• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat mij betreft mogen ze gamers die in online wedstrijden rijden en quitten ook lekker straffen. Elke week mag je 1 disconnect krijgen. Daarna gewoon iedere disconnect 20% van je geld inleveren. :P

Kan geen Touge normaal uitspelen zonder een sneue gamer die quit.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:07
uchiha tijntje schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:46:
Wat mij betreft mogen ze gamers die in online wedstrijden rijden ook lekker straffen. Elke week mag je 1 disconnect krijgen. Daarna gewoon iedere disconnect 20% van je geld inleveren. :P

Kan geen Touge normaal uitspelen zonder een sneue gamer die quit.
Ook dat is grotendeels te danken aan de incompentatie van de ontwikkelaar.. Er zit nu een Touge race in de season 2 waar je het in een Mustang moet rijden.. Grote kans alleen dat als je die start dat je niet de juiste auto hebt.. En dus stoppen mensen er gewoon mee als ze daar achter komen.. Los daarvan lijkt het me niet zo moelijk om gewoon de overwinning te geven aan diegene die er niet uitstapt, dan kost het jou niks als je tegenstander ermee stopt, als je tenminste zelf wel de race uitrijdt.. Ik begrijp niet waarom dat soort zaken nog steeds fout gaan in dit soort games, het lijkt me echt gewoon basis gameontwerp..

[ Voor 17% gewijzigd door Inflatable op 21-06-2026 13:58 ]


  • uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Inflatable schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:53:
[...]

Ook dat is grotendeels te danken aan de incompentatie van de ontwikkelaar.. Er zit nu een Touge race in de season 2 waar je het in een Mustang moet rijden.. Grote kans alleen dat als je die start dat je niet de juiste auto hebt.. En dus stoppen mensen er gewoon mee als ze daar achter komen.. Los daarvan lijkt het me niet zo moelijk om gewoon de overwinning te geven aan diegene die er niet uitstapt, dan kost het jou niks als je tegenstander ermee stopt, als je tenminste zelf wel de race uitrijdt.. Ik begrijp niet waarom dat soort zaken nog steeds fout gaan in dit soort games, het lijkt me echt gewoon basis gameontwerp..
Je kunt wel alles afschuiven op de ontwikkelaar. Het zijn gewoon de gamers die op de quit knop drukken.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:07
uchiha tijntje schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:01:
[...]


Je kunt wel alles afschuiven op de ontwikkelaar. Het zijn gewoon de gamers die op de quit knop drukken.
Als jij daardoor wint is er weinig aan de hand toch? Ja het is misschien minder leuk, maar het zou mij echt worst wezen als mijn tegenstander ermee stopt om welke reden dan ook zolang ik de overwinning en bijbehorende XP en credits maar krijg..

  • uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Inflatable schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:05:
[...]

Als jij daardoor wint is er weinig aan de hand toch? Ja het is misschien minder leuk, maar het zou mij echt worst wezen als mijn tegenstander ermee stopt om welke reden dan ook zolang ik de overwinning en bijbehorende XP en credits maar krijg..
Ik speel dit spel niet om de auto’s te verzamelen of veel geld te verdienen om zoveel als mogelijk auto’s te kopen. Dat jij daar anders in zit is wel duidelijk gezien al je posts hiervoor :)

Ik wil gewoon leuke battles in Touge, want dat is in de basis echt een leuke game mode.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:07
Het is aan de ontwikkelaar om de game zo in te richten dat spelers zo min mogelijk geneigd zijn ermee te stoppen.. Als teveel spelers dat doen dan klopt er dus gewoon iets niet aan het ontwerp.. Zo is het bij Touge races van te voren veel te onduidelijk welke auto je precies nodig hebt etc..

Helemaal voorkomen kan je het nooit want spelers kunnen om welke reden dan ook altijd moeten en/of willen stoppen.. Maar dan moet je er dus voor zorgen dat diegene die achterblijft daar verder zo min mogelijk last van heeft.. Dus niet die ook niks geven door de race ongeldig te verklaren ofzo, want dat is gewoon slecht gameontwerp..

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:56
Inflatable schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:41:
[...]

Raar dat jullie dan wel gewoon je credits mogen houden.. Ik heb namelijk niks anders gedaan.. Hebben jullie de Eliminator gespeeld? Ik vermoed namelijk dat het verschil daar dan in zit..
Nee wij hebben ook gewoon netjes heel de playlist afgewerkt dus ook die top 30 halen in de Eliminator (nooit meer alsje)

Misschien is het iets met verhoudingen waar je tijd hebt doorgebracht gezien wij veel meer geld hebben binnengehaald met skillpoints farmen. Dat maakte de autodrive “waardeloos” in vergelijking

Het blijft hoe dan ook een hele lelijke oplossing van het team waar ze ook nog eens absoluut niet de “schuldige” mee straffen.

Zelfs mijn zin in de game begint hard af te nemen ondanks dat ik goed ben weg gekomen. Ze hadden gewoon hun verlies moeten nemen zoals GTA online al vele jaren doet bij dit soort dingen (en dan heb ik het over echte glitches die een hele setup vereisen)

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:56
uchiha tijntje schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:01:
[...]


Je kunt wel alles afschuiven op de ontwikkelaar. Het zijn gewoon de gamers die op de quit knop drukken.
De ontwikkelaar vereist van spelers die misschien helemaal niet op multiplayer zitten te wachten toch die modes in te gaan omdat het een vereiste (iig onderdeel van) is in de playlist. Dan hebben ze vaak geen idee wat er verwacht wordt en ook niet de juiste auto/tune.

Ik zal altijd het minimale doen wat ik moet doen als ik de mode niet leuk vind. Dus zorg gewoon dat er voor de sp spelers ook genoeg punten te halen zijn. Ik zal niets toevoegen aan H&S of de Eliminator bv.

Vreemd dat de dev denkt dat iedereen alles maar leuk moet vinden.

  • uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Beakzz schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:01:
[...]

De ontwikkelaar vereist van spelers die misschien helemaal niet op multiplayer zitten te wachten toch die modes in te gaan omdat het een vereiste (iig onderdeel van) is in de playlist. Dan hebben ze vaak geen idee wat er verwacht wordt en ook niet de juiste auto/tune.

Ik zal altijd het minimale doen wat ik moet doen als ik de mode niet leuk vind. Dus zorg gewoon dat er voor de sp spelers ook genoeg punten te halen zijn. Ik zal niets toevoegen aan H&S of de Eliminator bv.

Vreemd dat de dev denkt dat iedereen alles maar leuk moet vinden.
Net nog even gekeken. Het volledig afvinken van de playlist is niet nodig voor het behalen van genoeg punten voor de auto’s per seizoen. Dus de dev heeft daar rekening mee gehouden.

Als je niet op MP zit te wachten, dan hoef je het volgens mij dus niet te spelen voor de punten. Als je daar wel voor kiest, wees ff sportief en maak gewoon een race af.

