Naam van product: Dungeons and Dragons Starter Set: Heroes of the Borderlands
Link naar product: Onder andere te koop bij Spellenwinkel.nl
Prijs van het product: Momenteel voor
€ 44,96
Beschrijving/onderbouwing:
Mijn zoontje is sinds een paar maanden begonnen met Dungeons and Dragons. Bij zijn moeder heeft hij al de starterset
Dragons of Stormwreck Isle. Daar is hij al in bezig. Nu had ik die set ook, maar die kan nu dus wel het raam uit, of kan ik als een backup gebruiken. Om toch een beetje goed beslagen ten ijs te komen kwam ik op de nieuwe set Heroes of the Borderlands. Nu heb ik niet zo bijster veel ervaring met D&D en na wat zoeken kwam ik dus hierbij.
De set is net uit en zit vol met allemaal dingen waar je als beginner een hoop aan hebt. Quickguides, speelmatten (zeg maar een poster als ondergrond), speel/karakter/itemkaarten, tokens, trackers, kartonnen standouts voor de speelkarakters, pre-made charactersheets, dobbelstenen en natuurlijk een avontuur. Het is ook een behoorlijk pakket, allemaal netjes verpakt in een robuuste doos. Wat er niet in zit, is een DM screen. Maar met een stevig stuk karton kan je dat zelf ook maken. We blijven Tweakers hè

Wat er in zit? Kijk bijvoorbeeld dit filmpje:
Voor D&D veteranen wellicht overbodig, maar voor newbies zoals ik een mooi begin met genoeg info om eerst eens lekker door te bladeren en dan zelf in het avontuur te storten.
[
Voor 3% gewijzigd door
Vrijdag op 27-10-2025 21:01
]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!