[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 55 56 Laatste
Acties:

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:04
bsmpower schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:13:
[...]

Komt er dan toch nog een (klein/kort) altseizoen net als vorig jaar rond deze tijd...
De BTC D is op dit moment nog te hoog daarvoor, enkele alts zullen altijd wel pumpen maar een full blown altseason op dit moment nee. Komt er een altaeason aan geen idee?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:20

Vis

BTC100K2021 schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:18:
[...]

Zolang BTC geen richting kiest rond de 50WMA gaan alts als geheel geen grove move omhoog maken.
De stelling was altijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyWRWlKmbZGZuW6G63mt6lmqJ8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gTPFltklXQma2WaRZgj0pq5c.png?f=fotoalbum_large

Als Bitcoin stilstaat kan er echt wel iets van een alt season plaatsvinden.. echter heeft Ethereum niet veel spectaculairs laten zien nadat Bitcoin de 126k heeft aangetikt..

Dus deze kortstondige opleving van alts is inderdaad wellicht fake.
Opletten dus.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
[...]

Die gedachte is precies wat ze nu willen dat veel mensen krijgen. Even wat flinterdunne orderboekjes pompen en de FOMO is weer aangewakkerd bij de mensen die nog niet "geslaagd" zijn deze cycle.

Zolang BTC geen richting kiest rond de 50WMA gaan alts als geheel geen grove move omhoog maken.
Of is het de gedachte zoals jij die hebt, dat het altseizoen er niet meer komt, en mist iedereen de trein. Vorig jaar was het ook slechts 3 weken feest voordat het weer instorte, maar wel gelijk een x4. Ben benieuwd, we gaan het zien de komende tijd wat de betere keuze was.

• bsmpower
Pinsa schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:20:
[...]

De BTC D is op dit moment nog te hoog daarvoor, enkele alts zullen altijd wel pumpen maar een full blown altseason op dit moment nee. Komt er een altaeason aan geen idee?
Heb je gezien hoe hard alts stegen vrijdag met slechts een procentje er af van de BTC.D. Ik zeg niet dat het doorzet, geen idee, maar als het gaat dan gaat het ook gelijk heel hard. De dump op alts vandaag zijn inmiddels bijna ook alweer hersteld.

• Pinsa
Vis schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:22:
[...]

De stelling was altijd:

[Afbeelding]

Als Bitcoin stilstaat kan er echt wel iets van een alt season plaatsvinden.. echter heeft Ethereum niet veel spectaculairs laten zien nadat Bitcoin de 126k heeft aangetikt..

Dus deze kortstondige opleving van alts is inderdaad wellicht fake.
Opletten dus.
Ethereum heeft idd niet veel laten zien… misschien heeft @almelo15 nog iets bullish te melden.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
ZEC gaat er ook weer voor, +25% op de 24H, nice :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EmiFplllIZhu9-ETEOjEPFnQf5c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DSe67KfVpuUN5LCasxzpbXvi.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pinsa
bsmpower schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:29:
[...]

Heb je gezien hoe hard alts stegen vrijdag met slechts een procentje er af van de BTC.D. Ik zeg niet dat het doorzet, geen idee, maar als het gaat dan gaat het ook gelijk heel hard. De dump op alts vandaag zijn inmiddels bijna ook alweer hersteld.
Tsja zoals ik al zei sommige alts zullen idd beter performen als Bitcoin, moet je wel net in de juiste zitten. Volg het narrative en de shills hier als je het erop wil wagen. Ik heb geen zin meer om het erop te wagen maar dat is mijn keuze.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:35

Chaes

#HODL

Pinsa schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:20:
[...]

Te laag bedoel je?

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
bsmpower schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:25:
[...]

Of is het de gedachte zoals jij die hebt, dat het altseizoen er niet meer komt, en mist iedereen de trein. Vorig jaar was het ook slechts 3 weken feest voordat het weer instorte, maar wel gelijk een x4. Ben benieuwd, we gaan het zien de komende tijd wat de betere keuze was.
Ockhams razor is hier je beste vriend. Het is einde cycle, dus dondert de boel gewoon in elkaar. Dat gebeurt nu toch ook?

