iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Als hij de 9k aantikt, mag je van mij een fatsoenlijke pint openenTaro schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:47:
[...]
Ligt dat volgens jou onder of boven het niveau van IPA TA?
De volgende leg down vab LTC kan zomaar $40 of lager worden. YNBA!Kol Nedra schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 20:07:
de volgende leg-up van LTC kan zomaar $140+ worden.
yanbe!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat drink jij?zwembroek schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 23:04:
[...]
De vokgende leg down vab LTC kan zomaar $40 of lager worden. YNBA!
100% confirmed dat dat er eerst stond, he he... Ook wel benieuwd eigenlijk. Zou minimaal een halve liter water naast mijn bed zetten als ik hem was.
Kaarten kijken op je TV is toch wel hardcore hoor. Daar gaat m'n vriendin niet mee akkoord.
+1 voor de Hertog Jan.
Die ligt al lang plat.souljah1h schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 23:13:
[...]
Kaarten kijken op je TV is toch wel hardcore hoor. Daar gaat m'n vriendin niet mee akkoord.
+1 voor de Hertog Jan.
Het glas is halfvol, bullishTaro schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 23:14:
Proost, op de bullflag die hopelijk vannacht gaat uitspelen!
[Afbeelding]
Geduld is een schone zaak.Taro schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 23:37:
Pfff, duurt lang, klote driehoek....
Wil morgen al mooie dingen kopen...
Ik ook. Nu even schrale atser modus.
Aanbouw gekocht van de profits, die komen ze maandag plaatsen. 40m2 extra, dat pakken ze me niet meer af.
Gebeurt weinig. Saaaaaaaaaaaaaaai.Darrell schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 21:42:
Vorig weekend gingen we zaterdagnacht compleet naar de vinkentering. Zo te zien wordt dit de 2e ronde.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
You Not Boellish Anough?
Ik heb altijd al gedacht dat ASN chill was, want heb nooit problemen ervaren met crypto betalingen heen en weer.Victor Belli schreef op zondag 16 november 2025 @ 01:37:
Potverdorie ik wil wel ff meerijden op die zcash, blokkeert ASN mn overnames naar mijn favo gure cryptorekeningen die ik al een jaar niet meer gebruik...
[ Voor 53% gewijzigd door Wispe op 16-11-2025 07:00 ]
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 46 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Bijzonderheden: het zuigtJohn245 schreef op zondag 16 november 2025 @ 07:36:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 46 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
tot straks de job reports en de inflatie cijfers weer up to date zijn.....Uhuruburu schreef op zondag 16 november 2025 @ 06:16:
Amerikaanse kortetermijnrentes stijgen. Meer vraag naar Dollars en beleggers stappen uit alternatieven voor de Dollar en de Bitcoin koers gaat dalen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Of je voorkomt er verlies mee, misschien moet je het koesteren.Victor Belli schreef op zondag 16 november 2025 @ 01:37:
Potverdorie ik wil wel ff meerijden op die zcash, blokkeert ASN mn overnames naar mijn favo gure cryptorekeningen die ik al een jaar niet meer gebruik...
Mij ooit verteld dat ze dit doen als je af en toe overmaakt. Mijn eerste bybit transactie werd ook geblokeerd. Even een belletje, uurtje wachten en gaan.Victor Belli schreef op zondag 16 november 2025 @ 01:37:
Je must niks, @Taro (TA Messias nu @zwembroek weekend heeft) dat we morgen pas los gaan.
Mooie PS5 daar.. maar die stekkerdoos.. 😐🥴 kun je die niet beter wegwerken?
Schrale atser.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:02:
$96k alweer, shit de bodem gemist.....
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Daar krijg je nog genoeg en mogelijk betere kansen voor.Kol Nedra schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:02:
$96k alweer, shit de bodem gemist.....
nothing stops this train
Time will tell, maar ik schat dat het interessant zal worden (al moet er wel volume gaan komen)..
[ Voor 56% gewijzigd door kazzzdafke op 16-11-2025 10:42 ]
Never ever financial advice...
Lijkt erop dat dit wel aan het uitspelen is.Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:31:
Sideways was geen optie....
