De bull is aan.BTC100K2021 schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:49:
Waar zit die 50WMA nu precies?
Iemand van de trading garde die daar antwoord op kan geven?
102.184 volgens mijn eigen geknutselde indicator op Binance.
De sfeer slaat hier wel snel om altijd. Vorige week nog was de bear begonnen en gingen we naar 70K of lager. Nu staat er weer een ATH op het menu. Het is hier een grote schizofrene bende. Ook mooi om te lezen dat iedereen het van te voren weer allemaal al lang wist 😆. Niet dat ik wil dat iedereen rekt gaat, maar ik had me al ingesteld op meer down, dus hopelijk was dit een korte opleving.
bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:07:
De sfeer slaat hier wel snel om altijd. Vorige week nog was de bear begonnen en gingen we naar 70K of lager. Nu staat er weer een ATH op het menu. Het is hier een grote schizofrene bende. Ook mooi om te lezen dat iedereen het van te voren weer allemaal al lang wist 😆. Niet dat ik wil dat iedereen rekt gaat, maar ik had me al ingesteld op meer down, dus hopelijk was dit een korte opleving.
Please tell me you sold everything, without telling me you sold everythingbsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:07:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Inderdaad kan iedereen hier behoorlijk overtuigend overkomen, maar IMHO werd vaak één of zelfs twee weekly closes onder de 50WMA genoemd als belangrijke historische markering van de bear. Ook lagere top en dal is belangrijk hiervoor, maar dan ben je al verder heen. Beide zijn niet (nog) gebeurd.
Dus - ondanks het slechte sentiment en een behoorlijke stevige drawdown - blijft de trend voor nu nog bullish op de langere timeframes. Voor mij een interessante vraag is wanneer de vierjaarscycle geïnvalideerd zou zijn, als we bij wijze van spreken in Q2 2026 nog niet in de bear zitten? Of een piek neerzetten in Q2 2026? Of...
P.S./edit: Dat maakt hodl in deze sideways bewegingen met ook nog stevige drawdowns zo moeilijk; de angst dat dit de trigger is voor een diepe bear, wat het mogelijk ook eens zal zijn... maar niemand kan de markt timen, anders zouden we allemaal al ergens op een strand liggen.
Dus - ondanks het slechte sentiment en een behoorlijke stevige drawdown - blijft de trend voor nu nog bullish op de langere timeframes. Voor mij een interessante vraag is wanneer de vierjaarscycle geïnvalideerd zou zijn, als we bij wijze van spreken in Q2 2026 nog niet in de bear zitten? Of een piek neerzetten in Q2 2026? Of...
P.S./edit: Dat maakt hodl in deze sideways bewegingen met ook nog stevige drawdowns zo moeilijk; de angst dat dit de trigger is voor een diepe bear, wat het mogelijk ook eens zal zijn... maar niemand kan de markt timen, anders zouden we allemaal al ergens op een strand liggen.
[ Voor 18% gewijzigd door Magpie op 10-11-2025 08:28 ]
nothing stops this train
Die eerste lente dag is altijd zo lekker! Blijkt de zomer regenachtig te zijn. Maar geniet wel lekker van die lente.bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:07:
They who buy the dip, deserves the rip.
Je hoopt dat dit een korte opleving is, maar je wil niet dat iedereen rekt gaat?bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:07:
Niet dat ik wil dat iedereen rekt gaat, maar ik had me al ingesteld op meer down, dus hopelijk was dit een korte opleving.
Zie je wederom de tegenstrijdigheid in je bericht?
Ik heb alles nog in Bitcoin hoor.Vis schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:18:
[...]
Please tell me you sold everything, without telling me you sold everything
Ik vind het zelf ook altijd vervelend als iemand zegt dat ie hoopt dat alts naar 0 gaan. Dus ik gun ander niet hun verlies, maar voor mezelf hoop ik op beter inkoopmoment.Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:29:
[...]
Je hoopt dat dit een korte opleving is, maar je wil niet dat iedereen rekt gaat?
Waarom hoop je dan dat dit een korte opleving is?
Flapdrol.
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:29:
[...]
Je hoopt dat dit een korte opleving is, maar je wil niet dat iedereen rekt gaat?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Je leert het nooit en gaat het nooit leren.bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:31:
[...]
Ik vind het zelf ook altijd vervelend als iemand zegt dat ie hoopt dat alts naar 0 gaan. Dus ik gun ander niet hun verlies, maar voor mezelf hoop ik op beter inloopmoment.
Laat maar.
Interessant. En wat gaan CELR, GLMR, BIFI, en XPL doenSeverus schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:00:
[...]
Hey hey hey! "analist voorspelt dat xrp naar 5000 dollar gaat" is de meest gelezen. Headline op newsbit.nl, crypto-insiders.nl, BTC direct en welke drek nog meer.
Maar ik heb besloten mijn PF wat te diversiviveren, diversifisiveren, diverfisivereuh spreidon
1 xrp = 50k
10 LTC = 240k
1 zcash = 30k
Mooie rendamenten hier!
Is toch niet zo moeilijk te begrijpen... Dat flufje Bitcoin wat ik heb zet geen zoden aan de dijk. Jij kocht toch ook liever op 16K dan 100K? Denk dat er nog genoeg mensen zijn die hopen op nog een kans.Vis schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:31:
[...]
Waarom hoop je dan dat dit een korte opleving is?
Flapdrol.
Over ledgers gesproken,Taro schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:26:
[...]
Alleen Lambo's, Ledgers (niet de Nano S) of shitcoins aub.
Laatst weer een E-mail gehad dat er databases gebreached (lekker vernederlandst )zouden zijn.
Al je crypto was nog veilig maar of je wel de firmware wilde updaten via de Lederlive applicatie door op onderstaande knop te drukken
Dikke scam weer.
Dat is wel wat ik in mijn auto doe..tomtom901 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:21:
[...]
Ga je dan zelf vrrr doen achter het stuur?
FrambozenTaart schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:24:
[...]
Mij wel, maar daar heb ik mijn vrouw voor.
Waarom schrijf je ‘E-mail’ met een hoofdletter?elektriekert schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:37:
[...]
Over ledgers gesproken,
Laatst weer een E-mail gehad dat er databases gebreached (lekker vernederlandst )zouden zijn.
Al je crypto was nog veilig maar of je wel de firmware wilde updaten via de Lederlive applicatie door op onderstaande knop te drukken.
Dikke scam weer.
Het is werkelijk waar ook nooit goed voor je he?bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:35:
[...]
Is toch niet zo moeilijk te begrijpen... Dat flufje Bitcoin wat ik heb zet geen zoden aan de dijk. Jij kocht toch ook liever op 16K dan 100K? Denk dat er nog genoeg mensen zijn die hopen op nog een kans.
Dat is niet hoe het werkt.bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:35:
[...]
Is toch niet zo moeilijk te begrijpen... Dat flufje Bitcoin wat ik heb zet geen zoden aan de dijk. Jij kocht toch ook liever op 16K dan 100K? Denk dat er nog genoeg mensen zijn die hopen op nog een kans.
Ah Leder... ganz Geil ja.elektriekert schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:37:
[...]
... de firmware wilde updaten via de Lederlive applicatie ...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:41:
[...]
Waarom schrijf je ‘E-mail’ met een hoofdletter?
Zolang het muntje elke keer de verkeerde kant opvalt wordt ik daar heel ongelukkig van ja. Iedereen maakt wel eens een foute keuze, maar daartegenover staan er dan vele goeie. ik denk dat ik bijna een 100% score heb dat mijn keuzes verkeerd uitpakken. Velen snappen niet wat dat met je doet aan de reacties te lezen.Danjel schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:43:
[...]
Het is werkelijk waar ook nooit goed voor je he?
Volgens mij waren @anti elppa en mijzelf vorige week ook bullishbsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:07:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Even ter verdediging van BSM:
Hij mag toch gewoon zeggen dat hij hoopt op een lagere prijs, om daar in te kunnen kopen zonder dat het halve topic hem belerend gaat toespreken.
Afgelopen weken genoeg posts hier geweest van mede-tweakers die aangeven verkocht te hebben of aan het verkopen zijn om lager in te kunnen kopen.
Beetje meten met twee maten dit
Hij mag toch gewoon zeggen dat hij hoopt op een lagere prijs, om daar in te kunnen kopen zonder dat het halve topic hem belerend gaat toespreken.
Afgelopen weken genoeg posts hier geweest van mede-tweakers die aangeven verkocht te hebben of aan het verkopen zijn om lager in te kunnen kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door jvel92 op 10-11-2025 08:50 ]
Maar waarom breng je jezelf dan in een positie waarbij je je dat kan laten gebeuren?bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:48:
[...]
Zolang het muntje elke keer de verkeerde kant opvalt wordt ik daar heel ongelukkig van ja. Iedereen maakt wel eens een foute keuze, maar daartegenover staan er dan vele goeie. ik denk dat ik bijna een 100% score heb dat mijn keuzes verkeerd uitpakken. Velen snappen niet wat dat met je doet aan de reacties te lezen.
Jullie zijn altijd bullishJohn245 schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:49:
[...]
Volgens mij waren @anti elppa en mijzelf vorige week ook bullish
Hij is de adolf van de grammar nazies
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Eens, al hoop ik zelf ook op lagere prijzen maar dat is een kwestie van geduld, als het nog gaat vlammen de komende maanden gun ik dat allejvel92 schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:49:
holder ook toe
Het Bitcoin netwerk verbruikt enorm veel energie maar dat valt in het niet bij wat jij wegslurpt met die eeuwig pessimistische houding van je.bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:48:
[...]
Zolang het muntje elke keer de verkeerde kant opvalt wordt ik daar heel ongelukkig van ja. Iedereen maakt wel eens een foute keuze, maar daartegenover staan er dan vele goeie. ik denk dat ik bijna een 100% score heb dat mijn keuzes verkeerd uitpakken. Velen snappen niet wat dat met je doet aan de reacties te lezen.
Met alle respect hoor maar na maanden van tips en adviezen loop je hier nog steeds te zeuren, wat wil je hier nou mee bereiken vent.
Ga vissen ofzo.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:31:
[...]
Ik vind het zelf ook altijd vervelend als iemand zegt dat ie hoopt dat alts naar 0 gaan. Dus ik gun ander niet hun verlies, maar voor mezelf hoop ik op beter inkoopmoment.
Focussen op het verkoopmoment ipv inkoopmoment. Ik heb in het begin veel slechte beslissingen genomen omdat ik zo de focus legde op lager kunnen inkopen. Probeer van te voren targets te bepalen en je daar blind aan te houden.
Maak een plan, jouw plan. En liefst geen plan van een dag. Ik heb vorige keer een plan gemaakt voor deze cyclus.
[ Voor 9% gewijzigd door Beug op 10-11-2025 09:07 ]
Twijfel, onzekerheid, laten leiden door anderen, ...Danjel schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:51:
[...]
Maar waarom breng je jezelf dan in een positie waarbij je je dat kan laten gebeuren?
Hoe werkt die berekening in jouw verhaal? 1 xrp van 5k is opeens 50k?Severus schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:00:
[...]
Hey hey hey! "analist voorspelt dat xrp naar 5000 dollar gaat" is de meest gelezen. Headline op newsbit.nl, crypto-insiders.nl, BTC direct en welke drek nog meer.
Maar ik heb besloten mijn PF wat te diversiviveren, diversifisiveren, diverfisivereuh spreidon
1 xrp = 50k
10 LTC = 240k
1 zcash = 30k
Mooie rendamenten hier!
Nouwja, net zo goed als dat nattevinger gebrabbel van die crypto kanalen die de boel shillen. Ik heb 100 XRP als tussendoortje. Dat zie ik graag naar 5k p/s stijgen, maar ik denk dat iedereen blij kan zijn als de 10 of zelfs 5 gehaald wordt. Niet geloven in die rare bs verhalen... Dan heb je een marktcap die BTC zwaar tientallen (of 100en) overstijgt.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Stop daar eens mee dan. ;-)bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:54:
[...]
Twijfel, onzekerheid, laten leiden door anderen, ...
Uiteindelijk zijn het wel je eigen keuzes en moet je de risicos accepteren. Zo simpel is het.
[ Voor 19% gewijzigd door Danjel op 10-11-2025 09:07 ]
@zwembroek Nog een plekje vrij?FrambozenTaart schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:53:
[...]
Het Bitcoin netwerk verbruikt enorm veel energie maar dat valt in het niet bij wat jij wegslurpt met die eeuwig pessimistische houding van je.
Met alle respect hoor maar na maanden van tips en adviezen loop je hier nog steeds te zeuren, wat wil je hier nou mee bereiken vent.
Ga vissen ofzo.
Misschien omdat rupsje nooit genoeg altijd alleen aan het klagen is? 100 miljoen winst is te weinig, 2 euro verlies en iedereen hier gaf het verkeerde advies. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden.jvel92 schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:49:
-
[ Voor 99% gewijzigd door Danjel op 10-11-2025 09:06 ]
De 4 jarige cyclus wordt gemeten van bodem tot bodem. Dus prima een top in Q1 2026 en een bodem Q4 2026.Magpie schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:19:
Inderdaad kan iedereen hier behoorlijk overtuigend overkomen, maar IMHO werd vaak één of zelfs twee weekly closes onder de 50WMA genoemd als belangrijke historische markering van de bear. Ook lagere top en dal is belangrijk hiervoor, maar dan ben je al verder heen. Beide zijn niet (nog) gebeurd.
Ach ik had ook wat verkocht toen de 100k het niet hield en er nergens een bounce was. Dat deel spurt ook niet mee als we naar ATH gaan. Gaan we nooit meer onder de 100k dan kan ik er altijd iets leuks van kopen.
Ik heb in de dip nog wel een paar drek muntjes gekocht (forgive me God for I have sinned...) in geval de US uit de shutdown komt en de ETFs + Q1/Q2 nog wat leuks gaan doen.
Ik heb in de dip nog wel een paar drek muntjes gekocht (forgive me God for I have sinned...) in geval de US uit de shutdown komt en de ETFs + Q1/Q2 nog wat leuks gaan doen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Daar gaan we weer. Allemaal woorden in mijn mond leggen die ik nooit heb gezegd. Heb ik ooit ergens "verkeerd advies" genoemd? Heb ik ergens aangegeven dat het nooit genoeg is qua vermogen? Of is dit allemaal weer een verkeerde interpetatie/conclusie van hetgeen ik daadwerkelijk heb gezegd?S.McDuck schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:56:
[...]
Misschien omdat rupsje nooit genoeg altijd alleen aan het klagen is? 100 miljoen winst is te weinig, 2 euro verlies en iedereen hier gaf het verkeerde advies. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden.
Mijn berekening werkt alsvolgtByteMe_ schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:54:
[...]
Hoe werkt die berekening in jouw verhaal? 1 xrp van 5k is opeens 50k?
Nouwja, net zo goed als dat nattevinger gebrabbel van die crypto kanalen die de boel shillen. Ik heb 100 XRP als tussendoortje. Dat zie ik graag naar 5k p/s stijgen, maar ik denk dat iedereen blij kan zijn als de 10 of zelfs 5 gehaald wordt. Niet geloven in die rare bs verhalen... Dan heb je een marktcap die BTC zwaar tientallen (of 100en) overstijgt.
XRP begint met een X
De R is de 18de letter uit alfabet, dus 18 dollar minimaal
P is mijn voorletter dus ik heb gelijk en mag er 32 dollar bij optellen.
Dus 50 dollar per xrp minimaal. Maar als het 2025 is mag ik de 18 dollar ook x32 doen, dus kom je uit op een eind prijs van 576 dollar per xrp.
Dat is niet genoeg, dus omdat xrp drie letter bevat mag ik er 3x een nul aan toevoegen.
Tadaaa
Letten we wel een beetje op? Ik ben nu ook een analist!
Welke drek? Als OG zijnde?sh4d0wman schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:06:
Ach ik had ook wat verkocht toen de 100k het niet hield en er nergens een bounce was. Dat deel spurt ook niet mee als we naar ATH gaan. Gaan we nooit meer onder de 100k dan kan ik er altijd iets leuks van kopen.
@Darrell
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tVAQUyH80uIva6qDz4jC4KI3.jpg?f=user_large)
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:13:
Kunnen we het niet over IREN hebben of zo in plaats van weer over hem?
Nee je hebt gelijk, het is mijn beeldvorming.bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:11:
[...]
Daar gaan we weer. Allemaal woorden in mijn mond leggen die ik nooit heb gezegd. Heb ik ooit ergens "verkeerd advies" genoemd? Heb ik ergens aangegeven dat het nooit genoeg is qua vermogen? Of is dit allemaal weer een verkeerde interpetatie/conclusie van hetgeen ik daadwerkelijk heb gezegd?
/f/image/mEOEl64LMsVcuRCUUCEgQQb0.png?f=fotoalbum_large)
Die moon, komt die ook nog eens boven de 0,1% stijging?
@Alpina trump titcoin boobs en fartcoin ... natuurlijk niet man
LTC, TAO, SOL. Geen hodl, geen life changing money maar een kratje bier moet wel lukken (of 2) tenzij die oranje munt weer naar beneden flikkert.
Ik meestal ook. Al ben ik na een succesvol weekje altboy sinds gisteren toevallig weer maxi. Geeft wel direct meer rust bij mij.
Pff is t weer zover?bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:11:
[...]
Daar gaan we weer. Allemaal woorden in mijn mond leggen die ik nooit heb gezegd. Heb ik ooit ergens "verkeerd advies" genoemd? Heb ik ergens aangegeven dat het nooit genoeg is qua vermogen? Of is dit allemaal weer een verkeerde interpetatie/conclusie van hetgeen ik daadwerkelijk heb gezegd?
*knip*, doe maar niet
[ Voor 93% gewijzigd door YES op 10-11-2025 10:22 ]
:strip_exif()/f/image/mc4eAPpVLpWjON1FEFg4vNkE.png?f=user_large)
Oftewel: BTFD!
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:13:
Kunnen we het niet over IREN hebben of zo in plaats van weer over hem?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/HNQlFMdqgPTo8iA7G7g0ZwUX.gif?f=user_large)
Crypto groen, beurs groen, iedereen groen wat wil je nog meer?
[ Voor 27% gewijzigd door Pinsa op 10-11-2025 09:36 ]
Groene lamboPinsa schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:34:
[...]
Crypto groen, beurs groen, iedereen groen wat wil je nog meer?
Alpina schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:12:
[...]
Welke drek? Als OG zijnde?
@Darrell
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En bovenstaande van weekje terug komt into playkazzzdafke schreef op woensdag 5 november 2025 @ 17:18:
[Afbeelding]
Even wat getekend voor de geinteresseerden die niet goed weten wat te doen.. dit kan een mogelijks scenario zijn op de hogere timeframes met wat confirmatie:
- Her-test van de VAL (groene lijn): observeer of de koers hier wordt afgewezen of erdoor breekt. Wacht daarna op de retest voor bevestiging. Dit is de iets agressievere instap, omdat de POC (witte lijn) mogelijk al als volgende weerstand fungeert.
- Her-test van de POC (witte lijn): zelfde principe als hierboven.
- Doelzone: idealiter de VAH (rode lijn), maar houd rekening met een tussentijdse weerstand rond 115–116k.
*NFA, maar kan leerrijk zijnDon't chase green candles!
Ps. ik had mijn long op de mogelijks SFP low, maar had de SL strak staan: 98900$. Helaas uitgestopt door de wik naar 98894$
Never ever financial advice...
*knip*, doe maar niet
[ Voor 92% gewijzigd door YES op 10-11-2025 10:17 ]
Als zelfs de mods getriggered worden kan het haast niet anders.
Maar goed. Als een boodschap niet overkomt, hou dan op met herhalen. Focus op de dikke harde groene palen.
OK dank je, dan zou dit zelfs nog kunnen aansluiten op een relatief verlate top vanuit huidige verruiming liquiditeit / verloop business cycle richting Q2 of zelfs Q3... maar dan moet er wel een relatief diepe bear in Q4 2026 gaan volgen. Bijvoorbeeld samenhangend met inflatie spike en blow off top bij aandelen. Maar dat zou wel bevestigen dat de vierjaarscycle eigenlijk een liquiditeitscycle is... Invalidatie zou dan dus bijvoorbeeld een higher low in Q4 2026 zijn gevolgd door een nieuwe top al in Q1 2026? Pfff wat een gedoe, ik hodl maar even door.Numbers schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:06:
[...]
De 4 jarige cyclus wordt gemeten van bodem tot bodem. Dus prima een top in Q1 2026 en een bodem Q4 2026.
Alles mag, maar hoop is uitgestelde teleurstelling. Als je geld voor je wil laten werken moet je duidelijk weten wat je doelen zijn. Wat je wil bereiken en wat je ervoor moet doen.jvel92 schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:49:
Het heeft geen zin om willekeurig in wat dan ook te stappen met de hoop op voldoende geld om nooit meer te hoeven werken. Dan gaat het gewoon niet gebeuren. Buiten het feit dat niet werken wellicht helemaal geen goed doel hoeft te zijn als je niet weet wat je wil met je leven. En wat je leuk vind.
Je moet een portefeuille opbouwen. Met een beetje idee van de kansen op de gewenste resultaten.
Als je als doel hebt om over 5 jaar te kunnen beginnen met een eigen zaak en X euro nodig denkt te hebben is een spaarrekening wellicht een goed idee.
Als je een pensioen pot wil bouwen is een leuke verdeling tussen ETF’s wat losse aandelen en beetje crypto een leuke mix.
Wil je een gokje wagen op een Lamborghini dan is btc een leuk idee.
Het geld moet de doelen in je leven ondersteunen en mogelijk maken, of dat nu een sabbatical is, starten van een onderneming of wat dan ook.
Anders krijg je dus hoop op dingen. En geen plan.
Dat is een beetje het probleem hier. Er zit niets achter, geen enkel idee.
Dat die Europeanen nog sats hebben om te verkopen
De duitsers kunnen we in ieder geval niet de schuld geven.knakworst schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:03:
Dat die Europeanen nog sats hebben om te verkopen
Ik heb ook verkocht toen die 100k een twijfelgeval was. Vind het nog altijd een goeie beslissing met de info alsook sfeer die er toen heerste .sh4d0wman schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:06:
Echter nu lijkt het tij te keren, alhoewel het wellicht nog te vroeg is om dit te zeggen?! Ik zoek een instapmoment maar er heerst twijfel..
De shutdown in de us die ten einde komt, lijkt een positieve indicator te zijn , maar met Trump weet je uiteraard nooit.
Houd je aan het plan.Rubberen schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:41:
[...]
Ik heb ook verkocht toen die 100k een twijfelgeval was. Vind het nog altijd een goeie beslissing met de info alsook sfeer die er toen heerste .
Echter nu lijkt het tij te keren, alhoewel het wellicht nog te vroeg is om dit te zeggen?! Ik zoek een instapmoment maar er heerst twijfel..
De shutdown in de us die ten einde komt, lijkt een positieve indicator te zijn , maar met Trump weet je uiteraard nooit.
Ik heb ook verkocht wat ik wilde verkopen deze bullrun en ik ga niet meer terug instappen. Ik heb mijn HODL-pot nog.
[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 10-11-2025 10:47 ]
Je kan je plan ook herzien als je merkt dat iets niet werkt natuurlijk. Ik heb mijn alts uiteindelijk verkocht omdat ze door het putje gingen en BTC een veiligere keuze leek te zijn en het meer rust zou geven. Nu zit ik met BTC terwijl alts allemaal aan het pumpen zijn. Ik zeg niet dat je het moet doen, maar op zich niet gek om regelmatig je plan te valideren en te heroverwegen?Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:46:
[...]
Houd je aan het plan.
Ik heb ook verkocht wat ik wilde verkopen deze bullrun en ik ga niet meer terug instappen. Ik heb mijn HODL-pot nog.
Dan zouden we nu weer even in een oudere range kunnen zitten tussen 106 en 110 grofweg. Even zien hoe het verder verloopt.kazzzdafke schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:51:
[...]
En bovenstaande van weekje terug komt into playmaw we zitten op een leuk level.
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ronman op 10-11-2025 11:08 ]
Zeker, blijkt nu dat je gigantische winsten misloopt doordat je niet in alts zit, maar in die gure drek bitcoinbsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:55:
[...]
Je kan je plan ook herzien als je merkt dat iets niet werkt natuurlijk. Ik heb mijn alts uiteindelijk verkocht omdat ze door het putje gingen en BTC een veiligere keuze leek te zijn en het meer rust zou geven. Nu zit ik met BTC terwijl alts allemaal aan het pumpen zijn. Ik zeg niet dat je het moet doen, maar op zich niet gek om regelmatig je plan te valideren en te heroverwegen?
Ik had besloten niet te reageren.kbuntu schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:00:
[...]
Zeker, blijkt nu dat je gigantische winsten misloopt doordat je niet in alts zit, maar in die gure drek bitcoin
[Afbeelding]
Ik zit nog steeds in de range van 101090 tot 115950 op de hogere timeframe.Mr Ronman schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:58:
[...]
Dan zouden we nu weer even in een oudere range zitten tussen 106 en 110 grofweg
Valt te zien naar welk timeframe jij kijkt, want er zijn voldoende range in ranges als je dat wil. Maar de range die jij aangeeft zie ik niet direct, tenzij je de Value Area's als range ziet.
EDIT:
Ik denk idd dat je de VA wil zeggen als range. Momenteel dus in de VAL, dus deze willen we terug zien als support en geen weerstand (momenteel is de battle on)
[ Voor 19% gewijzigd door kazzzdafke op 10-11-2025 11:10 ]
Never ever financial advice...
Waar zie je dat alts 'allemaal' aan het pumpen zijn, ik zie sommige alts een beetje opkrabbelen. Zet de grafieken maar eens op 1D, dan is dit hooguit een beetje herstel na een flinke dump afgelopen 3-4 weken.bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:55:
[...]
Je kan je plan ook herzien als je merkt dat iets niet werkt natuurlijk. Ik heb mijn alts uiteindelijk verkocht omdat ze door het putje gingen en BTC een veiligere keuze leek te zijn en het meer rust zou geven. Nu zit ik met BTC terwijl alts allemaal aan het pumpen zijn. Ik zeg niet dat je het moet doen, maar op zich niet gek om regelmatig je plan te valideren en te heroverwegen?
Nogmaals, het is toch niet verkeerd om je plan af en toe te herzien? Misschien onbewust, maar mijn plan was om altscoins te holden. Dat heb ik eigenwijs bijna 3/4 jaar gedaan met enorme verliezen tot gevolg. Was beter geweest als ik het plan eerder had herzien. Nu is het misschien nog te vroeg om te zeggen waar het allemaal heen gaat, maar als blijkt dat de bearmarkt nog even op zich laat wachten, wat is er mis om "het plan" te herzien dat Bitcoin holden in deze periode misschien niet de beste keuze is (of misschien wel). Ik zit er waarschijnlijk anders in dan vele hier. Ik heb niet de luxe dat ik Bitcoin in de lage regionen heb gekocht. Ik heb een 60% goed te maken.kbuntu schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:00:
[...]
Zeker, blijkt nu dat je gigantische winsten misloopt doordat je niet in alts zit, maar in die gure drek bitcoin
[Afbeelding]
Als je denkt/voelt dat het niet gaat lukken, neem dan een peukie en beeld je in dat we hem samen oproken. De drang om te reageren zal dan vanzelf verdwijnen.Alpina schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:08:
[...]
Ga ik ook proberen. Hopelijk stopt het dan.
[Afbeelding]
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:11:
[...]
Als je denkt/voelt dat het niet gaat lukken, neem dan een peukie en beeld je in dat we hem samen oproken. De drang om te reageren zal dan vanzelf verdwijnen.
Ben benieuwd of we nu weer gaan zien wat we de afgelopen weken hebben gezien, namelijk het najagen en liquideren van longs na elk begin van herstel waardoor de koers weer richting 100k gaat. Gaat steeds al zo sinds de flashcrash van begin oktober.
Heb je daadwerkelijk verliezen of hebben we het hier weer over je 'verloren' winst?bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:10:
[...]
Nogmaals, het is toch niet verkeerd om je plan af en toe te herzien? Misschien onbewust, maar mijn plan was om altscoins te holden. Dat heb ik eigenwijs bijna 3/4 jaar gedaan met enorme verliezen tot gevolg. Was beter geweest als ik het plan eerder had herzien. Nu is het misschien nog te vroeg om te zeggen waar het allemaal heen gaat, maar als blijkt dat de bearmarkt nog even op zich laat wachten, wat is er mis om "het plan" te herzien dat Bitcoin holden in deze periode misschien niet de beste keuze is (of misschien wel). Ik zit er waarschijnlijk anders in dan vele hier. Ik heb niet de luxe dat ik Bitcoin in de lage regionen heb gekocht. Ik heb een 60% goed te maken.
Voor mij hetzelfdeFaust1946 schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:15:
[...]
Heb je daadwerkelijk verliezen of hebben we het hier weer over je 'verloren' winst?
Maar we wijken weer af. Het ging mij om het eventueel aanpassen van een plan als je merkt dat er dingen veranderen waar je mogelijk op moet inspelen. Daar is toch niks mis mee. STEL dat Bitcoin niet meer onder de 100K komt wat voor een reden dan ook. Moeten degene die nu aan de zijlijn staan nooit meer Bitcoin kopen omdat het oorspronkelijke plan was dat men op 70K wilde kopen?
[ Voor 47% gewijzigd door bsmpower op 10-11-2025 11:22 ]
Ja ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik doelde vooral op die lichtgroene lijn rond de 106(?) in jouw grafiek tot aan het volgende groene blokje.kazzzdafke schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:07:
[...]
Ik zit nog steeds in de range van 101090 tot 115950 op de hogere timeframe.
Valt te zien naar welk timeframe jij kijkt, want er zijn voldoende range in ranges als je dat wil. Maar de range die jij aangeeft zie ik niet direct, tenzij je de Value Area's als range ziet.
EDIT:
Ik denk idd dat je de VA wil zeggen als range. Momenteel dus in de VAL, dus deze willen we terug zien als support en geen weerstand (momenteel is de battle on)
Ik verwacht eerlijk gezegd niet meer dan dat. Leuk voor TomTom, ruk voor de restdj_ryow schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:14:
Ben benieuwd of we nu weer gaan zien wat we de afgelopen weken hebben gezien, namelijk het najagen en liquideren van longs na elk begin van herstel waardoor de koers weer richting 100k gaat. Gaat steeds al zo sinds de flashcrash van begin oktober.
Je weet heel goed dat je je helemaal niet met crypto bezig zou moeten houden. Iedere keer weer zit je in de put omdat de prijs stijgt of daalt. Nooit is het goed. Keer op keer is gebleken dat je geen enkel benul hebt waar je mee bezig bent.bsmpower schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:17:
[...]
Voor mij hetzelfde
Maar we wijken weer af. Het ging mij om het eventueel aanpassen van een plan als je merkt dat er dingen veranderen waar je mogelijk op moet inspelen. Daar is toch niks mis mee. STEL dat Bitcoin niet meer onder de 100K komt wat voor een reden dan ook. Moeten degene die nu aan de zijlijn staan nooit meer Bitcoin kopen omdat het oorspronkelijke plan was dat men op 70K wilde kopen?
Toch ga je gewoon door met het pijpzeiken over je crypto keuzes en over hoe kut alles is, en vergal je daarmee een leuk topic voor een heleboel andere mensen.
Het is echt enorm egoïstisch en ziekelijk hoe je bezig bent.
En altijd weer die geveinsde verbazing, alsof het je allemaal maar overkomt.
Ik zou me oprecht eens goed af vragen wat je hiermee probeert te bereiken. Alles lijkt erop dat je gewoon een kick krijgt van alle negatieve aandacht die je hier ontvangt, en meer niet.
Persoonlijk ben ik er echt helemaal klaar mee. Bij deze is dit dan ook de laatste reactie die ik ooit aan jou heb besteed.
Rustigah. Haal diep adem en neem een peukie met @Alpina.FrambozenTaart schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:34:
[...]
Je weet heel goed dat je je helemaal niet met crypto bezig zou moeten houden. Iedere keer weer zit je in de put omdat de prijs stijgt of daalt. Nooit is het goed. Keer op keer is gebleken dat je geen enkel benul hebt waar je mee bezig bent.
Toch ga je gewoon door met het pijpzeiken over je crypto keuzes en over hoe kut alles is, en vergal je daarmee een leuk topic voor een heleboel andere mensen.
Ik zou me oprecht eens goed af vragen wat je hiermee probeert te bereiken. Alles lijkt erop dat je gewoon een kick krijgt van alle negatieve aandacht die je hier ontvangt, en meer niet.
Persoonlijk ben ik er echt helemaal klaar mee. Bij deze is dit dan ook de laatste reactie die ik ooit aan jou heb besteed.
Ik ben gewoon rustig hoor, maar de waarheid mag ook wel eens gezegd worden tochWispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:36:
[...]
Rustigah. Haal diep adem en neem een peukie met @Alpina.
Misschien een gek idee: maar stop met het geven van een podium waardoor we in deze spiraal komen.
Hij spreekt de hoop uit voor lagere prijzen. Laat hem dit uitspreken en hopen. Als we dan niet de behoefte voelen om met zijn allen te reageren, dan hoeven we het ook niet de hele ochtend over zijn PF en keuzes te hebben.
Ediit: voel je die behoefte wel, dan heb je PB functionaliteit
Hij spreekt de hoop uit voor lagere prijzen. Laat hem dit uitspreken en hopen. Als we dan niet de behoefte voelen om met zijn allen te reageren, dan hoeven we het ook niet de hele ochtend over zijn PF en keuzes te hebben.
Ediit: voel je die behoefte wel, dan heb je PB functionaliteit
[ Voor 9% gewijzigd door jvel92 op 10-11-2025 11:44 ]
Sorry hoor maar overdrijven is ook een vak. Als ik iets post wat voor 95% gewoon een normale reactie is, dan wordt er altijd gereageerd op die andere 5% wat je kan lezen als klagen of zelfmedelijden. Het is aan jou/jullie keuze waar je op reageert. Waarom niet gewoon reageren op het deel waar het mij om gaat. Als je onderstaande nog een keer leest.FrambozenTaart schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:34:
[...]
Je weet heel goed dat je je helemaal niet met crypto bezig zou moeten houden. Iedere keer weer zit je in de put omdat de prijs stijgt of daalt. Nooit is het goed. Keer op keer is gebleken dat je geen enkel benul hebt waar je mee bezig bent.
Het ging mij om het eventueel aanpassen van een plan als je merkt dat er dingen veranderen waar je mogelijk op moet inspelen. Daar is toch niks mis mee. STEL dat Bitcoin niet meer onder de 100K komt wat voor een reden dan ook. Moeten degene die nu aan de zijlijn staan nooit meer Bitcoin kopen omdat het oorspronkelijke plan was dat men op 70K wilde kopen?
Als een willekeurige andere member dit zou posten was er niks aan de hand geweest. Het is ook omdat ik een sigma over me heen heb dat alles wat ik post als getrol wordt gezien. Behoorlijk overdreven. En je hebt het over een leuk topic. Ik heb een tijdje niet gereageerd hier, maar wel meegelezen, en toen was het hier ook niet altijd gezellig. Maar altijd fijn om een zondebok te hebben.
Jazeker. Alleen ben ik wel vaker voor minder geknipt.FrambozenTaart schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:38:
[...]
Ik ben gewoon rustig hoor, maar de waarheid mag ook wel eens gezegd worden toch
Het is de toon die de muziek maakt.
Maar goed, gaan jullie maar verder. Ik kijk verder toe.
Guys, maak een topic report, laat weten waarom je er he-le-maal klaar mee bent (heb ik ook gedaan) en schluss. Niet meer op hem reageren. Het is een bodemloze put waar je in wordt getrokken. Heb vaak genoeg ellenlange serieuze reacties gegeven maar het komt. Nooit. Aan.
[ Voor 8% gewijzigd door tomtom901 op 10-11-2025 11:54 ]
Haha, nou ik twijfelde nog even of ik je een alt tip ging sturen.
Maar goed, ik doe het even niet.
De ticket is toch wel bekend. 24K soon.
Knip, we gaan weer ontopicGuere schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:49:
Guys, maak een topic report, laat weten waarom je er he-le-maal klaar mee bent (heb ik ook gedaan) en schluss. Niet meer op hem reageren. Het is een bodemloze put waar je in wordt getrokken. Heb vaak genoeg ellenlange serieuze reacties gegeven maar het komt. Nooit. Aan.
[ Voor 28% gewijzigd door tomtom901 op 10-11-2025 12:05 ]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/aIlSqQSoRnDotC06qrI2uzbI.jpg?f=fotoalbum_large)