Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kevinns
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 21:36
RonJ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:07:
[...]

Is ook goed spul idd, maar in mijn beleving vooral van toegevoegde waarde voor GPU virtualisatie/passthrough toepassingen? Ik zie niet echt een goede reden om 50/jaar voor een unraid licentie te gaan betalen als er zat goede alternatieven zijn. Maar misschien mis ik iets?
Dat is eenmalig. Jaarlijkse updates zijn 36USD(~30 euro)/jaar. Scheelt weer iets.

• ou812
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 14:33
Vandaag al mijn Nas DXP 2800 met UPS binnen gekeregen via de Black Friday deal. Dus niet pas vanaf de 22ste verzonden :)

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 22:10
Heeft iemand een BF deal gezien voor alleen de UPS?

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10:29
raven22 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:12:
Denk niet dat je deze goedkoper gaat vinden dan 99 euro.

Nu met bf hun eigen koppel deals schieten ze zich zelf in de voet als ze ook nog korting hierop gaan geven.

Als je die deals bekijkt van los en die bundels. Bij een eerlijke prijs zou dan bundel - nas de ups op een prijs komen van 80 euro.

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:55

elsinga

=8-)

elsinga schreef op donderdag 20 november 2025 @ 08:45:
Hier zojuist een DXP8800 Plus gekocht, bij Ugreen zelf. Laagste prijs was de €1124,99 van Ugreen zelf (die niet op de pricewatch staat) bij NBB, maar met SOCIAL5 nog eens 5% korting gekregen en nu dus €1068,75 betaald. :) Nadeel: niet morgen in huis, maar na 3-5 werkdagen. Maar ik moet nog SDD's en HDD's er voor kopen, dus die tijd heb ik wel.
Ondertussen ook goed gebruik gemaakt van diverse BF aanbiedingen, met dank aan de Pricewatch notifications (die helpen echt!):
- 2x32GB Kingston geheugen van de compatibility list voor €109,- in plaats van ruim 180,- per stuk (prijs was alleen voor maar weinig stuks, maar was snel genoeg)
- 2x een WD Black SN850X 8TB (ook op de compatibility list) voor €550,- ipv 620,- per stuk, maar ook hier een beperkt aantal te koop
- om ook goed gebruik te kunnen maken van de 10Gb netwerkaansluitingen een hele mooie deal op een Ubiquiti Switch Pro XG 8 PoE gedaan: normaal 500 euro, nu 300 euro! Hier waarschijnlijk maar 1 of 2 voor die prijs, want na mijn aankoop was de voorraad op.

Nu nog wachten op nog een paar goede prijsverlagingen, o.a. voor Seagate Exos 18TB HDD's en een Ubiquiti Flex 2.5G PoE. Hoop daar ook nog wat geld te besparen. ;)

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

raven22 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:12:
Er is geen BF deal voor de UPS:

Pietervs in "UGREEN NASync - Discussie & Ervaringen"
Pietervs schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:34:
Vanwege BF heb ik nog even geinformeerd of de UPS ook mee doet in de sales.
Helaas was het antwoord:
Thank you for your interest in the UGREEN UPS.

We’re sorry, but due to high demand and limited stock, the UPS will only be available as part of bundle offers during the Black Friday promotion. It won’t be sold separately at that time.

;(

[ Voor 45% gewijzigd door Pietervs op 20-11-2025 23:22 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:52
Pietervs schreef op donderdag 20 november 2025 @ 23:22:
[...]

Er is geen BF deal voor de ups.

[...]
Ondertussen wel. €85 via Amazon (DE of FR)

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:08
Waarom zou je voor dat geld een ugreen ups kopen als je voor hetzelfde of zelfs minder geld een échte ups hebt waar ál je apparatuur op kan ipv alleen je NAS?

Voor zover ik kon vinden ondersteunt UGOS gewoon elke USB UPS die compatible is met NUT/upsd in linux.

All-electric.

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:16
Nivali schreef op donderdag 20 november 2025 @ 08:34:
[...]

Een tijd terug was de 4800 plus + 120W DC UPS in de aanbieding voor 570 euro, ik had hem toen gemist maar nu toch gelukt!

[Afbeelding]
Wellicht voor de anderen handig om te weten dat UGreen via hun eigen site aan de 30-dagen Price Match doen. Vorige week toen ik het tijdens de "Pre-BF deal" van vorige week deze setup kocht, was de prijs nog 608 euro. Vandaag gemaild om aanspraak te maken op de Price Match en binnen 5 min mail teruggekregen dat ik die 38 euro teruggestort krijg :)

• Mokum
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11:17
Heb nog net op tijd een UPS van Ugreen kunnen kopen voor 85€ op amazon.de maar ondertussen ook uitverkocht, zo blijkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mokum op 21-11-2025 12:22 ]

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Mokum schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:22:
Heb nog net op tijd een UPS van Ugreen kunnen kopen voor 85€ op amazon.de maar ondertussen ook uitverkocht, zo blijkt.
Verzendkosten waren toch +6,99?

• Mokum
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11:17
Greatsword schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:32:
[...]

Verzendkosten waren toch +6,99?
Nope, om precies te zijn heb ik €86.42 in totaal betaald. Ben wel woonachtig in België. Misschien dat daar verschil in zit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3yorBwCL0IXsckNWcUK0sSYXwI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ppvNl7OYR2bIXXQtlZtOiRjS.jpg?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door Mokum op 21-11-2025 13:07 ]

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 13:32
iawees schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:57:
[...]

Wellicht voor de anderen handig om te weten dat UGreen via hun eigen site aan de 30-dagen Price Match doen. Vorige week toen ik het tijdens de "Pre-BF deal" van vorige week deze setup kocht, was de prijs nog 608 euro. Vandaag gemaild om aanspraak te maken op de Price Match en binnen 5 min mail teruggekregen dat ik die 38 euro teruggestort krijg :)
Gewoon Support gemaild ? , heb ik ook gedaan was 638 plus ups bundel en is nu 599

iets met lenzen

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:16
Morpheus_at_work schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 13:32:
[...]

Gewoon Support gemaild ? , heb ik ook gedaan was 638 plus ups bundel en is nu 599
Ja naar dit emailadres: service.nas@ugreen.com
Hun chat/online customer service werkt bij mij niet

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ik denk erover een Synology NAS, Windows NAS, Raspberry Pi 5 en Intel NUC te vervangen door een UGreen DXP480T met om te starten 2x 4TB Samsung 990 Pro.

3 vragen:
  1. Weet iemand wat een gemiddeld stroomverbruik van de DXP480T is? De TDP van de CPU is volgens mij 15-55 Watt.
  2. Kan ik er later makkelijk een 3e en 4e SSD bij plaatsen om die op te nemen in een RAID array? Of moet ik er eigenlijk direct 4 plaatsen?
  3. Past de SSD versie mét heatsink ook? Neem aan van wel?
Edit: Inmiddels besteld met 2x SSD, benieuwd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 21-11-2025 20:35 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:15

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Mijn thuisservertje heeft er vandaag na 11 jaar de brui aan gegeven. Mijn eerste ingeving was om iets nieuws samen te gaan stellen, maar toen kwam ik na veel zoekwerk in dit topic terecht. Eigenlijk denk ik dat de DXP4800+ prima kan voldoen aan al mijn eisen: ik wil een Ubuntu webservertje, Minecraft-server (voor mijn kids), beetje SABNZB en wat HomeAssistant draaien. Qua performance moet dat allemaal lukken toch lijkt me? Ik heb het gevoel dat het een beetje too good to be true is, mis ik iets?

Oh ja, ik was toevallig nét aan het rommelen met een ADS-B receiver voor FlightRadar24 (een simpel USB-stickje), dat moet ook gewoon kunnen toch?

[ Voor 17% gewijzigd door posttoast op 21-11-2025 21:47 ]

omniscale.nl

• posttoast
  • Nu online
Door dit topic ben ik uiteindelijk overstag gegaan en heb ik gisteravond laat de DXP4800+ besteld. Geluk bij een ongeluk dat ie nu in de aanbieding is her en der.

Ik heb dit topic (en diverse YouTube-filmpjes) doorgespit maar toch nog een paar vragen, ik hoop dat iemand me wat info kan geven:

1. Ik was eigenlijk voornemens om, net als ik nu had, "gewoon" Ubuntu te installeren, ook omdat ik het leuk vind om daar een beetje mee te rommelen. Is er een heel goede reden om dat niet te doen?

2. Ik kwam hier en daar de tip tegen om, áls je dat dan zou doen, de standaard (128GB) OS SSD eruit te halen en die ergens in een la te leggen (zodat je altijd nog terug kan). En er dan dus een eigen SSD voor terug te plaatsen.

3. Ik overweeg nog om ook de UPS te bestellen, maar: gaat dat ding ook "goed' werken zonder het eigen OS van UGREEN? Op welk niveau vindt dat sturen van het shutdown commando plaats? Op OS niveau? Of werkt dat ook als ik Ubuntu draai en gaat het op een lager niveau (kan dat überhaupt?)

omniscale.nl

• this
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:08
posttoast schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 10:21:
1. Ik was eigenlijk voornemens om, net als ik nu had, "gewoon" Ubuntu te installeren, ook omdat ik het leuk vind om daar een beetje mee te rommelen. Is er een heel goede reden om dat niet te doen?

2. Ik kwam hier en daar de tip tegen om, áls je dat dan zou doen, de standaard (128GB) OS SSD eruit te halen en die ergens in een la te leggen (zodat je altijd nog terug kan). En er dan dus een eigen SSD voor terug te plaatsen.
Waarom koop je dan een Ugreen NAS en niet gewoon zelf een homeserver bouwen?

[ Voor 22% gewijzigd door this op 22-11-2025 11:08 ]

• posttoast
  • Nu online
this schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 11:08:
[...]

Waarom koop je dan een Ugreen NAS en niet gewoon zelf een homeserver bouwen?
Omdat het lekker makkelijk is en ik in een wat andere fase van mijn leven zit dan 15 jaar geleden toen ik nog zin en tijd had om met hardware te klooien ;)

omniscale.nl

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste