[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:23

eth, The world's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:40

Vis

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almelo15
Vis schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:49:
[...]

Snel weg daar uit Almelooooo
Ajoh, doe eens lief. Je bent altijd welkom in mijn tuinpoeltje vis (en dat zeg ik niet omdat ik 2 katten heb).

[ Voor 21% gewijzigd door almelo15 op 25-10-2025 11:50 ]

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6DTEzU2tsSeCOaAIvGMbYiENvI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tdeeh6BV73wiCjs4iYTS8JlX.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Guere schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:37:
[...]

Vergeet niet dat je zei dat alles onder de $10k bijna een koopje was ;) Je insinueerde dat het nog vele malen hoger zou gaan. Een paar maanden terug suggereerde je zelfs nog tijdens de huidige bullmarkt.

Nu backtracken naar $10k als doel is beetje vreemd, want men denkt heus wel dat ETH nog een flink stuk hoger kan. Alleen niet deze cycle... alleen jij gelooft niet in cycles, dus tsja, laten we het dan maar "op termijn" noemen ;)
Onee dan begrijp je mij verkeerd hoor. Dit was puur een reactie op die post.
Ik denk nog steeds dat eth ver boven de 10k gaat eindigen deze cycle. Ik zou het niet eens gek vinden als eth nog in 2025 al in de 10k aantikt.
Ik backtrack in dat opzicht helemaal niks.

Eth bullish als altijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:43

raq

Guere schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:45:
[...]

Ja, het zal toch echt retail zelf moeten zijn die massaal al die altcoins gaan opkopen in een mania fase. Maar iedereen is afwachtend: iedereen die er nog in gelooft of bagholder is zit er al in, maar de Henk & Ingrids zijn nooit meer ingestapt nadat hun avontuur in 2021 bruut is geëindigd. Daarnaast willen al die bagholders ook z.s.m. dumpen zodra ze weer break-even staan of zelfs minder verlies hebben: dat zijn geen ingrediënten waarmee je een mania fase kun sustainen.

Al die shitcoin ETFs die nu gelanceerd gaan worden gaan ook echt niet opgekocht worden zodat er ineens een altseason komt. Wie gaat al die troep kopen joh? Enige kans is wanneer er toch een of andere nieuwe bron van kopers wordt aangetapt, en dat daarmee genoeg prijsstijging ontstaat waardoor anderen weer FOMO krijgen en het weer een kortstondige, heftige hype wordt.
Retail is de laatste fase, de grootste gains zijn dan al geweest.
Ik heb vaak het gevoel/idee dat de alt markt rijk genoeg is om zn eigen alt-seizoen te starten, en dat ook doet, dan komt de fomo vanzelf.

Overschat retail niet, die denken niet zo veel na. Gaan we 29 okt ook weer zien, die stemmen vol overtuiging tegen hun eigen belangen.
In 2020 dachten we nooit meer een alt seizoen te krijgen, omdat 2017 zo idioot was, teveel muntjes, bagholders, zelfde argumenten als nu, andere tijd.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
Ik zou het kunnen zijn ;) Ik rijd liever een degelijke zuid-koreaan (kia/hyundai) i.p.v. een ordinaire italiaanse patserbak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:29
Op zich is het verhaal van @almelo15 toch heel begrijpbaar?
Er zijn hier (zure) maxi's die in BTC zitten. 1 BTC voor de meeste mensen is al onbereikbaar. Als je voor 6000 euro koopt en de markt stijgt 10% heb je een minimale winst. Koop je voor hetzelfde bedrag ETH heb je je geld bijna verdubbelt. Hetzelfde met aandelen en procentuele winst het zet voor de meeste paupers geen zoden aan de dijk. Wat dat betreft is het de elite hier net de politiek: er wordt erg vaak gesproken over Henk en Ingrid, maar snappen doen ze het niet. Ik denk dat er inderdaad maar weinig mensen hier echt diehard sats aan het verzamelen zijn om straks over te stappen naar een systeem waar crypto het fiat vervangt, en de mensen die dit wel doen hebben al zoveel winst genomen waarschijnlijk dat ze deze ruimte hebben. Ik ben ervan overtuigd dat de meerderheid loopt te schrapen om wat ruimer te zitten en wat winsten te pakken om alles wat leuker te maken.

Zelf val ik ook in de schrale atser/Henk&Ingrid groep. Ik zou willen dat ik makkelijk kon praten over een tonnetje meer of minder. Maar ik hoop op wat leuke winst om leuke dingen te doen. Gelukkig heb ik niet de stress die sommige mensen hier hebben omdat het echt om geld gaat wat niet nodig is dus iets relaxter. Maar ik baal niet minder om een dip. En wie weet als ik gok op een ALT en deze gaat omhoog kan ik net als de maxi's mee kan gaan doen.

That being said: more meme's!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqhXPGJ5eqNVw_Ssp5NvCq4j-SM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TUmuyIIGH8uHE4awJ2pTkikF.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 00:02
almelo15 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:54:
Onee dan begrijp je mij verkeerd hoor. Dit was puur een reactie op die post.
Ik denk nog steeds dat eth ver boven de 10k gaat eindigen deze cycle. Ik zou het niet eens gek vinden als eth nog in 2025 al in de 10k aantikt.
Ik backtrack in dat opzicht helemaal niks.

Eth bullish als altijd!
Nee OK, dan is dat in ieder geval duidelijk. Dank voor de verheldering.

Wat betreft PlanB: tsja, laat ik maar niet op het hele verhaal ingaan want het is hier vaak genoeg uiteen gezet hoe dat in 2021 is misgelopen met z'n verschillende modellen. Maar voor de huidige cycle is wel duidelijk dat die $500k average waarde niet gehaald gaat worden. Te absurd target: ik denk dan ook niet dat er nog veel mensen zijn die daar ècht nog in geloven. In ieder geval niet hier. Dus daar kunnen we het denk ik wel over eens zijn ;) Vooralsnog blijft hij er zelf aan vasthouden, inmiddels hanteert hij ook een vrij losse bandbreedte waarin hij z'n model nog zou goedkeuren ($250k tot $750k geloof ik)...

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:28
nou dat gaat lekker, @almelo15 ontmoet @tomtom901
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubdIxLFdUQXLlc6cZ8-yBo1k_X0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QfoT1Jpv3SmPRvTsj1pDgOYj.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
almelo15 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:56:
[...]

Ik zou het kunnen zijn ;) Ik rijd liever een degelijke zuid-koreaan (kia/hyundai) i.p.v. een ordinaire italiaanse patserbak.
Dan heb ik het goed ingeschat. Ik denk dat de meesten hier niet in zo'n ordinaire italiaanse patserbak gespot willen worden... een duitse patserbak daarentegen....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• almelo15
Het moge duidelijk zijn wie er hier schuldig is. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• almelo15
S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:57:
Op zich is het verhaal van @almelo15 toch heel begrijpbaar?
Er zijn hier (zure) maxi's die in BTC zitten. 1 BTC voor de meeste mensen is al onbereikbaar. Als je voor 6000 euro koopt en de markt stijgt 10% heb je een minimale winst. Koop je voor hetzelfde bedrag ETH heb je je geld bijna verdubbelt. Hetzelfde met aandelen en procentuele winst het zet voor de meeste paupers geen zoden aan de dijk. Wat dat betreft is het de elite hier net de politiek: er wordt erg vaak gesproken over Henk en Ingrid, maar snappen doen ze het niet. Ik denk dat er inderdaad maar weinig mensen hier echt diehard sats aan het verzamelen zijn om straks over te stappen naar een systeem waar crypto het fiat vervangt, en de mensen die dit wel doen hebben al zoveel winst genomen waarschijnlijk dat ze deze ruimte hebben. Ik ben ervan overtuigd dat de meerderheid loopt te schrapen om wat ruimer te zitten en wat winsten te pakken om alles wat leuker te maken.

Zelf val ik ook in de schrale atser/Henk&Ingrid groep. Ik zou willen dat ik makkelijk kon praten over een tonnetje meer of minder. Maar ik hoop op wat leuke winst om leuke dingen te doen. Gelukkig heb ik niet de stress die sommige mensen hier hebben omdat het echt om geld gaat wat niet nodig is dus iets relaxter. Maar ik baal niet minder om een dip. En wie weet als ik gok op een ALT en deze gaat omhoog kan ik net als de maxi's mee kan gaan doen.

That being said: more meme's!
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mc_4Y5hrEn823UdsaKpgKZUikHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYMYM6oez4IC7VcHw9PyAKLc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
almelo15 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:35:
[...]

Het zou deze keer natuurlijk gerust nog een keer kunnen gebeuren. Op een gegeven moment gaat dat natuurlijk een keer niet zo. Dat is meer mijn punt. Het zijn geen vaste gegevens omdat het in het verleden altijd zo is gegaan.
De manier waarop je het brengt suggereert dat het deze cycle sowieso al anders is. Je wil toch niet hebben dat iedereen over een paar jaar over jou praat en naar jou wijst zoals jij nu zelf naar Plan B wijst?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02:16
raq schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:55:
[...]

Retail is de laatste fase, de grootste gains zijn dan al geweest.
Ik heb vaak het gevoel/idee dat de alt markt rijk genoeg is om zn eigen alt-seizoen te starten, en dat ook doet, dan komt de fomo vanzelf.

Overschat retail niet, die denken niet zo veel na. Gaan we 29 okt ook weer zien, die stemmen vol overtuiging tegen hun eigen belangen.
In 2020 dachten we nooit meer een alt seizoen te krijgen, omdat 2017 zo idioot was, teveel muntjes, bagholders, zelfde argumenten als nu, andere tijd.
Om alt-season te laten starten heb je een ontsteker nodig, die de community rijk laat voelen. Dat kan zijn BTC naar 420k of ETH naar 10k. Maar ook nieuwe ponzi's (DeFi-summer in 2020) of een aantal flinke airdrops (SOL in 2023).

Zodra dat gebeurt wordt de interesse bij retail vanzelf nieuw leven ingeblazen. Zolang er greed in wereld bestaat is er altijd een kans op een alt-season.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:33
Haha dit is wel meme next level weer kan mijn chatgpt plus ook dit soort shit?

Maare even om aan te sluiten op de discussie. We weten toch allemaal waar de liquiditeit nu naartoe vloeit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bjg5dzDO1fmQxa6NoiVuSKxeFGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U87sfEWJpNJdLTgsKDQQUQvJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:04:
[...]

De manier waarop je het brengt suggereert dat het deze cycle sowieso al anders is. Je wil toch niet hebben dat iedereen over een paar jaar over jou praat en naar jou wijst zoals jij nu zelf naar Plan B wijst?
Ja daarom nuanceerde ik hem al iets in het bericht waar je nu op reageerde. Je hebt gelijk ;)

De cycle is overigens al best wel anders als voorgaande jaren als je kijkt m.b.t. altcoins en btc dominance. Maar hoeft idd nog niet anders te zijn m.b.t. btc cycle en halvings.

[ Voor 17% gewijzigd door almelo15 op 25-10-2025 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
kbuntu schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:05:
Haha dit is wel meme next level weer kan mijn chatgpt plus ook dit soort shit?

