• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
rominick schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:19:
Ik ben weer een beetje aan het kijken naar het nieuwe model. ik zou graag de 14" m5 pro willen gaan aanschaffen. Ik kom van een 2016 15" pro af, maar ik merk dat die gewoon op is. Ik kan nog niet echt benchmarks van bijvoorbeeld games zien. Ik wil hem gebruiken als ik niet bij mijn pc ben.

Zou mediamarkt op release voorraad hebben?
Kan wel kloppen dat je niets vindt, want het is nog niet te krijgen. Reviewers hebben ‘m vast al binnen, maar vaak zit daar ook een embargo op.

Als je goed wil vergelijken met benchmarks, zal je tot na de release moeten wachten.

Have you tried turning it off and on again?

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:56
Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:58:
[...]

Kan wel kloppen dat je niets vindt, want het is nog niet te krijgen. Reviewers hebben ‘m vast al binnen, maar vaak zit daar ook een embargo op.

Als je goed wil vergelijken met benchmarks, zal je tot na de release moeten wachten.
Ah op die fiets, ik zal kijken of ik hem al kan bestellen. Het is zeker beter mijn mijn i7 uit 2016 :P.
Ik zal wel wat m4 pro benches bekijken, dan zal de m5 pro mij zeker niet teleurstellen. Bedankt!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
rominick schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 21:22:
[...]

Ah op die fiets, ik zal kijken of ik hem al kan bestellen. Het is zeker beter mijn mijn i7 uit 2016 :P.
Ik zal wel wat m4 pro benches bekijken, dan zal de m5 pro mij zeker niet teleurstellen. Bedankt!
Oh, dan ga je zeker een sprong maken! Echt iets om naar uit te kijken. En inderdaad verstandig om de M4 Pro te bekijken, en dan zo'n 15% erbij te rekenen voor de M5 Pro. Maar dat is dan ook maar een gokje vanuit mij. :)

Have you tried turning it off and on again?

• pyotr
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29
Volledige (game) benchmark suite performance heb ik nog niet gezien. Maar de single-core performance van de M5 Pro (en Max) is gelijk aan de "normale" M5 en de multi-core performance van de Max (en Pro, die benchmark is niet geheugenbeperkt) heeft een all-time-high score van 29.233
Pagina: 1 2 3 Laatste