Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 90 91 Laatste
Acties:

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:06
Pinsa schreef op zondag 23 november 2025 @ 17:00:
Weinig memes hier de laatste tijd is @Guere op vakantie ofzo?
Klopt - ik ben tot einde van de week grotendeels afwezig vanwege een tripje :) Wel grappig dat het je al gelijk opvalt dat er minder memes zijn... maar zo te zien is er ook veel minder content om de memes op te baseren :+

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:48
Guere schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:38:
[...]

Klopt - ik ben tot einde van de week grotendeels afwezig vanwege met een tripje :) Wel grappig dat je al gelijk opvalt dat er minder memes zijn... maar zo te zien is er ook veel minder content om de memes op te baseren :+
Iedereen is naar Discord of door de dip gestopt

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:55
El Caballero schreef op zondag 23 november 2025 @ 20:34:
[...]

Met alle respect, voor de henk en ingrids en vooral ook voor jou, maar ik denk niet dat meer dan een paar procent van die mensen bitcoin en de vierjarige cycle in één adem noemt. Als ik in mijn omgeving kijk (modaal tot licht bovenmodaal inkomen en eigen huis), dan denkt alleen al de helft dat je nu te laat bent om bitcoin te kopen. "Tien jaar geleden kon je er rijk mee worden, nu niet meer." Een kwart heeft geen idee waar te beginnen, hoe en waar je überhaupt bitcoin koopt en deze veilig bewaart. "Moet ik dan een wallet op m'n computer installeren?" Een klein deel heeft wel eens bitcoin gekocht, maar weer "moeten verkopen" toen de prijs inzakte. Viel geen winst mee te maken, dus klaar mee. Dan heb je nog de lui die zeggen dat het een piramidespel is. De ervaren beleggers die bitcoin te riskant vinden. De personen met 2 ton overwaarde op hun huis en daarmee denken het financieel hoogst haalbare bereikt te hebben.. Eén maat van me die na 5+ jaar XRP begin '24 overstapte op bitcoin, stapte weer volledig uit met 50% winst.. Het schiet gewoon niet op met retail. De meeste mensen hebben geen idee.
Retail is er ook amper in nl. Dus je verhaal klopt wel. Laatste retail is er nu uit, want 4 year cycle. Retail komt wel terug als we op 200k staan. Sell low buy high

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:22
S.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:39:
[...]

Iedereen is naar Discord of door de dip gestopt
Verwacht een discord meme _O-

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:58
anti elppa schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:59:
funding vrijwel overal negatief, zelfs tijdens die echte dumps laatste week was het boven 0 (wel onder neutraal).

Goed teken, lets hunt some shorts
Funding zegt ook niet altijd alles, kan ook vanwege een verschil in spot vs perps komen. Niet zozeer alleen meer shorts dan longs.
S.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:36:
[...]

Hier hoor ik hetzelfde: Ik moet zoveel hebben om een beetje winst te hebben. Mensen die met 5000 euro willen instappen wat voor de meeste mensen echt veel geld is (ik snap ook nooit waar al die mensen met de gemiddelde Nederlander spaarrekening zitten) en zien dan dat ze met aandelen 5 euro winst pakken. In BTC hebben ze dan 50 euro winst. Die zien alleen de kans de 5000 kwijt te raken. De avontoriers die er wel in stappen overleven dit soort dips gewoon niet en stappen met verlies meestal weer uit en komen niet terug.
Dan maar sparen, zekerheid en veiliger.
De echte Henk en Ingrid ben je allang kwijt denk ik.
Henk & Ingrid zijn ook niet per se de personen waar we op zitten te wachten toch? De retail die je vooral wilt zien zijn de boomers in Amerika die in de S&P500 investeren. Het ding is juist dat retail in aandelen zit, en dat gaat ze verdomt goed af. Waarom elke maand een tia oplopen van de stress terwijl aandelen gewoon lekker stabiel hun weg omhoog vervolgen?

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:59
Lunamous schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:53:
[...]

Funding zegt ook niet altijd alles, kan ook vanwege een verschil in spot vs perps komen. Niet zozeer alleen meer shorts dan longs.

[...]

Henk & Ingrid zijn ook niet per se de personen waar we op zitten te wachten toch? De retail die je vooral wilt zien zijn de boomers in Amerika die in de S&P500 investeren. Het ding is juist dat retail in aandelen zit, en dat gaat ze verdomt goed af. Waarom elke maand een tia oplopen van de stress terwijl aandelen gewoon lekker stabiel hun weg omhoog vervolgen?
Zoals de meeste aandelen uiteindelijk altijd gedaan hebben als je over de laatste tig jaren terug kijkt.

In retrospect, it was inevitable

• Lunamous
zer0l schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:59:
[...]

Zoals de meeste aandelen uiteindelijk altijd gedaan hebben als je over de laatste tig jaren terug kijkt.
Absoluut, maar returns op aandelen (en goud) zijn de afgelopen paar jaar zo debiel dat je echt beter daar had kunnen zit dan in crypto. Crypto kent natuurlijk kansen die je in aandelen nooit gaat vinden, maar voor de gemiddelde investeerder is er ook geen reden om meer risico op te zoeken.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Guere schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:38:
[...]

Klopt - ik ben tot einde van de week grotendeels afwezig vanwege een tripje :) Wel grappig dat het je al gelijk opvalt dat er minder memes zijn... maar zo te zien is er ook veel minder content om de memes op te baseren :+
Je wordt gemist in Discord.

• S.McDuck
Lunamous schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:53:
[...]

[...]

Adoptatie is denk ik wel belangrijk en daar heb je deze groep wel voor nodig. Ik denk dat nu de 'gewone' man nog steeds weg blijft bij dit gedoe. ondanks dat retail al wel positie aan het pakken is. Maar los hiervan vind ik het wel heel erg een signaal als je ziet hoe de meerderheid nog kijkt naar het crypto gebeuren. Zelf heb ik ook het gevoel 'ik ben te laat' maar als je om je heen kijkt krijg ik wel de hopium dat ik nog een kans heb om mijn positie te pakken in dit gebeuren.

• Lunamous
S.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 22:27:
[...]

Adoptatie is denk ik wel belangrijk en daar heb je deze groep wel voor nodig. Ik denk dat nu de 'gewone' man nog steeds weg blijft bij dit gedoe. ondanks dat retail al wel positie aan het pakken is. Maar los hiervan vind ik het wel heel erg een signaal als je ziet hoe de meerderheid nog kijkt naar het crypto gebeuren. Zelf heb ik ook het gevoel 'ik ben te laat' maar als je om je heen kijkt krijg ik wel de hopium dat ik nog een kans heb om mijn positie te pakken in dit gebeuren.
Op het gebied van adoptie zijn we echt veel verder dan in 2021, toch is die groep nooit meer teruggekomen. Ik gok zelf dat adoptie niet het grootste probleem is, maar dat er op dit moment gewoon weinig vraag naar een asset als Bitcoin is. Met inflatie meegerekend is de ATH al helemaal matig. Dat geld komt wel weer terug, de vraag is alleen wanneer.

• S.McDuck
Lunamous schreef op zondag 23 november 2025 @ 22:36:
[...]

Op het gebied van adoptie zijn we echt veel verder dan in 2021, toch is die groep nooit meer teruggekomen. Ik gok zelf dat adoptie niet het grootste probleem is, maar dat er op dit moment gewoon weinig vraag naar een asset als Bitcoin is. Met inflatie meegerekend is de ATH al helemaal matig. Dat geld komt wel weer terug, de vraag is alleen wanneer.
Nog 4 jaar begreep ik uit de berichten hier :)

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46
Jan doorsnee burger vindt Bitcoin iets "voor criminelen"... en "je raakt toch al je geld kwijt".
Zolang dit sentiment niet veranderd brandt men zijn vingers er niet meer aan.
Zodra banken en pensioenfondsen echter Bitcoin gaan hanteren dan breng je het vertrouwen weer terug

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22:57
ScuL schreef op zondag 23 november 2025 @ 22:46:
Jan doorsnee burger vindt Bitcoin iets "voor criminelen"... en "je raakt toch al je geld kwijt".
Zolang dit sentiment niet veranderd brandt men zijn vingers er niet meer aan.
Zodra banken en pensioenfondsen echter Bitcoin gaan hanteren dan breng je het vertrouwen weer terug
Dat laatste leek hoopvol, maar nu we zo 30% naar beneden donderen kijken ze ook wel uit…

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:47
Denk dat de uitleg voor deze zwakke run wel duidelijk is.
Aandelen gaan belachelijk goed (mede dankzij de imho gigantische AI bubbel die absoluut gaat klappen de komende jaren). Zonder deze bedrijven zouden we al in een recessie zitten.
Goud die heel goed gaat omdat mensen voorgaande punt inzien, dus veilige haven.

Wat dat betreft is het nog best bijzonder dat BTC het gedaan heeft zoals het ging. En als de boel binnen 1 a 2 jaar klapt... Zou btc kunnen profiteren van het verlies aan vertrouwen in de aandelen....
Eerst de beurs omlaag
Goud omhoog totdat dit ook stabiliseerd
Dan Bitcoin aan de beurt

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02:01
Funding is voor het eerst sinds de hele daling negatief nu. Wel geinig hoe dat vaak gaat, eerst hele tijd het vallende mes opvangen met longs en nu omgekeerd proberen te shorten.
Dus het kon nog wel eens verder omhoog gaan.

Zelf trouwens ook wel paar longs opgeblazen afgelopen weken, zo eerlijk ben ik ook wel

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:12
Kol Nedra schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:35:
[...]

heel mooi weer, net zoals we al nu op de $200k+ moesten staan, ook niet gebeurd......

de markt doet wat de 0.1% beslist, er worden vieze spelletjes gespeeld :)
Gelukkig is dat de kracht van bitcoin.. de banken en overheid kunnen het niet manipuleren.. alleen de onbekende whales!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02:01
anti elppa schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:46:
[...]

Retail is er ook amper in nl. Dus je verhaal klopt wel. Laatste retail is er nu uit, want 4 year cycle. Retail komt wel terug als we op 200k staan. Sell low buy high
Tja wat is retail tegenwoordig. Ik denk dat de prijs van bitcoin volledig in handen is van grote partijen die met miljoenen kunnen smijten en als je beetje slim bent kun je een graantje meepikken.

De hele recente daling is ook gewoon gedreven door o.a. Binance om enorme veel liquidaties te triggeren. Geen complot ofzo, zo werkt dat nou eenmaal.

Mede hierdoor zie ik ook echt nooit meer een serieus alt season komen. Even wat pumpjes misschien als bitcoin even weer gas geeft. Maar de kleine Henk en Ingrids zullen dan hooguit weer te laat instappen of helemaal niet

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ronman op 23-11-2025 23:23 ]

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:16
Groene paal!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
In je drome?

Dat zit wel Schnorr.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:28

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Eerst maar eens die 88k slachten...

Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/viva-la-resistance-1f4495a8a8.jpg

Het positieve is dat meerdere timeframes een miniem klein Vtje beginnen te printen. Eens zien of dat door wil zetten in december.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Pagina: 1 ... 90 91 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!