[Afbeelding]
Dan maar zo:
[Afbeelding]
Mis eigenlijk nog de derde optie: death cross en daarna gewoon verder down want cycle is klaarkazzzdafke schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:41:
Zal de prijs aangetrokken worden door de "death cross" of gaan we een laatste goeie dip meemaken om daarna een rally up te krijgen?
Maar goed: niemand weet dus exact wat er nu gaat gebeuren, blijft echt afhangen van hoeveel kopers er nog ten tonele willen verschijnen. Als iedereen angstig blijft gaat niemand kopen, maar een kleine rally van een paar $k kan al genoeg zijn om nog wat late-stage FOMO te ontlokken...
Ik kijk liever naar de prijsbeweging. Maar natuurlijk zoals je zegt: iedereen speelt mee in het verhaal. Als de meerderheid dit ziet als ultra bearish, dan kan het wel eens klaar zijn
[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 16-11-2025 11:11 ]
Idd:Severus schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:53:
[...]
Lijkt erop dat dit wel aan het uitspelen is.
Indien de crypto in het verleden niet was aangegeven gaan jullie dan voor de vrijwillige correctie of de (mogelijke) boete?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Bitcoin - A weapon of mass disruption
John245 schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:25:
Einde van het jaar nadert. Iedereen in het verleden netjes de crypto aangegeven?
Indien de crypto in het verleden niet was aangegeven gaan jullie dan voor de vrijwillige correctie of de (mogelijke) boete?
Mooi dat het getal 69 er in voorkomtGelukszoekr schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:26:
Hoe de Amerikaanse schuld weggewerkt kan worden door onder andere Bitcoin te gebruiken
[YouTube: How the U.S. is Using Crypto and Gold to Erase $37 Trillion in Debt Without You Noticing]
Ik geef het al op sinds 2018 a 2019. Daarvoor zat het ruimmmm onder de drempel en wist die ambtenaren uberhaubt niet van het bestaan af van btc of cryptoJohn245 schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:25:
Einde van het jaar nadert. Iedereen in het verleden netjes de crypto aangegeven?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb mijn crypto altijd opgegeven en netjes belasting over betaald.John245 schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:25:
Eind december evalueer ik wel altijd even de beschikbare jaarruimte. Als crypto het nog op de heupen krijgt de komende weken en een mooie pump maakt, dan ga ik wat verkopen en stort het in de jaarruimte. Scheelt toch weer wat belasting betalen
Het wordt omschreven als "er is een groot geavanceerd plot achter de schermen gaande", maar omschrijft de video niet gewoon printer-goes-brrrr?Gelukszoekr schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:26:
Hoe de Amerikaanse schuld weggewerkt kan worden door onder andere Bitcoin te gebruiken
[YouTube: How the U.S. is Using Crypto and Gold to Erase $37 Trillion in Debt Without You Noticing]
Dat daar nu minder frisse figuren van o.a. MAGA achter zitten die openbaar op o.a. Twatter en Truth Social laten zien dat ze zo corrupt als de neten zijn maakt het plot nog minder spectaculair, dus je kan zo ook gewoon direct aanwijzen waar de klaplopers zitten ipv naar mogelijke samenzweringstheorieën en semi-geniale plotten te verwijzen
Dat zit wel Schnorr.
Altijd wel een lijntje te vinden die je bias ondersteuntSeverus schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:53:
[...]
Lijkt erop dat dit wel aan het uitspelen is.
Winst belastingvrij opnemen kan door minder dan 6 maand in het land te zijn of door het naar een Thaise exchange te boeken. Echter de banken hier zijn nog beroerder dan Rabobank.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ook, maar deze video geeft een wat completer beeld vind je niet?Stukfruit schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:54:
[...]
Het wordt omschreven als "er is een groot geavanceerd plot achter de schermen gaande", maar omschrijft de video niet gewoon printer-goes-brrrr?
Ik geef t door aan onze belastingadviseur ja. Die regelt elk jaar de aangifte, ik wil allesbehalve gezeik met die ellendedienst.John245 schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:25:
Het is al een genot dat we van die toeslagen af zijn. Geen jaarlijks gekloot dat je bijv. onverwachts 1k terug krijgt en hetzelfde bedrag een paar maanden weer moet dokken, gruwelijk irritant is dat. Gewoon exact weten wat je kunt sparen en investeren, veel beter.
