[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste
Acties:

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Pinsa schreef op zondag 23 november 2025 @ 17:00:
Weinig memes hier de laatste tijd is @Guere op vakantie ofzo?
Klopt - ik ben tot einde van de week grotendeels afwezig vanwege een tripje :) Wel grappig dat het je al gelijk opvalt dat er minder memes zijn... maar zo te zien is er ook veel minder content om de memes op te baseren :+

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:49
Guere schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:38:
[...]

Klopt - ik ben tot einde van de week grotendeels afwezig vanwege met een tripje :) Wel grappig dat je al gelijk opvalt dat er minder memes zijn... maar zo te zien is er ook veel minder content om de memes op te baseren :+
Iedereen is naar Discord of door de dip gestopt

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:19
El Caballero schreef op zondag 23 november 2025 @ 20:34:
[...]

Met alle respect, voor de henk en ingrids en vooral ook voor jou, maar ik denk niet dat meer dan een paar procent van die mensen bitcoin en de vierjarige cycle in één adem noemt. Als ik in mijn omgeving kijk (modaal tot licht bovenmodaal inkomen en eigen huis), dan denkt alleen al de helft dat je nu te laat bent om bitcoin te kopen. "Tien jaar geleden kon je er rijk mee worden, nu niet meer." Een kwart heeft geen idee waar te beginnen, hoe en waar je überhaupt bitcoin koopt en deze veilig bewaart. "Moet ik dan een wallet op m'n computer installeren?" Een klein deel heeft wel eens bitcoin gekocht, maar weer "moeten verkopen" toen de prijs inzakte. Viel geen winst mee te maken, dus klaar mee. Dan heb je nog de lui die zeggen dat het een piramidespel is. De ervaren beleggers die bitcoin te riskant vinden. De personen met 2 ton overwaarde op hun huis en daarmee denken het financieel hoogst haalbare bereikt te hebben.. Eén maat van me die na 5+ jaar XRP begin '24 overstapte op bitcoin, stapte weer volledig uit met 50% winst.. Het schiet gewoon niet op met retail. De meeste mensen hebben geen idee.
Retail is er ook amper in nl. Dus je verhaal klopt wel. Laatste retail is er nu uit, want 4 year cycle. Retail komt wel terug als we op 200k staan. Sell low buy high

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:13
S.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:39:
[...]

Iedereen is naar Discord of door de dip gestopt
Verwacht een discord meme _O-

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-12 19:08
anti elppa schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:59:
funding vrijwel overal negatief, zelfs tijdens die echte dumps laatste week was het boven 0 (wel onder neutraal).

Goed teken, lets hunt some shorts
Funding zegt ook niet altijd alles, kan ook vanwege een verschil in spot vs perps komen. Niet zozeer alleen meer shorts dan longs.
S.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:36:
[...]

Hier hoor ik hetzelfde: Ik moet zoveel hebben om een beetje winst te hebben. Mensen die met 5000 euro willen instappen wat voor de meeste mensen echt veel geld is (ik snap ook nooit waar al die mensen met de gemiddelde Nederlander spaarrekening zitten) en zien dan dat ze met aandelen 5 euro winst pakken. In BTC hebben ze dan 50 euro winst. Die zien alleen de kans de 5000 kwijt te raken. De avontoriers die er wel in stappen overleven dit soort dips gewoon niet en stappen met verlies meestal weer uit en komen niet terug.
Dan maar sparen, zekerheid en veiliger.
De echte Henk en Ingrid ben je allang kwijt denk ik.
Henk & Ingrid zijn ook niet per se de personen waar we op zitten te wachten toch? De retail die je vooral wilt zien zijn de boomers in Amerika die in de S&P500 investeren. Het ding is juist dat retail in aandelen zit, en dat gaat ze verdomt goed af. Waarom elke maand een tia oplopen van de stress terwijl aandelen gewoon lekker stabiel hun weg omhoog vervolgen?

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-12 20:58
Lunamous schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:53:
[...]

Funding zegt ook niet altijd alles, kan ook vanwege een verschil in spot vs perps komen. Niet zozeer alleen meer shorts dan longs.

[...]

Henk & Ingrid zijn ook niet per se de personen waar we op zitten te wachten toch? De retail die je vooral wilt zien zijn de boomers in Amerika die in de S&P500 investeren. Het ding is juist dat retail in aandelen zit, en dat gaat ze verdomt goed af. Waarom elke maand een tia oplopen van de stress terwijl aandelen gewoon lekker stabiel hun weg omhoog vervolgen?
Zoals de meeste aandelen uiteindelijk altijd gedaan hebben als je over de laatste tig jaren terug kijkt.

In retrospect, it was inevitable

• Lunamous
zer0l schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:59:
[...]

Zoals de meeste aandelen uiteindelijk altijd gedaan hebben als je over de laatste tig jaren terug kijkt.
Absoluut, maar returns op aandelen (en goud) zijn de afgelopen paar jaar zo debiel dat je echt beter daar had kunnen zit dan in crypto. Crypto kent natuurlijk kansen die je in aandelen nooit gaat vinden, maar voor de gemiddelde investeerder is er ook geen reden om meer risico op te zoeken.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

Klopt - ik ben tot einde van de week grotendeels afwezig vanwege een tripje :) Wel grappig dat het je al gelijk opvalt dat er minder memes zijn... maar zo te zien is er ook veel minder content om de memes op te baseren :+
Je wordt gemist in Discord.