Maare even om aan te sluiten op de discussie. We weten toch allemaal waar de liquiditeit nu naartoe vloeit?

[Afbeelding]
Ik weet niet hoe je dit punt precies bedoeld, maar ik ben achteraf in ieder geval al wel blij dat ik de laatste 3 jaren eigenlijk zo goed als alleen in etf's/aandelen heb gepompt.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Wat er prijstechnisch ook gebeurd, volgende run zal 95% van de memes AI gegenereerd zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Ux-HtjMJWr80s8H1BsAccvbYss=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FEvGZ8rkDCTDJyPKtHfeJpFp.gif?f=user_large

Dit zal ook het moment zijn dat ik terug ga naar een Nokia 3210 en cassettebandjes.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
FrambozenTaart schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:17:
Wat er prijstechnisch ook gebeurd, volgende run zal 95% van de memes AI gegenereerd zijn.

[Afbeelding]

Dit zal ook het moment zijn dat ik terug ga naar een Nokia 3210 en cassettebandjes.
Gelukkig heb je nog altijd mensen nodig die onnozele dingen doen, om tot een leuke meme te komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:32
FrambozenTaart schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:17:

[Afbeelding]

Dumbphone ouleh

Heb er ook nog eentje liggen. Binnenkort maar eens aanslingeren. Lijkt me heerlijk rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
almelo15 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:09:
[...]

Ik weet niet hoe je dit punt precies bedoeld, maar ik ben achteraf in ieder geval al wel blij dat ik de laatste 3 jaren eigenlijk zo goed als alleen in etf's/aandelen heb gepompt.
Dat dus ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:23:
[...]

Dumbphone ouleh

Heb er ook nog eentje liggen. Binnenkort maar eens aanslingeren. Lijkt me heerlijk rustig.
Ff rekening houden met het feit dat 2G niet meer ondersteund wordt dus veel oude modelletjes daardoor niet meer werken.

Zijn genoeg 4G modelletjes uitgebracht. Nieuw spul in een oud jasje.

Kost ook geen drol, 2 pakjes peuken _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBtqlkSzIXEtjmRhihPvBskhdoI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R1ReYysFLXBy34q6nzCBN7Sl.jpg?f=fotoalbum_large

If you don't like the world that is being created for you, create your own world.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
FrambozenTaart schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:36:
[...]

Ff rekening houden met het feit dat 2G niet meer ondersteund wordt dus veel oude modelletjes daardoor niet meer werken.

[Afbeelding]

If you don't like the world that is being created for you, create your own world.
Chef planning appt/belt mij regelmatig voor overwerk. Dat wordt lachen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbYTBT02SLAIHQram3bAi8HzzZ0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1UEK1RKj11hsBNOHNFBqBBRU.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakker
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 19:38
Guere schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:30:
[...]

Nee, wellicht niet. Maar ik denk wel dat jij je ook moet realiseren dat je in de huidige crypto wereld echt een uitzondering bent geworden.

Wellicht is het heel bewonderenswaardig dat jij nog in de oorspronkelijke belofte van Bitcoin gelooft. De belofte vanuit de kredietcrisis dat het volk genaaid werd en dat het echt beter moest. Een digitale coin die volledig van het volk was, en niet gecontroleerd werd door banken of overheden.

Ik zal niet zeggen dat dit idealistische scenario compleet onmogelijk is geworden, maar ik denk wel dat je realistisch moet zijn en inzien dat 99% van de mensen nu in crypto zit puur voor de winsten op korte (of wellicht iets langere) termijn. We drukken de waarde van Bitcoin allemaal uit in USD of EUR. Een heel enkele keer wordt het onderling vergeleken (b.v. ETH/BTC) om te kijken hoe die verhoudingen zijn, maar in welke coin je ook zit: men wil er (in termen van fiat) rijker van worden.

Want ja, uiteindelijk wil iedereen hier gewoon die uitbouw/thuisbatterij/motor/Porsche kunnen kopen. Het feit dat je eigenlijk zelf al concludeert dat jij een van de weinigen bent die puur kijkt naar hoeveel Bitcoin je hebt i.p.v. de huidige waarde zegt genoeg. Nogmaals, het is waarschijnlijk heel idealistisch van je, en in de beginfase zal het meerendeel er net zo in hebben gestaan. Er zitten hier geloof ik nog een paar anderen die puur Bitcoin bezitten als endgame en niet voor de winst op korte termijn. Maar je moet denk ik wel inzien dat je een uitzondering bent geworden. Algemeen gezien is het geloof dat Bitcoin alles gaat overwinnen wel verdwenen.

Immers: de situatie is toch volledig anders? Waar Bitcoin in de beginfase juist het instrument was om je van overheden en instituten af te zetten, hebben we diezelfde instituten de afgelopen cycle juist massaal uitgenodigd om in Bitcoin te stappen. Zodat onze bags werden gepumpt. Trump. Regulations. Die "ETF pLeAsE!" meme van de huidige cycle is wellicht grappig bedoeld maar de onderliggende waarheid is: please institutions koop Bitcoin zodat mijn bags (in fiat) meer waard worden!

En langzaam is Bitcoin dan niet meer van het volk maar van al die organisaties en overheden waar men zich in de beginfase juist tegen wilde verzetten. Dat kun je niet leuk vinden en telkens uiten als dat wij "Bitcoin niet begrijpen", maar ik denk dat wij hier Bitcoin prima begrijpen. Tweakers is gewoon een afspiegeling van de bredere crypto wereld: ook wij zitten erin voor de winsten. We weten heus wel hoe Bitcoin is ontstaan, wat de belofte was, maar who cares als je nu een prachtige ROI kunt pakken door te verkopen?

