[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:11
Ik had in januari een bag SEI gekocht, en had hem beter de deur uitgedaan voor dezelfde prijs eind juli.
Achter af gezien had ik gewoon nooit die bag mogen kopen, en nu zit ik er mee.
Mijn enige troost is dat @John245 hier ook een grote bag van heeft xD

Nu heb ik orders klaar gezet om het de deur uit te doen als het ooit nog stijgt, anders zal het eeuwig in mijn PF zitten als aandenken voor mijn (mis)koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
pakkiwakki schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:54:
Ik had in januari een bag SEI gekocht, en had hem beter de deur uitgedaan voor dezelfde prijs eind juli.

Nu heb ik orders klaar gezet om het de deur uit te doen als het ooit nog stijgt, anders zal het eeuwig in mijn PF zitten als aandenken voor mijn (mis)koop.
Was wel echt goed ingezakt SEI

Waar staan je sellorders?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

bsmpower schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:45:
[...]

Verkopen op de bodem was natuurlijk gewoon dom en een paniekreactie. De keuze om volledig voor Bitcoin te gaan was ook niet slim. 420K deze cyclus geloof ik niet in trouwens.
Wat een lekkere manier om je dag zo te beginnen kerel. Succes vandaag.

Maar blijf gewoon je satjes door hodlen zou ik adviseren, dan weet ik zeker dat je aan het einde meer overhoudt dan wanneer je die SUI meuk zou hebben aangehouden.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:11
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:55:
[...]

Was wel echt goed ingezakt SEI

Waar staan je sellorders?
0.35 0.4, en nog een klein stukje voor "je weet maar nooit als het omhoog schiet"

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:47
Guere schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:36:
[...]

Misschien een beetje flauw, maar wellicht wel fijn voor het perspectief: er heerst nu zo'n beeld van jou dat je alleen maar extreem goede calls maakt en dat je inderdaad een soort glazen bol hebt :+ Maar jij hebt toch ook vast wel een paar calls gemaakt die uiteindelijk finaal mis zijn gelopen? Of iets waarvan je dacht dat het long-term goed zou komen maar dat 't niet zo heeft uitgepakt?
Niets dan lof over @John245 . Door hem ben ik miljonair geworden!

Al was ik daarvoor miljardair :+

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 21:52
En weer even wat ETH bijgezet in de AAVE positie. Geen gevaarlijke acties. Maar iets meer risico gepakt en liquidatie van 600 naar 1200 gebracht. De extra USDC tegen 4% lenen is ook lekker. Vooral nu ik die USDC gebruik om lekker wat rETH te kopen en bij te zetten.

Strategie ongewijzigd. Voor het einde van het jaar minimaal 5 ETH gespaard via DCA. Dat was een stuk makkelijker in April moet ik zeggen toen ik begon.

Overigens, zag ik net dat ik nog een Altcoin in mijn PF heb...Kaspa

Geen idee wat het verder doet. Zie ook dat het amper beweegt verder. Volgens mij ooit eens gekocht omdat ik iets risocovollers in de PF wilde hebben en KAS leek wel solide risico :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:54
[...]

Misschien een beetje flauw, maar wellicht wel fijn voor het perspectief: er heerst nu zo'n beeld van jou dat je alleen maar extreem goede calls maakt en dat je inderdaad een soort glazen bol hebt :+ Maar jij hebt toch ook vast wel een paar calls gemaakt die uiteindelijk finaal mis zijn gelopen? Of iets waarvan je dacht dat het long-term goed zou komen maar dat 't niet zo heeft uitgepakt?
Niemand maakt alleen maar extreem goede calls. Maar door te VCA'en neemt het risico af en natuurlijk ook het rendement.

ASML heeft niet goed uitgepakt. Wel 100% winst in 1 dag. Maar als ik ze gehouden had waren ze nu ruim een miljoen waard.

Finaal mislopen doet het niet zo snel als je op tijd je winst neemt.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
[...]

@Guere
En dit heb ik ook eerder gedeeld. waar je ziet dat het behoorlijk negatief gaat. Maar ik zit er voor de lange termijn in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eymoktmzzKmrhFlUhMMIr1jxwGs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bgxekeA2cgw6U9UPvVFVHKbQ.png?f=fotoalbum_large

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
John245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:02:
[...]

Niemand maakt alleen maar extreem goede calls. Maar door te VCA'en neemt het risico af en natuurlijk ook het rendement.

ASML heeft niet goed uitgepakt. Wel 100% winst in 1 dag. Maar als ik ze gehouden had waren ze nu ruim een miljoen waard.

Finaal mislopen doet het niet zo snel als je op tijd je winst neemt.
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
pakkiwakki schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:54:

IK had ze gelukkig op Euro 0,16 gekocht en op Euro 0,10 (tijdens de dip nog niet zo lang geleden bijgekocht).

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Pu04bFBSIQ-Nie2WvAjQmneA04=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3jaOLNNUCyxawm3ivK00Jtft.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
CornermanNL schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:18:
[...]

Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden!
Daarbij ook nog eens: minder winst is nog steeds winst!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13:21

Aeronaut

PF sinds TOP '24

goede morgen luitjes,

BMSB indicator ritje:

BTC claimt wellicht vandaag bmsb terug = richting bullish
ETH is er van ondereren geketst = bullish
SOL is er van onderen geketst = bullish
ETHBTC is er van onderen geketst = bullish voor eth
btc.d is van boven geketst = alt szn loading part 33.
total3es claimt wellicht vandaag bmsb terug = richting alt szn part 33

ehm.. laatste shakeout?

of toch 99k?

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Heerlijk die bipolaire dagen met crypto en in dit topic _O-

"Alles rekt en naar de klote"

Afbeeldingslocatie: https://www.forumfeminarum.nl/uploads/default/original/3X/5/6/5657a09aae73a1aafe1a271c9ebf7daa3da300b9.gif

Zou Wispe al flink meer gecashed hebben dankzij zn matties?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Aeronaut schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:41:
goede morgen luitjes,

BMSB indicator ritje:

BTC claimt wellicht vandaag bmsb terug = richting bullish
ETH is er van ondereren geketst = bullish
SOL is er van onderen geketst = bullish
ETHBTC is er van onderen geketst = bullish voor eth
btc.d is van boven geketst = alt szn loading part 33.
total3es claimt wellicht vandaag bmsb terug = richting alt szn part 33

ehm.. laatste shakeout?

of toch 99k?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X9NXtgkK4mDk27giiFUT7_nfnvY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OdrUElwbspRDzRhF9is3yocq.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:10
Ondertussen COAI weer op $5

Wie had dat kunnen voorspellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:09
Coinbase heeft issues. Krijg een temporary outages melding, intermittent network issues due to heavy traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Acidrain schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:52:
Coinbase heeft issues. Krijg een temporary outages melding, intermittent network issues due to heavy traffic
jammer, einde run omhoog.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:46
Severus schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:00:
En weer even wat ETH bijgezet in de AAVE positie. Geen gevaarlijke acties. Maar iets meer risico gepakt en liquidatie van 600 naar 1200 gebracht. De extra USDC tegen 4% lenen is ook lekker. Vooral nu ik die USDC gebruik om lekker wat rETH te kopen en bij te zetten.
Waar haal je USDC tegen 4%? Ik supply op aave tegen iets minder dan 4.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Fear & Greed op 30, dat is iig flink afgekoeld. Op naar een nieuwe top!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVsqDpcLTO5xGqZua8JOtJqkzJM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1IVJFIyDTXuRANVetBWeOYLA.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
Wiley99 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:53:
[...]

Waar haal je USDC tegen 4%? Ik supply op aave tegen iets minder dan 4.
Op AAVE was vanmorgen 4% op Arbitrum maar dat fluctueert nogal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
ByteMe_ schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:20:
Gelukkig het merendeel gehouden van btc. Eens zien hoe hoog we nog kunnen gaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BdSqz5iaBSgnMN5yUoIFHQzMduQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8qa1GSPFr7rzusHsxkItx2OM.png?f=fotoalbum_large

Bron:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:21
Acidrain schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:52:
Dat komt door de vrienden van AWS, zie frontpage: nieuws: Verschillende webdiensten, waaronder Signal, zijn onbereikbaar door s...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:39

koelebobes

Wen BTC €100K

ByteMe_ schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:56:
Fear & Greed op 30, dat is iig flink afgekoeld. Op naar een nieuwe top!
130k, heb de afgelopen week bijgekocht zoveel als dat ik kon, Lets see what’s gonna happen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_DcQX-5PplmjbxHqD_zrG-aVWN8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/odQWsYd1RfjkbKyUOrAYEwHN.gif?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door koelebobes op 20-10-2025 11:06 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
Futures zijn groen, wilt natuurlijk niks zeggen...maar hey! Silver lining

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:02
We zitten aan de onderkant van de BMSB en iedereen loopt alweer juinend de Bruna uit.

Maar laten we hopen!

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MrMrq daar wil je niet blijven plakken...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
MrMrq schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:20:
We zitten aan de onderkant van de BMSB en iedereen loopt alweer juinend de Bruna uit.

Maar laten we hopen!
We werken keihard aan een nieuwe fundering om naar de maan te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKLW9C-uKxofTP4YLTZqxDCukTI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lMzWurIxgV4WBBw97u8TvGdf.png?f=fotoalbum_large

Dit is helemaal geen dood katje en er hoeven aankomende maanden ook totaal geen levels getest te worden als support, als ze überhaupt eerst als resistance doorbroken worden. De MA25 op de weekly is ook helemaal geen resistance, dat de koers daar nog niet doorheen wil hebben we gewoon niet gezien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:39

koelebobes

Wen BTC €100K

MrMrq schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:20:

Maar laten we hopen!
De onderkant van de wat….

Even googlen en:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1oIBu_SrVqe_1TTlxC3JT1o4bHY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/URS8Qe47Qpyypgh04IHfurfJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ah ja klopt wel

BTC €94.837,08

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sub 111k weer boys

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/a3/c5/98/a3c5982c98400eebcd5f56a8c44b9ba0.jpg

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MkdtRkac56tfBTdL7IsDOT0uyxI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mtOoj2BYNKwsHmgRAW641hjM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:41:
We werken keihard aan een nieuwe fundering om naar de maan te gaan.

[Afbeelding]

Dit is helemaal geen dood katje en er hoeven aankomende maanden ook totaal geen levels getest te worden als support, als ze überhaupt eerst als resistance doorbroken worden. De MA25 op de weekly is ook helemaal geen resistance, dat de koers daar nog niet doorheen wil hebben we gewoon niet gezien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9zwgE3crobcMjIzK0nO6d9zZ8sM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0Yk1aO6fW65dLLuZgkK4a9zF.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/dms/image/v2/D4E22AQGIJ462d5xVbA/feedshare-shrink_1280/B4EZdARTp.H0As-/0/1749129969256?e=1762387200&v=beta&t=MiMjwQPqJJhVuJewCh75HiOLQ49qTtiKd_FyqMM-laQ

[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 20-10-2025 12:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 21-10 19:01

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ik zie toch nauwelijks opwaarts momentum.

De bear case (ATH reeds bereikt 6 oktober) begint zich meester van mij te maken.

Retail is er niet, komt ook niet. Genoeg actie op de beurzen, met name AI gerelateerd. De crypto retail is ook reeds 2 keer rekt gegaan en heeft mogelijk niet eens vrij besteedbaar inkomen door gestegen lasten. Alts hebben door de enorme aantallen zichzelf ook de nek omgedraaid.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-10-2025 12:56 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Als ik serieus zou zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xR4SZ81LRnRKb0ODsRntTryQ340=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oi5nYgDUR3UzydEVfNdiNFr3.jpg?f=user_large

Maar als er wat euro's dreigen te verdampen is dat natuurlijk best een onbeminde mening.

Opzich ook wel mooi; heb afgelopen weekend eens wat spullen uitgemest en wil wat zaken gaan verkopen. Nu hebben sommige spullen wel waarde maar in vergelijking met de PF swings is het allemaal zo nietsbetekenend _O-

Motiveert ook niet echt om Marktplaats aan te slingeren :+

Voel me echt een monetaire verschoppeling.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 12:54:

De bear case (ATH reeds bereikt 6 oktober) begint zich meester van mij te maken.

Retail is er niet, komt ook niet. Genoeg actie op de beurzen, met name AI gerelateerd. De crypto retail is ook reeds 2 keer rekt gegaan en heeft mogelijk niet eens vrij besteedbaar inkomen door gestegen lasten. Alts hebben door de enorme aantallen zichzelf ook de nek omgedraaid.
Gezien jouw username kunnen we dit scenario dus ook afschrijven.

Moon soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa

Eens, had wel een bounce verwacht maar vind hem lafjes. Eens afwachten hoe de rest van de week gaat uitspelen, zou me niks verbazen als we weer finaal rekt gaan tegen het einde van de week en de top toch al gezet was.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 13:35:
[...]

Eens, had wel een bounce verwacht maar vind hem lafjes. Eens afwachten hoe de rest van de week gaat uitspelen, zou me niks verbazen als we weer finaal rekt gaan tegen het einde van de week en de top toch al gezet was.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4jq2KgKPamXgyGl558VEm5Ei-jQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IQKHQSTRdthgZSlN1t05J3W3.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zeker, ik ben zo goed als overal uit voor 2 maanden nu, maar toch nog een paar leuke profits (2 grote) eruit gehaald met traden. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

[...]

Iedere x dat ik mijn BTC wil verkopen zorgt Grok ervoor dat ik het toch niet doe die is altijd zo optimistisch, hoop dat ik er geen spijt van krijg :X

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1GP8xdWN/Grok-20-10-2025.jpg

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
Wat zijn we allemaal negatief. Gewoon even deze bekijken en je ben weer bullish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:38
Q_7 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 13:55:
[...]

Iedere x dat ik mijn BTC wil verkopen zorgt Grok ervoor dat ik het toch niet doe die is altijd zo optimistisch, hoop dat ik er geen spijt van krijg :X

[Afbeelding]
Wat triggert jou om te denken dat het al gedaan is? Die pullback of iets anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
[...]

[Afbeelding]
Tsja hoe serieus kan je die voorspellingen nemen?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:55
[...]

lafjes? Wat denk je van alle paniek en 4 year cycle huggers die sellen? Ik vind dit zefls meer dan prima.

Elke dag die nu voorbij gaat invalideert die bende en gaat een mega fomo actie geven. The ultimate fuck up. Precies als henk en ingrid begrijpen wat er gebeurd dumpt de hele bende weer in elkaar. Hoop alleen wel dat we dan op 200k staan

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Geweldig _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
anti elppa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:07:
[...]

lafjes? Wat denk je van alle paniek en 4 year cycle huggers die sellen? Ik vind dit zefls meer dan prima.

Elke dag die nu voorbij gaat invalideert die bende en gaat een mega fomo actie geven. The ultimate fuck up. Precies als henk en ingrid begrijpen wat er gebeurd dumpt de hele bende weer in elkaar. Hoop alleen wel dat we dan op 200k staan
Denk dat het ook uit maakt voor iemand zijn keuze of hij pas in de markt zit of nog wil gaan kopen/verkopen. We gaan het vanzelf mee maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 19:53
[...]

[Afbeelding]
Elke AI die mij 'maat' noemt kan ik al niet meer serieus nemen haha. Nee maar zonder dollen; ik hoop dat hij gelijk heeft :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• anti elppa
ik vind het wel mooi. Iedereen ramt op sell nu, want 4 year cycle, en dan gaan we toch nog ineens door voor 3 tot 6 maanden. The ultimate fuck up

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mxb2PgFa6-vBAeR1Dnr141O2IQg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E6NikhOvcRgSxjc0wrL5ux9M.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:01
[...]

1000% eens met deze visie. Behalve dat ik dus nog verwacht dat er nog 1 koopmomentje komt. Wellicht Donald een appje sturen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:19
Veel mensen hebben begin oktober verkocht, omdat statistisch dit het einde van de BTC cycle was. Ik ben benieuwd, ik heb toch het gevoel dat het dit keer ander is en we een nieuw cycle gaan maken er is zoveel veranderd (stabielere Exchanges, ETF's, crypto op balans bij overheden en bedrijven, financiële onrust). En ook al zou het het einde van de BTC cycle zijn gaan we niet meer zo diep (of er moet echt een grote crisis komen op alles). En dan nog kan je beter BTC hedgen op fiat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:12:
[...]

ik vind het wel mooi. Iedereen ramt op sell nu, want 4 year cycle, en dan gaan we toch nog ineens door voor 3 tot 6 maanden. The ultimate fuck up

[Afbeelding]
Natoer*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
anti elppa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:12:
[...]

[Afbeelding]
Ja dit is dus precies wat ik ook denk! Hoe 'voorspelbaarder' het sentiment is des te makkelijker het ook te beïnvloeden is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Egeau
Jumpman schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:13:
Veel mensen hebben begin oktober verkocht, omdat statistisch dit het einde van de BTC cycle was. Ik ben benieuwd, ik heb toch het gevoel dat het dit keer ander is en we een nieuw cycle gaan maken er is zoveel veranderd (stabielere Exchanges, ETF's, crypto op balans bij overheden en bedrijven, financiële onrust). En ook al zou het het einde van de BTC cycle zijn gaan we niet meer zo diep (of er moet echt een grote crisis komen op alles). En dan nog kan je beter BTC hedgen op fiat.
Daarnaast deel ik ook echt de mening van @Numbers In het NK topic. Super veel indicatoren staan nog op groen en geven aan dat het nog ruimte is voor een stijging. Het voelt gewoon raar om dan 1 indicator (4 jaar cycle) dan zo zwaar te laten wegen dat je op basis daarvan nu je boel moet verkopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

_O- cycle huggers is wel een mooie hersenscheet weer.

Kijk, als je bereid bent om indien nodig een bear te hodlen dan kun je gokken op dit scenario.

Ik denk dat we waarheid middenin zal liggen. Geen afwijking t.o.v. cycles qua verloop (dus ATH uiterlijk eind volgende maand maar waarschijnlijk reeds gezet 6 oktober) maar wel een milde bear market. Staat veel geld te springen om onder de 90K (weer) in positie te komen. De extremen worden naar boven en naar beneden afgestompt door de bredere interesse.

Ondertussen kan er natuurlijk altijd een FTX'tje voorbij komen, dat is vaak ook in de bear omdat dan de kwetsbaarheden zichtbaar worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• John245
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:11:
[...]

Denk dat het ook uit maakt voor iemand zijn keuze of hij pas in de markt zit of nog wil gaan kopen/verkopen. We gaan het vanzelf mee maken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_sANY5QWf12mF5iTV4QFTyDWa0E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/66YyJDLU3HsdLVyrkqI1OQH4.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Dat zeker maar ik wil goed beginnen, als we onder de 100k gaan koop ik wat, voelt nog steeds hoog want verwacht dat we wel lager kunnen, bekijk BTC eens over de yearly anders en check de koers, en denk je dat die ETF boomers niet gaan sellen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:18:
[...]

_O- cycle huggers is wel een mooie hersenscheet weer.

Kijk, als je bereid bent om indien nodig een bear te hodlen dan kun je gokken op dit scenario.

Ik denk dat we waarheid middenin zal liggen. Geen afwijking t.o.v. cycles qua verloop (dus ATH uiterlijk eind volgende maand maar waarschijnlijk reeds gezet 6 oktober) maar wel een milde bear market. Staat veel geld te springen om onder de 90K (weer) in positie te komen. De extremen worden naar boven en naar beneden afgestompt door de bredere interesse.

Ondertussen kan er natuurlijk altijd een FTX'tje voorbij komen, dat is vaak ook in de bear omdat dan de kwetsbaarheden zichtbaar worden.
ik hodle al sinds 2013. Nog een keer een jaar door een beer heen ploeteren stelt ook niet zoveel meer voor natuurlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:41
De markt timen is lastig, mijn plan is simpel: de BTC op exchanges probeer ik de markt te timen. dus dat is korter dan 4 jaar hodl en die op mijn eigen wallet is hodl voor 15+ jaar

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:25:
[...]

ik hodle al sinds 2013. Nog een keer een jaar door een beer heen ploeteren stelt ook niet zoveel meer voor natuurlijk
Je hebt de HODL tattoo? :)
https://www.etsy.com/list...temporary-tattoo-set-of-3

[ Voor 12% gewijzigd door zenith op 20-10-2025 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:21

Alleen maar meer tijd om te stacken toch ;)

En wat nu als de piek in BTC uitblijft juist omdát de andere (met langer trackrecord en dus voor retail ogenschijnlijk veiligere) assets zo hard pompen? Is het dan wachten op de rotatie of moeten we het deze cyclus zonder retail doen door alle FUD en krijgen ze bij de volgende cyclus pas weer FOMO?

This time is different? In elk geval machtig interessant om dit te volgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:41

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

vdLee schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:31:
[...]

Alleen maar meer tijd om te stacken toch ;)

En wat nu als de piek in BTC uitblijft juist omdát de andere (met langer trackrecord en dus voor retail ogenschijnlijk veiligere) assets zo hard pompen? Is het dan wachten op de rotatie of moeten we het deze cyclus zonder retail doen door alle FUD en krijgen ze bij de volgende cyclus pas weer FOMO?

This time is different? In elk geval machtig interessant om dit te volgen.
Dat is de vraag. Je kunt alle kanten op redeneren. 1001 scenario's. Daarom houd ik voorlopig vast aan het meest waarschijnlijke scenario "this time is not different".

Ik accepteer de gevolgen, stel dat we in december naar de maan gaan heb ik grotendeels pech gehad. Mijn zakken drek houd ik aan, maar ik heb dan geen BTC positie meer.

Waar weinigen hier ook rekening mee houden is dat de kans groot is dat macro de richting van de koers van risk assets gaat dicteren in het komende jaar. En de kans dat die richting neerwaarts is acht ik het grootste. Of op zijn minst in eerste instantie neerwaarts met daarna fors herstel opwaarts (QT -> QE scenario).

[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-10-2025 14:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:19
Gewoon DCA boys! En even VCA als we een flinke wik naar beneden maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 20-10-2025 14:42 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:21
Ironisch dat het dan een tijdelijke tattoo is, meer een STH-tattoo dan lol

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:20
Omdat alles toch naar de vinkentering was, nam ik afgelopen weekend een kijkje in het casino waar ik Lucky Cat tegen kwam.
Heeft nog Nederlandse roots ook. Had ik nou maar meer fuck you-money er in gegooid...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1qfXyNan4q8TeSi_nhJ4GvunffY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/EurXbXLTKmtjehYhZpUB5hy2.png?f=user_large

En terwijl ik dit post komt er 40% bij. Wie van jullie sukkels heeft net ingeslagen? >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Ray_ op 20-10-2025 14:56 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Alhoewel ik de laatste weken ook vrij negatief was: Q4 is sowieso nog niet voorbij, hè? :) We kunnen discussiëren over het kapot gaan van de 4-year cycle, maar denk dat we wel eens kunnen worden over het feit dat die grafiekjes waarin de ROI wordt geteld sinds bottom, vorige peak of halving niet zo extreem nauwkeurig komen dat we op de dag precies de top kunnen callen. Het hangt er maar net vanaf wat je startpunt is.

Zag vanochtend bij Cowen nog de laatste stand: ROI from the bottom is eigenlijk klaar qua tijd, maar ROI peak-to-peak geeft nog wel wat tijd. Sowieso zijn er kleine verschillen, en cycle 1 & 2 voldoen al helemaal niet aan het stramien (tenzij je dat als één cyclus rekent). Tot nu toe zijn dan eigenlijk alleen cycle 2017 & 2021 zeer vergelijkbaar qua tijd, de huidige cyclus weten we nog niet zeker. Dat gezegd hebbende: aangezien de toppen in 2013, 2017 en 2021 altijd in Q4 waren, lijkt het in ieder geval logisch dat Q4 deze keer ook de top is.

ROI from the bottom: als je cycle 1 & 2 negeert (en al helemaal niet combineert), lijkt het nu wel klaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UO7PYeQ-S3T67eC-orFV7WOfYb0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4vBbs0CJS06TmoS9oA5MamE4.png?f=fotoalbum_large

ROI from the peak: dan hebben we nog wel 6 à 7 weken ruimte om een nieuwe ATH te zetten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGV5KlhTXl_OuTMxM21CZzzoahs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fG8UIdSqY2Hzy0zge8Xzj8ys.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Jumpman schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:42:
Gewoon DCA boys! En even VCA als we een flinke wik naar beneden maken.
Of gewoon altijd VCA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

dankzij aws storing zijn veel koop/verkoop botjes stopgezet.... alles bungelt beetje lafjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Guere schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:58:
Alhoewel ik de laatste weken ook vrij negatief was: Q4 is sowieso nog niet voorbij, hè? :) We kunnen discussiëren over het kapot gaan van de 4-year cycle, maar denk dat we wel eens kunnen worden over het feit dat die grafiekjes waarin de ROI wordt geteld sinds bottom, vorige peak of halving niet zo extreem nauwkeurig komen dat we op de dag nauwkeurig de top kunnen callen. Het hangt er maar net vanaf wat je startpunt is.

Zag vanochtend bij Cowen nog de laatste stand: ROI from the bottom is eigenlijk klaar qua tijd, maar ROI peak-to-peak geeft nog wel wat tijd. Sowieso zijn er kleine verschillen, en cycle 1 & 2 voldoen al helemaal niet aan het stramien (tenzij je dat als één cyclus rekent). Tot nu toe zijn dan eigenlijk alleen cycle 2017 & 2021 zeer vergelijkbaar qua tijd, de huidige cyclus weten we nog niet zeker. Dat gezegd hebbende: aangezien de toppen in 2013, 2017 en 2021 altijd in Q4 waren, lijkt het in ieder geval logisch dat Q4 deze keer ook de top is.

ROI from the bottom: als je cycle 1 & 2 negeert (en al helemaal niet combineert), lijkt het nu wel klaar.
[Afbeelding]

ROI from the peak: dan hebben we nog wel 6 à 7 weken ruimte om een nieuwe ATH te zetten.
[Afbeelding]
Eerste grafiek spreekt boekdelen. BTC is niet meer het gains kanon van weleer. Duizelingwekkende candles zijn verleden tijd. Het risico van BTC hodlen is ook gigantisch gedaald. Het is een geaccepteerde asset, dat staat in schril contrast met eerdere cycles.

BTC ga je hodlen om je koopkracht te beschermen, om zonder tussenkomst van partijen waarde te kunnen overdragen. Hedge tegen falend beleid van centrale banken. Dan is 5 á 10% gemiddeld per jaar ruim voldoende. 69K naar 126K in 4 jaar is adequaat.

Zo is de cirkel weer rond.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GgcArR2XAAAeUiv.jpg:large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:14:
[...]

Eerste grafiek spreekt boekdelen. BTC is niet meer het gains kanon van weleer. Duizelingwekkende candles zijn verleden tijd. Het risico van BTC hodlen is ook gigantisch gedaald. Het is een geaccepteerde asset, dat staat in schril contrast met eerdere cycles.

BTC ga je hodlen om je koopkracht te beschermen, om zonder tussenkomst van partijen waarde te kunnen overdragen. Hedge tegen falend beleid van centrale banken. Dan is 5 á 10% gemiddeld per jaar ruim voldoende. 69K naar 126K in 4 jaar is adequaat.
69k naar 126k in 4 jaar is pure bagger, als je de inflatie van de dollar erin mee pakt over die jaren. Eerste de beste boomer in het FIRE topic doet het nog beter met 7% per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
BTC100K2021 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:14:
[...]

Voor 5 - 10% per jaar zijn er wel assets met minder risico, die je dan beter kan hebben. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:41
John245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:21:
[...]

Voor 5 - 10% per jaar zijn er wel assets met minder risico, die je dan beter kan hebben. :P
Dat is toch de rente van mijn VWRL spaarrekening?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:10
anti elppa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:20:
[...]

69k naar 126k in 4 jaar is pure bagger, als je de inflatie van de dollar erin mee pakt over die jaren. Eerste de beste boomer in het FIRE topic doet het nog beter met 7% per jaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTt0_q2O-0RBsyMbnkGO99duFkk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Bhoj4gXjdMy5KBobNgK8sR3Z.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

Ja en zou dat geen verklaring kunnen zijn voor de prijsactie?
John245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:21:
[...]

Zelfde antwoord: Ja en zou dat geen verklaring kunnen zijn voor de prijsactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
kbuntu schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:22:
[...]

Dat is toch de rente van mijn VWRL spaarrekening?
Ja of een leuk dividend aandeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
BTC100K2021 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:24:
[...]

Ja en zou dat geen verklaring kunnen zijn voor de prijsactie?

[...]

Zelfde antwoord: Ja en zou dat geen verklaring kunnen zijn voor de prijsactie?
Zou kunnen. Dan stapt inderdaad iedereen uit. En heeft Saylor ook een probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Ben blij dat je nog wel even benoemd dat je de ROI peak-to-peak bagger vindt, want ik werd al even bang toen je zei dat je de boel nog wel een keer door de bear kan HODL'en :)

Als je inflatie meeneemt zijn we pas vanaf $82.5k positief bezig: $126k is dan slechts een 1.5x de vorige ATH. Momenteel is het zonder inflatie een x1.8. Tsja, dat voelt zeker wat te laag voor een blow-off top. Geen extreme FOMO, geen hoge monthly RSI, geen overige indicatoren. Iedereen en z'n moeder wil nog een blow-off top :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Schaal gewoon extra alts in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PBcPzeIY2rLSaZzKJ0XO8bTlc6I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qajaJTqSyVSAWX7USSSjVNl6.jpg?f=fotoalbum_large

When?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
Elppa stapt over naar XRP?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:37:
[...]

_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
HBAR misschien?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/YJ4yX1R96XcAAAAd/brother-ehh-whats-that-brother.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:44
Zelf gok ik een periode van 600 dagen vanaf de halving wat me rond eind decemberbrengt voor de weg naar beneden. Onderbuik en geen lijntjes of expertise :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Is wel goedkoop… TBA (Base token) word een mooie voor de volgende bull. Ohja ik zou geen alts meer kopen :>

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:41:
[...]

Is wel goedkoop… TBA (Base token) word een mooie voor de volgende bull. Ohja ik zou geen alts meer kopen :>
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/SkaS-LC1NkQAAAAd/dog-evil-smirk-crop.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:41:
[...]

Was voor Ellpa he haha, Hedera hater.
Nee zou nu ook geen alts kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:18
Vis schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:52:
[...]

Ramen zijn toch verzekerd? 😛
Nieuwe kozijnen en glas dan O+

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Alpina schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:49:
[...]

Jaa snap ik, ik dacht dat XRP dieper zat.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:57:
[...]

Jaa snap ik, ik dacht dat XRP dieper zat.
Weten we na een toiletbezoek.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpTVnrCxEs2UylEytm3-DJ05ofg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gniWes6vRei1zpk8vASYw1Sl.jpg?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door FrambozenTaart op 20-10-2025 16:14 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
Alpina schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:49:
[...]

ahahaha dat je dat nog weet. Ja HBAR is echt creme de la creme kwa gier scam riool drek

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 16:18:
[...]

ahahaha dat je dat nog weet. Ja HBAR is echt creme de la creme kwa gier scam riool drek
Heb je daar onderbouwing voor met feiten of spuit deze mening rechtstreeks uit je onderbuik het riool in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45

WhySoSerious

Be the change.

_O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 16:23:
[...]

Heb je daar onderbouwing voor met feiten of spuit deze mening rechtstreeks uit je onderbuik het riool in?
NEE en JA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:36

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 16:23:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K0W0sQatpEob03i78K2SLqGdLDk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FxKBLz4ukCqjAfT3LqxGglvU.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!