Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 72 73 Laatste
Acties:

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58
What a time to be alive, ik denk echt bij 2% winst al: PAK HET NU! |:(

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dacht gisteren: Ik yolo ook even in Firo. Wat een wereldje _/-\o_ 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdRe6DgYPPTCoLyb7eU3UNdnGk0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/15fi64hwUB4S2j7aDSZhS0QF.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• TakutoRadiance
  • Laatst online: 13:58
Taro schreef op maandag 17 november 2025 @ 09:23:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_A_2VfinYYdVgkmRrl7f4k5z9E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6kSMXccipbdwnDx4EnTX3LU8.gif?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ct3fkoBn9D8NtaU6W9zDsEfrPBo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HN1eJQTgQigMIMQtKp2i04yw.jpg?f=user_large

nothing stops this train

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gaat nog leuk worden als er een uitspraak komt w/b de opgelegde tariffs van Trump. Als die ongedaan zou worden gemaakt, gaan er 100miljarden terug heb ik begrepen.

Dat zal ook wel iets met de markt doen :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:40
ByteMe_ schreef op maandag 17 november 2025 @ 09:36:
Gaat nog leuk worden als er een uitspraak komt w/b de opgelegde tariffs van Trump. Als die ongedaan zou worden gemaakt, gaan er 100miljarden terug heb ik begrepen.

Dat zal ook wel iets met de markt doen :+
Terug naar wie is de vraag dan.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Als dat al snel te regelen valt: naar alle producenten en bedrijven die de tariffs als importeur hebben betaald. De doorberekening naar de klant is al lastiger, maar het verhaal ging natuurlijk dat tijdens het eerste half jaar na invoering van de tariffs er nog weinig werd doorberekend aan de klant. Vandaar dat de inflatie nog relatief meeviel.

De verwachting was overigens dat het in totaal om $200 miljard aan tariffs in 2025 gaat. Dat zijn uiteraard niet de biljoenen waar Trump steeds mee opschept.

Dus ja, zelfs al zou er geld naar de consument vloeien is de hoeveelheid beperkt en zal dit waarschijnlijk nul imapct hebben op crypto ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Guere op 17-11-2025 09:57 ]

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:17
Guere schreef op maandag 17 november 2025 @ 09:48:
[...]

De verwachting was overigens dat het in totaal om $200 miljard aan tariffs in 2025 gaat. Dat zijn uiteraard niet de biljoenen waar Trump steeds mee opschept.
Als Amerikanen het over een 'billion' hebben bedoelen ze een miljard :)

• Guere
  • Nu online
Mr Ronman schreef op maandag 17 november 2025 @ 09:58:
Als Amerikanen het over een 'billion' hebben bedoelen ze een miljard :)
Dat weet ik. Maar Trump schept ook op met "we're taking in trillions in tariff revenue", en dat is wel een biljoen. Daar refereerde ik naar :)

Die $200 billion is inderdaad een $200 miljard, maar dat zijn de echte cijfers en Trump heeft niets met echte cijfertjes en realiteit.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:41
Taro schreef op maandag 17 november 2025 @ 09:23:

[Afbeelding]
gouden pik die man.
Kun je voor onze moraal ook eens een trade posten die niet goed afloopt? Want zo gaat iedereen nog naar www.touwenkrukje.nl als ze denken dat een 100% succesrate de norm is

• Guere
  • Nu online
brothermaynard schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:14:
gouden pik die man.
Kun je voor onze moraal ook eens een trade posten die niet goed afloopt? Want zo gaat iedereen nog naar www.touwenkrukje.nl als ze denken dat een 100% succesrate de norm is
Ehh, volgens mij weten we allemaal nog wat er o.a. met Taro z'n PF gebeurde na de altcoin oplevering eind 2024. Ik denk dat er maar weinig regulars zijn hier die niet weten dat hij (en andere altcoiners) een gigantische hit hebben gepakt deze cycle.

Dus deze winstjes met ZEC en overige drek zijn hem gegund :)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:13
Tibbi3 schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:30:
Even een vraagje (weet niet of dit topic oke is).

