[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Trump zei: ‘De liquiditeit moet vol leven zijn, vol met allerlei leveraged posities. En boven de markten, in de lucht, moeten take profits vliegen.’

Trump maakte de grote marketmakers en alle kleine leveraged posities. De liquiditeit was overvloedig. Hij maakte ook alle soorten trading fees, maker en taker. En Trump zag hoe mooi het was.

Trump zegende de markten. Hij zei: ‘Jullie moeten hefbomen krijgen. Overal in de markten moeten hefbomen komen, en overal moet mensen rekt kunnen gaan.’ Toen werd het avond en het werd ochtend. Dat was de vijfde dag.

Trump zei: ‘Ook binnen de hefbomen moet variëteit komen: wilde en tamme degens, en heel kleine posities.’ En zo gebeurde het. Trump maakte de degens, alle wilde en tamme degens en alle kleine posities. En Trump zag hoe mooi het was.

Trump zei: ‘Nu wil ik stonks beschikbaar maken in de slowchat over crypto. Iedereen mag offtopic. De mods zullen de baas zijn over het topic maar altijd een oogje dicht knijpen als het gaat om rendament’ Toen maakte Trump de mods. Hij maakte ze zo dat ze op hem leken.

Trump zegende de mods. Hij zei: ‘Jullie moeten ban rechten krijgen. Zorg ervoor dat er overal op het forum mensen worden geband. Jullie moeten de baas zijn over de fora. En ook over de markten, over de hefbomen en de degens.’

Trump zei ook: ‘Alle winsten uit de topics zijn voor jullie. Jullie mogen de take profits nemen en de vruchten plukken. De rektheid en ergenis zijn voor de community.’

En zo gebeurde het. Trump keek naar alles wat hij gemaakt had en zag dat het heel mooi was. Toen werd het avond en het werd ochtend. Dat was de zesde dag.

Zo werden de markten en het forum gemaakt, en alle prachtige dingen die daarbij horen. Op de zevende dag was Trump klaar met zijn werk. Toen rustte hij uit. Trump zegende de zevende dag. Hij maakte van die dag een bijzondere dag. Donderdag dipdag. Want op die dag was hij klaar met de schepping, roomde hij de markten af en rustte hij uit van al zijn werk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-UeLCK9haQ8Va_aBqHo_VBDoXtw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bHflfLOztfYX9IazwWGu2TDS.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 18:27
Ok, Crypto dan maar!

Tijd om de 111,6K eens te testen! Daar liggen aardig wat lekkere liquidaties te wachten. Hopelijk vanmiddag om 14:30 nog wat meer liquidaties te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:05
Ja technisch gezien is Iren een stock, maar dan wel eentje die bitcoin mined

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 21:22
Domino schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:12:
[...]

Er zijn er zat die het niet okee vinden, helaas zie je daar niks tot weinig van. Ik heb persoonlijk helemaal geen moeite met een pic van een mannelijke hunk, vrijheid blijheid. Maar als je toch last hebt van een bepaald persoon.. maak het jezelf makkelijk en filter die berichten met css. Het leven is te kort om je druk te maken over de mening van vreemden. Rapparteer iig het bericht.

Anyway, zou jammer zijn als onze vrouwelijke SC members weglopen omdat er een vrouwonvriendelijke sfeer gecreëerd wordt. Kan nooit de bedoeling zijn voor 99% van de (stam)gasten hier.
Nog 1 keer aan iedereen:
Waarom ik er wel op reageer is niet omdat het mij als persoon raakt, maar omdat ik het nooit zal toestaan dat vrouwen puur omdat ze vrouw zijn... zo respectloos en onveilig worden behandeld.

Want dat is wat user doet én dat is niet oké.
Het zijn geen grapjes van user. Het zijn gemeende kwalificaties en daar moet je tegenin gaan. Want dat soort mannen zijn de oorzaken waarom vrouwen zich zo onveilig (blijven)voelen tegenwoordig 😉

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:16
Vrouwonvriendelijk gedrag hoort hier niet thuis, dus idd rapparteren als je dat ziet.
Manonvriendelijk gedrag hoort hier ook niet thuis overigens.

De mods pakken dan het desbetreffende bericht op, en sturen evt de user op vakantie bij herhaling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Nog een poging tot on-topic dan maar:

Hebben jullie Jaapio’s poëzie gelezen?

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 24-10-2025 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UH03jhy6MhHc-QET9e2Z-Pl4qV0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QmoAhNNEHAsohuY5pGg8oFrS.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:10

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Edelmetaal weer omlaag, when rotatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Vis schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:05:
[...]

