Het was geen persoonlijke aanval, uiteindelijk kunnen we niet zonder TATaro schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:39:
[...]
Er is ook altijd wel iemand te vinden die alleen uit lurk mode komt om ergens iets van te vinden wat anderen doen ipv zelf iets bij te dragen, lekker makkelijk
Dat kan je wel zeggen, maar ik steek er tijd en moeite in, hoef dat hier niet te delen en als je dan dergelijke opmerkingen maakt kan ik niet anders dan dat zo opvatten.Lunamous schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:32:
[...]
Het was geen persoonlijke aanval, uiteindelijk kunnen we niet zonder TA
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Op welke tijdframe zie je dit gebeuren?Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:25:
[...]
Idd, risico is wel dat ie na zo vaak de bovenkant van de range te hebben getest op een gegeven moment weer eerst de onderkant gaat opzoeken. Die ligt nu rond 670 USD. Dus kijk niet vreemd op van een rode candle naar dat niveau.
Ik zit zelf een beetje te knoeien en te "leren" met de TA maar dat is nog niet zo'n succes
Als het makkelijk was deed iedereen het.
Als we al tot de 111k mogen komen?zwembroek schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:22:
Als we die complacency bounce krijgen naar de 111k (deadcross) of de 200 Day (van welk niveau we die ook maar krijgen) dan zou ik toch maar op de sell knop drukken en daar niet gaan roepen we are so back.
Looks like working for fiat is back on the menu,s boys
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 16-11-2025 17:56 ]
jeppekroezen schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:50:
[...]
Op welke tijdframe zie je dit gebeuren?
Ik zit zelf een beetje te knoeien en te "leren" met de TA maar dat is nog niet zo'n succes![]()
/f/image/kmv75wUHtAKycFFp750wVqVV.png?f=fotoalbum_large)
Heb inmiddels zelf een deel verkocht en lagere buy orders geplaatst. Duurt mij te lang. In EUR:
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 16-11-2025 17:58 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Die whale op coinbase pro zijn buy muur word nu voor 3 of 4e keer gegeten. Best grote speler alles bij elkaar die dit een prima prijs vind blijkbaar
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Maak een mexc accountje aan en koop Firo.Palindrome schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:49:
Beetje jammer dat die shit nie te kopen was op coinmerce
Of hij is "bang" dat het nog lager gaat.anti elppa schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:01:
Die whale op coinbase pro zijn buy muur word nu voor 3 of 4e keer gegeten. Best grote speler alles bij elkaar die dit een prima prijs vind blijkbaar
Als ie bang is koopt ie toch geen 5000btc bij deze prijs?
Oh, dacht dat je het over een sell muur had van een paar dagen geleden... Of was dat ook een buy muur? Stond bij dat iemand aan het sellen was, dacht dat ie nu nog meer in de uitverkoop deed.anti elppa schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:08:
[...]
Als ie bang is koopt ie toch geen 5000btc bij deze prijs?
Kun je linksboven zien naast de ticker. Als je meerdere van zijn plaatjes pakt, dan zie je verschillende tijdsframes.jeppekroezen schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:50:
[...]
Op welke tijdframe zie je dit gebeuren?
Ik zit zelf een beetje te knoeien en te "leren" met de TA maar dat is nog niet zo'n succes![]()
Beetje uit- en inzoomen qua tijdsframes dus.
Zoals ze wel eens zeggen; when in doubt zoom out.
Je kan dit soort plaatjes evt in een AI bot gooien om daar wat info uit te halen. Zo kun je zelf allerlei puzzelstukjes vinden en aan elkaar knopen
Full porto?Alpina schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:02:
[...]
Maak een mexc accountje aan en koop Firo.
