• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Heb zelf een 100w lader van AliExpress en werkt perfect. Wel goed naar de reviews kijken en aantal orders.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-01 12:13
CallmeGod schreef op maandag 8 december 2025 @ 21:38:
Vandaag OnePlus 15 via mobiel.nl geleverd( zwart 256GB) mocht verlengen en kom van een Pixel 8 pro af.

Raden jullie het af om via AliExpress een adapter te kopen of echt alleen voor de orginele supervooc 120w te gaan via officiële wegen?
Je kan ook de Realme SuperVOOC 120W oplader kopen. Is €25 en komt zonder kabel

EDIT: uitvoering: Realme SuperVOOC 120W Adapter

[ Voor 13% gewijzigd door Jotyjo op 09-12-2025 22:32 ]

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Update 16.0.2.401 is beschikbaar via Oxygen Updater.

[ Voor 23% gewijzigd door vuurvreter63 op 10-12-2025 15:35 ]

Hikvision gebruiker

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
vuurvreter63 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:28:
Hier als OTA kunnen binnenhengelen door um naar een Beta te laten zoeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k3Qgr1gN8N50PogE4A2TU_hLxdI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0H6T2Lwc40mTwuU4GK72TvM.jpg?f=fotoalbum_large

Als test even op 165Hz door WhatsApp gescrold, 't kan en werkt maar nuttig of nodig vind ik het niet :+ Dynamisch tussen 1 en 120Hz is al prima imo.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Ik kreeg de update melding via Oxygen als eerste, daarna eerst gekeken of het op de normale manier ook beschikbaar, en dat was hij (nog) niet. Dus de update via Oxygen gedaan.

Hikvision gebruiker

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Dit is toch wel erg interessant vind ik:
Adds a bypass charging feature. When gaming, live streaming, watching videos, navigating, or in other high-load situations, you can now connect to the charger for bypass charging. This feature lets you simultaneously use and charge your phone without harming the battery, while also reducing overheating.
Vroeg mij eigenlijk altijd al af waarom dit geen feature is in smartphones. Hopelijk blijft het, maar ik ben bang van wel, geen exclusieve OnePlus 15-feature... Zou toch wel erg jammer zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-12-2025 11:27 ]

• Jotyjo
vuurvreter63 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:28:
Kreeg die net OTA aangeboden :3! Toevallig is de OnePlus 15 uit China vandaag uitgekomen

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:31
Android auto lijkt goed te werken nu.
Ik heb alleen dat ik geen screenshots meer kan maken in Instagram, krijg steeds de melding dat het vanwege privacy en auteursrecht en niet kan. Iemand een oplossing

• Jamesl
Android auto lijkt goed te werken nu.
Ik heb alleen dat ik geen screenshots meer kan maken in Instagram, krijg steeds de melding dat het vanwege privacy en auteursrecht en niet kan. Iemand een oplossing?

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:10
Uodate gedaan maar nog niet getest met Android auto. Heb wel nu al weer twee keer gehad dat connectie met sim kaart weg is en ik de PIN van sim in moet voeren. Helaas dat dus nog niet opgelost

• Jotyjo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfR8TUvTqlCMruwA5Psoz1U4xRc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OmvnfPmmdD7DZSbbXmhXmqZC.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas geen Widevine L3 met de Chinese versie van de OP 15

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:15
Jotyjo schreef op donderdag 11 december 2025 @ 23:25:
[Afbeelding]

Helaas geen Widevine L3 met de Chinese versie van de OP 15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGsGTHDwrTrAijz7p-fHI-Scjpc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F2a9nikpxeX5z6ytYmxVKgX8.jpg?f=fotoalbum_large

Je bedoelt geen Widevine L1. 😉

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• Jotyjo
Bull schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 04:06:
[...]

[Afbeelding]

Je bedoelt geen Widevine L1. 😉
Dat bedoel ik inderdaad! L1 wil je juist hebben

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

bille

Don't call me Buff

Voor mensen die zich afvragen of de CN ColorOS versie, na conversie naar OxygenOS met locked bootloader, OTA updates kan ontvangen; ja, zo juist 16.02.401 update ontvangen..

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Winger7
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-01 13:24
Ik had op mijn oude oneplus 7 pro ook problemen met widevine na een bepaalde update. Wist niet dat dit nog steeds een issue was.

• rambann
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-01 12:41
Toch overstag gegaan voor de 120W Supervooc lader, nadat ik las dat ik er mijn laptop (65W) mee kan opladen. Compacte lader welke ik nu eigenlijk voor al mijn USB-c apparaten on the go kan gebruiken.
Vanmiddag voor het eerst ook eens gekeken hoe snel ik de Oneplus 15 kon opladen. Van 28% naar 100% in 40 minuten. Ik had moeite om het te geloven. Adapter en zelfs de snoer was merkbaar warm, niet heet.

Ik zit nu ook een beetje in mijn oude ritme en heb nu meerdere keren 3 dagen gedaan op 1 accu lading. Schermtijd is dan gemiddeld 3 tot 5 uur per dag.

• Chris.nl
  • Niet online
Winger7 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 15:39:
Ik had op mijn oude oneplus 7 pro ook problemen met widevine na een bepaalde update. Wist niet dat dit nog steeds een issue was.
Deze casus had met een import China toestel te maken.

• Jamesl
Moet nog wel een beetje wennen aan de nabewerking van de fotos die OnePlus geeft. Als ik dan kijk hoe de foto er in de camera app uit ziet en als ik hem dan eenmaal maak. De schaduwen zijn veel 'harder'. Ik vind eigenlijk het beeld zoals op de camera app mooier dan als ik hem maak :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1YKEGovQ7yyRKH3BtTicnZs8RpU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0eCg1YgFVt2dcf3J4FUMwLV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRq6wPkTduNBNz7dO2ZOH5mUq3Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WpK7XAqjsLZ1uxoqTU7Jkqh6.jpg?f=fotoalbum_large

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Kreeg net een mail dat ik het toestel al voor kan bestellen, met studentenkorting en bon kom ik uit op €529,-. Laat het toestel toch aan mij voorbij gaan, want volgens de specslijst ondersteund hij geen draadloos laden.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Lijkt mij persoonlijk een stuk beter om dit topic te mergen, net zoals voorgaande jaren, met het OnePlus 15-topic en de naam te veranderen naar "OnePlus 15-serie". Hebben we vziw bijna altijd gedaan.

• Jotyjo
Helaas met een kleinere accu vergeleken met de Chinese versie (OnePlus Ace 6T). Nu is het verschil met de OnePlus 15 maar 100mAh in plaats van 1000mAh

• Drefann
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 24-12-2025
rens-br schreef op woensdag 17 december 2025 @ 16:37:
Kreeg net een mail dat ik het toestel al voor kan bestellen, met studentenkorting en bon kom ik uit op €529,-. Laat het toestel toch aan mij voorbij gaan, want volgens de specslijst ondersteund hij geen draadloos laden.
Lang geleden dat ik wat te hard van stapel ben gelopen, en heb dus besteld vooraleer ik gezien had dat draadloos laden niet ondersteund is. Grappig, want het is net omdat mijn huidige telefoon enkel nog draadloos kan opladen (usb poort lijkt dood), dat ik op zoek was naar iets nieuw voordat alle prijzen weer de hoogte in gaan door de chip schaarste.

Even over nagedacht om het pre-order te annuleren, maar heb besloten om het toch te laten doorgaan. Overal waar ik nu draadloos oplaad, kan ik de telefoon evengoed gewoon terug aan de kabel hangen als vanouds. Max 3 seconden extra werk, dat zal ik wel overleven. In mijn specifiek geval kan ik aan geen enkele usecase denken waarbij draadloos laden een absolute must is.

(ik heb gekozen voor het gratis setje buds 4 en een hoesje apart erbij te kopen. Geen studentenkorting hier, maar wel een bon. Ong 611 euro voor mijn order.)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Drefann schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 05:20:
[...]

Lang geleden dat ik wat te hard van stapel ben gelopen, en heb dus besteld vooraleer ik gezien had dat draadloos laden niet ondersteund is. Grappig, want het is net omdat mijn huidige telefoon enkel nog draadloos kan opladen (usb poort lijkt dood), dat ik op zoek was naar iets nieuw voordat alle prijzen weer de hoogte in gaan door de chip schaarste.

Even over nagedacht om het pre-order te annuleren, maar heb besloten om het toch te laten doorgaan. Overal waar ik nu draadloos oplaad, kan ik de telefoon evengoed gewoon terug aan de kabel hangen als vanouds. Max 3 seconden extra werk, dat zal ik wel overleven. In mijn specifiek geval kan ik aan geen enkele usecase denken waarbij draadloos laden een absolute must is.

(ik heb gekozen voor het gratis setje buds 4 en een hoesje apart erbij te kopen. Geen studentenkorting hier, maar wel een bon. Ong 611 euro voor mijn order.)
Mooi. Ben benieuwd hoe die bevalt. Hier zijn de Buds 4 al een hele tijd op helaas.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op woensdag 17 december 2025 @ 17:42:
Lijkt mij persoonlijk een stuk beter om dit topic te mergen, net zoals voorgaande jaren, met het OnePlus 15-topic en de naam te veranderen naar "OnePlus 15-serie". Hebben we vziw bijna altijd gedaan.
De topics zijn nu gemerged. Vanavond wordt de topic-start ook bijgewerkt.

• Chris.nl
  • Niet online
@Drefann Ik kan draadloos laden, maar kabeltje heeft mijn voorkeur, gewoon met 5watt op het nachtkastje.

'k Heb mezelf wel aangeleerd een stofplugje in de USB-C poort te doen, 'k heb goede hoop dat dit helpt een defect te voorkomen. Link ter illustratie, op Alie vast nog goedkoper te vinden.

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:08
Hoe zijn de ervaringen met de OP15 in combinatie met een Tesla. Laadt die goed op de draadloze lader en werkt de Tesla Key goed? Hoor wisselende verhalen over de Pixel 10 Pro en Tesla. Mochten hier geen issues met de OP15 zijn dan wordt dat mijn nieuwe komende vanaf een iPhone 15 Pro.

• Jamesl
Iemand die watch al ontvangen trouwens? Hij is bij mij wel bevestigd maar nog niks ontvangen.

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:10
Jamesl schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 21:25:
Iemand die watch al ontvangen trouwens? Hij is bij mij wel bevestigd maar nog niks ontvangen.
Ik had hem volgens mij binnen 2 weken thuis. Telefoon op 18 november geregistreerd.

• Jotyjo
Nieuwe update voor de OnePlus 15. Voor nu alleen India

https://www.reddit.com/r/TheOnePlus15/s/mec8tY7Aaw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1k4KN1bgXHLsWaFkJUPvEUqjsjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r3gnwsehv8nYQ8cPoEKLy7p1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door Jotyjo op 07-01-2026 12:13 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 15] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 15] Accessoires