Zegt diegene die een paar posts eerder een price target poste :+

[Afbeelding]
Ja, in general en zeker bij de Degiro, dan kun je beter nog precies het tegenovergestelde doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:34:
Edelmetaal weer omlaag, when rotatie?
Fed gaat QE weer doen zijn de geruchten, goud is dan weer gewoon glimmend metaal.
Overigens, BTC blijft wel hopeloos achter. AI stonks zijn de place to be. Tot dat ze dat niet meer zijn.

Maar ja wen?

Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 18:27
14:29 vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:48

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LlHYKXsVugDm-5mkrCn58PBq8QU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j13oqC7dkMQ8Ww96gfgIgPbA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:18:
Vrouwonvriendelijk gedrag hoort hier niet thuis, dus idd rapparteren als je dat ziet.
Manonvriendelijk gedrag hoort hier ook niet thuis overigens.

De mods pakken dan het desbetreffende bericht op, en sturen evt de user op vakantie bij herhaling.
Dit inderdaad. Het is voor mij persoonlijk niet te doen om naast de 20+ Tweakers tabjes die ik open heb staan ook nog eens alle berichten in dit topic te lezen. @YES en @tomtom901 hebben ook weleens andere dingen te doen. Dus gebruik de rapporteerknop, dan weet je zeker dat ernaar wordt gekeken en een oordeel wordt geveld.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Domino schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:12:
[...]

Er zijn er zat die het niet okee vinden, helaas zie je daar niks tot weinig van. Ik heb persoonlijk helemaal geen moeite met een pic van een mannelijke hunk, vrijheid blijheid. Maar als je toch last hebt van een bepaald persoon.. maak het jezelf makkelijk en filter die berichten met css. Het leven is te kort om je druk te maken over de mening van vreemden. Rapparteer iig het bericht.

Anyway, zou jammer zijn als onze vrouwelijke SC members weglopen omdat er een vrouwonvriendelijke sfeer gecreëerd wordt. Kan nooit de bedoeling zijn voor 99% van de (stam)gasten hier.
Zullen we afspreken pas met CSS aan de slag te gaan nadat er in ieder geval een poging is gedaan tot rapporteren? Er is hier vooralsnog geen enkel bericht over gerapporteerd.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57
Vergeet niet @Pinsa dat al die crypto gerelateerde stocks in de beer net zo hard rekt gaan dan de gemiddelde altcoin. Je zoekt meteen weer de meest risicovolle stocks uit die je maar kan bedenken. En dan hoor ik je al denken van dan DCA ik in de beer lekker door. Ik koop ze dan liever op -65% vanaf de top.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lAV5pcJbnJw5kH8vKZ-Nv04jijg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3aKPkSrAvn1SkFFwbe0iqxgg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:47
zwembroek schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:01:
Vergeet niet @Pinsa dat al die crypto gerelateerde stocks in de beer net zo hard rekt gaan dan de gemiddelde altcoin. Je zoekt meteen weer de meest risicovolle stocks uit die je maar kan bedenken. En dan hoor ik je al denken van dan DCA ik in de beer lekker door. Ik koop ze dan liever op -65% vanaf de top.
Eens een degen, altijd een degen. Je weet dat hij een oncontroleerbare drang heeft om wat te kopen (en weer te verkopen) :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:21
@Pinsa zoals gisteren gezegd. Maak een kort ritje.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kijk, dit zijn nou plaatjes die je kunt rapparteren vanwege de walging die direct op komt (de grap even daar buiten gelaten)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:43

Chaes

#HODL

jvel92 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:55:
Heb deze week ook wat Bitcoin miner stonks gekocht: IREN en MARA. MARA staat ook op de tweede plek qua Bitcoin reserve
Nice, ik zit zelf in $WULF. Alleen wel voorzichtig nu. IREN en consorten zitten wel in bubble territory nu. Of zie je het meer als short-term play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Guere schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:50:
$111k! BTC dominance hikt alweer de hele dag tegen de 60% aan. Cowen z'n huidige theorie is dat zodra BTC dominance boven de 60% komt, dat het ineens veel harder gaat en de dominance een sprintje omhoog trekt.
Die 60% BTC.D is wel een interessante. Hij geeft in z'n recente videos van afgelopen dagen wel aan dat dit een redelijke short-lived stijging zou zijn (i.e. even snel, kort boven de 60% binnen komende 1-2 weken). Dan zou ETH/BTC waarschijnlijk net wel of net niet de BMSB raken en als support testen.

En dat hij daarna een ATH voor ETH verwacht (wat vervolgens weer tot momentum kan leiden bij sommige alt coins) en dat BTC.D dus weer omlaag gaat. Ben benieuwd, het zou wel overeenkomen met voorgaande cycli.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaes op 24-10-2025 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
John245 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:05:
[...]

@Pinsa zoals gisteren gezegd. Maak een kort ritje.
Dat is de bedoeling ook idd :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coinbase deed een -90% van de 2021 top tot de bodem in 2023 :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
jvel92 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:03:
[...]