• S.McDuck
Lunamous schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:53:
[...]

[...]

Adoptatie is denk ik wel belangrijk en daar heb je deze groep wel voor nodig. Ik denk dat nu de 'gewone' man nog steeds weg blijft bij dit gedoe. ondanks dat retail al wel positie aan het pakken is. Maar los hiervan vind ik het wel heel erg een signaal als je ziet hoe de meerderheid nog kijkt naar het crypto gebeuren. Zelf heb ik ook het gevoel 'ik ben te laat' maar als je om je heen kijkt krijg ik wel de hopium dat ik nog een kans heb om mijn positie te pakken in dit gebeuren.

• Lunamous
S.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 22:27:
[...]

Adoptatie is denk ik wel belangrijk en daar heb je deze groep wel voor nodig. Ik denk dat nu de 'gewone' man nog steeds weg blijft bij dit gedoe. ondanks dat retail al wel positie aan het pakken is. Maar los hiervan vind ik het wel heel erg een signaal als je ziet hoe de meerderheid nog kijkt naar het crypto gebeuren. Zelf heb ik ook het gevoel 'ik ben te laat' maar als je om je heen kijkt krijg ik wel de hopium dat ik nog een kans heb om mijn positie te pakken in dit gebeuren.
Op het gebied van adoptie zijn we echt veel verder dan in 2021, toch is die groep nooit meer teruggekomen. Ik gok zelf dat adoptie niet het grootste probleem is, maar dat er op dit moment gewoon weinig vraag naar een asset als Bitcoin is. Met inflatie meegerekend is de ATH al helemaal matig. Dat geld komt wel weer terug, de vraag is alleen wanneer.

• S.McDuck
Lunamous schreef op zondag 23 november 2025 @ 22:36:
[...]

Op het gebied van adoptie zijn we echt veel verder dan in 2021, toch is die groep nooit meer teruggekomen. Ik gok zelf dat adoptie niet het grootste probleem is, maar dat er op dit moment gewoon weinig vraag naar een asset als Bitcoin is. Met inflatie meegerekend is de ATH al helemaal matig. Dat geld komt wel weer terug, de vraag is alleen wanneer.
Nog 4 jaar begreep ik uit de berichten hier :)

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:27
Jan doorsnee burger vindt Bitcoin iets "voor criminelen"... en "je raakt toch al je geld kwijt".
Zolang dit sentiment niet veranderd brandt men zijn vingers er niet meer aan.
Zodra banken en pensioenfondsen echter Bitcoin gaan hanteren dan breng je het vertrouwen weer terug

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19-12 09:22
ScuL schreef op zondag 23 november 2025 @ 22:46:
Jan doorsnee burger vindt Bitcoin iets "voor criminelen"... en "je raakt toch al je geld kwijt".
Zolang dit sentiment niet veranderd brandt men zijn vingers er niet meer aan.
Zodra banken en pensioenfondsen echter Bitcoin gaan hanteren dan breng je het vertrouwen weer terug
Dat laatste leek hoopvol, maar nu we zo 30% naar beneden donderen kijken ze ook wel uit…

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:53
Denk dat de uitleg voor deze zwakke run wel duidelijk is.
Aandelen gaan belachelijk goed (mede dankzij de imho gigantische AI bubbel die absoluut gaat klappen de komende jaren). Zonder deze bedrijven zouden we al in een recessie zitten.
Goud die heel goed gaat omdat mensen voorgaande punt inzien, dus veilige haven.

Wat dat betreft is het nog best bijzonder dat BTC het gedaan heeft zoals het ging. En als de boel binnen 1 a 2 jaar klapt... Zou btc kunnen profiteren van het verlies aan vertrouwen in de aandelen....
Eerst de beurs omlaag
Goud omhoog totdat dit ook stabiliseerd
Dan Bitcoin aan de beurt

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-12 22:47
Funding is voor het eerst sinds de hele daling negatief nu. Wel geinig hoe dat vaak gaat, eerst hele tijd het vallende mes opvangen met longs en nu omgekeerd proberen te shorten.
Dus het kon nog wel eens verder omhoog gaan.

Zelf trouwens ook wel paar longs opgeblazen afgelopen weken, zo eerlijk ben ik ook wel

• R.van.M
  • Laatst online: 18:40
Kol Nedra schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:35:
[...]

heel mooi weer, net zoals we al nu op de $200k+ moesten staan, ook niet gebeurd......

de markt doet wat de 0.1% beslist, er worden vieze spelletjes gespeeld :)
Gelukkig is dat de kracht van bitcoin.. de banken en overheid kunnen het niet manipuleren.. alleen de onbekende whales!

• Mr Ronman
anti elppa schreef op zondag 23 november 2025 @ 21:46:
[...]

Retail is er ook amper in nl. Dus je verhaal klopt wel. Laatste retail is er nu uit, want 4 year cycle. Retail komt wel terug als we op 200k staan. Sell low buy high
Tja wat is retail tegenwoordig. Ik denk dat de prijs van bitcoin volledig in handen is van grote partijen die met miljoenen kunnen smijten en als je beetje slim bent kun je een graantje meepikken.

