Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke toffe cadeautips raad jij je medetweakers aan?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Aapmansz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:59
Naam van product: AAWireless TWO
Link naar product: https://www.aawireless.io/en/products/aawireless-two
Prijs van het product: €39.99 (normaal €49.99)
Beschrijving/onderbouwing:
Maak je bekabelde Android auto draadloos.
Instappen en gaan zonder gehannes met usb kabel inprikken en wachten op verbinding.
Het ideale schoenkado.

Had onlangs een leenauto mee met draadloos Android Auto en toch wel lekker om dit te hebben voor de korte ritjes. Dus na bijna missen van een FlitsMeister melding vanuit de binnenzak op zoek gegaan naar een alternatief voor in mijn eigen auto met alleen bekabelde Android Auto en bij dit apparaatje uitgekomen. Top ding!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yquhUXkKE7TVweNNkZcdy0x3JOw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/siu6NhTlFhKBDAGjA0qzTxHH.png?f=user_large

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Aapmansz schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 21:16:
Naam van product: AAWireless TWO
Link naar product: https://www.aawireless.io/en/products/aawireless-two
Prijs van het product: €39.99 (normaal €49.99)
Maak je bekabelde Android auto draadloos.
Instappen en gaan zonder gehannes met usb kabel inprikken en wachten op verbinding.
Het ideale schoenkado.

Had onlangs een leenauto mee met draadloos Android Auto en toch wel lekker om dit te hebben voor de korte ritjes. Dus na bijna missen van een FlitsMeister melding vanuit de binnenzak op zoek gegaan naar een alternatief voor in mijn eigen auto met alleen bekabelde Android Auto en bij dit apparaatje uitgekomen. Top ding!
[Afbeelding]
Er is inmiddels ook een Two+ die ook Carplay ondersteund:
https://www.aawireless.io/en/products/aawireless-two-plus

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:01
-Tim- schreef op donderdag 20 november 2025 @ 11:06:
Naam van product: Yoto (Mini)
Link naar product: Yoto player of Yoto player (mini)
Prijs van het product: €80 of €56 (Black Friday-deal)

[Afbeelding]

Ik heb de Yoto eerder al genoemd in de zomergadgets- en feestdagen-topics, maar wil ’m dit jaar toch weer aandragen. In Nederland hoor je er nog verrassend weinig over, terwijl het in Engeland al flink populair is. (Logisch, want Engels product + veel Engelse content)

De Yoto (Mini) is een kindvriendelijke muziek- en verhalenplayer zonder scherm en zonder gedoe. Kinderen steken een kaartje in de speler en kunnen meteen luisteren. Ideaal voor op de achterbank of in bed, en werkt ook gewoon als Bluetooth-speaker.

Leukste voor Tweakers: Met MakeYourOwn-kaartjes kun je je eigen content maken (muziek, verhaaltjes, podcasts). De Home Assistant-integratie en MYO Studio add-on maken het voor tweakers extra leuk. Ik waan me weer helemaal in de jaren '00 met CD'tjes branden en mooie cover art printen ;)

Bij mijn kinderen zijn zelfgemaakte kaartjes met ABBA, Bluey, Dikkie Dik en Sesamstraat vooral grote hits. O+
Is er nog geen NL content te koop van Yoto zelf? Misschien via 3rd party kanalen? Erg leuk ding en creatief. Bedankt voor de tip!

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:05

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Dekar schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:41:
[...]

Is er nog geen NL content te koop van Yoto zelf? Misschien via 3rd party kanalen? Erg leuk ding en creatief. Bedankt voor de tip!
Nee alleen Engels en Frans spul. Ze zitten niet zo op de Nederlandse markt. Dat is wel jammer, want ze hebben ook een soort Netflix model (Yoto Club) waar je voor een paar euro per maand heel veel content 'gratis' hebt. Mijn kinderen zijn tweetalig, dus dat was een extra plus voor de Yoto.

Maargoed qua Nederlandse content kan je het dus opvangen door je eigen kaartjes te maken. Er dreef op Reddit wel ergens een shared Google Drive rond met Nederlandse content. Plus verder is het redelijk makkelijk te doen door o.a. CDtjes/YouTube te rippen. Als je nog een CD speler in je computer hebt is de kringloop een leuke bron voor content.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Dekar schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:41:
[...]

Er zijn vele sites waar ze uitleggen hoe je dit eventueel zelf kan maken, zoals hier met films en hier met muziek
(en zo zijn er nog vele voorbeelden online)

Meer dan ik dacht...

Pagina: 1 2 Laatste