Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik F1 TV niet kan kijken op mijn OnePlus. Na wat googlen kan dat een probleem zijn als je Widevine versie niet L1 is. Volgens DRM Info is dat wel zo.
Maar als ik dan in Netflix kijk, zie ik weet L3 staan. Dus geen HDR / 1080p in Netflix. Heb enkele dingen geprobeerd, zoals biometrische verificatie in Google Play uit/aan gezet. Maar dat hielp niets.
Nu heb ik mijn telefoon bij Giztop besteld en aangegeven dat ik er een Global ROM op wilde hebben. Echter toen het toestel binnenkwam, zat ie in de folie en zit er eSIM functionaliteit in (wat niet in de CN versies zit).
Zijn er hier tweakers die hetzelfde probleem en zo ja, is er een oplossing voor?
Maar als ik dan in Netflix kijk, zie ik weet L3 staan. Dus geen HDR / 1080p in Netflix. Heb enkele dingen geprobeerd, zoals biometrische verificatie in Google Play uit/aan gezet. Maar dat hielp niets.
Nu heb ik mijn telefoon bij Giztop besteld en aangegeven dat ik er een Global ROM op wilde hebben. Echter toen het toestel binnenkwam, zat ie in de folie en zit er eSIM functionaliteit in (wat niet in de CN versies zit).
Zijn er hier tweakers die hetzelfde probleem en zo ja, is er een oplossing voor?
:strip_exif()/f/image/MiUCvlRHEBOLRYnzapuRGF91.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K2gihd0sCYNz74Sddm0I2KJ7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/60yhFGFag5Mm76Xz88du8Wba.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5u2TZpWfF3AfCDaV3w9z1PhM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mHDIzCsxzJjJyfap2ChxCwLI.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bqPpdfBoOA7dn8Arx7QQ4xuk.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BR5xncECPHZ2TrtrctPjDYHy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/49XfjOQBBPmXI8DCNmx4GOGU.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Ceo2eNl6TE2ETprvlAcTYzNs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SnJobdZzxoYXkeofj2Es0An3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cHa8Mqfh3yyQY7k1rPJZ9vtU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qiut5btqgPaaNpROjhg0vkkc.jpg?f=fotoalbum_large)