En als je zo graag die puntjes wil voor alle auto’s, zonder te hopen op een bepaalde klasse, dan koop gewoon diverse mustangs in diverse klassen voorafgaand aan de race. Die auto’s wil men blijkbaar toch uiteindelijk hebben. :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-06-2026 21:49 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26
Nou, ik heb net drie mustangs zitten upgraden en tunen... B, A en S1... Eerste poging, S1, ha mooi kan ik de auto gebruiken waar ik al in zit! Disconnected - not enough players... Pogingen 2 t/m 10 of zo kwam ik meestal niet eens tot het punt dat ik kon zien welke class het ging worden voor ik er al uitgegooid wordt, daarna nog een keer S2... Ok, die heb ik niet, maar ik speel wel gewoo- nee never mind de andere partij is er alweer vandoor.

Right, dit is dus inderdaad gewoon onmogelijk. Hier moeten ze toch echts aan doen. Of anders multiplayer niet zo pushen als ze niet kundig genoeg zijn om het goed te doen. Wellicht een andere keer dan zondagavond nog eens proberen.

edit - Trial gelukkig wel gelijk gelukt :) ondanks dat mijn Audi Quatro veel te veel op off road gericht was en deze "rally" trial voornamelijk over asfalt leek te gaan... en dat je inderdaad vooral uit moet kijken voor je medespelers. Niet dat ze me bewust er af ramden, maar mijn pogingen om goede lijnen te rijden om dichterbij de drivatars voor me te komen werden wel meermaals getorpedeerd door een teammaat achter me die niet snapte waar remmen goed voor was. Was de Manta trouwens meta voor deze race? :P Zag bijna alleen maar die auto... ik was de enige in een Quatro, en ik zag nog een Lancia maar die ging niet zo lekker en disconnecte.

[ Voor 32% gewijzigd door Finraziel op 21-06-2026 22:13 ]

Gamertag: FinrazielNL


  • guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:20
Finraziel schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:53:
Nou, ik heb net drie mustangs zitten upgraden en tunen... B, A en S1... Eerste poging, S1, ha mooi kan ik de auto gebruiken waar ik al in zit! Disconnected - not enough players... Pogingen 2 t/m 10 of zo kwam ik meestal niet eens tot het punt dat ik kon zien welke class het ging worden voor ik er al uitgegooid wordt, daarna nog een keer S2... Ok, die heb ik niet, maar ik speel wel gewoo- nee never mind de andere partij is er alweer vandoor.

Right, dit is dus inderdaad gewoon onmogelijk. Hier moeten ze toch echts aan doen. Of anders multiplayer niet zo pushen als ze niet kundig genoeg zijn om het goed te doen. Wellicht een andere keer dan zondagavond nog eens proberen.

edit - Trial gelukkig wel gelijk gelukt :) ondanks dat mijn Audi Quatro veel te veel op off road gericht was en deze "rally" trial voornamelijk over asfalt leek te gaan... en dat je inderdaad vooral uit moet kijken voor je medespelers. Niet dat ze me bewust er af ramden, maar mijn pogingen om goede lijnen te rijden om dichterbij de drivatars voor me te komen werden wel meermaals getorpedeerd door een teammaat achter me die niet snapte waar remmen goed voor was. Was de Manta trouwens meta voor deze race? :P Zag bijna alleen maar die auto... ik was de enige in een Quatro, en ik zag nog een Lancia maar die ging niet zo lekker en disconnecte.
De Lancia was de huurauto, als je niks geschikt hebt. Niet te doen. Met de Manta met een tune van DJS ging het dan weer vrij makkelijk.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:56
uchiha tijntje schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:38:
[...]


Net nog even gekeken. Het volledig afvinken van de playlist is niet nodig voor het behalen van genoeg punten voor de auto’s per seizoen. Dus de dev heeft daar rekening mee gehouden.

Als je niet op MP zit te wachten, dan hoef je het volgens mij dus niet te spelen voor de punten. Als je daar wel voor kiest, wees ff sportief en maak gewoon een race af.

En als je zo graag die puntjes wil voor alle auto’s, zonder te hopen op een bepaalde klasse, dan koop gewoon diverse mustangs in diverse klassen voorafgaand aan de race. Die auto’s wil men blijkbaar toch uiteindelijk hebben. :)
Geen idee hoe jij rekent, maar volgens mij hebben we 160/200 punten nodig deze series om de laatste auto te krijgen. Nu weet ik niet of die trials elke week 10 punten waard is (staat er nog niet bij in de volgende seizoenen), maar ik zie al weer Eliminator en dergelijken staan voor het volgende seizoen. Daarnaast kan ik niet voorspellen of ik de komende 3 weken elke week tijd heb dus dan punten die ik kan halen zal ik toch nu doen en zal daar niet de enige in zijn.

En voor mij is het idd geen enkel probleem om verschillende Mustangs te hebben, maar mogen we dat ook verwachten van mensen die niet wheelspins farmen en misschien nog niet 100+ uur in deze game hebben gestopt om 5? Mustangs getuned klaar te hebben staan? Mijn neefje speelt af en toe en is al blij als hij meer dan 500K heeft om iets te kopen. Het is ook niet alsof je het er uit haalt met een paar keer racen.


Edit : Trials ging gelijk goed iig. We hadden de 1e en 2e plaats, 3 in het middenveld en 1 achteraan dus maar 2 races nodig. Kan slechter gaan heb ik gelezen >:) Die nummer 1 kon ik ook echt niet bijhouden hoe strak ik ook reed.

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 22-06-2026 00:21 ]


  • Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:07
Beakzz schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:54:
[...]

Nee wij hebben ook gewoon netjes heel de playlist afgewerkt dus ook die top 30 halen in de Eliminator (nooit meer alsje)

Misschien is het iets met verhoudingen waar je tijd hebt doorgebracht gezien wij veel meer geld hebben binnengehaald met skillpoints farmen. Dat maakte de autodrive “waardeloos” in vergelijking

Het blijft hoe dan ook een hele lelijke oplossing van het team waar ze ook nog eens absoluut niet de “schuldige” mee straffen.

Zelfs mijn zin in de game begint hard af te nemen ondanks dat ik goed ben weg gekomen. Ze hadden gewoon hun verlies moeten nemen zoals GTA online al vele jaren doet bij dit soort dingen (en dan heb ik het over echte glitches die een hele setup vereisen)
Lekkere willekeur dus.. Ik vermoed dat het een kwestie van tijd is voor dat ze dat skillpoints farmen en dan auto's kopen waarmee je via de masterypoints veel credits kan verdienen ook aanpakken als dat zoveel oplevert.. Ik heb dat zelf nog niet gedaan, maar misschien moet ik er ook eens naar gaan kijken als alternatief om sneller meer credits te verdienen.. Anna autodrive was erg makkelijk, je zette die gewoon een paar uur aan in Rivals en je had weer een paar miljoen binnen.. Kan nog steeds niet geloven dat ze dat vervolgens als een "exploit" bestempelen.. Het is hun eigen domme schuld dat ze er niet meteen vanaf het begin een limiet op gezet hebben.. Nu heeft die methode weinig zin meer en eindeloos lang met normale races genoeg credits bij elkaar rijden om bepaalde dure auto te kunnen kopen heb ik geen zin in.. Met het tempo waarop dat bij mij gaat met de tijd en zin die ik heb om de game te spelen ben ik jaren bezig..

  • Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:52:
[...]

Jij krijgt er vouchers bij? ik ging na je post even kijken, ik had er 1 maar nu 0 :D
Beetje late reactie, ik dacht dat ik iets gemist had, kijk al sinds zaterdag op de account maar niets punt nada.. of zit ik op de verkeerde plek? In Forza niets, in Xbox zelf ook niets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SflRDrKSjXGp7rCLqZRNe2ZGO70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ckGaNqi9SEzWsOFNss33Azw.jpg?f=fotoalbum_large

edit: ah, het was enkel voor mensen die de pre-order hadden gedaan via Microsoft zelf.. Ja dan snap ik dat het nooit zal komen hier :-(

[ Voor 10% gewijzigd door Tommy-D op 22-06-2026 10:01 ]


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:23
(jarig!)
Zaterdag even met de twee kinderen Hide and Seek gedaan. Ik moest even weten hoe het werkte - de uitleg was te kort in beeld - maar daarna hebben we leuke potjes gehad! Alleen Tokio stad is wat ingewikkeld, omdat je maar via een route naar het veilige punt kon. Ik ken de stad niet goed genoeg om alle routes te kennen.

Leuke modus om zo even lekker te spelen, ook nog samen wat races gedaan voor de festival playlist maar met de moeilijkheidsgraad van de jongste is dat niet echt moeilijk :D

En ik heb net de wristband gehaald met de stuntvliegtuigen, duurt nog wel even voor ik Legend ben maar ik speel denk ik om de dag 1 a misschien een keer 2 uur. Lekker relaxed.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:45
Trial gisteren gehaald, maar sjonge wat een stel oelewappers rijden er tussen. Je wordt door je teamgenoten tot stilstand geramt. Ik vind het prima, dan zak ik gewoon helemaal terug naar de laatste plaats en mogen we allemaal opnieuw beginnen.

[ Voor 7% gewijzigd door wes- op 22-06-2026 09:59 ]


  • Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:07
wes- schreef op maandag 22 juni 2026 @ 09:35:
Trial gisteren gehaald, maar sjonge wat een stel oelewappers rijden er tussen. Je wordt door je teamgenoten tot stilstand geramt. Ik vind het prima, dan zak ik gewoon helemaal terug naar de laatste plaats en mogen we allemaal opnieuw beginnen.
Goed getunde Opel Manta 400 gebruiken, dan win je die Trail races vrij makkelijk.. Je hebt slechts 1-2 capabele spelers nodig om die races als team te winnen, ongeacht wat dan de rest van de "prutsers" doet..

  • sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:58
Beakzz schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:56:
[...]


En voor mij is het idd geen enkel probleem om verschillende Mustangs te hebben, maar mogen we dat ook verwachten van mensen die niet wheelspins farmen en misschien nog niet 100+ uur in deze game hebben gestopt om 5? Mustangs getuned klaar te hebben staan? Mijn neefje speelt af en toe en is al blij als hij meer dan 500K heeft om iets te kopen. Het is ook niet alsof je het er uit haalt met een paar keer racen.
Het is natuurlijk wel echt de endgame dus dat hoeft niet inclusief te zijn voor de hele playerbase.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.


  • Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:59
Inflatable schreef op maandag 22 juni 2026 @ 05:30:
[...]

Lekkere willekeur dus.. Ik vermoed dat het een kwestie van tijd is voor dat ze dat skillpoints farmen en dan auto's kopen waarmee je via de masterypoints veel credits kan verdienen ook aanpakken als dat zoveel oplevert.. Ik heb dat zelf nog niet gedaan, maar misschien moet ik er ook eens naar gaan kijken als alternatief om sneller meer credits te verdienen.. Anna autodrive was erg makkelijk, je zette die gewoon een paar uur aan in Rivals en je had weer een paar miljoen binnen.. Kan nog steeds niet geloven dat ze dat vervolgens als een "exploit" bestempelen.. Het is hun eigen domme schuld dat ze er niet meteen vanaf het begin een limiet op gezet hebben.. Nu heeft die methode weinig zin meer en eindeloos lang met normale races genoeg credits bij elkaar rijden om bepaalde dure auto te kunnen kopen heb ik geen zin in.. Met het tempo waarop dat bij mij gaat met de tijd en zin die ik heb om de game te spelen ben ik jaren bezig..
Ik herinner me de Willy’s Jeep uit FH5 in het begin 😊

https://www.autoevolution.com/news/forza-horizon-5-exploit-lets-players-buy-hundreds-of-1945-willys-jeeps-to-make-money-173921.html

XBL gamertag StayingPow3r


  • ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-06 19:39
Forza Horizon 6 op Integrated Graphics _O-

  • Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mbt het grinden in rivals, skill points enzovoort... Even advocaat van de duivel insteek weer (zoals gewend van mij :+ ) De rivals AFK methode deed zo'n 1M CR/uur. Van skill points is het wat meer willekeurig vanwege de wheelspins, maar meestal lees ik zo'n 200K CR/uur.

De top 5 duurste auto's in dit spel kosten 211M CR. De hele lijst had ik net berekend op ruim 500M CR.
Nou gaat niemand dat laatste nodig hebben, want je krijgt ook heel veel cadeautjes. En dat is ook de hele bedoeling van het skill points farmen, want je kan geld skills unlocken, maar met name XP natuurlijk.

Maar zelfs met rivals.. 1M CR/uur. Dan laat je dus 211 uur je PC/Xbox aan het laten stampen om daar bij te komen. Een Xbox slurpt 200W. Mijn game PC doet 400W. Maal 25ct/kWh => 11 a 22 euro alstublieft. Een 10 car voucher kost een tientje.. kan je nog 5 cadeautjes voor jezelf uitzoeken ook (of de top 10 kopen).
Neemt niet weg dat de ruim andere 600 auto's ruim zoveel CR zijn, en er is een kantelpunt dat je beter auto's met credits kan aanschaffen...

Even voor de duidelijkheid: ik vind dit niet tof, want ik hiermee voorbij aan de princiepe kwestie. Het liefst wil ik een spel gewoon uitspelen zonder dit soort passen te moeten kopen. Maar als realist is een paar vouchers wel "de" manier als je echt alle auto's wilt verzamelen, want ik kan anders niet zien hoe het uit kan om 70M CR voor een Ferrari Spa 330 te farmen.
Ik had liever andere methoden gezien om sneller alle auto's te kunnen bemachtigen. 500M CR / 200k hr = 2500 uur grinden. Ja daaaag! Als ik een bepaalde tijd over 1 a 2 jaar in het spel stop om dit "ultieme doel" te halen, prima, maar waarschijnlijk zullen zelfs de meest fanatieke groep spelers niet meer dan 1000 uur spelen.
Dat deze grind (in theorie) zoveel tijd kost staat in groot contrast met het "gemak" en gegarandeerde progressie elders in het spel...