En hoe meer mensen op die manier handelen en hun Bitcoin aan partijen verkopen die we eigenlijk zouden moeten verachten, hoe onmogelijker dat Bitcoin endgame scenario dat jij voor ogen hebt wordt.
Wat een essay, goed hoor, chapeau voor je schrijven echter:

Als je begrijpt dat al het andere dan goud GEEN goud is dan kun je misschien snappen dat Bitcoin GEEN crypto is en ook nooit zal zijn.

Veel mensen die geen huis kunnen kopen kiezen voor huren.

1 goudklompje kun je maar 1x delven en is daardoor ontzettend schaars.. schaarsheid kan dus ook maar 1x bestaan.

Met bovenstaande in het achterhoofd:

Bitcoin was geen belofte. Bitcoin is een uitvinding.. de uitvinding kun je volledig beredeneren en nog belangrijker volledig doorrekenen.

Winst in euro of welke fiat dan ook is verlies. Zet jij je winst om in een lambo, de lambo kan crashen. Bitcoin niet.

Als je maar genoeg studeerd dan kom je vanzelf tot de conclusie: Bitcoin, niets anders en eigenlijk zou 'ik' mij kapot moeten schamen.

Alle instituten van de hele wereld, alle landen zullen Bitcoin gaan najagen. Aan jouw stash kunnen ze nooit komen. Jouw stash kunnen ze niet onderuit halen.

Brylcreem idiot! 3x vast gezeten, nu vrijheid forever

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• almelo15
FrambozenTaart schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:36:
[...]

[Afbeelding]

Het is te laat, onze breinen zitten allang gevangen in de cloud.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BiCyHXQEUmBqyC-BYiNgb3TSbM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/6vaYkhyZQuoE3JkgTWrUC4Xq.webp?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
almelo15 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:47:
[...]

[Afbeelding]
Brein van @FrambozenTaart waren dan toch wel wat extra quantumcomputers voor nodig hoor _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S.McDuck
Kakker schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:45:
[...]

Als je begrijpt dat al het andere dan goud GEEN goud is dan kun je misschien snappen dat Bitcoin GEEN crypto is en ook nooit zal zijn.

Veel mensen die geen huis kunnen kopen kiezen voor huren.

1 goudklompje kun je maar 1x delven en is daardoor ontzettend schaars.. schaarsheid kan dus ook maar 1x bestaan.

Met bovenstaande in het achterhoofd:

Bitcoin was geen belofte. Bitcoin is een uitvinding.. de uitvinding kun je volledig beredeneren en nog belangrijker volledig doorrekenen.

Winst in euro of welke fiat dan ook is verlies. Zet jij je winst om in een lambo, de lambo kan crashen. Bitcoin niet.

Als je maar genoeg studeerd dan kom je vanzelf tot de conclusie: Bitcoin, niets anders en eigenlijk zou 'ik' mij kapot moeten schamen.

Alle instituten van de hele wereld, alle landen zullen Bitcoin gaan najagen. Aan jouw stash kunnen ze nooit komen. Jouw stash kunnen ze niet onderuit halen.
BTC zal nooit de rol van fiat overnemen zolang het niet stabiel is. De reden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67r9LSA5npFES1cRlrIwojfkgYI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oLuN3IFSPRmMegUcsSAxkvFz.jpg?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Moiety
almelo15 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:47:
[...]

[Afbeelding]
Mooi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oynPoCSfwvehsuwnIQH9Ut-JqU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4HHXlNRXskiVsOFf0t4F880t.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
[...]

Ik heb een deja-vu naar een account dat aantal jaren terug ook actief was hier met vergelijkbare teksten: als je maar genoeg studeert en leest :X

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVVkZXrcpzLG1Kdh6eV9BkrqPMc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zNJ1nyrC7vU1jb5ZETtfrVrd.jpg?f=fotoalbum_large
Proost.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:50:
[...]

Brein van @FrambozenTaart waren dan toch wel wat extra quantumcomputers voor nodig hoor _O-
Voor mijn breinfuncties is een Raspberry Pi 3b+ genoeg. Geeneens heatsink en actieve koeling nodig _O-

Mijn ziel is echter een complexere simulatie.

Dat kunnen ze pas in 2030 denk ik.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Guere
Alpina schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:39:
Chef planning appt/belt mij regelmatig voor overwerk. Dat wordt lachen.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/djZIfkKjZcaVNoNcJP1xqJw4NXM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/V3rDLBuXru7HRjuvZ5TiHAln.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:50:
[...]

[Afbeelding]
Dat is dan ook helemaal niet wat @Kakker hier probeert uit te leggen.

Store of value it is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:04:
[...]

Store of value it is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nm4XX_dlU61kLSyI5LMt256OKgE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4KsRNMJq10si5z6zKqdXAI8p.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:50:
[...]

[Afbeelding]
Typisch fiat denken.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Vis

Vis

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0lNFK3Q7JyowzcMw6TdGDqJH-hQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ni19Ue93fyV4N3fE8S0bSddP.gif?f=user_large

Natuurlijk wel rekening houden met het feit dat je Bitcoin ook niet kunt eten wanneer de beschaving instort en voedsel snel schaarser wordt dan sats.

Good luck kiddo's. And stay of the internet.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:14

tomtom901

Moderator General Chat
Lekker dan, mafkees klapt m zo bovenop me. Hopelijk is ie all risk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S.McDuck
Vis schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:04:
[...]

Store of value it is.
Nee maar wel waar iedereen aan denkt. Alles is store of value met deze uitleg. En uiteindelijk is elke optie er maar voor 1 reden: materialistisch gewin.
Typisch blinde vlek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
Zit dit hele topic nou vol met 96000 euro ontkenners?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Kakker schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:37:
Zit dit hele topic nou vol met 96000 euro ontkenners?
Alles goed verder?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8jKc0-lZG9ubY8sj14X9aLnO30=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w5DDCziJCHgd7hbnCHgLtxre.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Toch nog dat halve liter glas vol gekregen met een 0,33 flesje _/-\o_

Proost! :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
@Kol Nedra @Moiety wat kun je hier van maken?

Binnekort ook maar eens Grok gaan downloaden, ChatGPT loopt achter :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-10 16:10
Wil eigenlijk ook wel eens proberen zo een trading agent te maken. Maar heb enkel Claude Pro en die doet het niet zo denderend blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:32:
[...]

Lekker dan, mafkees klapt m zo bovenop me. Hopelijk is ie all risk.
When you're in it for the tech, but can't handle the tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
FrambozenTaart schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:52:
[...]

When you're in it for the tech, but can't handle the tech.
Kunnen de tech-boys gewoon lekker naar ETH gaan of hoe heet dat andere muntje?

Bitcoin is de dino in de closet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Nubtrix schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:50:
Wil eigenlijk ook wel eens proberen zo een trading agent te maken. Maar heb enkel Claude Pro en die doet het niet zo denderend blijkbaar.
Als het goed werkt nooit meer rekt gaan?

Benieuwd wanneer het eerste AI member hier zich aan meld, of ze zijn al onder ons 8)7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kakker schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:54:
[...]

Ik snap dat dit misschien errors oplevert in de dictoriaal gestuurde I/O module die zich in je bovenkamer bevindt, maar er is altijd nog iets genaamd vrije wil.

Vrij vertaald mag je gewoon Bitcoin bezitten terwijl je het haat.

Dat jij dat niet begrijpt is helemaal niet erg, zolang je maar beseft dat andere mensen jou prima begrijpen maar simpelweg je mening niet delen.

In die laatste zin heb ik de redenatie van Almelo15 even geleend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:31
Kakker schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:54:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obO2_meEYMac3pLVQguqcEKkW5s=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YRakHFiOZmSraTF1vSbCAxL0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:28
Pinsa schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:47:
[...]

@Kol Nedra @Moiety wat kun je hier van maken?

Binnekort ook maar eens Grok gaan downloaden, ChatGPT loopt achter :P
wat wil je dan? :) inspireer mij :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dz7UzMF2SboqlZtPI1_OW05DV6Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/sd0XlxrqXOmAjareQzOksvNv.gif?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 25-10-2025 14:14 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Pinsa schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:56:
[...]
Benieuwd wanneer het eerste AI member hier zich aan meld, of ze zijn al onder ons 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggsci4RbR0LnICnx3SK21rnu758=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/aOf0Rqg7eEXieyA4pfv9xdYH.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Nee maar wel waar iedereen aan denkt. Alles is store of value met deze uitleg. En uiteindelijk is elke optie er maar voor 1 reden: materialistisch gewin.
Deels eens, maar vertel je dat ook even aan de onderdrukte Keniaan of Palestijn waarbij het betalingsverkeer ontoegankelijk is gemaakt door op macht beruste overheden?

Daarbij kan Bitcoin echt een levensreddende techniek zijn.

Dus even die Westerse welvaartsbril afzetten en je zult zien dat er meer voordelen aan een decentraal systeem zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
Bitcoin een mening van 96000 euro.. ontkenner gespot.

En door mensen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_gxxipr_s1A5xsTjzq04mOrH13Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wBf0odP0i45X6HctAfmWNFSm.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
FrambozenTaart schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:02:
[...]

Ik snap dat dit misschien errors oplevert in de dictoriaal gestuurde I/O module die zich in je bovenkamer bevindt, maar er is altijd nog iets genaamd vrije wil.

Vrij vertaald mag je gewoon Bitcoin bezitten terwijl je het haat.

Dat jij dat niet begrijpt is helemaal niet erg, zolang je maar beseft dat andere mensen jou prima begrijpen maar simpelweg je mening niet delen.

In die laatste zin heb ik de redenatie van Almelo15 even geleend.
No worries broer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
[...]

Als je begrijpt dat al het andere dan goud GEEN goud is dan kun je misschien snappen dat
Al het andere dan Bitcoin GEEN cryptobitcoin is en ook nooit zal zijn.
Fixed that for you.

Ofterwijl wat geen goud is dat is geen goud. Ofzoiets.
Ofterwijl wat geen bitcoin is dat is geen bitcoin. Ofzoiets.

Maar bitcoin is crypto en goud is edelmetaal.
Je verhaal is zo krom dat het zichzelf in de staart bijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
Bitcoin ontkenner gespot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Wat is een Bitcoin 96000 Euro ontkenner? Ontken je dan dat op Bitcoin op 96000 Euro staat? :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
No shit sherlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
jvel92 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:38:
Wat is een Bitcoin 96000 Euro ontkenner? Ontken je dan dat op Bitcoin op 96000 Euro staat? :S
Is kakker taal, helaas boven mijn stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
Vis schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:16:
[...]

Deels eens, maar vertel je dat ook even aan de onderdrukte Keniaan of Palestijn waarbij het betalingsverkeer ontoegankelijk is gemaakt door op macht beruste overheden?

Daarbij kan Bitcoin echt een levensreddende techniek zijn.