Eens een degen, altijd een degen. Je weet dat hij een oncontroleerbare drang heeft om wat te kopen (en weer te verkopen) :P
Dat klopt. En mijn 10.000 beantwoorde DM's zijn aan dovemans oren gericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:15:
[...]

Coinbase deed een -90% van de 2021 top tot de bodem in 2023 :D
Precies dat. Veel mensen hebben dat besef niet als het zo hoog staat. Zo laag? Dat gebeurt nooit weer. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kbuntu
Chaes schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:10:
[...]

Nice, ik zit zelf in $WULF. Alleen wel voorzichtig nu. IREN en consorten zitten wel in bubble territory nu. Of zie je het meer als short-term play?
Zeker, de uptrend is volledig afhankelijk van een bitcoin prijs die voorlopig op zijn minst rond deze koersen blijft en een grote deal. De geruchten zijn dat het mogelijk NVIDIA gaat zijn. De presentatie van Nvidia waar IREN bij stond als ‘key deal’ hebben deze geruchten op gang gebracht en nu dus de vervroegde earningscall, die overigens bijna samenvalt met de earningscall van CIFR. Op de achtergrond verder relevant dat de verwachting is dat er in 2026 te weinig datacenter capaciteit gaat zijn en dat het dus alle hands aan deck is om zoveel mogelijk MW’s aan compute power in te kopen.

Maar goed ik zat er al wat eerder in dus, dus het kan wel een stootje hebben. Ik heb wel 2 dagen geleden nog bijgekocht. Als de earningscall geen nieuwe deal in petto heeft, zakt het ook zo weer 30 procent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:19
Het is weer vrijdag!

YouTube: ITS FRIDAY THEN, ITS SATURDAY, SUNDAY! GO MUFASA!
Doet me altijd weer terugdenken aan de bull van '21. Werden veel memes mee gemaakt.
Die gast is blijkbaar ook stinkend rijk geworden, mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
14:30 CPI en PPI.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:08
Kwam een vrij recente macro-update tegen van Lyn Alden (BTC outlook en fork, edelmetaal trend), altijd wel goede down-to-earth analyses imho.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Nubtrix schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:33:
Het is weer vrijdag!

YouTube: ITS FRIDAY THEN, ITS SATURDAY, SUNDAY! GO MUFASA!
Doet me altijd weer terugdenken aan de bull van '21. Werden veel memes mee gemaakt.
Die gast is blijkbaar ook stinkend rijk geworden, mooi!
Haha ja mooi sfeertje. Nu weet ik niet meer wat echt is of niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Chaes schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:10:
[...]

Dat vind ik sowieso het lastige aan de hele markt nu. Het voelt allemaal aan als een bubbel, die elk moment kan klappen. Aan de andere kant kan dit ook nog jaren zo door gaan.

Hou het wel goed in de gaten. Heb er geen moeite mee om het tegen een verlies te verkopen, zodra het de verkeerde kant op beweegt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 22:43
En de verwachting is nul verandering op de monthly. Zowel vorige maand als de verwachting voor deze maand:
0,3% Core Inflation Rate MoM
0.4% Inflation Rate MoM

Op de yearly wel lichte increase maar dat is doorwerking van eerder maanden dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:17:
[...]

Dat klopt. En mijn 10.000 beantwoorde DM's zijn aan dovemans oren gericht.
Nou nou dat valt wel mee, ik heb een plukje stocks gekocht, lopen hier wel grotere degens rond :P

Verder ben ik volledig uit de markt en wacht ik rustig af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

jvel92 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:39:
[...]

Dat vind ik sowieso het lastige aan de hele markt nu. Het voelt allemaal aan als een bubbel, die elk moment kan klappen. Aan de andere kant kan dit ook nog jaren zo door gaan.

Hou het wel goed in de gaten. Heb er geen moeite mee om het tegen een verlies te verkopen, zodra het de verkeerde kant op beweegt.
Fair enough, inderdaad goed in de gaten houden. Zit zelf nu een jaartje in $WULF dus inmiddels een kleine x2. :). Had ook wel geluk dat ze een deal met Google hebben afgesloten waarbij Google ook een klein belang heeft genomen. Vanaf toen is het snel gegaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Chaes op 24-10-2025 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Ik blijf erbij dat Q4 nog steeds bullish is voor aandelen en misschien Q1 2026. Met de start van QE verwacht ik in 2026 wel flinke correcties overal en een beer market voor crypto. Ik heb mijn lijstjes klaar en heb een lading geduld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:40:
[...]

Nou nou dat valt wel mee, ik heb een plukje stocks gekocht, lopen hier wel grotere degens rond :P

Ik kan Chatgpt een samenvatting laten maken als je wilt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:19
[...]

Aan de andere kant kan dit ook nog jaren zo door gaan.
Dat zeiden ze jaren geleden ook al :+ Dus nu komt de crash toch echt wel dichtbij!!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Lopen hier wel grotere degens rond :P

Het gaat niet om de bedragen maar meer om de tijd en effectiviteit van al dat handelen. En het moet natuurlijk winstgevend zijn. Zolang je dat niet bent is het zonde voor de tijd. En dat rustig afwachten ervaar ik niet echt bij jou. Maar no offence natuurlijk. Ik gun jou veel succes. Maar je bent er naar mijn idee teveel mee bezig. Ik had voor mezelf een pauze van 7 maanden ingelast. En ik heb helemaal niets gemist. Denk om jezelf. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:11
[...]

scheelt ook weer box 3 belasting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
kbuntu schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:18:
[...]

Zeker, de uptrend is volledig afhankelijk van een bitcoin prijs die voorlopig op zijn minst rond deze koersen blijft en een grote deal. De geruchten zijn dat het mogelijk NVIDIA gaat zijn. De presentatie van Nvidia waar IREN bij stond als ‘key deal’ hebben deze geruchten op gang gebracht en nu dus de vervroegde earningscall, die overigens bijna samenvalt met de earningscall van CIFR. Op de achtergrond verder relevant dat de verwachting is dat er in 2026 te weinig datacenter capaciteit gaat zijn en dat het dus alle hands aan deck is om zoveel mogelijk MW’s aan compute power in te kopen.

Maar goed ik zat er al wat eerder in dus, dus het kan wel een stootje hebben. Ik heb wel 2 dagen geleden nog bijgekocht. Als de earningscall geen nieuwe deal in petto heeft, zakt het ook zo weer 30 procent.
Wat versta jij onder 'short-term'?
Ik had het idee om nu wat in te kopen en dat vast te houden tot en met 6 november. Daarna al dan niet gafaseerd eruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
zwembroek schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:43:
[...]

Ik blijf erbij dat Q4 nog steeds bullish is voor aandelen en misschien Q1 2026. Met de start van QE verwacht ik in 2026 wel flinke correcties overal en een beer market voor crypto. Ik heb mijn lijstjes klaar en heb een lading geduld.
Nog een Wild Card voor 2026: Nieuwe FED voorzitten in Mei, want dan loopt het termijn van Powell af.

Heb ook een hoop cash geparkeerd staan om aankopen mee te kunnen doen. Maar volgens mij mijn beleggingshorizon wel wat langer dan die van jou.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NPlF0X1GMC7WXu8AsnB6eoHGUcQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RajqcKvJMOKuvY3QcF9Zloih.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
jvel92 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:59:
[...]

Nog een Wild Card voor 2026: Nieuwe FED voorzitten in Mei, want dan loopt het termijn van Powell af.

Heb ook een hoop cash geparkeerd staan om aankopen mee te kunnen doen. Maar volgens mij mijn beleggingshorizon wel wat langer dan die van jou.
Klopt idd. Al wil ik wanneer er een echt goede kans komt ook een longterm potje bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakker
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 19:23
Zo ik ben ook weer terug van een wel verdiende vakantie (volgens de mods).. Advocaatje wilde zich alleen in euro's laten uitbetalen, dat heb ik geweten.. Dank voor alle steun in mijn afwezigheid en ik zie mooie ontwikkelingen!

De jaren 90 lijken op hun retour (god dank) met foute opa's die giftige .gifjes posten van o.a. dames en anders gekleurden die waarschijnlijk niet eens weten dat ze daarvoor worden misbruikt.

En het beste van alles, steeds meer beginnen zich te realiseren dat dit nog maar het begin is. Het niet koud bezitten van Bitcoin is hetzelfde als het niet hebben van een opstalverzekering met een pyromaan als buurman.. kijk voor de grap maar eens naar het aantal sh*tcoin posters users dat over de jaren 'opeens' verdwijnen uit topics als deze.

Maargoed, fans, het jaar zit er alweer bijna op. Heb jij nog genoeg poeder om het vege lijf te redden of word het een zure oude dag?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Kakker schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:03:
Zo ik ben ook weer terug van een wel verdiende vakantie (volgens de mods).. Advocaatje wilde zich alleen in euro's laten uitbetalen, dat heb ik geweten.. Dank voor alle steun in mijn afwezigheid en ik zie mooie ontwikkelingen!

De jaren 90 lijken op hun retour (god dank) met foute opa's die giftige .gifjes posten van o.a. dames en anders gekleurden die waarschijnlijk niet eens weten dat ze daarvoor worden misbruikt.

En het beste van alles, steeds meer beginnen zich te realiseren dat dit nog maar het begin is. Het niet koud bezitten van Bitcoin is hetzelfde als het niet hebben van een opstalverzekering met een pyromaan als buurman.. kijk voor de grap maar eens naar het aantal sh*tcoin posters users dat over de jaren 'opeens' verdwijnen uit topics als deze.

Maargoed, fans, het jaar zit er alweer bijna op. Heb jij nog genoeg poeder om het vege lijf te redden of word het een zure oude dag?
Jaapio's dubbelaccount is ook weer online.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:14

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hmm, het krijgt zo wel een andere betekenis ...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSc541SL-8Vl9rkZ3iHbhK3ZUPPZiiZNXcoWQ&s

Welkom terug. :> Misschien moeten we toch @Kol Nedra maar weer eens naar buiten sturen. De 420k kwam er met de kak vakantie niet.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Kakker schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:03:
Heb jij nog genoeg poeder om het vege lijf te redden of word het een zure oude dag?
Wij vermaken ons wel. Geen zure oude dag voor ons.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/_DJl6JiVEq8AAAAC/tony-tonny.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 19:32
Dit is pas een degen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/frXUcvO2gvgpbGYFMAyDWBpvrL4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NHKuA7f4CFjXK6otBDkWK3K6.png?f=fotoalbum_large

Never ever financial advice...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:05:
[...]

Jaapio's dubbelaccount is ook weer online.
Ik ben niet vies van wat modder smijten maar deze aanname vind ik toch een vrij harde grens.

Je kunt mensen ook beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
zwembroek schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:43:
[...]
Ik blijf erbij dat Q4 nog steeds bullish is voor aandelen en misschien Q1 2026. Met de start van QE verwacht ik in 2026 wel flinke correcties overal en een beer market voor crypto.
Je verwacht een daling in 2026 door QE vanwege 'priced-in' expectations, of..? Want dat lijkt mij juist long-term eerder bullish, M2 supply enzo.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
Cyclonist schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:16:
[...]

Je verwacht een daling in 2026 door QE vanwege 'priced-in' expectations, of..? Want dat lijkt mij juist long-term eerder bullish, M2 supply enzo.
Ik zou zeggen niet teveel shillers op X volgen die brain dead rate cuts en QE bullish crypto to the moon roepen. Als jij als gemiddelde Amerikaan dik in de schulden zit en elk dubbeltje moet omdraaien wat denk je wat er dan gebeurt als de FED morgen met QE begint? Dat hun schulden ineens magisch weg zijn? Of dat hun spaargeld ineens is verdubbeld? Ja ik denk dat wanneer QE start iedere Amerikaan meteen denk van laat ik eens shitcoins kopen. Je moet ook kijken naar de reden waarom ze beginnen met QE. Is dat omdat de economie er zo goed voor staat, met een hele lage werkloosheid, inflatie onder controle en hele lage rentes? Of moet er begonnen worden met QE omdat de werkloosheidscijfers door het dak gaan en de economie er slecht voor staat? Dan kan het leiden tot een recessie. Op de lange termijn is QE en een lage rente wel gunstig natuurlijk voor risk on assets. Maar vaak is er een daling op de beurs direct na de start van QE. Bitcoin is al eens getopt 2 maanden voor QE begon. Weet het jaar zo even niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:53
zwembroek schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:35:
[...]

Ik zou zeggen niet teveel shillers op X volgen die brain dead rate cuts en QE bullish crypto to the moon roepen. Als jij als gemiddelde Amerikaan dik in de schulden zit en elk dubbeltje moet omdraaien wat denk je wat er dan gebeurt als de FED morgen met QE begint? Dat hun schulden ineens magisch weg zijn? Of dat hun spaargeld ineens is verdubbeld? Ja ik denk dat wanneer QE start iedere Amerikaan meteen denk van laat ik eens shitcoins kopen. Je moet ook kijken naar de reden waarom ze beginnen met QE. Is dat omdat de economie er zo goed voor staat, met een hele lage werkloosheid, inflatie onder controle en hele lage rentes? Of moet er begonnen worden met QE omdat de werkloosheidscijfers door het dak gaan en de economie er slecht voor staat? Dan kan het leiden tot een recessie. Op de lange termijn is QE en een lage rente wel gunstig natuurlijk voor risk on assets. Maar vaak is er een daling op de beurs direct na de start van QE. Bitcoin is al eens getopt 2 maanden voor QE begon. Weet het jaar zo even niet.
Dit dus, QE komt er aan omdat er meer dan genoeg kapot is.. en of dat dan heel bullish is?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyclonist
sjorremans schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:42:
[...]
Dit dus, QE komt er aan omdat er meer dan genoeg kapot is.. en of dat dan heel bullish is?
Ja, dank voor de toelichting, ook aan zwembroek. Helemaal mee eens natuurlijk, maar uiteindelijk stroomt dat extra QE geld gewoon naar de aandelenbeurs de jaren erna.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:11:
[...]

Ik ben niet vies van wat modder smijten maar deze aanname vind ik toch een vrij harde grens.

Je kunt mensen ook beschadigen.
Afbeeldingslocatie: https://s3.ezgif.com/tmp/ezgif-3bf8c17ad904fe.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Jezus wat is de koers weer saai. Je zou bijna hopen op wat buitensporige cijfers om 14:30 zodat er tenminste wat actie komt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
In een vorige bull had een nieuwsbericht als dit gegarandeerd voor een dikke pump gezorgd:

https://finance.yahoo.com...collateral-090756088.html
(Bloomberg) — JPMorgan Chase & Co. (JPM) plans to allow institutional clients to use their holdings of Bitcoin (BTC-USD) and Ether (ETH-USD)as collateral for loans by the end of the year in a significant deepening of Wall Street’s crypto integration.

[...]

The expansion underscores how quickly crypto is being pulled into the financial system’s core plumbing. With Bitcoin rallying this year and the Trump administration rolling back regulatory hurdles, major banks are starting to bring digital assets deeper into the lending system.
Ondanks dat veel van die pro-crypto vanuit de Trump administratie ook veel negatieve zijdes heeft gehad - zoals al die bagger memecoins en overduidelijke voorkennis trades - is het duidelijk dat de instituten crypto toch enigszins beginnen te accepteren. Dat gigantische instituten in de VS als JPMorgan Chase Bitcoin zouden omarmen had je anderhalf jaar geleden echt niet kunnen bedenken. Je kan Bitcoin straks gewoon als legaal onderpand gebruiken voor een lening!

Also, what could go wrong... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 24-10-2025 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Wispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:55:
[...]

Wat versta jij onder 'short-term'?
Ik had het idee om nu wat in te kopen en dat vast te houden tot en met 6 november. Daarna al dan niet gafaseerd eruit.
Ik denk dat we 10-20 procent stijging zien in ieder geval tot de earningscall. Dus die kun je denk ik al wel pakken op de korte termijn. Ik houd hem zelf vast tot na de earnings, omdat ik wel verwacht dat ze met iets komen. Vorige keer lanceerde deze stock na de earnings

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Jaapio nog verder beschadigen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLqT2YFfWpwZu3-eg9Px41q8XEE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yYQ1Bt0goxuK96FUVUNPybV4.gif?f=user_large

Dead inside (hier ook trouwens)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:00
Dit is nog de oude Timmerfrans, de nieuwe is zijn spoiler kwijt en heeft een smaller hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:04
Guere schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 13:14:
In een vorige bull had een nieuwsbericht als dit gegarandeerd voor een dikke pump gezorgd:

https://finance.yahoo.com...collateral-090756088.html

[...]

Ondanks dat veel van die pro-crypto vanuit de Trump administratie ook veel negatieve zijdes heeft gehad - zoals al die bagger memecoins en overduidelijke voorkennis trades - is het duidelijk dat de instituten crypto toch enigszins beginnen te accepteren. Dat gigantische instituten in de VS als JPMorgan Chase Bitcoin zouden omarmen had je anderhalf jaar geleden echt niet kunnen bedenken. Je kan Bitcoin straks gewoon als legaal onderpand gebruiken voor een lening!

Also, what could go wrong... :+
Eens, en uiteindelijk is het ook bullish omdat de er meer long(er) term holders kunnen bijkomen daardoor. Ik zou het zelf ook heel prettig vinden om op termijn op mijn bitcoin bijvoorbeeld een soortgelijke aflossingsvrije lening als op mijn woning te kunnen krijgen. Rente zal denk ik wel wat hoger liggen nog...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere
Inflatie lager dan verwacht. Core 0.2% ipv 0.3% verwacht, reguliere inflatie 0.3% ipv 0.4% verwacht. Dat is bullish voor het verlagen van de rates want risico van inflatie is dus weer iets lager dan verwacht.

[ Voor 34% gewijzigd door Guere op 24-10-2025 14:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
Nou moon dan maar met die geitenbende

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nog een beetje meer?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5i6RxlWGkxauqZkm2AxnvVvOx8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0psQfbbdw2ZPRRjlLMzlFzih.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Guere schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:31:
Inflatie lager dan verwacht. Core 0.2% ipv 0.3% verwacht, reguliere inflatie 0.3% ipv 0.4% verwacht. Dat is bullish voor het verlagen van de rates want risico van inflatie is dus weer iets lager dan verwacht.
Zo kan het verkeren 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Dat wordt AH Excellent voor jou vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
SPY en NDQ weer een nieuwe ATH.. Bitcoin blijft echt zielig achter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
sjorremans schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:41:
SPY en NDQ weer een nieuwe ATH.. Bitcoin blijft echt zielig achter
Stocks zijn de nieuwe alts :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:33
Pinsa schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:49:
[...]

Je had dit jaar beter in stocks kunnen zitten dan in die oranje shitcoin iig :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjorremans
[...]

Had beter mn hele crypto porto in AMD kunnen gooien eerder dit jaar :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik heb met IREN na 25 minuten procentueel meer winst gemaakt dan met Bitcoin op YTD. :')

[ Voor 10% gewijzigd door Wispe op 24-10-2025 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Wispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:56:
Ik heb met IREN na 25 minuten procentueel meer winst gemaakt dan met Bitcoin op YTD. :')
Lol _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
lastig met Intel nu, plukje verkopen of toch hodl

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[...]

hier wel klaar met die altcoins, focus nu alleen op btc en stocks

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Koers is 9,8% gestegen tov van wat ik heb betaald nog geen 1 uur geleden :9

[ Voor 170% gewijzigd door Wispe op 24-10-2025 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:02:
[...]

hier wel klaar met die altcoins, focus nu alleen op btc en stocks
Same :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
oh lol Ford heeft ook een mooie stijging, ik keek naar mijn pf en dacht huh waar komt die stijging vandaan? leuke verassing :D

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Frozen-North
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:17:
oh lol Ford heeft ook een mooie stijging, ik keek naar mijn pf en dacht huh waar komt die stijging vandaan? leuke verassing :D
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/104291973_147710040191614_9190098669649206607_n.jpg?stp=dst-jpg_p526x296_tt6&_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=pPpRPs8nvpUQ7kNvwECtdZx&_nc_oc=AdkMw1Wy_wFt9J8ZP7_x04K-ARvdY8vhpOMZJ5D-j5-GkSPorbWPcLKK8QrboTol_04&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=z3LrJuaovinMRwTooABdWQ&oh=00_AffUh0RKW5O-FnaZzzcYAQsHeknCO8Tam9LuLwTA_nSGpA&oe=6923144A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Wanhoop?

Lagere entries toegevoegd, en leverage verhoogd naar x9.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsaygA6s5B3TSmZSgrdyyufWKzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8Z5l9cvXdl6ACX8ca5AaNjE0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
zoiezo heb ik lack aan die grammar shit ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Wispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:56:
Daarom zit ik ook zoveel in stocks :P

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
John245 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:33:
[...]

Daarom zit ik ook zoveel in stocks :P
Had je dit ook gezegd als Bitcoin nu beter presteerde dan stocks? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:17:
Lekker, Hier 40,76% rendament op Ford sinds 11 maart 2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
We zitten gezellig te lullen over stocks en intussen gaat Bitcoin rekt. _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 24-10-2025 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Tijd om alles maar in altcoins te gooien

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• John245
Wispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:34:
[...]

Had je dit ook gezegd als Bitcoin nu beter presteerde dan stocks? :+
Ja, want voor beide heb ik een plan waar ik mij aan houd.

Investeren is niet alleen maar voor maximale winst gaan, maar ook je risico's spreiden.

Natuurlijk zou het nog mooier zijn als alles naar de moon gaat.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Gewoon die 100k even doorbreken. 98k/99k. Fear and greed onder de 20. Bitcoin Dominance 63%/64%. Altcoins nog een 25% tot 45% eraf. En dan een reversal en nog 6 weken moon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
zwembroek schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:39:
Gewoon die 100k even doorbreken. 98k/99k. Fear and greed onder de 20. Bitcoin Dominance 63%/64%. Altcoins nog een 25% tot 45% eraf. En dan een reversal en nog 6 weken moon.
Ik stel voor zondagochtend 98k :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Wispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:11:
[...]

Koers is 9,8% gestegen tov van wat ik heb betaald nog geen 1 uur geleden :9
Hier ook al 5% wel nice om eens niet rekt te gaan

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Guere
Nou wordt het wel heel erg veel stonks praat hier :') Ik snap het wel, BTC laat het momenteel afweten. Daar moet echt gauw verandering in komen wil Bitcoin voor velen (hier maar ook elders) interessant blijven. De aandelenmarkt is nu zo'n bubble casino geworden dat iedereen nu denkt daar ook even makkelijk een x3 of x4 te pakken op random hippe aandeeltjes. In zo'n situatie snap ik wel dat niemand het meer boeiend vind wat Bitcoin doet. Zelfs een sprintje naar $140k klinkt dan niet meer interessant. Iedereen haakt af. Bob noemde het al een totale afwezigheid van interesse, iedereen heeft het over stocks.

Als dit het was voor Bitcoin gaan er waarschijnlijk nog veel meer mensen afhaken. Heb het onze über bull @anti elppa afgelopen jaar meerdere keren gevraagd: als dit de top was haakt hij in ieder geval af. Je kan natuurlijk vast nog wel wat leuke trades maken op Bitcoin, maar inkopen in de bear, HODL & dikke ROI pakken wordt steeds moeilijker. Zeker met die institutions die voor meer rust in de prijs zorgen. Even een leuke x7.5 vanaf de bodem pakken zoals deze cycle zit er niet meer in, als je de bodem en top al weet te timen.

Dus ja, ik begrijp waarom niemand het hier meer over BTC heeft, maar daar kan nog even verandering in komen. Maakt mij niet zoveel uit als dat via de $100k gaat of nu direct: als Bitcoin nog maar even keihard gaat shinen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:43:
[...]

Hier ook al 5% wel nice om eens niet rekt te gaan
Voortaan maar gewoon luisteren naar @John245 en @kbuntu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Wispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:48:
[...]

John heeft me wel een beetje besmet, ik wilde eerst niks weten van aandelen, spreiden kan natuurlijk nooit kwaad, overigens ben ik wel nog steeds van plan om ook BTC op te pakken in de beer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen-North
Guere schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:47:
Nou wordt het wel heel erg veel stonks praat hier :') Ik snap het wel, BTC laat het momenteel afweten. Daar moet echt gauw verandering in komen wil Bitcoin voor velen (hier maar ook elders) interessant blijven. De aandelenmarkt is nu zo'n bubble casino geworden dat iedereen nu denkt daar ook even makkelijk een x3 of x4 te pakken op random hippe aandeeltjes. In zo'n situatie snap ik wel dat niemand het meer boeiend vind wat Bitcoin doet. Zelfs een sprintje naar $140k klinkt dan niet meer interessant. Iedereen haakt af. Bob noemde het al een totale afwezigheid van interesse, iedereen heeft het over stocks.

Als dit het was voor Bitcoin gaan er waarschijnlijk nog veel meer mensen afhaken. Heb het onze über bull @anti elppa afgelopen jaar meerdere keren gevraagd: als dit de top was haakt hij in ieder geval af. Je kan natuurlijk vast nog wel wat leuke trades maken op Bitcoin, maar inkopen in de bear, HODL & dikke ROI pakken wordt steeds moeilijker. Zeker met die institutions die voor meer rust in de prijs zorgen. Even een leuke x7.5 vanaf de bodem pakken zoals deze cycle zit er niet meer in, als je de bodem en top al weet te timen.

Dus ja, ik begrijp waarom niemand het hier meer over BTC heeft, maar daar kan nog even verandering in komen. Maakt mij niet zoveel uit als dat via de $100k gaat of nu direct: als Bitcoin maar nog even keihard gaat shinen.
Als dit het idd was voor Bitcoin dan kunnen we dit topic volgend jaar beter hernoemen naar "John's stonks corner" ;)
Heb nog wel een (klein) beetje hoop dat er nog iets gaat gebeuren maar de tijd begint wel te dringen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
straks wordt deze slowchat omgezet naar stock slowchat en wordt dit draadje verplaatst naar Persoonlijke financiën, studie en loopbaan ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
John245 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:36:
[...]

Lekker, Hier 40,76% rendament op Ford sinds 11 maart 2025
lekker bezig!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakker
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 19:23
Guere schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:47:

Dus ja, ik begrijp waarom niemand het hier meer over BTC heeft, maar daar kan nog even verandering in komen. Maakt mij niet zoveel uit als dat via de $100k gaat of nu direct: als Bitcoin nog maar even keihard gaat shinen.
Jij slaat wel de spijker op zijn kop maar je toont ook de kortzichtigheid van de gemiddelde post in dit topic aan.. (ja ik blijf weg van persoonlijke aanvallen, de gebruikers wie het betreft weten dat zelf wel)

Lekker in stocks gaan zitten, omdat Bitcoin voor de gemiddelde user te duur is geworden in de afgelopen 16 jaar.. met stocks zit je in de Dollar.. vergeten we even niet mensen dat Bitcoin bestaat omdat, iedergeval ik geen fiat meer wilt hebben?

Goed, met Bitcoin gaan we nog 100x.

Bitcoin is rust, rust is wijsheid. Je kunt me nog meer vertellen dat jullie allemaal zoveel verdienen met die sh*tcoins en andere scams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Wispe schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:48:
[...]

Ik had bewust IREN niet aangeraden. Omdat deze hoog staat en @kbuntu en mijzelf op een heel ander niveau zijn ingestapt. Maar @Pinsa had al een paar weken de mogelijkheid om te luisteren. IREN is vaak genoeg hier voorbij gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
John245 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:54:
[...]

Ik had bewust IREN niet aangeraden. Omdat deze hoog staat en @kbuntu en mijzelf op een heel ander niveau zijn ingestapt. Maar @Pinsa had al een paar weken de mogelijkheid om te luisteren. IREN is vaak genoeg hier voorbij gekomen.
Tot deze week wist ik nog niet eens wat IREN was :D als ik wist dat het de grootste Bitcoin mining stock van de wereld was had ik misschien wel gelijk geluisterd.

Beurzen gesloten in het weekend? Blijft een boel tijd over _O-
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!