• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Heb zelf een 100w lader van AliExpress en werkt perfect. Wel goed naar de reviews kijken en aantal orders.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-01 22:29
CallmeGod schreef op maandag 8 december 2025 @ 21:38:
Vandaag OnePlus 15 via mobiel.nl geleverd( zwart 256GB) mocht verlengen en kom van een Pixel 8 pro af.

Raden jullie het af om via AliExpress een adapter te kopen of echt alleen voor de orginele supervooc 120w te gaan via officiële wegen?
Je kan ook de Realme SuperVOOC 120W oplader kopen. Is €25 en komt zonder kabel

EDIT: uitvoering: Realme SuperVOOC 120W Adapter

[ Voor 13% gewijzigd door Jotyjo op 09-12-2025 22:32 ]

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-01 18:56
Update 16.0.2.401 is beschikbaar via Oxygen Updater.

[ Voor 23% gewijzigd door vuurvreter63 op 10-12-2025 15:35 ]

Hikvision gebruiker

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
vuurvreter63 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:28:
Hier als OTA kunnen binnenhengelen door um naar een Beta te laten zoeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k3Qgr1gN8N50PogE4A2TU_hLxdI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0H6T2Lwc40mTwuU4GK72TvM.jpg?f=fotoalbum_large

Als test even op 165Hz door WhatsApp gescrold, 't kan en werkt maar nuttig of nodig vind ik het niet :+ Dynamisch tussen 1 en 120Hz is al prima imo.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• vuurvreter63
Ik kreeg de update melding via Oxygen als eerste, daarna eerst gekeken of het op de normale manier ook beschikbaar, en dat was hij (nog) niet. Dus de update via Oxygen gedaan.

Hikvision gebruiker

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Dit is toch wel erg interessant vind ik:
Adds a bypass charging feature. When gaming, live streaming, watching videos, navigating, or in other high-load situations, you can now connect to the charger for bypass charging. This feature lets you simultaneously use and charge your phone without harming the battery, while also reducing overheating.
Vroeg mij eigenlijk altijd al af waarom dit geen feature is in smartphones. Hopelijk blijft het, maar ik ben bang van wel, geen exclusieve OnePlus 15-feature... Zou toch wel erg jammer zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-12-2025 11:27 ]

• Jotyjo
vuurvreter63 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:28:
Kreeg die net OTA aangeboden :3! Toevallig is de OnePlus 15 uit China vandaag uitgekomen

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-01 19:46
Android auto lijkt goed te werken nu.
Ik heb alleen dat ik geen screenshots meer kan maken in Instagram, krijg steeds de melding dat het vanwege privacy en auteursrecht en niet kan. Iemand een oplossing

• Jamesl
Android auto lijkt goed te werken nu.
Ik heb alleen dat ik geen screenshots meer kan maken in Instagram, krijg steeds de melding dat het vanwege privacy en auteursrecht en niet kan. Iemand een oplossing?

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:39
Uodate gedaan maar nog niet getest met Android auto. Heb wel nu al weer twee keer gehad dat connectie met sim kaart weg is en ik de PIN van sim in moet voeren. Helaas dat dus nog niet opgelost

• Jotyjo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfR8TUvTqlCMruwA5Psoz1U4xRc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OmvnfPmmdD7DZSbbXmhXmqZC.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas geen Widevine L3 met de Chinese versie van de OP 15

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:11
Jotyjo schreef op donderdag 11 december 2025 @ 23:25:
[Afbeelding]

Helaas geen Widevine L3 met de Chinese versie van de OP 15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGsGTHDwrTrAijz7p-fHI-Scjpc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F2a9nikpxeX5z6ytYmxVKgX8.jpg?f=fotoalbum_large

Je bedoelt geen Widevine L1. 😉

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• Jotyjo
Bull schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 04:06:
[...]

