[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 59 60 Laatste
Acties:

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Wispe schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:26:
Waarom wordt hier best vaak aan godslastering gedaan?

Niet dat ik gelovig ben, maar het valt me wel op.
Oh, is het echt zoveel dan? Ik zeg heel af en toe zelf ook wel eens godver of jesus fuck ofzo, maar in dit topic valt het toch wel mee?

Tijdens de afgelopen 25 dagen in het hele reeks #31:
6x "gvd"
3x "godverdomme"
2x "godver"
3x "jezus"

Gemiddeld om de twee dagen dus een keertje een van die termen. Gezien de performance van Bitcoin voelt dat nog als weinig _O- Of mis ik nu wat bekende scheldwoorden? :)

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Guere schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:38:
[...]

Oh, is het echt zoveel dan? Ik zeg heel af en toe zelf ook wel eens godver of jesus fuck ofzo, maar in dit topic valt het toch wel mee?

6x "gvd"
3x "godverdomme"
2x "godver"
3x "jezus"

Gemiddeld om de twee dagen dus een keertje een van die termen. Gezien de performance van Bitcoin voelt dat nog als weinig _O- Of mis ik nu wat bekende scheldwoorden? :)
Dank! _/-\o_

They who buy the dip, deserves the rip.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:26:
Waarom wordt hier best vaak aan godslastering gedaan?

Niet dat ik gelovig ben, maar het valt me wel op.
Ik zie Satoshi nergens belachelijk gemaakt worden. Maar als je dat wel ziet kun je natuurlijk gewoon op de rapparteerknop drukken.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
[...]

6x "gvd"
3x "godverdomme"
2x "godver"
3x "jezus"

Verhip
Potjandorie

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

6x "gvd"
3x "godverdomme"
2x "godver"
3x "jezus"

Het kan een gevoelig dingetje zijn voor iemand die gelovig is en meeleest. Dat is mijn punt. :)

IRL zei ik een keer zonder te nadenken ‘godverdomme’ tegen een Christen en dat werd niet echt in dank afgenomen.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:26
Wispe schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:42:
[...]

Het kan een gevoelig dingetje zijn voor iemand die gelovig is en meeleest. Dat is mijn punt. :)

IRL zei ik een keer zonder te nadenken ‘godverdomme’ tegen een Christen en dat werd niet echt in dank afgenomen.
Er zijn al voor minder "heilige" oorlogen begonnen.

En net daarom:

Sorry, don't care a single f*ck

Never ever financial advice...

• Alpina
  • Nu online
[...]

Maat van mij had een klus in de ‘bible belt’
Kwam ergens smorgens al een godnondeju uit.
Kon gewoon zijn spullen de werkbus ingooien en vertrekken hoor _O-

Dus klopt wel, wel offtopic.

Ontopic:

@Aeronaut nog iets lopen? Hopelijk wat positief nieuws…

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:15
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xip6C_DdwBbVna7qbXjQ1IBdWL8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YRDSiAKF5cz61ixOK7TauqiY.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Wispe
  • Niet online
Alpina schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:45:
[...]

Maat van mij had een klus in de ‘bible belt’
Kwam ergens smorgens al een godnondeju uit.
Kon gewoon zijn spullen de werkbus ingooien en vertrekken hoor _O-

Dus klopt wel, wel offtopic.

Ontopic:

@Aeronaut nog iets lopen? Hopelijk wat positief nieuws…
Sorry Taro.

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 16:33

Aeronaut

PF sinds TOP '24

@Alpina @zwembroek C'est La Vie

Vakantie achter de rug. Lekker genoten van zon, zee en all Inclusive.
Porto -80% en als ik niks deed was het +20%.

