Ik vraag me af of het kopen wel zo slim idee is.
Wat ik hier lees is een geheel spandoek aan rode seinen en problemen. Vooral omdat het huis aan beide kanten in een zeer slechte staat is, de ene helft gevaarlijk slechte staat heeft dat ik vermoed dat bij een deur te hard dichtslaan het al kan instorten en de buren die vermoeddelijk uit angst niet willen meewerken aan welk onderzoek dan ook. Vooral als ik lees dat het huis al helt naar een kant, een draagmuur verwijderd is, de aanbouw al afgebroken is, een draagbalk al loskomt en de buren de eigen scheuren maskeren dmv verf. Wat ik hieruit denk is dat je gigantisch veel kosten op je gaat jagen en uberhaupt nog moet nakijken of je het huis wel kan slopen'/renoveren aangezien niet elke gemeente, vooral bij dijken, hier zo welwillend mee is.
Wat ik hier lees is een geheel spandoek aan rode seinen en problemen. Vooral omdat het huis aan beide kanten in een zeer slechte staat is, de ene helft gevaarlijk slechte staat heeft dat ik vermoed dat bij een deur te hard dichtslaan het al kan instorten en de buren die vermoeddelijk uit angst niet willen meewerken aan welk onderzoek dan ook. Vooral als ik lees dat het huis al helt naar een kant, een draagmuur verwijderd is, de aanbouw al afgebroken is, een draagbalk al loskomt en de buren de eigen scheuren maskeren dmv verf. Wat ik hieruit denk is dat je gigantisch veel kosten op je gaat jagen en uberhaupt nog moet nakijken of je het huis wel kan slopen'/renoveren aangezien niet elke gemeente, vooral bij dijken, hier zo welwillend mee is.
:strip_exif()/f/image/kxZpa8f7dWY1qxOsDXY7TZ5j.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/l5h7rNsSoAJGdtmdhKs1CHil.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mFSbn0oothCvkJjuzfU3CYuf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZnIRYaAedE7EpJjfmGyDeFgm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1AeNJpjYxzPkqkjVknpMMmfJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dGrjOC4KNOMopzJ2tEZDEs0c.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZxINOUpBOd2CaMYi7OjWiEgQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EuCZXWNxtqKU0VcABNbGpOMd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/khjZFlBldcxssruxtoFpHHc0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pmN3im353TXkiz1OoYLDH3Xl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jnERiT0xIBUhyyshNtwkiW12.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YoaOqcw2DhMlvU0z8tvvxI0A.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/iTlBpUY6p4YXihzSDXzcbb0a.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UXZiAfxv7acOYt0DLkvotp3x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AyXvDBlUZduyjCzSuPFLHgEw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/tY6CHBzWwGl6mjmthm1qio3F.webp?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Gb0Yh7aV0QfL0lHqtS11dutQ.webp?f=fotoalbum_tile)