  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als het je om auto's gaat is skillpoint/wheelskin de betere optie qua efficientie denk ik.
Volgens de filmpjes kan je 999 skillpoints per uur halen, dat zijn 30 super wheelspins/300 wheelpsins, Denk dat je rendement met autos meegeteld ruim boven de 200k CR/uur uitkomt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:58
Hans1990 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:27:
Mbt het grinden in rivals, skill points enzovoort... Even advocaat van de duivel insteek weer (zoals gewend van mij :+ ) De rivals AFK methode deed zo'n 1M CR/uur. Van skill points is het wat meer willekeurig vanwege de wheelspins, maar meestal lees ik zo'n 200K CR/uur.

De top 5 duurste auto's in dit spel kosten 211M CR. De hele lijst had ik net berekend op ruim 500M CR.
Nou gaat niemand dat laatste nodig hebben, want je krijgt ook heel veel cadeautjes. En dat is ook de hele bedoeling van het skill points farmen, want je kan geld skills unlocken, maar met name XP natuurlijk.

Maar zelfs met rivals.. 1M CR/uur. Dan laat je dus 211 uur je PC/Xbox aan het laten stampen om daar bij te komen. Een Xbox slurpt 200W. Mijn game PC doet 400W. Maal 25ct/kWh => 11 a 22 euro alstublieft. Een 10 car voucher kost een tientje.. kan je nog 5 cadeautjes voor jezelf uitzoeken ook (of de top 10 kopen).
Neemt niet weg dat de ruim andere 600 auto's ruim zoveel CR zijn, en er is een kantelpunt dat je beter auto's met credits kan aanschaffen...

Even voor de duidelijkheid: ik vind dit niet tof, want ik hiermee voorbij aan de princiepe kwestie. Het liefst wil ik een spel gewoon uitspelen zonder dit soort passen te moeten kopen. Maar als realist is een paar vouchers wel "de" manier als je echt alle auto's wilt verzamelen, want ik kan anders niet zien hoe het uit kan om 70M CR voor een Ferrari Spa 330 te farmen.
Ik had liever andere methoden gezien om sneller alle auto's te kunnen bemachtigen. 500M CR / 200k hr = 2500 uur grinden. Ja daaaag! Als ik een bepaalde tijd over 1 a 2 jaar in het spel stop om dit "ultieme doel" te halen, prima, maar waarschijnlijk zullen zelfs de meest fanatieke groep spelers niet meer dan 1000 uur spelen.
Dat deze grind (in theorie) zoveel tijd kost staat in groot contrast met het "gemak" en gegarandeerde progressie elders in het spel...
Je kunt het ook rustig aan doen, je hebt nog 5 jaar tot de volgende game. Je wordt overspoeld met auto's via wheelspins en van de weeklies. Gros daarvan kun je indien je dat boeiend vind op de auction kwijt. Daarmee kun je dan je gaten aanvullen. Het is imo niet zo logisch om er vanuit te gaan dat je elke auto gaat kopen met credits. Gros ga je echt uit wheelspins en rewards krijgen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.


  • sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:58
Petje72 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 10:16:
lol, alle borden gesmashed en bij mijn laatste bord moest ik de auto naar beneden laten vallen vanaf een container. Na de smash bounced ie nog even omhoog en dan verzinkt hij half in de container 8)7

[Afbeelding]

tevens de Mazda 787B schuurvondst klaar na restauratie, unlock de skills en pak een super wheelspin mee en ja hoor weeer gigantische prijzen :+

[Afbeelding]

al met al een enerverende FH6 zondagochtend :)
Schuurvondst :X . Ik trek dat nooit, ik zet hem meteen op Engels :P .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.


  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online

geert_s

Gamertag: Brulbak

sdk1985 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:20:
[...]

Je kunt het ook rustig aan doen, je hebt nog 5 jaar tot de volgende game. Je wordt overspoeld met auto's via wheelspins en van de weeklies. Gros daarvan kun je indien je dat boeiend vind op de auction kwijt. Daarmee kun je dan je gaten aanvullen. Het is imo niet zo logisch om er vanuit te gaan dat je elke auto gaat kopen met credits. Gros ga je echt uit wheelspins en rewards krijgen.
Pff nou dit. Ga gewoon de game spelen in plaats van die verzameldrift.

Voor mij is het doel nooit geweest om alle auto's te verzamelen, maar gewoon de auto's die ik tof vind. En ik vind het leuk dat je er ook een beetje moeite in moet stoppen. Lekker racen, en soms heb je geluk met een wheelspin, dat is dan leuk. Maar maak je niet zo druk om alles zo dwangmatig te completeren, het is geen aangenomen werk toch?

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • HiddeRidder
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
Speel je dit spel op pc het beste met een racing wheel? Heb zelf een Logitech G29.

  • Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
sdk1985 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:20:
[...]

Je kunt het ook rustig aan doen, je hebt nog 5 jaar tot de volgende game. Je wordt overspoeld met auto's via wheelspins en van de weeklies. Gros daarvan kun je indien je dat boeiend vind op de auction kwijt. Daarmee kun je dan je gaten aanvullen. Het is imo niet zo logisch om er vanuit te gaan dat je elke auto gaat kopen met credits. Gros ga je echt uit wheelspins en rewards krijgen.
Klopt en eens hoor, daarom ook advocaat van de duivel...

Tevens kan je ook een stoelendans hanteren. Je hoeft vziw niet de hele catalogus tegelijk in bezit te hebben. Dat de hele catalogus 523.9M CR waard is 1 ding, maar in theorie hoef je maar 1x 70M CR te farmen en dan die auto telkens inwisselen (met mogelijk zelfs wat verlies) totdat je alle auto's tenminste 1x keer in handen hebt gehad. Dan heb je 0,0 geluk met de wheelspins en beetje pech op auction house...

Dat is het nadeel van vouchers (en ergens ook beetje logisch): die auto's kan je niet verkopen. Dat zou waarschijnlijk te verstorend zijn voor de game economy.
Toch denk ik dat de vouchers alsnog verstorend werken. Dit betekent namelijk ook dat er minder vraag is naar de duurste auto. Ik heb niet gekeken of je elke auto nieuw kan kopen (waarschijnlijk niet).. maar dat is ook echt de absolute max prijs die ik er in auction house voor wil betalen. Als iedereen een bepaalde wagen binnensleept met vouchers, dan is het om het even of de trades die wel beschikbaar komen dan ook nog gewild zijn (of juist bijzonder schaars).
Je ziet eigenlijk bij de DLC auto's dat er heel weinig op geboden wordt, en meestal gaan ze voor een fractie van de nieuwprijs weg...

[ Voor 28% gewijzigd door Hans1990 op 23-06-2026 17:19 ]


  • sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:58
Hans1990 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 17:17:
[...]