Doet het pijn? ckers

Toekomst? geen idee, beetje hopeloze actie geweest achteraf terwijl alle data wel voor je was.. onderbuik gewoon niet gevolgt

Exit? Waarschijnlijk onderstaande... dus een kleine 3.5x 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TekpzISiaZm5cO83lCUcTAfhqVo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gvTYW7pd4MUOUP6jnmLCfdpg.png?f=fotoalbum_large

dus ja. heb niks gelezen afgelopen weken en komende periode even hiberneren totdat xpl boven 0.60 is ofzo. beetje hopeloze uitzicht tbh

en als aero juist nu gaat vliegen voor whatever reden is het wel de kers op de taart na zo lang dobberen -O-

[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 11-11-2025 13:35 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• kazzzdafke
Nieuwe kans op een trade is mogelijk de sweep van de Monday lows.
Hebben we nog niet gehad, dus alertje daar geplaatst. Wel even kijken want op de hogere timeframes kunnen we makkelijk naar 102k of zelf 96k duiken (de trend is your friend).

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yzsylq2Rz6nKsSUJ3E4-qooj-4k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dIxum7gaRkL06XdUnUBNL0b1.png?f=user_large

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Dinsdag rektdag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pinsa
  • Laatst online: 16:15

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 06:28:
[...]

hersenloos gebeuren dus ook op X, juist in europa gaat het dus niet werken omdat je dan dus niets meer aan kan toonen met dat soort muntjes. Blijkbaar snappen die lui niet hoe het hier in de EU werkt
Jep, er worden ontzettend veel conclusies (en gehandeld) getrokken op basis van wat headliners. Ik had nu al zoiets van: dit is toch al oud nieuws?
Travel rule en andere bijbehorende zaken gelden al gewoon etc.

Er zijn gewoon ontzettend veel mensen op de wereld, die buiten hun eigen land om, niet begrijpen wat er zich in de rest van de wereld afspeelt.

Daarnaast schijnt ZEC ook niet helemaal private te zijn. Zoals ik het begreep moet je daarvoor ook een aantal juiste opeenvolgende handelingen doen om het ook daadwerkelijk private te laten zijn.

Maar ach, sell the news. Er moet iets leven binnen crypto om de boel te pompen >:)

• Wispe
  • Niet online

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/peBvtq0OfJbH2f7MJPv5tbFStn4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NiDdTT6GyunNsWhkPHa4ftKh.gif?f=user_large

Aan de andere kant, die paar procentjes die er vandaag vanaf zijn gegaan...

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcTTkV0_zXDyotmamEB88wpzzRU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/agckvflRD7OcPTXsetNHsqIe.png?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
TakutoRadiance schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 13:56:
[...]

[Afbeelding]

Aan de andere kant, die paar procentjes die er vandaag vanaf zijn gegaan...
Mij waren keiharde groene palen beloofd aan het eind van het jaar.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:15
Wispe schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 14:00:
[...]

Mij waren keiharde groene palen beloofd aan het eind van het jaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CADf102GCLPTKw3TcP5Vd-YWeco=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/19B2p6rALDZSapvmBMlhkAvf.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:17
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWoKOZxKZgfOX6ujuwUOsBdifUk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jm9zrotj7AW0m5SB9000rOFS.jpg?f=fotoalbum_large

Bittie does not care. Tick tock...

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:53
Heb ICP en LTC gekocht, dus die run is ook op zijn einde, jongens.
Also, 9 van mijn 10 laatste trades zijn faliekant misgelopen dus ik verwacht dat nu door te zetten.

Nog een fijne dinsdag.

• kazzzdafke
kazzzdafke schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 13:31:
Nieuwe kans op een trade is mogelijk de sweep van de Monday lows.
Hebben we nog niet gehad, dus alertje daar geplaatst. Wel even kijken want op de hogere timeframes kunnen we makkelijk naar 102k of zelf 96k duiken (de trend is your friend).
there we go

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
ff zien of we na het geel bouncen of niet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqDBSLgbtiiJqTDrekYGPQtYtX4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LkptQHJ2OHrvN6j1CD3lGXE5.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 14:25:
[...]

ff zien of we na het geel bouncen of niet

[Afbeelding]
De hittekaart :D

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nubtrix schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 14:19:
Heb ICP en LTC gekocht, dus die run is ook op zijn einde, jongens.
Also, 9 van mijn 10 laatste trades zijn faliekant misgelopen dus ik verwacht dat nu door te zetten.