[Afbeelding]

Je bedoelt geen Widevine L1. 😉
Dat bedoel ik inderdaad! L1 wil je juist hebben

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

bille

Don't call me Buff

Voor mensen die zich afvragen of de CN ColorOS versie, na conversie naar OxygenOS met locked bootloader, OTA updates kan ontvangen; ja, zo juist 16.02.401 update ontvangen..

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Winger7
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:20
Ik had op mijn oude oneplus 7 pro ook problemen met widevine na een bepaalde update. Wist niet dat dit nog steeds een issue was.

• rambann
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01 12:41
Toch overstag gegaan voor de 120W Supervooc lader, nadat ik las dat ik er mijn laptop (65W) mee kan opladen. Compacte lader welke ik nu eigenlijk voor al mijn USB-c apparaten on the go kan gebruiken.
Vanmiddag voor het eerst ook eens gekeken hoe snel ik de Oneplus 15 kon opladen. Van 28% naar 100% in 40 minuten. Ik had moeite om het te geloven. Adapter en zelfs de snoer was merkbaar warm, niet heet.

Ik zit nu ook een beetje in mijn oude ritme en heb nu meerdere keren 3 dagen gedaan op 1 accu lading. Schermtijd is dan gemiddeld 3 tot 5 uur per dag.

• Chris.nl
  • Niet online
Winger7 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 15:39:
Ik had op mijn oude oneplus 7 pro ook problemen met widevine na een bepaalde update. Wist niet dat dit nog steeds een issue was.
Deze casus had met een import China toestel te maken.

• Jamesl
Moet nog wel een beetje wennen aan de nabewerking van de fotos die OnePlus geeft. Als ik dan kijk hoe de foto er in de camera app uit ziet en als ik hem dan eenmaal maak. De schaduwen zijn veel 'harder'. Ik vind eigenlijk het beeld zoals op de camera app mooier dan als ik hem maak :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1YKEGovQ7yyRKH3BtTicnZs8RpU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0eCg1YgFVt2dcf3J4FUMwLV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRq6wPkTduNBNz7dO2ZOH5mUq3Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WpK7XAqjsLZ1uxoqTU7Jkqh6.jpg?f=fotoalbum_large

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Kreeg net een mail dat ik het toestel al voor kan bestellen, met studentenkorting en bon kom ik uit op €529,-. Laat het toestel toch aan mij voorbij gaan, want volgens de specslijst ondersteund hij geen draadloos laden.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Lijkt mij persoonlijk een stuk beter om dit topic te mergen, net zoals voorgaande jaren, met het OnePlus 15-topic en de naam te veranderen naar "OnePlus 15-serie". Hebben we vziw bijna altijd gedaan.

• Jotyjo
Helaas met een kleinere accu vergeleken met de Chinese versie (OnePlus Ace 6T). Nu is het verschil met de OnePlus 15 maar 100mAh in plaats van 1000mAh

• Drefann
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 24-12-2025
rens-br schreef op woensdag 17 december 2025 @ 16:37:
Kreeg net een mail dat ik het toestel al voor kan bestellen, met studentenkorting en bon kom ik uit op €529,-. Laat het toestel toch aan mij voorbij gaan, want volgens de specslijst ondersteund hij geen draadloos laden.
Lang geleden dat ik wat te hard van stapel ben gelopen, en heb dus besteld vooraleer ik gezien had dat draadloos laden niet ondersteund is. Grappig, want het is net omdat mijn huidige telefoon enkel nog draadloos kan opladen (usb poort lijkt dood), dat ik op zoek was naar iets nieuw voordat alle prijzen weer de hoogte in gaan door de chip schaarste.

Even over nagedacht om het pre-order te annuleren, maar heb besloten om het toch te laten doorgaan. Overal waar ik nu draadloos oplaad, kan ik de telefoon evengoed gewoon terug aan de kabel hangen als vanouds. Max 3 seconden extra werk, dat zal ik wel overleven. In mijn specifiek geval kan ik aan geen enkele usecase denken waarbij draadloos laden een absolute must is.

(ik heb gekozen voor het gratis setje buds 4 en een hoesje apart erbij te kopen. Geen studentenkorting hier, maar wel een bon. Ong 611 euro voor mijn order.)