Dus even die Westerse welvaartsbril afzetten en je zult zien dat er meer voordelen aan een decentraal systeem zitten.
Dus je bevestigd mijn verhaal: alles draait om waarde of materialistisch bezit.
Net als goud, dollars of diamanten. Alles is slechts een betaalmiddel om dingen voor elkaar te krijgen.

Je ziet dat een idee wordt overgenomen door bedrijven en instellingen. Oorspronkelijk: Decentrale munt zonder invloed van banken en financiële instellingen. Inmiddels wordt de koers gemanipuleerd door whales en zijn er ETF's door bedrijven. Zelfs presidenten die rugpulls uitvoeren met munten voor eigen financieel gewin.

BTC zal misschien goed begonnen zijn als revolutie, maar inmiddels is het wat greta thunberg is voor het klimaat: verdienmodel en commercieel bezit.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• kbuntu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:46:
[...]

Net als goud, dollars of diamanten. Alles is slechts een betaalmiddel om dingen voor elkaar te krijgen.

Je ziet dat een idee wordt overgenomen door bedrijven en instellingen. Oorspronkelijk: Decentrale munt zonder invloed van banken en financiële instellingen. Inmiddels wordt de koers gemanipuleerd door whales en zijn er ETF's door bedrijven. Zelfs presidenten die rugpulls uitvoeren met munten voor eigen financieel gewin.

BTC zal misschien goed begonnen zijn als revolutie, maar inmiddels is het wat greta thunberg is voor het klimaat: verdienmodel en commercieel bezit.
Bitcoin is waarde. Met waarde kun je alles wat je maar wilt.

Al gaat god in Bitcoin. God heeft geen invloed op Bitcoin.

Bitcoin rugpull? zal wel aan mij liggen maar die rugpull gaat wel steeds hoger tegenover fiat, bedoel je misschien een fiat rugpull?

Bitcoin is maar 1x begonnen en gaat nooit meer weg.. of je het nou wilt of niet. Ook jij kan er straks, uiteindelijk niet meer omheen, dan is het wel een zure tijd geworden waar we je al 31 topics voor waarschuwen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
almelo15 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:33:
[...]

Fixed that for you.

Ofterwijl wat geen goud is dat is geen goud. Ofzoiets.
Ofterwijl wat geen bitcoin is dat is geen bitcoin. Ofzoiets.

Maar bitcoin is crypto en goud is edelmetaal.
Je verhaal is zo krom dat het zichzelf in de staart bijt.
Denk dat het toch wel waar is, uit zijn nek lullen kan hij in ieder geval niet :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOSGhdK_hsfzGrYs4JYz8rsUOUQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kt86I77qX4Zej18dF5wCYfPE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
elektriekert schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:54:
[...]

Denk dat het toch wel waar is, uit zijn nek lullen kan hij in ieder geval niet :+

[Afbeelding]
Ik heb net al die meme van die vrouw die op de grond ligt en op haar hoofd word geslagen, gerapporteerd.. en hopelijk word daar iets aan gedaan. Klaar met die vrouw onvriendelijkheid.

Moet ik deze nou ook gaan rapporteren? Wat heeft die man ermee te maken dat hij een korte nek heeft? En dan ga jij daar mijn naam op plakken.. waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
Kakker schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:53:
[...]

Bitcoin is waarde. Met waarde kun je alles wat je maar wilt.

Al gaat god in Bitcoin. God heeft geen invloed op Bitcoin.

Bitcoin rugpull? zal wel aan mij liggen maar die rugpull gaat wel steeds hoger tegenover fiat, bedoel je misschien een fiat rugpull?

Bitcoin is maar 1x begonnen en gaat nooit meer weg.. of je het nou wilt of niet. Ook jij kan er straks, uiteindelijk niet meer omheen, dan is het wel een zure tijd geworden waar we je al 31 topics voor waarschuwen.
Je leest dingen die ik niet zeg, relax. Je lijkt wel een crypto jehova.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kakker
S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:58:
[...]

Je leest dingen die ik niet zeg, relax. Je lijkt wel een crypto jehova.
*Bitcoin bedoel je... (Bitcoin is geen crypto)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S.McDuck
Kakker schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:59:
[...]

*Bitcoin bedoel je... (Bitcoin is geen crypto)
:D _/-\o_
Jij wint, bitcoin jehova

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Door de sfeer hier bekruipt mij het gevoel dat een altcoin seizoen aanstaande is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
Met het decentrale aspect wordt vooral bedoelt dat een persoon of instantie, niet plotseling kan besluiten dat er morgen niet 21 miljoen maar 25 miljoen Bitcoins zijn.

Mits je je Bitcoin op een eigen wallet hebt staan. Zijn deze Bitcoin(s) ook daadwerkelijk van jou. Je hebt overal ter wereld toegang tot ze en dat allemaal zonder tussenkomst van een derde partij. De waarde kun je ook over maken aan een andere persoon, zonder dat een derde partij daar voor nodig is. Met geld op een bankrekening heb je nooit een 100% garantie dat het daadwerkelijk van jou is. Bijvoorbeeld: Bail in Cyprus 2013.

Dat inmiddels diverse partijen en personen menen het te moeten gebruiken voor hun eigen persoonlijke gewin mag geen nieuws heten. Dit is ook niet iets uitzonderlijks voor Bitcoin, dit gebeurt met letterlijk elke asset class.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
Normaal zou dit het moment zijn dat ik bitcoin een memecoin noem, maargoed tegenwoordig weet ik beter...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2zxrfRzeUHxvSkMGfF96wyi4Jo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qWRkWnrUtTRItpryR5AF0Q5j.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 22:33
Hop, en nu door die 111k heen raggen en we halen een zooi liquiditeit op. In 1 ruk door naar 180k 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

[...]

Always has been.

Maar dat neemt niet weg dat een decentraal waarde systeem meer mensen kan insluiten ipv uitsluiten, als je het vergelijkt met een centraal systeem waarin een bepaalde macht tegen jouw kan zeggen: "Sorry, computer says no."

En welk systeem denk je dat meer waard wordt ten opzichte van het oude systeem en maar waarde blijft opslokken? Het oude geld vloeit naar het nieuwe geld. Wat je ook van het woordje geld mag vinden. Dat heeft voor ieder persoon op deze aardkloot een andere betekenis/waarde.

Met die gedachte is het helemaal niet zo gek om te zien dat de "waarde" blijft stijgen van Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
- We gaan het allemaal zien
- We gaan het allemaal meemaken
- De sfeer is opeens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
jvel92 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:01:
[...]

Met het decentrale aspect wordt vooral bedoelt dat een persoon of instantie, niet plotseling kan besluiten dat er morgen niet 21 miljoen maar 25 miljoen Bitcoins zijn.

Mits je je Bitcoin op een eigen wallet hebt staan. Zijn deze Bitcoin(s) ook daadwerkelijk van jou. Je hebt overal ter wereld toegang tot ze en dat allemaal zonder tussenkomst van een derde partij. De waarde kun je ook over maken aan een andere persoon, zonder dat een derde partij daar voor nodig is. Met geld op een bankrekening heb je nooit een 100% garantie dat het daadwerkelijk van jou is. Bijvoorbeeld: Bail in Cyprus 2013.

Dat inmiddels diverse partijen en personen menen het te moeten gebruiken voor hun eigen persoonlijke gewin mag geen nieuws heten. Dit is ook niet iets uitzonderlijks voor Bitcoin, dit gebeurt met letterlijk elke asset class.
Tot een bedrijf, organisatie, of inividu doet wat in de fiat wereld ook gedaan wordt: Alles wordt gereguleerd, gecontroleerd en gemanipuleerd. Dat het 'van jou' is klopt net zoveel als de voorbeelden die je beschrijft. Alles kan in beslag genomen worden.
BTC in beslag genomen
Je 100% garantie is echt een verzinsel. Op het moment dat straks Rusland het internet verstoort is je digitale betaalmiddel net als (digitale) fiat waardeloos. Als hackers weer een exchange overnemen en alles overschrijven naar Noord Korea is je wallet niet meer van jou. Je sats kunnen net zo waardeloos worden als je briefjes van 100 gulden.

BTC (crypto) is naar mijn mening net zo kwetsbaar als alle financiele middelen met dezelfde zwakheden en afhankelijkheden.

Neemt niet weg dat iedereen hier op een manier in de crypto gelooft en zijn eigen voorkeur heeft en iedereen probeert er vroeg bij te zijn en alles wat leuker en beter te maken voor zichzelf. het is dus voor mij hetzelfde als fiat :)

[ Voor 6% gewijzigd door S.McDuck op 25-10-2025 15:15 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
Kakker schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:57:
Ik heb net al die meme van die vrouw die op de grond ligt en op haar hoofd word geslagen, gerapporteerd.. en hopelijk word daar iets aan gedaan. Klaar met die vrouw onvriendelijkheid.

Moet ik deze nou ook gaan rapporteren? Wat heeft die man ermee te maken dat hij een korte nek heeft? En dan ga jij daar mijn naam op plakken.. waarom?
Owwwkeee, nu is het 100% duidelijk dat je een troll bent :') Denk dat je iets te ver bent gegaan met die laatste opmerking, dat lag er te dik bovenop.

Weet ik in ieder geval ook weer dat ik nooit meer serieus op jou hoef te reageren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakker
S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:13:
[...]

Tot een bedrijf, organisatie, of inividu doet wat in de fiat wereld ook gedaan wordt: Alles wordt gereguleerd, gecontroleerd en gemanipuleerd. Dat het 'van jou' is klopt net zoveel als de voorbeelden die je beschrijft. Alles kan in beslag genomen worden.
BTC in beslag genomen
Je 100% garantie is echt een verzinsel. Op het moment dat straks Rusland het internet verstoort is je digitale betaalmiddel net als (digitale) fiat waardeloos. Als hackers weer een exchange overnemen en alles overschrijven naar Noord Korea is je wallet niet meer van jou. Je sats kunnen net zo waardeloos worden als je briefjes van 100 gulden.

BTC (crypto) is naar mijn mening net zo kwetsbaar als alle financiele middelen met dezelfde zwakheden en afhankelijkheden.
- Een koude wallet zit in je hoofd
- Je hoofd kan niet in beslag worden genomen
- De helft van je hoofd heb je virtueel over 2 continenten verdeeld
- Als ze je bedreigen dood te maken hebben ze geen Bitcoin

Knip, onnodig alles is uitgedacht. Bitcoin is zogezegt set in stone.. ik snap dat mensen dat vreemd vinden, want ja oplichters zijn overal en geloof nooit gouden bergen. Voor Bitcoin kun je beter bidden, of, geen Bitcoin hebben is inmiddels een groter risico.

[ Voor 1% gewijzigd door Taro op 25-10-2025 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
Guere schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:14:
[...]

Owwwkeee, nu is het 100% duidelijk dat je een troll bent :') Denk dat je iets te ver bent gegaan met die laatste opmerking, dat lag er te dik bovenop.

Weet ik in ieder geval ook weer dat ik nooit meer serieus op jou hoef te reageren :+
Is het werkelijk hoog over gevlogen dat Bitcoin de grootste trol is? 16 jaar lang.

Je komt erachter, uiteindelijk. Het moet even klikken.. Knip, niet zo fel

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 25-10-2025 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
<edit> nevermind

[ Voor 7% gewijzigd door S.McDuck op 25-10-2025 15:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:02
Severus schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:05:
Hop, en nu door die 111k heen raggen en we halen een zooi liquiditeit op. In 1 ruk door naar 180k 😁
Ik moet toegeven, hier wordt een mens toch wel een beetje opgewonden van :$

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat een bende is het hier weer, mag het allemaal even iets vriendelijker? Probeer een ander niet jouw mening door de strot te duwen en let even op de woordkeuze en toon aub.

Ga je hier wel mee door, dan worden er weer vouchers voor een mooie vakantie verzameld.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Knip, reageer er maar niet meer op

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 25-10-2025 15:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kakker schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:16:
[...]

- Een koude wallet zit in je hoofd
- Je hoofd kan niet in beslag worden genomen
- De helft van je hoofd heb je virtueel over 2 continenten verdeeld
- Als ze je bedreigen dood te maken hebben ze geen Bitcoin
Totdat je meegenomen wordt in een kofferbak, in een zeecontainer belandt en ze met een 5 euri klauwhamer van de Action chronisch je handen tot pap slaan. Kijken hoelang die 2 continenten nog virtueel in je hoofd bestaan _O-

Pijn is altijd nog een goede overtuiger.

Verder is Bitcoin mooi spul, dat ben ik wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
Zo is het wel even genoeg voor vandaag

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 25-10-2025 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Knip ivm quote

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 25-10-2025 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
Je kunt gewoon multi-sig doen.. en dus keys bewaren verdeeld over verschillende plekken. Knip, feedback op moderatie hoort in het feedback topic, niet hier maar dat is het simpele gezegde van twee of meerdere continenten, multi-sig wallet.

Weinig hamers kunnen daar iets tegen doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 25-10-2025 15:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 22:33
Taro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:29:
dan worden er weer vouchers voor een mooie vakantie verzameld.
Aangezien ik net weer wat BTC en ETH heb gekocht, vraag ik voor een vriend of deze vakanties naar de zon zijn en eventueel all-inclusive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Severus schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:36:
[...]

Aangezien ik net weer wat BTC en ETH heb gekocht, vraag ik voor een vriend of deze vakanties naar de zon zijn en eventueel all-inclusive.
Ik denk naar de moon, wel zelf vervoer regelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:13:
[...]

BTC in beslag genomen

Neemt niet weg dat iedereen hier op een manier in de crypto gelooft en zijn eigen voorkeur heeft en iedereen probeert er vroeg bij te zijn en alles wat leuker en beter te maken voor zichzelf. het is dus voor mij hetzelfde als fiat :)
Zolang je je Bitcoin op een eigen wallet hebt staan, waarvan je zelf de private key bezit, dan ben je door een exchange hack dus niet je Bitcoin kwijt. Bij het volledig platleggen van het internet ben je je Bitcoin ook niet kwijt. Maar in zo'n situatie hebben we grotere problemen om ons zorgen over te maken.

Een instantie kan niet zomaar beslag leggen op je Bitcoin, die je in eigen beheer hebt. Dit kunnen ze alleen als ze je private key hebben. Die ze inderdaad bij je kunnen komen opeisen. Je tegoeden bevriezen bij een bank gaat daarentegen toch wat eenvoudiger.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DVB09
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17:55
Na hier een tijdje lurken kom ik tot de conclusie dat hier alle Tweaker-Nozems zich hebben verzameld. Wanneer Nozem van de maand poll?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@jvel92 internet plat overleven we ook nog wel als Bitcoin hodler. Sattaliet / LoRaWAN / radio zijn allemaal nog een backup mogelijkheid. Of .... Wikipedia: IP over Avian Carriers :+

Het grootste gevaar zal zitten in een solarflare / EMP welke alle electronica opblaast. Dan is zelfs AI het haasje. :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
sh4d0wman schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:41:
@jvel92 internet plat overleven we ook nog wel als Bitcoin hodler. Sattaliet / LoRaWAN / radio zijn allemaal nog een backup mogelijkheid. Of .... Wikipedia: IP over Avian Carriers :+

Het grootste gevaar zal zitten in een solarflare / EMP welke alle electronica opblaast. Dan is zelfs AI het haasje. :>
In sommige situaties is zelfs een AWS storing funest :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sNM3fEi9W0a6MpyyvljlZyDGVHY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RRIoMwWUBhBUQXRBw6ghz8Js.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakker
jvel92 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:44:
[...]

In sommige situaties is zelfs een AWS storing funest :+

[Afbeelding]
Bitcoin heeft geen internet nodig.

Probeer dat maar eens met ETH of KMA coin!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
DVB09 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:38:
Na hier een tijdje lurken kom ik tot de conclusie dat hier alle Tweaker-Nozems zich hebben verzameld. Wanneer Nozem van de maand poll?
Poll: Wie is de nozem van de maand?
Guere
Taro
Tomtom901
Elektriekert
YES
Darrell
Zembroek
Frambozentaart
Alpina
Kakker
Almelo15
Pinsa
KolNedra
Sjonnie
Jvel92
Moiety
Vis
Wispe
MrMrq
MrFX
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407298&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Natuurlijk zijn er nog vele, vele anderen maar ik had geen zin om nog meer mensen erin te prakken. 20 is eerst mooi en ben geen AI die niets anders te doen heeft.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:25
Zit ik 2h in de lucht....oud kut vliegtuig zonder wifi. Land ik.....weer alles blauw. Gvd man

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!