“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 10-11-2025 18:56 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 10-11-2025 18:57 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 10-11-2025 18:57 ]
Zeker, heb gisteren weer een berg gekocht en het is mijn grootste bag. Verwacht hier in 2027 als agi er is veel van. Mijn miners staan ook elke dag qubics binnen te harken. Heb ook $qmine, dan heb je een share in een mining pool dat levert ook best wat op, hier heb ik al een x10 op te pakken 😀Don Guacamole schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:30:
@zenith en anderen, zitten jullie nog in Qubic?
Lijkt erop dat deze een bodem heeft gevonden, op 3 maanden loopt ie lekker naar beneden:
[Afbeelding]
En op 1 year zit ie ook lekker nagenoeg op zn dieptepunt:
[Afbeelding]
Ik ga denk ik een tasje halen. Risky, maar de upside is best aanzienlijk.
[ Voor 95% gewijzigd door Moiety op 10-11-2025 18:57 ]
Lekker man, ben intussen ook aan boord, alles of niets! Get rich or die trying!zenith schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:54:
[...]
Zeker, heb gisteren weer een berg gekocht en het is mijn grootste bag. Verwacht hier in 2027 als agi er is veel van. Mijn miners staan ook elke dag qubics binnen te harken. Heb ook $qmine, dan heb je een share in een mining pool dat levert ook best wat op, hier heb ik al een x10 op te pakken 😀
Of zoals Van Gaal zei; die Tot oder die Gladiolen!
Het is echt een goed project, als je ziet hoe hard er aan gewerkt wordt en het potentieel is het gewoon raar dat die op deze prijs staat. Anyway, dit is een mooie prijs om in te stappen, ik geloof hier wel in en als die een x5 doet dan heb ik een luxe probleemDon Guacamole schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:59:
[...]
Lekker man, ben intussen ook aan boord, alles of niets! Get rich or die trying!
Of zoals Van Gaal zei; die Tot oder die Gladiolen!
Als de geruchten waar zijn over de ontwikkelaar van Qubic, dan kan het best wel eens een verrassing worden!Don Guacamole schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:30:
@zenith en anderen, zitten jullie nog in Qubic?
Lijkt erop dat deze een bodem heeft gevonden, op 3 maanden loopt ie lekker naar beneden:
...
Ik ga denk ik een tasje halen. Risky, maar de upside is best aanzienlijk.
Gerucht gaat dat hij Satoshi is. Hebben we natuurlijk vaker gehoord, maar er zijn nu wel heel veel aanknopingspunten.
YouTube: Satoshi Nakamoto the True Story (Bitcoin Creator Satoshi Nakamoto's ...
Naahh, teveel complottheorie als je het mij vraagt.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Jinx op 10-11-2025 19:40 ]
Ik zal ook zeker eens $NEXA @nexamoney checken 6M marketcap en word gebouwd door Bitcoinunlimited team $BCH 👀zenith schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:54:
[...]
Zeker, heb gisteren weer een berg gekocht en het is mijn grootste bag. Verwacht hier in 2027 als agi er is veel van. Mijn miners staan ook elke dag qubics binnen te harken. Heb ook $qmine, dan heb je een share in een mining pool dat levert ook best wat op, hier heb ik al een x10 op te pakken 😀
Mr. Jinx schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:37:
[...]
Als de geruchten waar zijn over de ontwikkelaar van Qubic, dan kan het best wel eens een verrassing worden!
Gerucht gaat dat hij Satoshi is. Hebben we natuurlijk vaker gehoord, maar er zijn nu wel heel veel aanknopingspunten.
YouTube: Satoshi Nakamoto the True Story (Bitcoin Creator Satoshi Nakamoto's ...
Naahh, teveel complottheorie als je het mij vraagt.
nothing stops this train
Hmm vrij dode coin van vorige run nog (2023)r6aw schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:38:
[...]
Ik zal ook zeker eens $NEXA @nexamoney checken 6M marketcap en word gebouwd door Bitcoinunlimited team $BCH 👀
Maar wie weet, net als Qubic
Zelf hier naast Bitcoin een doldwaze mix van TAO, LTC, Avici en TIG
https://coinmarketcap.com...ight%3A-MegaETH-vs-Monad/
Hehe, daar had ik de vorige cycle wel een hoop van. Moest het toen opnemen tegen Kaspa, Kaspa werd het. Belachelijke inflatie ook qua tokenomics, dat werd hem niet.r6aw schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:38:
[...]
Ik zal ook zeker eens $NEXA @nexamoney checken 6M marketcap en word gebouwd door Bitcoinunlimited team $BCH 👀
Check hun X maar eens ze blijven bouwen staan op alle grote crypto events in de wereld, vind het wel een mooie kans 😊 maar nu stop ik weer met shillen hahaAlpina schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:53:
[...]
Hmm vrij dode coin van vorige run nog (2023)
Maar wie weet, net als Qubic
Zelf hier naast Bitcoin een doldwaze mix van TAO, LTC, Avici en TIG
[Afbeelding]
I’m all-in.
— James Wynn (@JamesWynnReal) 10 november 2025
I’m going to be completely and utterly honest here, and this is the gods honest truth.
I have sold my entire crypto portfolio (excluding long term $BTC spot that I will never sell).
And in the past few hours I have deployed all stables (30%) + and thrown it all…
Leuk, maar met dit soort aandachttrekkerij heb je 0,0 bewijs dat hij ook daadwerkelijk doet wat hij zegt. Zelfs al deelt hij een link naar z'n short weet je nooit of hij echt 100% van z'n funds in die short heeft gestoken.
Zo te zien heeft hij al 45x fout gegokt, dus nummer 46 kan er ook nog wel bij
Het wekt bij mij sowieso wantrouwen op als iemand zegt: “ and this is the gods honest truth.”Guere schreef op maandag 10 november 2025 @ 20:06:
[...]
Leuk, maar met dit soort aandachttrekkerij heb je 0,0 bewijs dat hij ook daadwerkelijk doet wat hij zegt. Zelfs al deelt hij een link naar z'n short weet je nooit of hij echt 100% van z'n funds in die short heeft gestoken.
En hij heeft geen datum genoemd. Zelfs de volgers van Nostradamus zijn preciezer over de datum van het einde der tijden.Guere schreef op maandag 10 november 2025 @ 20:06:
[...]
Dat zit wel Schnorr.
gebruikershaes schreef op maandag 10 november 2025 @ 21:19:
[...]
[Afbeelding]
Werkt toch best aardig dat groene boxjes trekken! M’n SL op een paar dollar na niet geraakt. LFG!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fKSWQ2N4qgGgx1uFS5pgi25p.gif?f=user_large)
Maar inderdaad… LFG
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Taro, werkelijk niemand bezit deze shitcoin.Taro schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:24:
ZEC test de 1D MA7:
[Afbeelding]
Er doorheen zakken -> 150 USD eraf, naar 400 USD.
Nee, klopt, de prijs steeg uit zichzelf zo enorm.Moiety schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:27:
[...]
Taro, werkelijk niemand bezit deze shitcoin.
Maar is erg leuk om mee te traden.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik bedoelde niemand van de SC’ers. Maar jouw enthousiasme werkt wel aanstekelijk. Wat is een volgende munt waar jij op let?Taro schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:29:
[...]
Nee, klopt, de prijs steeg uit zichzelf zo enorm.
Maar is erg leuk om mee te traden.
Huh? Vorige week waren er hier anders wel een flink aantal die deze shitcoin hadden... heb je dat gemist?Moiety schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:33:
Ik bedoelde niemand van de SC’ers. Maar jouw enthousiasme werkt wel aanstekelijk. Wat is een volgende munt waar jij op let?
Ja, en ik handel alleen nog maar met shitcoins die gelist zijn op Bitvavo. Na het Opsec debacle en soortgelijke munten. Daar moet je m.i. 24/7 bovenop zitten om er iets mee te verdienen…. of gewoonweg een hele goede trader zijn.Guere schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:48:
[...]
Huh? Vorige week waren er hier anders wel een flink aantal die deze shitcoin hadden... heb je dat gemist?
Het sentiment op X is dat privacy coins nu het volgende dingetje zijn. Simpelweg omdat volgens veel van die influencers op X in Europa het eea aan banden wordt gelegd mbt crypto transacties en in engeland je niet meer dan 20k aan stables mag bezitten.Moiety schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:27:
[...]
Taro, werkelijk niemand bezit deze shitcoin.
Mooie analyse. In mijn ervaring is dat “dingetje” waar jij het over hebt, meestal van zeer korte duur is. Influencers hebben over het algemeen een attention span van maximaal 2 dagen. Die 20k bezit aan stables in de UK is m.i. niet iets dat coins, die iets doen met stables, waardeloos maken (ik zit persoonlijk vol in dergelijke coins, immersoski27 schreef op maandag 10 november 2025 @ 23:19:
[...]
Het sentiment op X is dat privacy coins nu het volgende dingetje zijn. Simpelweg omdat volgens veel van die influencers op X in Europa het eea aan banden wordt gelegd mbt crypto transacties en in engeland je niet meer dan 20k aan stables mag bezitten.
Dat is het zeker! Soms kan het wat langer aanhouden als er wat officiele berichten over naar buiten komen. Wakkert het allemaal nog verder aan (tijdelijk dan). Veel informatie klopt ook niet eens, maar dat moet je soms durven loslaten.Moiety schreef op maandag 10 november 2025 @ 23:37:
[...]
Mooie analyse. In mijn ervaring is dat “dingetje” waar jij het over hebt, meestal van zeer korte duur is. Influencers hebben over het algemeen een attention span van maximaal 2 dagen. Die 20k bezit aan stables in de UK is m.i. niet iets dat coins, die iets doen met stables, waardeloos maken (ik zit persoonlijk vol in dergelijke coins, immers)
Heb in het verleden ook gewoon op algemeen sentiment zitten leverage traden. Sentiment binnen crypto kan koersen aanzienlijk laten veranderen..voor hoelang het dan ook mag duren
Soms moet je er ook niet te veel over nadenken of het allemaal wel klopt of niet. Ook al weet je zelf dat de informatie niet klopt; het gaat er om wat de rest doet en hoeveel er op handelen.
Zoveel mensen volgen de kudde (influencers), als je dat weet en je bent er op tijd bij; kun je vrij makkelijk geld ophalen.
Ben het met je eens hoor, het maakt het niet ineens waardeloos. Maar soms moet je die zaken los halen van elkaar om dom en makkelijk geld te kunnen verdienen aan de rest
Edit; lekker bericht Oski, minder bier drinken op maandagoski27 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 00:10:
[...]
Dat is het zeker! Soms kan het wat langer aanhouden als er wat officiele berichten over naar buiten komen. Wakkert het allemaal nog verder aan (tijdelijk dan). Veel informatie klopt ook niet eens, maar dat moet je soms durven loslaten.
Heb in het verleden ook gewoon op algemeen sentiment zitten leverage traden. Sentiment binnen crypto kan koersen aanzienlijk laten veranderen..voor hoelang het dan ook mag duren
Soms moet je er ook niet te veel over nadenken of het allemaal wel klopt of niet. Ook al weet je zelf dat de informatie niet klopt; het gaat er om wat de rest doet en hoeveel er op handelen.
Zoveel mensen volgen de kudde (influencers), als je dat weet en je bent er op tijd bij; kun je vrij makkelijk geld ophalen.
Ben het met je eens hoor, het maakt het niet ineens waardeloos. Maar soms moet je die zaken los halen van elkaar om dom en makkelijk geld te kunnen verdienen aan de rest
Vracht
Tracht
Strekt
Rekter
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
The only easy day is yesterday.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
hersenloos gebeuren dus ook op X, juist in europa gaat het dus niet werken omdat je dan dus niets meer aan kan toonen met dat soort muntjes. Blijkbaar snappen die lui niet hoe het hier in de EU werktoski27 schreef op maandag 10 november 2025 @ 23:19:
[...]
Het sentiment op X is dat privacy coins nu het volgende dingetje zijn. Simpelweg omdat volgens veel van die influencers op X in Europa het eea aan banden wordt gelegd mbt crypto transacties en in engeland je niet meer dan 20k aan stables mag bezitten.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Fruitmandmetbananensh4d0wman schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 06:26:
@Stukfruit ach man, een lettertje meer of minder ....
[YouTube: 19 letterwoorden Lingo]
Dat zit wel Schnorr.
Je moet als altcoiner ergens je winst vandaan halen zullen we maar zeggenanti elppa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 06:28:
[...]
hersenloos gebeuren dus ook op X, juist in europa gaat het dus niet werken omdat je dan dus niets meer aan kan toonen met dat soort muntjes. Blijkbaar snappen die lui niet hoe het hier in de EU werkt
Dat zit wel Schnorr.
sh4d0wman schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 05:45:
Saai.... dan maar een spelletje spelen.![]()
Vracht
Tracht
Strekt
Rekter
[Afbeelding]
Geloof dat het niet meer aan kunnen tonen juist de bedoeling is met dit soort muntenanti elppa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 06:28:
[...]
hersenloos gebeuren dus ook op X, juist in europa gaat het dus niet werken omdat je dan dus niets meer aan kan toonen met dat soort muntjes. Blijkbaar snappen die lui niet hoe het hier in de EU werkt
Of het verstandig is is een andere verhaal, maar niet veel anders dan bijvoorbeeld goud thuis bewaren uit het zicht van de overheid.
dom dus, je kan in nl geen kant op met die troep. Dit werkt alleen als je ooit nog eens naar een 3e wereld land verkast en niemand ook maar ergens naar kijkt.jvel92 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 07:24:
[...]
Geloof dat het niet meer aan kunnen tonen juist de bedoeling is met dit soort muntenGedeelte van je vermogen verborgen, zodat de overheid daar niet bij kan komen.
Of het verstandig is is een andere verhaal, maar niet veel anders dan bijvoorbeeld goud thuis bewaren uit het zicht van de overheid.
Kopen via een non KYC wallet, swappen en verzenden naar HW wallet, maar hoe ga je het ooit uitcashen dan?jvel92 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 07:24:
[...]
Geloof dat het niet meer aan kunnen tonen juist de bedoeling is met dit soort muntenGedeelte van je vermogen verborgen, zodat de overheid daar niet bij kan komen.
Pinsa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 07:32:
[...]
Kopen via een non KYC wallet, swappen en verzenden naar HW wallet, maar hoe ga je het ooit uitcashen dan?
als je dat doet is het het zelfde als je muntjes in een x200 leverage trade stoppen. Poef weg. De bank waar je het naar overmaakt gaat namelijk nooit approven wat de herkomst was, want dat kan jij niet aantonen met zo'n privacy coin. Dus is gewoon echt hetzelfde als je coins of private keys verliezenPinsa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 07:32:
[...]
Kopen via een non KYC wallet, swappen en verzenden naar HW wallet, maar hoe ga je het ooit uitcashen dan?
Je kunt gewoon kopen met een KYC wallet. Stuur het naar je ZEC wallet.Pinsa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 07:32:
[...]
Uitcashen: stuur het naar je wallet. Verkoop het voor BTC of USD. Stuur naar exchange en laat het uitbetalen. Zolang je de aankooptransacties hebt kun je altijd aantonen waar het vandaan komt indien nodig.
Heb je het niet op gegeven als vermogen, dan heb je wel wat uit te leggen bij de belastingdienst. Maar hetzelfde geldt voor verzwegen BTC.
(Heb zelf geen ZEC)
https://avici.money/Liripriscon schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 07:42:
Mss dat er nog een mogelijkheid komt met een debetcard?
Leuke x2 inmiddels, misschien bestel ik de kaart wel voor de meme
Dat laatste stukje is wat ik bedoel je hebt het verzwegen voor de belastingdienst, dan krijg je een mooie blauwe brief thuis met een naheffing.jvel92 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 07:44:
[...]
Je kunt gewoon kopen met een KYC wallet. Stuur het naar je ZEC wallet.
Uitcashen: stuur het naar je wallet. Verkoop het voor BTC of USD. Stuur naar exchange en laat het uitbetalen. Zolang je de aankooptransacties hebt kun je altijd aantonen waar het vandaan komt indien nodig.
Heb je het niet op gegeven als vermogen, dan heb je wel wat uit te leggen bij de belastingdienst. Maar hetzelfde geldt voor verzwegen BTC.
(Heb zelf geen ZEC)
FIFYPinsa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 07:55:
[...]
Dat laatste stukje is wat ik bedoel je hebt het verzwegen voor de belastingdienst, dan krijg je een mooie blauwe brief thuis met een naheffing + boete.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Klopt. Maar je kunt je ZEC ook gewoon aangeven bij de Belastingdienst en dan is er weinig aan de handPinsa schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 07:55:
[...]
Dat laatste stukje is wat ik bedoel je hebt het verzwegen voor de belastingdienst, dan krijg je een mooie blauwe brief thuis met een naheffing.
zolang je het maar met kyc wallet of via kyc exchange doet, anders ben je knetters hard de luljvel92 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:03:
[...]
Klopt. Maar je kunt je ZEC ook gewoon aangeven bij de Belastingdienst en dan is er weinig aan de hand
Er zijn genoeg landen waar je het uit kan geven.
De vraag is alleen: wil je ook de bijbehorende politieke situatie van die landen doorstaan? Het is in bv. Thailand als buitenstaander al een uitdaging om een niet-verdacht pakketje met normale inhoud af te laten leveren...
Dat zit wel Schnorr.
Je kan het toch ook gewoon witwassen?jvel92 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:03:
[...]
Klopt. Maar je kunt je ZEC ook gewoon aangeven bij de Belastingdienst en dan is er weinig aan de hand
Rij naar Brabant, koop een tas pillen er van, verkoop die weer op een dancefeest en je hebt cash. Die cash geef je dan weer uit aan je favoriete hobby.. zo moeilijk is t allemaal niet.
En de Lambo wordt weer ingenomen door oom agent die op last van de Belastingdienst de cash komt innen zodat de rest van de omgeving er ook iets aan heeft.Don Guacamole schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:10:
[...]
Je kan het toch ook gewoon witwassen?
Rij naar Brabant, koop een tas pillen er van, verkoop die weer op een dancefeest en je hebt cash. Die cash geef je dan weer uit aan je favoriete hobby.. zo moeilijk is t allemaal niet.
Zo is de cirkel weer zo rond als een Bitcoin
Dat zit wel Schnorr.
Don Guacamole schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:10:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Don Guacamole schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:10:
[...]
Wut? Hier geen problemen. Tip: vraag verzender een Thai telnr op het pakket te schrijven. Als ze niet weten waar het adres precies is dan bellen ze. Hier bezorgen ze zelfs nog op zondag.Stukfruit schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:10:
Het is in bv. Thailand als buitenstaander al een uitdaging om een niet-verdacht pakketje met normale inhoud af te laten leveren...
Iets naar NL sturen is wel kostbaar door belasting/invoerheffingen. Dat doe ik niet weer.
Maar je kunt van je XMR ook lekker op vakantie, hotels en vluchten met crypto betalen. Tot 10.000 hoef je cash niet aan te geven bij de douane ...
Dan heb je misschien meer geluk dan ondergetekende, want ik wil nooit meer iets te maken hebben met de douane daarsh4d0wman schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:44:
[...]
Wut? Hier geen problemen. Tip: vraag verzender een Thai telnr op het pakket te schrijven. Als ze niet weten waar het adres precies is dan bellen ze. Hier bezorgen ze zelfs nog op zondag.Nog nooit zichtbare inspectie van douane om de inhoud gezien.
Zeker, daarom zeg ik ook: er zijn genoeg mogelijkheden. Je hoeft zelfs niet genoegen te nemen met minder qua luxe. Of je het sociaal gezien wil is een tweede.Maar je kunt van je XMR ook lekker op vakantie, hotels en vluchten met crypto betalen. Tot 10.000 hoef je cash niet aan te geven bij de douane ...
Dat zit wel Schnorr.
Die lambo komt er niet vanzelf.
Die van jou heeft geen wielen?Don Guacamole schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:53:
Die lambo komt er niet vanzelf.
Dat zit wel Schnorr.
* sh4d0wman had als minime de fout gemaakt om veel politie en spacesets te kopen.
De zwarte/bruine piratensets hebben het beter gehouden.
Nee andersom, paar maanden geleden weggedaan. Dus de pump gemist waardoor ik nu legitiem hypocriet zuur mag doen over deze drek!TakutoRadiance schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:05:
[...]
Verkeerde moment "ingestapt"?
[Afbeelding]
zwembroek schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:24:
Benieuwd hoe de ICP en Filecoin fomo buyers zich vandaag voelen. Filestorage is hot zeggen ze. Vergeten voor het gemak alleen dat crypto tokens geen waarde hebben. Kijk eens naar de chart van Sandisk.
Benieuwd hoe de ICP en Filecoin fomo buyers zich vandaag voelen. Filestorage is hot zeggen ze. Vergeten voor het gemak alleen dat crypto tokens geen waarde hebben. Kijk eens naar de chart van Sandisk.
Soonkbuntu schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:39:
@anti elppa wanneer gaat die munt nu eens parabolic?
gisterenkbuntu schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:39:
@anti elppa wanneer gaat die munt nu eens parabolic?
Zoals sommige mensen hier roepen: Ik kies ook altijd de verkeerde munt, alles down, door het putje, bagholder en alles zit tegenzwembroek schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:24:
Tired of winningS.McDuck schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:59:
[...]
Zoals sommige mensen hier roepen: Ik kies ook altijd de verkeerde munt, alles down, door het putje, bagholder en alles zit tegen
No worries.S.McDuck schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:59:
[...]
Zoals sommige mensen hier roepen: Ik kies ook altijd de verkeerde munt, alles down, door het putje, bagholder en alles zit tegen
Never ever financial advice...
Benieuwd hoe de ICP en Filecoin fomo buyers zich vandaag voelen.
Doeme???kazzzdafke schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 11:02:
Doeme, kutwik.. 🤨
Ik werk al ruim 5 jaar over de grens (1 dag in de week ter plekke en verder veel via teams), heb daar een team zitten, maar deze ken ik niet. Wellicht een dialect in BE?
Ja zat in een mooi short entry 106.4k, met TP netjes op 104.7k, maar.. die wik heeft mijn SL geraakt anders had dat heel mooi geweest.
Dus eigenlijk: godverdomme = in dialiect: godverdoeme = afgekort: doeme
[ Voor 12% gewijzigd door kazzzdafke op 11-11-2025 12:03 ]
Never ever financial advice...
Can it run Doeme?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Niet dat ik gelovig ben, maar het valt me wel op.
Wat is deze... REKT dag 2.
https://www.telegraaf.nl/...e-woestijn/104141920.htmlRussische cryptomiljonair en vrouw in stukken gesneden en begraven in de woestijn
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/lXT5AuMAKZDghXRi6QZMKTuc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UAakciXT6bL2bDGOQmHb1OX9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IRTALVvonCtMLDb6f77Sv6Rq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zLWfXStwGvTBhUseeCPVKkUM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BAl1cII8aBzWjmejrA3zojx4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aOqqxSmqIQ4vUyxLOjATYYzx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BuC5DMOPdxqGLipXlGMwyuWh.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fOGfdykiEzP7dAzVtLTnm6uM.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/WlyViRPC9JxLfLh1tmOiGBlv.jpg?f=fotoalbum_large)