Ik wilde wat BTC van mijn ledger naar Bybit sturen, alleen moet ik nu aantonen dat het mijn Ledger is. Alleen kom ik er niet uit. Je kunt een wallet connecten, maar dat kan niet met Ledger Live.

Heeft iemand hier ervaring mee? De support van Bybit is namelijk ook niet heel makkelijk te bereiken :-)

Thanks!
Beetje later reactie: je kan het bericht heel makkelijk ondertekenen met Sparrow.
Hoef je niks te verbinden, alleen twee keer copy/paste met een 'sign' actie.

Heb ik ooit eerder gepost hier: Domino in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie"

[ Voor 7% gewijzigd door Domino op 17-11-2025 10:21 ]

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:41
Guere schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:18:
[...]

Ehh, volgens mij weten we allemaal nog wat er o.a. met Taro z'n PF gebeurde na de altcoin oplevering eind 2024. Ik denk dat er maar weinig regulars zijn hier die niet weten dat hij (en andere altcoiners) een gigantische hit hebben gepakt deze cycle.

Ik weet het heel goed idd, was ook zeker niet super serieus.... Gun het hem uiteraard van harte (maar volgens mij weet hij dat wel). Er zijn echter hier ook users die nit zo goed zijn ingevoerd in het wel en wee van @Taro :9

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

brothermaynard schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:14:
[...]

gouden pik die man.
Er stonden veel files op de weg he :?
Had er ook veel last van.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Domino schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:20:
[...]

Beetje later reactie: je kan het bericht heel makkelijk ondertekenen met Sparrow.
Hoef je niks te verbinden, alleen twee keer copy/paste met een 'sign' actie.

Heb ik ooit eerder gepost hier: Domino in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie"
dat werkte bij mij ook niet. Heb bybit maar links laten liggen en gebruik mijn oude vertrouwde bitonic waar ik nooit gezeik heb

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:25
Guere schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:18:
[...]

Ik gun hier oprecht iedereen ongelimiteerde funds..

Never ever financial advice...

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:13
anti elppa schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:37:
[...]

dat werkte bij mij ook niet. Heb bybit maar links laten liggen en gebruik mijn oude vertrouwde bitonic waar ik nooit gezeik heb
Apart, bij mij werkte het zonder problemen.
Bericht kopieeren, ondertekenen met de ledger via Sparrow en het antwoord pasten in de interface van ByBit.

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
kazzzdafke schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:39:
[...]

Ik gun hier oprecht iedereen ongelimiteerde funds..
Mooi, kun je dan nu ZEC pumpen naar 850 dollar?

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wO5Y0PsvqMx0B0rbMWjVyaooVsA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TbtIvphxSHkOlusOfmQwb2k8.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Nubtrix
  • Nu online
Severus schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:40:
[...]

Mooi, kun je dan nu ZEC pumpen naar 850 dollar?
Of dumpen naar $85

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oZR39c_LjovTXoSA2my4joSMXGA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NVnRxZFK5jrtpJoRm3qVKEII.jpg?f=fotoalbum_large

Funding nu licht negatief. Toch maar SL net in profit gezet. Vertrouw het niet helemaal.

[ Voor 54% gewijzigd door Nubtrix op 17-11-2025 10:57 ]

• Severus
Nubtrix schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:54:
[...]

Of dumpen naar $85

[Afbeelding]

Funding nu licht negatief. Toch maar SL net in profit gezet. Vertrouw het niet helemaal.
Mwah, ik blijf sowieso ver weg van handelen. Maar om een shortsqueeze te verwachten? Het blijft wel crypto, dus kan zomaar zijn. Hoe dan ook handel ik niet. Spot en hodl. En bij winst 100% sell.

• Kol Nedra
  • Nu online
Nubtrix schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:54:
[...]

Of dumpen naar $85

[Afbeelding]

ik wacht ook op xrp naar de $0.40

nothing stops this train

• Pinsa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 17 november 2025 @ 11:12:
[...]

ik wacht ook op xrp naar de $0.40
Of SOL voor $25

• Nubtrix
  • Nu online
Severus schreef op maandag 17 november 2025 @ 11:02:
[...]

Spot en hodl. En bij winst 100% sell.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gT7PtWk70bX5-DwEVwU8hQc1P4o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6PgZ0vPhjNMgTnf8Sw7Dmzpn.gif?f=user_large

Maar af en toe een trade on the side is ook leuk :+

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:06
[...]

Als dat al snel te regelen valt: naar alle producenten en bedrijven die de tariffs als importeur hebben betaald. De doorberekening naar de klant is al lastiger, maar het verhaal ging natuurlijk dat tijdens het eerste half jaar na invoering van de tariffs er nog weinig werd doorberekend aan de klant. Vandaar dat de inflatie nog relatief meeviel.

Dus ja, zelfs al zou er geld naar de consument vloeien is de hoeveelheid beperkt en zal dit waarschijnlijk nul imapct hebben op crypto ;)
Die gaan voornamelijk naar de tech sector

• Pinsa
  • Nu online
kbuntu schreef op maandag 17 november 2025 @ 11:30:
[...]

Die gaan voornamelijk naar de tech sector
Of iedereen houd zijn centjes mooi vast als de pleuris uitbreekt :+

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
This Week’s Key Events:

• Fed Meeting Minutes: Wednesday
• Nvidia Earnings ($NVDA): Wednesday
• September Jobs Report: Thursday
• Michigan Consumer Sentiment: Friday
• Michigan Inflation Expectations: Friday
• Fed Speakers (14 events): All week

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Het is akelig stil hier, veel mensen weer afgedropen. Inkoopmomenten al op de radar?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Jumpman schreef op maandag 17 november 2025 @ 12:19:
Het is akelig stil hier, veel mensen weer afgedropen. Inkoopmomenten al op de radar?
De zondag staat al op de radar :P

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:38
interessant
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DlRGKxCpNkMr0dDlnrW9qCht5b4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q3NsLbzYBJDpouKzJGoaeGxK.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hoe ik het zie is dat we nog een complacency bounce krijgen. Maar de top is al geweest op 6 oktober. Ik gok op een 110k / 111k deathcross / 200D rally. Maar de 105k is wel een aardige weerstand. Eerst nog even naar de 88k of iets lager voordat het zover is.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJc_AG3dCWRAf1mxIElyOov1qjc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DlvYhwmkZhVvddcIEEfzfJAr.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HeG6G1JtKvUz-A0FYdcwq2iGn-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/64f8YfoWSXrWSY9YcpJGi3A6.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• becopol
  • Registratie: Oktober 2025
  • Nu online
[...]

Retail heeft helemaal geen geld meer om in crypto te stoppen. De cost of living crisis heeft echt een behoorlijke impact op de middenklasse in de VS en de naderende recessie zal ook geen goed doen. Voor mij voelt het alsof we ergens eind 2006 zitten. Dus nog maar 1,5 jaar weg van een nieuwe Lehman Brothers.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:09
becopol schreef op maandag 17 november 2025 @ 12:36:
[...]

Retail heeft helemaal geen geld meer om in crypto te stoppen. De cost of living crisis heeft echt een behoorlijke impact op de middenklasse in de VS en de naderende recessie zal ook geen goed doen. Voor mij voelt het alsof we ergens eind 2006 zitten. Dus nog maar 1,5 jaar weg van een nieuwe Lehman Brothers.
Je kan toch gewoon meer schulden maken.

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13:21
zwembroek schreef op maandag 17 november 2025 @ 12:27:
Hoe ik het zie is dat we nog een complacency bounce krijgen. Maar de top is al geweest op 6 oktober. Ik gok op een 110k / 111k deathcross / 200D rally. Maar de 105k is wel een aardige weerstand. Eerst nog even naar de 88k of iets lager voordat het zover is.
Zou volledig passen binnen het H&S patroon op de higher timeframes. Alsook binnen de tabel, de deathcross in de (start van de) beerjaren waren op lange termijn gevolgd door negatieve percentages

The only easy day is yesterday.

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dj4G3go-hud4r8oPH6PT49rB-Js=/x800/filters:strip_exif()/f/image/I8Wq66gSH1QrOm1O6IhlimAZ.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:51
[...]

nog ff en de kerstbonus/13e maand komt er aan. Dan kan de CC weer naar de max en moon!

• Severus
[...]

Hoe de VS leeft is sowieso vreemd. Ik heb collega's die maandelijks 1500 dollar aftikken aan auto betalingen, 1000 aan creditcards en dan huur a 1500 huur enz. Maar wel die mooie camaro rijden, elke dag buiten de deur eten en een omvang:gewicht ratio van een walvis.

Maar dat is al 20 jaar zo hoor ik men zeggen.

• becopol
  • Registratie: Oktober 2025
  • Nu online
Severus schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:07:
[...]

Hoe de VS leeft is sowieso vreemd. Ik heb collega's die maandelijks 1500 dollar aftikken aan auto betalingen, 1000 aan creditcards en dan huur a 1500 huur enz. Maar wel die mooie camaro rijden, elke dag buiten de deur eten en een omvang:gewicht ratio van een walvis.

Maar dat is al 20 jaar zo hoor ik men zeggen.
Carpe diem. Ze leven ook gemiddeld 5 jaar korter dus ze hoeven ook substantieel minder opzij te zetten voor hun oude dag.

• S.McDuck
[...]

Bij de Daily Show een leuk stukje gezien over Trump die elke amerikaan die onder de 100.000$ per jaar verdiende, $2000 wilde geven van de tarifs. Dit kwam op het dubbele uit wat ze verdienden met de tarifs, Hierna een filmpje met alle andere dingen die betaald werden uit de tarifs: ze kwamen 80 triljard tekort :+
In de tussentijd wordt obama care afgeeschaft/ingeperkt, subsidies, voedselbanken/SNAP wordt bezuinigd, De meeste levensmiddelen/consumptiegoederen zijn al gestegenn met minimaal 10%.Of de wetsvoorstellen voor het minimumloon. De ellende moet denk ik nog echt op gang gaan komen.De crrypto markt is straks voor een groot deel onder controle van de institutionele markt in Amerika.

• S.McDuck
Severus schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:07:
[...]

Maar dat is al 20 jaar altijd zo geweestt hoor ik men zeggen.
fixed that for you

• Luuk
  • Niet online
Iemand een idee hoe soepel/snel Bitvavo is met het (flink) verhogen van de 25k per 24 uur terugboeklimiet?
Ik verkoop ook eens wat.. :F :+

• Severus
Luuk schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:20:
Iemand een idee hoe soepel/snel Bitvavo is met het (flink) verhogen van de 25k per 24 uur terugboeklimiet?
Als je nu een deel naar mij stuurt, verkoop ik het voor je.

Echt waar

• Kol Nedra
  • Nu online
becopol schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:13:
[...]

Carpe diem. Ze leven ook gemiddeld 5 jaar korter dus ze hoeven ook substantieel minder opzij te zetten voor hun oude dag.
is dat 5 jaar maar? vind het nog wel meevallen dan.

nothing stops this train

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:42
Hier begint het wel steeds meer op te lijken inderdaad, wellicht nog een mooie laatste stuiptrekking richting de 115-116K..

Daarna is het voorlopig wel gedaan met de pret.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pinsa
  • Nu online
Luuk schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:20:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qV8znu6OsRZuk_7VhRTZNd29pck=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jlmB61lviYXCmbi6sXJOOcIq.gif?f=user_large

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zcjy0U2PTEe1e4Q0iYdnb8I1V1k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zWCmZ2g6jACEuCUSEBhZOef7.jpg?f=fotoalbum_large

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
En als hij dan daar doorheen is en iedereen met angst nog in de (zwem)broek verkocht, dan stoomt ie door naar een blow-off top, waar al die mensen weer instappen met FOMO en dan dus zitten met op de top gekocht tot de volgende bullmarket. Dat scenario hebben we afgelopen jaren een aantal keer gezien. :+

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 72 73 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!