[Afbeelding]
Coinbase/Binance premium is een mooie om daarvoor in de gaten te houden, meestal is een Coinbase premium een goed teken maar helaas is dat er sinds 30 oktober al niet meer geweest.anti elppa schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:01:
Ik vind het persoonlijk wel mooi en goed om te zien dat je dit deelt. Er zijn zo knetterveel mensen die maar wat kopen omdat een ander wat roept. Is natuurlijk ook wel inherent aan crypto, maar dit laat wel zien dat er een soort van houvast is waarom/hoe je kan traden.Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:34:
[...]
Dat kan je wel zeggen, maar ik steek er tijd en moeite in, hoef dat hier niet te delen en als je dan dergelijke opmerkingen maakt kan ik niet anders dan dat zo opvatten.
Biedt natuurlijk geen garantie op succes, maar het is simpelweg je risico beperken. Dat is het grote plaatje wat mensen horen te zien naar mijn mening. Risicoloos is het nooit; maar je kan wel onnodige risico’s ermee beperken.
Buy muur. Van de week ook. Heeft er blijkbaar vertrouwen in, want die vorige heeft ie allemaal op laten eten. Deze is maar 100btc van gekocht, alleen ging de prijs daardoor up. Rest, 750btc staat er nogTaro schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:09:
[...]
Oh, dacht dat je het over een sell muur had van een paar dagen geleden... Of was dat ook een buy muur? Stond bij dat iemand aan het sellen was, dacht dat ie nu nog meer in de uitverkoop deed.
Vergeet donderdag dipdag. Het is dipvember.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Of 200Day @110k ongeveer. Gaat wel gebeuren. Geen idee van welk niveau. Denk maar niet dat alle shorters een gratis ritje krijgen.Pinsa schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:51:
[...]
Als we al tot de 111k mogen komen?
Looks like working for fiat is back on the menu,s boys
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Of deze gewoon op BitvaveauPalindrome schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:49:
Beetje jammer dat die shit nie te kopen was op coinmerce
Zoekt mogelijk onderkant driehoek weer op:Nubtrix schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:56:
Short geopend op ZEC, lez gaux.
/f/image/r9WmTI3yOnrM8jqAPTKAfVWT.png?f=fotoalbum_large)
En voor de volledigheid, een deel verkocht aangezien het momentum ontbrak. Buy orders staan klaar (EUR):
Ik dacht te closen rond $50Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:02:
[...]
Zoekt mogelijk onderkant driehoek weer op:
[Afbeelding]
En voor de volledigheid, een deel verkocht aangezien het momentum ontbrak. Buy orders staan klaar (EUR):
[Afbeelding]
Nubtrix schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:56:
Short geopend op ZEC, lez gaux.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Het is een 1X short, medium size. Als dat morgen dropt naar $500, dan close ik misschien wel eerder
Als dat verder pumpt, tja rekt dan. Straks misschien een stoploss zetten ergens.
Onderkant driehoek geraakt én eerste buy orders geraakt:
/f/image/kyRKqIgoMsECbox4D2VYakZb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fjLzHqyKvHuOGYQy71C7dRd1.png?f=user_large)
Zou té makkelijk zijn als ie vanaf hier weer perfect up ging (kan uiteraard prima), vandaar de extra en lagere buy orders.
/f/image/kyRKqIgoMsECbox4D2VYakZb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fjLzHqyKvHuOGYQy71C7dRd1.png?f=user_large)
Zou té makkelijk zijn als ie vanaf hier weer perfect up ging (kan uiteraard prima), vandaar de extra en lagere buy orders.
Heerlijk nietszeggende handel. Houd je van de straat zo te zien.Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:12:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lastig te peilen reactie... Positief? Negatief? Vleugje denigrerend? Mhm....Wietsee. schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:17:
[...]
Heerlijk nietszeggende handel. Houd je van de straat zo te zien.
Dan zal @Guere er zometeen wel weer ingooien dat dit goed is omdat zo de cme boys de mond gesnoerd wordt. En dan halverwege de week zelf weer over de cme gap beginnen.
