[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 121 122 Laatste
Acties:

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:42

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/4m3eh1.jpg

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-09 07:46
zwembroek schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:11:
Goemorgen mede-tweakers! 👋

De laatste tijd stroomt de inbox hier behoorlijk vol met DM's over de enige echte Crypto & Aandelen community. Omdat we hier niet meer 24/7 de boel aan het F5'en zijn, merken we die berichtjes soms pas veel te laat op. Excuses daarvoor!

Veel *users* vragen zich af waarom het hier in de slowchat de laatste tijd een behoorlijke *ghost town* is geworden. Het antwoord is simpel: we hebben een succesvolle migratie uitgevoerd. Een groot deel van de harde kern van de oude slowchat-crew is verhuisd naar Discord! 👾

Dus... mis je de ongenuanceerde, met het gestrekte been erin gaande posts van de enige ekte Bitcoin OG anti elppa? Of mis je de *high-tier* memes en grappige video's van Guere?

Join dan onze server! Al meer dan 150 tweakers gingen jullie voor!🔥

De *invite-link* is voor een beperkte tijd actief. ⏳

👉 Klik hier om de Discord server te joinen! 🚀

Zie jullie daar!
Ja ja, ik weet hoe dit soort dingen aflopen.

Eerst meld ik me aan. Dan win ik een paar tientjes. Dan stort ik een groter bedrag. En dan gaat alles naar de vinkentering en blijkt het een ordinaire pump and dump.

En dan moet ik weer mijn kontje verkopen achter het station.

Maktub

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 14:37
MrMrq schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:45:
[...]

Ja ja, ik weet hoe dit soort dingen aflopen.

Eerst meld ik me aan. Dan win ik een paar tientjes. Dan stort ik een groter bedrag. En dan gaat alles naar de vinkentering en blijkt het een ordinaire pump and dump.

En dan moet ik weer mijn kontje verkopen achter het station.
Zo is natoer.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• MrMrq
Ik heb jullie allemaal gemist!!!

Je kunt je niet voorstellen hoe erg het is om mooie grappen te maken, en dan alleen nog maar één duimpje te krijgen. (Maar dat wordt wel gewaardeerd, Laurens).

Maktub

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:42
MrMrq schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 07:15:
[...]

Ik heb jullie allemaal gemist!!!

Je kunt je niet voorstellen hoe erg het is om mooie grappen te maken, en dan alleen nog maar één duimpje te krijgen. (Maar dat wordt wel gewaardeerd, Laurens).
Ik blijf hier komen voor de ondersteuning.

Leave no man behind 💪

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:31
zwembroek schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:11:
Goemorgen mede-tweakers! 👋

De laatste tijd stroomt de inbox hier behoorlijk vol met DM's over de enige echte Crypto & Aandelen community. Omdat we hier niet meer 24/7 de boel aan het F5'en zijn, merken we die berichtjes soms pas veel te laat op. Excuses daarvoor!

Veel *users* vragen zich af waarom het hier in de slowchat de laatste tijd een behoorlijke *ghost town* is geworden. Het antwoord is simpel: we hebben een succesvolle migratie uitgevoerd. Een groot deel van de harde kern van de oude slowchat-crew is verhuisd naar Discord! 👾

Dus... mis je de ongenuanceerde, met het gestrekte been erin gaande posts van de enige ekte Bitcoin OG anti elppa? Of mis je de *high-tier* memes en grappige video's van Guere?

Join dan onze server! Al meer dan 150 tweakers gingen jullie voor!🔥

De *invite-link* is voor een beperkte tijd actief. ⏳

👉 Klik hier om de Discord server te joinen! 🚀

Zie jullie daar!
Hoho, niet de laatste zielen naar Discord lokken! Het begint hier net wat op te leven!

Ik lul ook zomaar wat

• Nuutje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-09 17:23
Jammer dat het zo gelopen is. Ik zal op beide actief blijven maar hier is weinig meer te halen. Had gehoopt dat de regels wat soepeler zouden worden want dat was de voornaamste reden dat men buiten de deur is gaan kijken.

• MrMrq
Laten we de mods voor zijn, en hier geen nieuwe discussie starten over wat is gebeurd.

Anyway!

We gaan al wat dagen zijwaarts. Morgen dip donderdag, vrijdag mag de FED in Jackson Hole uitleggen hoe de neuk de USA shitstorm wordt afgewend.

Het weerbericht: “Verwacht lokaal wat correcties, maar ga er vanuit dat achter de wolken de zon schijnt, want binnenkort regent het printdollars en die zullen hun weg gaan zoeken naar uw niet-vermeerderbare assets zoals BTC.”

Maktub

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

"Jack zijn Hole en de grote groene pretraket." Zou zomaar een Suske en Wiske kunnen zijn.

Iemand nog wat shitcoins ingeslagen behalve BTC? De andere ETFers: ETH en SOL schoten ook mee omhoog en hebben nu ook dagelijks inflow. #btcmaxi

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Nuutje
  • Laatst online: 14-09 17:23
Vandaag komen ook wat cijfers van Nvidia... eens kijken wat de AI-markten gaan doen en welke correlatie met crypto het dit keer heeft.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:01
sh4d0wman schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 12:33:
Iemand nog wat shitcoins ingeslagen behalve BTC?
Na de zoveelste belofte aan mijzelf om er vanaf te blijven, toch maar een tas ZEC opgepikt rond de $400, mijn BTC stack staat met het huidige level op +23%.

#BTFD

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Kalipeen
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Gisteren heb ik laten doorrekenen wat de voorgestelde box 3 regels vanaf 2028 concreet kunnen betekenen. Ook met mogelijke aanpassingen blijft de uitkomst ronduit absurd.

Veel gewone mensen hebben jarenlang stonks of crypto opgebouwd. Straks betaal je mogelijk ieder jaar belasting over koerswinst die alleen op papier bestaat, zonder iets verkocht te hebben. Stort de markt daarna in, dan is die belasting niet ineens terug.

De overheid deelt direct mee in je rendament, maar bij verlies mag je het zelf uitzoeken. Zo f*cking boos ben ik hierover. Maar ja, emigreren dan maar…

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:25

RvV

Ik geef de bitcoinen nog liever aan de zeehondjes in Pieterburen dan ze te offeren aan de overheid. ;(

Y'24

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kalipeen schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:37:
Zo f*cking boos ben ik hierover. Maar ja, emigreren dan maar…
Ik ben er ook heel ziedend over.

• Faust1946
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19:17
Gisteren heb ik laten doorrekenen wat de voorgestelde box 3 regels vanaf 2028 concreet kunnen betekenen. Ook met mogelijke aanpassingen blijft de uitkomst ronduit absurd.

Veel gewone mensen hebben jarenlang stonks of crypto opgebouwd. Straks betaal je mogelijk ieder jaar belasting over koerswinst die alleen op papier bestaat, zonder iets verkocht te hebben. Stort de markt daarna in, dan is die belasting niet ineens terug.

De overheid deelt direct mee in je rendament, maar bij verlies mag je het zelf uitzoeken. Zo f*cking boos ben ik hierover. Maar ja, emigreren dan maar…
Succes met de verhuizing. Ik richt een BV op, loopt wat minder in de papieren ;)

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:23
Vanaf hoeveel vermogen is een bv gunstig?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• BTC100K2021

BTC100K2021

Gondor schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:12:
Vanaf hoeveel vermogen is een bv gunstig?
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQkO7jt_AcNLHrSOoK9TpYtCyvS1hdkv7jeL0zjKitD2wIUPe1dN5quQi8&s=10

Edit: ik had hier een serieuze reactie, maar dat is eigenlijk niet mijn stijl :+

[ Voor 104% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-08-2026 14:55 ]

• Kalipeen
  • Nu online
Faust1946 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:52:
[...]

Succes met de verhuizing. Ik richt een BV op, loopt wat minder in de papieren ;)
De BV opties is hier ook ter sprake gekomen, dit vind a.i. ervan. (Disclaimer, ik heb geen idee of dit echt klopt)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tmf9xSQeOgiZMVhajiUyCw0-0IQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z75ey4djS39QrWC72z3eoUJL.png?f=fotoalbum_large

• Faust1946
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19:17
Kalipeen schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:58:
[...]

