Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op woensdag 12 november 2025 @ 03:36:
Je zou toch verwachten dat er een keer echte beweging in komt.
* Stukfruit mompelt een beetje in zichzelf: not today Fruit, not today...
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ze zei me ook dat er een eind aan zou komen omdat het zo niet langer door kan gaan.
Bitcoin dus hé?
Dat zit wel Schnorr.
Heb ik even gemist, gaat mij vaak te snel dit topic.Pinsa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 22:13:
[...]
Die is even uitgelogd, toen alles dipte hebben mensen niet zo leuk gereageerd![]()
@Coldcat Het gaat je goed pik!
zonde dat @Coldcat er niet meer is. The old school crew moet blijven!
Dus doe lief tegen elkaar! Beetje kritisch zijn mag maar hou het beleefd.
RustaaghAlterBridge schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 01:41:
Ik checkte net even mijn tas ADA… Geen goed idee voor het slapen. Een maat van mij weet zeker dat die shitcoin de $5 gaat halen deze bull, dus komst goed.
**EDIT**Flexible, scalable, now solid $ADA pic.twitter.com/Rbmq5zmdhk
— Grayscale (@Grayscale) 7 november 2025
Zie dat ook de XRP boys een plekje krijgen.
Real-world utility, made tangible $XRP pic.twitter.com/IG4IdM9mKn
— Grayscale (@Grayscale) 7 november 2025
[ Voor 16% gewijzigd door Gipsy King op 12-11-2025 09:12 ]
Hoog tijd dat we weer eens een niveautje met overmacht verbreken. Niet van die laffe pumpjes die dan meteen weer verkocht wordentomtom901 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:34:
107k$ is level to break.
De laatste tijd valt mij wel op dat die ETF inflows niet de koers weerspiegelen, dus dan zal de handel in de ETF aandelen zelf los te staan van het aankopen van de onderliggende daadwerkelijke bitcoins?Numbers schreef op woensdag 12 november 2025 @ 06:38:
Maandag was bijzonder qua etf flows. 1,2 miljoen positief en gisteren was weer als van ouds![]()
[Afbeelding]
Of het bedrag is te laag om echt invloed te hebben op de koers dat kan ook.
[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ronman op 12-11-2025 09:44 ]
tomtom901 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:34:
107k$ is level to break.
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
Als er meerdere dagen of weken achter elkaar fors wordt ingekocht, dan ga je het uiteindelijk wel merken zodra de ETFs meer Bitcoins moeten gaan kopen. Maar zelfs dan merk je het inderdaad nooit direct.Mr Ronman schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:43:
De laatste tijd valt mij wel op dat die ETF inflows niet de koers weerspiegelen, dus dan zal de handel in de ETF aandelen zelf los te staan van het aankopen van de onderliggende daadwerkelijke bitcoins?
Of het bedrag is te laag om echt invloed te hebben op de koers dat kan ook.
Het bedrag van gisteren klinkt best aardig, maar in de afgelopen 24 uur was de trading volume op Bitcoin $60 miljard. Op dat grote geheel valt het dan wel een beetje weg. Tegelijkertijd: over een langere periode positieve inflow bij de ETFs zegt natuurlijk ook wel iets over het sentiment. Als zij grof inkopen zullen ze niet de enige zijn, alleen zijn zij een makkelijke groep om te volgen.
Dit wordt een ban voor @tomtom901.
Ik vraag me alleen af in hoeverre dit alles is om winsten te pakken of handelen. Zonder bron of bewijs heb ik steeds meer het idee dat dit puur is om positie te pakken en de markt te gaan reguleren. We maken van crypto Wallstreet 2 en de 'dreiging' is weer onder controle. Tenslotte wordt dit allemaal opgekocht door de instanties die ook de fiatwereld en geldpers controleren.Guere schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:51:
[...]
Als er meerdere dagen of weken achter elkaar fors wordt ingekocht, dan ga je het uiteindelijk wel merken zodra de ETFs meer Bitcoins moeten gaan kopen. Maar zelfs dan merk je het inderdaad nooit direct.
Het bedrag van gisteren klinkt best aardig, maar in de afgelopen 24 uur was de trading volume op Bitcoin $60 miljard. Op dat grote geheel valt het dan wel een beetje weg. Tegelijkertijd: over een langere periode positieve inflow bij de ETFs zegt natuurlijk ook wel iets over het sentiment. Als zij grof inkopen zullen ze niet de enige zijn, alleen zijn zij een makkelijke groep om te volgen.
<Aluhoedje weer af, moon!>
Ik denk vooral dat het sentiment wordt beinvloed inderdaad. Gisteren 500 miljoen positief, dan kan dat wel een gevoel aanwakkeren dat er nog meer in zit deze week.Guere schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:51:
[...]
Als er meerdere dagen of weken achter elkaar fors wordt ingekocht, dan ga je het uiteindelijk wel merken zodra de ETFs meer Bitcoins moeten gaan kopen. Maar zelfs dan merk je het inderdaad nooit direct.
We dansen een beetje heen en weer, allemaal niet zo spannend, maar heb wel het idee dat er binnenkort een mega move aan zit te komen.
Overigens @Darrell had ik al afscheid genomen van ICP - breakeven, had er meer van verwacht, maar ga er niet mee blijven zitten, blijft natuurlijk een schijtmunt. Heb wel mn positie in LTC uitgebreid. 24K incoming. Of 60$, kan ook.
Gezien mn beeld nog niet bloedrood is van memes, ga ik er vanuit dat we nog boven de 100k zijn. Even Tradeview openen, spann0nd!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
FVG toegereden, weinig volume.. ik zie het nog niettomtom901 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:34:
107k$ is level to break.
Never ever financial advice...
Is de overheid alweer open ofzo in de USA
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Sinds je (een deel) verkocht hebt ben je in je berichten vooral bearish gericht. Misschien is het onbewust, maar het valt me op. De markt bepaald, achteraf weten we wie er gelijk hadWispe schreef op woensdag 12 november 2025 @ 10:26:
Ik zie niet waar jullie zo enthousiast om worden?
Dit vind ik niets.
Onbewust inderdaad, maar dit soort pumpjes zien we toch vaker?Numbers schreef op woensdag 12 november 2025 @ 10:39:
[...]
Sinds je (een deel) verkocht hebt ben je in je berichten vooral bearish gericht. Misschien is het onbewust, maar het valt me op. De markt bepaald, achteraf weten we wie er gelijk had
Nee, als je een beetje TA kennis hebt zie je dat dit totaal anders is.Wispe schreef op woensdag 12 november 2025 @ 10:40:
[...]
Onbewust inderdaad, maar dit soort pumpjes zien we toch vaker?
Vanaf hier in 1 streep door naar ATH.
Heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat de koers nu doet. Ik open Tradingview 1 a 2 keer per weekWispe schreef op woensdag 12 november 2025 @ 10:40:
[...]
Onbewust inderdaad, maar dit soort pumpjes zien we toch vaker?
Don Guacamole schreef op woensdag 12 november 2025 @ 10:42:
[...]
Nee, als je een beetje TA kennis hebt zie je dat dit totaal anders is.
[...]
[...]
De markt en de charts (BTC) zijn niet echt bullish, ofwel?Numbers schreef op woensdag 12 november 2025 @ 10:39:
[...]
Sinds je (een deel) verkocht hebt ben je in je berichten vooral bearish gericht. Misschien is het onbewust, maar het valt me op. De markt bepaald, achteraf weten we wie er gelijk had
https://www.telegraaf.nl/...or-politie/104411291.html‘Bitcoin-queen’ wordt van bed gelicht door politie
De 47-jarige Qian Zhimin is dinsdag veroordeeld tot een gevangenisstraf van elf jaar en acht maanden. De vrouw van Chinese afkomst hoorde haar vonnis voor fraude in de Engelse hoofdstad Londen. Zhimin stal miljarden van landgenoten, trok ermee naar het Verenigd Koninkrijk en leefde er een luxeleven. De Chinese dame richtte in 2014 een bedrijf op in haar thuisland. In drie jaar tijd wist ze meer dan 100.000 gepensioneerden te overtuigen te investeren. Ze gebruikte het geld zogezegd voor het minen – of genereren – van nieuwe Bitcoin en om te investeren in een reeks baanbrekende technologische apparaten. In werkelijkheid gebruikte ze al het geld om Bitcoin te kopen.
Ze heeft er overigens gedeeltelijk bitcoin van gekocht. En die bitcoin is nu in beslag genomen. En net zo veel waard, als wat er gescammed is van al die mensen...
https://finance.yahoo.com...trating-13-091544949.html
The theft of the 127,272 Bitcoin tokens from the LuBian Bitcoin mining pool that took place in December 2020 ranks as one of the largest crypto heists in history. The hack is likely a “state-level hacker operation” led by the US, according to the Chinese National Computer Virus Emergency Response Center, which said the quiet and delayed movement of the stolen bitcoin suggests a government-level action rather than typical criminal behavior.
Klopt, maar ik zie geen reden waarom dat niet alsnog zou kunnen komen, binnenkort. Persoonlijk ben ik wat dat betreft best een beetje bullish. Of naïef, dat kan ook.kazzzdafke schreef op woensdag 12 november 2025 @ 11:21:
[...]
De markt en de charts (BTC) zijn niet echt bullish, ofwel?
Snap deze niet helemaal, je plaatst midden in een candle support? En als er iets juist aantrekkelijk is nu om op te zoeken dan is het de liquidity onder die berg wicks. Als we dus naar beneden afketsen is dat het eerste target ipv support.Moiety schreef op woensdag 12 november 2025 @ 10:08:
Ik zie een hoop support..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar dat slaat toch eigenlijk als een tang op een varken? In de context van een chart kijk je toch naar de informatie voor je en niet wat "alsnog zou kunnen komen, binnenkort"?Moiety schreef op woensdag 12 november 2025 @ 11:59:
[...]
Klopt, maar ik zie geen reden waarom dat niet alsnog zou kunnen komen, binnenkort.
Ik zocht een plaatje bij jouw eerste opmerking. Die plaats ik maar niettomtom901 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:01:
[...]
Maar dat slaat toch eigenlijk als een tang op een varken? In de context van een chart kijk je toch naar de informatie voor je en niet wat "alsnog zou kunnen komen, binnenkort"?
Plaatjes zijn niet van mij (zie naam linksboven), maar ik zie maandelijks, wekelijks en dagelijks support. Dat wilde ik graag even delentomtom901 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:00:
[...]
Snap deze niet helemaal, je plaatst midden in een candle support? En als er iets juist aantrekkelijk is nu om op te zoeken dan is het de liquidity onder die berg wicks. Als we dus naar beneden afketsen is dat het eerste target ipv support.
eerst kans op pensioenWhySoSerious schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:09:
Laatste kans om ETH onder de 3558 USD te kopen!
Everyone holding XRP will retire before 2026. It's inevitable.
— XRPee (@XRPee3) 10 november 2025
WhySoSerious schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:09:
Laatste kans om ETH onder boven de 3558 USD te verkopen!
Het eerste is dat er vooruitgang is in wetgeving vanuit senaat om bitcoin en ethereum onder het regime van toezicht op commodities te plaatsen en uit de SEC sfeer. In de kern verschuift dan toezicht van primaire focus op bescherming consument naar focus op goede en ongestoorde marktwerking. Dus voor beurzen kan dit wel meer impact hebben. Er is brede steun, toch verwacht ik dit pas richting Q2 2026. Voor nu is de signaalwerking belangrijk, bitcoin wordt door wetgevers gezien als commodity net als goud en daarmee is er verdere erkenning en acceptatie als collateral mogelijk.
Over signaalwerking gesproken: na de verrassende aankondiging van JP Morgan om bitcoin als collateral te accepteren vanuit institutionele klanten begin 2026, gaat sofi bank nog een stevige stap verder. Klanten met een bankrekening daar kunnen in de bankomgeving crypto als btc, eth en sol aankopen, bewaren met op achtergrond service vanuit een custodian (vergelijkbaar met etf) en verkopen. Dit verlaagt de drempel om bitcoin in te zetten als spaarvehikel enorm. Stel je voor dat je standaard een deel van je salaris zonder verder omkijken via je vertrouwde bank en bankapp kunt wegzetten. Ik weet voor velen hier niet nodig, maar voor mainstream adoptie een mijlpaal. Andere banken moeten volgen. Even voor de duidelijkheid: dit is er nu bij sofi bank, geen vaag plan of belofte.
Het gaat hard nu, de inbedding en institutionalisering van bitcoin.
Zelf weten. Hfsp.Don Guacamole schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:59:
BTC 104K, LFG!!!
We dansen een beetje heen en weer, allemaal niet zo spannend, maar heb wel het idee dat er binnenkort een mega move aan zit te komen.
Overigens @Darrell had ik al afscheid genomen van ICP - breakeven, had er meer van verwacht, maar ga er niet mee blijven zitten, blijft natuurlijk een schijtmunt. Heb wel mn positie in LTC uitgebreid. 24K incoming. Of 60$, kan ook.
Prima ontwikkeling inderdaad. Alleen betekend dat niet dat we in 2026 geen bearmarket krijgen. Mogelijk zitten we al in de Bitcoin beer vanaf 6 oktober.Magpie schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:54:
Ik zal mogelijk weer te bullish zijn, maar er zijn afgelopen weken toch weer een tweetal belangrijke momenten voor bitcoin (en ok @almelo15 ook zeker voor ethereum, eerlijk is eerlijk).
Het eerste is dat er vooruitgang is in wetgeving vanuit senaat om bitcoin en ethereum onder het regime van toezicht op commodities te plaatsen en uit de SEC sfeer. In de kern verschuift dan toezicht van primaire focus op bescherming consument naar focus op goede en ongestoorde marktwerking. Dus voor beurzen kan dit wel meer impact hebben. Er is brede steun, toch verwacht ik dit pas richting Q2 2026. Voor nu is de signaalwerking belangrijk, bitcoin wordt door wetgevers gezien als commodity net als goud en daarmee is er verdere erkenning en acceptatie als collateral mogelijk.
Over signaalwerking gesproken: na de verrassende aankondiging van JP Morgan om bitcoin als collateral te accepteren vanuit institutionele klanten begin 2026, gaat sofi bank nog een stevige stap verder. Klanten met een bankrekening daar kunnen in de bankomgeving crypto als btc, eth en sol aankopen, bewaren met op achtergrond service vanuit een custodian (vergelijkbaar met etf) en verkopen. Dit verlaagt de drempel om bitcoin in te zetten als spaarvehikel enorm. Stel je voor dat je standaard een deel van je salaris zonder verder omkijken via je vertrouwde bank en bankapp kunt wegzetten. Ik weet voor velen hier niet nodig, maar voor mainstream adoptie een mijlpaal. Andere banken moeten volgen. Even voor de duidelijkheid: dit is er nu bij sofi bank, geen vaag plan of belofte.
Het gaat hard nu, de inbedding en institutionalisering van bitcoin.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
yanbe!
nothing stops this train
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Oke, ik zie de zaken anders maar meer inbreng is altijd goed en leidt mogelijk tot nieuwe inzichten.Moiety schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:12:
[...]
Plaatjes zijn niet van mij (zie naam linksboven), maar ik zie maandelijks, wekelijks en dagelijks support. Dat wilde ik graag even delen
Misschien een te Limburgse uitspraak danMoiety schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:10:
[...]
Ik zocht een plaatje bij jouw eerste opmerking. Die plaats ik maar niet.
En LTC naar $420 graag
Haha prachtig. Moet een genot zijn om daar in te rijden. Als ik met mn cryptomobiel ga heb ik exact t zelfde gevoel. Wel net een ander geluid, dat dan weer wel.
Mooie targets maar laten we 107 -> 111 -> 116 doenNubtrix schreef op woensdag 12 november 2025 @ 13:58:
Een dode kat naar 116k voor btc en 4k voor eth zou nice zijn.
En LTC naar $420 graag
Daar ging mijn opmerking niet over. Het ging over de bearisch houding sinds zijn verkoop.kazzzdafke schreef op woensdag 12 november 2025 @ 11:21:
[...]
De markt en de charts (BTC) zijn niet echt bullish, ofwel?
Puur TA niet, eerder zijwaarts. Samen met wat onchain indicatoren kan het een signaal zijn dat we aan het bodemen zijn.
BootjeVaren schreef op woensdag 12 november 2025 @ 14:47:
Net terug van een 3 weken Thailand. Grootste deel van de bags al geloosd voor ik vertrok. Daar genoeg blow-off tops gezien echter nog niet in crypto.
BootjeVaren schreef op woensdag 12 november 2025 @ 14:47:
Net terug van een 3 weken Thailand. Grootste deel van de bags al geloosd voor ik vertrok. Daar genoeg blow-off tops gezien echter nog niet in crypto.
[ Voor 4% gewijzigd door Don Guacamole op 12-11-2025 14:58 ]
FTFYDon Guacamole schreef op woensdag 12 november 2025 @ 14:58:
105K LFG! Nog 315 te gaan!
Ah nice
Hij zat in Bangcock.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
https://www.instagram.com/p/DOYyWnFkbUL/
https://www.instagram.com/p/DPGjH_ZEjkR/
BootjeVaren schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:18:
Deze 2 reels vatten mijn reis goed samen:
https://www.instagram.com/p/DOYyWnFkbUL/
https://www.instagram.com/p/DPGjH_ZEjkR/
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
TakutoRadiance schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:10:
[...]
Ah niceis het eindelijk "Show your steering wheel wednesday"?
Anders jinx je het weer he
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hmmmmmm.. Mijn alert dus net niet triggered. Ik ga echt of wat mijn levels moeten bijstellen naar paar dollar onder of boven cfr TP en SL.
/f/image/4wsufXuKkZUYp6mqLC0NxHG1.png?f=fotoalbum_large)
En in hindsight was het belangrijk!
[ Voor 26% gewijzigd door kazzzdafke op 12-11-2025 15:52 ]
Dus we moeten voortaan voordat hun ochtend begint gaan verkopen?knakworst schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:58:
In de ochtend verkopen die yankees sowieso. Als je geluk hebt kopen ze daarna de dip.
Ziet er sowieso niet zo goed uit. Gelukkig hebben ik nog talloze conserven met knakworsten indien de Russische autocraat op het verkeerde knopje zou duwen. En mijn rukbunker uiteraard.knakworst schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:58:
In de ochtend verkopen die yankees sowieso. Als je geluk hebt kopen ze daarna de dip.
[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 12-11-2025 17:20 ]
Be like the og btc whale. Gebruik btc om eth te verzamelen.S.McDuck schreef op woensdag 12 november 2025 @ 10:25:
@almelo15 alleen nog een verdubbeling nodig en dan al een ATH! De flipping is nabij![]()
Flipping over 1 jaar of over 10, komen zal die.
https://x.com/JoshwaaaDix...tRSfNG8a5oN-RhEmUuEg&s=19
eth, The world's computer
Wat heb ik nu weer misdaan 😅ByteMe_ schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:10:
Kunnen die kut yanks niet eens buitengesloten van crypto?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Voorheen met leverage zag je je winst duidelijk middels de gesloten posities, maar op Bybit vind ik niet zo snel een duidelijk overzicht voor Spot orders.
Ja bij trade history zie je het, maar als een buy/sell order verdeelt is over meerder orders, hoe doe je het dan? Iedere keer een average berekenen? En dan niet vergeten je fees mee te rekenen etc.?
Ik heb het nu even simpel gedaan:
Waarde USDC portfolio vandaag - waarde USDC portfolio gisteren = $ winst
En dat is op zich wel werkbaar, maar is dat de meest handige manier?
[ Voor 4% gewijzigd door Remy!!!! op 12-11-2025 16:31 ]
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch
Je bent in pattaya geweest?BootjeVaren schreef op woensdag 12 november 2025 @ 14:47:
Wel mooi dat deze reactie ook gepind isByteMe_ schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:10:
Kunnen die kut yanks niet eens buitengesloten van crypto?
allemaal ruis. De orderboeken omhoog en omlaag zijn zo ongekend dun dat zelfs alle schrale atsers hier in dit topic samen de prijs kunnen bewegen. ff voor wat perspectief, 450btc tot 115k op coinbase pro.......Wat er nu gebeurd is gewoon wat daytraders die naar gele lijntjes aan het zoeken zijn.Guere schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:55:
Oef wat een extreem slechte 4h candle dit. Hopelijk was het puur weer die stomme liquiditeit hunten, maar man man wat een baggerperformance van BTC
Word tijd dat er richting gekozen word
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
WhySoSerious schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:57:
Dit is toch niet leuk meer...
Tsja, snap dat het als ruis kan worden uitgelegdanti elppa schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:58:
allemaal ruis. De orderboeken omhoog en omlaag zijn zo ongekend dun dat zelfs alle schrale atsers hier in dit topic samen de prijs kunnen bewegen. ff voor wat perspectief, 450btc tot 115k op coinbase pro.......Wat er nu gebeurd is gewoon wat daytraders die naar gele lijntjes aan het zoeken zijn.
Word tijd dat er richting gekozen word
Als het puur liq. hunt was dan is $101.6k echt het laagste dat 'ie nu moet gaan. Maar op een gegeven moment moet dat hunten ook gewoon een keer klaar zijn en de hele bende weer definitief omhoog.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/H7NXw3YGYvYs3BqTX3vlNKz6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LQznzHjRGOcCWGxH0xeWzwQy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/3DKcNH9OYDQGLLlUUiiGwX3x.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iCMICQMlrgfcdNqlA7haARua.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Na7lKWqU6qFs4L0qgeU03wC6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D0n3Zry3tfXyXQjoaaBnBHFQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o6ROMWU7KiDXHgYxI6eUXsBG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qLqqwaHqshwcDcteiLPPNuBR.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/EjxV7mB9o3BxDtTJKLer8jZq.png?f=fotoalbum_large)