Knip ivm quote
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 23-10-2025 19:17 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 23-10-2025 19:17 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Taro op 23-10-2025 19:18 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 23-10-2025 19:18 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 23-10-2025 19:18 ]
die ken ik niet, is het wat?MrFX schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:05:
[...]
Hahaha. Waarmee heb je dit gemaakt? Comfyui?
[Afbeelding]
nothing stops this train
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 23-10-2025 19:18 ]
Bier & tietenFrozen-North schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:20:
Nou... wie maakt het slowchat topic voor het bespreken van parallelle werkelijkheden?
Ben nu wel benieuwd wat dat ene ding is waar FrambozenTaart nog in gelooft.
Wtf hier komt sws een muntje van uitNubtrix schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:23:
[...]
Bier & tieten
CZ wordt gepardonneerd: https://www.wsj.com/finan...founder-7509bd63?mod=e2tw
weer een piek van 0.1%voor een uurtje en straks weer rekt van 0.2% en beren?Kol Nedra schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:26:
BNB mooooon!
Jezus
Haha, en ik heb het niet eens verzonnen. Die credits gaan naar jou.Alpina schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:54:
[...]
Jezus![]()
Komt zo weer iemand uit het financiële deel even kijken met de gedachte ‘zo erg kan het toch niet zijn?’ Wat geneuzel over crypto…
[Afbeelding]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 23-10-2025 21:46 ]
Haha ja dat zou ik ook tegen de FBI zeggenMoiety schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:05:
[...]
Haha, en ik heb het niet eens verzonnen. Die credits gaan naar jou.
OMG, weer eentje. Ga vooral verder met lurken.bijan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
[...]
Hier de vrouwelijke boomer![]()
Niet teveel wijzigen aan de SC omdat jullie erachter komen dat er een vrouw meeleest met jullie avonturen. Ik overleef het wel zonder plaatjes van mannen![]()
Het leek me goede feedback dat er ook vrouwen geïnteresseerd zijn in een SC topic.
Zover mijn two cents/sats
"Gaat weer verder met lurken"
"Our ball room will be great. It will be the best of America. I made this possible!"
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Het is een stuk complexer en je draait het lokaal op je eigen PC. Ik ben het een beetje aan het uitzoeken.Kol Nedra schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:15:
[...]
die ken ik niet, is het wat?
gebruikte Grok en dan screen to gif record
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Guere schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:50:
$111k! BTC dominance hikt alweer de hele dag tegen de 60% aan. Cowen z'n huidige theorie is dat zodra BTC dominance boven de 60% komt, dat het ineens veel harder gaat en de dominance een sprintje omhoog trekt.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nu is de vraag alleen gebeurt dat dan bij moon of rekt.Guere schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:50:
$111k! BTC dominance hikt alweer de hele dag tegen de 60% aan. Cowen z'n huidige theorie is dat zodra BTC dominance boven de 60% komt, dat het ineens veel harder gaat en de dominance een sprintje omhoog trekt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:20:
[...]
Nu is de vraag alleen gebeurt dat dan bij moon of rekt.
Poh dan ben je ook wel echt een leeghoofd en kleurenblind.FrambozenTaart schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:09:
[mbr]Grappig bedoeld, maar niet iedereen doorziet het trucje[/]
Pinsa schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:00:
Zo mijn aller eerste stock gekocht, natuurlijk wel in Bitcoin mining
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KP0jak855TuDwUkxx4OWgwrH.jpg?f=user_large)
Mooi man! Wees vrij om hier te delen.Pinsa schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:00:
Welke stock? Als je toch on chain wilt investeren heb ik laatst een hele interessante optie geboden maar die werd hier weggelachen. In 3 maanden al bijna 25 terugverdiend in pure btc in mn wallet.Pinsa schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:00:
Ergens anders kan het niet he, en zeker niet omdat het woordje Bitcoin er in voor komtAlpina schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:09:
[...]
Mooi man! Wees vrij om hier te delen.
Kan gewoon.
CORZLiripriscon schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:10:
[...]
Welke stock? Als je toch on chain wilt investeren heb ik laatst een hele interessante optie geboden maar die werd hier weggelachen. In 3 maanden al bijna 25 terugverdiend in pure btc in mn wallet.
