Dan moet je je sats verkopen aan de grote jongens.WhySoSerious schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:57:
Dit is toch niet leuk meer...
En schoon. Binance zakken weer gevuld. Nu kunnen we weer up.
Ik blijf erbij, onder de 98k is het klaar. Blijven we daarboven zit er nog best een toetje in..Guere schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:01:
[...]
Tsja, snap dat het als ruis kan worden uitgelegdDesalniettemin zitten we helaas nog steeds heel dichtbij belangrijke omslagpunten. Lijntjes die je liever niet gebroken ziet worden. Dit is wel echt het moment dat ik eindelijk sterkte wil zien van BTC, zeker wanneer goud/zilver het weer zo extreem goed doet. BTC blijft het laten afweten. Dan voelen dit soort moves niet goed.
Als het puur liq. hunt was dan is $101.6k echt het laagste dat 'ie nu moet gaan. Maar op een gegeven moment moet dat hunten ook gewoon een keer klaar zijn en de hele bende weer definitief omhoog.
over tijd vervagen die levels en lijntjes. En goud gaat gewoon een lower high neerzetten. Daarna gaat er gewoon weer 500$ af. Zou daar niet teveel naar kijken.Guere schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:01:
[...]
Tsja, snap dat het als ruis kan worden uitgelegdDesalniettemin zitten we helaas nog steeds heel dichtbij belangrijke omslagpunten. Lijntjes die je liever niet gebroken ziet worden. Dit is wel echt het moment dat ik eindelijk sterkte wil zien van BTC, zeker wanneer goud/zilver het weer zo extreem goed doet. BTC blijft het laten afweten. Dan voelen dit soort moves niet goed.
Als het puur liq. hunt was dan is $101.6k echt het laagste dat 'ie nu moet gaan. Maar op een gegeven moment moet dat hunten ook gewoon een keer klaar zijn en de hele bende weer definitief omhoog.
Vind de correlatie iig met stonks helemaal prima. Verder van elkaar kan het niet liggen. Laat die stonks maar een dikke blowoff krijgen, dan kunnen wij weer verder.
Sowieso ben ik benieuwd naar nieuwe data usa. Als die shutdown eindelijk stops, dan komen er weer reports, en ik gok dat oa job reports etc er erg sappig uit gaan zien
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We worden weer lekker kapot gemanipuleerd
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dump ik mijn LTC en ICP hier op respectievelijk -10 en -15%?Darrell schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:07:
Kap eens met dat sellen boys.
Of wacht ik tot morgen om mijn sell low te doen op -20 en -30%?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nubtrix schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:13:
[...]
Dump ik mijn LTC en ICP hier op respectievelijk -10 en -15%?
Of wacht ik tot morgen om mijn sell low te doen op -20 en -30%?
BITCOIN IS DUMPING HARD AHEAD OF THE GOVERNMENT SHUTDOWN VOTE TODAY
BLACKROCK IS SELLING $BTC
BINANCE IS SELLING $BTC
WINTERMUTE IS SELLING $BTC
OVER $1 BILLION DUMPED IN JUST 25 MINUTES.
HUGE MARKET MANIPULATION IS HAPPENING BEHIND THE SCENES RIGHT NOW.
Zie hier, maximale manipulatie
BINANCE IS SELLING $BTC
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat is nog t enige mooieFrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:42:
[...]
Wel mooi dat deze reactie ook gepind is
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik zie.alleen CAPS LOCK.sjorremans schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:24:
BINANCE IS SELLING $BTC
Blackrock doet verder alleen wat de klanten doen.
En die jagen de boel straks weer up.....sjorremans schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:24:
BINANCE IS SELLING $BTC
Of niet
Ach ja, het kan altijd erger. Zoals dat je dorp ineens opgeheven wordt. Of de slowchat.
Gelukkig hebben we elkaar nog.
Hou elkaar even vast...
Hou elkaar even vast...
[ Voor 12% gewijzigd door Darrell op 12-11-2025 17:44 ]
Het is maar geld inderdaadDarrell schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:43:
Ach ja, het kan altijd erger. Zoals dat je dorp ineens opgeheven wordt. Of de slowchat.
Hou elkaar even vast...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Darrell schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:43:
Hou elkaar even vast...
Ja, zelfs Cowen is in town. @anti elppa je kan je idool de hand gaan schudden! En dan zeggen dat 'ie een mafklapper is.
Poh, is het altseason in the room with us now? Wat een ellende weer.
@Alpina zeker nu aan de groenteburger ipv biefstuk?
Had idd een uitnodiging in de mail. Geen zin in boormachines en zo. Als btc 6 cent was, was ik wel gegaanGuere schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:55:
[...]
Ja, zelfs Cowen is in town. @anti elppa je kan je idool de hand gaan schudden! En dan zeggen dat 'ie een mafklapper is.
Deze vandaagDon Guacamole schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:59:
Hier aan het droge brood met tartaar speciaal... Het houdt niet over. Kan geen warme hap meer vanaf.Don Guacamole schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:59:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FZkAPonmxSXo8zeS23uI35gN.jpg?f=user_large)
Ook een vervelende weak-hand opgelopen gister, bovenkant keihard tegen een stuk staal aan geklapt. Zit totaal geen kracht meer in, zal wel een botje gekneusd of gebroken zijn.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Je kan die peuken opwarmen zodat je een warme hap hebt.FrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:06:
[...]
Hier aan het droge brood met tartaar speciaal... Het houdt niet over. Kan geen warme hap meer vanaf.
[Afbeelding]
Ook een vervelende weak-hand opgelopen gister, bovenkant keihard tegen een stuk staal aan geklapt. Zit totaal geen kracht meer in, zal wel een botje gekneusd of gebroken zijn.
mooi man, alweer die weak handjes eruit schudden, let's goooo!
nothing stops this train
Bushalte schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:47:
[...]
Het is maar geld inderdaad
[Afbeelding]
Vooral blijven roepen. Zelfs als we op 28k staan. Even de weak hands eruit schudden. Bullish!Kol Nedra schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:09:
mooi man, alweer die weak handjes eruit schudden, let's goooo!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Op 28k ben ik zeker bullish iddzwembroek schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:22:
[...]
Vooral blijven roepen. Zelfs als we op 28k staan. Even de weak hands eruit schudden. Bullish!
Ik ook. Dan verkoop ik de hamsters van mijn dochters voor Bitcoin.
Heb je niet tegen de nieuwe overhead deur aan geslagen?FrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:06:
[...]
Hier aan het droge brood met tartaar speciaal... Het houdt niet over. Kan geen warme hap meer vanaf.
[Afbeelding]
Zo slecht heb jij het nu ook weer niet. Ik zie zelfs snoep. Hier gelukkig nog een tomaat in een groentetuintje 'gevonden' onderweg naar het werk anders was het weer droog brood.FrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:06:
[...]
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Die is nog niet vervangen, hij zit wel 'dicht'.elektriekert schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:28:
[...]
Heb je niet tegen de nieuwe overhead deur aan geslagen?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7Fnq1H1M6QtzEjvm7lmwFR6w.jpg?f=user_large)
Beetje pur, niks meer aan doen.
De geintjes inmiddels alweer helemaal zat. Collega's die wegduiken als je aan komt rijden enzo. Maarja dat hoort erbij en gaat nog wel een half jaar door, of in ieder geval tot iemand anders iets vernield.
Ff doorbijten dus.
Als Bitcoin nou ff 420k zou doen kon ik mooi met pensioen maar dat zit er voorlopig ook niet in blijkbaar.
Het valt niet mee allemaal.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/pP0rnnRu1G0zv1aM3MqZk5hl.gif?f=user_large)
voor mij is dit gewoon 1 groot spelletje, daar heb je altijd winners en losers....
lijkt erop dat we in het verkeerde team zitten op dit moment
nothing stops this train
Och is maar net hoe je het bekijkt. Als je gelooft dat Bitcoin nooit meer boven de 126k komt dan ziet het er somber uit idd. Dat zou kunnen natuurlijk, persoonlijk gok ik van niet.Kol Nedra schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:39:
[Afbeelding]
voor mij is dit gewoon 1 groot spelletje, daar heb je altijd winners en losers....
lijkt erop dat we in het verkeerde team zitten op dit moment
Als het in de tussentijd lager gaat hoef je ook niet zoveel te doen, behalve wat bijkopen.
Dusja ergens ook wel prima zo en lekker relaxed.
zwembroek schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:27:
[...]
Never ever financial advice...
Aangezien het tegenovergestelde gebeurt, gaan we in Depricember up.Joosie200 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:38:
Woensdag gehaktdag. Voor pasta rekteroni.
Tot zover uptober en moonvember.
Circle bijna weer op IPO prijs, de cirkel is rond.
MSTR handelt weer tegen een discount: 0,99x de BTC NAV. Dat is normaal bearmarket terrein.
Op saylortracker is een nieuw tabje toegevoegd waar alle senior notes en preffered stocks staan genoemd. Nog steeds moeilijk te volgen.
https://saylortracker.com/?tab=credit
MSTR handelt weer tegen een discount: 0,99x de BTC NAV. Dat is normaal bearmarket terrein.
Op saylortracker is een nieuw tabje toegevoegd waar alle senior notes en preffered stocks staan genoemd. Nog steeds moeilijk te volgen.
https://saylortracker.com/?tab=credit
[ Voor 86% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-11-2025 18:55 ]
Een bloemetjesbordMrFX schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:34:
[...]
Zo slecht heb jij het nu ook weer niet. Ik zie zelfs snoep. Hier gelukkig nog een tomaat in een groentetuintje 'gevonden' onderweg naar het werk anders was het weer droog brood.
[Afbeelding]
Gelukkig hebben we de beelden nog...FrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:38:
[...]
Die is nog niet vervangen, hij zit wel 'dicht'.
[Afbeelding]
De geintjes inmiddels alweer helemaal zat. Collega's die wegduiken als je aan komt rijden enzo. Maarja dat hoort erbij en gaat nog wel een half jaar door, of in ieder geval tot iemand anders iets vernield.
Ff doorbijten dus.
Als Bitcoin nou ff 420k zou doen kon ik mooi met pensioen maar dat zit er voorlopig ook niet in blijkbaar.
Gewoon gas geven als je een collega ziet!FrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:38:
[...]
[Afbeelding]
Ff doorbijten dus.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/U28nJDopD7nHebsAzEcxvb8o.gif?f=user_large)
En wederom. 
https://x.com/cryptonobler/status/1988630970665238864?
https://x.com/cryptonobler/status/1988630970665238864?
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 12-11-2025 19:44 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Deze tweet wordt regelmatig gerecycled, al vaker exact dezelfde tweet gezien.
Nou ja, bijna dezelfde tekst dan
[ Voor 7% gewijzigd door Mr Ronman op 12-11-2025 19:51 ]
MANIPULASIE VAN DE HOOGSTE ORDE! AL ONZE PFJES GAAN DOOR T PUTJE! AL ONZE RENDAMANTEN VERDAMPT!
Heb je wel de instructievideo voor je eerste werkdag bekeken?FrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:38:
[...]
[Afbeelding]
Ff doorbijten dus.
Naar een tweet van 1 of andere druktemaker op een oligarchisch propaganda platform.
Frozen-North schreef op woensdag 12 november 2025 @ 19:57:
[...]
Heb je wel de instructievideo voor je eerste werkdag bekeken?![]()
[YouTube: Forklift Driver Klaus english subtitles]
Geef mij dan maar wat olibollenFrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 20:05:
[...]
Naar een tweet van 1 of andere druktemaker op een oligarchisch propaganda platform.
Dat zit wel Schnorr.
Komt net deze voorbij op tv: The Big Bang Theory, The Bitcoin Entanglement Episode aired Nov 30, 2017
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tlOgk0i0nhOCDka2rrSsRRF8.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tlOgk0i0nhOCDka2rrSsRRF8.jpg?f=user_large)
Hoeveel hamsters zijn dat?zwembroek schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:27:
[...]
S.McDuck schreef op woensdag 12 november 2025 @ 20:14:
Hoeveel hamsters zijn dat?
Gewoon tijdens een nachdienst iemand anders te grazen nemen, terwijl ze met de heftruck buiten zijn ff die deur een stukje laten zakkenFrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:38:
[...]
[Afbeelding]
Ff doorbijten dus.
Twee goudhamsters.
Troy en Ounce.
Strategy gaat volgens mij een relatief grote aankoop bekend maken a.s. maandag vanuit de opbrengst van STRE in Europa (7k) en de andere instrumenten en dan vooral STRC (noteert al dagen rond de peg van 100 dollar). Kan tot wel 10k bitcoin oplopen. We gaan het zien. Elke strohalm is welkom voor deze hodler haha
Bijna de 100k gehaald!
o, wacht.
10.000 Bitcoin is niets.Magpie schreef op woensdag 12 november 2025 @ 20:34:
Strategy gaat volgens mij een relatief grote aankoop bekend maken a.s. maandag vanuit de opbrengst van STRE in Europa (7k) en de andere instrumenten en dan vooral STRC (noteert al dagen rond de peg van 100 dollar). Kan tot wel 10k bitcoin oplopen. We gaan het zien. Elke strohalm is welkom voor deze hodler haha
Met een bekende wiskundige berekening (1 BTC = 1 BTC) kom ik tot de volgende conslusie:
10.000 BTC = 10.000 BTC
FrambozenTaart schreef op woensdag 12 november 2025 @ 21:15:
[...]
Met een bekende wiskundige berekening (1 BTC = 1 BTC) kom ik tot de volgende conslusie:
10.000 BTC = 10.000 BTC
ZEC
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Privacy is the precondition for many of our freedoms. It’s the point at which government and corporate reach end and our individual freedoms and self-sovereignty begin. As our lives have moved online, privacy’s become a rare, vanishing commodity.
— Tyler Winklevoss (@tyler) 12 november 2025
That’s why we founded Cypherpunk… https://t.co/PD38Id90pg
SOL pair +250%, snel wegklikken
https://coinmarketcap.com...with-dollar58m-investment
Soon ZCASH Strategy
edit dit was een grap maar er komt dus echt een aandeel uit donderdag
[ Voor 31% gewijzigd door Pinsa op 12-11-2025 22:05 ]
Alleen de hamsters?fiets, auto, kledingkast, schoonmoeder , …. Beetje out of the box denken?zwembroek schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:27:
[...]
Edit: de gemiddelde schrale atser SC Bitcoin nerd heeft natuurlijk geen schoonmoeder (meer)
[ Voor 15% gewijzigd door brothermaynard op 12-11-2025 22:03 ]
Waarom zou je als die hamsters 28k waard zijn?brothermaynard schreef op woensdag 12 november 2025 @ 22:02:
[...]
Alleen de hamsters?fiets, auto, kledingkast, schoonmoeder , …. Beetje out of the box denken?
Edit: de gemiddelde schrale atser SC Bitcoin nerd heeft natuurlijk geen schoonmoeder (meer)
Holidays pump loading.JUST IN: 🇺🇸 Top US business executives to attend private dinner at White House with President Trump tonight:
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 12 november 2025
• NYSE
• Nasdaq
• JPMorgan
• BlackRock
• Morgan Stanley
• Goldman Sachs
Was de tweet inderdaad. Ze gaan een Saylortje doen met zec?Pinsa schreef op woensdag 12 november 2025 @ 21:54:
[...]
SOL pair +250%, snel wegklikken
https://coinmarketcap.com...with-dollar58m-investment
Soon ZCASH Strategy
edit dit was een grap maar er komt dus echt een aandeel uit donderdag
Ik denk dat Trump de opgebouwde voorraad van deze bedrijven 1 op 1 wil swappen tegen de $Trump & $MELANIA.
Ik denk eerder met $EpsteinS.McDuck schreef op woensdag 12 november 2025 @ 22:36:
[...]
Ik denk dat Trump de opgebouwde voorraad van deze bedrijven 1 op 1 wil swappen tegen de $Trump & $MELANIA.

Waar is onze positiviteits-huistrol eigenlijk? Dagen rondjes rijden?
ByteMe_ schreef op woensdag 12 november 2025 @ 23:00:
[...]
[Afbeelding]
Waar is onze positiviteits-huistrol eigenlijk? Dagen rondjes rijden?
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/oCJXfReUpU4KB1NJtMTGdTav.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/x5h26YJfBLUAyNIyNf7wwxW6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UyVg2Ng0o5QdE3cT6xxbKCNi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gZGsuAnujK6lV5K6isSZ8gvM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ucKT5tdvfo9DkLVXxTBFxAKA.jpg?f=fotoalbum_large)