Ja ik heb dit hier ook eerder gedeeld.
Ik zorg er zelf voor dat ik het niveau 2 standjes lager zit en dan snel alle Cross Countries achter elkaar afronden / Grinden zodat ik er vanaf was.
Finraziel schreef op maandag 18 mei 2026 @ 23:10:
Vanavond naast wat van de story missions ook eens de streetraces gaan doen. Had ik nog vrijwel niks mee gedaan omdat dat geen festival progress gaf. Maar in eerste instantie maakte ik echt geen kans... verschillende geprobeerd, maar ik kon redelijk wat auto's inhalen en dan kwamen we steeds op lange rechte stukken waar ik gewoon niet snel genoeg ging. Verschillende auto's geprobeerd, maar lukte niet...
Vervolgens echter mijn GT86 waar ik eerder ook mee gereden had de garage in gereden, bodykit er af, minder goede bandjes er op... en de puntjes ruimte die dat me gaf puur in engine power gestopt. En diezelfde races rij ik nu met groot gemak iedereen aan het begin voorbij om er vervolgens vandoor te stuiven en met de drivatar pack steeds zo'n 4 a 5 seconden achter me te finishen

Dit zijn een beetje de problemen van Forza games en helaas was ik dat even vergeten...
Ik was/ben nog best wel tevreden over de game, maar de AI problemen zijn soms zo frustrerend dat ik gelukkig mijn controller nog niet tegen de muur heb gegooid of op het punt stond om helemaal te stoppen met de game.
[Mad Max] schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 07:19:
[...]
Ik dacht dat ik er was, gewoon een hele strook off-road pad (rode kleur) gemist....
Enfin, 671/671. Kost je even wat tijd, maar geeft toch wel voldoening.
Nu eens gaan nadenken over driften....
Lees hier positieve verhalen over de drift-camera. Dus dat maar eens proberen.
Ik heb zelf de Drift camera nog niet gebruikt, maar wel alle Driftzones voltooid.
Mijn linkerhand en duim deed gewoon zeer na bijna 2 uur te hebben gedaan voor het behalen van de driftzone links onder. Ik kwam steeds paar duizend tekort, maar daarna ging ik gewoon heel snel erdoor heen scheuren en blijkbaar krijg je dan meer punten. Dus nu alle driftzones op 3 sterren.
JJ Le Funk schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 08:03:
ik bewonder het wel hoe snoeihard sommigen weten te level'en maar zelf voel ik die noodzaak niet zo. speel dan ook met stuurtje en pedalen wat voor een arcade racer niet erg accuraat is om de beste tijden neer te zetten. op een game als Grand Turismo is het net andersom in mijn beleving. En iRacing is echt onspeelbaar met een controller.
Sommige spelen valst met AFK methode op een circuit en alle assist aan met een Forza edition credit car. Als je even gaat slapen, kan je in 1 nacht (zeg 8 uren) met gemaakt 5 miljoen aan geld en tonnen aan XP binnen harken.
Ik zit zelf nu op level 140 zo uit mijn hoofd, zonder dit trucje.
Forza speel ik echt alleen met een controller en nooit met stuur, te chaotisch ;)
Corporate_Greed schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 08:07:
Het lijkt erop dat FH6 veel minder wheelspins geeft vergeleken met 5? Gisteren laar paar uurtjes gereden en zit nu op 610 wegen ontdekt. Vind het fijn dat je progressie kan boeken eigenlijk zonder te racen, heb tot nu toe maar een paar races gedaan en heb een roze polsband.
Overigens, helemaal verslaafd geraakt aan auto's kopen van de straat

Gisteren o.a de Miata FE, RX-3 FE en BRZ FE gescoord. De BRZ is een beest, 1750pk getuned.
Je krijgt een Wheelspin per 3 levels dat je omhoog gaat. In FH5 kreeg je een Wheelspin per level.
Dus het is daarmee inderdaad al een stuk minder geworden. Dat was blijkbaar een wens van veel spelers. Maar je hebt ook een huis links van de stad, die geeft jouw elke 24 uur 1 wheelspin extra.
Maar helaas zijn er ook weer glitches/cheats gevonden.....
Als je dus ALLE assist aanzet, niveau rookie en je speelt de gauntlet (of 1 van de laatste wegraces)
Gewoon gas blijven geven en thats it voor paar rondjes, dan verdien je bakken met geld.
Vervolgens is er een subaru (weet even niet precies welke), die kost 30.000 credits.
Daar kan je autopunten in stoppen en unlock je steeds een SUPER wheelspin.
oftewel voor 30.000 credits kun je een superwheelspin kopen.
Zelf ben ik nu bezig met het afronden van alle PR stunts op 3 sterren.
Ik ben denk ik voor 80% klaar.
Alleen de speedzones waarbij je soms hele lange en scherpe bochten hebt krijgt ik maar niet voor elkaar.
Ik heb nog geen tune gevonden waarbij je ook snel blijft gaan in een bocht.
Er is namelijk een speedzone in het noorden van de stad.
Daar moet je 201 kph halen. Ik kan met 260 de speedzone in, kom in de bocht waar ik altijd terug zak tot 160 tot 170 en dan moet ik weer accelereren en kom ik vrijwel altijd uit op 185....
Ik kan niet afsnijden, want dan val je van de brug.....