OnePlus brengt de OnePlus 15 op 13 november in Europa uit. Het vlaggenschip wordt uitgerust met een Qualcomm Snapdragon Elite Gen 5-soc. Dat is mogelijk de best presterende chip van het merk tot dusver. De OnePlus 15 is de opvolger van de OnePlus 13, die in januari verscheen. De fabrikant slaat de OnePlus 14 over. In de Chinese cultuur is 4 een ongeluksgetal. Het toestel krijgt een Qualcomm Snapdragon Elite Gen 5-soc, dat op basis van een beperkte benchmarktest van Tweakers in multicorebenchmarks aanzienlijk beter presteert dan alle andere vergeleken smartphoneprocessors. Het toestel draait uit de doos op OxygenOS 16 en is beschikbaar met 12 of 16GB werkgeheugen en tot 1TB opslagruimte. Verdere informatie, waaronder de prijzen, deelt OnePlus niet in zijn westerse persbericht. Wel bracht de fabrikant de telefoon eerder deze week al in China uit. Daaruit blijkt onder meer dat het nieuwe toestel een 7300mAh-accu krijgt. Dat is 22 procent meer capaciteit dan de 6000mAh-accu van zijn voorganger. De accu is bedraad te laden met 120W en draadloos met maximaal 50W. De telefoon heeft een 6,78"-oledscherm met een resolutie van 1272x2772 pixels en een verversingssnelheid van 165Hz. Het 6,82"-scherm van de OnePlus 13 heeft een lagere refreshrate van 120Hz, maar een hogere resolutie van 3168x1440 pixels. De hoofdcamera, 3,5x-telecamera en ultragroothoekcamera van de OnePlus 15 hebben alle drie een resolutie van 50 megapixel. In China heeft de telefoon een vanafprijs van 3999 yuan, omgerekend zo'n 483 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Je kan dit toestel nu pre-orderen voor 99 euro, waardoor je 13 november 150 euro korting krijgt (effectief 50 euro dus) en je krijgt er een gratis product bij, bijvoorbeeld een OnePlus Watch 3 of Tab Lite: https://www.oneplus.com/nl/launch/oneplus-15
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 30-10-2025 11:16 ]
Ik snapte die 150 euro korting marketing al niet. Wel een beetje verneukeratief zo.
Die andere actie snap ik ook niet helemaal met die vouchers voor 1 euro. Ik heb me aangemeld maar niks gekregen. Heb ook niks hoeven betalen. Volgens mij klopt er iets niet. Heeft iemand dit wel met succes doorlopen?
Die andere actie snap ik ook niet helemaal met die vouchers voor 1 euro. Ik heb me aangemeld maar niks gekregen. Heb ook niks hoeven betalen. Volgens mij klopt er iets niet. Heeft iemand dit wel met succes doorlopen?
"Met je aanbetaling heb je een extra kortingsbon ter waarde van € 50 en een instant korting tot € 100 op de OnePlus 15 ontsloten."
Dit stond in de mail, die ik kreeg na de betaling van de € 99,00
Dus ik verwacht een korting van € 100,00 op de prijs + € 99,00 die ik aanbetaalde, waarbij ik ook de € 50,00 ook nog kan inzetten bij de aanschaf van de OP 15.
Of zie ik dit verkeerd?
Dus ik verwacht een korting van € 100,00 op de prijs + € 99,00 die ik aanbetaalde, waarbij ik ook de € 50,00 ook nog kan inzetten bij de aanschaf van de OP 15.
Of zie ik dit verkeerd?
Hikvision gebruiker
Ik verwacht dat je voor 99 euro een korting hebt gekocht van 50 euro + 100. In totaal dus 150 euro. Aangezien je al 100 euro hebt betaald is de totale korting dus 50 euro. Tenminste, zo lees ik het.vuurvreter63 schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:34:
"Met je aanbetaling heb je een extra kortingsbon ter waarde van € 50 en een instant korting tot € 100 op de OnePlus 15 ontsloten."
Of zie ik dit verkeerd?
Daarnaast krijg je, als je een aanbetaling hebt gedaan, bij de OnePlus 15 ook een cadeau, bijvoorbeeld de OnePlus Watch 3.
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 02-11-2025 20:50 ]
Dat is een 'winactie' die loopt op 31 oktober en 12 november waarbij je op die twee dagen om 11.00u voor 1 euro een lader en hoesje kan kopen ter (fictieve waarde) van 139 euro. Beide dagen zijn er 1000 te vergeven.samvanhouten schreef op zondag 2 november 2025 @ 19:22:
Die andere actie snap ik ook niet helemaal met die vouchers voor 1 euro. Ik heb me aangemeld maar niks gekregen. Heb ook niks hoeven betalen.
Dat heb ik dus geprobeerd maar op die tijd was er niks te zien op de app. Alleen dat ik me ingeschreven had... verder niks. Jij wel meegedaan en succes gehad?
Op de website kon je op die genoemde tijd het product kopen voor 1 euro, helaas was ik afgeleid door een collega, en tegen die tijd dat ik ging kijken waren ze alle 1000 al verkocht. 12 november weer een nieuwe kans.samvanhouten schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:52:
Dat heb ik dus geprobeerd maar op die tijd was er niks te zien op de app. Alleen dat ik me ingeschreven had... verder niks. Jij wel meegedaan en succes gehad?
Ja de OnePlus Watch 3 heb ik als cadeau gekozen.rens-br schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:47:
[...]
Ik verwacht dat je voor 99 euro een korting hebt gekocht van 50 euro + 100. In totaal dus 150 euro. Aangezien je al 100 euro hebt betaald is de totale korting dus 50 euro. Tenminste, zo lees ik het.
Daarnaast krijg je, als je een aanbetaling hebt gedaan, bij de OnePlus 15 ook een cadeau, bijvoorbeeld de OnePlus Watch 3.
Zag trouwens net in mijn OP account dat ik 2 coupons heb staan
1x 138.98 € off on OnePlus 15 Bonus Drop Bundle
1x 50 € off on OnePlus 15 (als Stapelbare coupon)
Hikvision gebruiker
Ik heb dat dus ook geprobeerd. heb er zelfs nog een reminder voor ingesteld. was stipt om 11:00 uur aanwezig. Maar alles wat al uitverkocht. Net ook geprobeerd de early bird aanbetaling te doen maar dit is ook niet mogelijk want alles, ook de accesoires zijn "uitverkocht". Dit lijkt me een foutje aan hun kant. Jij ook last van?
Met 1000 stuks gaat dat helaas kei hard.samvanhouten schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:06:
Ik heb dat dus ook geprobeerd. heb er zelfs nog een reminder voor ingesteld. was stipt om 11:00 uur aanwezig. Maar alles wat al uitverkocht.
Ik denk dat voor de aanbetaling geldt dat ze ook maar 'x' aantal in reserveren van de spullen. Ik heb mijn aanbetaling afgelopen week gedaan en toen was er nog volop voorraad.Net ook geprobeerd de early bird aanbetaling te doen maar dit is ook niet mogelijk want alles, ook de accesoires zijn "uitverkocht". Dit lijkt me een foutje aan hun kant. Jij ook last van?
Als ik nu ga kijken is de watch eruit gehaald, maar zie nog wel de 43mm versie en diverse tablets staan.
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 02-11-2025 21:18 ]
Coupon 1 is inderdaad die win actie. En met de 2e coupon is duidelijk te zie dat je dus 50 euro korting krijgt.vuurvreter63 schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:05:
[...]
Ja de OnePlus Watch 3 heb ik als cadeau gekozen.
Zag trouwens net in mijn OP account dat ik 2 coupons heb staan
1x 138.98 € off on OnePlus 15 Bonus Drop Bundle
1x 50 € off on OnePlus 15 (als Stapelbare coupon)
Het is mij niet helemaal duidelijk waar die 1e coupon vandaan komt en wat ik ermee kan?rens-br schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:15:
[...]
Coupon 1 is inderdaad die win actie. En met de 2e coupon is duidelijk te zie dat je dus 50 euro korting krijgt.
Hikvision gebruiker
Verwacht dat je je hiervoor hebt aangemeld: https://www.oneplus.com/n...plus-15-bonus-drop-bundlevuurvreter63 schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:18:
[...]
Het is mij niet helemaal duidelijk waar die 1e coupon vandaan komt en wat ik ermee kan?
Bij mij staat ook nog voorraad op de landingpage voor reservering. Alleen bij check-out zegt ie dat ALLES is uitverkocht... ook de hoesjes die ik toevoeg, de tablet, de screenprotector... alles. Zal het morgen nog eens proberen.
Ja klopt, althans wel op geklikt maar er gebeurde niets, lekker duidelijk die actiesrens-br schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:20:
[...]
Verwacht dat je je hiervoor hebt aangemeld: https://www.oneplus.com/n...plus-15-bonus-drop-bundle
Hikvision gebruiker
De € 100,00 aanbetaling, is geen korting, maar een aanbetaling zoals ik het nu lees.rens-br schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:47:
[...]
Ik verwacht dat je voor 99 euro een korting hebt gekocht van 50 euro + 100. In totaal dus 150 euro. Aangezien je al 100 euro hebt betaald is de totale korting dus 50 euro. Tenminste, zo lees ik het.
Het zou wel heel erg vreemd zijn als ze dit als korting zien, dat klopt van geen kant.
Hikvision gebruiker
100 euro is sowieso een aanbetaling, maar als je dat als marketingsafdeling om kan vormen naar 100 euro 'korting' en mensen trappen erin..tja.vuurvreter63 schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:34:
[...]
De € 100,00 aanbetaling, is geen korting, maar een aanbetaling zoals ik het nu lees.
Het zou wel heel erg vreemd zijn als ze dit als korting zien, dat klopt van geen kant.
Pagina: 1
/f/image/2dCiMdHxH7FlQlITVFpgiuy1.png?f=fotoalbum_large)