Begint nu wel echt vermoeiend te worden zegGuere schreef op maandag 3 november 2025 @ 05:55:
Pffff wat een trieste bende is het weer. Ziet er weer lekker slecht uit op meerdere timeframes.
Hopelijk ook uitverkoop op de beursJohn245 schreef op maandag 3 november 2025 @ 06:19:
[...]
Uitverkoop vandaag en volgens @zwembroek 4 november MOON.
            ff door de heatmaps heen geklikt, nog nooit zo leeg geweest, op alle timeframes. Das wel bijzonder. Iig aardig spot gedreven dit gedump lijkt het. 
Hoop dat we vandaag toch ergens wel weer omhoog gaan, maar begint nu wel wat ellendig te worden allemaal.
Aan de andere kant hebben we deze 'bull" al meerdere van dit soort max pain, gruwelijik lange horror consolidaties gehad.
                    Hoop dat we vandaag toch ergens wel weer omhoog gaan, maar begint nu wel wat ellendig te worden allemaal.
Aan de andere kant hebben we deze 'bull" al meerdere van dit soort max pain, gruwelijik lange horror consolidaties gehad.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
            Zou toch graag een bounce zien 107k. Als je op de weekly kijkt van Binance lijkt de actie toch ook richting begin dit jaar te gaan. Dan hebben we straks een nov rond of beneden de 100k  

@Pinsa je had amazon moeten kopen

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Eens word wel tijd voor een mooie bounce dan kunnen daar ook weer passende gifjes bijsh4d0wman schreef op maandag 3 november 2025 @ 06:53:
Zou toch graag een bounce zien 107k. Als je op de weekly kijkt van Binance lijkt de actie toch ook richting begin dit jaar te gaan. Dan hebben we straks een nov rond of beneden de 100k![]()
Mooie leg up idd! Ik ga liever gespreid dus gaat voor mij een wereld ETF worden daar zit ook wat Amazon in, daarnaast ga ik ook Uranium stacken ben alleen nog op zoek naar een veilige opslagplaats
            Achteraf kijken we terug en concluderen we: ‘er was al een tijd geen volume meer’ ‘retail is niet meer teruggekomen’ ‘de cycle is intact’ ‘we hadden beter in nvidia kunnen stappen’
Maar hoop natuurlijk ‘this time is different’
            Maar hoop natuurlijk ‘this time is different’
            Goedemorgen! Het is weer maandag, weer fiat verdienen! 
Goedkoop btc inkopen, what’s not to love.
            Goedkoop btc inkopen, what’s not to love.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
idd, elke dag die verstrijkt boven de 100 is een dag meer zekerheid dat de 4 year cycle dood is. Sta je dan als cyclehugger
Gisteren VCA gedaan en vandaag ook weer bijgekocht. Ik geloof al lang niet meer in de cycle, maar we zullen zien wat de toekomst brengt.anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 07:39:
[...]
idd, elke dag die verstrijkt boven de 100 is een dag meer zekerheid dat de 4 year cycle dood is. Sta je dan als cyclehugger
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 07:39:
[...]

Wat is het alternatief? Nu uitstappen? Mis je straks de grote dagen omhoog. Af en toe een beetje verkopen als je targets gehaald zijn prima, maar als je hele portfolio goed gespreid is in aandelen, btc en andere zaken lijkt helemaal uitstappen geen optie.

anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 07:39:
[...]
/f/image/JXSiMzezgGuyErGwlNvoNvxR.png?f=fotoalbum_large)
                    Bij Nexo dus? Maar ik denk dat ik je verkeerd begrijp. Je bedoelt wellicht: zonder inkopen in nexo/ecosysteem? Maar dat zullen de huidige gebruikers al zijn.
Op Aave krijg je nu 11% voor eurc op Avalanche, maar dan moet je bridgen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Value Cost Averaging. Zakt de prijs, dan verzamel je automatisch extra sats. Stijgt de prijs, dan daalt je gemiddelde aankoopkoers (en ja, nadeel is dat je niet het maximale rendament haalt, maar dat haalt sowieso niemand).CornermanNL schreef op maandag 3 november 2025 @ 07:50:
Wat is het alternatief? Nu uitstappen?
            Ah, de eerste maandag van een nieuwe maand, 12 uur weer het alarm, die is om aan te kondigen dat we allemaal weer keihard rekt aan het gaan zijn