Gooi ook alles af bij de boekhouder inderdaad. Zijn de kosten niet in verhouding.ByteMe_ schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:07:
[...]
Ik geef t door aan onze belastingadviseur ja. Die regelt elk jaar de aangifte, ik wil allesbehalve gezeik met die ellendedienst.
Het is al een genot dat we van die toeslagen af zijn. Geen jaarlijks gekloot dat je bijv. onverwachts 1k terug krijgt en hetzelfde bedrag een paar maanden weer moet dokken, gruwelijk irritant is dat. Gewoon exact weten wat je kunt sparen en investeren, veel beter.
Crypto altijd opgegeven sinds 2018. Kreeg dit jaar wel de vraag of het klopte dat vrijwel alles in crypto zat?
[ Voor 99% gewijzigd door Alpina op 16-11-2025 12:17 ]
Hier doen we de aangifte ook zelf, en geven netjes alles aan.GioStyle schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:24:
Ik doe altijd zelf belastingaangifte. Als je niets hebt, hoef je ook niets op te geven.
Ik heb nog nooit crypto aangegeven omdat ik nog nooit boven het vermogensbedrag ben gekomen. Als ik het goed begrijp is het voor het eerst verplicht dit jaar.jvel92 schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:44:
[...]
Heb mijn crypto altijd opgegeven en netjes belasting over betaald.
Eind december evalueer ik wel altijd even de beschikbare jaarruimte. Als crypto het nog op de heupen krijgt de komende weken en een mooie pump maakt, dan ga ik wat verkopen en stort het in de jaarruimte. Scheelt toch weer wat belasting betalen
In de jaren dat ik onder de grens zat heb ik ook aangegeven dat ik crypto bezit. Volgens mij is dat sinds enkele jaren een vraag ergens in de aangifte.S.McDuck schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:01:
[...]
Ik heb nog nooit crypto aangegeven omdat ik nog nooit boven het vermogensbedrag ben gekomen. Als ik het goed begrijp is het voor het eerst verplicht dit jaar.
Zolang je onder de grens zit is het allemaal wat minder relevant. Maar altijd goed om gewoon aan te geven. Je spaargeld en overige beleggingen worden ook gewoon doorgegeven
Ik heb niet alles gekeken, dus misschien kun jij het beeld dat ik gemist zou hebben wat completer maken?Gelukszoekr schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:05:
[...]
Ook, maar deze video geeft een wat completer beeld vind je niet?
Als iets na de eerste 1 tot 5 minuten al niet meer inhoud lijkt te hebben kijk ik doorgaans niet verder tenzij de auteur Bob heet en zelfs dat begint te minderen nu ik gezien heb dat de beste man aan het shitposten is alsof hij een deelnemer in een cryptotopic op een bekend Nederlands techforum zou kunnen zijn
* Stukfruit kijkt naar de meme-verhouding: hoe meer memes iemand post, hoe minder serieus, tenzij die persoon @FrambozenTaart heet maar daar zou ook een stukje fruitige bias in kunnen zitten
Dat zit wel Schnorr.
Ik hoor niet bij het clubje porsche en hoger owners, dus ik denk dat het bij mij wel losloopt.jvel92 schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:08:
[...]
In de jaren dat ik onder de grens zat heb ik ook aangegeven dat ik crypto bezit. Volgens mij is dat sinds enkele jaren een vraag ergens in de aangifte.
Zolang je onder de grens zit is het allemaal wat minder relevant. Maar altijd goed om gewoon aan te geven. Je spaargeld en overige beleggingen worden ook gewoon doorgegeven
Nee, sorry. Ik vind het inhoudelijk en een interessant scenario. Vind je het interessant, dan vliegt zo'n half uurtje voorbij. En zo niet, ook prima. Ik ga alleen niet proberen een nog beknoptere samenvatting te typenStukfruit schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:12:
[...]
Ik heb niet alles gekeken, dus misschien kun jij het beeld dat ik gemist zou hebben wat completer maken?
