Zit je nu in bitcoin, zit je nog steeds te stressen. Is crypto wel iets voor jou?bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:40:
[...]
Goed voor jullie, niet mezelf. Alweer 1K misgelopen door die actie van vrijdag.
Er waren in ieder geval 2 Solana ETF aanvragen met een laatste deadline op 16 oktober. Jammer van de overheid shutdown in de VS en dat daardoor bij de SEC ook alleen het hoognodige wordt gedaan en de rest stil ligt.Severus schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:01:
Was het niet dat de grootste ETH etfs deze week hoorden of staking was toegestaan?
Wellicht een mooie impuls. Al ben ik bang dat dan de apy helemaal laag gaat worden.
Ik heb ook al mijn XRP de deur eruit gedaan op -35%, staat nu een mooi bedrag aan de kant om in BTC te steken. Vanaf dat ik ALTS heb ervaar ik "stress", maar dat is altijd maar een klein deeltje (nu nul). Wat BTC betreft heb ik nog nooit stress gehad, keep it simple. Less is more.bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:40:
[...]
The only easy day is yesterday.
Onbegrijpelijk toch? Geen leverage, gewoon hodl en dan steeds terugkijken "wat als wat als"Wispe schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:52:
[...]
Zit je nu in bitcoin, zit je nog steeds te stressen. Is crypto wel iets voor jou?
Dan heet jezelf gek maken met crypto en maakt iemand toch volstrekt ongeschikt om hiermee bezig te zijn. Koop aandelen (ETF) en keep calm, ik doe dat al een jaar of 15 met mijn pensioen. Ik kijk er 1x per 2 tot 3 jaar naar. Voor de rest... Couldn't care less. Peace of mind, Maar wel minder rendement.
bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:40:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Achteraf kijk je een koe in zn kont.bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:40:
[...]
Echt als je thuis ook zo door het leven gaat.... pfffff
Severus schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:57:
[...]
Onbegrijpelijk toch? Geen leverage, gewoon hodl en dan steeds terugkijken "wat als wat als"
Dan heet jezelf gek maken met crypto en maakt iemand toch volstrekt ongeschikt om hiermee bezig te zijn. Koop aandelen (ETF) en keep calm, ik doe dat al een jaar of 15 met mijn pensioen. Ik kijk er 1x per 2 tot 3 jaar naar. Voor de rest... Couldn't care less. Peace of mind, Maar wel minder rendement.
:strip_exif()/f/image/YdeKUfKx1cjxCTeHTLuRlNFQ.png?f=user_large)
Pinsa schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:49:
[...]
Achteraf makkelijk lullen wat als je nu 2k kwijt was? Wanneer ben je tevreden met een keuze?
Wispe schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:52:
[...]
Zit je nu in bitcoin, zit je nog steeds te stressen. Is crypto wel iets voor jou?
Severus schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:57:
[...]
Onbegrijpelijk toch? Geen leverage, gewoon hodl en dan steeds terugkijken "wat als wat als"
S.McDuck schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:59:
[...]
Achteraf kijk je een koe in zn kont.
Echt als je thuis ook zo door het leven gaat.... pfffff
Als ik eindelijk eens de juiste keuze maak 😉Pinsa schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:49:
[...]
Achteraf makkelijk lullen wat als je nu 2k kwijt was? Wanneer ben je tevreden met een keuze?
Iedereen maakt hier wel foute calls, zelfs ervaren crypto strijders die al meerdere cyclussen meedraaien.bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:40:
[...]
Als ik eindelijk is de juiste keuze maak 😉
Denk dat je gewoon veel te streng voor jezelf bent, de absolute max eruit halen qua rendament lukt zelfs de meest ervaren traders niet. Ook de jongens die in Porsches rijden niet. Die begonnen ook met winst nemen op 80k, weet je nog? Het is ook gewoon niet een realistisch doel. Het lijkt er meer op dat je dit aangrijpt om jezelf naar beneden te praten. Oprecht zonde man.
Achteraf is altijd mooi wonen, dan had iedereen hier in 2009 voor duizenden euro's zijn zakken volgeladen met Bitcoinen, iedere top verkocht en de absolute bodems weer ingekocht.
Maar zo werkt het niet.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wijze woorden van Jaapio.FrambozenTaart schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:52:
[...]
Iedereen maakt hier wel foute calls, zelfs ervaren crypto strijders die al meerdere cyclussen meedraaien.
Denk dat je gewoon veel te streng voor jezelf bent, de absolute max eruit halen qua rendament lukt zelfs de meest ervaren traders niet. Ook de jongens die in Porsches rijden niet. Die begonnen ook met winst nemen op 80k, weet je nog? Het is ook gewoon niet een realistisch doel. Het lijkt er meer op dat je dit aangrijpt om jezelf naar beneden te praten. Oprecht zonde man.
Achteraf is altijd mooi wonen, dan had iedereen hier in 2009 voor duizenden euro's zijn zakken volgeladen met Bitcoinen, iedere top verkocht en de absolute bodems weer ingekocht.
Maar zo werkt het niet.
Wispe schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:45:
[...]
Als ik op mannen viel had ik het wel geweten.
Zucht… Vraag me af of je ook zo in het dagelijks leven met situaties omgaat of alleen in crypto, hoef je geen antwoord op te geven overigens. Maar ik zou er mee aan de slag gaan maakt alles een stuk makkelijker, is goed bedoeld overigens. Maar volgens mij heb je al meer dan 100 tips gekregen hier in de SC alleen je doet er helaas niks mee.bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:40:
[...]
Als ik eindelijk eens de juiste keuze maak 😉
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 19-10-2025 18:25 ]
Stop met de markt te volgen en HODL voor 10 jaar man.bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:40:
[...]
10k candletje op zondagavond zou fijn zijn.
over 10 jaar lach je uit je broek je broek joh. het leven van een maxi wordt alleen maar goedkoper. prijzen in euro gaan omhoog maar alles daalt in sats-waardeFordjah schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:27:
[...]
Stop met de markt te volgen en HODL voor 10 jaar man.
nothing stops this train
Dacht dat het een grap was. Heb hier in het verleden wel eens wat munten gekocht.Kol Nedra schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:45:
[...]
over 10 jaar lach je uit je broek je broek joh. het leven van een maxi wordt alleen maar goedkoper. prijzen in euro gaan omhoog maar alles daalt in sats-waarde
https://royalmint.queue-i...t.com%2Fshop%2F&cid=en-GB
Nu een digitale wachtrij
YouTube: De keuzes die je maakt - Van Dik Houtbsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:40:
[...]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je gaat nooit de juiste keuze maken, hooguit een minder slechte. Volgens mij zou je pas echt padje af raken als je eens los gaat op causaliteit.bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:40:
[...]
Maar goed, terug naar ETH!!
Mooi, zondagavond en de koersen lekker groen!
Heb zojuist weer 20% van mijn alt pf geloosd, verkopen op een groene dag voelt beter dan op een rode.
En ik geloof er geen reet meer van dat er een altseason nog komt, ik denk zelf een mooie opleving maar volgens mij staat de bear letterlijk om de hoek te wachten..
Heb zojuist weer 20% van mijn alt pf geloosd, verkopen op een groene dag voelt beter dan op een rode.
En ik geloof er geen reet meer van dat er een altseason nog komt, ik denk zelf een mooie opleving maar volgens mij staat de bear letterlijk om de hoek te wachten..
Gaaf man! Word zo’n investering nou meer waard? Niet kijkend naar de koersAlpina schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:57:
[...]
Dacht dat het een grap was. Heb hier in het verleden wel eens wat munten gekocht.
https://royalmint.queue-i...t.com%2Fshop%2F&cid=en-GB
Nu een digitale wachtrij
#BTC
— Rekt Capital (@rektcapital) 19 oktober 2025
So far, so good
Can Bitcoin Weekly Close above ~$108400 to protect this support area?
Only hours away from the new Weekly Close$BTC #Crypto #Bitcoin https://t.co/mQpojfnxVq pic.twitter.com/G23pq2U01Y
$BTC Falling Wedge Breakout on the 4h timeframe Chart..!!
— Captain Faibik 🐺 (@CryptoFaibik) 19 oktober 2025
Bitcoin looks promising for Potential +10% Bullish Rally in the short term.. 🚀#Crypto #Bitcoin #BTC pic.twitter.com/lVwlaim3i3
Ik heb net buiten om de hoek gekeken maar zag de bear niet staan.Don Guacamole schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:35:
Mooi, zondagavond en de koersen lekker groen!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ga jij mij vertellen dat ik niks doe met tips? Hoeveel heb jij er gehad 😂Pinsa schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:23:
[...]
Zucht… Vraag me af of je ook zo in het dagelijks leven met situaties omgaat of alleen in crypto, hoef je geen antwoord op te geven overigens. Maar ik zou er mee aan de slag gaan maakt alles een stuk makkelijker, is goed bedoeld overigens. Maar volgens mij heb je al meer dan 100 tips gekregen hier in de SC alleen je doet er helaas niks mee.
John245 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:43:
[...]
Ik heb net buiten om de hoek gekeken maar zag de bear niet staan.
Nee maar was toen (paar jaar terug) toevallig de beste prijs. Ook alles te kopen daar.Pinsa schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:37:
[...]
Gaaf man! Word zo’n investering nou meer waard? Niet kijkend naar de koers
Zegt wel iets dat er nu 400 wachtenden voor u zijn
Verder moet ik niets van de huidige VK munten hebben met die verschrikkelijke Charles op de achterkant.
Ik denk dat je het anders moet zien.bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:40:
[...]
Als jij zegt: jongens, ik ga nu alles verkopen.
Dan kunnen wij je daarvan weerhouden en weten we dat de bodem in is.
Maar hey, voor hetzelfde geld is dit een bulltrap en is het alsnog einde Bullrun.
Ik kan je in ieder geval vertellen dat ik niet naar uitspreken van deze of gene hier handel.
Zelfs niet als @tomtom901 bijvoorbeeld een mooie mogelijke positie laat zien of dat hij het laatst vreemd vond dat ik laatst rond de nieuwe ATH van ETH niet wat had afgeroomd.
Ik kan alleen maar handelen op de 4 jarige cyclus, dus daar handel ik ook naar. Wel heb ik rond december behoorlijk XRP afgeschaald voor de aanschaf van een auto.
En ja, had ik toen maar meer altcoins de deur uitgedaan, maar dat is achteraf.
De volgende cycle wordt heavy BTC.
Wederom zal ik ongeveer een jaar na de top van BTC gaan inkopen om zo de volgende cycle weer klaar te zitten. Ik heb collega's die rond december vorig jaar hebben ingekocht in altcoins want ja, toch wel snel geld verdienen. Als je ze nu hoort dan balen ze toch wel flink.
Dus ook mijn advies voor jou is, wacht nog een jaartje na de top met in ladderen en probeer niet op de korte termijn rijk te worden, dan moet je toevallig veel geluk hebben.
Mijn meuk is al lang de deur uit, 0% spijt van. Het DCA plan ligt ook klaar nu gewoon even geduld hebben.bsmpower schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:47:
[...]
Ga jij mij vertellen dat ik niks doe met tips? Hoeveel heb jij er gehad 😂
Hahah idd man de goudkoorts is real, heb even vlug gekeken die monopoly edities zijn wel gaafAlpina schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:48:
[...]
Nee maar was toen (paar jaar terug) toevallig de beste prijs. Ook alles te kopen daar.
Zegt wel iets dat er nu 400 wachtenden voor u zijn![]()
Verder moet ik niets van de huidige VK munten hebben met die verschrikkelijke Charles op de achterkant.
als je een plan hebt is het iig goedPinsa schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:49:
[...]
Mijn meuk is al lang de deur uit, 0% spijt van. Het DCA plan ligt ook klaar nu gewoon even geduld hebben.
nothing stops this train
Trek je eigen plan, maar greed is een bitch.elektriekert schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:48:
[...]
Ik kan je in ieder geval vertellen dat ik niet naar uitspreken van deze of gene hier handel.
Zelfs niet als @tomtom901 bijvoorbeeld een mooie mogelijke positie laat zien of dat hij het laatst vreemd vond dat ik laatst rond de nieuwe ATH van ETH niet wat had afgeroomd.
elektriekert schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:48:
[...]
Ik denk dat je het anders moet zien.
Als jij zegt: jongens, ik ga nu alles verkopen.
Dan kunnen wij je daarvan weerhouden en weten we dat de bodem in is.
Maar hey, voor hetzelfde geld is dit een bulltrap en is het alsnog einde Bullrun.
Ik kan alleen maar handelen op de 4 jarige cyclus, dus daar handel ik ook naar. Wel heb ik rond december behoorlijk XRP afgeschaald voor de aanschaf van een auto.
En ja, had ik toen maar meer altcoins de deur uitgedaan, maar dat is achteraf.
De volgende cycle wordt heavy BTC.
Wederom zal ik ongeveer een jaar na de top van BTC gaan inkopen om zo de volgende cycle weer klaar te zitten. Ik heb collega's die rond december vorig jaar hebben ingekocht in altcoins want ja, toch wel snel geld verdienen. Als je ze nu hoort dan balen ze toch wel flink.
Dus ook mijn advies voor jou is, wacht nog een jaartje na de top met in ladderen en probeer niet op de korte termijn rijk te worden, dan moet je toevallig veel geluk hebben.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qtuF2Vw0G1h8se3j9LZh3VQ6.gif?f=user_large)
Daar wil ik nog aan toevoegen dat je dit spelletje toch echt helemaal alleen speelt. Hier in het SC café doen we het niet samen. Het is ieder voor zich, uiteindelijk. Wél kunnen we bij elkaar uithuilen als BTC in de bear weer eens 5k zakt of elkaar feliciteren als BTC weer eens 5k stijgt in de bull.
Volgens mij ben je nog steeds ziek. Neem een paracetamolletje en rust uit. Slaap lekker.elektriekert schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:48:
[...]
Behalve ROOT! Ben nog steeds aan het uithuilen dat het nog maar een paar pepernoten waard is. Gelukkig vind ik veel steun hierMoiety schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:10:
[...]
[Afbeelding]
Daar wil ik nog aan toevoegen dat je dit spelletje toch echt helemaal alleen speelt. Hier in het SC café doen we het niet samen. Het is ieder voor zich, uiteindelijk.
Ziet er goed uit. Kopen, zeg ik.JPS schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:21:
[...]
Behalve ROOT! Ben nog steeds aan het uithuilen dat het nog maar een paar pepernoten waard is. Gelukkig vind ik veel steun hier![]()
En het is geen groene candles najagen, want de grafiek is paars.Moiety schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:24:
[...]
Ziet er goed uit. Kopen, zeg ik.
[Afbeelding]
knakworst schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:39:
[...]
En het is geen groene candles najagen, want de grafiek is paars.
Eerst even een dineetje voor je wat gaat rammen...Mathias9956 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:54:
Come on, ram gwn even door die 110k
Precies dit!tomtom901 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:10:
[...]
Trek je eigen plan, maar greed is een bitch.
Absoluut geen verkeerd woord over jou hoor.
Ik heb wel respect voor jouw TA skills om pegels binnen te harken.
Duh! Het zit in de naam... TomTom... Als je het volgt komt het wel goed.elektriekert schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 21:13:
[...]
Precies dit!
Ik niet gelukkig, wel spugende kinderen.Wispe schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:12:
[...]
Volgens mij ben je nog steeds ziek. Neem een paracetamolletje en rust uit. Slaap lekker.
Maareh, goed gespot, had mijn eigen verhaal niet meer gecontroleerd.
Gewoon even zoeken of ik jou ergens op kon pakken.elektriekert schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 21:16:
[...]
Ik niet gelukkig, wel spugende kinderen.
Maareh, goed gespot, had mijn eigen verhaal niet meer gecontroleerd.
Getver, eens op MadelonVos geklikt op YT, kwam ze weer langs met Willem Middelkoop over de ‘Monetaire Reset’
Lijkt me interessant maar ja, Madelon, misschien een transcript eruit trekken
Voor je het weet kijk je history channel na 23:00elektriekert schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 21:23:
Getver, eens op MadelonVos geklikt op YT, kwam ze weer langs met Willem Middelkoop over de ‘Monetaire Reset’
Zo nam ik het ook niet op hoor, no worrieselektriekert schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 21:13:
[...]
Precies dit!
We hebben de weekly close gehouden op dit niveau. Dit is positief
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Weekly close boven de 102 en de bull case is still runningScuL schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 02:01:
We hebben de weekly close gehouden op dit niveau. Dit is positief
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
Beuk 'm door de panty!
Goedemorgen paperhands, al spijt van de vrijdag verkoop? Next stop 420k.

Edit: @John245 idd maar er was wat paniek in de tent hier.

Edit: @John245 idd maar er was wat paniek in de tent hier.
[ Voor 20% gewijzigd door sh4d0wman op 20-10-2025 06:28 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Vrijdag was toch een inkoopmoment?sh4d0wman schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 06:08:
Goedemorgen paperhands, al spijt van de vrijdag verkoop? Next stop 420k.![]()
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik zou alleen nog even wachten met de ontslagbrief jongens..
Was dit niet dat gare project waarvan de founder was opgenomen in een gesticht en de keys aan twee mods had overgedragen die ervandoor gingen met 90k aan funds?Moiety schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:24:
[...]
Ziet er goed uit. Kopen, zeg ik.
[Afbeelding]
@tomtom901 je kunt geen ontslag nemen als je niet werkt.

* sh4d0wman heeft het bureau van de baas voor de zekerheid maar weer schoon gepoetst.
* sh4d0wman heeft het bureau van de baas voor de zekerheid maar weer schoon gepoetst.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je was me voorsh4d0wman schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 06:42:
@tomtom901 je kunt geen ontslag nemen als je niet werkt.
Boling band info :Potential 'W' bottoms in Bollinger Band terms in $ETHUSD and $SOLUSD, but not in $BTCUSD. Gonna be time to pay attention soon I think.
— John Bollinger (@bbands) 18 oktober 2025
:strip_exif()/f/image/EWNhQY3hrhPGMXTrmAl3PrKG.jpg?f=fotoalbum_large)
Eth spotted sign :
[ Voor 86% gewijzigd door Gipsy King op 20-10-2025 06:53 ]
All-in op die rommel dan maar?Gipsy King schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 06:44:
[X]
Boling band info :
[Afbeelding]
Eth spotted sign :
[Afbeelding]
Nfa, we moeten iets in het leven toch , anders is het ook maar saai.
Alles is beter dan weer onderweg zijn naar kantoor.
Krijgen we dan toch nog een (klein) altseizoen?
Je hebt toch nog wel een paar plukjes gure altcoins gehouden heh?bsmpower schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 07:33:
Nee 😐Gretzkyus schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 07:53:
[...]
Je hebt toch nog wel een paar plukjes gure altcoins gehouden heh?
Dit is hoe het gaat, je verkoopt op max pain en dan bleek dat de bodem te zijn geweest. Nu wil je weer terug switchen, maar ook dat blijkt dan een verkeerde keuze te zijn geweest.bsmpower schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 07:33:
Uiteindelijk rekt.
Maar niet getreurd, je hebt nu Bitcoin, en die gaat voor een mooie blow off, onderweg naar 420k nu.. dus blijf zitten en enjoy the show!
This is crypto.
Daarom buy Bitcoin and forget.
[ Voor 14% gewijzigd door Vis op 20-10-2025 07:58 ]
112k wel plausibel, daarna 115
In dat geval wordt de monthly zelf weer groentomtom901 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:00:
112k wel plausibel, daarna 115
Zullen we eens beginnen met de weekly?Mathias9956 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:02:
[...]
In dat geval wordt de monthly zelf weer groen
Die is al groen, want die is net weer begonnenWhySoSerious schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:05:
[...]
Zullen we eens beginnen met de weekly?
WhySoSerious schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:05:
[...]
Zullen we eens beginnen met de weekly?
Ik zou 'm ook groen willen afsluiten:+tomtom901 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:07:
[...]
Die is al groen, want die is net weer begonnen
Net even terug zitten lezen wat er vorige week allemaal gepost is en ik begon bijna zelf te twijfelen over verkopen.
Wen moon?
Tsja dat blijft altijd lastig, niemand heeft een glazen bol al denken sommige van wel.WhySoSerious schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:12:
[...]
Net even terug zitten lezen wat er vorige week allemaal gepost is en ik begon bijna zelf te twijfelen over verkopen.
Nooit geweten dat vissen slimme dieren zijn.Vis schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 07:57:
[...]
Dit is hoe het gaat, je verkoopt op max pain en dan bleek dat de bodem te zijn geweest. Nu wil je weer terug switchen, maar ook dat blijkt dan een verkeerde keuze te zijn geweest.
Uiteindelijk rekt.
Maar niet getreurd, je hebt nu Bitcoin, en die gaat voor een mooie blow off, onderweg naar 420k nu.. dus blijf zitten en enjoy the show!
This is crypto.
Mijn glazen bol doet het aardig.tomtom901 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:14:
[...]
Tsja dat blijft altijd lastig, niemand heeft een glazen bol al denken sommige van wel.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CedQbAP6RRrNh2KZfMoY1FbD.jpg?f=user_large)
Gewoon een lange termijn strategie, dan komt het allemaal wel goed.
Gelukkig het merendeel gehouden van btc. Eens zien hoe hoog we nog kunnen gaan
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wispe schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:17:
[...]
Nooit geweten dat vissen slimme dieren zijn.
Fijn dat je mijn bericht bevestigt
Voor BTC wel, voor alts heet dat anders: bagholder.John245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:20:
[...]
Mijn glazen bol doet het aardig.![]()
[Afbeelding]
Handelspot vorige week gevuld met een spot positie. Dit is geen fase voor leverage up. Morgen staat de maandelijkse DCA gepland die bij mij dus nog steeds doorloopt. Dus als een echte kruidenier hoop ik nog op een kleine daling voor we moonen. De handelspot gaat vanaf 120k in USDC om bij een snelle daling met leverage short te gaan als verzekering.
Toevoeging over drek: hier nog Ether, Sol, Thor, Link en INJ in de PF. Staan niet onder water maar mogen erbij een kleine altseason als eerste uit.
Toevoeging offtopic: ik heb mn beoogde rendementen op de beurs dit jaar x3 behaald. Misschien dat ik deze week mijn knopen tel en dat omzet in euro’s of dollars tot ik weer een momentje zie om in te kopen. Zou voor mij in 5 jaar de eerste keer zijn dat ik serieus verkoop maar ik krijg last van hoogtevrees.
Toevoeging over drek: hier nog Ether, Sol, Thor, Link en INJ in de PF. Staan niet onder water maar mogen erbij een kleine altseason als eerste uit.
Toevoeging offtopic: ik heb mn beoogde rendementen op de beurs dit jaar x3 behaald. Misschien dat ik deze week mijn knopen tel en dat omzet in euro’s of dollars tot ik weer een momentje zie om in te kopen. Zou voor mij in 5 jaar de eerste keer zijn dat ik serieus verkoop maar ik krijg last van hoogtevrees.
[ Voor 40% gewijzigd door Liripriscon op 20-10-2025 08:39 ]
Misschien een beetje flauw, maar wellicht wel fijn voor het perspectief: er heerst nu zo'n beeld van jou dat je alleen maar extreem goede calls maakt en dat je inderdaad een soort glazen bol hebtJohn245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:20:
Mijn glazen bol doet het aardig.![]()
[Afbeelding]
Verkopen op de bodem was natuurlijk gewoon dom en een paniekreactie. Gelukkig niet de keuze gemaakt om volledig met fiat aan de zijlijn te staan, dat was wel max pain geweest nu. De keuze om volledig voor Bitcoin te gaan was ook niet slim. Het was logischer geweest om voor 50/50 te gaan. Na een flinke sell-off de afgelopen tijd en de RSI allemaal op de bodem was de kans natuurlijk groter dat we een opleving zouden krijgen dan dat er nog een keer 20% af zou gaan. 420K deze cyclus geloof ik niet in trouwens.Vis schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 07:57:
[...]
Dit is hoe het gaat, je verkoopt op max pain en dan bleek dat de bodem te zijn geweest. Nu wil je weer terug switchen, maar ook dat blijkt dan een verkeerde keuze te zijn geweest.
Uiteindelijk rekt.
This is crypto.
V shaped recovery in de portfolio. Wel handig, want ze zijn deze week nieuwe ramen aan het zetten in het huis.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ramen zijn toch verzekerd? 😛Th1x4nG schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:51:
V shaped recovery in de portfolio. Wel handig, want ze zijn deze week nieuwe ramen aan het zetten in het huis.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/OveqV27JwYCQNBos09BSZs5M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OuIdCFJPxAUB9q0Dgn7EdqoB.jpg?f=fotoalbum_large)