Klopt en eens hoor, daarom ook advocaat van de duivel...

Tevens kan je ook een stoelendans hanteren. Je hoeft vziw niet de hele catalogus tegelijk in bezit te hebben. Dat de hele catalogus 523.9M CR waard is 1 ding, maar in theorie hoef je maar 1x 70M CR te farmen en dan die auto telkens inwisselen (met mogelijk zelfs wat verlies) totdat je alle auto's tenminste 1x keer in handen hebt gehad. Dan heb je 0,0 geluk met de wheelspins en beetje pech op auction house...

Dat is het nadeel van vouchers (en ergens ook beetje logisch): die auto's kan je niet verkopen. Dat zou waarschijnlijk te verstorend zijn voor de game economy.
Toch denk ik dat de vouchers alsnog verstorend werken. Dit betekent namelijk ook dat er minder vraag is naar de duurste auto. Ik heb niet gekeken of je elke auto nieuw kan kopen (waarschijnlijk niet).. maar dat is ook echt de absolute max prijs die ik er in auction house voor wil betalen. Als iedereen een bepaalde wagen binnensleept met vouchers, dan is het om het even of de trades die wel beschikbaar komen dan ook nog gewild zijn (of juist bijzonder schaars).
Je ziet eigenlijk bij de DLC auto's dat er heel weinig op geboden wordt, en meestal gaan ze voor een fractie van de nieuwprijs weg...
Je kunt niet elke auto kopen. Veel auto's krijg je alleen van rewards van de weeklies.

Verder verwacht ik niet dat met de vraag allemaal wel mee gaat vallen omdat er simpelweg geen ranked(team) modus in zit. Dus een eventuele overpowered auto heb je hooguit in rivals wat aan.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.


  • DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 23:50

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ben maar eens begonnen met Rivals road races in B class. Er zitten er een paar tussen die voor B class niet leuk zijn, gewoon gas ingedrukt houden en dat is het dan.

En ik mis mn Honda Civic uit 74

[ Voor 9% gewijzigd door DeWaanzin op 23-06-2026 18:06 ]

XBL: theArthurrrr


  • Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:51
DeWaanzin schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 17:55:
Ben maar eens begonnen met Rivals road races in B class. Er zitten er een paar tussen die voor B class niet leuk zijn, gewoon gas ingedrukt houden en dat is het dan.

En ik mis mn Honda Civic uit 74
Beter zoeken _O- hij is er wel maar beetje verstopt

  • Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:51
spoiler:
@DeWaanzin Okay ik heb mijn lolletje weer gehad check skill point tree van 2023 Honda Type R eens

  • Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:51
Nog andere die rivals leuk vinden en mijn gamerstag nog niet hebben toegevoegd? Ik zeg doen oOo

Mijn gamerstag is: vanderaatje

Helaas wegens "cheaten" met Honda Beat op drag banden hele hoop road races mijn tijd verdwenen, maar geloof nu alle dirt races van D t/m S1 gedaan met Rivals

  • Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-06 21:24
sdk1985 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:24:
[...]

Schuurvondst :X . Ik trek dat nooit, ik zet hem meteen op Engels :P .
ja vreselijk he... ik heb de afgelopen weken met Nederlandse taal gespeeld en elke avond zeg tegen mezelf, de XBOX op UK instellen... 8)7 Gisteren eindelijk gedaan *O*

Ik moet zeggen dat de lol er al beetje af is.... en ik vind dat driften echt vreselijk dus de zin om alles te halen (op 3 sterren) is wel een beetje weggeebt. Doe zo af en toe wat missies en later de Goliath maar de racestoel voor GT7 staat alweer klaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Petje72 op 23-06-2026 19:37 ]


  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:08
Vanderaatje schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:11:
Nog andere die rivals leuk vinden en mijn gamerstag nog niet hebben toegevoegd? Ik zeg doen oOo

Mijn gamerstag is: vanderaatje

Helaas wegens "cheaten" met Honda Beat op drag banden hele hoop road races mijn tijd verdwenen, maar geloof nu alle dirt races van D t/m S1 gedaan met Rivals
Blijf het kut vinden dat de Clubs gestopt zijn.

Maakte de rivals wedstrijdjes makkelijker.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:56
Moechy schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:
[...]

Blijf het kut vinden dat de Clubs gestopt zijn.

Maakte de rivals wedstrijdjes makkelijker.
Ja bagger idd. Bij FH4 verschillende keren gehad dat Tweakers voor mij stonden te toeteren en je samen een convoy indook.

FH6 eigenlijk alleen maar met irl vrienden gespeeld, maar de meesten zijn allang afgehaakt

Ben nu ook weer FH5 gaan spelen gezien er in FH6 niet veel te doen was en daar zie ik heel de tijd groepen door de map bewegen. Ook al een paar keer meegedaan. Geen idee waarom, want daar bestaan clubs ook niet meer toch?

  • Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:23

Geleihoofd

Always a jellyhead

sdk1985 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:24:
[...]

Schuurvondst :X . Ik trek dat nooit, ik zet hem meteen op Engels :P .
Games in het Nederlands geven mij altijd een Bassie en Adriaan gevoel. Ooit een GTA-achtige game die standaard op Nederlands stond gedaan en die begon over een boevenschuilplaats, onmiddellijk de taal overgezet naar Engels, de haren in m'n nek stonden overeind. 8)7
Vanderaatje schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:11:
...

Helaas wegens "cheaten" met Honda Beat op drag banden hele hoop road races mijn tijd verdwenen, maar geloof nu alle dirt races van D t/m S1 gedaan met Rivals
Jammer dat je tijden weg zijn maar mijns inziens wel een goeie zet gezien het met die dragbanden wel gauw gedaan was met de motivatie voor mij. Natuurlijk kan ik dat ook doen, en heb dat ook een paar keer gedaan, maar het had niks meer met racen te maken. Een race was meer een aaneenschakeling van drag races met wat bochten ertussen waar 0,0 techniek bij kwam kijken. Ik kijk er iig naar vooruit om weer achter je tijden aan te gaan zodra de temperatuur weer wat normaler wordt, je hebt doorgaans erg scherpe tijden waarbij ik mezelf echt moet pushen, en dat maakt racen toch altijd erg leuk. (y)

Task failed succesfully!


  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OmVjna1fT9yhV8lw2XP8VcyoKdM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/20misCaRhgfiPUPdhUd8Xm5f.png?f=user_large


Ik krijg dit maar niet ondekt, heel frustrerend. Ik heb al geprobeerd om via de eventlab een event te joinen dat in de winter zou zijn via een share code. Ook heb ik meegedaan aan een spec race, die was echt in de winter. Alsnog blijft deze locked. Iemand die hulp heeft?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:23

Geleihoofd

Always a jellyhead

miicker schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 21:54:
[Afbeelding]


Ik krijg dit maar niet ondekt, heel frustrerend. Ik heb al geprobeerd om via de eventlab een event te joinen dat in de winter zou zijn via een share code. Ook heb ik meegedaan aan een spec race, die was echt in de winter. Alsnog blijft deze locked. Iemand die hulp heeft?
Pin me er niet op vast, maar je zal even geduld moeten hebben totdat het winterseizoen in FH6 is begonnen denk ik (nog een weekje?)