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat denk ik ook. Weer een nonsens dumpknakworst schreef op maandag 3 november 2025 @ 05:57:
Allemaal ruis.
Wat ik al eerder zei, in deze "bull" was het lucratiever geweest om te shorten dan te longen.anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 06:45:
ff door de heatmaps heen geklikt, nog nooit zo leeg geweest, op alle timeframes. Das wel bijzonder. Iig aardig spot gedreven dit gedump lijkt het.
[ Voor 63% gewijzigd door ScuL op 03-11-2025 08:54 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Lekker positieve manier om ernaar te kijken dude.ByteMe_ schreef op maandag 3 november 2025 @ 08:41:
Ah, de eerste maandag van een nieuwe maand, 12 uur weer het alarm, die is om aan te kondigen dat we allemaal weer keihard rekt aan het gaan zijn
Of het is het alarm om aan te geven:
All aboard???
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
O, ik zag t meer als een melig antwoord. Het zal me weinig boeien welke kant het op gaat, zolang er nou eens een kant 'gekozen' wordt. Bij een flinke 50-60% drop richting bear wil ik flink wat fiat erin gooien, dan de DCA weer starten. Gewoon DCA gaat die 4 jaar wellicht te weinig rendament geven als die cycle gains in % steeds minder worden.Vis schreef op maandag 3 november 2025 @ 08:58:
[...]
Lekker positieve manier om ernaar te kijken dude.
Of het is het alarm om aan te geven:
All aboard???
[Video: title]
Zojuist mijn aandelen DCA gestart, voor Bitcoin wacht ik af heb hetzelfe koersdoel als jou ongeveerByteMe_ schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:08:
[...]
O, ik zag t meer als een melig antwoord. Het zal me weinig boeien welke kant het op gaat, zolang er nou eens een kant 'gekozen' wordt. Bij een flinke 50-60% drop richting bear wil ik flink wat fiat erin gooien, dan de DCA weer starten. Gewoon DCA gaat die 4 jaar wellicht te weinig rendament geven als die cycle gains in % steeds minder worden.
Je gaat die lumpsump al doen bij een 50% drop of wacht je af op een verdere daling?
Cycle hugger spotted.ByteMe_ schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:08:
[...]
O, ik zag t meer als een melig antwoord. Het zal me weinig boeien welke kant het op gaat, zolang er nou eens een kant 'gekozen' wordt. Bij een flinke 50-60% drop richting bear wil ik flink wat fiat erin gooien, dan de DCA weer starten. Gewoon DCA gaat die 4 jaar wellicht te weinig rendament geven als die cycle gains in % steeds minder worden.
Zonder gekheid, nu al starten met DCA geen optie?
Wat doe je als we over een maand op 150k staan? En een jaar op 200k?
Dat soort fomo pumps hebben we wel nodig natuurlijk, van de mensen die "denken" ik wacht op een dikke correctie of bear.
Spannende tijden.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hopium spottedVis schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:11:
[...]
Cycle hugger spotted.
Dat soort fomo pumps hebben we wel nodig natuurlijk, van de mensen die "denken" ik wacht op een dikke correctie of bear.
Spannende tijden.
Waar blijft die SOL pump man? Dikke selloff die ETF shizzleNubtrix schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:15:
Rekttttt
Eens kijken waar we de stoploss gaan plaatsen. Zo aanmodderen heeft ook weinig zin.
En hoe ziet de Polkadot 2025 bullrun er uit
            Vermoeiend dit. Elke keer als TAO wil uitbreken gooit die oranje shitcoin de handdoek in de ring  

Cowen had weer een korte update van z'n marketcap versus trendline. Die twee charts spreken ook echt boekdelen over de huidige cycle.
Natuurlijk is de trendline maar een mogelijke fit die eigenlijk af en toe geactualiseerd zou moeten worden: je ziet immers vorige cycle al dat het moeilijker werd om de upper band te raken. Zelfs met $100k was de upper band vorige cycle niet geraakt.
Maar wat natuurlijk opvalt is dat we deze cycle bijna compleet in undervaluation zijn gebleven. Nogmaals: het is slechts een fit dit jaren geleden is gemaakt, maar desalniettemin is het uitvlakken toch veel sneller gegaan dan de meesten hadden verwacht. Tenzij er nu in Q4 alsnog een dikke onverwachte parabolic rally komt, maar daar ga ik eigenlijk niet meer vanuit.
De tweede chart plot de crypto marketcap versus die trendline: er was sowieso al sprake van afname, maar zelfs in die 'downtrend' had crypto wel hoger moeten uitkomen deze cycle. Als je puur en alleen naar deze twee charts kijkt begrijp ik dat sommigen concluderen dat het deze cycle erg tegenvalt.
Overigens zou je wel kunnen beargumenteren dat we vanaf nu gewoon die trendline blijven huggen in een zeer langzame grind up. Daardoor ook geen -80% bear markets meer vanwege meer stabiliteit.
/f/image/PpemL9llBi5qBMNp5n4fK3By.png?f=fotoalbum_large)