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
[...]

Die gedachte is precies wat ze nu willen dat veel mensen krijgen. Even wat flinterdunne orderboekjes pompen en de FOMO is weer aangewakkerd bij de mensen die nog niet "geslaagd" zijn deze cycle.

Los van het feit dat dat sowieso eigenlijk niet mogelijk is met 26 miljoen muntjes. Het DAGELIJKSE aantal nieuwe muntjes is momenteel 2x zo hoog als het totaal de alts in 2021. 40.000 per dag versus 20.000 totaal in 2021.
Is dat aantal muntjes inclusief meme launchpads of exclusief?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ROhsRr7fkSYNaoCi_D1SjT27W70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oF8JViBkM0A0AIUHdpMOd06.jpg?f=fotoalbum_large

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19:11

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

oski27 schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:43:
[...]

Is dat aantal muntjes inclusief meme launchpads of exclusief?
Dat is het aantal dat CMC noemt die ze tracken:

https://coinmarketcap.com...cryptocurrencies-tracked/

Het werkelijke aantal ligt dus nog hoger.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19:11

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyOHV5NnU4Nm4zaWlxYWoyZTB0YTR2Mm42OGl2ZHUzdXBtN21rMWh0MiZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/j6uK36y32LxQs/200.gif

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:27
Weekend pump ziet er goed uit, ben benieuwd of we hem door de panty gaan trekken.

• bsmpower
kbuntu schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:37:
[...]

Ockhams razor is hier je beste vriend. Het is einde cycle, dus dondert de boel gewoon in elkaar. Dat gebeurt nu toch ook?
Het blijft een risk reward dingetje. Welke zal eerder op korte termijn een x2 doen:
- BTC die nu dicht tegen de top aan zit
- Vechain die historisch gezien eerder op de bodem zit

Hoe dan ook, ben benieuwd hoe het er over een maand bij staat. Dan weten wat de betere keuze was geweest.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:53:
[...]

Het blijft een risk reward dingetje. Welke zal eerder op korte termijn een x2 doen:
- BTC die nu dicht tegen de top aan zit
- Vechain die historisch gezien eerder op de bodem zit

Hoe dan ook, ben benieuwd hoe het er over een maand bij staat. Dan weten wat de betere keuze was geweest.
Weet je wat een goede keuze is? Stoppen met vergelijken. Knal de VET ticker in de prullenbak, achteraf is het makkelijk, maar daardoor benadruk je altijd het negatieve en het "wat als" scenario. Gewoon niet meer doen. Je kunt het.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:44:
[...]

Dat is het aantal dat CMC noemt die ze tracken:

https://coinmarketcap.com...cryptocurrencies-tracked/

Het werkelijke aantal ligt dus nog hoger.
Hmm, oke. Heb even geen tijd om het uit te zoeken, maar als ik de tijdslijn zie; denk zeker wel dat veel munten meetellen vanuit launchpad. Uiteraard zullen er nog niet genoeg meetellen omdat ze niet zullen voldoen aan bepaalde metrics. Cmc listed en tracked zijn twee verschillende dingen naar mijn idee?

Kun je dus al 95% zeker schrappen (als het al niet meer is).

Edit; heb net eens even snel zitten zoeken.
Zie op CMC dat solana veruit het grootste aandeel heeft.
Als ik bekijk hoeveel tokens er alleen al via pump zijn gelaunched dan zijn dat er bijna 14m.

Daarnaast heb je nog eens minimaal 25 andere launchpads op solana, om nog maar te zwijgen over andere chains.

Nu zijn de harde eisen vrij vraag omtrent cmc tracked; werkende block explorer en een site. Volume en mcap kan ik niet veel over vinden.
Nu is dat vrij makkelijk te manipuleren om alsnog getracked te worden. Volume bot en wat eigen geld in een meme drukken; zit je zo op 500k volume en een mcap van minimaal 500k.

Tegenwoordig kan iedereen de “dev” uithangen.

Voor mij is dat aantal muntjes een vrij verwaarloosbare statistiek…

Edit2; meen mij te herinneren dat cmc destijds ook het eea heeft aangepast; meme sector kwam erbij en er werd ineens veel meer getracked, maar dat kan ik verkeerd hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door oski27 op 09-11-2025 17:35 ]

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Zo voel ik mij nu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BIkLyn0Pxu5DMWylZvKH4jZc8i4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/itKBgSJnrm60W9zaIgqxpwtC.gif?f=user_large
(Sorry, deze ai fase is over bij mij, maar ik heb last van nog enige stuiptrekkingen)

[ Voor 6% gewijzigd door Moiety op 09-11-2025 17:41 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:14
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 17:07:
[...]

Weet je wat een goede keuze is? Stoppen met vergelijken. Knal de VET ticker in de prullenbak, achteraf is het makkelijk, maar daardoor benadruk je altijd het negatieve en het "wat als" scenario. Gewoon niet meer doen. Je kunt het.
Ja dat zou heel fijn zijn. Voor jezelf, en ook voor ons. Alvast bedankt.

• Don Guacamole
Intussen lees ik dit. Komt er weer een graties geld pump?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XrxucMDKSd_ISYXq_xuRX5wHRKk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OIE5nFMspFGH0pizrSYotY3H.jpg?f=user_large

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 21:05
Pinsa schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:29:
[...]

Ethereum heeft idd niet veel laten zien… misschien heeft @almelo15 nog iets bullish te melden.
ETH onder de 10k is Black Friday

• Pinsa
Severus schreef op zondag 9 november 2025 @ 17:56:
[...]

ETH onder de 10k is Black Friday
Over Black friday gesproken, sommige websites zijn alvast begonnen eerste koopje is al besteld :Y)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op zondag 9 november 2025 @ 17:59:
[...]

Over Black friday gesproken, sommige websites zijn alvast begonnen eerste koopje is al besteld :Y)
En de eerste offtopic reacties volgen in 3, 2, 1 ....

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:21
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:05:
[...]

Neejoh, hij heeft vast een of andere gure alt gekocht.

They who buy the dip, deserves the rip.

• Moiety
Danjel schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:07:
[...]

Neejoh, hij heeft vast een of andere gure alt gekocht.
Kun je shitcoins kopen bij de mediamarkt?

• Pinsa
Moiety schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:08:
[...]

Kun je shitcoins kopen bij de mediamarkt?
Alleen een dvd over crypto… back on topic maar weer boys

• Don Guacamole
Door die black Friday opmerking dacht ik aan de crypto cash back kaarten die je dan nog meer korting geven. Niet dat ik m heb of had maar Pluton was toen wel ff een ding hier in dit topic.
Check net de prijs, is momenteel $0,27😂😂

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05:57
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:05:
[...]

Mag ik wel alle aankopen opsommen als ik daarna vermeld dat ik met crypto heb betaald ?😌

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Deman23 schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:24:
[...]

Mag ik wel alle aankopen opsommen als ik daarna vermeld dat ik met crypto heb betaald ?😌
Alleen Lambo's, Ledgers (niet de Nano S) of shitcoins aub.

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 21:05
Don Guacamole schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:23:
Door die black Friday opmerking dacht ik aan de crypto cash back kaarten die je dan nog meer korting geven. Niet dat ik m heb of had maar Pluton was toen wel ff een ding hier in dit topic.
Check net de prijs, is momenteel $0,27😂😂
Ja hou op man. Ik heb 500 van die dingen gespaard en nu 32 van die plus.

Laatste bij de Zweedse meubelzaak gekocht met cadeaubonnen. Op de hele inrichting van de garage kleine 100 euro korting gepakt.

• Moiety
Kan iemand een poll maken t.a.v. de bitcoinprijs en/of er nog iemand in geloofd dat we een altseason krijgen dit jaar? Wie is de pollensc’er hier…

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moiety schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:30:
Kan iemand een poll maken t.a.v. de bitcoinprijs en/of er nog iemand in geloofd dat we een altseason krijgen dit jaar? Wie is de pollensc’er hier…
Lekker passieve houding, zit je in de directeursstoel? :)

Altseason niet, maar kansen met alts zeker wel, let's go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CnaSFYpKefLJuDuxkzLuC_JRcHA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sywfYXQF8RxElt1K5xxhiWTB.png?f=user_large

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:51

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewzrWruKmutz-jfDfvgsDKbqgFE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R12IlxbFvucKj0yo4EbPiTJj.png?f=fotoalbum_large

Waar kan ik me aanmelden?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Als ie hier doorheen gaat en de oude ATH haalt koop ik een nieuwe 911 Lambo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7ffN081pe36z-FT_xAv65IOD-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CKop7Fdkn6yBv8fwWLpmzavu.png?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:05:
[Afbeelding]
Kun je mee die muskmobiel inruilen
https://www.rijtautos.nl/...hini-urus-4-0-v8/3000396/

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ook lekker zo'n bericht: Iedereen blij, maar wel een voorbehoud inbouwen voordat die duidelijk is onderbouwd.

En een sigaar uit eigen doos is altijd goed, dikke inflatie door de tarriffs, maar je krijgt nu iets terug om de pijn te verzachten dus wees daar blij mee, dit is positief nieuws, toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Had ik al gezien, maar benzine is achterhaald. Is ie er ook volledig elektrisch? Anders moet ik weer naar een tankstation rijden, dat is niet praktisch.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 09-11-2025 19:15 ]

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Gewoon 2k van je eigen rekening opnemen. Klaar.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:13:
[...]

Had ik al gezien, maar benzine is achterhaald. Is ie er ook volledig elektrisch? Anders moet ik weer naar een tankstation rijden, dat is niet praktisch.
-O- Ga je dan zelf vrrr doen achter het stuur?

• Guere
  • Laatst online: 22:51
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:12:
[...]

Ook lekker zo'n bericht: Iedereen blij, maar wel een voorbehoud inbouwen voordat die duidelijk is onderbouwd.

En een sigaar uit eigen doos is altijd goed, dikke inflatie door de tarriffs, maar je krijgt nu iets terug om de pijn te verzachten dus wees daar blij mee, dit is positief nieuws, toch?
Ja het is ook gewoon dikke bullshit. Er stromen helemaal geen trillions binnen, dat bedrag is compleet uit z'n duim gezogen. En iedereen $2k geven gaat 'ie inderdaad niet doen, heeft het over "dividend" vanuit zijn tariffs. Als hij dat ooit al gaat doen is dat niet vanuit de tariffs te betalen.

Dus nee dit is niet het bullish nieuws dat mensen hopen dat het is :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:21:
[...]

-O- Ga je dan zelf vrrr doen achter het stuur?
Nee, een bromgeluid maakt mij niet per se gelukkig.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:23:
[...]

Mij wel, maar daar heb ik mijn vrouw voor.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:23:
[...]

Dan zou ik de lambo laten staan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:24:
[...]

Dan zou ik de lambo laten staan.
Revuelto he, heeft ook elektromotoren.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Moiety schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:30:
Dat kan je vast!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moonshot? 🤞
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZVeui1bpu7NyKu06Li9VJOM6j0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TFwU1Pe9CbZijaqHtcdkIFYp.png?f=fotoalbum_large

• bsmpower
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:05:
[Afbeelding]
Die heeft even een x18 gedaan in een paar maanden? 😱

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZOy--29viBAMaMZIjBTTrNiGQU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r7Bn3WAQT9ytu2jUJxHmsPBS.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MOOOON \o/ \\o o// \o/

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25
Pumpen met die zooi

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

• Guere
  • Laatst online: 22:51
Niet erg om even hier een paar uur te hangen tot CME open, $104k is waar we vrijdag waren gebleven :P Om al die CME boys maar weer ff voor te zijn...

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Nu online
Deze is ook zo mooi hè, bedankt 🙏

• Pinsa
Guere schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:58:
Niet erg om even hier een paar uur te hangen tot CME open, $104k is waar we vrijdag waren gebleven :P Om al die CME boys maar weer ff voor te zijn...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUdTmLZBNKOxMl4cKZZWlbwKUqE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uuRZTRC027Rmwsq1NDjxztC6.png?f=fotoalbum_large

• Alpina
Sterk spul die herfstbok.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:46:
[...]

Sterk spul die herfstbok.
Bitcoin gaat toch gewoon lekker? Je lijkt mijn vrouw wel.

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:36

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2qvyBWso6qRI89sTscdNhRQ4YxY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0qJmTv0b7y3FSttVIbiTi29K.jpg?f=user_large

• Alpina
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:48:
[...]

Bitcoin gaat toch gewoon lekker? Je lijkt mijn vrouw wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4S_kTw9uSU4MB0-4r6OUFWuODzs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1VwMZnmoX2uCXDdT0Ncaa8y9.gif?f=user_large

Gisteren was het veel TA met uitleg, nu alleen mooon dus vandaar het grapje ;)

Je neem het allemaal te serieus nu @Taro ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:10:
[...]

[Afbeelding]

Gisteren was het veel TA met uitleg, nu alleen mooon dus vandaar het grapje ;)

Je neem het allemaal te serieus nu @Taro ;)
Mijn vrouw neemt het allemaal te serieus en daarom kan ik weinig van anderen hebben.

Nee, ben na 28 jaar nog super blij met haar ;)

Had al mooie charts gepost, dus is allemaal solide. Moon soon.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Zou gunstig zijn, dan komt er weer meer liquiditeit in de markt :)

• Vis

Vis

Numbers schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:18:
Zou gunstig zijn, dan komt er weer meer liquiditeit in de markt :)

[X]
Zekers, en als Elon van zijn bonus van 1000 miljard ook wat satjes koopt, gaarne!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnsIkbmbNt8ljn0OkQQ30jG6D3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/azO5T3vsaJzKqFA59UNypzap.jpg?f=fotoalbum_large

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Vis schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:22:
[...]

Zekers, en als Elon van zijn bonus van 1000 miljard ook wat satjes koopt, gaarne!

[Afbeelding]
Die bonus komt pas achteraf dus weet niet of je zoveel geduld hebt :p

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Vis schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:22:
[...]

[Afbeelding]
Over 10 jaar pas.

• Alpina
Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:13:
[...]

Mijn vrouw neemt het allemaal te serieus en daarom kan ik weinig van anderen hebben.

Nee, ben na 28 jaar nog super blij met haar ;)

Had al mooie charts gepost, dus is allemaal solide. Moon soon.
Yes moon! _/-\o_ d:)b

• Don Guacamole
$LTC 24K incoming:

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:27
Een week geleden zaten we nog op 110k $ voor BTC als ik het goed heb. Toch wel ff hard gegaan in zo'n weekje, nu wel veel upside potentieel in ieder geval

• ByteMe_
  • Niet online
Crypto markt door de put met ~25% vanaf de top, er komt een 3(?)% moontje and everyone loses their mind _O- _O-

Een berg hopium dat t weer goed komt? Of vooral een berg memes hier dumpen waarna we weer hard rekt gaan?

• Wispe
  • Niet online
ByteMe_ schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:26:
Crypto markt door de put met ~25% vanaf de top, er komt een 3(?)% moontje and everyone loses their mind _O- _O-

Een berg hopium dat t weer goed komt? Of vooral een berg memes hier dumpen waarna we weer hard rekt gaan?
En dan een Litecoin die even 24k gaat doen…

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:06
ByteMe_ schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:26:

Naar mijn idee komt het ook omdat we (vooralsnog...) boven de 1W SMA50 gaan sluiten, als hij daaronder was gesloten dan had het er een stuk somberder uit gezien.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06:03
Pinsa schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:29:
[...]

Eerste opwarm ronde van eth geweest. Van 0.018 naar 0.041 eth/btc. Nu eindelijk de 0.03 aangetikt dus kunnen we binnenkort wel vertrekken naar 0.07 of iets in die richting. Zodra we daar in die buurt zitten staan alts ongetwijfeld vele malen hoger.

Btc stond in mei op een ton en staat nu op een ton. Eth stond in mei op 1500 nu op 3500. Noem het maar niks voor een coin die iedereen hier toen dood verklaarde. _O-

Graag gedaan (notities maken mag).

[ Voor 14% gewijzigd door almelo15 op 09-11-2025 22:42 ]

eth, The world's computer

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:40
LTC naar 24k?

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/cBFW8OywWicAAAAC/obama-not-bad.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Alpina
almelo15 schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:38:
[...]

Eerste opwarm ronde van eth geweest. Van 0.018 naar 0.041 eth/btc. Nu eindelijk de 0.03 aangetikt dus kunnen we binnenkort wel vertrekken naar 0.07 of iets in die richting. Zodra we daar in die buurt zitten staan alts ongetwijfeld vele malen hoger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ub9ZrcIdkeJVQ7kxILHNU2f8w98=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vK1vthpuFORc7kz8tB61VB3q.gif?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8HuELdiaj-fZGvflbyPoOPO1tQ4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/lxzQkaqb2XdskoYBnizXeVWa.gif?f=user_large

• ByteMe_
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:30:
[...]

En dan een Litecoin die even 24k gaat doen…
En XRP gaat uiteraard ook naar de $1000. Minimaal.

• Moiety
[...]

Btc stond in mei op een ton en staat nu op een ton. Eth stond in mei op 1500 nu op 3500. Noem het maar niks voor een coin die iedereen hier toen dood verklaarde. _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TpzW4agtoWTF2yUCD7xWYUSFoeA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XIbAMsP6aycewHOnfTTbFWSr.gif?f=user_large

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twD-oXIEpQXjRb_Mw0_-yTBHtBo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sYqQBIYSdAkpAgcS9Z53UpZP.png?f=user_large

eth, The world's computer

• Pinsa
[...]

Ik moet wel zeggen, ik word wel altijd bullish van je samenvattingen d:)b

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:49:
[...]

Ik moet wel zeggen, ik word wel altijd bullish van je samenvattingen d:)b
=moonboy.

• Vis

Vis

[...]

Heb je de memo gemist?

De ticker is nu LTC.

Graag gedaan.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:21
pfff ik twijfel alleen nog tussen een 5070ti of gewoon de 5080
natuurlijk is de 5080 beter, maar prijs is ook stuk hoger ;)

nothing stops this train

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
[...]

weekend bijna voorbij, na alle rekt, rode kaarsen op vrijdag blijkt dat ik toch nog wat over heb! Zelfs mn fomo muntjes zijn nog niet op 0 en het zakje eth gaat weer voor de 15e x moon. Nouja soort halve moon, maar het is een moon!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:26
Kol Nedra schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:59:
[...]

Voordeel is dat de verwarming weer wat lager kan met de 5080.

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:59:
[...]

Gewoon de 5090 nemen man, tegen de tijd dat GTA VI op de pc uitkomt kun je dan in ieder geval alles op minimum spelen ;)

En tot die tijd wat crypto minen met dat bakbeest (om het ontopic te houden he :9 )

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:42
Kijk eens aan, bearmarket laat nog even op zich wachten. Zoals ik al vermoedde

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• FrambozenTaart
  • Niet online
ScuL schreef op maandag 10 november 2025 @ 01:42:
It's like a horse race that never ends.

• kbuntu
  • Nu online
Één zwaluw maakt nog geen zomer

• Wispe
  • Niet online
ScuL schreef op maandag 10 november 2025 @ 01:42:
Zo zo. Waar gaat de top eindigen volgens jou dan?

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Allemaal ruis :9

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Pagina: 1 ... 55 56 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!