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Drefann schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 05:20:
[...]

Lang geleden dat ik wat te hard van stapel ben gelopen, en heb dus besteld vooraleer ik gezien had dat draadloos laden niet ondersteund is. Grappig, want het is net omdat mijn huidige telefoon enkel nog draadloos kan opladen (usb poort lijkt dood), dat ik op zoek was naar iets nieuw voordat alle prijzen weer de hoogte in gaan door de chip schaarste.

Even over nagedacht om het pre-order te annuleren, maar heb besloten om het toch te laten doorgaan. Overal waar ik nu draadloos oplaad, kan ik de telefoon evengoed gewoon terug aan de kabel hangen als vanouds. Max 3 seconden extra werk, dat zal ik wel overleven. In mijn specifiek geval kan ik aan geen enkele usecase denken waarbij draadloos laden een absolute must is.

(ik heb gekozen voor het gratis setje buds 4 en een hoesje apart erbij te kopen. Geen studentenkorting hier, maar wel een bon. Ong 611 euro voor mijn order.)
Mooi. Ben benieuwd hoe die bevalt. Hier zijn de Buds 4 al een hele tijd op helaas.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op woensdag 17 december 2025 @ 17:42:
Lijkt mij persoonlijk een stuk beter om dit topic te mergen, net zoals voorgaande jaren, met het OnePlus 15-topic en de naam te veranderen naar "OnePlus 15-serie". Hebben we vziw bijna altijd gedaan.
De topics zijn nu gemerged. Vanavond wordt de topic-start ook bijgewerkt.

• Chris.nl
  • Niet online
@Drefann Ik kan draadloos laden, maar kabeltje heeft mijn voorkeur, gewoon met 5watt op het nachtkastje.

'k Heb mezelf wel aangeleerd een stofplugje in de USB-C poort te doen, 'k heb goede hoop dat dit helpt een defect te voorkomen. Link ter illustratie, op Alie vast nog goedkoper te vinden.

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01 15:21
Hoe zijn de ervaringen met de OP15 in combinatie met een Tesla. Laadt die goed op de draadloze lader en werkt de Tesla Key goed? Hoor wisselende verhalen over de Pixel 10 Pro en Tesla. Mochten hier geen issues met de OP15 zijn dan wordt dat mijn nieuwe komende vanaf een iPhone 15 Pro.

• Jamesl
Iemand die watch al ontvangen trouwens? Hij is bij mij wel bevestigd maar nog niks ontvangen.

• Delirius
Jamesl schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 21:25:
Iemand die watch al ontvangen trouwens? Hij is bij mij wel bevestigd maar nog niks ontvangen.
Ik had hem volgens mij binnen 2 weken thuis. Telefoon op 18 november geregistreerd.

• Jotyjo
Nieuwe update voor de OnePlus 15. Voor nu alleen India

https://www.reddit.com/r/TheOnePlus15/s/mec8tY7Aaw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1k4KN1bgXHLsWaFkJUPvEUqjsjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r3gnwsehv8nYQ8cPoEKLy7p1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door Jotyjo op 07-01-2026 12:13 ]

• Delirius
Enig idee of dit 1-op-1 ook richting Europa komt qua update en changelog?

Ben met name benieuwd naar Network Connections, want heb toch nog steeds met tussenpozen dat ik de SIM pin opnieuw in moet voeren alsof toestel ineens netwerk en connectie met SIM kwijt is. Vraag is of dit netwerk issue is of eSIM gerelateerd maar toch...

• vuurvreter63
Delirius schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 11:03:
[...]

Ben met name benieuwd naar Network Connections, want heb toch nog steeds met tussenpozen dat ik de SIM pin opnieuw in moet voeren alsof toestel ineens netwerk en connectie met SIM kwijt is. Vraag is of dit netwerk issue is of eSIM gerelateerd maar toch...
Dat had ik gisteren ook voor het eerst, dat ik de sim pin moest invoeren. Vond het nogal vreemd 🤔

NB:
Ik had dit op de fysiek aanwezige sim kaart, dus niet de E-Sim.
Ook stond de Sim schuif in de snelle instellingen op uit, daar kwam ik later pas achter.

[ Voor 12% gewijzigd door vuurvreter63 op 12-01-2026 09:30 ]

Hikvision gebruiker

• Jotyjo
[...]

Ik acht de kans erg groot dat deze update één op één hier ook uitkomt. Ik heb zelf geen probleem daarmee. Al gebruik ik geen eSIM, want ik heb de Chinese versie van de OnePlus 15 zonder eSIM

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

Vrijwel altijd, of EU moet een ander/hoger versienummer uitgerold krijgen.
Ik heb dit ook 2x gehad met een eSIM van Vodafone.

Sinds 6 dec heb ik een fysieke SIM van Youfone en het niet meer meegemaakt. Misschien handig om te benoemen met welke provider je het eSIM issue meemaakt? Misschien valt er dan een patroon te herkennen (alleen bij eSIM gebruik en welke provider)

Behalve het zelf meegemaakt te hebben en hier te lezen, ben ik het niet tegengekomen (in thread onder update bijvoorbeeld), 'k weet niet of dit iets is waar OnePlus van op de hoogte is.

Met een beetje mazzel maak je het na een OTA update, of onderhuidse PlayStore update van Sim-Manager niet meer mee. 'k Weet niet waar de oorzaak /oplossing precies ligt.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:58
Iemand hier die de overstap van de OP12 naar de OP15 heeft gedaan? Is dat een verbetering? (qua accu sowieso)

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:22

Steeffoon

Smartphone-nerd

vuurtjih schreef op zondag 11 januari 2026 @ 10:32:
Iemand hier die de overstap van de OP12 naar de OP15 heeft gedaan? Is dat een verbetering? (qua accu sowieso)
Los van de accu, vind ik zelfs van de OnePlus 13 naar de 15 al een flink verschil in de camera (positief).

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• vuurvreter63
vuurtjih schreef op zondag 11 januari 2026 @ 10:32:
Ja ik en ja dat is een flinke verbetering

Hikvision gebruiker

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-01 00:16
Steeffoon schreef op zondag 11 januari 2026 @ 10:35:
[...]

Los van de accu, vind ik zelfs van de OnePlus 13 naar de 15 al een flink verschil in de camera (positief).
Ik ben ook van de 13 naar de 15 gegaan en inderdaad los van veel betere accuduur vind ik de camera's zwaar tegenvallend.
De main lens trekt mooie foto's in ideale licht scenario's maar daar houdt het echt wel op wat mij betreft, waar je met de 13 nog mooi details overhield bij inzoomen en slechtere licht scenario's zakt de 15 helemaal.
Verder is het een zalig toestel eerlijk gezegd.

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:22

Steeffoon

Smartphone-nerd

LeStef schreef op zondag 11 januari 2026 @ 15:40:
[...]

Ik ben ook van de 13 naar de 15 gegaan en inderdaad los van veel betere accuduur vind ik de camera's zwaar tegenvallend.
De main lens trekt mooie foto's in ideale licht scenario's maar daar houdt het echt wel op wat mij betreft, waar je met de 13 nog mooi details overhield bij inzoomen en slechtere licht scenario's zakt de 15 helemaal.
Verder is het een zalig toestel eerlijk gezegd.
Daar herken ik me niet in, als ik de twee toestellen naast elkaar leg voor de vergelijking.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• Delirius
Chris.nl schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 22:04:
[...]
Ik heb dit ook 2x gehad met een eSIM van Vodafone.

Sinds 6 dec heb ik een fysieke SIM van Youfone en het niet meer meegemaakt. Misschien handig om te benoemen met welke provider je het eSIM issue meemaakt? Misschien valt er dan een patroon te herkennen (alleen bij eSIM gebruik en welke provider)

.....
Heb zelf ook Vodafone eSIM dus vraag is idd of het generiek eSIM issue is, Vodadone eSIM gerelateerd of gewoon pech :-(

Kom het ook niet echt tegen als issue dat breder speelt dus ga ook maar eens bij OnePlus op de lijn.

• vuurvreter63
Ik heb een "NB:" update geplaatst in mijn bericht hierboven.

Hikvision gebruiker

• vuurvreter63
Ik krijg de laatste tijd onderstaande melding dagelijks op de telefoon.
Natuurlijk kan ik dit uitschakelen, maar waarom krijg ik dit zo ineens, terwijl dit eerder niet het geval was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w6izMvrXr_H0XAbcskcZhoiY6ck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oivVqKS3RtU8QtTMOj8rLaeU.jpg?f=fotoalbum_large

Hikvision gebruiker

• vuurvreter63
De 16.0.3.501 update is binnen.
Niemand antwoord op mijn vorige vraag?

Hikvision gebruiker

• Jamesl
vuurvreter63 schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 11:00:
De 16.0.3.501 update is binnen.
Niemand antwoord op mijn vorige vraag?
Hier ook.
Ik heb hetzelfde, ik heb op Reddit gevonden dat als je 'telefoon beheer' meldingen uitzet, of device Manager in engels, dat het dan weg moet zijn, ga dat nu proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door Jamesl op 16-01-2026 11:07 ]

• vuurvreter63
Jamesl schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 11:05:
[...]

Hier ook.
Ik heb hetzelfde, ik heb op Reddit gevonden dat als je 'telefoon beheer' meldingen uitzet, of device Manager in engels, dat het dan weg moet zijn, ga dat nu proberen.
Ik heb het nu ook uitgezet.
Thanks 👍

Hikvision gebruiker

• Chris.nl
  • Niet online
Gezien ik de meeste AI-Meuk niet gebruik of op de achtergrond wil hebben draaien, doe ik dat uitschakelen via instellingen of ADB.

Update 16.0.3.501 gaf com.oplus.aipaint als toegevoegde AI-Meuk, via instellingen niet uit te schalkelen maar met ADB prima te doen. Deze tool vind ik makkelijk download: UAD-ng 1.2.0.

Verder ben ik dik tevreden.

• vuurvreter63
Chris.nl schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 12:37:
Gezien ik de meeste AI-Meuk niet gebruik of op de achtergrond wil hebben draaien, doe ik dat uitschakelen via instellingen of ADB.

Update 16.0.3.501 gaf com.oplus.aipaint als toegevoegde AI-Meuk, via instellingen niet uit te schalkelen maar met ADB prima te doen. Deze tool vind ik makkelijk download: UAD-ng 1.2.0.

Wat is "ADB"?

Hikvision gebruiker

• Chris.nl
  • Niet online
Misschien kan je best googelen op 'what is ADB debloat' ofzo om meer informatie te krijgen.

Maar komt erop neer dat je via Ontwikkelaaropties USB-debugging kan aanzetten en dan je telefoon aan een PC kan hangen om via command prompt/terminal commando's naar de telefoon te sturen. Dit geeft je meer/ingrijpender toegang tot je Android telefoon en zodoende kan je apps uitschakelen die je normaal niet via de Instellingen van de telefoon zelf kan uitschakelen.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 21:45
Chris.nl schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 12:37:

Top! Even onthouden als ie binnen is

• Delirius
Delirius schreef op maandag 12 januari 2026 @ 07:43:
[...]

Heb zelf ook Vodafone eSIM dus vraag is idd of het generiek eSIM issue is, Vodadone eSIM gerelateerd of gewoon pech :-(

Kom het ook niet echt tegen als issue dat breder speelt dus ga ook maar eens bij OnePlus op de lijn.
Vandaag update binnen gekregen, maar helaas binnen paar uur toch weer pin van eSIM moeten invoeren. Dus heeft deze update issue niet verholpen.

Op naar OnePlus issue tracker 😃

• Jotyjo
Na het wisselen van de globale regio naar de Europese regio met Oxygen Updater heb ik ook de nieuwste update binnen. Misschien dat ik 'm uiteindelijk ga veranderen naar de Indiase regio

• Chris.nl
  • Niet online
Delirius schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 21:22:
[...]

Vandaag update binnen gekregen, maar helaas binnen paar uur toch weer pin van eSIM moeten invoeren. Dus heeft deze update issue niet verholpen.

Op naar OnePlus issue tracker 😃
Toch jammer, zou fijn zijn als je met deze update klaar was.

Misschien wil Vodafone ook weten wat er met jou OnePlus toestel gebeurt en kunnen ze één bitje van jou eSIM anders zetten?

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

TMV

Aan de mensen hier met een 15R: heeft dat ding nu wel of niet een eSIM aan boord? Ik krijg het niet eenduidig, oneplus noemt het niet bij de specs, specsheet op Tweakers hier noemt het ook niet, Belsimpel zegt wel weer dat de 15R een eSIM ondersteunt.. :?

• vuurvreter63
TMV schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:18:
Aan de mensen hier met een 15R: heeft dat ding nu wel of niet een eSIM aan boord? Ik krijg het niet eenduidig, oneplus noemt het niet bij de specs, specsheet op Tweakers hier noemt het ook niet, Belsimpel zegt wel weer dat de 15R een eSIM ondersteunt.. :?
Ik zie op https://www.oneplus.com/us/15r/specs van wel.
CoolBlue heeft het ook over een e-sim https://www.coolblue.nl/p...PwmUSxi0oVQoaAvpwEALw_wcB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqf5Ae3h_NIUQ0T-YArqTf3IV4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pLCjEsYQCEki0sqM9qDp5v4j.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door vuurvreter63 op 18-01-2026 20:17 ]

Hikvision gebruiker

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 15:20
TMV schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:18:
Zeker :)

[ Voor 33% gewijzigd door Knamix op 20-01-2026 15:26 ]

• MrGizMo
Knamix schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:55:
[...]

Zeker :)

Knip, afbeelding weg.
Weet niet of je het heel erg vindt, maar het nummer is wel zichtbaar hè.
:+

[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 28-01-2026 17:53 ]

• Jotyjo

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 15:20
MrGizMo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:39:
[...]

Niet erg, maar had het zelf over het hoofd gezien :p

Thanks!

• rens-br

rens-br

Topicstarter

• Jotyjo
Had ik inderdaad al gelezen! Kwam van XDA het tegen op Reddit

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Er is nog wel slechter nieuws te melden dan bovenstaande: OnePlus is being dismantled :O

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Chris.nl
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:16:
Er is nog wel slechter nieuws te melden dan bovenstaande: OnePlus is being dismantled :O
Jammer, maar gelukkig zegt het artikel ook dat we nog gewoon onze updates zullen krijgen.
Your OnePlus isn’t bricking overnight. Your updates aren’t stopping tomorrow. OnePlus just launched a few devices, there’s a few more in the pipeline, and they have a lot of stock on the shelves—so who knows the exact timeline.

OnePlus honors its consumer commitments, and we know OPPO will back them up. Your warranty will be supported. Your 3-4 years of Android updates, 4-5 years of security patches? You’ll get every single one.

• MrGizMo
Hmm en ik had nog interesse in de watch en pad

• Vince_1319
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 13:32
OnePlus heeft ondertussen gereageerd

https://www.notebookcheck...own-rumors.1208827.0.html

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ja fijn hoor: India... Oftewel vooralsnog is het vaag en blijft het vaag :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:58
MrGizMo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:39:
[...]

Misschien handig dat jij jouw post dan ook aanpast want de afbeelding staat daar nog gelinkt :P

Systeem Specs

• MrGizMo
Occy74 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 16:19:
[...]

Misschien handig dat jij jouw post dan ook aanpast want de afbeelding staat daar nog gelinkt :P
Ah vandaar de mod ingreep

En ja idd niet handig :+
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 15] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 15] Accessoires