[ Voor 15% gewijzigd door Pinsa op 23-10-2025 22:15 ]
Nubtrix schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:14:
Ik vind helemaal mooi, die volatiliteit
Zullen we een deal sluiten? Als je niets meer wil missen, wil ik wel op de kosten van jouw baas in het buitenland bier drinkenanti elppa schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:50:
Godver mis ik weer alles. Vet veel blauw. Kan ook nooit ff in het buitenland op kosten vd baas bier drinken
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daar zit ik ook echt niet op te wachten 😂 de kwaliteit van het vlees moet net als de BTC prijs omhoog en dus niet omlaag.LadyS schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:14:
[...]
Nog een dame![]()
Daarvoor kom ik wel even de lurkstand uit
Welkom 😊
O, en ook om te zeggen dat van mij dat plaatje van die mooie hunk best gepost mag worden bij een nieuwe ATH![]()
En jaja, bij 420K... krijgen jullie plaatje terug![]()
Nou iedereen behalve @dylan_ dan![]()
Waar heb je die gekocht?Pinsa schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:12:
[...]
CORZ
https://invezz.com/nl/nie...-deal-positief-voor-corz/
Welke heb jij het over?
Degiro
[ Voor 31% gewijzigd door Pinsa op 24-10-2025 06:04 ]
Geen IREN? Als je er dan toch een koopt, koop dan de queen. Ze hebben onlangs hun earningscall vervroegd met 20 dagen naar begin november. De speculaties zijn niet mals 🔥Pinsa schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:12:
[...]
CORZ
https://invezz.com/nl/nie...-deal-positief-voor-corz/
Welke heb jij het over?
Zat idd ook naar IREN en RIOT te kijken, heb je een price target dan voor IREN? Sws staat alles best wel hoog richting een ATHkbuntu schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:07:
[...]
Geen IREN? Als je er dan toch een koopt, koop dan de queen. Ze hebben onlangs hun earningscall vervroegd met 20 dagen naar begin november. De speculaties zijn niet mals 🔥
Ja idd. Even jou hunten, brb
Haha nice, al zijn er meer tijdlijnen waarin er geen vrouwen lurken in dit topic:bijan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
[...]
Hier de vrouwelijke boomer![]()
Niet teveel wijzigen aan de SC omdat jullie erachter komen dat er een vrouw meeleest met jullie avonturen. Ik overleef het wel zonder plaatjes van mannen![]()
Het leek me goede feedback dat er ook vrouwen geïnteresseerd zijn in een SC topic.
Zover mijn two cents/sats
"Gaat weer verder met lurken"
Same, lees meestal alles in de ochtend bij, ik ben wel nieuwsgierig iemand een DM'tje?anti elppa schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:50:
Godver mis ik weer alles. Vet veel blauw. Kan ook nooit ff in het buitenland op kosten vd baas bier drinken
[Afbeelding]
Verschillende targets liggen nu 80 dollar en hoger. Hebben onlangs dip gehad van meer dan 20 procent. Denk dat deze vandaag voor groot deel wordt opgekocht.Pinsa schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:10:
[...]
Zat idd ook naar IREN en RIOT te kijken, heb je een price target dan voor IREN? Sws staat alles best wel hoog richting een ATH
[ Voor 31% gewijzigd door kbuntu op 24-10-2025 07:43 ]
80dollar klinkt niet verkeerd, neem aan dat jou GAK wel lager ligt als de entry van vandaag. Zal er eens naar kijkenkbuntu schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:39:
[...]
Verschillende targets liggen nu 80 dollar en hoger. Hebben onlangs dip gehad van meer dan 20 procent. Denk dat deze vandaag voor groot deel wordt opgekocht.
CTRL + F ‘knip’.Kneepie schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:34:
[...]
Same, lees meestal alles in de ochtend bij, ik ben wel nieuwsgierig iemand een DM'tje?
Ik ga een gokje wagen.kbuntu schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:39:
[...]
Verschillende targets liggen nu 80 dollar en hoger. Hebben onlangs dip gehad van meer dan 20 procent. Denk dat deze vandaag voor groot deel wordt opgekocht.
[Afbeelding]
Ja, zat er met 25 dollar in en toen steeds bijgekochtPinsa schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:42:
[...]
80dollar klinkt niet verkeerd, neem aan dat jou GAK wel lager ligt als de entry van vandaag. Zal er eens naar kijken
Ben weer laat op het feestjekbuntu schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:46:
[...]
Ja, zat er met 25 dollar in en toen steeds bijgekocht
Ik zit (ook) naar die analistenvisie op DeGiro te kijken maar ik heb gemerkt dat de tegenovergestelde gebeurt. Ook met ASML, visie was daling van de helft maar laatste maanden toch 35% erbij.Pinsa schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:51:
[...]
Ben weer laat op het feestjekeek hiervoor eigenlijk nooit naar stocks toch maar eens een account aangemaakt.
Ik probeer CORZ eerst positief af te sluiten, kijken of ik het target van 23 kan pakken, anders geef ik de analisten de schuld
Ik zou daar ook niks van verwachten, die price targets zijn vaak ook gedateerd en sowieso zijn price targets meestal captain hindsightsWispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:54:
[...]
Ik zit (ook) naar die analistenvisie op DeGiro te kijken maar ik heb gemerkt dat de tegenovergestelde gebeurt. Ook met ASML, visie was daling van de helft maar laatste maanden toch 35% erbij.
Zegt diegene die een paar posts eerder een price target postekbuntu schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:00:
[...]
Ik zou daar ook niks van verwachten, die price targets zijn vaak ook gedateerd en sowieso zijn price targets meestal captain hindsights
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Leuk al die gesprekken over stocks, maarre weet niet of dat hier thuis hoort. Is het een idee om een afsplitsing van dit topic te maken? Iets van een soort slowchat voor stocks?Wispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:54:
[...]
Ik zit (ook) naar die analistenvisie op DeGiro te kijken maar ik heb gemerkt dat de tegenovergestelde gebeurt. Ook met ASML, visie was daling van de helft maar laatste maanden toch 35% erbij.
Don Guacamole schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:16:
[...]
Leuk al die gesprekken over stocks, maarre weet niet of dat hier thuis hoort. Is het een idee om een afsplitsing van dit topic te maken? Iets van een soort slowchat voor stocks?
Just a thought..
Don Guacamole schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:16:
[...]
Leuk al die gesprekken over stocks, maarre weet niet of dat hier thuis hoort. Is het een idee om een afsplitsing van dit topic te maken? Iets van een soort slowchat voor stocks?
Just a thought..
nothing stops this train
Hey, elkaar beetje pesten is leuk.dylan_ schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 05:07:
[...]
Daar zit ik ook echt niet op te wachten 😂 de kwaliteit van het vlees moet net als de BTC prijs omhoog en dus niet omlaag.
Dit vraagt om pics.LadyS schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:42:
[...]
Geloof me jongetje... jij hebt dit lekkere vlees nooit gehad en gaat dat ook nooit krijgen. Daarom doe je ook zo gepikeerd...
LadyS schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:42:
[...]
Hey, elkaar beetje pesten is leuk.
Maar jij maakt het steeds te persoonlijk en op de man/vrouw en dat vind ik niet oké en zeer onvolwassen.
Maar goed, als jij het zo wilt spelen.
Geloof me jongetje... jij hebt dit lekkere vlees nooit gehad en gaat dat ook nooit krijgen. Daarom doe je ook zo gepikeerd...
ik pak de popcorn er alvast bijWispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:43:
[...]
Dit vraagt om pics.
Dit vraag ik voor m’n vriend @MrFX.
Hoeft niet... ik trek me weer terug.
Uhm, gaat dit nog steeds over crypto of is dit een nieuwe manier van dating? Ik vraag dit voor @WispeLadyS schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:42:
[...]
Hey, elkaar beetje pesten is leuk.
Maar jij maakt het steeds te persoonlijk en op de man/vrouw en dat vind ik niet oké en zeer onvolwassen.
Maar goed, als jij het zo wilt spelen.
Nee, dit gaat erover dat een bepaalde user maar steeds op de persoon dingen over mij moet/mag zeggen en dat pik ik niet.Severus schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:47:
[...]
Uhm, gaat dit nog steeds over crypto of is dit een nieuwe manier van dating? Ik vraag dit voor @Wispe
[ Voor 16% gewijzigd door LadyS op 24-10-2025 09:52 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ach hij mocht weer even posten vanuit zijn rukbunker. Is nu weer paar maandjes wegLadyS schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:50:
[...]
Nee, dit gaat erover dat een bepaalde user maar steeds op de persoon dingen over mij moet/mag zeggen en dat pik ik niet.
Nogmaals, beetje elkaar quoten en pesten is leuk. Maar niet op de persoon zelf (naam, uiterlijk, sekse etc.) Is gewoon niet oké.
Waarom zou ik... als zo'n reactie niet wordt gecorrigeerd en zelfs likes krijgt... dan voel ik me niet heel erg thuis en welkom.
Stel gewoon ff een custom CSS in en je hebt geen last meer van hem. Voor hem is de lol er ook zo vanaf als er niet meer op gereageerd wordt.LadyS schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:56:
[...]
Waarom zou ik... als zo'n reactie niet wordt gecorrigeerd en zelfs likes krijgt... dan voel ik me niet heel erg thuis en welkom.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dat is niet de bedoeling, meer dan welkom! Excuses als dit topic je anders heeft doen voelen.LadyS schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:56:
[...]
Daar gaat het niet om.Liberteh schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:59:
[...]
Stel gewoon ff een custom CSS in en je hebt geen last meer van hem. Voor hem is de lol er ook zo vanaf als er niet meer op gereageerd wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door LadyS op 24-10-2025 10:04 ]
Ik weet niet eens waar dit over gaat, dit is de SC maar af en toe is het de Fast Chat..LadyS schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:56:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Joh... ga jij ook ff lekker meedoen.Vis schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:04:
[...]
Ik weet niet eens waar dit over gaat, dit is de SC maar af en toe is het de Fast Chat..
Trek het je niet zo persoonlijk meid
Duidelijk. Dank voor de steunjvel92 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:06:
Zullen we gewoon terug gaan naar crypto?
Discussie over vrouw onvriendelijk gedrag kan in het Feedback topic: Feedback op het cryptocurrency forum
Beetje scrollen in pohi en je komt wel eea tegen. Ik snap haar wel, maar denk ook dat het oud zeer is. Voor een buitenstaander (althans voor mij dan) wordt het allemaal opgeblazen en ik zie er humor wel van in, maar mijn humor kan/is ook slecht (zijn).Vis schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:04:
[...]
Ik weet niet eens waar dit over gaat, dit is de SC maar af en toe is het de Fast Chat..
Trek het je niet zo persoonlijk meid
Waaruit blijkt dat ik je wel of niet steun? Ik geef alleen aan dit niet het juiste topic is om dit te discussieren.
Hou nou eens op met praten voor een ander.Wispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:08:
[...]
Beetje scrollen in pohi en je komt wel eea tegen. Ik snap haar wel, maar denk ook dat het oud zeer is. Voor een buitenstaander (althans voor mij dan) wordt het allemaal opgeblazen en ik zie er humor wel van in, maar mijn humor kan/is ook slecht (zijn).
Die steun is goed bedoeld bij de meesten. Je zit hier wel op Tweakers, van huis uit niet de plek waar veel communicatiegoeroes bivakkeren, helemaal als het gaat om het andere geslacht.
Er zijn er zat die het niet okee vinden, helaas zie je daar niks tot weinig van. Ik heb persoonlijk helemaal geen moeite met een pic van een mannelijke hunk, vrijheid blijheid. Maar als je toch last hebt van een bepaald persoon.. maak het jezelf makkelijk en filter die berichten met css. Het leven is te kort om je druk te maken over de mening van vreemden. Rapparteer iig het bericht.LadyS schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:06:
[...]
Joh... ga jij ook ff lekker meedoen.
"Met je neem het niet persoonlijk"
Daar gaat het potterie niet om.
Voel me echt niet minder door de uitspraken van user, maar het is super vrouwonvriendelijk en zouden jullie niet zo luchtig moeten oppakken.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq