[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

NEXO gaat de rentes weer eens aanpassen, per 24 nov. Voor USDT en EURx moet je Gold status hebben om hetzelfde te behalen als de huidige vergoeding (als ik het goed zie). BTC is niet interessant meer dus die gaat de wallet weer in. :>

Src: https://nexo.com/blog/upc...e-and-fixed-terms-savings

AAVE maar eens bekijken maar is weer iets complexer dan een simpele website.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 00:11:
[...]

Pas vanaf 25k per 24u toch?

Bij Kraken ligt dit hoger geloof ik. Kan je nog snel weg? ;)
Heb hier nog nooit van gehoord. Hoeveel is dit bij Bybit dan?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Vind btc er op dit moment toch redelijk sterk uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:50
Alpina schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 00:11:
[...]

Pas vanaf 25k per 24u toch?

Bij Kraken ligt dit hoger geloof ik. Kan je nog snel weg? ;)
Je krijgt 6 weken de tijd oid om bewijs aan te leveren.
Tot die tijd kan je gewoon gebruik maken van je account.
Gaat kraken niet om dezelfde gegevens vragen dan? Het is tenslotte de nieuwe wet- en regelgeving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:00
Het doel is toch altijd accumuleren :P

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@John245 niet als je in de Bruna staat... :*)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 04:54:
NEXO gaat de rentes weer eens aanpassen, per 24 nov. Voor USDT en EURx moet je Gold status hebben om hetzelfde te behalen als de huidige vergoeding (als ik het goed zie). BTC is niet interessant meer dus die gaat de wallet weer in. :>

Src: https://nexo.com/blog/upc...e-and-fixed-terms-savings

AAVE maar eens bekijken maar is weer iets complexer dan een simpele website.
Wel jammer dat de rentes zo omlaag gaan, het staat bij mij lekker te ‘compounden’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:07
Ik vond deze wel een mooie nuancering betreft de AI bubble talk. Er zit nog genoeg ruimte in het vat voor speculatieve assets ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hp0EuVEgpZe3M8vTWfWRtmig-og=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UGbSJjeH7TfVUXegjTGRbfie.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
kbuntu schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:41:
Ik vond deze wel een mooie nuancering betreft de AI bubble talk. Er zit nog genoeg ruimte in het vat voor speculatieve assets ;)

[Afbeelding]
IREN 420k soon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:12
Alle mining stocks gaan lekker (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:56:
[...]

Alle mining stocks gaan lekker (y)
Better safe dan sorry, gewoon bij 1tje houden. :P
Bedacht gister nog om op korte termijn inleg eruit te halen en met de winst te blijven zitten. Dan zien waar het schip strandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:59:
[...]

Better safe dan sorry, gewoon bij 1tje houden. :P
Bedacht gister nog om op korte termijn inleg eruit te halen en met de winst te blijven zitten. Dan zien waar het schip strandt.
Klopt ik zit ook in eentje :P verwacht nog wel wat upside dan ga ik ws wel winst pakken, met de gedachte dat ze in de beer goedkoper terug te kopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:38
tomtom901 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 06:20:
Wat is er veranderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 08:01:
[...]

Klopt ik zit ook in eentje :P verwacht nog wel wat upside dan ga ik ws wel winst pakken, met de gedachte dat ze in de beer goedkoper terug te kopen zijn.
Kan ook, maar dan heb je wel het risico dat die helemaal niet of beperkt komt. Ik wil niet over X jaar denken “had ik maar niet verkocht”, zoals men nu kan denken over BTC en NVDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 08:07:
[...]

Kan ook, maar dan heb je wel het risico dat die helemaal niet of beperkt komt. Ik wil niet over X jaar denken “had ik maar niet verkocht”, zoals men nu kan denken over BTC en NVDA.
Een correctie komt er zeker de vraag is idd hoe diep, gewoon een plan bedenken voor je zelf en je daar aan houden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

There is no second best mining stonk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mFPrbBHTlBtJsZBqmB_FsHFmJ5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RPCjN544N0TplgOfL7aQph5t.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:37:
[...]

Wel jammer dat de rentes zo omlaag gaan, het staat bij mij lekker te ‘compounden’
Nexo koers doet het geen goed. Op zich wel begrijpelijk yields dalen overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 06:18:
[...]

Heb hier nog nooit van gehoord. Hoeveel is dit bij Bybit dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZK5zwgLt9_uqAEhie5yh_EM1FU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zyHMAHEGT6MmqzniQcFjk9zk.jpg?f=fotoalbum_large

https://support.bitvavo.c...t-van-vermogen-aanleveren

@elektriekert

Ik heb dit een paar jaar terug bij Kraken laten verhogen (vip niveau) want je weet maar nooit :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:04
Bitcoin ziet er slecht uit. Elke stijging naar de 111k gaat gepaard met lager volume. En het volume was al ontzettend laag. Ook het daily exchange volume daalt als een malle. Er ligt nu veel liquiditeit op 112.xxx. Of we knallen erdoor met veel volume en blijven boven dat level consolideren en gaan hoger. Bodem is geweest. Of het volume blijft net zo laag als nu en we spiken door dat level om de liquiditeit te pakken en laten een pinbar candle achter en gaan lager richting 100k. Het is triest om te zien dat crypto zo achterblijft. Zeer zwak allemaal.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Liripriscon schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:19:
Hierbij mijn ongevraagde visie. Ik zit op meerdere fora en volg meerdere podcasts over BTC. Wat me opvalt is dat hier veel mensen winst hebben genomen en wachten om in de bear terug in te stappen. Het bredere sentiment is meer te vergelijken met de neutraal/bullish houding van @anti elppa. Zelf ben ik nog wat meer bullish zoals @almelo15.
Opzich is dat niet gek toch, ik bedoel stel je hebt btc in de bear opgepikt voor laten we zeggen 40k. Als je die recentelijk hebt gedumpt, ergens in de 120 voor een 3x. Waarom zou je dan nog het risico willen lopen voor een move naar 150k als je in de bear en bull cycle gelooft? Je risk reward is dan minder dan wanneer je in de bear weer zou instappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:55

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:20:
Bitcoin ziet er slecht uit. Elke stijging naar de 111k gaat gepaard met lager volume. En het volume was al ontzettend laag. Ook het daily exchange volume daalt als een malle. Er ligt nu veel liquiditeit op 112.xxx. Of we knallen erdoor met veel volume en blijven boven dat level consolideren en gaan hoger. Bodem is geweest. Of het volume blijft net zo laag als nu en we spiken door dat level om de liquiditeit te pakken en laten een pinbar candle achter en gaan lager richting 100k. Het is triest om te zien dat crypto zo achterblijft. Zeer zwak allemaal.
Moon (op de 15m :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Het kan vriezen of het kan dooien..

Mand dus.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgV2mdlw3KT8t5q7w6BfnkegsPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HBOCj2YxWCUVgsiPxgnS7TIF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Hmm toch niet helemaal eens. Het narrative ligt nu gewoon wat minder op btc

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:48
Pwoah, ben ik eens één keer mijn eigen onderzoek aan het doen… kom ik allemaal conflicterende bronnen tegen.

Moeilijk.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:28
tomtom901 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:24:
[...]

Opzich is dat niet gek toch, ik bedoel stel je hebt btc in de bear opgepikt voor laten we zeggen 40k. Als je die recentelijk hebt gedumpt, ergens in de 120 voor een 3x. Waarom zou je dan nog het risico willen lopen voor een move naar 150k als je in de bear en bull cycle gelooft? Je risk reward is dan minder dan wanneer je in de bear weer zou instappen.
Om deze reden verkoop ik telkens bij een nieuwe ATH een stukje van mijn pf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 16:51
kbuntu schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:43:
Er gaat vast nog iets van een altseason komen, puur en alleen omdat er een aantal mensen zeer gebaat zijn bij veel transacties op bepaalde exchanges. Genoeg reden het vuurtje weer op te stoken en er later weer een plas koud water op te smijten om dit vervolgens nog een paar keer te herhalen
Dan moet het Cartel zelf wil flink met miljarden gaan smijten. Tot nu toe liggen de meeste alts nog horizontaal op hun gat sinds 10 oktober, allemaal een zelfde soort grafiek

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Mr Ronman schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:41:
Dan moet het Cartel zelf wil flink met miljarden gaan smijten. Tot nu toe liggen de meeste alts nog horizontaal op hun gat sinds 10 oktober, allemaal een zelfde soort grafiek
Ja, het zal toch echt retail zelf moeten zijn die massaal al die altcoins gaan opkopen in een mania fase. Maar iedereen is afwachtend: iedereen die er nog in gelooft of bagholder is zit er al in, maar de Henk & Ingrids zijn nooit meer ingestapt nadat hun avontuur in 2021 bruut is geëindigd. Daarnaast willen al die bagholders ook z.s.m. dumpen zodra ze weer break-even staan of zelfs minder verlies hebben: dat zijn geen ingrediënten waarmee je een mania fase kun sustainen.

Al die shitcoin ETFs die nu gelanceerd gaan worden gaan ook echt niet opgekocht worden zodat er ineens een altseason komt. Wie gaat al die troep kopen joh? Enige kans is wanneer er toch een of andere nieuwe bron van kopers wordt aangetapt, en dat daarmee genoeg prijsstijging ontstaat waardoor anderen weer FOMO krijgen en het weer een kortstondige, heftige hype wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Guere op 25-10-2025 09:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:05
BTC gaat een ATH neerzetten in november :)

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:47:
6 October 2025 R.I.P Bullmarket

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Guere schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:45:
[...]

Ja, het zal toch echt retail zelf moeten zijn die massaal al die altcoins gaan opkopen in een mania fase.

