[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 92 ... 113 Laatste
Acties:

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Zorro schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:19:
[...]

Gelezen.
Depressief geworden.

Helemaal eens met alle kritiek. Dan vraag ik toch een discord link, al moet ik dan helemaal discord gaan installeren want ik doe er nooit wat mee _O-
Als je iets niet hebt geïnstalleerd, hoe kun je er dan iets mee doen? Jouw redenatie klopt dus niet.

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04 15:27
Tip: Je kan Discord ook web based gebruiken. Installeren is dus niet nodig.

OT: Wen BTC 150k?

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-04 12:05
Huh, wat, ik heb wat gemist en snap het niet meer. Gaat dit topic nu dicht?

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-04 17:22

Zorro

Z

Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:27:
[...]

Als je iets niet hebt geïnstalleerd, hoe kun je er dan iets mee doen? Jouw redenatie klopt dus niet.
Ik voelde nooit de behoefte om wat te doen met discord, daarom heb ik het ook niet geinstalleerd.

Beter :)

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04 12:43
discordlink please? Ik kom kwam hier ook alleen maar voor de slowchat B)

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:03
vdLee schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:28:
Ik hoop het niet. Heb wel de discord link maar ik vind het teruglezen daar niet zo relaxed als hier in de SC.
Eerlijk gezegd snap ik ook niet zo goed wat er hier mis was/is

Ik lul ook zomaar wat

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04 12:43
Ze willen graag teruglopende bezoekersaantallen bij (GO)Tweakers, dus die kunnen ze krijgen...

Lang verhaal kort is dat er een stonks slowchat afsplitsing werd gemaakt en daar was een mod het abrupt niet mee eens. Werd zonder ruimte voor discussie gesloten en toen is er schijnbaar besloten lekker op een discord verder te slowchatten.

[ Voor 56% gewijzigd door GabberPiet op 25-11-2025 12:38 ]

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
vdLee schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:28:
Dat zou je een van de mods moeten vragen

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-04 14:04
iemand de link van die discord channel dan, te lui om 30 paginas terug te spitten

• Wispe
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:35:
[...]

Ik hoop het niet. Heb wel de discord link maar ik vind het teruglezen daar niet zo relaxed als hier in de SC.
Er is behoefte om over stonks te praten. Dat kan alleen in die serieuze topics waar je wordt genegeerd of afgebrand als je iets vraagt of in de Huiskamer waar een streng toelatingsbeleid geldt. Maw: het mag/kan nergens, want hier past het niet.

Gevolg: Discord waar alles besproken kan worden, ook crypto.

• shovelhead1340
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:49:
[...]

Er is behoefte om over stonks te praten. Dat kan alleen in die serieuze topics waar je wordt genegeerd of afgebrand als je iets vraagt of in de Huiskamer waar een streng toelatingsbeleid geldt. Maw: het mag/kan nergens, want hier past het niet.

Gevolg: Discord waar alles besproken kan worden, ook crypto.
Thx, heb t net in het feedback topic teruggelezen. Jammer en onbegrijpelijk dat Tweakers zo bekrompen doet.

En weer door

Ik lul ook zomaar wat

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:50
shovelhead1340 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:35:
[...]

ja dat terug lezen is een drama. Helemaal bagger

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:18
Het zijn de regels waarmee t.net/got groot is geworden, verwachten dat paar mods (vrijwilligers) dit eventjes negeren en anders doen is niet realistisch.

Los van of het wel of niet zou mogen, geen oordeel over de ene of andere.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04 15:27
Gondor schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:49:
Het zijn de regels waarmee t.net/got groot is geworden, verwachten dat paar mods (vrijwilligers) dit eventjes negeren en anders doen is niet realistisch.

Achja, nu kan het weer een stukje kleiner worden.
Dit is (was) een van de best bezochte topics.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-04 09:59

Het is de community (mods én leden) die tweakers heeft groot gemaakt :)

• Gondor
BootjeVaren schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:01:
[...]

Het is de community (mods én leden) die tweakers heeft groot gemaakt :)
Ja, maar dankzij deze regels is t.net anders (kwaliteit) dan fok of nu. nl met ook grote community.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Wispe
  • Niet online
Gondor schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:05:
[...]

Ja, maar dankzij deze regels is t.net anders (kwaliteit) dan fok of nu. nl met ook grote community.
Er is geen enkele reden om een stonks-SC te verbieden. Laagdrempelig voor iedereen.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Gondor schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:05:
[...]

Precies. Mensen die hierover klagen lijken vergeten te zijn hoe streng het in het begin van GoT was. Met dat in het achterhoofd is dit hier echt héél soepel beleid.