Nog een fijne dinsdag.
Godver...

• ByteMe_
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Nubtrix
Sorry not sorry
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6qo9l7ce_NGR-lGQ2uGfSwKswc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xCfALZv9zkd8ONPIm4Bfjj99.gif?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:21
ik heb al 2 weken niks gekocht, krijg wel kriebels aangezien alles te goedkoop is.

maar komt eigenlijk meer door dat black friday eraan komt +Sinterklaas, dan wordt veel fiat kapot geslagen iig :)

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 11-11-2025 14:55 ]

nothing stops this train

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:17
bored...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MOVc40N5If4oHGkaquxarbgWBko=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x4Ux62fnsX7QF6XWMF12E3F8.jpg?f=user_large

• sjorremans
  • Nu online

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:21
over die AI bubbel helemaal mee eens. het is idd zo dat alles als een soort web in elkaar zit. hopelijk krijgen we nog een leuke najaars ralley maar risk is zeker aanwezig.

nothing stops this train

• Nubtrix
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:06:
[X]

over die AI bubbel helemaal mee eens. het is idd zo dat alles als een soort web in elkaar zit. hopelijk krijgen we nog een leuke najaars ralley maar risk is zeker aanwezig.
Wen LTC moon?

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:06:
[X]

Als een soort... wereldwijd web?

Dat zit wel Schnorr.

• Alpina
  • Nu online
Biefstuk vanavond

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjpnHqwsD86XDWVq4hSU0X9uacw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HOluyb3rVGyuvMGYhjeOcJpP.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Over 4 jaar.

• Wispe
  • Niet online
Is biefstuk zo duur in België ja?

• kazzzdafke

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:54:
[...]

Hele slowchat krijgt biefstuk van Alpina!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:06
Jij draait zeker de hele dag Avici!

• Alpina
  • Nu online
Don Guacamole schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:06:
[...]

Jij draait zeker de hele dag Avici!
Was inderdaad met deze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jR_gMalZTsrrDIxriS0A0eVAEnU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J6TmNz7cEgJeRBUK2vtPueJk.jpg?f=fotoalbum_large

‘Anonieme’ cryptokaart zonder fees zal het vast goed doen in Dubai :X

• kazzzdafke
Wispe schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:54:
[...]

Ja!

Heerlijk stukje Argentijnse picanha gegeten in Italië: 14 €, incl tomaatjes en gebakken aardappeltjes.
Datzelfde stukje in België: 49 €, en dan nog zonder frietjes, saus of iets extra’s.

Prijzen zijn ABSURD hier.

• sjorremans
  • Nu online
CME gap gevuld, kunnen nu wel weer up

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Wat een teleur weer die kötmunt.

• Wispe
  • Niet online
Stonks en goud ook dieprood.
Zal hopelijk goedkomen deze week als shutdown voorbij is.

• Guere
  • Nu online
Wispe schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:34:
Stonks en goud ook dieprood.
Zal hopelijk goedkomen deze week als shutdown voorbij is.
Hmm, maar de einde-aan-de-shutdown rally was toch eigenlijk gisteren al? Mooie percentages op Wall Street toen omdat gisteren al voor 99% zeker was dat 'ie zou eindigen. Op het moment dat de overheid daadwerkelijk weer open gaat is het eigenlijk oud nieuws?

Misschien wel wat extra fear/volatiliteit omdat er weer officiële cijfertjes kunnen worden uitgegeven over de banenmarkt, inflatie, etc?

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Guere schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:40:
[...]

Hmm, maar de einde-aan-de-shutdown rally was toch eigenlijk gisteren al? Mooie percentages op Wall Street toen omdat gisteren al voor 99% zeker was dat 'ie zou eindigen. Op het moment dat de overheid daadwerkelijk weer open gaat is het eigenlijk oud nieuws?

Misschien wel wat extra fear/volatiliteit omdat er weer officiële cijfertjes kunnen worden uitgegeven over de banenmarkt, inflatie, etc?
Dan hebben we over een maandje de bodem van de bear bereikt. Daarna 7 vette jaren.
Pagina: 1 ... 59 60 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!