Als iets na de eerste 1 tot 5 minuten al niet meer inhoud lijkt te hebben kijk ik doorgaans niet verder tenzij de auteur Bob heet en zelfs dat begint te minderen nu ik gezien heb dat de beste man aan het shitposten is alsof hij een deelnemer in een cryptotopic op een bekend Nederlands techforum zou kunnen zijn
* Stukfruit kijkt naar de meme-verhouding: hoe meer memes iemand post, hoe minder serieus, tenzij die persoon @FrambozenTaart heet maar daar zou ook een stukje fruitige bias in kunnen zitten
Daar heb je een punt, maar tot nu toe geldt wel dat de meeste TA's die ik hier voorbij heb zien komen, aardig in de buurt komen. Natuurlijk is het allemaal astrologie voor volwassenen. Maar zo heb ik de heatmaps leren lezen. Handig, want zo heb ik tot 3x toe een buy order gezet op een plek die ik normaal (250 euro per eth lager) niet zou doen. Maar bij het zien van de berg liquiditeit besloot het wel te doen.Lunamous schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:02:
[...]
Altijd wel een lijntje te vinden die je bias ondersteunt
In mijn geval heb ik nu 0.25 eth extra kunnen kopen daardoor.
Moet je wel "hopen" dat eth op een gegeven moment weer omhoog gaat, en niet zo'n beetje ook. Anders smelt die 0.25 ETH nog sneller weg dan fiat money.Severus schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:30:
[...]
In mijn geval heb ik nu 0.25 eth extra kunnen kopen daardoor.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Daar hebben we tegenwoordig AI voor gelukkig.Gelukszoekr schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:22:
[...]
Nee, sorry. Ik vind het inhoudelijk en een interessant scenario. Vind je het interessant, dan vliegt zo'n half uurtje voorbij. En zo niet, ook prima. Ik ga alleen niet proberen een nog beknoptere samenvatting te typen
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Er is ook altijd wel iemand te vinden die alleen uit lurk mode komt om ergens iets van te vinden wat anderen doen ipv zelf iets bij te dragen, lekker makkelijkLunamous schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:02:
[...]
Altijd wel een lijntje te vinden die je bias ondersteunt
Tja, ik vind dat AI dan niet helemaal recht doet aan de inhoud. Daarnaast is AI vooral getraind om vriendelijk en behulpzaam te zijn, dus als jij al suggereert dat het een ponzi is dan gaat ie daar uiteraard in mee. Maargoed, genoeg offtopic van mijn kant weerFrambozenTaart schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:35:
[...]
Daar hebben we tegenwoordig AI voor gelukkig.
[Afbeelding]
Daar heb je een punt.Gelukszoekr schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:43:
[...]
Tja, ik vind dat AI dan niet helemaal recht doet aan de inhoud. Daarnaast is AI vooral getraind om vriendelijk en behulpzaam te zijn, dus als jij al suggereert dat het een ponzi is dan gaat ie daar uiteraard in mee. Maargoed, genoeg offtopic van mijn kant weer
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Heb dit hier al een maand of 2/3 geleden gepost. US heeft dit nog al eens gedaan hoor.Gelukszoekr schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:26:
Ja, maar dan was je wel een goudvis geweest. Nu ben je gewoon een frambozentaart
Over en uit. Oktober 2026 kunnen we met een extra laag eelt op de ziel aan de volgende ronde beginnen.
Totdat trump een post plaatst dat de rente naar 2% gaat en iedereen en zijn moeder gaan weer long. Dit is een beerfase, de bull fase start in 1.5 week. Misschien 2. Daarna weer 4 dagen rood en daarna 2.5 dagen groen.BTC100K2021 schreef op zondag 16 november 2025 @ 14:52:
BTC moet een flink huzarenstukje tentoonstellen om nog boven die 50WMA te closen.
Over en uit. Oktober 2026 kunnen we met een extra laag eelt op de ziel aan de volgende ronde beginnen.
Dat beslist hij niet.Severus schreef op zondag 16 november 2025 @ 14:56:
[...]
Totdat trump een post plaatst dat de rente naar 2% gaat en iedereen en zijn moeder gaan weer long. Dit is een beerfase, de bull fase start in 1.5 week. Misschien 2. Daarna weer 4 dagen rood en daarna 2.5 dagen groen.
Als we op korte termijn een veel lagere rente krijgen en/of QE dan gaan risk assets met crypto voorop eerst rekt. Want dan is er kennelijk iets gruwelijk mis aan het gaan.
Dáárna zou dat best bullish kunnen uitpakken voor risk assets en dus ook crypto.
Dus mocht dat scenario aan de orde zijn krijg je nog tijd genoeg om rustig in te stappen op lagere niveaus.
Kijk eens in de charts wat er rondom COVID gebeurde, een extreme versie van dat scenario maar het beeld is helder. Eerst alles compleet rekt, rente in één klap omlaag naar bijna 0, geldprinter aan. In de maanden daarna een bullrun van grootse proporties. BTC deed toen een x20 vanaf de bodem van 3K.
[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-11-2025 15:13 ]
Huis is net verbouwd. Daarachter boven de steenstrip plint zitten 6 stopcontacten. Achteraf weer te weinig. Die stekkerdoos die zie je normaal gesproken niet. Maar die trek ik er vaak even onderweg.Vis schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:51:
[...]
Mooie PS5 daar.. maar die stekkerdoos.. 😐🥴 kun je die niet beter wegwerken?
Schrale atser.
ATH 14 maart 2024.
Shill moody 12 maart 2024.
Daarna 3 nullen erbij achter de komma.
[ Voor 95% gewijzigd door knakworst op 16-11-2025 15:21 ]
Geef het een maandje of 6-12.
Moon richting Australië ja
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2RhuQNVpA4PXeewhpCDjzPco.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Foz3RNeYj8NLOVMYYLzZaaUO.jpg?f=user_large)
Met iedere slok gaat het allemaal wat minder goed maar dat geeft dan ook weer niets, allemaal ruis en long term natuurlijk.
When 6 BitCoins romhack?
Hopelijk deze week wat meer groen op de kaarten maar de weekly close ziet er echt zwaar belabberd uit plus de wereld is een instabiele geitenbende.
Ach ja we zien het allemaal wel weer.
Heb je nu serieus alleen dat glas? Dat is het foute glas. Smaakt je bier slecht door!!!FrambozenTaart schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:11:
Wel genieten hoor, helemaal gaar uit de nachtdienst, koud Karmelietje, huisje op 22 graden en rustig coins aan het accumuleren.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Met iedere slok gaat het allemaal wat minder goed maar dat geeft dan ook weer niets, allemaal ruis en long term natuurlijk.
When 6 BitCoins romhack?
Hopelijk deze week wat meer groen op de kaarten maar de weekly close ziet er echt zwaar belabberd uit plus de wereld is een instabiele geitenbende.
Komt uit de nachtdienst he. Ik zou het zelfs uit een soepkom prima vinden voor net even dat lichte roesje.Severus schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:14:
[...]
Heb je nu serieus alleen dat glas? Dat is het foute glas. Smaakt je bier slecht door!!!
Ontopic. Zec nog steeds geen dump
/f/image/a5dCvxTQW3s9JBUPPrLLVuZl.png?f=fotoalbum_large)
Dus pas ik gewoon even het lijntje aan, want ik ben erg flexibel en zo makkelijk gaat dat:
/f/image/NSv43lcJNMAQHZSZNmGn3ef7.png?f=fotoalbum_large)
En dat is dan een bullish ascending triangle. Hopelijk pakt ie ook zo uit.
Flexibele zondag middag trading, zulke fenomenen zijn gewoon helemaal mooi.Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:24:
Het willekeurige blauwe lijntje dat bij mijn bias aansloot biedt voor de 5e keer weerstand, uiteraard gewoon toevallig:
[Afbeelding]
Dus pas ik gewoon even het lijntje aan, want ik ben erg flexibel en zo makkelijk gaat dat:
[Afbeelding]
heb je deze ook?FrambozenTaart schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:11:
Wel genieten hoor, helemaal gaar uit de nachtdienst, koud Karmelietje, huisje op 22 graden en rustig coins aan het accumuleren.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
When 6 BitCoins romhack?
nothing stops this train
Er bestond ook een gameboy Bitcoin wallet. Maar die website is offline helaas.FrambozenTaart schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
When 6 BitCoins romhack?
En waarom heb jij backlight op je gameboy???
Nog iets lager, dan houdt dit niveau het niet meer en is vermoedelijk 83k next.Guere schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:55:
Die weekly close valt inderdaad weinig meer van te maken. Sowieso close onder de 50w, ziet er allemaal behoorlijk slecht uit. Nu ook weer een klein dumpje gaande, op naar de $92k vanavond?
De kans dat we boven de 50w sluiten lijkt me ook bijzonder klein. Ben benieuwd of we volgende week nog een poging gaan doen, anders het is wel echt klaar.Guere schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:55:
Die weekly close valt inderdaad weinig meer van te maken. Sowieso close onder de 50w, ziet er allemaal behoorlijk slecht uit. Nu ook weer een klein dumpje gaande, op naar de $92k vanavond?
Naast de toeristische foto's uit Amsterdam had Cowen ook nog een update m.b.t. bear/bull market. Mogelijke bear target voor hem de 200w SMA. Ligt nu rond de 55k maar komt natuurlijk elke week een stukje hoger te liggen. Ben geen Cowen fluisteraar zoals sommigen hier, maar vond wel interessante post.
If #BTC closes below the 50W SMA today, then the odds of the top being in go up considerably (60-70%).
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 16 november 2025
A second close below would make the case even stronger.
We just had a death cross so if the cycle is not over, then now would be the time for the bulls to show it. If the…
Btc 420k
Eth 10k
Sol 2k
XRP 10
Usdt 5
Zijn aankopen hebben de week in ieder geval niet groen kunnen houden.
₿ig Week pic.twitter.com/a27eg6Kw4v
— Michael Saylor (@saylor) 16 november 2025
Flink wat koopkracht komt nu binnen! Hopelijk heb je gelijk!Taro schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:24:
Het willekeurige blauwe lijntje dat bij mijn bias aansloot biedt voor de 5e keer weerstand, uiteraard gewoon toevallig:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die ouwe mafklapper van een Saylor koop ook gewoon super random ongeacht de prijs, zodra hij ergens weer een sloot dollars weet los te peuteren prakt hij ze erin. Vind ik dan wel weer mooi, gewoon gas op die lolly, niet van dat benauwde.jvel92 schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:17:
Saylor lijkt de afgelopen week wel weer gekocht te hebben. Dat vertelde hij afgelopen vrijdag overigens ook al bij CNBC en dat hij morgen (maandag) bekend zal maken hoeveel. Ben benieuwd hoeveel en tegen welke prijs hij heeft gekocht.
Zijn aankopen hebben de week in ieder geval niet groen kunnen houden.
[Embed]
[Afbeelding]
De tijd zal leren of hij achteraf knetter idioot was of juist een financieel genie
Idd, risico is wel dat ie na zo vaak de bovenkant van de range te hebben getest op een gegeven moment weer eerst de onderkant gaat opzoeken. Die ligt nu rond 670 USD. Dus kijk niet vreemd op van een rode candle naar dat niveau.jeppekroezen schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:20:
[...]
Flink wat koopkracht komt nu binnen! Hopelijk heb je gelijk!
Ja, zul je zien dat ie al zijn aankopen op maandag en dinsdag heeft gedaanFrambozenTaart schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:25:
[...]
Die ouwe mafklapper van een Saylor koop ook gewoon super random ongeacht de prijs, zodra hij ergens weer een sloot dollars weet los te peuteren prakt hij ze erin. Vind ik dan wel weer mooi, gewoon gas op die lolly, niet van dat benauwde.
De tijd zal leren of hij achteraf knetter idioot was of juist een financieel genie
Niet bepalen.zwembroek schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:22:
Als we die complacency bounce krijgen naar de 111k (deadcross) of de 200 Day (van welk niveau we die ook maar krijgen) dan zou ik toch maar op de sell knop drukken en daar niet gaan roepen we are so back.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/1gnInsIkPSYwXTBqEIJgtdLz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7Vt3DlrlqtPN1y0bKYsVzKwx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YMqtlPXhPRQAZDV8ARhljewW.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HeMJqi1dwmFuR4aG633STX4z.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zbVJWxlJuulXFJVwx3aPbcDR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/C1LFq7EyXhsBGYAz4RXZlVsV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xQUkwtv1pakbYB8rUzx7FZPV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yYiwvpdwvNlOEw7BoTsFg2rB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yZlZy2zGtcyUe8Thlc51kOg5.avif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EJjIss8WAEbppLuGqPe1pEV8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vO7es2F02zkV2ztGp6TGyfq1.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CCDvwhUyfbLGYDX0UWDbxaU8.png?f=fotoalbum_large)