iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Als hij de 9k aantikt, mag je van mij een fatsoenlijke pint openenTaro schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:47:
[...]
Ligt dat volgens jou onder of boven het niveau van IPA TA?
De volgende leg down vab LTC kan zomaar $40 of lager worden. YNBA!Kol Nedra schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 20:07:
de volgende leg-up van LTC kan zomaar $140+ worden.
yanbe!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat drink jij?zwembroek schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 23:04:
[...]
De vokgende leg down vab LTC kan zomaar $40 of lager worden. YNBA!
100% confirmed dat dat er eerst stond, he he... Ook wel benieuwd eigenlijk. Zou minimaal een halve liter water naast mijn bed zetten als ik hem was.
Kaarten kijken op je TV is toch wel hardcore hoor. Daar gaat m'n vriendin niet mee akkoord.
+1 voor de Hertog Jan.
Die ligt al lang plat.souljah1h schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 23:13:
[...]
Kaarten kijken op je TV is toch wel hardcore hoor. Daar gaat m'n vriendin niet mee akkoord.
+1 voor de Hertog Jan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het glas is halfvol, bullishTaro schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 23:14:
Proost, op de bullflag die hopelijk vannacht gaat uitspelen!
[Afbeelding]
Geduld is een schone zaak.Taro schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 23:37:
Pfff, duurt lang, klote driehoek....
Wil morgen al mooie dingen kopen...
Ik ook. Nu even schrale atser modus.
Aanbouw gekocht van de profits, die komen ze maandag plaatsen. 40m2 extra, dat pakken ze me niet meer af.
Gebeurt weinig. Saaaaaaaaaaaaaaai.Darrell schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 21:42:
Vorig weekend gingen we zaterdagnacht compleet naar de vinkentering. Zo te zien wordt dit de 2e ronde.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
You Not Boellish Anough?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik heb altijd al gedacht dat ASN chill was, want heb nooit problemen ervaren met crypto betalingen heen en weer.Victor Belli schreef op zondag 16 november 2025 @ 01:37:
Potverdorie ik wil wel ff meerijden op die zcash, blokkeert ASN mn overnames naar mijn favo gure cryptorekeningen die ik al een jaar niet meer gebruik...
[ Voor 53% gewijzigd door Wispe op 16-11-2025 07:00 ]
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 46 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Bijzonderheden: het zuigtJohn245 schreef op zondag 16 november 2025 @ 07:36:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 46 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
tot straks de job reports en de inflatie cijfers weer up to date zijn.....Uhuruburu schreef op zondag 16 november 2025 @ 06:16:
Amerikaanse kortetermijnrentes stijgen. Meer vraag naar Dollars en beleggers stappen uit alternatieven voor de Dollar en de Bitcoin koers gaat dalen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/1gnInsIkPSYwXTBqEIJgtdLz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7Vt3DlrlqtPN1y0bKYsVzKwx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YMqtlPXhPRQAZDV8ARhljewW.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HeMJqi1dwmFuR4aG633STX4z.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zbVJWxlJuulXFJVwx3aPbcDR.png?f=fotoalbum_large)