De hele recente daling is ook gewoon gedreven door o.a. Binance om enorme veel liquidaties te triggeren. Geen complot ofzo, zo werkt dat nou eenmaal.

Mede hierdoor zie ik ook echt nooit meer een serieus alt season komen. Even wat pumpjes misschien als bitcoin even weer gas geeft. Maar de kleine Henk en Ingrids zullen dan hooguit weer te laat instappen of helemaal niet

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ronman op 23-11-2025 23:23 ]

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-12 14:58
Groene paal!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
In je drome?

Dat zit wel Schnorr.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Eerst maar eens die 88k slachten...

Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/viva-la-resistance-1f4495a8a8.jpg

Het positieve is dat meerdere timeframes een miniem klein Vtje beginnen te printen. Eens zien of dat door wil zetten in december.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Pinsa
  • Laatst online: 19-12 15:51
[...]

Fijne vakantie! En we zien je wel weer verschijnen :)

• Skibidi_RizzXL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:07
F5

F5

F5

Wen slotje?

• Wispe
  • Niet online
Ik heb niet de behoefte om hele tijd Discord te openen, dus meer cryptorust. Wel lekker eigenlijk.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Wispe schreef op maandag 24 november 2025 @ 12:01:
Ik heb niet de behoefte om hele tijd Discord te openen, dus meer cryptorust. Wel lekker eigenlijk.
Haha ja best fijn dat het hier weer een slowchat wordt ipv kinderspeelparadijs. Kan Discord die taak mooi overnemen en een mooie plek om de groep zo bij elkaar te houden.

• Pinsa
JPS schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:10:
[...]

Haha ja best fijn dat het hier weer een slowchat wordt ipv kinderspeelparadijs. Kan Discord die taak mooi overnemen en een mooie plek om de groep zo bij elkaar te houden.
Ook handig voor de ‘duimen gevers’ dan hoeven zij geen 50 pagina’s meer terug te lezen elke dag.

• anti elppa
JPS schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:10:
[...]

ja is wel beetje een bende daar ja. En is irritant dat ik nu op 2 plekken moet kijken

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:31:
[...]

ja is wel beetje een bende daar ja. En is irritant dat ik nu op 2 plekken moet kijken
Aan de activiteit te zien hoef je hier niet meer te kijken.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:31:
[...]

Je moet niks he ;)

Ik kijk nu vooral hier omdat Discord alleen op mn telefoon actief is. Geen zin om elke keer in te loggen op de pc/laptop.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• anti elppa
ByteMe_ schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:35:
[...]

Je moet niks he ;)

Ik kijk nu vooral hier omdat Discord alleen op mn telefoon actief is. Geen zin om elke keer in te loggen op de pc/laptop.
staat bij mij op mijn computers gewoon standaard open. Altijd.

Ik vind discord niet verkeerd hoor, maar vind tweakers overzichterlijker. Maar gezien het beleid (en zeker buiten dit topic) heb ik ook al vaker gemeld dat het wellicht beter is, als we verkassen.

Gok dat als dit idd zo blijft, dat GOT het wel gaat merken kwa posts en bezoekers. Hak er stevig in op een jaar

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15-12 03:16
anti elppa schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:52:
[...]

staat bij mij op mijn computers gewoon standaard open. Altijd.

Ik vind discord niet verkeerd hoor, maar vind tweakers overzichterlijker. Maar gezien het beleid (en zeker buiten dit topic) heb ik ook al vaker gemeld dat het wellicht beter is, als we verkassen.

Gok dat als dit idd zo blijft, dat GOT het wel gaat merken kwa posts en bezoekers. Hak er stevig in op een jaar
Voor slowchat vind ik Discord wel leuk.
Voelt wat vlotter.

Maar NK blijft hier hopelijk wel bijgewerkt worden, vind ik idd overzichtelijker.

• Nubtrix
  • Laatst online: 19-12 13:46
Numbers schreef op donderdag 20 november 2025 @ 08:08:
In full disclosure, ik heb de kleine opleving van vannacht gebruikt om volledig uit te stappen.

Ondanks alle ruimte bij "de top indicatoren" waar ik erg sterk in geloofde kreeg ik teveel stress van de dalingen. Met in het achterhoofd dat het gerust nog verder kan zakken, heb ik eieren voor mijn geld gekozen.

Waarschijnlijk gaat de trein nu dus verder, maar dan zonder mij. In de komende bear hoop ik weer in te stappen. Voor nu even crypto rust.
Heeft voorlopig wel goed uitgepakt. Heb je een bepaald level waar je opnieuw instapt?

Of heb je zoiets van: het boeit allemaal geen f¨ck meer, ik kijk gewoon een jaartje niet meer?

[ Voor 7% gewijzigd door Nubtrix op 24-11-2025 15:12 ]

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:07
Wel lekker rustig zo. Discord doe ik niet aan, dus ik kom hier altijd voor mijn memes en verslavingen.
Nu kan ik dat een beetje gaan afbouwen en werken voor mijn geld, gaat de komende 2 jaar ook gewoon hard nodig zijn met de huidige koersen :)

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-U4oOR_0heN3bCHMsnQ_2HeXV6I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UWtWPJ42uPXkEP7SJZlR9HU3.jpg?f=user_large

Vandaag weer?

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12 10:51

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DaWayne schreef op maandag 24 november 2025 @ 15:34:
Wel lekker rustig zo. Discord doe ik niet aan, dus ik kom hier altijd voor mijn memes en verslavingen.
Nu kan ik dat een beetje gaan afbouwen en werken voor mijn geld, gaat de komende 2 jaar ook gewoon hard nodig zijn met de huidige koersen :)
Op discord kun je wel makkelijk memes en troep erin gooien, maakt het heel overzichtelijk

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/djwfGhZEiVH7rkmUqNdRCzidbvY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Uf1Z5348Z7P60GJl2xlfNqva.jpg?f=user_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AYcBsv27u0we69QMb-Nv1E-pbBQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tvtwpKquKUJGttdvMPxwHBOR.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6W5mDamz2XQkKEWkBpIyQia3dg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/hWSZMMPnGEwb1TbzAsDlUKYg.gif?f=user_large

Voor de rest fijne avond👍

• Wispe
  • Niet online
https://nos.nl/artikel/25...n-officieel-doodverklaard

Jammer dat de cryptomunt DOGE niet dood is, was anders een shitcoin minder geweest.

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 13:28
Ik zie nog niemand het doen, dus dan doe ik het maar. Moon!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:23
Amens schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:05:
Amen _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 20:42
Maandag moondag!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Waah
Amens schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:05:
Moon?

* Waah checkt huidige europrijs

Oh, nog steeds 25% lager dan een paar weken terug. :Z

• Wispe
  • Niet online
Je bent laat vandaag.

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-12 17:34
Kan iemand mij de discord sturen aub?

• Pinsa
Fordjah schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:46:
Kan iemand mij de discord sturen aub?
Komt eraan

• Egeau
  • Laatst online: 18-12 16:09
Kan ik ook een invite krijgen voor discord. Kan ik daar in de baas zijn tijd een beetje meelezen

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
88888, kom op nou.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Nubtrix schreef op maandag 24 november 2025 @ 15:07:
[...]

Heeft voorlopig wel goed uitgepakt. Heb je een bepaald level waar je opnieuw instapt?

Of heb je zoiets van: het boeit allemaal geen f¨ck meer, ik kijk gewoon een jaartje niet meer?
Haha, nee, ik blijf het wel volgen, maar met een gezonder risico management. Zat er iets te balls deep in ;)

Numbers in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie"

• REDN4S
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:28
Kunnen jullie mij ook een invite sturen voor de discord?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:09

Wom

Iemand goed alternatief voor Delta? Sinds die overgenomen zijn door eToro wordt het minder en minder. Nu gaat de gratis variant naar 10 assets maximaal. Ben altijd bij Delta gebleven om dat daar mijn hele geschiedenis in zit, maar iemand een goed alternatief? Eenmalige aanschaf geen probleem, maar heb moeite met subscription zoals Delta dat aanbied.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmZTMNyWCkj5bnWrFPC2lCKlqLU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IGGZhPPviHIHo0LipaTN8tku.gif?f=user_large

• Palindrome
  • Laatst online: 19-12 14:58
Ik heb geen discord maar mag ik wel een linkje? anders voel ik mij zo buitengesloten.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:37
Palindrome schreef op maandag 24 november 2025 @ 22:05:
Ik heb geen discord maar mag ik wel een linkje? anders voel ik mij zo buitengesloten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uXwQdbIxlS9ybjjYcdIIH5FKehk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E1lGUeIcaV79ykwLRRhzoM3E.jpg?f=user_large

• Waah
Palindrome schreef op maandag 24 november 2025 @ 22:05:
http://discord.gg/dmzwembroek

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:36
Moon! Nu door naar 125k !

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wom schreef op maandag 24 november 2025 @ 21:51:
Iemand goed alternatief voor Delta? Sinds die overgenomen zijn door eToro wordt het minder en minder. Nu gaat de gratis variant naar 10 assets maximaal. Ben altijd bij Delta gebleven om dat daar mijn hele geschiedenis in zit, maar iemand een goed alternatief? Eenmalige aanschaf geen probleem, maar heb moeite met subscription zoals Delta dat aanbied.
Niet helemaal het antwoord dat je zoekt, maar ik deel hem toch. Wat spreiding is goed, maar hoe houdt je überhaupt meer dan 10 bedrijven/ coins serieus in de gaten?

Hoe bedoel je overigens max 10, want ik heb er nu om het te proberen al 16 toegevoegd.
Wat je nog kan doen is meerdere portfolio's aanmaken. Bovenaan heb je dan de optie "All portfolios" en dan zie je het totaal overzicht.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:09

Wom

Numbers schreef op maandag 24 november 2025 @ 22:28:
[...]
Niet helemaal het antwoord dat je zoekt, maar ik deel hem toch. Wat spreiding is goed, maar hoe houdt je überhaupt meer dan 10 bedrijven/ coins serieus in de gaten?

Hoe bedoel je overigens max 10, want ik heb er nu om het te proberen al 16 toegevoegd.
Wat je nog kan doen is meerdere portfolio's aanmaken. Bovenaan heb je dan de optie "All portfolios" en dan zie je het totaal overzicht.
Die limiet van 10 assets is nog niet actief, maar komt er aan. Komen nieuwe abonnementsvormen, waar dit een gevolg van is.

Wat betreft het aantal assets wat te volgen is, niet alles is om dagelijks prijs opvolging te doen. Maar het geeft wel een totaal overview (aandelen, Crypto, ETFs, etc) wat wel handig is. Daarbij redelijk wat kleine plukjes waar ik vroeger grote posities in had (hallo DOT), om zo toch beetje de prijs te volgen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-12 20:58
Zo, dead cat bounce gehad, nu door naar beneden

In retrospect, it was inevitable

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:36
Dip dinsdag? Goedemorgen iedereen!

• arjan445
  • Laatst online: 18:46
Wom schreef op maandag 24 november 2025 @ 21:51:
Ik ben overgestapt naar getquin. Deze is voor mij tot nu toe beter bevallen als Delta

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 13:28
Blijkbaar gebeurt er op discord meer dan hier tegenwoordig. Mag ik een linkje?

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-12 07:25

Zorro

Z

Ik las hier altijd graag mee, interessant en soms goede uitleg.

Erg jammer dat het naar Discord gaat. Verschrikkelijk kut vind ik dat en dat ga ik dan ook niet vragen.

Erg jammer.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• Wispe
  • Niet online
Zorro schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 08:01:

Erg jammer dat het naar Discord gaat. Verschrikkelijk kut vind ik dat en dat ga ik dan ook niet vragen.

Erg jammer.
Dat is een reactie op het beleid van Tweakers. Helaas maar waar.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Zorro schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 08:01:

Erg jammer.
Daar ben ik het mee eens. Wat is er trouwens ineens zo kut aan het beleid? Heb ik gemist denk ik

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 08:13:
[...]

Daar ben ik het mee eens. Wat is er trouwens ineens zo kut aan het beleid? Heb ik gemist denk ik
Orion84 in "Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan - Feedback"

Vanaf hier ongeveer.

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:04
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 08:03:
[...]

Dat is een reactie op het beleid van Tweakers. Helaas maar waar.
Ik heb geprobeerd terug te zoeken waarom maar niks kunnen vinden, wat is het beleid waar dit naar toe heeft geleid?

Ps, Mag ik overigens ook een link, post niet veel maar lurk graag

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Pendora schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 08:17:
[...]

Ik heb geprobeerd terug te zoeken waarom maar niks kunnen vinden, wat is het beleid waar dit naar toe heeft geleid?

Ps, Mag ik overigens ook een link, post niet veel maar lurk graag
Hier nog een lurker, zonde!

• JRG101
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18:18
Lurker hier, zou ik ook de link mogen? :)

• Sparkies
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-12 15:10
Mag ik ook linkje naar Discord? Post niet veel maar lees graag mee, het luchtige maakt dit juist het leukste topic op tweakers, terwijl er toch veel nuttige info tussendoor wordt gegeven.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Bedankt. Wel echt jammer. Ik vind persoonlijk dit forum wat makkelijker te volgen dan een Discord kanaal, maar we gaan zien wat er van komt.

Verder is zo'n verhuizing is over het algemeen nooit goed, je zal zien dat "de community" voor een deel uit elkaar zal vallen, en dat is jammer Maargoed, we gaan wel meemaken welk platform dit overleeft

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-12 21:59
Numbers schreef op maandag 24 november 2025 @ 22:28:
[...]

Het ligt er een beetje aan wat voor trader je bent.
Ikzelf ben vooral een Hodler van diverse munten tijdens een cycle, ik doe dus ook zeker geen dagelijkse trades.

Op dit moment is mijn PF helemaal leeg en zit ik te wachten tot echt alles door het gootje gaat en wanneer er echt een vorm van herstel zichtbaar is en je met enige zekerheid kunt zeggen dat de bodem echt gezet is dan koop ik diverse munten waar ik vertrouwen in heb..

In mijn geval bestaat mijn PF vaak uit 75% uit munten die je in de top 20 terug vind.
25% zijn wat andere kleinere munten, maar wel met enige geschiedenis zodat je wat TA kunt toepassen en mogelijke targets kunt bepalen..

En dan is het gewoon zo goedkoop mogelijk DCA'en, en als een bepaalde prijs is bereikt dan stop ik met kopen en laat ik het staat tot mijn targets gehaald worden..

Gelukkig beweegt een groot deel van de markt mee met het algemene sentiment in de cryptomarkt/aandelen markt, dus ik hoef niet heel veel in de gaten te houden als het gaat om individuele coins die gehyped worden..

Zit je in echt nieuwe munten en in de pump/dump hoek te shoppen dan heb je er echt wel een dagtaak aan, maar dat is in mijn ogen ook een andere strategie..

Ik hoef eigenlijk alleen maar de algemene markt in de gaten te houden, en af en toe kijk ik wat nieuws/filmpjes wat er bij de diverse munten gebeurd, maar dat heeft vaak weinig invloed op de prijs.
Tussentijds kijk ik af en toe op mijn PF maar ik lig niet wakker van kleine schommelingen in de markt. Zolang de markt bullish blijft hou ik mijn visie op de targets en korte termijn prijs actie boeit mij niet zoveel.

En wat als targets niet gehaald worden?? Dan verkoop ik het pas wanneer ik tekenen zie dat de hele markt bearish wordt.. Zo heb ik afgelopen maart een keer alles verkocht (voor de Trump Tariffs) en weer gekocht in juni.. En uiteindelijk alles weer verkocht in september omdat ik echt geen goed herstel zag..

Nu zit ik lekker op mijn handen tot de markt echt uitgebodemd is en begint het spelletje weer opnieuw..

Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/

• Wispe
  • Niet online
verstappen33 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 08:54:
[...]
en je met enige zekerheid kunt zeggen dat de bodem echt gezet is
Als niemand de top kan timen, waarom zou iemand de bodem wel kunnen timen?

• verstappen33
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 09:06:
[...]

Als niemand de top kan timen, waarom zou iemand de bodem wel kunnen timen?
Het gaat niet om precies te timen, maar vanaf december vorig jaar en januari dit jaar zag je de zwakte al toenemen in deze markt, ondanks dat prijzen wel omhoog gingen.
De RSI en MACD gaven al maanden lang een bearish signaal.. Dat is voor mij al een teken dat ik stoplosses ga zetten en eventuele targets ga heroverwegen..

Zoals ik al zei, ik ben iemand die niet kijkt naar korte termijn (uren/dagen), maar eerder maanden en eventueel 2-3 jaren..
De daily en weekly en zelfs de monthly charts en de indicatoren die hierbij horen volg ik..

Zie hier een chart die heel goed weergeeft hoe je kunt zien hoe sterk/zwak de markt werd.
Mijn focus ligt dus nu op de 200 Weekly moving average, als we daar in de buurt komen dan begin ik weer rustig te kopen..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G6YwGMtXMAATGrl?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 6% gewijzigd door verstappen33 op 25-11-2025 09:21 ]

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:41
Zoveer ik het heb kunnen volgen is de reden de regel wat got vanaf het begin al heeft.
[SC] is een uitzondering binnen got en een tweede SC topic over beleggen mocht niet en (teveel) offtopic in [SC] ook niet.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Wispe
  • Niet online
Gondor schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 09:23:
Zoveer ik het heb kunnen volgen is de reden de regel wat got vanaf het begin al heeft.
[SC] is een uitzondering binnen got en een tweede SC topic over beleggen mocht niet en (teveel) offtopic in [SC] ook niet.
Waarom zou je star aan het beleid houden als duidelijk er vraag naar is?
Het is een kwestie van onwil, geen onkunde. :)

• Pinsa
verstappen33 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 09:18:
[...]

Het gaat niet om precies te timen, maar vanaf december vorig jaar en januari dit jaar zag je de zwakte al toenemen in deze markt, ondanks dat prijzen wel omhoog gingen.
De RSI en MACD gaven al maanden lang een bearish signaal.. Dat is voor mij al een teken dat ik stoplosses ga zetten en eventuele targets ga heroverwegen..

Zoals ik al zei, ik ben iemand die niet kijkt naar korte termijn (uren/dagen), maar eerder maanden en eventueel 2-3 jaren..
De daily en weekly en zelfs de monthly charts en de indicatoren die hierbij horen volg ik..

Zie hier een chart die heel goed weergeeft hoe je kunt zien hoe sterk/zwak de markt werd.
Mijn focus ligt dus nu op de 200 Weekly moving average, als we daar in de buurt komen dan begin ik weer rustig te kopen..

[Afbeelding]
55k ga je van uit als de low?

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Even feedback topic gelezen, zo jammer weer. Ik schaar die acties onder enshittification, rubbertegelmanagement. Zou ik ook de discord-link mogen?

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-12 13:25
Jammer genoeg dooie geitenbende hier, @Pinsa stuur mij aub een link.

• verstappen33
Pinsa schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 09:29:
[...]

55k ga je van uit als de low?
De lijn zal komende weken nog langzaam omhoog kruipen, ik verwacht dat we ergens tussen de 60-65k de 200MA zullen aantikken, dus daar zal ik ook al voorzichtig mijn eerste aankopen plannen en mijn DCA strategie verder uitvoeren. (maandelijks inleggen + wat extra in als er een flinke dip komt,wat de bodem naar alle waarschijnlijkheid zal kunnen zijn).

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 20:42
We gaan weer rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-12 13:17
6 cent incoming

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AwvJrViJ6Dg360fKY0B79NOiN0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJsi9VvcL1zntungAIZewFxV.jpg?f=fotoalbum_large

Zoom out…

• Sluw
  • Laatst online: 18-12 21:39
Wat mij betreft is de bull al een tijdje voorbij maar hoe denken jullie voor de lange termijn over de crypto markt? Deze cycle heeft positief nieuws in mijn ogen weinig impact gehad, ook als ETFs, MicroStrategy etc belachelijk veel kochten bleef de prijs redelijk gelijk. De totale crypto market cap heeft maar een 1,5x gedaan. Zonder BTC had de market cap zo goed als geen groei wat eigenlijk gelijk staat aan geen alt season wat weer gelijk staat aan weinig nieuwe gehypete deelnemers. Je ziet dat die paar pompende meme coins geen impact hebben gehad op de totale markt, het is alleen diffuus geworden. De hele belofte van alternatief voor het financiële systeem is ook weg met de ontwikkelingen in de VS. Ook al was het vaak gebakken lucht, het rebelse alternatieve karakter was wel prachtig natuurlijk. Ik heb er deze cycle weer prima centen uit gesleept maar het voelt een beetje op, naast wat BTC denk ik dat ik eigenlijk niet meer terug ga komen. Zo, de bearish post is er uit dus nu gaat de markt weer omhoog :+

• Wispe
  • Niet online
Sluw schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 10:11:
Wat mij betreft is de bull al een tijdje voorbij maar hoe denken jullie voor de lange termijn over de crypto markt? Deze cycle heeft positief nieuws in mijn ogen weinig impact gehad, ook als ETFs, MicroStrategy etc belachelijk veel kochten bleef de prijs redelijk gelijk. De totale crypto market cap heeft maar een 1,5x gedaan. Zonder BTC had de market cap zo goed als geen groei wat eigenlijk gelijk staat aan geen alt season wat weer gelijk staat aan weinig nieuwe gehypete deelnemers. Je ziet dat die paar pompende meme coins geen impact hebben gehad op de totale markt, het is alleen diffuus geworden. De hele belofte van alternatief voor het financiële systeem is ook weg met de ontwikkelingen in de VS. Ook al was het vaak gebakken lucht, het rebelse alternatieve karakter was wel prachtig natuurlijk. Ik heb er deze cycle weer prima centen uit gesleept maar het voelt een beetje op, naast wat BTC denk ik dat ik eigenlijk niet meer terug ga komen. Zo, de bearish post is er uit dus nu gaat de markt weer omhoog :+
Wacht maar tot de VS Bitcoin gaat kopen. Dan krijg je vanzelf een sneeuweffect.
Ze gaan natuurlijk niet midden in de bull kopen, zo laagbegaafd zijn ze ook weer niet.

• Sluw
  • Laatst online: 18-12 21:39
Wispe schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 10:14:
[...]

Wacht maar tot de VS Bitcoin gaat kopen. Dan krijg je vanzelf een sneeuweffect.
Ze gaan natuurlijk niet midden in de bull kopen, zo laagbegaafd zijn ze ook weer niet.
Dit soort verhalen heb ik nu wel heel vaak gehoord, het lijkt me mooi hoor. Zelfde met de ETFs, wacht maar tot die gaan kopen... Maar als je naar de charts kijkt heeft dat t.o.v. van vorige bullmarkten geen impact gehad, niet tot veel meer expansie. Die 2x van top naar top lag in de verwachting zonder ETFs, ETH heeft helemaal niet geprofiteerd.

Edit: een ander punt dat me laat twijfelen is dat alle top indicatoren geen top aangeven. Iedereen roept de hele tijd dat "this time is different" niet opgaat. Maar op deze manier zou alleen de 4 jaar cycle meespelen, verder niets. Dit betekent dus zwakte en alleen de tijdscycle speelt mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Sluw op 25-11-2025 10:29 ]

• kbuntu
  • Laatst online: 06-12 12:41
Is de boel hier opgeheven en gaan we over op discord? Dan is het toch geen SC meer?

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:21
kbuntu schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 10:23:
Is de boel hier opgeheven en gaan we over op discord? Dan is het toch geen SC meer?
VSC

very slow chat

• Wispe
  • Niet online
Niet opgeheven want het topic is niet dicht.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:12
Er was eens een kroeg die nooit stilviel.

Je hoorde hem al van ver: het zachte geroezemoes dat door de straat kringelde, het gelach dat tegen de ramen sloeg, de muziek die als een warme ademtocht naar buiten hing. Iedereen kwam er. Niet omdat het moest, maar omdat het vanzelf ging.

Maar op een dag besloot de eigenaar dat het anders moest.
Te veel lawaai, te veel gedoe, zei hij. Hij scherpte zijn beleid aan, met duidelijke regels aan de muur. De meeste stamgasten knikten beleefd, maar in hun ogen gleed iets weg, iets kleins, bijna onzichtbaar, als een kaars die nét nog flakkerde.

Sommigen bleven. Sommigen deden alsof er niets veranderd was.
En dan waren er die paar bezoekers, die altijd bij het raam zaten, altijd te laat naar huis gingen en precies wisten hoe de kroeg ooit had gevoeld. Zij keken elkaar op een avond aan, zo’n blik waarin woorden overbodig zijn, en zeiden: “Dit is niet meer onze plek.”

Ze trokken de straat door, tussen de sluitende luifels en de scheefgezakte fietsen, en vonden een leegstaand pandje. Een beetje muf, een beetje vergeten, maar met genoeg ruimte voor een tap, een paar stoelen en een idee. Ze staken de handen uit de mouwen en noemden het hun nieuwe kroeg.

De deur ging open en meteen waaide er iets binnen wat ze lang gemist hadden: leven.
Het nieuws verspreidde zich sneller dan de geur van versgetapt bier. De één na de ander kwam kijken, even proeven hoe het daar was. En wie eenmaal binnen was geweest, bleef vaak hangen.
Het was er warm. Rommelig. Eerlijk. Niet perfect, maar precies goed.

In de oude kroeg bleef de eigenaar volhouden.
Hij poetste de toog tot die glom als een belofte. Hij zette de stoelen recht, draaide aan de volumeknop, hing posters op voor avonden die nooit meer kwamen. Maar elke dag leek de ruimte groter te worden, alsof de muren zich terugtrokken. Het geluid van voetstappen over de houten vloer werd eenzaam, een tik die door de leegte sloeg.

Op een avond stond hij achter de bar, handen op het hout, terwijl de klok tikte.
Er kwam niemand binnen. De mensen waren gewoon opgestaan en verdergelopen, naar een plek waar ze weer adem konden halen.

De oude kroeg stond er nog, maar de ziel was verhuisd.

En zonder ziel is een kroeg slechts een gebouw met een tap.

En een gebouw met enkel een tap redt het niet lang.

Stack Sats

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik weet dat iedereen hier een oogje op crypto heeft maar wie heeft zijn iris al gescanned? :P

Hier (TH) sloeg het aan door de "gratis geld" methode al betwijfel ik of de gemiddelde gescande persoon het uberhaupt uit crypto weet te halen. Benieuwd of ze daadwerkelijk de data vernietigen. Zal van de kleine letterjes afhangen.

Is dit verboden in NL of mag het daar ook gewoon? Je iris scan afgeven |:( brrrr.

Src. https://www.bangkokpost.c...?tbref=hp#google_vignette

Edit: @paul-s83 dit is worldcoin idd. Maar ik vroeg mij af of dat in NL is toegestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 25-11-2025 10:59 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Mr Ronman
Maar Discord is ook niet echt slow chat maar meer fast chat. Ik vind het een soort telegram groep, niet echt het rustige van een forum.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:04
sh4d0wman schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 10:44:
Ik weet dat iedereen hier een oogje op crypto heeft maar wie heeft zijn iris al gescanned? :P

Hier (TH) sloeg het aan door de "gratis geld" methode al betwijfel ik of de gemiddelde gescande persoon het uberhaupt uit crypto weet te halen. Benieuwd of ze daadwerkelijk de data vernietigen. Zal van de kleine letterjes afhangen.

Is dit verboden in NL of mag het daar ook gewoon? Je iris scan afgeven |:( brrrr.

Src. https://www.bangkokpost.c...?tbref=hp#google_vignette
Dit is toch hetzelfde principe als wat Worldcoin onder leiding van Sam Altman heeft gedaan paar jaar geleden?

• Wispe
  • Niet online
Mr Ronman schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 10:56:
[...]

Maar Discord is ook niet echt slow chat maar meer fast chat. Ik vind het een soort telegram groep, niet echt het rustige van een forum.
Wel meer gestructureerder dan hier en kunnen we over meer onderwerpen praten die hier niet mogen/passen.

• kbuntu
  • Laatst online: 06-12 12:41
Jammer zeg, nou ja houd ik weer tijd over

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:58
kbuntu schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:00:
Jammer zeg, nou ja houd ik weer tijd over
Ik krijg zowaar dingen gedaan op het werk. Niet te geloven.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:59
Ray_ schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:12:
[...]

Ik krijg zowaar dingen gedaan op het werk. Niet te geloven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttb_oHVbPv-MfkebnDjHxSQRa-s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KZut9luqPvDw7EcnOKpeauZf.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-12 12:26
sh4d0wman schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 10:44:

Edit: @paul-s83 dit is worldcoin idd. Maar ik vroeg mij af of dat in NL is toegestaan.
Ik heb dat in Berlijn gedaan, heb er verder ook geen moeite mee.

• verstappen33
Sluw schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 10:11:
Afgelopen 3-4 jaar was eigenlijk een voorbode hoe het straks in de toekomst zal gaan..

Alleen de grote munten met eventueel een ETF zullen op centrale exchanges en zelfs aandelenbeurzen blijven bestaan..
Er zal daadwerkelijk iets achter moeten zitten die de waarde vertegenwoordigd.
Op dit moment is dat nog niet het geval (of in zeer kleine mate).

De munten die niets toevoegen zullen een langzame dood sterven en mogelijk alleen blijven bestaan op shady dex'en.. Het blijft een blockchain dus men kan het nooit helemaal ontoegankelijk maken.
Maar de CEX'en waar je fiat kan omzetten in crypto zullen zeer streng gereguleerd gaan worden.
Je ziet nu al dat je offline wallets of addressen moet verifieren voordat je een withdrawel kunt doen, dus ze weten ook precies waar je muntjes naar toe gestuurd gaat worden.
De belastingdienst zal deze gegevens ook krijgen en kunnen dus jou wallet ook weer in de gaten kunnen houden met shady transacties naar bepaalde wallets of dex'en.

Het wilde westen zoals we zagen vanaf 2015 tot 2021 is helaas niet meer..

De komende jaren zal het grote geld vooral op wallstreet en andere beurzen blijven en alleen munten die approved zijn en een ETF hebben zullen interessant blijven.

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-12 07:25

Zorro

Z

Gelezen.
Depressief geworden.

Helemaal eens met alle kritiek. Dan vraag ik toch een discord link, al moet ik dan helemaal discord gaan installeren want ik doe er nooit wat mee _O-

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!