Als je (niet jij maar in het algemeen) FOK! wil hebben dan is dat forum ook nog altijd beschikbaar toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 25-11-2025 14:10 ]

Dat zit wel Schnorr.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:01

Nee, het zijn de communityleden waarmee Tweakers.net groot is geworden. Zonder gebruikers heb je geen platform. Maar ja, ik heb geen kritiek, zo gierig als ik ben, geef ik natuurlijk geen cent uit aan linkse propagandamachines.

Odroid onderdelen over: Odroid H3 Type 1 behuizing, H4 Type 4, voedingsdapter 19V/7A. Stuur me een DM voor interesse.

• Wispe
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:09:
[...]

Precies. Mensen die hierover klagen lijken vergeten te zijn hoe streng het in het begin van GoT was. Met dat in het achterhoofd is dit hier echt héél soepel beleid.

Als je (niet jij maar in het algemeen) FOK! wil hebben dan is dat forum ook nog altijd beschikbaar toch?
Niet gedacht dat jij zo bekrompen zou redeneren. Ik hoop dat je ook wel het verschil tussen deze SC en het FOK!forum ziet?

• Gondor
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:05:
[...]

Er is geen enkele reden om een stonks-SC te verbieden. Laagdrempelig voor iedereen.
Lijkt mij ook leuk zo'n topic, maar de reden is er wel, de regels zoals ze nu zijn, los van of we het eens zijn met de regels of niet.

SC-crypto is een uitzondering topic, kan me voorstellen dat een tweede niet eventjes erbij kan komen. Misschien omdat het ook extra tijd van de mods vraagt? Ik weet het niet.

• Gondor
GioStyle schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:16:
[...]

Nee, het zijn de communityleden waarmee Tweakers.net groot is geworden. Zonder gebruikers heb je geen platform. Maar ja, ik heb geen kritiek, zo gierig als ik ben, geef ik natuurlijk geen cent uit aan linkse propagandamachines.
Communityleden die zich aan de regels hebben gehouden. Anders was het een zoveelste forum als fok of hardwareinfo geweest.

• Stukfruit
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:18:
[...]

Niet gedacht dat jij zo bekrompen zou redeneren. Ik hoop dat je ook wel het verschil tussen deze SC en het FOK!forum ziet?
Ik ben al een leven lang niet meer langs FOK! geweest en als het daar nog steeds zo is als toen dan wil je daar inderdaad niet levend gevonden worden.

Maar dat is wat ik probeer te zeggen: GoT is GoT omdat het hier wat strakker aangelijnd is en ik kan begrijpen dat men niet wil dat het te ver uit balans raakt door meer topics zoals deze toe te staan. Betekent niet dat ik er bekrompen tegen zou zijn ;)

De vraag is alleen hoe ver je wil gaan van de "core business" (namelijk: serieuze topics). Nouja, blijkbaar ligt hier die grens.

Dat zit wel Schnorr.

• Gondor
Voor de duidelijkheid, ik noem de (mogelijke) redenen op wat volgens mij tnet heeft gemaakt wat het was en is, los van of het wel of niet moet veranderen.

Er zijn ook genoeg klachten te vinden uit het verleden over dat t.net niet meer is wat het was omdat de drempel verlaagd is en dat men gaat vertrekken.

Tja, gelukkig is het niet mijn call.

• Wispe
  • Niet online
We gaan straks zien of dit topic nog steeds op nr. 1 van de meest bezochte topics van het jaar staat of niet.
Zo niet, weten we waar het aan heeft gelegen (en dat is niet omdat de regels zoals ze zijn, maar omdat er niet wordt geluisterd naar de behoefte).

[ Voor 24% gewijzigd door Wispe op 25-11-2025 14:34 ]

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:30:
[...]

Ik ben al een leven lang niet meer langs FOK! geweest en als het daar nog steeds zo is als toen dan wil je daar inderdaad niet levend gevonden worden.

Maar dat is wat ik probeer te zeggen: GoT is GoT omdat het hier wat strakker aangelijnd is en ik kan begrijpen dat men niet wil dat het te ver uit balans raakt door meer topics zoals deze toe te staan. Betekent niet dat ik er bekrompen tegen zou zijn ;)

De vraag is alleen hoe ver je wil gaan van de "core business" (namelijk: serieuze topics). Nouja, blijkbaar ligt hier die grens.
Het is altijd lastig om daar een balans in te vinden. Zeker als er gemodereerd moet worden, wat worden de kaders dan..

Dat er een alternatief is gezocht, heeft denk ik ook te maken (vanuit de community) met het het feit hoe er mee om is gegaan; het is de toon die de muziek maakt.
Communicatie had wel wat anders gekund imo.

Ik kan (kon) er hier altijd wel van genieten hoe het soms offtopic kan gaan, maar uiteindelijk komt de serieuze toon dan alsnog boven drijven. De (onbewuste) achterliggende gedachte bij de mensen die hier komen is toch om knaken te verdienen.
Dus over het algemeen reguleert dat zichzelf wel, op wat uitzonderingen na.

Ben alleen bang dat zowel dit topic als de discord op termijn uiteindelijk een stille dood tegemoet gaan. Maar zeg nooit nooit ;)
Zie het als de altcoin markt die versplinterd raakt; sterven allemaal een langzame dood.

• Domino
  • Laatst online: 11:32
Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:09:
[...]

In den beginne was het hier helemaal niet streng, dat is pas gekomen toen tweakers echt groot werd.
Regels zijn ergens helemaal te begrijpen, echter tweakers en helemaal gathering zijn wel groot gemaakt door de gebruikers, en daar zie je nu een tegenreactie.

Ik heb verder geen behoefte aan discord of andere social meuk, ik zie wel wat gaat komen.

• m-designz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:20
ik ben ook wel benieuwd naar de discord link. post hier weinig, maar lees wel veel :)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:35

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

(jarig!)
Discord waar opa nog Jaapio is, een inwoner uit Almelo tot inkeer kwam en nu zijn oranje munt shilled en alle ATH babes door een vunzig AI filter zijn gehaald door iemand.

Nee, daar bedank ik voor. :P Enige productiviteit kan de baas wel vergeten door de SC/discord combo nu. Maarre vergeten we geen satjes te sprokkelen? Voordat je het weet is de dip weer voorbij en werk je eeuwig voor de baas zijn centen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Stukfruit
  • Niet online
Domino schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 15:17:
[...]

In den beginne was het hier helemaal niet streng, dat is pas gekomen toen tweakers echt groot werd.
In 2001 werd er anders al redelijk over geklaagd ;)

Daarvoor moest je ook al laten zien dat je enig voorwerk had gedaan. Dit topic hier staat tenslotte niet in de HK. Dat is waar het over gaat.

Dat zit wel Schnorr.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:24

knakworst

Get more sats!

Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 15:51:
[...]

Daarvoor moest je ook al laten zien dat je enig voorwerk had gedaan. Dit topic hier staat tenslotte niet in de HK. Dat is waar het over gaat.
Bitcoin is zelfs SPAM volgens de mods.

Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network

Sorry maar dit ziet eruit als spam. Als het dat niet is, dan graag een topicstart opzetten met wat meer vlees om het lijf en die eerst even per DM voorleggen aan de moderators.

• Stukfruit
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 15:54:
[...]

Bitcoin is zelfs SPAM volgens de mods.

Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network

Sorry maar dit ziet eruit als spam. Als het dat niet is, dan graag een topicstart opzetten met wat meer vlees om het lijf en die eerst even per DM voorleggen aan de moderators.
Blijven pareltjes:
Wat ik voornamelijk mis is een centrale autoriteit

Dat zit wel Schnorr.

• Wispe
  • Niet online
@kbuntu beetje late reactie in het feedbacktopic. _O-

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-04 15:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wn7pBQHvq6na5mn4JLwwIYy0j2Q=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/1nH8Dm9PoK41b3aaZzhHk8X9.webp?f=user_large

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12-03 16:39
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 15:58:
@kbuntu beetje late reactie in het feedbacktopic. _O-
Hahah, ja gaat snel hier. In mijn beleving was ik ff weer gewoon wat nuttigs aan het doen op het werk en poef hele SC leeg

• Sincere1983
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07:41
Zou ik ook de discord link kunnen krijgen? Lees hier graag mee al langere tijd.

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-01 06:19
zou ook een discord-linkje appricieren. b.v.d.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:07
Als mensen hier écht goed meelezen dan hadden ze kunnen zien dat er een aantal users zijn waar je zo’n link kan aanvragen. Bijvoorbeeld bij @zwembroek

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Wat een dooie bende hier.
Alle memes pleiten.
Weg ontspanning.

Zit ik hier op het werk te kleien, kei serieus ineens.
Heb ik Discord nodig, moet mijn autisten brein weer schakelen.

• Wispe
  • Niet online
Moiety schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:26:
Als mensen hier écht goed meelezen dan hadden ze kunnen zien dat er een aantal users zijn waar je zo’n link kan aanvragen. Bijvoorbeeld bij @zwembroek
Echt hè. :') Er is zelfs een bericht over geknipt. Wordt ook compleet voorbijgegaan.

• Moiety
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:30:
[...]

Echt hè. :') Er is zelfs een bericht over geknipt. Wordt ook compleet voorbijgegaan.
Het leeuwendeel van de lurkers gelukkig wel. Ik zie dat een aantal van die users nu wel hun mond open durven doen. Hopelijk profiteren we daarvan en zijn het niet allemaal wereldvreemde autisten ;)

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 22:11:
Stuur een DM naar @John245 @jvel92 @Pinsa of mij! AUB niet meer posten in dit topic over de Discord. Gewoon een DM sturen. :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Moiety schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:45:
[...]

Het leeuwendeel van de lurkers gelukkig wel. Ik zie dat een aantal van die users nu wel hun mond open durven doen. Hopelijk profiteren we daarvan en zijn het niet allemaal wereldvreemde autisten ;)
Ik moet de eerste user in dit topic nog tegenkomen die geen wereldvreemde autist is.

• Stukfruit
  • Niet online
Ik sta er eigenlijk wel een beetje van te kijken dat hier blijkbaar een opstand gaande is op basis van... het mogen posten van memes over stonks?

Of heb ik verder echt iets gemist?

Dat zit wel Schnorr.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
brothermaynard schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:43:
iemand de link van die discord channel dan, te lui om 30 paginas terug te spitten
Als je het linkje hebt wil ik hem ook wel, ben ook lui. :)

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:27
Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:19:
Ik sta er eigenlijk wel een beetje van te kijken dat hier blijkbaar een opstand gaande is op basis van... het mogen posten van memes over stonks?

Het was een meer serieuze insteek, ook zaken als opties, futures en allerlei andere instrumenten zouden aan bod komen. Naast de memes. Nu is dat deels al voorhanden in het beleggen op de beurs topic, en het beleggen met ETF's topic. Naast het spaartopic voor al uw cash behoeftes.

Het wringt een beetje als je in de beleggingstopics over hoog risico zaken als opties en futures of short gaan gaat praten. Dan is de consensus al snel dat je een gokkende idioot bent (in iets nettere termen) en dan slaat de discussie al snel dood.

Maar het heeft allemaal zeker zijn toepassingen binnen een uitgebreide portefeuille en het werken met diverse tijdsframes. Daar is dus een topic voor op gezet dat geen lang leven beschoren was.

Het leuke van beleggen, en alles wat erbij komt kijken is dat je naast de mensen die gewoon mee willen draaien met de gemiddelde rendementen over lange periodes ook nog een heel ander spectrum is. En iets wat zeker interessant is. Dus vandaar de verhuizing (deels)

Maar ik hoop dat het hier ook levendig blijft. Is wat makkelijker voor mij om terug te lezen.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-04 16:59
Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:19:

Dan mis je wel iets ja. Wat ik vooral niet begrijp is dat iedereen hier off topic gaat. Ik stel voor dat er hier niets meer over een zogenaamde Discord wordt gepost. Wie de link wil hebben weet wat die moet doen.

Dus Wen Moon.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• shovelhead1340
elektriekert schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:28:
Wat een dooie bende hier.
Alle memes pleiten.
Weg ontspanning.
Hoho,@Moiety hangt hier ook nog rond dus dat komt goed denk ik

Ik lul ook zomaar wat

• anti elppa
CornermanNL schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:27:
[...]

Het was een meer serieuze insteek, ook zaken als opties, futures en allerlei andere instrumenten zouden aan bod komen. Naast de memes. Nu is dat deels al voorhanden in het beleggen op de beurs topic, en het beleggen met ETF's topic. Naast het spaartopic voor al uw cash behoeftes.

Het wringt een beetje als je in de beleggingstopics over hoog risico zaken als opties en futures of short gaan gaat praten. Dan is de consensus al snel dat je een gokkende idioot bent (in iets nettere termen) en dan slaat de discussie al snel dood.

Maar het heeft allemaal zeker zijn toepassingen binnen een uitgebreide portefeuille en het werken met diverse tijdsframes. Daar is dus een topic voor op gezet dat geen lang leven beschoren was.

Het leuke van beleggen, en alles wat erbij komt kijken is dat je naast de mensen die gewoon mee willen draaien met de gemiddelde rendementen over lange periodes ook nog een heel ander spectrum is. En iets wat zeker interessant is. Dus vandaar de verhuizing (deels)

Maar ik hoop dat het hier ook levendig blijft. Is wat makkelijker voor mij om terug te lezen.
ging ook vooral op de lompe manier van die moderator, die gewoon zonder waarschuwing of wat dan ook de boel verwijderd had

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:43
Dit is dus eigenlijk een Hard fork van de SC chain?

Stack Sats

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-03 13:18
anti elppa schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:37:
[...]

ging ook vooral op de lompe manier van die moderator, die gewoon zonder waarschuwing of wat dan ook de boel verwijderd had
Dat was het voor mij vooral. Geen opstand oid. Gewoon even verder kijken en even goede vrienden. Zie dat in het FO feedback topic ook prima op gereageerd wordt. Ieder zijn ding.

• Moiety
shovelhead1340 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:36:
[...]

Hoho,@Moiety hangt hier ook nog rond dus dat komt goed denk ik
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgQuH9Kvq8dCiGz5lyboetokujo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/C2OjSa6pAdrdLHBbdcMlcJCc.gif?f=user_large

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Sluiten dan maar dit topic. Bull run klaar, SC klaar. Tijd voor andere dingen.

• elektriekert
  • Nu online
Over een jaar heel Tweakers klaar omdat ze geen ad inkomsten meer hebben.
Niet dat ik die zag want adblock, maar toch, voor de onnozelaars.

• elektriekert
  • Nu online
Stovirpi schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:03:
Dit is dus eigenlijk een Hard fork van de SC chain?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvZVkkwwR7TthJGpCdO4bFwyyko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NYpDXaZ9G04xJYjoSgog5fg5.jpg?f=fotoalbum_large

• becopol
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 27-01 19:54
Over twee weken zijn ze allemaal terug.

• Wispe
  • Niet online
becopol schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 21:53:
Over twee weken zijn ze allemaal terug.
Wedden voor een hele Bitcoin?
Zorg ik met m’n matties voor dat we 2 weken wegblijven en delen we de opbrengst.

• becopol
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:00:
[...]

Wedden voor een hele Bitcoin?
Zorg ik met m’n matties voor dat we 2 weken wegblijven en delen we de opbrengst.
Geef maar een link naar die Discord. Kan je die hele Bitcoin sturen.

• Stukfruit
  • Niet online
CornermanNL schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:27:
[...]

Maar "hoog risico"-gerelateerde zaken kunnen toch ook in een serieuzer topic? Je hoeft niet full degen te gaan om dat te bespreken.

Dat zit wel Schnorr.

• Moiety
Maarreuh, gaan we nog een ATH neerzetten met Bitcoin dit jaar? En komt er nog een altseason?

• Wispe
  • Niet online
Moiety schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:47:
Maarreuh, gaan we nog een ATH neerzetten met Bitcoin dit jaar? En komt er nog een altseason?
Wat zeiden ze op het niet nader te noemen platform?

• Moiety
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:51:
[...]

Daar praten we niet over. Ik vraag het hier in de SC
(Ik hoor een echo, echo)

[ Voor 5% gewijzigd door Moiety op 25-11-2025 22:56 ]

• Moiety
LFG
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4yr1FMDY4H-gm4JTvJ83If3aT4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7h26gOpUNvF6Zb96F9fBWNm.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
Darrell schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:14:
[...]

Ik moet de eerste user in dit topic nog tegenkomen die geen wereldvreemde autist is.
Ow wacht, haha. Het is nu 4 uur en 4 minuten later, en ik vat hem.

• shovelhead1340
Ath; ja!
Altseason; neen

Ik lul ook zomaar wat

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-04 23:26
Ik weet niet of het nog gewaardeerd wordt, maar mijn kijk hierop:
In mijn optiek is een V-shape recovery zo'n beetje het meest optimistische herstelscenario.
Stel dat btc een mooie symmetrische V-shape recovery laat zien, waarbij 21 november de bodem móet zijn, dan redt btc dat nog niet.
Want vanaf de top op 6 oktober tot deze bodem op 21 november (bodem moet nog maar blijken) duurde 45 dagen. Vanaf 21 november 45 dagen erbij zit je al na de jaarwisseling.
We hebben nu nog slechts 35 dagen.
Kans is veel groter dat btc óf nog verder zakt en later pas herstelt, óf hier een tijdje blijft rangen, óf wel omhoog gaat maar veel langzamer herstelt dan een V-shape ahw. Kortom, weinig kans denk ik.
Maar... Hoop doet leven.

Altseason geloof ik al jaren niet meer in. Er zullen vast nog wat alts mooie pumperino's laten zien, maar het gros zal doen wat het gros altijd doet. En dat gros wordt steeds groter.
Ben achteraf blij dat ik, min of meer gedwongen, al die rommel die ik ooit op Binance had staan, omgezet heb naar btc en daar weg heb moeten trekken. En vervolgens in btc heb laten zitten.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HXE-dgZS42EK6zBPbuLoZqy3hoY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wk0kpvAfNqPSntbHukXCicpv.gif?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-01 06:19
YouTube: The Peak

B. Loukas.

[ Voor 8% gewijzigd door dudescool op 26-11-2025 06:51 ]

• anti elppa
[...]

is niet te volgen wat ze daar zeggen want ook daar verdwijnen er posts, zelfs gewoon normale en er is geen blauw. Dus ik klik mezelf lijp om te zoeken naar mijn posts. totale choas.

Nee dan was tweakers zo slecht nog niet

• anti elppa
Bij mij is ie hoop credits kwijt geraakt. Veel te bullish laatste keer en dan nu een beetje lullen dat ie heel duidelijk zag dat er veel top signalen waren. reacties staan ook uit onder zijn video. 3x raden waarom

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 26 november 2025 @ 07:06:
[...]

is niet te volgen wat ze daar zeggen want ook daar verdwijnen er posts, zelfs gewoon normale en er is geen blauw. Dus ik klik mezelf lijp om te zoeken naar mijn posts. totale choas.

_O-

@zwembroek wat doe je?

• anti elppa
ja heb al wat gepost daar, benieuwd wat er gezegd word, want als ze nu daar hetzelfde gaan doen als wat we hier deden is het wel klaar voor mij

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:15
anti elppa schreef op woensdag 26 november 2025 @ 07:12:
[...]

ja heb al wat gepost daar, benieuwd wat er gezegd word, want als ze nu daar hetzelfde gaan doen als wat we hier deden is het wel klaar voor mij
Afbeeldingslocatie: https://www.magicalquote.com/wp-content/uploads/2014/07/Harvey-Dent1.jpg

Het lijkt zo simpel, een gezellige Slowchat. Gewoon niet missen, of zo weinig mogelijk! :+

Ik denk dat de mods hier nu al in hun vuistje gniffelen O-)

Nu snap ik wel waarom Cryptosletje/jaapio/etc zo vaak "sterft"

[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 26-11-2025 07:29 ]

• Stukfruit
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 26 november 2025 @ 07:08:
[...]

Bij mij is ie hoop credits kwijt geraakt. Veel te bullish laatste keer en dan nu een beetje lullen dat ie heel duidelijk zag dat er veel top signalen waren. reacties staan ook uit onder zijn video. 3x raden waarom
Ik wilde het niet schrijven, dus bedankt dat jij het wel durft :Y

Behoorlijk jammer dat hij zich zo gedraagt ja. Wees dan een kerel en geef toe dat je ernaast zat zoals een echte degen die met minstens 50k een rode kaars achterna is gegaan.

En dan alsnog het lef hebben om het over degens te hebben.

Dat zit wel Schnorr.

• CornermanNL
Ik had soms moeite het bij te houden hier, nu is het veel te stil. Anyway eens kijken wat de koersen vandaag gaan doen.

• CornermanNL
Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:17:
[...]

Maar "hoog risico"-gerelateerde zaken kunnen toch ook in een serieuzer topic? Je hoeft niet full degen te gaan om dat te bespreken.
Zou kunnen, denk ik. Alhoewel de topicstart er toen goed uitzag en de motivatie goed was ging het niet door.

Een apart opties futures etc topic zou wel leuk zijn. Maar ik betwijfel of dat nog van de grond komt. Ook met een absoluut serieuze insteek.

• anti elppa
Stukfruit schreef op woensdag 26 november 2025 @ 07:37:
[...]

Ik wilde het niet schrijven, dus bedankt dat jij het wel durft :Y

Behoorlijk jammer dat hij zich zo gedraagt ja. Wees dan een kerel en geef toe dat je ernaast zat zoals een echte degen die met minstens 50k een rode kaars achterna is gegaan.

En dan alsnog het lef hebben om het over degens te hebben.
ja exact, dan had iedereen daar mee kunnen leven waarschijnlijk. Vind die eerste 10min echt tenenkrommend. Daarna is het wel weer ok

• Domino
  • Laatst online: 11:32
Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 15:51:
[...]

Ik zei ook in den beginne. 'In before BC (Big Crash) 1/2/3'. Dit profiel is aangemaakt na BC3, een crash waarbij alles verloren ging op t.net.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Precies dat viel mij ook tegen en vervolgens ligt hij die niet toe waardoor je nog in het ongewisse zit.
In zijn vorige video heeft hij het niet over top signalen gehad, maar schetste juist 3 scenario's en legt deze per stuk uit inclusief zijn verwachtingen.

Verder prima, iedereen maakt fouten, maar zeg dat dan :p

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aeP59gAJAs3uhGifd6fJFEEArkA=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/SiTt7MoFuqZjN2h9w2nze2nU.gif?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Numbers schreef op woensdag 26 november 2025 @ 08:05:
[...]
Precies dat viel mij ook tegen en vervolgens ligt hij die niet toe waardoor je nog in het ongewisse zit.
In zijn vorige video heeft hij het niet over top signalen gehad, maar schetste juist 3 scenario's en legt deze per stuk uit inclusief zijn verwachtingen.

Verder prima, iedereen maakt fouten, maar zeg dat dan :p
ja idd, en dat ie dan de comments uit laat, dan laat je je echt wel heel erg kennen

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:24

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 26 november 2025 @ 07:06:
[...]

Kan ik waarderen dat je dat zegt :)
[...]

Ja nu is het niet veel beter dan de gemiddelde crypto-fluencer. Hindsight bias.

• anti elppa
tomtom901 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:11:
[...]

