Als je iets niet hebt geïnstalleerd, hoe kun je er dan iets mee doen? Jouw redenatie klopt dus niet.Zorro schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:19:
[...]
Gelezen.
Depressief geworden.
Helemaal eens met alle kritiek. Dan vraag ik toch een discord link, al moet ik dan helemaal discord gaan installeren want ik doe er nooit wat mee
Tip: Je kan Discord ook web based gebruiken. Installeren is dus niet nodig.
OT: Wen BTC 150k?
OT: Wen BTC 150k?
Ik voelde nooit de behoefte om wat te doen met discord, daarom heb ik het ook niet geinstalleerd.Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:27:
[...]
Als je iets niet hebt geïnstalleerd, hoe kun je er dan iets mee doen? Jouw redenatie klopt dus niet.
Beter
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
discordlink please? Ik kom kwam hier ook alleen maar voor de slowchat
Ik hoop het niet. Heb wel de discord link maar ik vind het teruglezen daar niet zo relaxed als hier in de SC.vdLee schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:28:
Huh, wat, ik heb wat gemist en snap het niet meer. Gaat dit topic nu dicht?
Eerlijk gezegd snap ik ook niet zo goed wat er hier mis was/is
Ik lul ook zomaar wat
Ze willen graag teruglopende bezoekersaantallen bij (GO)Tweakers, dus die kunnen ze krijgen...
Lang verhaal kort is dat er een stonks slowchat afsplitsing werd gemaakt en daar was een mod het abrupt niet mee eens. Werd zonder ruimte voor discussie gesloten en toen is er schijnbaar besloten lekker op een discord verder te slowchatten.
Lang verhaal kort is dat er een stonks slowchat afsplitsing werd gemaakt en daar was een mod het abrupt niet mee eens. Werd zonder ruimte voor discussie gesloten en toen is er schijnbaar besloten lekker op een discord verder te slowchatten.
[ Voor 56% gewijzigd door GabberPiet op 25-11-2025 12:38 ]
Dat zou je een van de mods moeten vragenvdLee schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:28:
Huh, wat, ik heb wat gemist en snap het niet meer. Gaat dit topic nu dicht?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
iemand de link van die discord channel dan, te lui om 30 paginas terug te spitten
Er is behoefte om over stonks te praten. Dat kan alleen in die serieuze topics waar je wordt genegeerd of afgebrand als je iets vraagt of in de Huiskamer waar een streng toelatingsbeleid geldt. Maw: het mag/kan nergens, want hier past het niet.shovelhead1340 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:35:
[...]
Ik hoop het niet. Heb wel de discord link maar ik vind het teruglezen daar niet zo relaxed als hier in de SC.
Gevolg: Discord waar alles besproken kan worden, ook crypto.
Thx, heb t net in het feedback topic teruggelezen. Jammer en onbegrijpelijk dat Tweakers zo bekrompen doet.Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:49:
[...]
Er is behoefte om over stonks te praten. Dat kan alleen in die serieuze topics waar je wordt genegeerd of afgebrand als je iets vraagt of in de Huiskamer waar een streng toelatingsbeleid geldt. Maw: het mag/kan nergens, want hier past het niet.
Gevolg: Discord waar alles besproken kan worden, ook crypto.
En weer door
Ik lul ook zomaar wat
ja dat terug lezen is een drama. Helemaal baggershovelhead1340 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:35:
[...]
Ik hoop het niet. Heb wel de discord link maar ik vind het teruglezen daar niet zo relaxed als hier in de SC.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het zijn de regels waarmee t.net/got groot is geworden, verwachten dat paar mods (vrijwilligers) dit eventjes negeren en anders doen is niet realistisch.
Los van of het wel of niet zou mogen, geen oordeel over de ene of andere.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Achja, nu kan het weer een stukje kleiner worden.Gondor schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:49:
Het zijn de regels waarmee t.net/got groot is geworden, verwachten dat paar mods (vrijwilligers) dit eventjes negeren en anders doen is niet realistisch.
Dit is (was) een van de best bezochte topics.
Het is de community (mods én leden) die tweakers heeft groot gemaaktGondor schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:49:
Ja, maar dankzij deze regels is t.net anders (kwaliteit) dan fok of nu. nl met ook grote community.BootjeVaren schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:01:
[...]