Natuurlijk is de trendline maar een mogelijke fit die eigenlijk af en toe geactualiseerd zou moeten worden: je ziet immers vorige cycle al dat het moeilijker werd om de upper band te raken. Zelfs met $100k was de upper band vorige cycle niet geraakt.
Maar wat natuurlijk opvalt is dat we deze cycle bijna compleet in undervaluation zijn gebleven. Nogmaals: het is slechts een fit dit jaren geleden is gemaakt, maar desalniettemin is het uitvlakken toch veel sneller gegaan dan de meesten hadden verwacht. Tenzij er nu in Q4 alsnog een dikke onverwachte parabolic rally komt, maar daar ga ik eigenlijk niet meer vanuit.
De tweede chart plot de crypto marketcap versus die trendline: er was sowieso al sprake van afname, maar zelfs in die 'downtrend' had crypto wel hoger moeten uitkomen deze cycle. Als je puur en alleen naar deze twee charts kijkt begrijp ik dat sommigen concluderen dat het deze cycle erg tegenvalt.
Overigens zou je wel kunnen beargumenteren dat we vanaf nu gewoon die trendline blijven huggen in een zeer langzame grind up. Daardoor ook geen -80% bear markets meer vanwege meer stabiliteit.
/f/image/PpemL9llBi5qBMNp5n4fK3By.png?f=fotoalbum_large)
                                                [ Voor 4% gewijzigd door Guere op 03-11-2025 09:28 ]
Very Skinny !knakworst schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:22:
[...]
En hoe ziet de Polkadot 2025 bullrun er uit
knip, offtopic
[ Voor 47% gewijzigd door YES op 03-11-2025 11:33 ]
Nee. Qua doelen halen ben ik wat autistisch. En ik zou net bedrag X halen op mn fiat rekening tegen begin 2026. Dus daar heb ik al een spaarplan voor de laatste 2 maanden. En dan begin ik sowieso weer met DCA.Vis schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:11:
[...]
Cycle hugger spotted.
Spannende tijden.
Laten we zo zeggen: jaren terug heb ik de helft van al mn fiat in crypto gegooid om er eens mee te beginnen. Terwijl het advies is: investeer alleen wat je kunt missen. Volgens mij was die richtlijn 5% oid.
Nu wil ik die richting niet meer opgaan en meer het advies volgen. Maar er is sowieso laatste half jaar veel meer financiele ruimte gekomen dankzij mn nieuwe baan
Op kort termijn kan ik dus nog mn plannen wijzigen mocht het echt hard naar beneden gaan, maar anders kijk ik het lekker rustig aan.
[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 03-11-2025 09:30 ]
            EMA50W of MA50W lijken nu wel realistische targets voor een bounce.
Respectievelijk 101.000$ en 103.000$
Wordt dan ook wel tijd dat deze aangetikt gaan worden, deze rommel in de marge is echt helemaal niks..Mr Ronman schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:31:
EMA50W of MA50W lijken nu wel realistische targets voor een bounce.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Crypto lijkt gewoon zo dood als een pier te zijn. Wie gaat onze bags nog kopen deze bull? Wat moet er daarvoor gebeuren? We hebben zowat alle katalysatoren al gehad en niets helpt nog echt lijkt het.Pinsa schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:18:
[...]
Waar blijft die SOL pump man? Dikke selloff die ETF shizzle
Ietwat vreemde run geweest, waar een groot deel van het geld verdwenen is in de zakken van grifters en scammers. De Trumps op kop.
Geld dat normaal richting 'deftige' muntjes vloeit, wordt nu gestoken in random pumpfun tokens om daarna gerugged te worden en nooit meer terug te komen.
Moeilijke ochtend.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Echt een rot cycle voor crypto en de markt word overspoeld met alts, dit komt de markt ook niet ten goede, op dex zou ik nu helemaal weg blijvenNubtrix schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:41:
[...]
Crypto lijkt gewoon zo dood als een pier te zijn. Wie gaat onze bags nog kopen deze bull? Wat moet er daarvoor gebeuren? We hebben zowat alle katalysatoren al gehad en niets helpt nog echt lijkt het.
Ietwat vreemde run geweest, waar een groot deel van het geld verdwenen is in de zakken van grifters en scammers. De Trumps op kop.
Geld dat normaal richting 'deftige' muntjes vloeit, wordt nu gestoken in random pumpfun tokens om daarna gerugged te worden en nooit meer terug te komen.
Moeilijke ochtend.
Tijd voor een meme
                    102/103k loadingkbuntu schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:46:
Weer ff wat btc bijgekocht, veel lager kan niet toch?
BTC nu:kbuntu schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:46:
                     MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 
kbuntu schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:46:

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
            @ScuL dus de Euro naar Dollar/USDT switchen voor vieze gains?  
 Gelukkig net voor de oranje donut begin dit jaar alle USDT naar EUR of BTC omgezet.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
107k -> 102k -> 100k -> 98k -> 94k -> 82k -> 78k -> +150kkbuntu schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:46:
There you go
Never ever financial advice...
            ik zie sinds de low van 17 okt gewoon weer een higher low en een boel paniek

TakutoRadiance schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:29:
Linksom of rechtsom kan je niet stellen dat het geheel er heel krachtig uit ziet.TakutoRadiance schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:29:
            @Pinsa cursus zelfportretteren gedaan? 🤣
By the way, blackfriday komt eraan. Dan nog een cyberweek. Daarna kunnen we weer up.
            By the way, blackfriday komt eraan. Dan nog een cyberweek. Daarna kunnen we weer up.
[ Voor 51% gewijzigd door Liripriscon op 03-11-2025 10:53 ]
            .

[ Voor 100% gewijzigd door Liripriscon op 03-11-2025 10:55 ]
Zo ziet het er wel ongeveer uit idd
Ben wel vandaag begonnen voor de long term (stocks), die BTC DCA wil ik ook soon gaan starten wacht op het laatste dipje, duw jij hem even de afgrond in?
                                                [ Voor 19% gewijzigd door Pinsa op 03-11-2025 10:58 ]
Datisweleense
Rieuze fucked up afbreking.
Iemand met de naam Brasser neem ik niet serieus.
Opmerkingen over iemand met de naam BTC100K2021 neem ik niet serieus mogen tot 11:11 geplaatst worden.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-11-2025 11:09 ]
Drijven is nog altijd beter dan het hoofd niet boven water kunnen houden gelukkigFrambozenTaart schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:00:
[...]
Datisweleense
Rieuze fucked up afbreking.
            Uitcashen via bybit uiteindelijk gedaan via bitvavo. 
Euro's omzetten op bybit in xrp, doorsturen naar bitvavo, op bitvavo met limit order verkocht en vervolgens gratis van bitvavo naar de bankrekening.
Geeft me zelfs een kleine meerwaarde opgeleverd door een kleine koersstijging op xrp op dat moment.
Keuze voor xrp is simpel, het staat zo goed als onmiddelijk op het andere platform.
Dit voelt overigens wel als het einde te zijn van deze cycle..
            Euro's omzetten op bybit in xrp, doorsturen naar bitvavo, op bitvavo met limit order verkocht en vervolgens gratis van bitvavo naar de bankrekening.
Geeft me zelfs een kleine meerwaarde opgeleverd door een kleine koersstijging op xrp op dat moment.
Keuze voor xrp is simpel, het staat zo goed als onmiddelijk op het andere platform.
Rubberen schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:21:
Uitcashen via bybit uiteindelijk gedaan via bitvavo.
IF YOU’RE HOLDING #XRP DO THIS ASAP#Ripple #crypto #cryptonews pic.twitter.com/bqukXfx9Pg
— Levi | Crypto Crusaders (@LeviRietveld) 31 oktober 2025
Die gaan gewoon mee rekt natuurlijkkbuntu schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:23:
[Afbeelding]
Vanmiddag voor de bel earnings! Voorproefje op de grote broer donderdag nabeurs
1.Trump Calls Tariff Case One of the “Most Important in U.S. History”
— *Walter Bloomberg (@DeItaone) 3 november 2025
2.Trump Warns U.S. Could Be “Defenseless” Without Presidential Power to Impose Tariffs
3.Trump: Limiting Presidential Tariff Powers Could Lead to “Ruination of Our Nation”
4.Trump Says He Will Skip Court…
Bitcoin OGs are dumping $BTC!
— Lookonchain (@lookonchain) 3 november 2025
BitcoinOG(1011short) has deposited ~13K $BTC($1.48B) to Kraken, Binance, Coinbase, and Hyperliquid since Oct 1.
Owen Gunden has deposited 3,265 $BTC($364.5M) to Kraken since Oct 21.https://t.co/qyZllJWfFShttps://t.co/u3b8zn5iYe pic.twitter.com/qQe3dYlnfp
Maar 3,16% voor IREN zou ik wel teleurstellend vinden.kbuntu schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:23:
[Afbeelding]
Vanmiddag voor de bel earnings! Voorproefje op de grote broer donderdag nabeurs
Het enig waar ik XRP voor gebruik is om men assets van het ene platform naar het andere te verhuizen.
Als je er vóór de earnings uit wil stappen dan ga je met deze btc prijsactie geen double digits zien iddWispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:27:
[...]
Maar 3,16% voor IREN zou ik wel teleurstellend vinden.
            Ik ben niet zo van de TA maar heb even een support lijn voor de slowchat gesnoven en ben tot de volgende conclusie gekomen;
Wanneer de koersen verder dalen zullen de traders lastig kunnen omarmen dat de hodlers een crash mee pakken. Dit zal leiden tot discussies over de prijs en dat er beter verkocht had kunnen worden om zo meer sats te vergaren.
De hodlers die graag Bitcoin willen bezitten, ondanks de actuele waarde, zijn wel bereid prijsdalingen mee te pakken en zullen dit standpunt moeten verdedigen maar dit zal leiden tot veel onbegrip omdat de meeste mensen een FIAT stack mentaliteit hebben voor geestelijke houvast.
Er zal verwarring ontstaan maar ondanks deze verwarring is het geen financieel advies.
Hierop zal een meme gepost worden van de film 'The Joker' met de tekst 'You wouldn't get it' waarin de hoofdrolspeler compleet afgemat een sigaretje zit te tikken. Deze meme zal leiden tot een gemiddeld aantal duimpjes.
Tussendoor worden er notities uitgedeeld voor AI memes. Ook is de kans 90% dat er een zeer ambachtelijke meme gepost zal worden die tot veel duimen leidt.
Dan komt er een update in het consensus protocol van Bitcoin en zullen de alts -90% gaan omdat de markt conservatief is en niet houdt van progressieve Bitcoin updates. Alles zal knetterrekt gaan behalve TAO omdat dit dikke tech is.
Dit zal voor de slowchat als een complete verrassing komen en tot veel ophef leiden omdat iedereen zat te slapen en memes zat te posten of elkaar uit zat te maken voor cyclehugger.
De institutionele ETF beleggers zullen ook REKT gaan maar toch ook niet omdat ze de stelregel 'investeer nooit meer geld dan je bereidt bent te verliezen' hebben gehanteerd.
Dat laatste is relevant omdat de dip zal worden gekocht.
Dit alles geldt voor de middellange termijn.
Op korte termijn zal er op dit bericht een 'mand' meme worden geplaatst.
                    Wanneer de koersen verder dalen zullen de traders lastig kunnen omarmen dat de hodlers een crash mee pakken. Dit zal leiden tot discussies over de prijs en dat er beter verkocht had kunnen worden om zo meer sats te vergaren.
De hodlers die graag Bitcoin willen bezitten, ondanks de actuele waarde, zijn wel bereid prijsdalingen mee te pakken en zullen dit standpunt moeten verdedigen maar dit zal leiden tot veel onbegrip omdat de meeste mensen een FIAT stack mentaliteit hebben voor geestelijke houvast.
Er zal verwarring ontstaan maar ondanks deze verwarring is het geen financieel advies.
Hierop zal een meme gepost worden van de film 'The Joker' met de tekst 'You wouldn't get it' waarin de hoofdrolspeler compleet afgemat een sigaretje zit te tikken. Deze meme zal leiden tot een gemiddeld aantal duimpjes.
Tussendoor worden er notities uitgedeeld voor AI memes. Ook is de kans 90% dat er een zeer ambachtelijke meme gepost zal worden die tot veel duimen leidt.
Dan komt er een update in het consensus protocol van Bitcoin en zullen de alts -90% gaan omdat de markt conservatief is en niet houdt van progressieve Bitcoin updates. Alles zal knetterrekt gaan behalve TAO omdat dit dikke tech is.
Dit zal voor de slowchat als een complete verrassing komen en tot veel ophef leiden omdat iedereen zat te slapen en memes zat te posten of elkaar uit zat te maken voor cyclehugger.
De institutionele ETF beleggers zullen ook REKT gaan maar toch ook niet omdat ze de stelregel 'investeer nooit meer geld dan je bereidt bent te verliezen' hebben gehanteerd.
FrambozenTaart schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:35:
Ik ben niet zo van de TA maar heb even een support lijn voor de slowchat gesnoven en ben tot de volgende conclusie gekomen;
                    kazzzdafke schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:27:
[...]
107k -> 102k -> 100k -> 98k -> 94k -> 82k -> 78k -> +150k
There you go
                    En zo geschiedde.
Tenzij de naam Brazzers isBTC100K2021 schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:08:
[...]
Iemand met de naam Brasser neem ik niet serieus.
Opmerkingen over iemand met de naam BTC100K2021 neem ik niet serieus mogen tot 11:11 geplaatst worden.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
FD hahahahah dat is nog geen molecuul aan olie op het vuur
moet je na gaan hoe stabiel de prijs is en wat er allemaal opgekocht word. Dit is dus gewoon een nieuwe distributie fase wat ik al eerder schreef. Bullish.
Want dit soort artikels word geschreven vanuit de sell kant. Alles word ook opgekocht. Bij een prijs die gewoon in een range zit voor maanden.
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 03-11-2025 11:53 ]
            Bye 107K

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
anti elppa schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:47:
moet je na gaan hoe stabiel de prijs is en wat er allemaal opgekocht word. Dit is dus gewoon een nieuwe distributie fase wat ik al eerder schreef. Bullish.
Want dit soort artikels word geschreven vanuit de sell kant. Alles word ook opgekocht. Bij een prijs die gewoon in een range zit voor maanden.
                    Hm dan ga ik voor donderdag, en anders nog even geduldLoemoes schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:05:
[...]
Misschien vandaag, anders volgende maand. Of morgen. Volgende week kan ook.
Ik ben enorm optimistisch, maar ik denk dat we het nog niet gaan zien voor een paar weken. Mocht ik het verkeerd hebben krijg je een tweede Cornetto van me.Pinsa schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:09:
[...]
Hm dan ga ik voor donderdag, en anders nog even geduld
            Goedemorgen vanuit de states.
De sell button doet het nog steeds!
Natuurlijk alle gekheid op een stokje. Gisteren dikke 2 uur gedaan over CBP en Homeland vanwege "government shutdown". Normaal nooit meer dan 10 tot 20 minuten, hoe druk de hal ook is. Dus zal vast invloed hebben.
Benzine is dan wel weer lekker cheap, getankt voor 2.32 de gallon. Voila!
            De sell button doet het nog steeds!
Natuurlijk alle gekheid op een stokje. Gisteren dikke 2 uur gedaan over CBP en Homeland vanwege "government shutdown". Normaal nooit meer dan 10 tot 20 minuten, hoe druk de hal ook is. Dus zal vast invloed hebben.
Benzine is dan wel weer lekker cheap, getankt voor 2.32 de gallon. Voila!
            Zodra er weer positief nieuws uit de USA komt is iedereen weer euforisch. Gewoon afwachten en HODL. Ikzelf denk nog steeds dat we nog een laatste pump omhoog gaan krijgen als de shudown voorbij is/ oorlog voorbij is/ rente omlaag gaat/ Trump tweet dat hij BTC (mag ook een van deze zijn BNB/XRP/SOL/ETH maar dan worden de maxi's boos) koopt.
$130K is nog steeds haalbaar.
            $130K is nog steeds haalbaar.
            Laat nog maar even een beetje rangen. Eind van de maand kan ik hopelijk weer vieze Euro stuk slaan. 
De vervangende Rabo scanner komt er aan. De app valt niet te installeren, met of zonder VPN. "Not available in your country" dus ik gok dat de app een land check in je Google profiel doet of anders sim/telnr. maar ik ben niet zo thuis in Android.
Ik heb ze maar verteld dat ik de ING en ABN Amro wel kan installeren. Vinden ze vast leuk.

De vervangende Rabo scanner komt er aan. De app valt niet te installeren, met of zonder VPN. "Not available in your country" dus ik gok dat de app een land check in je Google profiel doet of anders sim/telnr. maar ik ben niet zo thuis in Android.
Ik heb ze maar verteld dat ik de ING en ABN Amro wel kan installeren. Vinden ze vast leuk.
Geef jij een seintje wanneer ik moet stoppen met verkopen, dan kunnen we deze grafiek in retrospectief zien
Gekocht! Moon soonkbuntu schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:31:
Trump suggereert nu dat China groots in crypto stapt… yeah right
            Al even hier niet meer geweest, tijd gestoken in familie, vrienden, werk en Battlefield 6. 
 Maar ik ben nog steeds bullish. Ik hoop dat we nog een keer diep onder de ~$100k gaan (daar staan mijn buy orders), voordat we weer gaan stijgen. Als lange termijn BTC HODL'er zie ik vooral dat we sinds mei 2025 een beetje aan het waven zijn. Het is wachten tot we die ~$120k als nieuwe support gaan hebben, maar dat lijkt nog wel even te duren met het rariteitenkabinet dat zich vooral buiten crypto afspeelt, maar wel de boel ernstig beïnvloed. Ondertussen in oktober wel weer een aardige stijging in public companies, private companies en goverments dat geïnvesteerd heeft in BTC. Goed voor mijn visie dat ik BTC als hedge op fiat aanhoudt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
            Knip, geen crypto 

[ Voor 91% gewijzigd door tomtom901 op 03-11-2025 12:55 ]
            Knip, geen crypto 

[ Voor 96% gewijzigd door tomtom901 op 03-11-2025 12:56 ]
            Alts zijn toch wel compleet aan het leeglopen. Zoek gewoon een random coin op uit de top 200 en je gaat zien dat die al minstens -50% van de top staat (als je geluk hebt). Uitzonderingen zijn er altijd, eth, sol, bnb, tao, zcash etc. Is dit dan het moment waar je je ETH en SOL richting btc of cash omzet? Als BTC effectief terug onder 100k gaat, gaan ETH en SOL natuurlijk ook helemaal rekteroni..
Vind het moeilijk om afscheid te nemen. Anderzijds ook blij dat ik niet in van die gure zooi zit.
            Vind het moeilijk om afscheid te nemen. Anderzijds ook blij dat ik niet in van die gure zooi zit.
            congrats  naar alle IREN hodlers, dat is het betere werk

nothing stops this train
Kijk een paar posts omhoog en je ziet waarom.Nubtrix schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:42:
Alts zijn toch wel compleet aan het leeglopen. Zoek gewoon een random coin op uit de top 200 en je gaat zien dat die al minstens -50% van de top staat (als je geluk hebt). Uitzonderingen zijn er altijd, eth, sol, bnb, tao, zcash etc. Is dit dan het moment waar je je ETH en SOL richting btc of cash omzet? Als BTC effectief terug onder 100k gaat, gaan ETH en SOL natuurlijk ook helemaal rekteroni..
De retail die er is, is bezig met high risk aandelen. De retail die er niet is, is bezig zijn creditcardschuld af te lossen.
De hypekaravaan is verder getrokken.
Helemaal prima overigens, BTC die nu rustig verder kan groeien zonder al die parasieten mee te hoeven zeulen.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-11-2025 12:46 ]
Daar wordt het verder toegelicht denk ik. Dit is wel het beste nieuws wat we konden krijgen. Het bevestigt de pivot van bitcoin miner naar AI en dat hyperscalers dus verlegen zitten om de energieinfra van de AI boomWispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:42:
[...]
Is dit wat ze gingen aankondigen donderdag of is dat iets anders?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik download snel ff 1 kWh om te hodlen.
                        Let op:

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
 - Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
 - Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
 - Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
 - Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
 - Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
 - Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
 - Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
 - Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
 - Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
 - Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

:no_upscale():strip_exif()/f/image/ENOr1XJ33ozhfBV3C8uf0isR.avif?f=user_large)

:no_upscale():strip_exif()/f/image/45MfywHm7vcnuy08ejCyLo5S.webp?f=user_large)

/f/image/iYcS5KE7k6wi7JG6Tr9Ktqgn.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/RKwpWrqkpSNiFg2uBotFFNwq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wtHd6Z0mIpG2MQt9PwTuAyBc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MTlzKN4hXOxL9fUIrnyDeHMa.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/tUcp98DyiYsnAUKOnLvRzxTy.jpg?f=fotoalbum_large)