De BV opties is hier ook ter sprake gekomen, dit vind a.i. ervan. (Disclaimer, ik heb geen idee of dit echt klopt)

[Afbeelding]
Tsja, ik zou altijd met een fiscalist gaan praten. AI maakt bij complexe belastingvraagstukken nogal wat foutjes door bepaalde aannames (onaangekondigd) op de berekening los te laten. Die bepalen sterk de uitkomst. Verder is elke situatie uniek en juist daarom wil je gewoon iemand aanhaken met verstand van zaken.

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:27

Het grappige of jammere is dat veel mensen denken dat dit niet meer door gaat. Omdat er toen geroepen is dat ze terug naar de tekentafel gingen.

Het gaat nu net zo hard door terwijl het protest weer in slaap gesust is.

En dan heb je nog veel mensen die denken dat dit vooral de “rijke” mensen betreft en die hebben toch genoeg geld. Niet realiserende dat beleggen op dit moment je enige fucking redding is om ook maar iets van vermogen op te bouwen als normale sterveling. Als jij die verantwoordelijkheid niet wil nemen prima. Maar val mij er niet mee lastig.

Echt OM TE HUILEN

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 20:24
Kalipeen schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:58:
[...]

[Afbeelding]
Ik zou hier ook altijd even wat gevoeligheidsanalyses op los laten (en dat dan bijv. delen in het topic erover in PFSL). Er staat bijvoorbeeld in je plaatje dat het omslagpunt naar 1.17 miljoen gaat als het rendement maar 8% per jaar is. Hetzelfde geldt voor een of andere wetswijziging die grotere administratieve lasten oplevert. Dat kan ook zo maar je rendement negatief maken.

• MrMrq
Dit topic heeft een enorme inhoudelijke groei doorgemaakt…!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RwogbDspIc-_1D8Pk98iWGtUfEQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fCSCsWY78ybE7TvZ8sJD0vHF.jpg?f=user_large

Maktub

• K00kaburra
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
MrMrq schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:06:
Dit topic heeft een enorme inhoudelijke groei doorgemaakt…!

[Afbeelding]
Evolutie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JryClJkXaXTHD4RNNOKGrNOzMJg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/2JjaX6sqSjdyQqukZTkexfVb.gif?f=user_large

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• Himalaya
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:26
RvV schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:41:
Ik geef de bitcoinen nog liever aan de zeehondjes in Pieterburen dan ze te offeren aan de overheid. ;(
Die zitten tegenwoordig in Lauwersoog.

de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@RvV ik identificeer mij als zeehond. Zal ik even mijn receive adres DMen?

Ach als iedereen de BV in duikt komt de overheid daar vanzelf wel meer ophalen.

@Kalipeen kom je hier heen?
Thailand’s 0% capital gains tax on cryptocurrency (including Bitcoin) is scheduled to end on December 31, 2029.

This five-year exemption, established under Ministerial Regulation No. 399, applies to qualifying personal income gains realized between January 1, 2025, and December 31, 2029. The tax-free status is strictly conditional on trades being conducted through platforms licensed by the Securities and Exchange Commission of Thailand (SEC); profits from unlicensed exchanges, mining, staking, or foreign platforms remain subject to standard personal income tax rates.
Staking valt er helaas buiten maar er is hier ook een vrijstelling voordat je belasting moet betalen. Eventueel kun je daar onder blijven en heb je meer geld nodig dan leen je tegen je BTC. :P

Mocht je dood gaan en partner of kinderen hebben .... Erfbelasting:
Assets inherited by legal spouses are fully exempt.
Estates valued at 100 million THB or less are exempt.
Inheritances by direct descendants or ascendants are taxed at 5% on amounts exceeding 100 million THB.
Je partner hoeft niks te betalen, kinderen als het boven de 3 miljoen USD komt. Niet shabby voor een derde wereld land. :+

Edit: @MrMrq ook bekend van de klamme....? O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• MrMrq
Een zwarte dag voor de Polkadot community. Ik weet alleen niet of er veel zijn die de relatie hebben gelegd met haar.

Maktub

• Vis
  • Laatst online: 20:01

Vis

80k aangetikt Discord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/da4Vln_PpI5IPzFEnLRKq7Pw2WM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y8GDyr9mg5gfz2AzIeMqROVp.jpg?f=fotoalbum_large

80k aangetikt Tweakers Slowchat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSOeuavjFTJpWa9r7oqJ289ItrM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Wp08Q5Z86XWStqLxeDn807h8.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• _Apache_
  • Nu online
Uh, hij staat hier toch echt nog maar op de 67k. :)

Ben thuis bezig met statistiek en analyse, dat een applicatie zelf een buy order mag doen enzo.

Eens kijken of ik daar iets mee kan.

[ Voor 56% gewijzigd door _Apache_ op 27-08-2026 11:02 ]

• MrMrq
Edit: @MrMrq ook bekend van de klamme....? O-)
ik zal nooit wennen aan het feit dat jij (wel vaker) via edits reageert op berichten die later pas gestuurd worden. Ik zat me (weer) het schompes te zoeken op welke van mijn eerdere posts jouw reactie betrekking had _O-

Maktub

• Kalipeen
  • Nu online
@sh4d0wman Woon je daar? Wat gaaf zeg.

20 jaar geleden op vakantie geweest in Thailand, mooiste vakantie ever.
Erfbelasting is ook een probleem. Hier willen ze ook aan gaan sleutelen.
We worden echt kaal geplukt...

• K00kaburra
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

_Apache_ schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 11:02:
Uh, hij staat hier toch echt nog maar op de 67k. :)
euro. Gerapparteerd. Niet dat er hier mods zijn dus je komt er goed mee weg.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:10:
[...]

euro. Gerapparteerd. Niet dat er hier mods zijn dus je komt er goed mee weg.
Die Darrell is ook niet meer wat het was.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:50:
[...]

Die Darrell is ook niet meer wat het was.
Die is kaal geschoren.

• Wispe
  • Niet online
Je moet met je tijd meegaan hè.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:54:
[...]

Je moet met je tijd meegaan hè.
Precies, lekker inclusief. Na WO II werden alleen vrouwen kaal geschoren, nu @Darrell ook.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MrMrq als ik net heb gepost doe ik vaak een edit ipv het topic te spammen. Ik hoop dat je in de baas zijn tijd hebt lopen zoeken. :+

Benieuwd hoe we er na morgen bij staan... volatiel de laatste keren. :X Ik ben opa zijn huidige nick kwijt. Jammer want morgen kan het (v)(F)riezen of dooien. Maar het beste zijn toch: dooie .... O-)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:25
30 juni 2026 nog onder de $60k en nu alweer op $80k, bizar hoe snel het kan gaan en dan moet de echte hype bij Henk en Ingrid nog weer beginnen. ;)

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:26
Jumpman schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 20:43:
30 juni 2026 nog onder de $60k en nu alweer op $80k, bizar hoe snel het kan gaan en dan moet de echte hype bij Henk en Ingrid nog weer beginnen. ;)
Andersom kan het ook hard gaan, van 93k naar 69k in een week. Maar daar zie ik voor nu geen reden toe eigenlijk.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:01
Jumpman schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 20:43:
Helaas hebben de meeste H&I’s zich al een keer verbrand aan deze ponzi en keren daarom nooit meer terug!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 02:49
Moest ff grinniken toen ik spontaan aan LadyboyS dacht 😂

Dat was ‘m weer. Fijne dag heren.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

dylan_ schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 17:31:
Moest ff grinniken toen ik spontaan aan ladyboys dacht
Ouwe smeerpijp...
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/E8N1R1wRyFsAAAAM/apichy-biapichy.gif

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNl3_bjTLd-Kl131LVpciWwfNBXWU24hzbDwqNJGBAlQ&s=10

Benieuwd wat de ETFs komende week gaan doen. Zou toch wel fijn zijn om gewoon de 82k/83k door te beuken want die fiat ponzi daar kun je steeds minder mee kopen in de winkel.

• MrMrq
sh4d0wman schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 05:37:
[...]

Ouwe smeerpijp...
[Afbeelding]

[Afbeelding]

want die fiat ponzi daar kun je steeds minder mee kopen in de winkel.
Groeten uit Zwitserland. Ik heb net een hypotheek afgesloten voor twee kipfilet en een avocado.

Maktub

• BTC100K2021

BTC100K2021

sh4d0wman schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 05:37:
[...]

Ouwe smeerpijp...
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Benieuwd wat de ETFs komende week gaan doen. Zou toch wel fijn zijn om gewoon de 82k/83k door te beuken want die fiat ponzi daar kun je steeds minder mee kopen in de winkel.
Die ETF flows zijn niet relevant (meer), volgen slechts het sentiment. Vandaag weer kleine outflow bij Blackrock omdat we even sideways of in licht dalende lijn koersen.

MSTR laat alle Henk en Ingrids nog even zien sell low, buy high werkt:
08/31/26Buy₿4,603$80,318
08/10/26Sale-₿1,690$64,262
08/03/26Sale-₿1,638$63,957
07/06/26Sale-₿2,225$60,773
06/30/26Sale-₿1,363$59,256
Afbeeldingslocatie: https://c.files.bbci.co.uk/18461/production/_118252499_c930b34a-b614-4a59-85c7-4bc7a70c71f0.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-08-2026 14:59 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26
Kalipeen schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:55:
@sh4d0wman Woon je daar? Wat gaaf zeg.

20 jaar geleden op vakantie geweest in Thailand, mooiste vakantie ever.
Erfbelasting is ook een probleem. Hier willen ze ook aan gaan sleutelen.
We worden echt kaal geplukt...
Thailand is fantastisch... Maar toen ik daarna naar Indonesië ging, vond ik dat toch echt mooier. Niet overal natuurlijk. Maar wel mooier.

Maar Bali is verschrikkelijk.

En erfbelasting is voor mij geen probleem. Want dan ben ik er toch niet meer :+

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@BTC100K2021 er komen er wel steeds meer. TH is bezig met een BTC en ETH ETF dus hoe meer landen dat introduceren hoe meer coins er gekocht moeten worden. The only way is up... O-)

@Waah nadeel van wonen in die regio (en PH) zijn aardbevingen, cyclonen en vulkanen. Dan moet je straks je stack verkopen om weer een dak boven je hoofd te hebben. En als echte tweaker zitten we binnen, niet buiten. :+

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26
sh4d0wman schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 04:19:
@BTC100K2021 er komen er wel steeds meer. TH is bezig met een BTC en ETH ETF dus hoe meer landen dat introduceren hoe meer coins er gekocht moeten worden. The only way is up... O-)

@Waah nadeel van wonen in die regio (en PH) zijn aardbevingen, cyclonen en vulkanen. Dan moet je straks je stack verkopen om weer een dak boven je hoofd te hebben. En als echte tweaker zitten we binnen, niet buiten. :+
Ja ik bedoelde ook voor vakantie hoor. Om te wonen? No thanks....

Dat is ook waarom je de rijken gewoon kunt belasten. Ze roepen we dat ze allemaal vertrekken. Maar puntje bij paaltje: het westen is gewoon de veiligste plek. Kun je die veiligheid elders brengen? Zeker. En zeker met het geld van de miljardairs/biljonairs.... Maar tja, dan moet je dat wel betalen :+ en dan gaat het toch weer op belasting lijken....

• BTC100K2021

BTC100K2021

Long-dated US yields snapped back to levels seen before Treasury Secretary Scott Bessent's buyback expansion last month.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/U88rFKiwOBQAAAAC/computer-says-no.gif

• _Apache_
  • Nu online
Ik voel wel een zacht kopen-kopen briesje waaien..

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:23
Nederland haalt groot deel van de goudvoorraad weg uit de VS en Canada - https://nos.nl/l/2629369

Ik denk dat ze BTC gaan kopen *O* , of niet -O-

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• MrMrq
Gondor schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:55:
Nederland haalt groot deel van de goudvoorraad weg uit de VS en Canada - https://nos.nl/l/2629369

Ik denk dat ze BTC gaan kopen *O* , of niet -O-
Als ik zie hoe volitatiel dat goud is de afgelopen twee dagen, dan is dat wel veiliger ja.

Maktub

• MrMrq
Gadver. Ik was me aan het verheugen op paper profits om op te potten, voor de oude dag, en toen moest ik ineens aan John denken.

Carpe diem, dan maar.

Maktub

• MrMrq
Tsjoe tsjoe, m*therf*ckers, it’s the grooooove train

[ Voor 66% gewijzigd door MrMrq op 03-09-2026 19:30 ]

Maktub

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op donderdag 3 september 2026 @ 18:56:
Tsjoe tsjoe, m*therf*ckers, it’s the grooooove train
Die treinen rijden nooit op tijd. En nu vertrekt ie gewoon te vroeg deze 4-jaars cycle :(

• MrMrq
knakworst schreef op donderdag 3 september 2026 @ 19:33:
[...]

Die treinen rijden nooit op tijd. En nu vertrekt ie gewoon te vroeg deze 4-jaars cycle :(
Vorige run omhoog ging het op timing goed, maar ook al vroeg snel omhoog. Ik hield daarom wel wat rekening met frontrunnen, en heb rond de 60k weer wat extra ingelegd.

Nu is natuurlijk de vraag: Winst nemen? Temeer om de TA in het NK topic: pas boven de 82k zijn we uit de woods.

Maktub

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

MrMrq schreef op donderdag 3 september 2026 @ 19:54:
[...]
Nu is natuurlijk de vraag: Winst nemen? Temeer om de TA in het NK topic: pas boven de 82k zijn we uit de woods.
82.3 aangetikt op Nance :*) Wel benieuwd of we definitief uit gaan breken deze dagen maar ja het is weer bijna weekend en dan is de koers meestal d00d. Zouden alle 40k boys al weer aan boord zijn of pikken we die rond de 100k op?

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTB00D_1OTs36c-dYVplC-Arz0LC4k9BeAp8h4jtbO27UN3pc9EGHv8CqM&s=10

Lfg oOo

• BTC100K2021

BTC100K2021

sh4d0wman schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 04:39:
[...]

82.3 aangetikt op Nance :*) Wel benieuwd of we definitief uit gaan breken deze dagen maar ja het is weer bijna weekend en dan is de koers meestal d00d. Zouden alle 40k boys al weer aan boord zijn of pikken we die rond de 100k op?

[Afbeelding]

Lfg oOo
De sfeer begint weer hetzelfde te worden als begin mei. Toen zei ik: laten we eind juni kijken.

Nu zeg ik: laten we deze post even eind oktober bekijken. De bodem in oktober zal dichter bij 40K liggen dan 100K.

Waarom? This time is not different, alle datapunten tot nu toe volgen weer netjes de cycle. April/mei pump, juni dump, augustus pump, oktober bodem.

Een keer breekt dat patroon, maar tot dat moment is het meest plausibele scenario een oktober cycle low.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-09-2026 08:24 ]

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 23:49
Denk dat er veel samenhangt ook met het wel of niet breken van de mei top, breken we die dan is dat horizontaal ook een break of structure.

Dan verwacht ik wel een dip, maar geen nieuwe low.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• Vis

Vis

Oke, weekly close was ruk, dus down we go ?

Er moeten nog koop orderkes gehit worden natuurlijk. Lets go.

• _Apache_
  • Nu online
sh4d0wman schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 04:39:
[...]

[Afbeelding]

Lfg oOo
Mwa, nog niet echt dus. :henk

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@_Apache_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjTmQa8ERSiLvD-O3jIuY4VirG8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wfPjcS1X20IiLlUPKqFLgosr.jpg?f=user_large

Van Powell hadden we tenminste nog leuke memes .... :P

• _Apache_
  • Nu online
Ik zit nu een beetje te papertraden met verschillende coins, maar buy low lijkt aardig te werken. Cardano gepakt bij 0.186, BTC bij 67337

• BTC100K2021

BTC100K2021

Vis schreef op maandag 7 september 2026 @ 17:06:
Oke, weekly close was ruk, dus down we go ?

Er moeten nog koop orderkes gehit worden natuurlijk. Lets go.
Vorige week exact op de 50WMA gesloten, nu iets onder de 50WMA, die heeft altijd wel een voorspellende waarde gehad.

Die doorbreken met één, liever twee, weekly closes was voorheen het signaal einde bearmarket.
edit:
is het feit dat Strategy nu schoenen gaat verkopen bullish of bearish :+ (https://store.strategy.com/)

[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-09-2026 12:25 ]

• MrMrq
BTC100K2021 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:48:
[...]
edit:
is het feit dat Strategy nu schoenen gaat verkopen bullish of bearish :+ (https://store.strategy.com/)
Lijkt me een soort Plan B

:+

Maktub

• BTC100K2021

BTC100K2021

Hij moet niet naast zijn schoenen gaan lopen, dat is niet slim.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bob verkoopt op 79k, Bob koopt terug op 79k.
Tot zover de hodl strategie. Maar zoals ie al zegt doet ie dat om niet enter mr Bean gifje te doen. Liever niet achterblijven in de hoop voor een oktober low. Al neemt ie de kans op 'it's a trap' aka bulltrap op de koop toe.

• BTC100K2021

BTC100K2021

This time is diff.....

Oh nee toch niet.

Afbeeldingslocatie: https://coincompare.eu/wp-content/uploads/2018/06/get-rekt-oprah-coincompare.jpg

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:31
_Apache_ schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 13:55:
Ik zit nu een beetje te papertraden met verschillende coins, maar buy low lijkt aardig te werken. Cardano gepakt bij 0.186, BTC bij 67337
Helemaal niet om achteraf te zeiken want misschien heb je inderdaad dichtbij de low gekocht maar wat ik donderdag eigenlijk al wilde vragen:

- waarom verwachtte je daar een low en dus ook weer een bounce omhoog?

- op welk niveau pak je je winst?

Ik lul ook zomaar wat

• _Apache_
  • Nu online
shovelhead1340 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 16:41:
[...]

Helemaal niet om achteraf te zeiken want misschien heb je inderdaad dichtbij de low gekocht maar wat ik donderdag eigenlijk al wilde vragen:

- waarom verwachtte je daar een low en dus ook weer een bounce omhoog?

- op welk niveau pak je je winst?
Nee snap ik, heel simpel. dat weet niemand of het nog verder zakt. Ik heb dit een tijdje met de hand geprobeerd te doen (buy low, sell high(er)), maar liep gewoon tegen allerlei onhandigheden aan.

o.a. de weergave bij Bitvavo is erg gepolijst, dus zie schommelingen niet echt, en je bent altijd te laat, nog maar los van de fomo bs die je ervaart als je koopt / verkoopt. Deed me heel erg denken aan 'There are lies, damned lies and there are graphs.'

Dus ik heb een scriptje geschreven die de koers bijhoudt, en dan houdt hij de koersband in de gaten. Je zet de koers niet op volgorde van tijd (zoals praktisch iedereen hem bekijkt, oud links, nieuw rechts). Maar van hoog naar laag, en je kijkt of de koers in het laagste gedeelte zich, -> koop.

Vanwege transactiekosten lever je wat in, dus ik wil tenminste 2-3% eruit halen, en dat doet een ander scriptje. Die wacht tot de koers hoog genoeg is en verkoopt (namens mij). Die vergelijkt de huidige koers met de gedane orders. En doet een sell als de " (koers nu) > (koers toen + 3%). Voordeel is, dat ik zelf niet meer in de gaten hoef te houden, en dat ik feitelijke guardrails kan inbouwen. Denk aan 'niet meer dan x orders plaatsen per coin', 'niet meer dan x euro investeren', 'verkopen bij x % winst'. Hij kan immers ook niet meer kopen dat dat er saldo is natuurlijk :9 . Zakt de koers, dan HODL't ie.

Webhookje eraan naar Discord en wachten op de berichten, en dat duurde niet lang, want begint sept kocht hij (nog steeds papertraden he) wat mini blokjes (50eu) en een week later kwamen de sell orders voorbij. ETH werd zelfs weer verkocht binnen 14u.

Anyway,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/958MdTWEa5XieEhJ2lRMtEas.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door _Apache_ op 11-09-2026 09:36 ]

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 20:46
Jongs er is niets mis met btc koop'm op ~77k en verkoopm op 150k.

Geen scriptjes voor nodig.

Tis wel klootn als je op 150k niks te verkoopm hebt.

• Wispe
  • Niet online
toilet_paper schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 02:12:

Gequote voor het nageslacht.

• _Apache_
  • Nu online
Het gaat mij dus eigenlijk niet meer om de hoogte/waarde van de munt, maar om de wekelijkse schommelingen. Dat zijn mijn lows and highs.

Ik heb de cijfers van de meest verhandelde coins opgevraagd, en per dag uitgerekend wat de wekelijkse schommelingen zijn. 4-6% is meer regel dan uitzondering.

Het is een beetje zoals deze attractie.

https://www.facebook.com/watch/?v=1079288502791794&vanity=lyfshort

• BTC100K2021

BTC100K2021

toilet_paper schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 02:12:

Halving year+1 geladderd verkopen, 6 maand tot 1 jaar na de top geladderd inkopen.

Kinderlijk eenvoudig, maar zó eenvoudig dat het wantrouwen opwekt en de mensheid liever alternatieve strategieën opzoekt. Want zo makkelijk zal het toch niet zijn?

Op de korte tijdframes kun je jezelf helemaal verliezen in TA, FUD, hopium en scams.

De essentie blijft voor alle assets: kopen op rood, flink bijkopen op donkerrood, verkopen op groen.

• MrMrq
BTC100K2021 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 15:13:
[...]

De essentie blijft voor alle assets: kopen op rood, flink bijkopen op donkerrood, verkopen op groen.
Even voor de jongens en meisjes met smerige meme coins die ondertussen op donker-donker rood staan: dit geldt niet voor jullie.

Maktub

• Wispe
  • Niet online
Meisjes waar? :9~

• elektriekert
  • Laatst online: 18:13
Helaas zijn die buiten bereik sinds de trap :+

• BTC100K2021

BTC100K2021

AI rekt, BTC groen.

The flippening is real!!!!!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:51

R.G

Kleine vraag:

Die grote veroren btc whales wallets zijn die echt voorgoed verloren als je 12-24 woorden niet meer weet etc? Is daar anno 2026 nog niks tegen gedaan of opgelost?

De super intelligentie AGI en een farm van ai agents die kunnen ook niet zon wallet redden of de opdracht geven red deze wallet alles is veroorloofd als taak ?

Of hoe zit dit anno 2026... toch zonde dat zon verloren wallet nu niks meer kan en doet ?

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

R.G schreef op maandag 14 september 2026 @ 18:53:
Kleine vraag:

Die grote veroren btc whales wallets zijn die echt voorgoed verloren als je 12-24 woorden niet meer weet etc? Is daar anno 2026 nog niks tegen gedaan of opgelost?

De super intelligentie AGI en een farm van ai agents die kunnen ook niet zon wallet redden of de opdracht geven red deze wallet alles is veroorloofd als taak ?

Of hoe zit dit anno 2026... toch zonde dat zon verloren wallet nu niks meer kan en doet ?
1024^24 is echt met gewone computers superveilig. Alleen kwantumcomputers kunnen dit kraken.

• _Apache_
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op maandag 14 september 2026 @ 11:31:
AI rekt, BTC groen.

The flippening is real!!!!!
Mwa, was maar voor korte duur.

Kwam precies goed uit, meeste orders zijn alweer met 4% weggedaan, nu dipt hij weer bijna diep genoeg voor een nieuwe batch.

• Vis

Vis

Bearmarket vibes

• BTC100K2021

BTC100K2021

Account met +145 miljoen PnL zit short voor 600 miljoen op hyperliquid:

https://www.coinglass.com/hyperliquid/0x5b5d51203a0f9079f8aeb098a6523a13f298c060

Posities zijn allemaal gisteren en vandaag geopend.

• Vis

Vis

BTC100K2021 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:09:
[...]

Account met +145 miljoen PnL zit short voor 600 miljoen op hyperliquid:

https://www.coinglass.com/hyperliquid/0x5b5d51203a0f9079f8aeb098a6523a13f298c060

Posities zijn allemaal gisteren en vandaag geopend.
Hopelijk short squeeze ze hem naar de moeder

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:10
knakworst schreef op maandag 14 september 2026 @ 18:56:
[...]

1024^24 is echt met gewone computers superveilig. Alleen kwantumcomputers kunnen dit kraken.
*uch* 2048^24 *uch*

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Inderdaad nog eens 16.777.216 keer groter dan ik al zei 8)7

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:10
Heel strict is het zelfs 2^256. Het laatste woord heeft geen 2048 mogelijkheden

Zal @knakworst ongetwijfeld weten, maar handig voor andere members.

[ Voor 31% gewijzigd door Domino op 15-09-2026 13:49 ]

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:48:
Heel strict is het zelfs 2^256. Het laatste woord heeft geen 2048 mogelijkheden

Zal @knakworst ongetwijfeld weten, maar handig voor andere members.
Iets vaags met checksum. Ik denk dat ze bij Coldcard daar nu een beter verhaal bij hebben.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Vis schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:29:
[...]

Hopelijk short squeeze ze hem naar de moeder
Vandaag wordt gestemd over de Clarity Act in de VS, wellicht dat iemand de uitslag al weet :P
Pagina: 1 ... 121 122 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!