Het is de community (mods én leden) die tweakers heeft groot gemaakt
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Er is geen enkele reden om een stonks-SC te verbieden. Laagdrempelig voor iedereen.Gondor schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:05:
[...]
Ja, maar dankzij deze regels is t.net anders (kwaliteit) dan fok of nu. nl met ook grote community.
Precies. Mensen die hierover klagen lijken vergeten te zijn hoe streng het in het begin van GoT was. Met dat in het achterhoofd is dit hier echt héél soepel beleid.Gondor schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:05:
[...]
Ja, maar dankzij deze regels is t.net anders (kwaliteit) dan fok of nu. nl met ook grote community.
Als je (niet jij maar in het algemeen) FOK! wil hebben dan is dat forum ook nog altijd beschikbaar toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 25-11-2025 14:10 ]
Dat zit wel Schnorr.
Nee, het zijn de communityleden waarmee Tweakers.net groot is geworden. Zonder gebruikers heb je geen platform. Maar ja, ik heb geen kritiek, zo gierig als ik ben, geef ik natuurlijk geen cent uit aan linkse propagandamachines.Gondor schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:49:
Niet gedacht dat jij zo bekrompen zou redeneren. Ik hoop dat je ook wel het verschil tussen deze SC en het FOK!forum ziet?Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:09:
[...]
Precies. Mensen die hierover klagen lijken vergeten te zijn hoe streng het in het begin van GoT was. Met dat in het achterhoofd is dit hier echt héél soepel beleid.
Als je (niet jij maar in het algemeen) FOK! wil hebben dan is dat forum ook nog altijd beschikbaar toch?
Lijkt mij ook leuk zo'n topic, maar de reden is er wel, de regels zoals ze nu zijn, los van of we het eens zijn met de regels of niet.Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:05:
[...]
Er is geen enkele reden om een stonks-SC te verbieden. Laagdrempelig voor iedereen.
SC-crypto is een uitzondering topic, kan me voorstellen dat een tweede niet eventjes erbij kan komen. Misschien omdat het ook extra tijd van de mods vraagt? Ik weet het niet.
Communityleden die zich aan de regels hebben gehouden. Anders was het een zoveelste forum als fok of hardwareinfo geweest.GioStyle schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:16:
[...]
Nee, het zijn de communityleden waarmee Tweakers.net groot is geworden. Zonder gebruikers heb je geen platform. Maar ja, ik heb geen kritiek, zo gierig als ik ben, geef ik natuurlijk geen cent uit aan linkse propagandamachines.
Ik ben al een leven lang niet meer langs FOK! geweest en als het daar nog steeds zo is als toen dan wil je daar inderdaad niet levend gevonden worden.Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:18:
[...]
Niet gedacht dat jij zo bekrompen zou redeneren. Ik hoop dat je ook wel het verschil tussen deze SC en het FOK!forum ziet?
Maar dat is wat ik probeer te zeggen: GoT is GoT omdat het hier wat strakker aangelijnd is en ik kan begrijpen dat men niet wil dat het te ver uit balans raakt door meer topics zoals deze toe te staan. Betekent niet dat ik er bekrompen tegen zou zijn
De vraag is alleen hoe ver je wil gaan van de "core business" (namelijk: serieuze topics). Nouja, blijkbaar ligt hier die grens.
Dat zit wel Schnorr.
Voor de duidelijkheid, ik noem de (mogelijke) redenen op wat volgens mij tnet heeft gemaakt wat het was en is, los van of het wel of niet moet veranderen.
Er zijn ook genoeg klachten te vinden uit het verleden over dat t.net niet meer is wat het was omdat de drempel verlaagd is en dat men gaat vertrekken.
Tja, gelukkig is het niet mijn call.
Er zijn ook genoeg klachten te vinden uit het verleden over dat t.net niet meer is wat het was omdat de drempel verlaagd is en dat men gaat vertrekken.
Tja, gelukkig is het niet mijn call.
We gaan straks zien of dit topic nog steeds op nr. 1 van de meest bezochte topics van het jaar staat of niet.
Zo niet, weten we waar het aan heeft gelegen (en dat is niet omdat de regels zoals ze zijn, maar omdat er niet wordt geluisterd naar de behoefte).
Zo niet, weten we waar het aan heeft gelegen (en dat is niet omdat de regels zoals ze zijn, maar omdat er niet wordt geluisterd naar de behoefte).
[ Voor 24% gewijzigd door Wispe op 25-11-2025 14:34 ]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!