Al die shitcoin ETFs die nu gelanceerd gaan worden gaan ook echt niet opgekocht worden zodat er ineens een altseason komt. Wie gaat al die troep kopen joh?
Instituties zodra de ETFs goedgekeurd gaan worden, gaat gewoon gebeuren hoor. Nu is het nog rustig ivm de shutdown kunnen ze niks door laten gaan.
Zodra het straks weer kan gaan ze allemaal live, en zul je uiteindelijke zeker wel een interesses zien ontstaan in schaarse alts, ook met vast aantal supply, of use cases als ETH ivm de stablecoin markt.

Zodra Bitcoin te duur wordt springt de menigte toch weer op de trein van de "goedkopere" alternatieven. Dat doen henk en ingrid, maar ook instituties. Als ze ergens geld kunnen verdienen doen ze dat graag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ooit ga je gelijk krijgen zou je toch denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:41
Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:51:
[...]

Hi Jynxed de boel gewoon steeds bewust om de koers te beinvloeden en er zelf van te profiteren. Soort Trump 0.9.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Alpina schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:13:
[...]

[Afbeelding]

https://support.bitvavo.c...t-van-vermogen-aanleveren

@elektriekert

Ik heb dit een paar jaar terug bij Kraken laten verhogen (vip niveau) want je weet maar nooit :+
Ik ben bekend met die pagina en wat ik moet aanleveren 7(8)7 .
Leuk als die gegevens ooit worden gelekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:51:
[...]

ik roep maar wat joh :z
wat ik wel weet dat ik BTC wil hebben, stel we zitten in november 2028, denk je serieus dat BTC dan lager ligt dan $200k?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:54:
[...]

wat ik wel weet dat ik BTC wil hebben, stel we zitten in 2028, denk je serieus dat BTC dan lager ligt dan $200k?
Gezien het afgelopen jaar kijk ik nergens meer van op en in 2028 is Trump er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
[...]

wat ik wel weet dat ik BTC wil hebben, stel we zitten in november 2028, denk je serieus dat BTC dan lager ligt dan $200k?
Mag toch hopen minimaal 200k :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_i6XAutu9cyuzY086fLIcqCCAmY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/v0MG1vbBpKARI4qG06HkP2Er.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
elektriekert schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:54:
[...]

Ik ben bekend met die pagina en wat ik moet aanleveren 7(8)7 .
Leuk als die gegevens ooit worden gelekt.
Daarom al lang weg bij Bitvulva en naar Kraken gegaan.

Eigenlijk al vanaf het shib debacle al had @Taro geloof ik nog wel wat geld terug gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

420.069!
Pump up those numbers, those are rookie number :P

Betekent niet dat we in 2026 niet lager kunnen gaan dan nu. En ja Trump zal er nog wel wezen, net zoals Putin, Xi en anderen die graag real life risk willen spelen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:50
Ja wat is t nou??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-vwNrT1dqAxrc6OqxThAY6w3I_w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vRMdK19Fc7nyjO0mibT6fp5g.jpg?%0D%0Af=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLIqA-1sHoyAvCP7ygSdeafD7DA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ab4TdSTChH0IJ5OiYmWBzbUg.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPB1UZpffI2ikcPbjuCezY8JwY0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qBZ4LFjb24IfS8Yna2aPmoOI.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:32:
[...]

Hmm toch niet helemaal eens. Het narrative ligt nu gewoon wat minder op btc
Zo kan je het ook uitleggen. Er is 0,0 volume. Dus ja het narrative ligt nu idd minder op Bitcoin. In mijn beleving is dat bearish en zwak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Krijg je geen pijn aan je ogen van de lichte versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Alpina schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:57:
[...]

Daarom al lang weg bij Bitvulva en naar Kraken gegaan.

Eigenlijk al vanaf het shib debacle al had @Taro geloof ik nog wel wat geld terug gekregen.
Zelf heb ik er nooit problemen ondervonden. B)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Je ziet aan de likes dat het bullish scenario wint. Dus gaan we lager. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:53
Alles is gewoon weer anders in 3 uur tijd. Bipolaire geitenbende is het!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Is daar ooit iets van uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:50
MrMrq schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:37:
[...]

[...]

Pwoah, ben ik eens één keer mijn eigen onderzoek aan het doen… kom ik allemaal conflicterende bronnen tegen.

Moeilijk.
Ah tijd voor koffie, was niet de enige. Die ipa van gister was toch wel sterk merk ik nu..

[ Voor 27% gewijzigd door Don Guacamole op 25-10-2025 10:02 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:01:
[...]

Is daar ooit iets van uitgekomen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UjHqpB435fgzPpy8dzTB5hg80OY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dfDaZUquRMAMvtHvt4BhEGyt.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
elektriekert schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:00:
[...]

Zelf heb ik er nooit problemen ondervonden. B)
Tot nu dan ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:00:
Dat is hier nooit anders geweest, dus kan je geen richting uit afleiden. Praat als een moonboy dan krijg je 3-5x zoveel likes vs een realistischer en mogelijk minder positief scenario. Veel mensen willen immers alleen maar horen dat het kan en zal stijgen en die "bevestiging" waarderen ze graag.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:57:
[...]
Klopt, "wat geld" ter waarde van een gemiddelde thuisaccu met stekker idd :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Taro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:05:
[...]

Dat is hier nooit anders geweest, dus kan je geen richting uit afleiden. Praat als een moonboy dan krijg je 3-5x zoveel likes vs een realistischer en mogelijk minder positief scenario. Veel mensen willen immers alleen maar horen dat het kan en zal stijgen en die "bevestiging" waarderen ze graag.
We zitten hier toch allemaal voor de karma?

"In it for the karma"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 19:38
Nou goed, Bitcoin stijgt al 16 jaar lang..

Het is ook niet niets van 0 naar ~100.000 euro.. ga dat nou niet kennen of kleineren. Duidelijk is ook wel dat veel de boot hebben gemist (nee dat is niet persoonlijk, want je buurman heeft waarschijnlijk geen 100 miljoen sats).

Dat het soms een beetje naar beneden gaat tja, ach.. veel begrijpen BTC nog steeds niet.

Brylcreem idiot! 3x vast gezeten, nu vrijheid forever

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Ik zal eens kijken hoe het bij Kraken zit, want ook zij zullen zich aan regelgeving moeten houden lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 16:51
Vis schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:51:
[...]

Zodra Bitcoin te duur wordt springt de menigte toch weer op de trein van de "goedkopere" alternatieven. Dat doen henk en ingrid, maar ook instituties. Als ze ergens geld kunnen verdienen doen ze dat graag.
Dat zou nu al moeten zijn, want Bitcoin is al lang veel ‘te duur’ voor Henk en Ingrid. Er is gewoon geen enkele interesse in magische internet munten die alleen maar minder waard worden.

En al die bagholders uit 2001 gaan niet weer hun vakantiegeld en 13e maand in DragonDoge of MoonMuffin stoppen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Doopie Cash livestream wordt interessant straks.
Haters gona hate, maar interessant is het wel

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 19:34
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:11:
Doopie Cash livestream wordt interessant straks.
Haters gona hate, maar interessant is het wel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LJ3addBfdI6_wXZGJDXq50xjYA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/17HgBWS214ydS4bc6nEwfCoF.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 19:38
Mr Ronman schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:10:
[...]

Dat zou nu al moeten zijn, want Bitcoin is al lang veel ‘te duur’ voor Henk en Ingrid. Er is gewoon geen enkele interesse in magische internet munten die alleen maar minder waard worden.

En al die bagholders uit 2001 gaan niet weer hun vakantiegeld en 13e maand in DragonDoge of MoonMuffin stoppen
De gemiddelde Henk en Ingrid kunnen elke maand een paar honderd duizend sats kopen.

Brylcreem idiot! 3x vast gezeten, nu vrijheid forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Mr Ronman schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:10:
[...]

Zo zwart wit zie ik het niet.

Denk dat de NFT boom van vorige cycle vooral gedreven werd door grote whales, en tuurlijk henk en ingrid die mee speelde tijdens de lockdown. Maar het is echt niet zo dat retail voor deze gekte alleen zorgde.

Als QE op dit moment zou worden geactiveerd, stimulus weer uit de helicopters vallen om banken te redden etc, weet ik zeker dat hetzelfde gebeurd.

Tot die tijd is het inderdaad concluderen dat er op dit moment geen hype is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:55

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:00:
Dat is tegenstrijdig. Er is geen volume en interesse in bitcoin, dus we gaan rekt. De slowchat is bullish, dus gaan we rekt.

Zo kan je alles naar een bearish scenario schrijvon. Voorlopig zitten we al sinds 2009 in een bullmarket. Shortterm kan het 2 kanten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Kun je dat iets meer uitleggen? Wat vind je er sterk aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
als je dit bekijkt is het gewoon up only:

https://charts.bitbo.io/rainbow/

we kunnen lager/we kunnen hoger

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Kakker schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:07:
Dat het soms een beetje naar beneden gaat tja, ach.. veel begrijpen BTC nog steeds niet.
Nee, wellicht niet. Maar ik denk wel dat jij je ook moet realiseren dat je in de huidige crypto wereld echt een uitzondering bent geworden.

Wellicht is het heel bewonderenswaardig dat jij nog in de oorspronkelijke belofte van Bitcoin gelooft. De belofte vanuit de kredietcrisis dat het volk genaaid werd en dat het echt beter moest. Een digitale coin die volledig van het volk was, en niet gecontroleerd werd door banken of overheden.

Ik zal niet zeggen dat dit idealistische scenario compleet onmogelijk is geworden, maar ik denk wel dat je realistisch moet zijn en inzien dat 99% van de mensen nu in crypto zit puur voor de winsten op korte (of wellicht iets langere) termijn. We drukken de waarde van Bitcoin allemaal uit in USD of EUR. Een heel enkele keer wordt het onderling vergeleken (b.v. ETH/BTC) om te kijken hoe die verhoudingen zijn, maar in welke coin je ook zit: men wil er (in termen van fiat) rijker van worden.

Want ja, uiteindelijk wil iedereen hier gewoon die uitbouw/thuisbatterij/motor/Porsche kunnen kopen. Het feit dat je eigenlijk zelf al concludeert dat jij een van de weinigen bent die puur kijkt naar hoeveel Bitcoin je hebt i.p.v. de huidige waarde zegt genoeg. Nogmaals, het is waarschijnlijk heel idealistisch van je, en in de beginfase zal het meerendeel er net zo in hebben gestaan. Er zitten hier geloof ik nog een paar anderen die puur Bitcoin bezitten als endgame en niet voor de winst op korte termijn. Maar je moet denk ik wel inzien dat je een uitzondering bent geworden. Algemeen gezien is het geloof dat Bitcoin alles gaat overwinnen wel verdwenen.

Immers: de situatie is toch volledig anders? Waar Bitcoin in de beginfase juist het instrument was om je van overheden en instituten af te zetten, hebben we diezelfde instituten de afgelopen cycle juist massaal uitgenodigd om in Bitcoin te stappen. Zodat onze bags werden gepumpt. Trump. Regulations. Die "ETF pLeAsE!" meme van de huidige cycle is wellicht grappig bedoeld maar de onderliggende waarheid is: please institutions koop Bitcoin zodat mijn bags (in fiat) meer waard worden!

En langzaam is Bitcoin dan niet meer van het volk maar van al die organisaties en overheden waar men zich in de beginfase juist tegen wilde verzetten. Dat kun je niet leuk vinden en telkens uiten als dat wij "Bitcoin niet begrijpen", maar ik denk dat wij hier Bitcoin prima begrijpen. Tweakers is gewoon een afspiegeling van de bredere crypto wereld: ook wij zitten erin voor de winsten. We weten heus wel hoe Bitcoin is ontstaan, wat de belofte was, maar who cares als je nu een prachtige ROI kunt pakken door te verkopen?

En hoe meer mensen op die manier handelen en hun Bitcoin aan partijen verkopen die we eigenlijk zouden moeten verachten, hoe onmogelijker dat Bitcoin endgame scenario dat jij voor ogen hebt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Historisch gezien piekte Bitcoin meestal tussen 500 en 550 dagen na de halving en we zitten nu rond dag 554, dus precies in het klassieke “piekvenster” van de bullmarkt.

Just sayin :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:31:
Historisch gezien piekte Bitcoin meestal tussen 500 en 550 dagen na de halving en we zitten nu rond dag 554, dus precies in het klassieke “piekvenster” van de bullmarkt.

"This time is different!!11!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:34:
[...]

"This time is different!!11!"
Het worden 600 dagen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:07

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sZenNiL.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Ah, komende dagen iedere dag een godcandle. Nice.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
GioStyle schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:39:
[...]

Ah, komende dagen iedere dag een godcandle. Nice.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbpH0CVVgwEB-vfFrt-3GW8kqmw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/sodlyglqWZ2rb7mBv9Rm35UC.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Guere schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:30:
[...]

Nee, wellicht niet. Maar ik denk wel dat jij je ook moet realiseren dat je in de huidige crypto wereld echt een uitzondering bent geworden.

Wellicht is het heel bewonderenswaardig dat jij nog in de oorspronkelijke belofte van Bitcoin gelooft. De belofte vanuit de kredietcrisis dat het volk genaaid werd en dat het echt beter moest. Een digitale coin die volledig van het volk was, en niet gecontroleerd werd door banken of overheden.

Ik zal niet zeggen dat dit idealistische scenario compleet onmogelijk is geworden, maar ik denk wel dat je realistisch moet zijn en inzien dat 99% van de mensen nu in crypto zit puur voor de winsten op korte (of wellicht iets langere) termijn. We drukken de waarde van Bitcoin allemaal uit in USD of EUR. Een heel enkele keer wordt het onderling vergeleken (b.v. ETH/BTC) om te kijken hoe die verhoudingen zijn, maar in welke coin je ook zit: men wil er (in termen van fiat) rijker van worden.

Want ja, uiteindelijk wil iedereen hier gewoon die uitbouw/thuisbatterij/motor/Porsche kunnen kopen. Het feit dat je eigenlijk zelf al concludeert dat jij een van de weinigen bent die puur kijkt naar hoeveel Bitcoin je hebt i.p.v. de huidige waarde zegt genoeg. Nogmaals, het is waarschijnlijk heel idealistisch van je, en in de beginfase zal het meerendeel er net zo in hebben gestaan. Er zitten hier geloof ik nog een paar anderen die puur Bitcoin bezitten als endgame en niet voor de winst op korte termijn. Maar je moet denk ik wel inzien dat je een uitzondering bent geworden. Algemeen gezien is het geloof dat Bitcoin alles gaat overwinnen wel verdwenen.

Immers: de situatie is toch volledig anders? Waar Bitcoin in de beginfase juist het instrument was om je van overheden en instituten af te zetten, hebben we diezelfde instituten de afgelopen cycle juist massaal uitgenodigd om in Bitcoin te stappen. Zodat onze bags werden gepumpt. Trump. Regulations. Die "ETF pLeAsE!" meme van de huidige cycle is wellicht grappig bedoeld maar de onderliggende waarheid is: please institutions koop Bitcoin zodat mijn bags (in fiat) meer waard worden!

En langzaam is Bitcoin dan niet meer van het volk maar van al die organisaties en overheden waar men zich in de beginfase juist tegen wilde verzetten. Dat kun je niet leuk vinden en telkens uiten als dat wij "Bitcoin niet begrijpen", maar ik denk dat wij hier Bitcoin prima begrijpen. Tweakers is gewoon een afspiegeling van de bredere crypto wereld: ook wij zitten erin voor de winsten. We weten heus wel hoe Bitcoin is ontstaan, wat de belofte was, maar who cares als je nu een prachtige ROI kunt pakken door te verkopen?

En hoe meer mensen op die manier handelen en hun Bitcoin aan partijen verkopen die we eigenlijk zouden moeten verachten, hoe onmogelijker dat Bitcoin endgame scenario dat jij voor ogen hebt wordt.
De Endgame: Never Sell

Een lifeguard, voor als je de funds noodzakelijk nodig hebt, dan sell..

Maar dat is mijn bescheiden mening.

Hard money vs fiat (fast) money

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:26

ga eens lekker fietsen buiten of hardlopen ouwe crypto beer , frisse neus doet een mens goed.

Je bent een beetje zuur geworden nu je zonder crypto zit gok ik :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FNLfm1LlCegOhxC9LAnEpSMo9mk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/c6XALWJVfYn0EFg8eNNXMzIG.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jkdhwjQ6kJ6_EZH3eEghWl8iW0w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GLwkNRAylfHW8oZDVlIV9D88.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oSXlExaakwXJrkh-7Tj0KWoWTAk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S51NPyDRB9m9r1GLrmmKHf0W.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QPZO_omjh8kQRBWYaf0wsGN5f4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OKtllw514f6H6O5g221MwOgF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
Gipsy King schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:44:
[...]

ga eens lekker fietsen buiten of hardlopen ouwe crypto beer , frisse neus doet een mens goed.

Je bent een beetje zuur geworden nu je zonder crypto zit gok ik :P

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hahah oke ik zal stoppen bro _O-

Ik post gewoon wat feitjes, uiteindelijk zal ik wel
een zure maxi worden, heb alvast wat drank ingeslagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rnoXSIDRnRDGj61Ws8qFIis7HnE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uYbvL6xX2PPiViRE4Jv6ZxD0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:29
Ik zie het als onvermijdelijk dat Bitcoin door de instituties is geaccepteerd. De ETF was een milestone die we later nog meer in perspectief gaan plaatsen. Tegelijkertijd is bitcoin niet te corrumperen en te manipuleren zoals fiat. Niet voor niks was Lagarde van de ECB laatst weer heel duidelijk dat bitcoin niet in centrale bank reserves gaat worden opgenomen. Zij hebben heel goed door dat bitcoin door zijn digitale verschijningsvorm in staat is om de backbone van een nieuw monetair systeem te worden. En daarmee potentieel een directe vervanging van een centrale bank, namelijk een decentrale bank. Ik zie bitcoin als het paard van Troje met deze institutionele adoptie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
Vis schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:51:
[...]

Instituties zodra de ETFs goedgekeurd gaan worden, gaat gewoon gebeuren hoor. Nu is het nog rustig ivm de shutdown kunnen ze niks door laten gaan.
Zodra het straks weer kan gaan ze allemaal live, en zul je uiteindelijke zeker wel een interesses zien ontstaan in schaarse alts, ook met vast aantal supply, of use cases als ETH ivm de stablecoin markt.

Ik mag toch hopen dat institutionele investeerders (pensioenfondsen, beleggingsfondsen, vermogensbeheerders) hun investeringsbeleid niet laten leiden door "unit-bias". Om dan te kiezen voor LTC i.p.v. BTC en/of Polkadot i.p.v. ETH want dat is zo lekker goedkoop.

BlackRock is de grootste aanbieder van crypto ETFs aan zij laten het bij BTC en ETH. Dat is voor mij al een belangrijk signaal dat de overige ETFs gaan succesverhaal gaan worden. Er is simpelweg te weinig interesse en uberhaupt geen use-case. Institutionele partijen gaan straks niet massaal Polkadot kopen, want er is een ETF.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Magpie schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:56:
Ik zie het als onvermijdelijk dat Bitcoin door de instituties is geaccepteerd. De ETF was een milestone die we later nog meer in perspectief gaan plaatsen. Tegelijkertijd is bitcoin niet te corrumperen en te manipuleren zoals fiat. Niet voor niks was Lagarde van de ECB laatst weer heel duidelijk dat bitcoin niet in centrale bank reserves gaat worden opgenomen. Zij hebben heel goed door dat bitcoin door zijn digitale verschijningsvorm in staat is om de backbone van een nieuw monetair systeem te worden. En daarmee potentieel een directe vervanging van een centrale bank, namelijk een decentrale bank. Ik zie bitcoin als het paard van Troje met deze institutionele adoptie.
zeker weten!

daarom moet je gewoon imo een wallet hebben met BTC in eigen beheer en die gewoon letterlijk vergeten en echt voor 10+ jaar niks mee doen.

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8CDEBUTit7Laod6HRPspxpYM5M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/r9uINbosfz8YdSEUlNAADyfo.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lgYFVjPQNs1CLIEoSoQkGZr3qJ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PFkRFvAlAlmKS0q0odxiImlX.jpg?f=fotoalbum_large

"Volg de innovatie niet de prijs"
tickertje is $eth

[ Voor 3% gewijzigd door almelo15 op 25-10-2025 11:06 ]

eth, The world's computer

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Tussen 500-550 dagen piekte Bitcoin en 554 zit daar dus precies in? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:02:
[...]

zeker weten!

daarom moet je gewoon imo een wallet hebben met BTC in eigen beheer en die gewoon letterlijk vergeten en echt voor 10+ jaar niks mee doen.
Ik zou het maar niet letterlijk vergeten, straks mag je maximaal 300% boete betalen aan de Belastingdienst of delen met je ex-partner in geval van scheiding en je niets hebt geregeld.
Oh bij dood is het handig dat je nabestaanden het bestaan ervan weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:00
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:02:
[...]

zeker weten!

Ik stel voor om periodiek de aangekochte btc er op te zetten :P

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Taro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:10:
[...]

Tussen 500-550 dagen piekte Bitcoin en 554 zit daar dus precies in? :)
Klassieke piekvenster

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 25-10-2025 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Verbazend hoeveel mensen hier in die btc cycles of halving geloven (No offence).

Doet me beetje denken aan die plan b met zijn stock to flow model. Het klopt altijd, tot er geen reet meer van klopt.
Dan allemaal weer snel zoeken naar een nieuw narratief.

Ook weer een gevalletje iedereen lijkt erin te geloven dus het zal wel weer helemaal anders lopen.

[ Voor 10% gewijzigd door almelo15 op 25-10-2025 11:31 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GioStyle
Tja, er zijn ook mensen die geloven dat ETH 10k waard gaat worden. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

jvel92 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:57:
[...]

Ik mag toch hopen dat institutionele investeerders (pensioenfondsen, beleggingsfondsen, vermogensbeheerders) hun investeringsbeleid niet laten leiden door "unit-bias". Om dan te kiezen voor LTC i.p.v. BTC en/of Polkadot i.p.v. ETH want dat is zo lekker goedkoop.

BlackRock is de grootste aanbieder van crypto ETFs aan zij laten het bij BTC en ETH. Dat is voor mij al een belangrijk signaal dat de overige ETFs gaan succesverhaal gaan worden. Er is simpelweg te weinig interesse en uberhaupt geen use-case. Institutionele partijen gaan straks niet massaal Polkadot kopen, want er is een ETF.
Eens, maar daar noem je me ook een ultra shitcoin Dot die alleen tractie kreeg in 2021 en nu dood is.

Proof of work coins met hard cap aan supply zie ik best een hogere waardering krijgen na adoptie. Ja zoals LTC.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
almelo15 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:23:
Verbazend hoeveel mensen hier in die btc cycles of halving ongein geloven (No offence).
Totdat die wederom zo uit blijkt te spelen zoals tot nu toe ook altijd het geval is geweest (no offence).
Doet me beetje denken aan die plan b met zijn stock to flow model. Het klopt altijd, tot er geen reet meer van klopt.
Dan allemaal weer snel zoeken naar een nieuw narratief.
Veel mensen zeggen dat Plan B het verkeerd voorspeld heeft, maar in de basis heeft hij het model dat in het verleden klopte gewoon op de toekomst geprojecteerd en op basis daarvan een mogelijke uitkomst geprojecteerd. In beginsel heeft hij nooit gezegd dat het daadwerkelijk zo zou gaan. Gaandeweg is dat iets anders gelopen en gaan mensen daarmee aan de haal, dus inmiddels hanteert hij ook andere modellen omdat hij toch iets moet zeggen om relevant te blijven.
Ook weer een gevalletje iedereen lijkt erin te geloven dus het zal wel weer helemaal anders lopen.
This time it's wederom not different.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
GioStyle schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:28:
Het moet ook wel heel raar lopen mocht het op termijn niet zover komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
almelo15 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:33:
[...]

Op termijn zie ik het op zich ook nog wel gebeuren, deze cycle echter niet meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
GioStyle schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:28:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hzgh_-kOHF-1I5iwj1DJ1pitkbU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/ebpCAQ2LA6AtYxGeZgeC2ZCM.avif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
[...]

@Moiety Kun je hier iets van maken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwoFEBsjt-wSuOte3Pp5aXfbHRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3d767mtGLHdo6PCNmXWUDvnv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:31:
[...]

Totdat die wederom zo uit blijkt te spelen zoals tot nu toe ook altijd het geval is geweest (no offence).

[...]

Veel mensen zeggen dat Plan B het verkeerd voorspeld heeft, maar in de basis heeft hij het model dat in het verleden klopte gewoon op de toekomst geprojecteerd en op basis daarvan een mogelijke uitkomst geprojecteerd. In beginsel heeft hij nooit gezegd dat het daadwerkelijk zo zou gaan. Gaandeweg is dat iets anders gelopen en gaan mensen daarmee aan de haal, dus inmiddels hanteert hij ook andere modellen omdat hij toch iets moet zeggen om relevant te blijven.

[...]

Het zou deze keer natuurlijk gerust nog een keer kunnen gebeuren. Op een gegeven moment gaat dat natuurlijk een keer niet zo. Dat is meer mijn punt. Het zijn geen vaste gegevens omdat het in het verleden altijd zo is gegaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
Vis schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:28:
[...]

Eens, maar daar noem je me ook een ultra shitcoin Dot die alleen tractie kreeg in 2021 en nu dood is.

Proof of work coins met hard cap aan supply zie ik best een hogere waardering krijgen na adoptie. Ja zoals LTC.
Waarom zou LTC een hogere waardering krijgen? Er is al een PoW met hard cap aan supply: BTC. Waarom heb je nog een tweede nodig?

Zelf de founder van LTC vindt dat je beter Bitcoin kunt kopen. Het posten van de LTCBTC chart zal ik je besparen.
Litecoin (LTC) founder Charlie Lee surprisingly admitted that he regrets creating the cryptocurrency. In an interview, he suggested that people like him should just buy Bitcoin (BTC), hold it, and not sell it at all.
"My advice to myself is actually simple, buy Bitcoin, keep it safe, don't sell it, and don't get involved in other things in the crypto world," Lee said.

He added that being anonymous and not too involved might make his life more peaceful and the results even better. Lee also honestly admitted that creating Litecoin did not make him richer.

"Creating Litecoin actually brought a lot of headaches. If only I had just bought Bitcoin and held it, the results might have been more satisfying," he added.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:33:
[...]

Op termijn zie ik het op zich ook nog wel gebeuren, deze cycle echter niet meer.
Agree to disagree. Uiteindelijk weet niemand het. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 08:28:
[...]

Nexo koers doet het geen goed. Op zich wel begrijpelijk yields dalen overal.
Misschien richting 24 november dat het weer toeneemt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Vergeet niet dat je zei dat alles onder de $10k bijna een koopje was ;) Je insinueerde dat het nog vele malen hoger zou gaan. Een paar maanden terug suggereerde je zelfs nog tijdens de huidige bullmarkt.

Nu backtracken naar $10k als doel is beetje vreemd, want men denkt heus wel dat ETH nog een flink stuk hoger kan. Alleen niet deze cycle... alleen jij gelooft niet in cycles, dus tsja, laten we het dan maar "op termijn" noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

jvel92 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:36:
[...]

Waarom zou LTC een hogere waardering krijgen? Er is al een PoW met hard cap aan supply: BTC. Waarom heb je nog een tweede nodig?

Zelf de founder van LTC vindt dat je beter Bitcoin kunt kopen. Het posten van de LTCBTC chart zal ik je besparen.

[...]
Tja, zo kun je alles platslaan.

Waarom hebben we een AMD nodig als we NVIDIA hebben?

Of Microsoft als we Apple hebben?

We willen altijd smaakjes, de een vind dat beter, de ander dat. En zo ook het koopgedrag van institutionele beleggers en henk en ingrid.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• kroniek
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:31:

Dat denk jij, dat weet je natuurlijk niet. Wellicht heb je gelijk, wellicht niet.

Wellicht dat Plan B dat zelf niet gezegd heeft maar zijn hele bekendheid en roem is natuurlijk gekomen door die hopium grafiek. Dan is het toch niet zo relevant wat hij erover zegt? Veel mensen geloofden heilig in dat stock to flow model totdat het niet meer klopte.

Saylor pakt het wat dat betreft wat slimmer aan door gewoon nietszeggende ai plaatjes te posten op X. Dat werkt kennelijk nog beter voor de community. Ook hier geld zo lang btc lekker door blijft stijgen zoals het tot dusver over de langere termijn altijd heeft gedaan is er niks aan de hand.

Hij is de held totdat hij het op een dag niet meer is, dan is hij de Schlemiel. Ik heb een gevoel dat als ik niet ernstig ziek word ik dat moment nog wel mee ga maken.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!