Zijn fans lezen alleen de headline “Trump maakt einde aan shutdown”. Gaan er volledig aan voorbij dat het slechts gaat om de handtekening op het papiertje. Het laatste stapje in zelfveroorzaakte ellende. Maar goed, zolang de wereldhandel grotendeels in dollars gaat heeft de VS nog niet zoveel te vrezen. Buiten de binnenlandse welvaart distributie problemen dan.anti elppa schreef op donderdag 13 november 2025 @ 07:41:
[...]
nee gok van niet, hij is 1 vd redenen juist waarom de shutdown er was, net als de vorige tijdens zijn 1e termijn
Maar ja daar doet niemand iets aan.
Zo slecht is deze SC ook weer niet, hoe graag de tegenhangers van Stonks-SC dat doen laten vermoeden.TakutoRadiance schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:07:
Ik ben echt in shock over hoe aardig iedereen reageert op deze kwestie van noodel1988, chapeau!
Viel best mee. De jetlag in het doorgaan was betrekkelijk harder dan in het terugkeren. Die hebben we dan natuurlijk ook gewoon weg gedronken.sh4d0wman schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:18:
@BootjeVaren voor het drinken ...
[Afbeelding]
De kater komt later:
[Afbeelding]
Kut eind vliegen he?
Wiki: Pig Butchering Scamnoodel1988 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 07:55:
Kennen jullie dit platform?
https://www.cryoworkvip.com
Via tip hier begonnen met traden maar bij withdrawal ene na andere bijzondere case.
En meer ingegaan dan gewenst.
Nu weer nieuwe case met dat mijn account van standaard naar vip moet worden omgezet en extra inleg nodig heeft.
Net even wat onderzoek gedaan naar het platform (had ik vooraf moeten doen) en nodige red flags gevonden.
Helemaal dat ook niet voorkomt op tweakers.
Ik had wel ook op YouTube van cryowork gehoord maar kan het ook niet vinden op google maar misschien vaker zo met crypto?
Graag jullie input scam of legit?
Dank
Dus kan het maar 1 kant op. In assets. Moon soon.
ja, 3 vanaf de top, maar we hebben na 2 lower lowes nu nog wel kans op een higher low zolang we boven de (afgerond) 99K blijven.BTC100K2021 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:48:
Smerige lower highs op de 4H, gelukkig is het alleen maar ruis.
Zolang we nog schuren met de wma50 vind ik het goed.
[ Voor 8% gewijzigd door Acidrain op 13-11-2025 08:53 ]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Klopt, zonder weekly close onder de 50WMA is de bull case nog in tact.Acidrain schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:52:
[...]
ja, 3 vanaf de top, maar we hebben na 2 lower lowes nu nog wel kans op een higher low zolang we boven de (afgerond) 99K blijven.
Zolang we nog schuren met de wma50 vind ik het goed.
Maar echt lekker ziet het er niet uit.
[ Voor 5% gewijzigd door noodel1988 op 13-11-2025 09:02 ]
Zou ik persoonlijk wel uitzoeken/regelen ja!noodel1988 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:00:
Ik heb ook ID moeten uploaden, moet ik deze ergens blokkeren? Om id fraude te voorkomen?
Waar kan ik dat vinden? Enig idee?TakutoRadiance schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:02:
[...]
Zou ik persoonlijk wel uitzoeken/regelen ja!
Edit
Slachtoffer hulp gebeld
Rijbewijs blokkeren en nieuwe aanvragen en Fraudehelpdesk bellen.
[ Voor 19% gewijzigd door noodel1988 op 13-11-2025 09:14 ]
:strip_exif()/f/image/oWvSPO1zeAJTo3vnXkYP7nqZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Met beetje Google zou je een heel eind moeten kunnen komen.
[ Voor 27% gewijzigd door Wispe op 13-11-2025 09:08 ]
Je kan 'm uiteraard bij de gemeente ongeldig laten maken en een nieuwe aanvragen. Natuurlijk kunnen ze nog steeds je persoonlijke informatie op de ID gebruiken, maar hij zal dan in ieder geval geen officiële check meer passeren.noodel1988 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:00:
Ik heb ook ID met selfie moeten uploaden, moet ik deze ergens blokkeren? Om id fraude te voorkomen?
Overigens lijkt mij dat alleen nodig als je het documentnummer niet hebt zwartgelakt voor de upload.
Vergeet niet om ook aangifte te doen. Zal jezelf niet direct helpen maar kan wel bijdragen aan eventuele bewijslast mocht het ooit tot een (internationale) zaak komen bij de betreffende criminelen die achter de website zitten.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
@noodel1988 Dit inderdaad, sowieso aangifte doen, het lijkt zinloos maar hoe meer aangiftes hoe urgenter het ooit wordt..FrambozenTaart schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:11:
Mooie klote situatie @noodel1988. Hoop dat je nog wat van je geld terugziet maar alles wijst op een scam.
Vergeet niet om ook aangifte te doen. Zal jezelf niet direct helpen maar kan wel bijdragen aan eventuele bewijslast mocht het ooit tot een (internationale) zaak komen bij de betreffende criminelen die achter de website zitten.
En de tipgever, als dat een vriend was zou ik die ook even waarschuwen, die is misschien ook het schip in gegaan.
Als het geen vriend was kun je hem of haar misschien meenemen in je aangifte.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Memo vergeten bij een privacy coin. Niet zo handig blijkbaar.Dear User,
Thank you for reaching out to Gate.
We understand your concern and urgency surrounding your ARRR deposit with missing memo issue.
We sincerely apologize for any frustration or inconvenience this situation may have caused you. Please rest assured that our team is actively reviewing your information with the utmost care and urgency.
We truly appreciate your patience and understanding during this process. We know how important this is to you, and we are committed to providing you with an update as soon as possible.
Please kindly bear with us a little longer, and we will notify you immediately as soon as there is any feedback. If you have any further concerns, please don’t hesitate to let us know. We are here to support you every step of the way.
Best regards,
Gate Team
Al enkele dagen aan het proberen om te recoveren, zelfs met volledige filmpjes waarbij ik inlog in mijn wallet om zo de transactie te bewijzen. Kan ook bij op de stapel "Nubtrix' domme dingen van de afgelopen maand"
Puur uit interesse en begrip: Wat was de reden om hier te gaan traden ipv op een van de vele bewezen betrouwbare platforms?noodel1988 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 07:55:
Kennen jullie dit platform?
https://www.cryoworkvip.com
Via tip hier begonnen met traden maar bij withdrawal ene na andere bijzondere case.
En meer ingegaan dan gewenst.
Nu weer nieuwe case met dat mijn account van standaard naar vip moet worden omgezet en extra inleg nodig heeft.
Net even wat onderzoek gedaan naar het platform (had ik vooraf moeten doen) en nodige red flags gevonden.
Helemaal dat ook niet voorkomt op tweakers.
Ik had wel ook op YouTube van cryowork gehoord maar kan het ook niet vinden op google maar misschien vaker zo met crypto?
Graag jullie input scam of legit?
Dank
Ook nog een kleine aanvulling:Acidrain schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:15:
[...]
@noodel1988 Dit inderdaad, sowieso aangifte doen, het lijkt zinloos maar hoe meer aangiftes hoe urgenter het ooit wordt..
En de tipgever, als dat een vriend was zou ik die ook even waarschuwen, die is misschien ook het schip in gegaan.
Als het geen vriend was kun je hem of haar misschien meenemen in je aangifte.
Let goed op dat ze je niet weer met zoethoudertjes en beloftes naar binnen trekken. Wat ik heb gelezen van dit soort bedrijfjes is dat er ook ineens speciale recover aanbiedingen komen, soms ook van andere bedrijfjes die je kunnen helpen. Dus bescherm jezelf en wees extra alert omdat ze je gegevens hebben en dus altijd weer op kunnen zoeken ook onder andere namen.
Huh ben je ze kwijt ? Waarom moet er perse een memo bijNubtrix schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:36:
[...]
Memo vergeten bij een privacy coin. Niet zo handig blijkbaar.
Al enkele dagen aan het proberen om te recoveren, zelfs met volledige filmpjes waarbij ik inlog in mijn wallet om zo de transactie te bewijzen. Kan ook bij op de stapel "Nubtrix' domme dingen van de afgelopen maand"
Voorlopig wel... Gekocht aan 50 cent, dus voorlopig staan ze nog op winst (als ik ze ooit terug ziePinsa schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:38:
[...]
Huh ben je ze kwijt ? Waarom moet er perse een memo bij
Omdat iedereen deposit naar hetzelfde address waarschijnlijk, de memo maakt jouw deposit dan uniek. Op Mexc gaat het wel zonder memo, daar krijgt iedereen een persoonlijk deposit address.
Shit man hopelijk krijg je ze nog terug? Niks nieuws meer gekocht in de tussen tijd?Nubtrix schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:41:
[...]
Voorlopig wel... Gekocht aan 50 cent, dus voorlopig staan ze nog op winst (als ik ze ooit terug zie)
Omdat iedereen deposit naar hetzelfde address waarschijnlijk, de memo maakt jouw deposit dan uniek. Op Mexc gaat het wel zonder memo, daar krijgt iedereen een persoonlijk deposit address.
Arrr matey, We are currently digging around to find your treasure.
Hopelijk is het snel terecht.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik zie het nog wel goedkomen. Er moet gewoon even een echte persoon naar kijken, geen AIPinsa schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:43:
[...]
Shit man hopelijk krijg je ze nog terug? Niks nieuws meer gekocht in de tussen tijd?
ICP en LTC
Pirates together strongsh4d0wman schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:46:
Hopelijk is het snel terecht.Zulke dingen bij een coin zijn toch niet zo gebruikersvriendelijk.
[ Voor 27% gewijzigd door Nubtrix op 13-11-2025 09:56 ]
Moiety schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:57:
Even wat hopium deze donderdag dipdag morgen. De parabolische fase start nu!
[Afbeelding]
nothing stops this train
Wel balen, maar als je met een memo jezelf moet identificeren dan is er weinig over van de privacyNubtrix schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:55:
[...]
Ik zie het nog wel goedkomen. Er moet gewoon even een echte persoon naar kijken, geen AI![]()
ICP en LTC
[...]
Pirates together strong
Bedankt!Wispe schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:04:
[...]
[Afbeelding]
Met beetje Google zou je een heel eind moeten kunnen komen.
Slachtoffer hulp
Fraudehelpdesk
CMI
ID (rijbewijs) laten blokkeren.
Alleen nog even aangifte doen bij politie.
Pre-parabolic of pre-rekt?Moiety schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:57:
[Afbeelding]
Aanbevelingen van 'kennis' en zag hem voorbij komen op youtube filmpje (maar waarschijnlijk fake variant dit).Luuk schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:36:
[...]
Puur uit interesse en begrip: Wat was de reden om hier te gaan traden ipv op een van de vele bewezen betrouwbare platforms?
Had inderdaad zelf onderzoek moeten doen (wat ik normaal altijd doe).
Wat misschien nog kan helpen is de "zwembroek" methode als je direct contact hebt met die rukkers.noodel1988 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:08:
[...]
Bedankt!
Slachtoffer hulp
Fraudehelpdesk
CMI
ID (rijbewijs) laten blokkeren.
Alleen nog even aangifte doen bij politie.
Die heeft verbaal even flink huisgehouden en toen heeft hij een groot gedeelte alsnog teruggekregen. Dat was een iets andere situatie (hodler versus team), maar zou kunnen werken als laatste poging.
Versneld naar 6 cent?Moiety schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:57:
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Heb je die TechDev weerMoiety schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:57:
[Afbeelding]
Haha. Hier een uitleg van de chart door ai:
De chart manifesteert een quaternair halving-geankerde macro-fractale superpositie van elliottiaanse sub-waves binnen een log-periodieke power-law singularity (LPPLS) regime, met fase-overgangen gedetecteerd via een propriëtaire Business Cycle Signal (BCS) — een stochastisch gedempte harmonische oscillator gekoppeld aan macro-liquidity M2-β correlatie en on-chain HODL-wave entropy.
Huidige topologische positie:
- Post-halving τ+19M (τₕ = Apr 2024), binnen de pre-parabolische accumulatie-manifold (PPAM) → kritieke transitie naar parabolische blow-off hyperboloid (PBOH).
- BCS ∈ [0.42, 0.48] → subkritisch regime, nog Δt ≳ 60–90 dagen verwijderd van Pi-Cycle Top Indicator (PCTI) divergentie (111DMA/350DMA × 2 crossover) enzovoort
Nee oké dat dacht ik al, dan klopt het wel.Moiety schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:12:
[...]
De chart manifesteert een quaternair halving-geankerde macro-fractale superpositie van elliottiaanse sub-waves binnen een log-periodieke power-law singularity (LPPLS) regime, met fase-overgangen gedetecteerd via een propriëtaire Business Cycle Signal (BCS) — een stochastisch gedempte harmonische oscillator gekoppeld aan macro-liquidity M2-β correlatie en on-chain HODL-wave entropy.
- Post-halving τ+19M (τₕ = Apr 2024), binnen de pre-parabolische accumulatie-manifold (PPAM) → kritieke transitie naar parabolische blow-off hyperboloid (PBOH).
- BCS ∈ [0.42, 0.48] → subkritisch regime, nog Δt ≳ 60–90 dagen verwijderd van Pi-Cycle Top Indicator (PCTI) divergentie (111DMA/350DMA × 2 crossover) enzovoort
Moiety schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:12:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat is toch mooi. Ik denk dat hij door het gros van zijn volgers ook niet echt serieus wordt genomenGuere schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:11:
[...]
Heb je die TechDev weerDie maakt inderdaad al jaren pure hopium plaatjes. Zodra het ene scenario niet is uitgekomen verzint hij gewoon weer een nieuw hopium plaatje met bolletjes en rondjes op zogenaamd belangrijke punten
Moiety schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:12:
[...]
Mand versie: oerend hard rektMoiety schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:12:
[...]
Zij zien verder niets he. Ze zien een inkomende transactie in hun wallet met memo. Dat adres kan je verder niet traceren, je kan geen transacties of balance ervan terugvinden. Alles is shielded by default bij Arrr (t.o.v. Zcash waar je optioneel kan shielden).BTC100K2021 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:06:
[...]
Wel balen, maar als je met een memo jezelf moet identificeren dan is er weinig over van de privacy
Werkt altijd!BTC100K2021 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:10:
[...]
Wat misschien nog kan helpen is de "zwembroek" methode als je direct contact hebt met die rukkers.
Die heeft verbaal even flink huisgehouden en toen heeft hij een groot gedeelte alsnog teruggekregen. Dat was een iets andere situatie (hodler versus team), maar zou kunnen werken als laatste poging.
Heb wat zec. When pump twin brothers?Nubtrix schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:28:
[...]
Zij zien verder niets he. Ze zien een inkomende transactie in hun wallet met memo. Dat adres kan je verder niet traceren, je kan geen transacties of balance ervan terugvinden. Alles is shielded by default bij Arrr (t.o.v. Zcash waar je optioneel kan shielden).
Ik weet nog dat arrr een uurtje boven zec stond op cmc, 2021 ergens. Printscreens hiervan naar vrienden en familie, ondertussen natuurlijk niets verkocht. Dag later stuikte alles in elkaar. Mooie tijden.
Nubtrix schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:38:
[...]
Ik weet nog dat arrr een uurtje boven zec stond op cmc, 2021 ergens. Printscreens hiervan naar vrienden en familie, ondertussen natuurlijk niets verkocht. Dag later stuikte alles in elkaar. Mooie tijden.
[Afbeelding]
Printscreen = verkopenNubtrix schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:38:
[...]
[Afbeelding]
Dat heb ik geleerd van die dag inderdaad (I wish
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 32% gewijzigd door Aeronaut op 13-11-2025 10:49 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Tuurlijk niet.. wie zit hier voor de tech?Gelukszoekr schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:46:
Komen er nog meer Tweakers naar Bitcoin Amsterdam?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Aanwezig, weer extra sats.Gelukszoekr schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:46:
Nice! Ik ben morgen present!
nothing stops this train
Van de Poppe komt pratenKol Nedra schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:07:
wat is er te doen daar?
Memes tentoonstellenKol Nedra schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:07:
wat is er te doen daar?
Je kunt een handtekening op je voorhoofd scoren van Ben CowenKol Nedra schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:07:
wat is er te doen daar?
Alpina gaat uit de kleren.Kol Nedra schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:07:
wat is er te doen daar?
Ik snap je fantasie wipse maar laten we het beschaafd houden. Dank
WipseAlpina schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:12:
[...]
Er is een zure maxi coffeecornerKol Nedra schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:07:
wat is er te doen daar?
Geven ze ook gratis sats weg?
Dit was een screenshot van een video opname van vorige keer. Geen tekst verder nodig.Kol Nedra schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:07:
wat is er te doen daar?
Ik begrijp ook niet waarom je daarheen zou gaan.TakutoRadiance schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:26:
En na afloop van de laatste sessie staat de boormachine brigade buiten klaar, thanks but no thanks
Is het weps of wesp?Alpina schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:12:
[...]
Om koekjes en kaas te rapsen. Euh, fijn te malen.
Als ik dat had geweten, had ik een keynote gedaan. Die Poppe en Cowen nasynchroniseren en belachelijk makenByteMe_ schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:08:
Memes tentoonstellen
Is het rapsen of raspen?BootjeVaren schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:39:
[...]
Is het weps of wesp?
Om koekjes en kaas te rapsen. Euh, fijn te malen.
Mag hier ook wel hoorGuere schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:42:
[...]
Als ik dat had geweten, had ik een keynote gedaan. Die Poppe en Cowen nasynchroniseren en belachelijk maken
Nee, ik pas wel op.Gelukszoekr schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:46:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
mooi.. kan ik een verkooporder inschieten en het vergeten tot 2029WE ARE SO BACK.
— The White House (@WhiteHouse) 13 november 2025
Assets added to the roadmap today: Plasma (XPL) and Toncoin (TON)https://t.co/lyEugQo7Cv
— Coinbase Markets 🛡️ (@CoinbaseMarkets) 13 november 2025
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Geen alts meer hierna?Aeronaut schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:59:
are we?
[X]
mooi.. kan ik een verkooporder inschieten en het vergeten tot 2029
[X]
baksteen
Don Guacamole schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:29:
[...]
Dit was een screenshot van een video opname van vorige keer. Geen tekst verder nodig.
[Afbeelding]
110, 120, 130. Geen enkel probleem. Schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen. Anders gaan we nergens heen
Hier zijn ze wezen stampen vandaag voor de uitbouw. 8 palen van 6 meter. Geen groene helaas.
[ Voor 16% gewijzigd door souljah1h op 13-11-2025 12:29 ]
yea. had niks moeten doen maar ok. aero is weer netjes onder 1$Pinsa schreef op donderdag 13 november 2025 @ 12:26:
[...]
Als in een huis… TBA duurt ook lang mooi zo,n launch in de bear
Ze zeggen 5.000 plekken te hebben en alles lijkt uitverkocht.... Kan het haast niet geloven eigenlijk dat mensen hiernaar toe gaan.Gelukszoekr schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:46:
Heb je de prijs van een kaartje gezien? Neem je satjes maar mee.becopol schreef op donderdag 13 november 2025 @ 12:32:
[...]
Ze zeggen 5.000 plekken te hebben en alles lijkt uitverkocht.... Kan het haast niet geloven eigenlijk dat mensen hiernaar toe gaan.
Two day access to the event. For those who want to network, learn about Bitcoin and experience the full conference. €321. Door price is 495 EUR.
Ga liever op vakantie met de schoonfamilie naar Landal voor die prijs /s
[ Voor 7% gewijzigd door souljah1h op 13-11-2025 12:34 ]
Rouleren soms zijn het dure lessen maar dat is acheraf…Aeronaut schreef op donderdag 13 november 2025 @ 12:29:
[...]
yea. had niks moeten doen maar ok. aero is weer netjes onder 1$
Maar we leven al weken met je mee man, blij dat je toch nog iets van je laat horen.
Rouleren kan best wel lonen. In 2 gevallen gedaan afgelopen jaar en dat heeft beter uitgepakt. Maar dat weet je pas achterafPinsa schreef op donderdag 13 november 2025 @ 12:34:
[...]
Rouleren soms zijn het dure lessen maar dat is acheraf…
Maar we leven al weken met je mee man, blij dat je toch nog iets van je laat horen.
[ Voor 9% gewijzigd door souljah1h op 13-11-2025 12:36 ]
Nou hier niet in ieder geval, goed dat het voor jou wel positief heeft uitgepaktsouljah1h schreef op donderdag 13 november 2025 @ 12:35:
[...]
Rouleren kan best wel lonen. In 2 gevallen gedaan afgelopen jaar en dat heeft beter uitgepakt. Maar dat weet je pas achteraf
https://cointelegraph.com...kchains-freeze-user-funds
Zitten toch wel wat munten tussen die we hier kennen. (BNB/SUI/SEI/ARBI/APTOS/EOS/VET/XDC/WAVES)After analyzing 166 blockchains, Bybit’s Lazarus Security Lab found 16 networks that can freeze or restrict user funds, raising questions about decentralization.
[ Voor 16% gewijzigd door souljah1h op 13-11-2025 13:07 ]
+ bijna alle grote L2's met smartcontract + alle centrale stables (usdc/usdt etc), dai nietsouljah1h schreef op donderdag 13 november 2025 @ 12:48:
Iemand dit ook meegekregen? Heb het hier niet voorbij zien komen volgens mij.
https://cointelegraph.com...kchains-freeze-user-funds
[...]
Zitten toch wel wat munten tussen die we hier kennen. (BNB/SUI/SEI/APTOS/EOS/VET/XDC/WAVES)
[Afbeelding]
Dit is volgens mij een punt waar alts/crypto als geheel nog een stap kan maken.Aeronaut schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:00:
[...]
+ bijna alle grote L2's met smartcontract + alle centrale stables (usdc/usdt etc), dai niet
Fijn dat betalingen kunt blokkeren, maar dat gaat in tegen de gedachte van Bitcoin. Waar is de balans?
Mensen willen hun eigen bank zijn, maar toch niet helemaal. Stiekem is het ook wel een lekkere gedachte dat je funds tot 100k bij de bank veilig zijn. Wij maar kloten met die ledgers.
Toen ik 13 jaar geleden in aanraking kwam met Bitcoin was het sentiment ook heel anders. Ik mis dat nog steeds. Wij dachten dat we de wereld konden veranderen, maar we sluiten ons steeds meer aan bij het bankwezen.
[ Voor 76% gewijzigd door souljah1h op 13-11-2025 13:25 ]
hoop geld, ik kon gratis gaan. Kreeg zelfs 2 dagen terug nog een reminder of ik echt echt niet wilde komen.souljah1h schreef op donderdag 13 november 2025 @ 12:33:
[...]
Heb je de prijs van een kaartje gezien? Neem je satjes maar mee.
Two day access to the event. For those who want to network, learn about Bitcoin and experience the full conference. €321. Door price is 495 EUR.
Ga liever op vakantie met de schoonfamilie naar Landal voor die prijs /s
Again, why the hell zou je daarheen gaan? en dan ook nog de black and decker crew
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Maar overheden en banken doen er ook alles aan om te voorkomen dat de wereld gaat veranderen in hun nadeel, want dan verliezen ze de controle. Dus niet alles geloven wat je leest.souljah1h schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:08:
[...]
Dit is volgens mij een punt waar alts/crypto als geheel nog een stap kan maken.
Fijn dat betalingen kunt blokkeren, maar dat gaat in tegen de gedachte van Bitcoin. Waar is de balans?
Mensen willen hun eigen bank zijn, maar toch niet helemaal. Stiekem is het ook wel een lekkere gedachte dat je funds tot 100k bij de bank veilig zijn. Wij maar kloten met die ledgers.
Toen ik 13 jaar geleden in aanraking kwam met Bitcoin was het sentiment ook heel anders. Ik mis dat nog steeds. We dachten dat we de wereld konden veranderen, maar we sluiten ons steeds meer aan bij het bankwezen.
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik snap m wel. Langs de andere kant is het ook niet mogelijk om tegen banken etc. Te zeggen ho wacht even jullie mogen geen Bitcoin kopen.souljah1h schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:08:
[...]
Toen ik 13 jaar geleden in aanraking kwam met Bitcoin was het sentiment ook heel anders. Ik mis dat nog steeds. We dachten dat we de wereld konden veranderen, maar we sluiten ons steeds meer aan bij het bankwezen.
[Afbeelding]
Dat is juist Bitcoin, voor iedereen.
Wel bijzonder dat je nu weer veel beweging ziet bij die oude schimmige coins van vroegah.
Lijkt of er toch een soort van signaal wordt afgegeven.
Zijn ze schimmig? Vroegahh had je geen/weinig pre-mine / unlocks / investeerders dit waren mensen die bouwden in "slechte tijden" niet wetende dat Bitcoin en ALTS een paar jaar later veel hoger zou staan. Vaak van hun eigen geld.Alpina schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:23:
[...]
Ik snap m wel. Langs de andere kant is het ook niet mogelijk om tegen banken etc. Te zeggen ho wacht even jullie mogen geen Bitcoin kopen.
Dat is juist Bitcoin, voor iedereen.
Wel bijzonder dat je nu weer veel beweging ziet bij die oude schimmige coins van vroegah.
Lijkt of er toch een soort van signaal wordt afgegeven.
[ Voor 7% gewijzigd door souljah1h op 13-11-2025 13:28 ]
Monero etc. Vroeger kocht je ook Bolivian marching powder via de Blockchainsouljah1h schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:26:
[...]
Zijn ze schimmig? Vroegahh had je geen pre-mine / unlocks / dit waren mensen die bouwden in slechte tijden. Vaak van hun eigen geld.
Bedoelde ik met schimmig.
[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 13-11-2025 13:36 ]
Sommige mensen leren niet zo snel:
Src. https://www.khaosodenglis...pto-from-european-hacker/
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hier ook een gratis ticket gehad. Zolang ik geen Bitcoin heb maak ik me niet zo'n zorgen. Wel eens leuk om veel van die sprekers eens in het echt te zien, en verder misschien nog wat leuke merch oppikken, of een nieuwe walletanti elppa schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:22:
[...]
hoop geld, ik kon gratis gaan. Kreeg zelfs 2 dagen terug nog een reminder of ik echt echt niet wilde komen.
Again, why the hell zou je daarheen gaan? en dan ook nog de black and decker crew
Ja, bestond er maar een protocol dat veilig en schaalbaar is, decentraal, met build in IDs, protocol level DeFi, community build (geen VCs), fair launch, geen premine, optionele privacy, revoke & recover functionaliteit.souljah1h schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:08:
[...]
Pfff, bestond zoiets maar zeg... had je al die andere meuk niet meer nodig.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/1AjmIm3ITEGIiryyLCckvPKq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9zrYaBecAgc2DghbQZekrfaY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iQnH5JYPnmULIUZfkDBY4nBD.jpg?f=fotoalbum_large)