Kan ik waarderen dat je dat zegt :)

[...]

precies, ik geef het nog 1 kans, en anders gaat ie bij ook op ontvolg en in de prullenbak

• Nubtrix
  • Laatst online: 27-03 13:42
tomtom901 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:11:

Lol, always have been. Ik begrijp hoegenaamd niet dat mensen zo vastklampen aan dergelijke 'experts'.

Maarja, ik ben degen. Ik doe gewoon alles op eigen gevoel. En ik ben zelf ook verantwoordelijk voor mijn acties, no one else is to blame.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:24

tomtom901

Moderator General Chat
Nubtrix schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:23:
[...]

Lol, always have been. Ik begrijp hoegenaamd niet dat mensen zo vastklampen aan dergelijke 'experts'.

Maarja, ik ben degen. Ik doe gewoon alles op eigen gevoel. En ik ben zelf ook verantwoordelijk voor mijn acties, no one else is to blame.
Ik ook hoor, maar ik vond zijn posts / videos altijd wel bovengemiddeld onderbouwd. Dat was iets wat niet veel mensen konden zeggen.

• anti elppa
tomtom901 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:31:
[...]

Ik ook hoor, maar ik vond zijn posts / videos altijd wel bovengemiddeld onderbouwd. Dat was iets wat niet veel mensen konden zeggen.
exact, was echt wel prima TA en verhaal altijd. Maar laatste 6 maanden werd het langzaam anders, en dit is nu wel echt een doodsteek imo

• Wispe
  • Niet online
Als je een allerlaatste kans van Anti Elppa krijgt, moet je wel heel erg bont hebben gemaakt.

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:03
Ach, altijd DYOR..
Al moet ik zeggen dat ik BCBacker altijd graag volg, hij is soms langdradig in zijn verhaal en valt veel in de herhaling, maar de fundamentals zijn gewoon goed, en je moet je eigen interpretatie ook vooral blijven doen.
Blind vertrouwen op een "payed" Youtuber of iemand in een TG groepje zonder je eigen beslissingen te kunnen onderbouwen is gewoon een zekere ondergang..

En dat is gewoon het jammere deze tijd, iedereen kan een YT kanaal beginnen, zieltjes winnen met wat inside informatie van P&D groepjes, en 95% praat elkaar na zonder dat ze eigen onderzoek hebben gedaan.
De groep beleggers in crypto is vrij groot, maar de kennis is dan weer zeer laag en veel mensen doen maar wat of volgen een jonge gast die in de kelder bij zijn moeder woont en hopen dat ze miljonair worden in enkele maanden..

Probeer eens een account aan te maken bij IBKR bijvoorbeeld en wat leuke trading mogelijkheden te krijgen, je krijgt dan eerst een soort examen/vragenlijst die je moet invullen voordat je toegang krijgt tot bepaalde producten... Open je een account bij Kraken of een andere exchange, en je kunt gelijk alles, enige wat je krijgt te zien is een waarschuwing die men toch weg klikt..

Ik heb geen medelijden meer met mensen die zonder eigen kennis en kunde handelen met crypto's of andere assets en flinke verliezen lijden..

[ Voor 3% gewijzigd door verstappen33 op 26-11-2025 10:19 ]

Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/

• Stukfruit
  • Niet online
Het is niet dat oom Bob zomaar werd vertrouwd. Het zit 'm er vooral in dat hij met z'n Bob Ross-stem heerlijk ontspannen kon vertellen hoe het leek te zitten zonder te vervallen in vage thumbnails met gek kijkende gezichten en aanwijshandjes én inderdaad beide kanten van de koers leek te belichten.

Bob doet aan geruststellende wolkjes. Die ene hobbel in de koers is geen pech, het is just a little happy accident. Rustig blijven en volhouden, maar wel met beleid.

Maar waar de echte Bob Ross plotseling een eekhoorn in z'n binnenzak had, blijkt deze er een gremlin in te hebben.

Dat zit wel Schnorr.

• anti elppa
Stukfruit schreef op woensdag 26 november 2025 @ 11:56:
Het is niet dat oom Bob zomaar werd vertrouwd. Het zit 'm er vooral in dat hij met z'n Bob Ross-stem heerlijk ontspannen kon vertellen hoe het leek te zitten zonder te vervallen in vage thumbnails met gek kijkende gezichten en aanwijshandjes én inderdaad beide kanten van de koers leek te belichten.

Bob doet aan geruststellende wolkjes. Die ene hobbel in de koers is geen pech, het is just a little happy accident. Rustig blijven en volhouden, maar wel met beleid.

Maar waar de echte Bob Ross plotseling een eekhoorn in z'n binnenzak had, blijkt deze er een gremlin in te hebben.
klopt, maar dit was ook de eerste keer in de 6 jaar dat ik hem volg dat hij echt aardig fout zit. En gaat mij vooral de manier hoe hij daar mee omgaat

• Stukfruit
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 26 november 2025 @ 12:18:
[...]

klopt, maar dit was ook de eerste keer in de 6 jaar dat ik hem volg dat hij echt aardig fout zit. En gaat mij vooral de manier hoe hij daar mee omgaat
Voor mij zat het vooraf vooral in hoe hij de afgelopen tijd met z'n bezoekers omging. Hij is het meer als een platform gaan behandelen om extra waarde te verkrijgen over de rug van anderen en dat zie je terug in de rest van zijn communicatie.

Zie bijvoorbeeld het aanprijzen van z'n luxe werklocaties en de "toevallige" meningposts die erop volgden. Had ook niets met Bitcoin, crypto of stocks te maken.

Het is een klassieker, want Bob is niet de eerste die valt voor zo'n handels- en denkwijze.

Dat zit wel Schnorr.

• anti elppa
Stukfruit schreef op woensdag 26 november 2025 @ 12:37:
[...]

Voor mij zat het vooraf vooral in hoe hij de afgelopen tijd met z'n bezoekers omging. Hij is het meer als een platform gaan behandelen om extra waarde te verkrijgen over de rug van anderen en dat zie je terug in de rest van zijn communicatie.

Zie bijvoorbeeld het aanprijzen van z'n luxe werklocaties en de "toevallige" meningposts die erop volgden. Had ook niets met Bitcoin, crypto of stocks te maken.

Het is een klassieker, want Bob is niet de eerste die valt voor zo'n handels- en denkwijze.
ja dat heb ik niet zo in de gaten gehad, omdat ik niet op X zit. Ik zie alleen zijn youtube content.

• becopol
Stukfruit schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:17:
[...]

Zelfs hier in cryptocurrencies zijn de meme-coins afgesplitst van dit topic. Een hoog-risico investeringstopic vervalt gegarandeerd binnen drie maanden in een topic voor piramidespelen zoals bijvoorbeeld een Palm Invest. Snap best dat Tweakers zich daar niet aan wil branden.

• Stukfruit
  • Niet online
Over memecoins gesproken: volgens Najat Matulessy moet je vooral in Bitcoin geloven. Niet analyseren, geen achtergrondinformatie inwinnen. Nee, geloven. En kijken of ie stabiel blijft. Topadvies.

Een korte zoekopdracht later blijkt dit een momfluencer te zijn die professioneel bs de wereld inslingert.

Ik dacht dat NOS nog niet het niveau van NU.nl had bereikt, maar ik wilde dat niet geloven. Zelfs Bob is beter dan dit.

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 26-11-2025 15:41 ]

Dat zit wel Schnorr.

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-04 12:05
Stukfruit schreef op woensdag 26 november 2025 @ 15:23:
Over memecoins gesproken: volgens Najat Matulessy moet je vooral in Bitcoin geloven. Niet analyseren, geen achtergrondinformatie inwinnen. Nee, geloven. En kijken of ie stabiel blijft. Topadvies.
Allemachtig wat triest dit. Iemand met duizend volgers op TikFlop is ineens cryptobelegger, de lat ligt wel erg laag. Ik zie de stagiair van NOS zo door haar feed scrollen op zoek naar een bronvermelding :+

• Stukfruit
  • Niet online
vdLee schreef op woensdag 26 november 2025 @ 15:35:
[...]

Allemachtig wat triest dit. Iemand met duizend volgers op TikFlop is ineens cryptobelegger, de lat ligt wel erg laag. Ik zie de stagiair van NOS zo door haar feed scrollen op zoek naar een bronvermelding :+
Ik vraag me ook nog een beetje af of ik er zelf niet naast zit, maar het is een redelijk unieke naam...

Dat zit wel Schnorr.

• Wispe
  • Niet online
https://nos.nl/artikel/25...eer-dan-zijn-jaarwinst-in

Eerst had hij kleinere munten en nu zit hij in oa DOGE. :')

• Nubtrix
  • Laatst online: 27-03 13:42
Zit alleen nog in de bitcoin en de dogecoin.

Alleen al het gebruik van 'de' voor bitcoin verdient een gevangenisstraf :+

• Stukfruit
  • Niet online
Het blijft wel een schattig hondje.

Dat zit wel Schnorr.

• shovelhead1340
Stukfruit schreef op woensdag 26 november 2025 @ 15:23:

Een korte zoekopdracht later blijkt dit een momfluencer te zijn die professioneel bs de wereld inslingert.

Ik dacht dat NOS nog niet het niveau van NU.nl had bereikt, maar ik wilde dat niet geloven. Zelfs Bob is beter dan dit.
Een momfluencer....ik leer iedere dag nieuwe dingen hier

Ik lul ook zomaar wat

Pagina: 1 ... 92 ... 113 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!