M'n BTC Trade potje staat nu op 0BTC. Heb net de knoop door gehakt, en de helft van de BTC naar m'n cold wallet verstuurd, en de andere helft verkocht. Had helaas een lopende positie die aardig in de min stond, maar so be it. Had geen zin om de komende weken(/maanden?) funding fees te betalen in de hoop dat BTC nog een flinke spurt omhoog maakt.
Sinds maart was ik begonnen met het handmatig traden, en door de maanden veel geleerd, maar ik was toch iets te hebberig in de hoop dat ik nog makkelijk meer kon vergaren. Want m'n laatste trade zat ik al te twijfelen om die te starten of alles te verkopen

Achja lessons learned
Uiteindelijk de hoeveelheid BTC van m'n trade potje verdubbeld dankzij traden en een beetje DCA. Al met al niet slecht voor een beginner
De BTC die ik heb omgezet naar USDC ga ik de komende maanden traden op SPOT, en de helft van de winst omzetten naar BTC, en doorsluizen naar een Sub account. Mocht BTC toch nog een flinke spurt omhoog maken, en ik heb tegen die tijd wat BTC verzameld van de winst, dan verkoop ik het rond die tijd mogelijk nog wel voor wat extra winst.
Zodra het einde van de bear in zicht is, dan zet ik weer een zooi Fiat om naar BTC, en ga ik weer door met BTC Perp traden.
Kom maar op met de trein gemist memes