gebruiker
Jij hebt het toestel dan al snel binnengekregen,. hoe kom je zo snel aan het toestel?AcoLyte! schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:53:
[YouTube: OnePlus 15 Review: Hip to be Square?]
Persoonlijk kan ik mij goed vinden in deze review. Heb de telefoon één dag in gebruik en maakt echt prima foto's. Kan het beter? Ongetwijfeld. Kan ik zonder gemak prima foto's schieten? Absoluut.
Een zwarte zo te zien / lezenvuurvreter63 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 10:55:
Welke kleur telefoon had je?
Is de achterkant glad?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat @CLB zegt inderdaadvuurvreter63 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 10:55:
[...]
Welke kleur telefoon had je?
Is de achterkant glad?
Nee, ik vind hem niet bijster glad, maar ik kan vrij onhandig zijn, dus greep al snel naar een hoesje
Mobiel.nl, hoesjes is nog wel een dingrens-br schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 10:56:
[...]
Jij hebt het toestel dan al snel binnengekregen,. hoe kom je zo snel aan het toestel?
don't mistake lack of talent for genius.
Hier zien de foto's er wel weer acceptabel uit. Maar ik ben vooral benieuwd naar portret foto's. negen van de tien foto's die ik maak zijn van mijn kinderen en partner. Als die goed zijn dan wordt dit misschien toch een serieus kandidaat.Steeffoon schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 08:03:
[...]
Mag geen eigen link delen, maar met slim speuren is mijn review online te vinden. Het fotoalbum is hier te vinden.
Dan ga ik toch even opzoek naar een hoesje.Steeffoon schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:20:
[...]
Nee, ik vind hem niet bijster glad, maar ik kan vrij onhandig zijn, dus greep al snel naar een hoesje
Ik vind altijd jammer dat de fabrikanten telefoons maken met zo'n gladde achterkant.
Hikvision gebruiker
Ja eens!vuurvreter63 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:33:
[...]
Dan ga ik toch even opzoek naar een hoesje.
Ik vind altijd jammer dat de fabrikanten telefoons maken met zo'n gladde achterkant.
OnePlus heeft er een aantal: https://www.oneplus.com/nl/store/cases-protection
Thanksvuurvreter63 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:45:
[...]
Die had ik even gemist, dank hiervoor.
Mooi verslag en zeker mooie foto's.
Valt me op dat sommige reviewers negatief zijn tov camera maar het merendeel van de reviews die ik tot nu toe gezien zeggen dan weer dat het net zo goed of beter is dan de OP13.
Het blijft subjectief en ik denk dat iedereen het zelf moet beoordelen en niet laten leiden door een reviewer.
Het blijft subjectief en ik denk dat iedereen het zelf moet beoordelen en niet laten leiden door een reviewer.
https://www.phonearena.co...hotos-Comparison_id175623
Precies wat je nodig hebt! Goed om te onthouden trouwens: updates kunnen nog veel veranderen aan de post processing.
Precies wat je nodig hebt! Goed om te onthouden trouwens: updates kunnen nog veel veranderen aan de post processing.
[ Voor 27% gewijzigd door Anonymoussaurus op 14-11-2025 14:58 ]
Ben het wel met je eens hoor, ik had dezelfde mening en ook hetzelfde gevoel als MKBHD, als OnePlus nou gewoon iets betere camera's had die zich kunnen meten met de Pixel, iPhone en Samsung dan was het een no brainer geweest voor mij. Maar deze camera downgrade weerhoudt me ervan.Winger7 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:55:
[...]
Snap ik, maar mijn bericht was puur mijn eigen mening naar aanleiding van de video — niet bedoeld als samenvatting van wat MKBHD zelf zegt. Iedereen kan die review natuurlijk gewoon zelf bekijken en er iets anders uit halen. Ik vind de camera tegenvallen, maar verder is het een indrukwekkend toestel.
Mooi ding hoor. Ben benieuwd of de CN versie nog een beetje fatsoenlijk is te flashen naar EU. Bij de 13 lukte dat nooit helemaal. Mocht dat lukken dan heb je hier een mooie deal https://tradingshenzhen.com/en/oneplus-15
Zelf ruil ik e-Sim functionaliteit liever niet in.
Zelf ruil ik e-Sim functionaliteit liever niet in.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik ben heel erg benieuwd. Vorige week donderdag de Oneplus 15 (Sandstorm) besteld en ik verwacht hem morgen. In het weekend veel te veel reviews gezien, die voor mijn gevoel alle kanten op gaan. Volgens mij valt en staat het veel op voorkeur.
Voorkeur voor kleur, design, OS, camera, accu, magsave mogelijkheid, verdwijnen van de switch aan de zijkant, AI mogelijkheden, enz.
De Oneplus wordt vooral stevig afgewogen tegen de Poco Find X9 Pro, Samsung S25Ultra en iPhone 17Pro welke allemaal 200 tot 500 euro duurder zijn.
En ik snap eigenlijk niet dat mensen dan negatief reageren dat de resolutie iets lager is of dat ze zoveel verschillen zien in de foto kwaliteit (dan ben ik denk ik een te simpele gebruiker om de verschillen te zien).
Ik denk dat als mensen een OP 13 hebben, dat het erg onzinnig is om een OP15 te kopen, maar als je al een 3 jaar oud toestel hebt, is het in alle opzichten een upgrade. Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen de komende weken.
Voorkeur voor kleur, design, OS, camera, accu, magsave mogelijkheid, verdwijnen van de switch aan de zijkant, AI mogelijkheden, enz.
De Oneplus wordt vooral stevig afgewogen tegen de Poco Find X9 Pro, Samsung S25Ultra en iPhone 17Pro welke allemaal 200 tot 500 euro duurder zijn.
En ik snap eigenlijk niet dat mensen dan negatief reageren dat de resolutie iets lager is of dat ze zoveel verschillen zien in de foto kwaliteit (dan ben ik denk ik een te simpele gebruiker om de verschillen te zien).
Ik denk dat als mensen een OP 13 hebben, dat het erg onzinnig is om een OP15 te kopen, maar als je al een 3 jaar oud toestel hebt, is het in alle opzichten een upgrade. Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen de komende weken.
Over de camera, ik heb gisteravond een side by side comparison gekeken op youtube tussen de oppo 9x pro en de oneplus 15. Het is echt stuivertje wisselen. Bij de grootste optische zoom zie je dat de oppo scherper is, echter de kleur echtheid van de oneplus 15 is persoonlijk veel beter.Voor mij wordt het weer een overstap van Apple naar Android sinds de Samsung Galaxy S10 Plus en hoop dat het me beter gaat bevallen deze keer.
Accuduur is toch geen mening? Of je het belangrijk vindt of niet is een mening, maar ik denk dat er niemand zal zeggen: ik wil geen grote accu en goede accuduur in mijn telefoon!rambann schreef op maandag 17 november 2025 @ 09:23:
Ik ben heel erg benieuwd. Vorige week donderdag de Oneplus 15 (Sandstorm) besteld en ik verwacht hem morgen. In het weekend veel te veel reviews gezien, die voor mijn gevoel alle kanten op gaan. Volgens mij valt en staat het veel op voorkeur.
Daarnaast snap ik de ophef wel degelijk met betrekking tot de camera; een telefoon hoort elk jaar beter te presteren dan zijn voorganger. Sure, een kleinere sensor hoeft niet altijd slecht uit te pakken, maar zoals je hier ziet is er wel degelijk een groot verschil vind ik. Minder detail, overdreven kleuren, schaduwen en scherpte is duidelijk minder.
De stap naar de OnePlus 15 vanaf een 13 is inderdaad klein, er zitten weliswaar twee cijfers verschil tussen, maar het is nog geen jaar. Komende vanaf een 3 jaar oud toestel, kan dit zeker een upgrade zijn. En wat betreft de fotokwaliteit; ik heb de 13 naast de 15 gelegd, de 15 is (vooral overdag) overduidelijk beter.rambann schreef op maandag 17 november 2025 @ 09:23:
Wat betreft andere zaken zoals de skin, dat is erg persoonlijk. Oppo (die bedoel je met de Find X9
In mijn schrijven is inderdaad op te merken dat ik niet hele dagen bezig ben met smartphones
.
Bij mij worden smartphones rond de 3 jaar vervangen, waarbij mijn laatste toestellen elke keer mid range waren.
Ik heb nu de Oneplus Nord 2t. Dat ik nu voor deze ga is voor mij ook een hele stap.
Ik gebruik de camera veel, maar het zal echt voor de alledaagse dingen zijn. Als de camera app vlot opent en snel een scherpe foto maakt, ben ik al gauw tevreden.
De foto's zoals die door @Steeffoon gepost zijn, vind ik er fantastisch uitzien. En zoals @Anonymoussaurus dan de foto's omschrijft is ook helemaal correct en in die review zie ik ook wel meer verschillen.
Persoonlijk voelt het dat de ene review dan zegt, foto's zijn fantastisch, andere zegt, goed genoeg en de andere zegt, slechtste foto's ooit. Ik heb mijn keuze in ieder geval wel gemaakt, maar ik vond het bijzonder.
Accu was voor mij de voornaamste trigger om de stap te zetten. En hopelijk de verwachting door een high end toestel te nemen dat ik hier 3 a 4 jaar verder mee kan. Ik ben benieuwd.
Bij mij worden smartphones rond de 3 jaar vervangen, waarbij mijn laatste toestellen elke keer mid range waren.
Ik heb nu de Oneplus Nord 2t. Dat ik nu voor deze ga is voor mij ook een hele stap.
Ik gebruik de camera veel, maar het zal echt voor de alledaagse dingen zijn. Als de camera app vlot opent en snel een scherpe foto maakt, ben ik al gauw tevreden.
De foto's zoals die door @Steeffoon gepost zijn, vind ik er fantastisch uitzien. En zoals @Anonymoussaurus dan de foto's omschrijft is ook helemaal correct en in die review zie ik ook wel meer verschillen.
Persoonlijk voelt het dat de ene review dan zegt, foto's zijn fantastisch, andere zegt, goed genoeg en de andere zegt, slechtste foto's ooit. Ik heb mijn keuze in ieder geval wel gemaakt, maar ik vond het bijzonder.
Accu was voor mij de voornaamste trigger om de stap te zetten. En hopelijk de verwachting door een high end toestel te nemen dat ik hier 3 a 4 jaar verder mee kan. Ik ben benieuwd.
Van een OnePlus Nord 2T gaat dit een uitstekende stap zijn :-) Wat betreft de accuduur zal hij je evenmin teleurstellen. Alvast veel plezier met je nieuwe '15'.rambann schreef op maandag 17 november 2025 @ 12:13:
In mijn schrijven is inderdaad op te merken dat ik niet hele dagen bezig ben met smartphones.
Ik heb de OnePlus 15 sinds vrijdag en hij bevalt enorm.
Snap de commentaar van camera's niet. Deze schiet echt prachtige foto's. Ook portretten.
Wel heb ik issues met vingerafdruk en Gmail.
Vingerafdruk werkt overal, behalve in mijn bank app (ING).
Gmail: mails komen binnen, maar eenmaal 1 mail open, kan ik niet deleten of terug naar inbox. Dan blijf ik de melding krijgen dat berichten worden geladen. Oplossing is nu om app volledig te sluiten en te herstarten.
Voor de rest is dit echt een toptoestel.
Snap de commentaar van camera's niet. Deze schiet echt prachtige foto's. Ook portretten.
Gmail: mails komen binnen, maar eenmaal 1 mail open, kan ik niet deleten of terug naar inbox. Dan blijf ik de melding krijgen dat berichten worden geladen. Oplossing is nu om app volledig te sluiten en te herstarten.
Het is af te raden een toestel te kopen bedoeld voor verkoop in China. Dergelijke toestellen bevatten (vaak) backdoors/spyware. Zie: https://www.theregister.c..._android_phones_leak_pii/westergas schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 14:58:
Mooi ding hoor. Ben benieuwd of de CN versie nog een beetje fatsoenlijk is te flashen naar EU. Bij de 13 lukte dat nooit helemaal. Mocht dat lukken dan heb je hier een mooie deal https://tradingshenzhen.com/en/oneplus-15
[ Voor 7% gewijzigd door BertNL op 17-11-2025 19:43 ]
Weet je waarom de vingerafdrukscanner niet werkt in de ING app?hoemper schreef op maandag 17 november 2025 @ 19:11:
Ik heb de OnePlus 15 sinds vrijdag en hij bevalt enorm.
Nee.. ik kan de telefoon wel unlocken met vingerafdruk, maar kan de vingerafdruk niet registreren in de app v ING.rens-br schreef op maandag 17 november 2025 @ 19:59:
[...]
Weet je waarom de vingerafdrukscanner niet werkt in de ING app?
Zegt de hele tijd dat er iets is misgegaan.
Ondertussen ook ItsMe dat problemen geeft met de vingerafdruk.
Kan het wel aanvinken in de app, maar als ik het dan wil gebruiken, geeft de app aan dat biometrie gewijzigd is en daardoor vingerafdruk niet werkt en weer afzet.
Ik kan dus wel gewoon in de apps door mijn inlogcode, maar super vervelend wel
Het zou ook kunnen dat de apps nog niet geoptimaliseerd zijn voor Android 16. ING (toch in België) loopt vaak wat achter heb ik al gemerkt, bij Itsme zijn ze ook bezig met alternatief dus geen idee hoe ver die mee is met 16hoemper schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:19:
[...]
Nee.. ik kan de telefoon wel unlocken met vingerafdruk, maar kan de vingerafdruk niet registreren in de app v ING.
Kan het wel aanvinken in de app, maar als ik het dan wil gebruiken, geeft de app aan dat biometrie gewijzigd is en daardoor vingerafdruk niet werkt en weer afzet.
Hier geen probleem met ING (of welke andere app dan ook) met vingerafdruk. Bij installatie en instellen werd biometrische inlog automatisch aangezet en werkt direct. Wel ING Nederland, geen idee of dat verschillende apps zijnhoemper schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:19:
[...]
Nee.. ik kan de telefoon wel unlocken met vingerafdruk, maar kan de vingerafdruk niet registreren in de app v ING.
Heb toestel nu dikke dag in gebruik en bevalt meer dan prima. Accu is idd monster maar komende van Pixel 9 Pro XL is ook niet eerlijk vergelijk. Paar dingen die me nu opvallen met eerste gebruik:
- Android Auto nog niet heel stabiel. Connectie wordt niet continu vastgehouden maar random disconnects voor paar seconden
- instellen van meldingen voelt wat awkward. Moet echt per app aangeven bijvoorbeeld of ik badge counter wil
- nu twee keer gehad dat bij unlock het toestel vraagt om pincode van mijn eSIM
- een van eerste toestellen die ook goed in hand liggen zonder hoesje. Achterkant is best wel stroef en van fijn materiaal dat idd soms lijkt te krassen maar veeg je er zo vanaf
[ Voor 29% gewijzigd door Delirius op 18-11-2025 21:07 ]
Ik kan mijn SNS pasje niet toevoegen aan de Wallet. Hebben meer mensen dit probleem? Op de OP 12 was dit pasje geen probleem.
Hoe zet ik de ontwikkelaars modus aan?
Hoe zet ik de ontwikkelaars modus aan?
[ Voor 14% gewijzigd door vuurvreter63 op 18-11-2025 21:58 ]
Hikvision gebruiker
Pagina: 1
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 15] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 15] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 15] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 15] Accessoires
/f/image/2dCiMdHxH7FlQlITVFpgiuy1.png?f=fotoalbum_large)