Task failed succesfully!


  • Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-06 21:34

Pykow

Angelo OTR

Seizoen 1 was prima.
Seizoen 2 en ik ben klaar met de game.
1. Trial ben je afhankelijk van andere, want alleen een race doen is niet voldoende. gaan mensen rage quiten, dan telt je race niet.....
2. Ik win een race met de delorean op het aangegeven circuit (moest een jaren 80 auto zijn) wordt niet geregistreerd
3. ik win een rival match met een jaren 80 auto (gefilterd op 1980s auto's)
wordt niet gepakt.

ik zet het hier maar even neer, omdat misschien andere ditzelfde probleem ervaren.
voor mij persoonlijk is het nu klaar met de game, hier heb ik totaal geen behoefte meer aan.

Angelo NL / Global Cargo VTC


  • gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 23:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Geleihoofd schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:10:
[...]

Pin me er niet op vast, maar je zal even geduld moeten hebben totdat het winterseizoen in FH6 is begonnen denk ik (nog een weekje?)
We hebben al één rotatie lente/zomer/herfst/winter gehad, dus ik heb die achievement al wel gekregen. Ik mis daar alleen nog "stunt party from the festival playlist". Dat wordt gewoon wekelijks inloggen en kijken of dat toevallig langskomt. Niet moeilijk (en ik speel voorlopig toch wel meerdere dagen per week), wel irritant.

Ik ben nu ook bezig met het voltooien van alle Rivals races in B-klasse. Ik heb een paar races wel met andere auto's geprobeerd, maar met de Honda Beat net na een willekeurige andere auto kwam ik echt niet in de buurt van de tijd met de Beat. Zelfs op de weg heeft de offroad-tune die ik heb meer grip (en snelheid en handling) dan bijvoorbeeld de Honda S2000, Civic 2004 e.e.

  • Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:23

Geleihoofd

Always a jellyhead

gwystyl schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:
[...]

We hebben al één rotatie lente/zomer/herfst/winter gehad, dus ik heb die achievement al wel gekregen. Ik mis daar alleen nog "stunt party from the festival playlist". Dat wordt gewoon wekelijks inloggen en kijken of dat toevallig langskomt. Niet moeilijk (en ik speel voorlopig toch wel meerdere dagen per week), wel irritant.

[...]
Dat klopt, ik zal hem ook wel hebben maar @miicker nog niet, misschien de vorige winter gemist. Maar het unlocked inderdaad niet door een event in winter te spelen voor zover ik weet. Overigens geloof ik dat Stunt Party precies elk héél uur begint en dan 10 minuten openblijft, doe er je voordeel mee. ;)

Task failed succesfully!


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:

2. Ik win een race met de delorean op het aangegeven circuit (moest een jaren 80 auto zijn) wordt niet geregistreerd
Dit moest bij mij de festivalrace zijn, dus geen customrace.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26
Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:

1. Trial ben je afhankelijk van andere, want alleen een race doen is niet voldoende. gaan mensen rage quiten, dan telt je race niet.....
Dit klopt volgens mij niet. Bij mij viel ook iemand uit, maar als die persoon achteraan lag is dat juist positief. Je krijgt in die game mode namelijk punten voor elke tegenstander waar je voor finisht en dat geldt ook voor het drivatar team. Zodra die achterligger disconnect is het drivatar team die punten kwijt. In vorige games was het vaak juist hopen dat slechte spelers zouden disconnecten en ik ben zelf ook wel vaker bewust gedropt om mijn team te helpen als de auto waar ik in zat totaal niet bleek te werken.

Gamertag: FinrazielNL


  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:08
Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:
Seizoen 1 was prima.
Seizoen 2 en ik ben klaar met de game.
1. Trial ben je afhankelijk van andere, want alleen een race doen is niet voldoende. gaan mensen rage quiten, dan telt je race niet.....
2. Ik win een race met de delorean op het aangegeven circuit (moest een jaren 80 auto zijn) wordt niet geregistreerd
3. ik win een rival match met een jaren 80 auto (gefilterd op 1980s auto's)
wordt niet gepakt.

ik zet het hier maar even neer, omdat misschien andere ditzelfde probleem ervaren.
voor mij persoonlijk is het nu klaar met de game, hier heb ik totaal geen behoefte meer aan.
  1. Je race telt wel, er doen gewoon minder deelnemers mee dan. Dit was in FH5 ook zo.
  2. Zoals aangegeven moest dit een festival-race zijn, geen customrace.
  3. Ik vermoed verkeerde class. Dat je een a-class had terwijl het een b-class moest zijn of dergelijk.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 23:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Geleihoofd schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 03:28:
[...]

Dat klopt, ik zal hem ook wel hebben maar @miicker nog niet, misschien de vorige winter gemist. Maar het unlocked inderdaad niet door een event in winter te spelen voor zover ik weet. Overigens geloof ik dat Stunt Party precies elk héél uur begint en dan 10 minuten openblijft, doe er je voordeel mee. ;)
De stunt party begint ieder uur op het uur, maar ik heb er al verschillende gedaan en de achievement is nog niet voltooid. Ik gok dat de crux zit in "from festival playlist". Ik wacht dus rustig af tot er in de festival playlist een keer een opdracht komt om met de stunt party mee te doen...

Af en toe is het wel lastig in te schatten wat nou precies een event triggert als "complete". Ik heb de taal al op Engels ingesteld om verkeerde inschatting door brakke vertaling uit te sluiten, maar nog steeds is het niet altijd duidelijk waarom iets niet werkt terwijl je wel denkt het goed te doen.

  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online

geert_s

Gamertag: Brulbak

Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:
Seizoen 1 was prima.
Seizoen 2 en ik ben klaar met de game.
1. Trial ben je afhankelijk van andere, want alleen een race doen is niet voldoende. gaan mensen rage quiten, dan telt je race niet.....
2. Ik win een race met de delorean op het aangegeven circuit (moest een jaren 80 auto zijn) wordt niet geregistreerd
3. ik win een rival match met een jaren 80 auto (gefilterd op 1980s auto's)
wordt niet gepakt.

ik zet het hier maar even neer, omdat misschien andere ditzelfde probleem ervaren.
voor mij persoonlijk is het nu klaar met de game, hier heb ik totaal geen behoefte meer aan.
Soms zijn de eisen niet helemaal duidelijk, soms kijken we gewoon niet goed ;)

Ik heb gisteren een touge race voltooid, maar die triggerde ook niet. Volgens mij is het systeem nog niet helemaal bugvrij.

Die trials zijn overigens echt wel leuk áls je teamgenoten hebt die ook een beetje serieus racen. Dat was in FH5 zeker niet altijd, maar wel met enige regelmaat. In FH6 kan ik ze nog niet doen omdat ik het gouden polsbandje nog niet heb... Dat is dan weer de keerzijde van het lekker rustig aan doen.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
geert_s schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:34:
[...]

Ik heb gisteren een touge race voltooid, maar die triggerde ook niet. Volgens mij is het systeem nog niet helemaal bugvrij.
Heb je een Mustang gebruikt? Dat is een vereiste dat mensen nog wel eens missen.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online

geert_s

Gamertag: Brulbak

ArthurMorgan schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:30:
[...]

Heb je een Mustang gebruikt? Dat is een vereiste dat mensen nog wel eens missen.
Jep, ik had speciaal een C, B, A, S1 en S2 klasse Mustang klaargezet, omdat je anders elke keer moet quiten tot de juiste klasse voorbij komt. Vallen sommige Mustangs nog buiten de boot?

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
geert_s schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:41:
[...]

Jep, ik had speciaal een C, B, A, S1 en S2 klasse Mustang klaargezet, omdat je anders elke keer moet quiten tot de juiste klasse voorbij komt. Vallen sommige Mustangs nog buiten de boot?
Voor zover ik weet niet. Overigens is een race doen niet voldoende. Je moet het hele evenement af zien te ronden. (dat kostte mij ook behoorlijk wat pogingen. 1 keer zelfs 2 wedstrijden verloren, dus klaar.... maar net voor dat moment stopte mijn tegenstander blijkbaar en kon ik dus weer opnieuw beginnen.)

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:33
Ik maakte gisteren een foto van een jaren tachtig bakkie en kreeg die dailie gecomplete dat ie bij een of andere tempel moest zijn, maar ik was daar niet eens in de buurt :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:47
Nog anderhalf level Raku Raku.. In het begin was het nog leuk en vond ik dat de critici zich niet moesten aanstellen, maar dit is wel een grind hoor.

  • Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:45
Ik was laatst op vakantie toch wel blij dat mijn laptopje met alles op lowest of the low toch nog best wat FPS kon maken. Kon ik toch nog de eerste playlist op 100% krijgen :+

  • Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:45
Bokkie schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:07:
Als het je om auto's gaat is skillpoint/wheelskin de betere optie qua efficientie denk ik.
Volgens de filmpjes kan je 999 skillpoints per uur halen, dat zijn 30 super wheelspins/300 wheelpsins, Denk dat je rendement met autos meegeteld ruim boven de 200k CR/uur uitkomt
Ik snap niet hoe dit dan werkt. Zo'n super wheelspin unlock je toch eenmalig met de skill points? Of moet je dan ook telkens nieuwe auto's kopen om deze te unlocken?

  • gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 23:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Melkunie schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:14:
[...]


Ik snap niet hoe dit dan werkt. Zo'n super wheelspin unlock je toch eenmalig met de skill points? Of moet je dan ook telkens nieuwe auto's kopen om deze te unlocken?
Ja dat is het idee inderdaad. Skill points farmen met bijvoorbeeld de Subaru 22B. Als je die inzet in de skill tree, kan je (super)wheelspins krijgen. De auto waar je dat gedaan hebt verkoop je dan op de veiling om een deel van je geld terug te verdienen, en je koopt weer een nieuwe waar de skill tree nog niet gevuld is. Rinse and repeat.

  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:33
sigmundfreund schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:17:
Nog anderhalf level Raku Raku.. In het begin was het nog leuk en vond ik dat de critici zich niet moesten aanstellen, maar dit is wel een grind hoor.
Heb em ook gehaald vh weekend. Was best pittig op het laatst idd :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:59
sigmundfreund schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:17:
Nog anderhalf level Raku Raku.. In het begin was het nog leuk en vond ik dat de critici zich niet moesten aanstellen, maar dit is wel een grind hoor.
Is het belangrijk dat je voor elke missie 3* haalt?

XBL gamertag StayingPow3r


  • sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:47
Mr. Freeze schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:19:
[...]

Is het belangrijk dat je voor elke missie 3* haalt?
Nee, maar het stapelt wel op per drie shifts. Meeste is wel goed te doen met 3* maar soms kan je net pech hebben met RNG. Liever 2 sterren dan falen want dan stopt je progress en moet je weer opnieuw beginnen voor de stack-bonus.

  • gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 23:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Mr. Freeze in principe moet je alleen een bepaald aantal Raku Raku XP halen.

Bij elke bezorging krijg je echter een multiplier gebaseerd op het aantal sterren, en dat rekent door zoals @sigmundfreund al zegt. Voor de tweede shift krijg je dus meer punten dan voor de eerste, en voor de derde nog iets meer.

Als je overal 3* haalt krijg je ongeveer 17k voor de eerste bezorging, 25k voor de tweede en 35 voor de derde. Globaal 75k per shift.

Als je minder sterren haalt of een shift niet afmaakt moet je uiteindelijk gewoon meer bezorgingen doen om op hetzelfde aantal XP uit te komen.

  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:33
Mr. Freeze schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:19:
[...]

Is het belangrijk dat je voor elke missie 3* haalt?
Nee, is ook echt bijna onmogelijk bij sommige jobs. Als ik bijvoorbeeld wreckage skils moest haal ik gewoon 2 steren en ga ik door, stuk relaxter dan binnen die limiet 25 wreckages te doen. Het kan wel maar duurt voor mijn gevoel langer.

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-06 19:39
Sn3gG3l schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:52:
[...]

Nee, is ook echt bijna onmogelijk bij sommige jobs. Als ik bijvoorbeeld wreckage skils moest haal ik gewoon 2 steren en ga ik door, stuk relaxter dan binnen die limiet 25 wreckages te doen. Het kan wel maar duurt voor mijn gevoel langer.
Dat is de enige waar ik ook moeite heb om 3 sterren te halen. De rest is goed te doen al moet je soms wel de snelste route zoeken.


Bij wreckage skills moet je ze om en om doen; wreckage skill, driften/near miss, etc. Dan registreert hij wel fatsoenlijk de wreckage skills. Meerdere achter elkaar pakt hij niet altijd goed. Altijd 'schoon' beginnen aan de wreckage skills na een andere skill.

  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Melkunie schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:14:
[...]


Ik snap niet hoe dit dan werkt. Zo'n super wheelspin unlock je toch eenmalig met de skill points? Of moet je dan ook telkens nieuwe auto's kopen om deze te unlocken?
Je koop dan steeds de auto opnieuw inderdaad, Netto gezien leverd dat je meer op

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb nu al sinds vanmiddag dat ik geen verbinding heb met online.

Bij alles wat met online te maken heeft krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vXBh7BcYhCbq6TrfHa78ReRUcuM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r07vC5DVS6yWgDzLNvaZsI6Y.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij zijn de servers wel gewoon online? Enig idee waar dit aan kan liggen? Mijn pc heeft ook gewoon internet.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Heb het al gevonden. Blijkbaar alweer een corrupte update, weer hele spel opnieuw installeren. 2e keer in 2 weken...

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hele avond zo'n beetje auction house lopen verversen omdat ik alle auto's wil hebben. Heb er een paar kunnen scoren, maar wordt ook gek van de snipes bij gewilde wagens. Nog 25 auto's te gaan (waarvan 2 laatste barn finds zijn, dus nog effectief 23).

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:51
miicker schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:58:
Hele avond zo'n beetje auction house lopen verversen omdat ik alle auto's wil hebben. Heb er een paar kunnen scoren, maar wordt ook gek van de snipes bij gewilde wagens. Nog 25 auto's te gaan (waarvan 2 laatste barn finds zijn, dus nog effectief 23).
Netjes! Ik moet er nog wel paar meer, heb je al autoshow alle betaalbare gekocht (sorteren op Valueen filteren op not owned), valt mij dat heel veel voor meer weg gaat dan de autoshow prijs 8)7

Al mijn autoshow not owned zijn nu allemaal 1m+ maar me credits maar 8m, ik ga me weer even focussen op tunes ipv auto''s denk ik

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:56
Dacht net het laatste puntje nog even makkelijk te halen waar je een head to head moet completen in de Eliminator, maar helaas zijn beschrijvingen ook lastig voor het team. Die moet je dus winnen. Dan maar een puntje laten liggen deze week :) (als ik het had geweten had ik niet met een level 1 auto naar een andere speler toe gereden)

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCzsjzlLPLJ7XK3eOJh11-9zoPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zAz2abYhjAMpqk5KNv6jdzft.png?f=fotoalbum_large
June 25 - July 02 (Series 02 Week 2)

🎯 PLAYLIST POINTS & REWARDS
Series: 200 pts
  • Series Reward: 1993 Porsche 911 Turbo S Leichtbau (Seasonal Exclusive) 80 pts
  • Series Reward: 2018 Lotus Exige Cup 430 (Seasonal Exclusive) 160 pts
Season: 50 pts
  • Season Reward: 1998 TVR Cerbera Speed 12 (Seasonal Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 1993 Schuppan 962CR (Seasonal Exclusive) 40 pts
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2pIM3EDw5apZcrCRYXUFt7zzryA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PN8Sb1Rab9f957pEdPDW4mLv.webp?f=fotoalbum_large

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • Car Horn: Jaguar Growl
  • LINK Phrase: “It’s working! It’s WORKING!”
  • Car: 1992 Ford Escort RS Cosworth
  • Car: 1991 GMC Syclone
  • Car: 1999 Lamborghini Diablo GTR
  • Car: 1992 Mazda RX‑7 Type R
  • Wheelspins & Super Wheelspin
  • Credits
🚗 CAR PASS & SPECIAL REWARDS
Car Pass (June 25): 1974 Mazda #123 Mad Mike 808 Wagon ‘FURSTY’
Playlist History Reward: 1972 Mazda Cosmo 110S Series II (Requires 500 pts accumulated)
🏅 BADGES & ACHIEVEMENTS
  • Badge: Festival Enjoyer: Complete each type of Festival Playlist Activity
  • Badge: Time Traveler: Play during the Horizon Decades series
  • Badge: Egg-cellent!: Park at Car Meet in the 2006 Dodge Ram SRT-10
  • Achievement: Played-List: Earn all Festival Playlist points for a season
  • Achievement: Historic Effort: Earn a Series History reward



Weekly: Syclone Season
(5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
Chapter 1: Own & DriveOwn and drive the 1991 GMC Syclone
Chapter 2: Quarter MileComplete 2 runs at the Irokawa Quarter Mile Drag Meet in the 1991 GMC Syclone
Chapter 3: WreckageEarn 3 Awesome Wreckage Skills in the 1991 GMC Syclone
Chapter 4: Street RaceWin a Street Race in the 1991 GMC Syclone



Daily Challenges
(1 pt each) Daily at 7:30am Pacific, open for 7 days.
ParklifePark at the Evolving World Car Meet in any car from the 1990s
Smells Like Clean SpiritEarn 3 Awesome Clean Racing Skills in any car from the 1990s
Rush HourComplete a Horizon Rush event
Jump AroundEarn 2 Kangaroo Skills in any car from the 1990s
Face OffWin a Touge Race in any car from the 1990s
Fresh Prince of Big AirEarn a Great Air Skill in the 1957 Chevrolet Bel Air
A Bug’s LifeWin a Cross Country Race in any Unlimited Buggies vehicle

📅 SEASON EVENT DETAILS
PtsEventName / Requirement / Route
2Photo Challenge#SnapCat, Take a photo of any Jaguar from the 1990s
3CollectiblesBamboo Bash, Smash 30 Bamboo
5Championship (Road)Cosworth Your While, 1990s Retro Muscle (B class)
5Championship (Dirt)On the Trail, 1990s Retro Rally (C class)
2Danger SignMt. Fuji View, 1990s (A class), 885.8 feet
2Speed TrapNangan Turn, 1990s (A class), 110.0 mph
2TrailblazerKurdarizaka, 1990s (B class), 40 seconds
3Seasonal JobTokyo City Food Delivery, Complete a full shift
10The TrialDriving in the 90’s, Retro Supercars (A class), Street Racing
3Horizon Play (Drift)F.R.I.E.N.D.S., Earn 3 LINK Drift Skills

⚡ MONTHLY RIVALS
PtsEventCar Provided
4 / 1Narai-Juku Circuit1993 Porsche 911 Turbo S Leichtbau

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Vanderaatje schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:42:
[...]

Netjes! Ik moet er nog wel paar meer, heb je al autoshow alle betaalbare gekocht (sorteren op Valueen filteren op not owned), valt mij dat heel veel voor meer weg gaat dan de autoshow prijs 8)7

Al mijn autoshow not owned zijn nu allemaal 1m+ maar me credits maar 8m, ik ga me weer even focussen op tunes ipv auto''s denk ik
Ik heb alle auto's die te koop zijn op de autoshow al, veruit de meeste uit spins overigens. Gelukkig ook de top 3 duurste auto's zoals de 70M Ferrari uit spins gekregen, anders had ik nooit alles kunnen kopen.

Maar nu dus nog 23 auto's die niet te koop zijn in de autoshow zien te bemachtigen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:13
miicker schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:53:
Heb het al gevonden. Blijkbaar alweer een corrupte update, weer hele spel opnieuw installeren. 2e keer in 2 weken...
Vreemd, heb dit nog niet 1 keer gehad ; Ik speel via Gamepass.

  • Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:45
G_Dragon schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:31:
🏅 BADGES & ACHIEVEMENTS
Badge: Egg-cellent!: Park at Car Meet in the 2006 Dodge Ram SRT-10
Wilde deze gisteren toevallig even oppikken, maar de auto is nu nog niet beschikbaar. Moeten voor deze nog een weekje wachten, deze auto wordt in de winter playlist beschikbaar :)
https://forza.fandom.com/..._6/Series_2#Winter_Season
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste