• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-06 18:50
Helemaal eens met Vanderaatje. Nog een ding, iedereen heeft nu zn plasje over dat gltich gedoe kunnen doen. Er zijn duidelijk voor en tegenstanders. Kunnen we nu na 2 weken die discussie ff sluiten en het gewoon weer over racen hebben aub? Dank u!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06 15:46
Vanderaatje schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:17:
[...]

Dus jij vindt dat mensen die gaan slapen en dan autodrive de hele nacht aanlaten staan het volste recht op de punten hebben? Volgens mij mochten ze nog steeds 10 miljoen (meer dan ik heb) houden en neem aan als je zoveel credits hebt dat je dan ook heel veel auto''s koopt en naar mijn weten worden die niet afgenomen.

Bleek dat ik wat rival tijden had met dragbanden en tijden zijn afgenomen prima denk ik dan, houd het een beetje eerlijk voor iedereen toch.

Maar ieder zijn ding
Ja, waarom niet? Het (Anna autodrive) is gewoon een feature die in de game zit.. Het is geen glitch, exploit of cheat ofzo.. Waarom zou je spelers dan later opeens straffen als ze er slim gebruik van maken door hun credits af te pakken?!? Het is de developer hun eigen fout dat ze er niet meteen een limiet op gezet hebben.. Andere spelers hebben er ook totaal geen last van hoeveel credits iemand anders heeft.. Ik was gewoon aan het sparen om die idioot dure Ferrari en Mercedes te kunnen kopen, maar helaas was ik te laat en kan ik die nu dus wel vergeten.. Tenzij ik op een andere "cheesy" manier credits ga farmen (met skillpoints en wheelspins), of ik pure mazzel krijg met een wheelspin..

Eigenlijk zou ik ze een rekening moeten sturen voor de kosten van verspilde elektriciteit om mijn PC al die tijd de game voor niks te laten draaien.. (sarcasme)

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:11
Oh for fucks sake..

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:38

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste