[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 39 ... 42 Laatste
Acties:

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09:46
Knip, geen crypto

[ Voor 94% gewijzigd door tomtom901 op 03-11-2025 12:55 ]

• kbuntu
@tomtom901 crypto miners waren toegestaan?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Jumpman wel benieuwd wat er gebeurd als je een botnet 24/7 een specifieke AI dienst laat belasten. us-east-01 : Down us-east-02 : Down

Een voordeel is wel dat de klimaatdrammers nu meer op ai focussen dan BTC mining. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:54

tomtom901

Moderator General Chat
Dit is geen crypto miner (meer) toch, zie de discussie hier

• kbuntu
tomtom901 schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:02:
[...]

De winst komt nog steeds voor meer dan 90 procent uit crypto

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
kbuntu schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:03:
[...]

*Bitcoin

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Oja, Bitcoin was geen crypto meer aldus @almelo15.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:03:
[...]

Ik gun je je gains, laat daar geen misverstand over ontstaan (dus congrats), maar dit bedrijf was in het verleden een miner zoals ik nu kan vinden. Als ik echter nu op de website kijk, dan zie ik daar totaal geen spoor meer van en is het een generic AI DC, dus heeft het in mijn ogen hier geen plek. Maar meld het vooral even in het feedback topic, dan kunnen de andere mods er ook iets van vinden.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:32
Scenario 1: 40%
We tikken de low op +/- 103.500 deze week eruit en gaan moon. Waarschijnlijk naar een nieuwe ATH. Belangrijke voorwaarde is dat we de 116.500 breken en support houden. Uiteraard hoeven we niet perse de 103.500 eruit te tikken. Mogelijk krijgen we wat momentum door positief trade war nieuws en de bullmoon die deze week wordt geprint.

Scenario 2: 60%
We verliezen de 100.000 en de top is gezet op 6 oktober 2025 in de 126.000. De komende maanden dalen we tot de 70.000 - 74.000. Dan krijgen we in Q1 of misschien net daarvoor een complacency bounce. Alle Bitcoin maxi's zullen dan gaan roepen van zie je wel, de 4 jarige cycle is klaar. Fuck you 4 jarige cycle huggers. Echter zal de top van deze complacency bounce ergens tussen de 110.000 - 124.000 gaan liggen. Etherium zal in deze periode wel een nieuwe ATH maken tussen de 5300 - 5.800. Omdat de altcoins tegen die tijd dat Bitcoin de 70.000 - 74.000 heeft aangetikt met 65% - 90% gedaald zullen zijn verwacht ik dan ook een mini altseason. Voor de winnaars van nu zie ik van die lage levels dan wel een 3x / 5x mogelijkheid. Het zal geen altseason worden voor elke token in de top 200. Voor de mensen met stables / extra fiat grote kansen. En de mensen die nu altcoins hebben en het blijven uitzitten zullen moeten hopen dat ze in deze periode hun verliezen zo klein als mogelijk kunnen houden. Winst gaat er waarschijnlijk niet meer inzitten.

De beer start in 2026. Mijn verwachting is dat de bodem gaat liggen tussen de fib levels 0.786 en 0.886. Dat komt overeen met 28.000 en 39.000. Waarom tussen deze levels? In de vorige beer lag de bodem op 15.588 tussen de fib levels 0.786 en 0.886. En in de beer daarvoor lag de bodem op 3.156. En weer tussen de fib levels 0.786 en 0.886.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:07:
[...]

Ik gun je je gains, laat daar geen misverstand over ontstaan (dus congrats), maar dit bedrijf was in het verleden een miner zoals ik nu kan vinden. Als ik echter nu op de website kijk, dan zie ik daar totaal geen spoor meer van en is het een generic AI DC, dus heeft het in mijn ogen hier geen plek. Maar meld het vooral even in het feedback topic, dan kunnen de andere mods er ook iets van vinden.
Daarom had ik CORZ geloost die stappen ook langzaam over op AI en Data en daar naast nog wat Bitcoin mining. Het kan zowel bullish als niet bullish zijn…

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:54
zwembroek schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:11:
Scenario 1: 40%
We tikken de low op +/- 103.500 deze week eruit en gaan moon. Waarschijnlijk naar een nieuwe ATH. Belangrijke voorwaarde is dat we de 116.500 breken en support houden. Uiteraard hoeven we niet perse de 103.500 eruit te tikken. Mogelijk krijgen we wat momentum door positief trade war nieuws en de bullmoon die deze week wordt geprint.

Scenario 2: 60%
We verliezen de 100.000 en de top is gezet op 6 oktober 2025 in de 126.000. De komende maanden dalen we tot de 70.000 - 74.000. Dan krijgen we in Q1 of misschien net daarvoor een complacency bounce. Alle Bitcoin maxi's zullen dan gaan roepen van zie je wel, de 4 jarige cycle is klaar. Fuck you 4 jarige cycle huggers. Echter zal de top van deze complacency bounce ergens tussen de 110.000 - 124.000 gaan liggen. Etherium zal in deze periode wel een nieuwe ATH maken tussen de 5300 - 5.800. Omdat de altcoins tegen die tijd dat Bitcoin de 70.000 - 74.000 heeft aangetikt met 65% - 90% gedaald zullen zijn verwacht ik dan ook een mini altseason. Voor de winnaars van nu zie ik van die lage levels dan wel een 3x / 5x mogelijkheid. Het zal geen altseason worden voor elke token in de top 200. Voor de mensen met stables / extra fiat grote kansen. En de mensen die nu altcoins hebben en het blijven uitzitten zullen moeten hopen dat ze in deze periode hun verliezen zo klein als mogelijk kunnen houden. Winst gaat er waarschijnlijk niet meer inzitten.

De beer start in 2026. Mijn verwachting is dat de bodem gaat liggen tussen de fib levels 0.786 en 0.886. Dat komt overeen met 28.000 en 39.000. Waarom tussen deze levels? In de vorige beer lag de bodem op 15.588 tussen de fib levels 0.786 en 0.886. En in de beer daarvoor lag de bodem op 3.156. En weer tussen de fib levels 0.786 en 0.886.
Eens met je analyse maar ik denk zelf dat het 60% kans op optie 1 is. Of in ieder geval 50/50.

Overigens maakt het mij niet uit. In beide gevallen DCA ik door tot 2030.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11:42
tomtom901 schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:02:
[...]

Company profile op Mexem:
REN Limited is an Australia-based company, which owns and operates data centers powered by 100% renewable energy. Its facilities are optimized for Bitcoin mining, artificial intelligence (AI) cloud services, and other power-dense compute. Its data

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:27:
[...]

Company profile op Mexem:
REN Limited is an Australia-based company, which owns and operates data centers powered by 100% renewable energy. Its facilities are optimized for Bitcoin mining, artificial intelligence (AI) cloud services, and other power-dense compute. Its data
Ja, dus ze doen datacenters. Bedankt voor de bevestiging. :)

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:35:
Alles zal knetterrekt gaan behalve TAO omdat dit dikke tech is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgV2mdlw3KT8t5q7w6BfnkegsPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HBOCj2YxWCUVgsiPxgnS7TIF.jpg?f=fotoalbum_large

Nee nog 100 stuks in het mandje even kijken waar het heen gaat de komende maanden.

Staan gewoon op Kraken ook met dat onderhoud.

Compleet gevoelloos dus _O-

Rond 300 dollar zal er hier wel een capitulatie plaatsvinden vermoed ik.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-11 14:59

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Gaan we nu echt een discussie voeren of we een discussie mogen voeren over een een nietszeggend aandeel waar toevallig 3 users in zitten?

Market moving stocks vind ik zelf prima. Als big tech rekt gaat, heeft dat impact dus logisch dat het hier voorbij komt. Net als macrocijfers, ook impact op crypto. Maar dit soort eendagsvliegen in een andere assetclass dan waar dit forum voor is bedoeld? Eens met Tomtom.

Wordt echt tijd voor actie.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:08

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:31:
Gaan we nu echt een discussie voeren of we een discussie mogen voeren over een een nietszeggend aandeel waar toevallig 3 users in zitten?

Market moving stocks vind ik zelf prima. Als big tech rekt gaat, heeft dat impact dus logisch dat het hier voorbij komt. Net als macrocijfers, ook impact op crypto. Maar dit soort eendagsvliegen in een andere assetclass dan waar dit forum voor is bedoeld? Eens met Tomtom.

Het feit dat een bitcoin miner iets anders gaat doen en vervolgens moon gaat is op zich interessant en best gerelateerd aan crypto lijkt mij.

• Wispe
  • Niet online

Ik tel voor 2 en jij vindt het een nietszeggend aandeel. Dat is wat anders.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Modbreak:Oke, nu ben ik er echt klaar mee. Hier gaan we in elk geval door op cryptocurrency.

• Guere
  • Nu online
knakworst schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:36:
Het feit dat een bitcoin miner iets anders gaat doen en vervolgens moon gaat is op zich interessant en best gerelateerd aan crypto lijkt mij.
Wellicht, maar dat is onderhand al 10x gemeld dat ze nu AI datacenter provider zijn. Dat was dus niets nieuws. De nieuwsberichten over datacenter deals van zonet hadden verder niets meer met crypto te maken.

• zwembroek
Liripriscon schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:22:
[...]

Eens met je analyse maar ik denk zelf dat het 60% kans op optie 1 is. Of in ieder geval 50/50.
Ik heb geprobeerd om het zo positief als mogelijk te bekijken. Maar eerlijk gezegd vind ik die 40% nog wat aan de hoge kant. De distributiefase lijkt begonnen. De MACD op dagelijks en wekelijks tijdsframe toont een sterke neerwaartse beweging. Dit betekent dat het momentum negatief versnelt en de verkoopdruk toeneemt.
De driewekelijkse MACD is nu net bearish gekruist. De maandelijkse MACD is nog niet gekruist, maar is gevaarlijk dicht bij een bearish kruising. Als de maandelijkse nu ook kruist, is het te laat. Historisch betekent dat het begin van de bearmarkt. In de vorige cycles (2018, 2022) gebeurde exact hetzelfde net vóór de grote prijsdalingen. Als de maandelijkse MACD kruist is het over. En we zitten er heel erg dichtbij. Pak de MACD er maar bij. Dus vandaar dat 40% kans op het bullish pad nogal optimistisch is gezien de data van nu. Maar het is al eerder gebeurt dat na de driewekelijkse bearish MACD kruising er toch een trendommekeer kwam en de maandelijkse kruising werd voorkomen.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20
Pinsa schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:13:
[...]

Daarom had ik CORZ geloost die stappen ook langzaam over op AI en Data en daar naast nog wat Bitcoin mining. Het kan zowel bullish als niet bullish zijn…
geloost
Dat doe jij toch met alles wat je 2 dagen bezit :P ?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:14
Interessante kijk van Cobie op de alt-market. Ben het in grote lijnen met hem eens. De alt-markt (ja, er zijn uitzonderingen) is grotendeels rekt en een alt-season 2021 en 2017 stijl blijft uit.
not sure if btc continues to provide diminishing returns but it is certainly possible (i choose to believe it wont for now)

but alts (on average) will continue to get more difficult and dangerous to trade imo, irreversible trend.

(1) massive competition amongst increasingly sophisticated buyers (who simultaneously believe less)
(2) primarily traded on perps/with leverage.
(3) huge dilution in coins with mkt valuing stuff high by default without justification
(4) launch FDVs always capturing 100% of optimism for the asset without respecting price/valuarion
(5) too much pre-market price discovery for (4) to be safe

the average 2017 buyer buys spot and hodls weeks/months cos they believe, add on the way up, asset was trading at low val early so works out.

average 2025 buyer is buying on perps without checking the valuation and sells whenever their PNL goes red or force sells in liquidation.

however, it will remain the best place for returns for smart ppl. skill expression and asset selection is much more important. patience much more highly rewarded over being "early" on liquid markets last few years.

and then outlier assets will continue to exist, maybe 1 every couple of years, and when they turn up you can turn brain off and 2017 it.

imo anyways (hopefully)

• zwembroek
Hoe gaat het met je BTC, LTC en SOL @Pinsa? Nog steeds in positie?

• Liripriscon
zwembroek schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:40:
[...]

Ik heb geprobeerd om het zo positief als mogelijk te bekijken. Maar eerlijk gezegd vind ik die 40% nog wat aan de hoge kant. De distributiefase lijkt begonnen. De MACD op dagelijks en wekelijks tijdsframe toont een sterke neerwaartse beweging. Dit betekent dat het momentum negatief versnelt en de verkoopdruk toeneemt.
De driewekelijkse MACD is nu net bearish gekruist. De maandelijkse MACD is nog niet gekruist, maar is gevaarlijk dicht bij een bearish kruising. Als de maandelijkse nu ook kruist, is het te laat. Historisch betekent dat het begin van de bearmarkt. In de vorige cycles (2018, 2022) gebeurde exact hetzelfde net vóór de grote prijsdalingen. Als de maandelijkse MACD kruist is het over. En we zitten er heel erg dichtbij. Pak de MACD er maar bij. Dus vandaar dat 40% kans op het bullish pad nogal optimistisch is gezien de data van nu. Maar het is al eerder gebeurt dat na de driewekelijkse bearish MACD kruising er toch een trendommekeer kwam en de maandelijkse kruising werd voorkomen.
Makes sense! Het is alleen wel geschreven met een cycle hugger bril. Nogmaals mij maakt het niet uit maar ik denk zelf dat de cycle een keer doorbroken wordt. 250€ per maand kan ik gelukkig nog steeds goed missen en sinds ik in crypto zit heeft dat geen windeieren gelegd. Ik ga dus niet gokken op een daling met het risico dat ik nooit meer het aantal btc kan kopen dat ik nu bezit.

Mn handelspot zit overigens compleet in FIAT klaar om te shorten als het scenario 2 wordt. Wellicht toch eens naar de dokter voor medicatie voor de bipolaire stoornis.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:04
gisteren geprobeerd wat btc naar bybit.eu te sturen. Dan moet je daarna de boel verifiëren door die de travel rule. Dus dan maakt de bybit verbinding met mijn trezor. Krijg dan een foutmelding. Helpdesk zegt dat ik filmpje kan sturen met allemaal info, ga ik dus niet doen, of een refund. Dat laatste maar gedaan. Heb het ook handmatig proberen te doen, is me ook niet gelukt.

Meer mensen die bybit icm trezor gezeik hebben met trafel rule shit?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Liripriscon
Liripriscon schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:49:
[...]

Makes sense! Het is alleen wel geschreven met een cycle hugger bril. Nogmaals mij maakt het niet uit maar ik denk zelf dat de cycle een keer doorbroken wordt. 250€ per maand kan ik gelukkig nog steeds goed missen en sinds ik in crypto zit heeft dat geen windeieren gelegd. Ik ga dus niet gokken op een daling met het risico dat ik nooit meer het aantal btc kan kopen dat ik nu bezit.

Mn handelspot zit overigens compleet in FIAT klaar om te shorten als het scenario 2 wordt. Wellicht toch eens naar de dokter voor medicatie voor de bipolaire stoornis.
Oja ik heb ook nog een Flufje ETH en SOL en LINK. Maar dat is echt voor de techno.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:50:
gisteren geprobeerd wat btc naar bybit.eu te sturen. Dan moet je daarna de boel verifiëren ivm de travel rule. Dus dan maakt de bybit verbinding met mijn trezor. Krijg dan een foutmelding. Helpdesk zegt dat ik filmpje kan sturen met allemaal info, ga ik dus niet doen, of een refund. Dat laatste maar gedaan. Heb het ook handmatig proberen te doen, is me ook niet gelukt.

Ik heb het via Trezor web gedaan, dat lukt wel. En hoezo move jij BTC uit je wallet :o

• Wispe
  • Niet online
gisteren geprobeerd wat btc naar bybit.eu te sturen. Dan moet je daarna de boel verifiëren door die de travel rule. Dus dan maakt de bybit verbinding met mijn trezor. Krijg dan een foutmelding. Helpdesk zegt dat ik filmpje kan sturen met allemaal info, ga ik dus niet doen, of een refund. Dat laatste maar gedaan. Heb het ook handmatig proberen te doen, is me ook niet gelukt.

Wat voor foutmelding krijg je dan?

• anti elppa
tomtom901 schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:51:
[...]

Ik heb het via Trezor web gedaan, dat lukt wel. En hoezo move jij BTC uit je wallet :o
hahahaha ja das ff schrikken he.

Nee wilde juist wat testen op bybit.eu, want had mijn volgende tp op .nl staan. Maar was maar kleine. REst wilde ik nog zetten, dus had wel al verificatie direct gedaan, maar nooit dat travel rule gezeik. Dus wil nu TP of SL (onder 100k zetten). En loop nu tegen dit gezeik aan.

Maar bij trezor web verbond ie wel automatisch als je die linkjes volgt op bybit?

• MrFX
  • Laatst online: 11:33

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KDyO8U3HPmsmeOyLb2IwVndPU6M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/275RwFtUYuX4KnYYNkYoQTC6.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• kbuntu

Ik vind het prima om het nu onder non-crypto stock te laten vallen en het hier niet meer te posten, ook al zijn ze voor hun bedrijfsvoering er nog voor een groot deel van afhankelijk.

Een nietszeggend aandeel is het sowieso niet meer na vandaag. Daarbij siert het je niet om mensen die hierin investeren parasitair te noemen, omdat ze (deels) van crypto op de AI trein zijn gesprongen.

• Alpina
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:54:
[...]

Nee wilde juist wat testen op bybit.eu, want had mijn volgende tp op .nl staan. Maar was maar kleine. REst wilde ik nog zetten, dus had wel al verificatie direct gedaan, maar nooit die travel rule gezeik. Dus wil nu TP of SL (onder 100k zetten). En loop nu tegen dit gezeik aan.

Maar bij trezor web verbond ie wel automatisch als je die linkjes volgt op bybit?
Heb je ook Kraken? Werkt hier eigenlijk probleemloos, Trezor naar Kraken bedoel ik dan.

• Pinsa
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:48:
Hoe gaat het met je BTC, LTC en SOL @Pinsa? Nog steeds in positie?
Alleen BTC en aandelen :)F

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:02

Gewoon Sparrow gebruiken icm die trezor:

Kiezen om een bericht offline te ondertekenen, copy/paste data naar Sparrow.
Goede verzend adres kiezen.
Copy/paste van het ondertekende bericht terug in bybit.eu.

• anti elppa
Alpina schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:55:
[...]

Heb je ook Kraken? Werkt hier eigenlijk probleemloos, Trezor naar Kraken bedoel ik dan.
Thanks, maar kraken gebruik ik amper meer. Via bitonic heb ik ook geen problemen iig.

• anti elppa
Domino schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:57:
[...]

Gewoon Sparrow gebruiken icm die trezor:

Kiezen om een bericht offline te ondertekenen, copy/paste data naar Sparrow.
Goede verzend adres kiezen.
Copy/paste van het ondertekende bericht terug in bybit.eu.
mmm dat ken ik niet. Ga ik vanavond ff testen. Thanks

• Alpina
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:58:
[...]

Thanks, maar kraken gebruik ik amper meer. Via bitonic heb ik ook geen problemen iig.
Oke werkt ook prima inderdaad. Bybit nooit gehad.

• Pinsa
  • Nu online
Liripriscon schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:49:
[...]

100% eens

• anti elppa
Alpina schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:59:
[...]

Oke werkt ook prima inderdaad. Bybit nooit gehad.
ja ik ga het wellicht nog 1x proberen en anders kap ik ermee en neem ik een andere weg. Ga geen filmpjes sturen waar ik me trezor open en details ga laten zien incl passpoort etc. Als die om wat voor reden onderschept word heb ik een hoop gezeik

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:02
anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:59:
[...]

mmm dat ken ik niet. Ga ik vanavond ff testen. Thanks
Dit is het venster, Tools > Sign/Verify:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBFeCgV97B5OKViKGYr4KNMqMH8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/airaTGPshnAksn8bsq7CdTnO.png?f=fotoalbum_large

Daarna is het alleen wat copy/paste werk. Wel even goed opletten dat je het adres goed zet, dat moet het adres zijn wat de sats verstuurd heeft naar bybit.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:45

Darrell

Fiat moonboy

Alpina schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:30:
[...]

[Afbeelding]

Nee nog 100 stuks in het mandje even kijken waar het heen gaat de komende maanden.

Staan gewoon op Kraken ook met dat onderhoud.

Compleet gevoelloos dus _O-

Rond 300 dollar zal er hier wel een capitulatie plaatsvinden vermoed ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-K-JJM0-Ex1wY5HliZfAIhGWTSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zsBBczHtjPbDsf0PXr52QDJL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CqTRQfRLYB_E-OANcE6qdfXIuWQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6SMBI7f9SUmwPmd3Oau4s0U7.gif?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:54:
[...]

Nee wilde juist wat testen op bybit.eu, want had mijn volgende tp op .nl staan. Maar was maar kleine. REst wilde ik nog zetten, dus had wel al verificatie direct gedaan, maar nooit dat travel rule gezeik. Dus wil nu TP of SL (onder 100k zetten). En loop nu tegen dit gezeik aan.

Ja werkte prima bij mij

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
TAO onderweg naar 50$ zie ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GO_aayDr2XfEbdA6V5w7DhpaDNQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/SsZR8vhvZagtc3JDjLWejcxu.gif?f=user_large

• Alpina
  • Nu online
Maar zoom eens uit ouwe reus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RMUtgETe2NgKk_zpCV8Ru7edBy4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z6UxxiAhbuPhFcNCdznSdVuM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzBjNeQns1QNr-qhaZZ83YRuRuU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SfbbbGVwin1kr0zoZi1t99WU.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:40:
[...]

Hij heeft jouw post niet gelezen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i570SDbqsIoE5jo3dvN3To2s_-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/srzTXuVj0zEvISLNGWm26VYy.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:45

Darrell

Fiat moonboy

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:27
Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:06:
[...]

Oja, Bitcoin was geen crypto meer aldus @almelo15.
Ja, maar zonder bitcoin gaan we geen kant op zegt framboos.

eth, The world's computer

• S.McDuck
  • Laatst online: 11:09
Is het dippen begonnen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oslCNXXUIu6eBV99GeYtncwlBV8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6x7pqmgE6DlVOAHKNwjeaRza.jpg?f=user_large
Lekker stil hier.

• Pinsa
  • Nu online
S.McDuck schreef op maandag 3 november 2025 @ 15:48:
Is het dippen begonnen?
[Afbeelding]
Lekker stil hier.
Moon soon

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Moiety schreef op maandag 3 november 2025 @ 14:13:
[...]

[Afbeelding]
Meneer Saylor die doet gewoon een market buy en het boeit hem weinig wat de prijs is :)

• Liripriscon
zenith schreef op maandag 3 november 2025 @ 15:53:
[...]

Meneer Saylor die doet gewoon een market buy en het boeit hem weinig wat de prijs is :)
Ja idd die DCA’d rustig door. Hopelijk loopt het anders af dan met de .com bubbel.

Moon na 1 januari please.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Zou toch een mooie max pain scenario zijn om die 74k op te zoeken dan. Strategy hun break even point.

Verder twee kampen: geen bear vs bull. Maar 4 y cycle hugger vs lengthening cycle huggers. Go go huggers :+

• DVB09
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10:23
Daar komt de 103K in zicht..

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:38
Pff weer een drop omlaag. Als we de top gehad hebben dan durf ik in de toekomst ook nooit meer iets te voorspellen. DCA en DCA out na een bepaalde % stijging is voor mij dan nog de enige optie.

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:25
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/xeIM5_Th_0AAAAAd/here-we-go-again-bunty.gif

102k incoming

• Guere
  • Nu online
BTC dominance wel weer omhoog geschoten net, nu 60,6%. Als dit zo doorzet komt wellicht toch het scenario van Cowen in beeld waarin de BTC dominance komende weken fors omhoog schiet.

• Pinsa
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPisRDe1_Nsdpbaf1S-QCt9N4gU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UdzHBUB69NNmQ3L0Lz8hajiW.jpg?f=fotoalbum_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Wispe
  • Niet online
Vanmorgen volledig uit Bitcoin gestapt. Ik begrijp dat ik ook uit Ethereum had moeten stappen.

Hier is een baghodler geboren. Moeder en kind maken het goed. Cadeautjes graag vanaf volgende week.

• Pinsa
  • Nu online
Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 16:47:
Vanmorgen volledig uit Bitcoin gestapt. Ik begrijp dat ik ook uit Ethereum had moeten stappen.

Hier is een baghodler geboren. Moeder en kind maken het goed. Cadeautjes graag vanaf volgende week.
Volledig uitgestapt wat is deze?

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op maandag 3 november 2025 @ 16:50:
[...]

Wat ik wilde verkopen wel ja. HODL-pot heb ik nog.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op maandag 3 november 2025 @ 16:50:
[...]

De bodem :X

• Wispe
  • Niet online

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Grapje, dat de bodem in is :)

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-11 19:55
Crash, einde, finito…….bear :9

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 03:36
Lol, mailtje van bybit dat mijn buyorder is getriggerd op 3600 dollar per ETH.

Lol!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Dit begint wel heel erg op een Bear market te lijken. Na enkele cycles meegemaakt te hebben zal het toch wel echt moeten bouncen deze maand anders zitten we ineens al 3 maanden in een bear market :(

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M6qA0lv7xkOh-P6mT1ZAotHqd1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SSYR8SPws1PalwMfmTBsAEWI.jpg?f=fotoalbum_large

• Nubtrix
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xii0vQwzGHkY_EUD-gAvx7EWpFk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/N4iujOjK6Yh6nlPL8GT1CFlY.gif?f=user_large

• Nubtrix
  • Nu online
Severus schreef op maandag 3 november 2025 @ 16:57:
Lol, mailtje van bybit dat mijn buyorder is getriggerd op 3600 dollar per ETH.

Lol!
Next stop 3200$

Cho chooo

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-11 23:06
:') :') hij gaat lekker

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Gipsy King
Wijze man die Zlatan.

Voor iedereen die zich vandaag Rood voelt :

• zwembroek
AlterBridge schreef op maandag 3 november 2025 @ 16:32:
Pff weer een drop omlaag. Als we de top gehad hebben dan durf ik in de toekomst ook nooit meer iets te voorspellen. DCA en DCA out na een bepaalde % stijging is voor mij dan nog de enige optie.
Waarom? Het volgt toch precies de toppen van de vorige bullmarkten. Hoe accuraat wil je het hebben? 6 oktober exact de top volgens de 4 jarige cycle. Op een presenteerblaadje gekregen. Je had het op de dag kunnen inplannen. Ik denk dat je bent afgeleid door de 200k roepers.

• S.McDuck
zwembroek schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:27:
[...]

Waarom? Het volgt toch precies de toppen van de vorige bullmarkten. Hoe accuraat wil je het hebben? 6 oktober exact de top volgens de 4 jarige cycle. Op een presenteerblaadje gekregen. Je had het op de dag kunnen inplannen. Ik denk dat je bent afgeleid door de 200k roepers.
Dus dit was het?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Dat moet nog blijken, technisch gezien zitten we nog steeds in een uptrend

Bij het verliezen van de 50 weekly MA voor meer dan 14 dagen =bear markt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 16:47:

Je hebt groot gelijk :)

• Pinsa
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oZd9fnOEqCsvyAPpA58S2X3jwXU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nbb1HRyd6Q7lQiziitMQWcKI.png?f=fotoalbum_large

• zwembroek
sjorremans schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:31:
[...]

Dat moet nog blijken, technisch gezien zitten we nog steeds in een uptrend

Bij het verliezen van de 50 weekly MA voor meer dan 14 dagen =bear markt
Technisch gezien zitten we op het randje van de afgrond. Als je wacht op de bevestiging is het te laat. Regeren is vooruitzien. Zie mijn post van vandaag over de MACD. Er zijn meer indicatoren die je vooraf de richting kunnen laten zien. Iedereen kan bevestigen wanneer alle indicatoren al op het bearmarkt level staan.

• Gipsy King
Still early , this could be you in 7.

• zwembroek
Zie mijn post van vandaag. Daar heb ik mijn gedachten uiteengezet.

• zwembroek
@John245 Circle op weg naar de -70% van de top.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

[Afbeelding]
Stel dat de koers tijdens de bear rond hun gemiddelde inkoopprijs uitkomt en je haalt de vandaag aangekochte BTC eraf, dan heeft ie vanaf de top 640808 BTC maal laten we zeggen 53k = 33.9 Miljard USD virtuele winst zien verdampen. Zonde.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• ytr81
  • Laatst online: 07:16
Lekker man. Deze fase waarin je er eigenlijk pas over een tijdje achter komt dat de beer al een tijd gaande is.

[ Voor 6% gewijzigd door ytr81 op 03-11-2025 17:46 ]

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Taro schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:45:
[...]

Stel dat de koers tijdens de bear rond hun gemiddelde inkoopprijs uitkomt en je haalt de vandaag aangekochte BTC eraf, dan heeft ie vanaf de top 640808 BTC maal laten we zeggen 53k = 33.9 Miljard USD virtuele winst zien verdampen. Zonde.
Maar.. wow.. wat komt die mogelijke target van 74500 dan akelig dicht bij zijn GAK van 74k :o

Ik zeg: confluence :D

Never ever financial advice...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ff de pleister eraf en 103k aantikken aub:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MqDWHW1olHsXlnU4d6-Hp-PjMAM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DjOj0m13draVQqeVR653TbwU.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Taro schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:45:
[...]

Zonde idd. Maar MSTR heeft natuurlijk een koers uitgezet met de stip die zo ver ligt dat wij hem nog niet kunnen zien.

• Pinsa
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:27:
[...]

Laten we het ook even in context plaatsen. Jij bent op zoek naar koopjes sommige mensen zitten hier voor long term, als zij een DCA doen met een paar stuivers zal het niet heel veel uitmaken wanneer ze beginnen, over 5 of 10 jaar staan ze toch op winst.

Natuurlijk als we zo laag gaan als je voorspeld dan zou je wel meer sats hebben voor je fiat.

Je kan ook beide doen kleine DCA en mocht het nuken grotere inleg. Dan hoef je de bodem tenminste niet te timen mochten we nooit zo laag gaan.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat die doet, maar zo kijk ik er nu naar op het moment, en dan hoef je je ook niet druk te maken of de 4 jarige cycle nog intact is of niet :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moiety schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:53:
[...]

Zonde idd. Maar MSTR heeft natuurlijk een koers uitgezet met de stip die zo ver ligt dat wij hem nog niet kunnen zien.
Uiteindelijk zijn zij straks exit liquidity voor iedereen. Blijft ie met 90% van alle nog in omloop zijnde BTC achter en tientallen/honderden miljarden verlies. Zou toch wat zijn.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
yes, kooporder gelukt!
een mooie vca :)

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 03-11-2025 17:58 ]

nothing stops this train

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bl9e4j4ucTXsmV37-OwZHithVA8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rvSiF66bhzF0uyNXLv7OHM3J.jpg?f=user_large

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Taro schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:54:
[...]

Uiteindelijk zijn zij straks exit liquidity voor iedereen. Blijft ie met 90% van alle nog in omloop zijnde BTC achter en tientallen/honderden miljarden verlies. Zou toch wat zijn.
Die knakker zou voor mij zo’n beetje de enige reden zijn om mijn btc te verkopen.
In het verleden klopte zijn boekhouding ook niet helemaal, hoor je niemand over..

• Pinsa
  • Nu online
oski27 schreef op maandag 3 november 2025 @ 18:02:
[...]

Die knakker zou voor mij zo’n beetje de enige reden zijn om mijn btc te verkopen.
In het verleden klopte zijn boekhouding ook niet helemaal, hoor je niemand over..
Als Saylor zelf gaat verkopen zijn de rapen gaar

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:14
Aantal kooporders op Bitcoin inmiddels geraakt. Heb er nog meer staan richting de 100k. Verwacht ergens wel een bounce en dan gedeeltelijk winst nemen. Zakken we door de 100k dan neem ik mijn verlies en wacht ik het even af.

De hodl-pot gaan we wel gewoon mee door.

• Alpina
  • Nu online
oski27 schreef op maandag 3 november 2025 @ 18:02:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgHxGvce8UqpsP4H89xo1ybL8oA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MxaVvwTZNcbGEG3foLkWDGSy.jpg?f=fotoalbum_large

• S.McDuck
zwembroek schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:41:
[...]

Zie mijn post van vandaag. Daar heb ik mijn gedachten uiteengezet.
Op geen enkele manier gemeen of rot bedoeld: maar wat maakt dat het deze keer anders is vergeleken met alle andere begin van de cycle/dip/crash posts? Welke signalen en aanwijzingen zijn er dat we nu doorgaan naar beneden dan?

• FrambozenTaart
  • Niet online
Maar zo is het wel. Geluk zit hem in de kleine dingen en is niet te koop.

Zoals ik me nu bijvoorbeeld gelukkig voel in de pauze op het werk, met mijn kale witte rijst met warme stukjes karton.

• Alpina
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op maandag 3 november 2025 @ 18:14:
[...]

Maar zo is het wel. Geluk zit hem in de kleine dingen en is niet te koop.

Zoals ik me nu bijvoorbeeld gelukkig voel in de pauze op het werk, met mijn kale witte rijst met warme stukjes karton.
_O-

Hier even mezelf opgesloten op de plee. Had wat collega’s de TAO top laten kopen. Maar dat waait wel weer over. (Hoop ik)

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 3 november 2025 @ 18:19:
[...]

_O-

Hier even mezelf opgesloten op de plee. Had wat collega’s de TAO top laten kopen. Maar dat waait wel weer over. (Hoop ik)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GgurPeFzBD0E4CXFJyxeYdd_CHs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/stltwCoY8Zwvbti1dKQL7Aic.jpg?f=user_large

Pagina: 1 ... 39 ... 42 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!