Darrell schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:27:
Dan zal @Guere er zometeen wel weer ingooien dat dit goed is omdat zo de cme boys de mond gesnoerd wordt. En dan halverwege de week zelf weer over de cme gap beginnen.
Lijkt me lastig als mod. Zou m gewoon blauw zettenTaro schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:27:
[...]
Lastig te peilen reactie... Positief? Negatief? Vleugje denigrerend? Mhm....
Alpina schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:29:
[...]
Lijkt me lastig als mod. Zou m gewoon blauw zetten
Conform zijn verleden wel ja. Maar goed, ik weet wel beter. Ik kom nooit meer op straat, ik hoef niet te werken en laat de boodschappen bezorgen, dus heeft hij gelijk en mag hij wel tof doen.
Even los van denigrerend of niet, dat Zec is toch wel een beetje een rare pump coin waar je toch moeilijk serieuze analyse op los kunt laten. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor. Doet mij beetje denken aan TRB zo'n 2 jaar geledenTaro schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:27:
[...]
Lastig te peilen reactie... Positief? Negatief? Vleugje denigrerend? Mhm....
Eens, maar je kunt altijd een poging doen. Aangezien BTC op dit moment niet veel soeps is moet je de gains ergens anders vandaan halen en dit is een goede tijdelijke kandidaat. Vooralsnog pakt het goed uit en is er prima mee te traden.Mr Ronman schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:36:
[...]
Even los van denigrerend of niet, dat Zec is toch wel een beetje een rare pump coin waar je toch moeilijk serieuze analyse op los kunt laten. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor. Doet mij beetje denken aan TRB zo'n 2 jaar geleden
Shitweer buiten, mooi tijdverdrijf wat mij betreft en als je met een paar trades tussendoor meer dan een modaal maandinkomen kunt genereren dan moet je dat vooral niet afdoen als "Het houdt je van de straat".
zojuist buy ordertje gedaan 
alles onder de $100k is een steal!
[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 16-11-2025 19:50 ]
nothing stops this train
Helemaal eens hoor en gun je je gains van harte.Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:45:
[...]
Eens, maar je kunt altijd een poging doen. Aangezien BTC op dit moment niet veel soeps is moet je de gains ergens anders vandaan halen en dit is een goede tijdelijke kandidaat. Vooralsnog pakt het goed uit en is er prima mee te traden.
Shitweer buiten, mooi tijdverdrijf wat mij betreft en als je met een paar trades tussendoor meer dan een modaal maandinkomen kunt genereren dan moet je dat vooral niet afdoen als "Het houdt je van de straat".
BTC is een ordinaire pump en dump munt geworden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Heeee leuk, 69 nieuwe berichten, dat moet feest zijn met de koers
O nee toch niet
O nee toch niet
[ Voor 62% gewijzigd door Bushalte op 16-11-2025 19:57 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
25 euro?Kol Nedra schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:49:
is ook maar een moment. er zijn nu erg veel beren, terwijl onderliggend niks veranderd is. Bitcoin gaat toch naar $500k+ binnen 8 jaar. ja we moeten helaas veel aftikken aan de roverheid voor belasting. maar je bent veel beter uit dan in euro blijven zitten. denk je alvast maar in dat over enkele jaren 1 stukje brood al €12 gaat kosten.sjorremans schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:52:
BTC is een ordinaire pump en dump munt geworden
nothing stops this train
Maakt niet uit hoor. Maar zet het wel in perspectief.Kol Nedra schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:59:
[...]
moet wat rustig aandoen, die gaming pc kost aardig wat en sinterklaas en kerst komt er ook aan
denk je dat ik smash buy ff €1000 erin kan gooien? I wish hahazwembroek schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:00:
[...]
Maakt niet uit hoor. Maar zet het wel in perspectief.
nothing stops this train
Ik de 88Pinsa schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:02:
Ik ruik de 92k
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bedankt voor je steun bij deze koers, opdat velen mogen volgen!Kol Nedra schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:49:
Uhm, ik zie op Binance geen lagere prijs dan 670..Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:12:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ZEC is wel echt heeel anders dan TRB. TRB was echt een scam coin waarbij Binance voor de gigantische pump verantwoordelijk was, de supply was bijna volledig in handen van het team achter de pump.Mr Ronman schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:36:
[...]
Even los van denigrerend of niet, dat Zec is toch wel een beetje een rare pump coin waar je toch moeilijk serieuze analyse op los kunt laten. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor. Doet mij beetje denken aan TRB zo'n 2 jaar geleden
Bij ZEC is dit totaal niet het geval, distribution is heel netjes en de mensen die het pushen worden over het algemeen wel gerespecteerd in de crypto community. Komt dus niet helemaal uit het niets.
Wat bedoel je hiermee?Severus schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:06:
[...]
Uhm, ik zie op Binance geen lagere prijs dan 670..
Hij bedoelt hiermee dat hij je eerdere bericht waarin je aangaf dat het om EUR ging niet heeft gelezen
Dat vermoeden had ik alFrambozenTaart schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:59:
[...]
Hij bedoelt hiermee dat hij je eerdere bericht waarin je aangaf dat het om EUR ging niet heeft gelezen
Oh nee, ik bedoelde dat...uhmFrambozenTaart schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:59:
[...]
Uhm
*zoekt smoes*
Kwam allemaal doordat @FrambozenTaart een verkeerd bierglas had.
Pfoe! Close one
FrambozenTaart schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:59:
[...]
Even een vraagje (weet niet of dit topic oke is).
Ik wilde wat BTC van mijn ledger naar Bybit sturen, alleen moet ik nu aantonen dat het mijn Ledger is. Alleen kom ik er niet uit. Je kunt een wallet connecten, maar dat kan niet met Ledger Live.
Heeft iemand hier ervaring mee? De support van Bybit is namelijk ook niet heel makkelijk te bereiken :-)
Thanks!
Ik wilde wat BTC van mijn ledger naar Bybit sturen, alleen moet ik nu aantonen dat het mijn Ledger is. Alleen kom ik er niet uit. Je kunt een wallet connecten, maar dat kan niet met Ledger Live.
Heeft iemand hier ervaring mee? De support van Bybit is namelijk ook niet heel makkelijk te bereiken :-)
Thanks!
[ Voor 11% gewijzigd door Tibbi3 op 16-11-2025 21:30 ]
Waarschijnlijk door de travel rule, wellicht heb je hier iets aan?Tibbi3 schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:30:
Even een vraagje (weet niet of dit topic oke is).
Thanks!
https://www.bybit.eu/en-E...r/article/FAQ-Travel-Rule
Ik weet dat het met de travel rule te maken heeft, alleen het is erg moeilijk om aan te kunnen tonen dat de Ledger van jouw is. Lijkt mij dat meer mensen dit gedaan hebben. Moet nu een video maken een doorsturen naar support. Ben heel benieuwd...
Zondag rekteroni
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb de wekelijkse DCA op Nexo nu weer aangezet voor donderdag dipdag in plaats van nog de kat uit de boom te kijken. De laatste stieren zijn langzaamaan beertjes geworden. Ik wil de faceripping rally niet missen. Nog even dippen en dan gas erop.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
orders op 89 voor de wickPinsa schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:02:
Ik ruik de 92k
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Second best, is dat na goud of aandelen?knakworst schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:13:
Bij mexc was de second best al onder de 3k.
Morgen overal...
[Afbeelding]
eth, The world's computer
de nieuwe BTC
🇺🇸 Fidelity predicts that one #Zcash $ZEC will be worth $100,000 by 2028 pic.twitter.com/YPzQ0J22wH
— Crypto Guru (@BDCryptoGuru) 16 november 2025
nothing stops this train
Sttt, moet nog 1 buy ordertje raken.
Fidelity Investments: Estimates that bitcoin could reach $1 billion per coin by 2038-2040. Jurrien Timmer, Director of Global Macro at Fidelity Investments, bases this on Metcalfe’s Law, suggesting bitcoin’s value will grow as the network expands.
Sowieso zijn al dat soort voorspellingen onzin, zelfs al zijn ze echt gemaakt. En dan vinden die influencers het leuk om te doen of er extra gewicht achter die voorspellingen hangt puur omdat het bekende old school instituten zijn.
Maar de voorspelling bestaat vaak maar uit een random crypto analist die zomaar wat roept.
Paar maanden geleden zag je al die instituten ook BTC end of year targets roepen tussen de $140k en $160k, ook niets van terecht gekomen. Ook zij roepen gewoon maar wat om hype te creëren en klanten te trekken.
Idd. Beste is gewoon niemand van die knakkers/gasten te volgen. Krijg je alleen maar FOMO van. Heb geen X meer open staan, op YouTube kijk ik eens per maand een keer naar Benjamin, altijd naar ome Bob en verder alleen maar andere onderwerpen. Gewoon je eigen plan trekken.
Idd. Maar deze gast past berichten aan en bedenkt ze zelf. Mensen nemen alles zomaar over zonder onderzoek. Zo kreeg ik ook via DM bericht dat Erik Trump zou dumpen. Kwam van datzelfde account. Ik deed 2 minuten onderzoek en toen wist ik al dat het bullshit was. Ik weet niet wat erger is. De mensen die deze onzin de wereld in helpen of de mensen die dit klakkeloos overnemen.Guere schreef op zondag 16 november 2025 @ 23:16:
[...]
Sowieso zijn al dat soort voorspellingen onzin, zelfs al zijn ze echt gemaakt. En dan vinden die influencers het leuk om te doen of er extra gewicht achter die voorspellingen hangt puur omdat het bekende old school instituten zijn.
Maar de voorspelling bestaat vaak maar uit een random crypto analist die zomaar wat roept.
Paar maanden geleden zag je al die instituten ook BTC end of year targets roepen tussen de $140k en $160k, ook niets van terecht gekomen. Ook zij roepen gewoon maar wat om hype te creëren en klanten te trekken.
ik weet ook wel dat bijna alles nep en fake is, trek idd je eigen plan. ook hier op SC zie je dat bijna iedereen een eigen plan heeft.Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 23:19:
Idd. Beste is gewoon niemand van die knakkers/gasten te volgen. Krijg je alleen maar FOMO van. Heb geen X meer open staan, op YouTube kijk ik eens per maand een keer naar Benjamin, altijd naar ome Bob en verder alleen maar andere onderwerpen. Gewoon je eigen plan trekken.
nothing stops this train
Twitter is dat betreft helemaal naar de klote sinds er incentives zijn voor veel engagement op je posts. Er zijn genoeg betrouwbare en nog goede accounts te vinden, maar dat zijn over het algemeen niet de accounts met 100x Gem Hunter 💎💎💎 Trying to make you millionaire 💸🤑 NFA 📈 als bio + gekochte followerszwembroek schreef op zondag 16 november 2025 @ 23:23:
[...]
Idd. Maar deze gast past berichten aan en bedenkt ze zelf. Mensen nemen alles zomaar over zonder onderzoek. Zo kreeg ik ook via DM bericht dat Erik Trump zou dumpen. Kwam van datzelfde account. Ik deed 2 minuten onderzoek en toen wist ik al dat het bullshit was. Ik weet niet wat erger is. De mensen die deze onzin de wereld in helpen of de mensen die dit klakkeloos overnemen.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/R8PSHV5OLELRBd6IkLzhlS00.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4IXnWcKVnkKdLgAmPnUmMHfm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dwcAiEUVyypNpMnzdOT4uMbS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eBYxlufiPIHCDSZscoGqyRxn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/3sZFLRxJMW3BxJzZN2Mf5hJO.png?f=fotoalbum_large)