Blijf jij maar gewoon Scapen 😜Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:15:
Weten we eigenlijk al wat die expansions gaan zijn dan en wat die in de toekomst gaat kosten.
Maar nee weten we nog niet, waarschijnlijk 2 tientjes per stuk.
Blijf jij maar gewoon Scapen 😜Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:15:
Weten we eigenlijk al wat die expansions gaan zijn dan en wat die in de toekomst gaat kosten.
Weet niet of ze dat kunnen beoordelen en lijkt mij veel moeite voor iets wat, ikzelf althans, niet erg belangrijk vind.rekeewt schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:38:
[...]
krijg je daar nog refund voor of hoe werkt dat? zuur man!
d:)b :henk d:)b
Ga ik ook proberen, laat het weten.ThaFishy schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:45:
[...]
Ik heb nu v-sync en fps uncapped ingame en in amd adrenalin de chill op 75 fps gecapped en de radeon enhanced sync aangezet. Het is nu nog heel zelden dat er een kleine stutter zich voordoet.
Jep, heb ik ook regelmatig. Volgens is dit als je net een nieuwe regio hebt ontdekt voor mn gevoel. Maar werkt niet lekker inderdaad.sdk1985 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 01:45:
Ik zie ondertussen de treasure map niet meer overigens. Nu toch weer wel. Zal wel een bug zijn.
Het scheelt echt heel erg per race, soms pro, maar soms ook above average. Ik had de grootste moeite net met Shimanoyama Charge, een straat race.Arvado schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:00:
De moeilijkheidsgraad is wel hoger dan bij FH5 volgens mij. Ik speelde altijd FH5 op pro maar bij FH6 heb ik dan grootste moeite om op het podium te komen. Dus maar teruggezet naar expert.
XBL gamertag StayingPow3r
Straat Races vind ik sowieso een stuk lastiger in het donker en in regen. Vaak ook snelle wagens waardoor dit oude brein het niet meer kan bijhouden. Het niveau waar ik tegen race, heb ik dan ook niet zo hoog staan.Mr. Freeze schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:24:
[...]
een straat race.
Ben erg benieuwd of andere dat ook zo ervaren, of dat het gewoon een skill issue van mijn kant is.
Ik heb dat dus ook. Ik speel nu above average. Sommige races zijn heel makkelijk te winnen, bij andere races moet je echt heel erg je best doen.Mr. Freeze schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:24:
[...]
Het scheelt echt heel erg per race, soms pro, maar soms ook above average. Ik had de grootste moeite net met Shimanoyama Charge, een straat race.
Ben erg benieuwd of andere dat ook zo ervaren, of dat het gewoon een skill issue van mijn kant is.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Welke (autoshow) auto gebruik jij om de wheelspins te claimen?Beakzz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:29:
[...]
IRL zou ik die 2450 bezorgingen wel doen hoor voor dat geld. Maar geld is uiteindelijk nooit een probleem toch in FH? In FH4 kocht ik altijd een auto van marketplace waar dan weer een auto in de car mastery zat die goed verkocht. Geen idee of dat soort dingen ook in 6 zitten.
Maar heb nu een aparte skill auto gebouwd met 9x multiplier en met die skillpoints unlock ik weer wheelspins in andere auto's Het geld verdienen gaat voorlopig hard zat. Ook heb ik al zoveel mogelijk kleding en emoticons (tot 5000 euro ong.) gekocht zo dat die niet meer in de wheelspin zitten.
Uiteindelijk is het wel fijn dat je gewoon zelf je events mag uitkiezen op de map waar je progressie maakt, xp verdient en uiteindelijk je bandjes haaltMr. Freeze schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:24:
[...]
Het scheelt echt heel erg per race, soms pro, maar soms ook above average. Ik had de grootste moeite net met Shimanoyama Charge, een straat race.
Ben erg benieuwd of andere dat ook zo ervaren, of dat het gewoon een skill issue van mijn kant is.
Gamertag: timmie271
Het is lastiger. Ik heb hem op highly skilled gezet en moet echt doorrijden. Op FH5 had ik volgens mij pro staan en speelde ik dan meestal met stock auto's om het lastiger te maken. Nu is het vaak winnen op basis van de team score, niet op basis van nummer 1Mr. Freeze schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:24:
[...]
Het scheelt echt heel erg per race, soms pro, maar soms ook above average. Ik had de grootste moeite net met Shimanoyama Charge, een straat race.
Ben erg benieuwd of andere dat ook zo ervaren, of dat het gewoon een skill issue van mijn kant is.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Heb je wel geslapen? Je hebt het spel straks al uitgespeeld voordat de officiële release istimmie271 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:24:
@Finraziel ik zit nu op 669 van 671, alleen waar die laatste 2 zijn heb ik werkelijk waar geen idee van
5000 credits hoop ik? 😃Beakzz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:29:
[...]
(tot 5000 euro ong.) gekocht zo dat die niet meer in de wheelspin zitten.
Slapen, wa is da?Jordy8 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:40:
[...]
Heb je wel geslapen? Je hebt het spel straks al uitgespeeld voordat de officiële release is
Gamertag: timmie271
Ja auto's fiksen waar je echt iets mee hebt is haast niet te weerstaan. zo moest ik de 2011 Volkswagen Scirocco R hebben in het zwart. Nostalgie is een dingetje als je ouder wordtRicmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:12:
Nou toch maar gekocht![]()
Premium editie via een keyshop voor 71 gekocht.
Installing as we speak
Ga sowieso in het begin die Celica kiezenheb die auto zelf gereden voor langer dan een jaar (niet de GT versie uiteraard)
d:)b :henk d:)b
Ja 5000 credits. Ondertussen alles gekocht behalve de tuuters 😅 Kost best wat maar dat zou zich terug moeten gaan betalenArvado schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:58:
[...]
5000 credits hoop ik? 😃
Wel slim idd, ik ga dat ook eens doen.
En dat van die auto met skill points is wel een goeie ja. Ga ik ook even testen. Doe je gewoon driften of andere dingen?
Tja heel eerlijk tot 3000 was al 200-300k credits (ik heb het ook gedaan vandaag). Dus voordat je dat terug haalt via normale wielspins die dan eventueel 5000 credits geven is wel echt een lange termijn strategie.Beakzz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:29:
[...]
IRL zou ik die 2450 bezorgingen wel doen hoor voor dat geld. Maar geld is uiteindelijk nooit een probleem toch in FH? In FH4 kocht ik altijd een auto van marketplace waar dan weer een auto in de car mastery zat die goed verkocht. Geen idee of dat soort dingen ook in 6 zitten.
Maar heb nu een aparte skill auto gebouwd met 9x multiplier en met die skillpoints unlock ik weer wheelspins in andere auto's Het geld verdienen gaat voorlopig hard zat. Ook heb ik al zoveel mogelijk kleding en emoticons (tot 5000 euro ong.) gekocht zo dat die niet meer in de wheelspin zitten.
[ Voor 27% gewijzigd door sdk1985 op 17-05-2026 14:49 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ja heb er 2 mil in gestopt vanmorgen en sta nu alweer op 2,5 door de wheelspins. En dan nog alle auto’s. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je aardig wat wheelspins vrijspeelt. In de meeste Forza edities zit er hoe dan ook al 1 normale en een super en voor de rest krijg je ze ook overal vansdk1985 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:45:
[...]
Tja heel eerlijk tot 3000 was al 200-300k credits. Dus voordat je dat terug haalt via normale wielspins die dan eventueel 5000 credits geven is wel echt een lange termijn strategie.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Het is maar net hoe je het spel speelt. Ik wil elke auto of iig zoveel mogelijk auto’s verzamelen. Ook als ik er nooit mee zal rijdenJJ Le Funk schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:38:
[...]
Veel geld is niet echt belangrijk voor een goede auto om eerlijk te zijn. Een cheap ass middenklasser van VW kan je nog tune'en tot een race monster.
Echt bij van alles. Een bepaald aantal xp borden, mascottes, story progress, gewoon xp verdienen. Gewoon spelen dus. Normale wheelspins kan je best veel vinden in de mastery van epic cars en super wheelspins in Forza editionssdk1985 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:50:
Ik weet overigens eigenlijk niet waar ik de gewone wheelspins van krijg. Had er vandaag weer een stuk of 6. Gaat dat samen met skill points?
Volgens mij krijg je er 1 per 3 levels dat je omhoog gaat versus per level in FH5sdk1985 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:50:
Ik weet overigens eigenlijk niet waar ik de gewone wheelspins van krijg. Had er vandaag weer een stuk of 6. Gaat dat samen met skill points?
Zou je mij ook toe willen voegen aan de TS lijst? Tweakersnaam: Pimmuz, Xbox: p1mmuz speel op de pc.G_Dragon schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:51:
[...]
Top dan heb ik het goed gegokt, je staat in de TS!
Ik meen een deel te maken heeft met je moet eerst een keer doen of je moet in een convoy zitten met anderen.Pimmuz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:58:
[...]
Zou je mij ook toe willen voegen aan de TS lijst? Tweakersnaam: Pimmuz, Xbox: p1mmuz speel op de pc.
Kort vraagje voor iemand die het misschien weet, waarom kan ik events alleen nog maar solo doen? Andere opties zijn nog gelockt dus bv PVP. Heeft dit te maken dat we nog in early access zijn?
Gamertag: timmie271
In convoy kan ik gewoon alles coop doen met vrienden behalve het eerste wristband event. Zelfs story missies geven geen probleem. PVP heb ik nog helemaal niet geprobeerd.Pimmuz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:58:
[...]
Zou je mij ook toe willen voegen aan de TS lijst? Tweakersnaam: Pimmuz, Xbox: p1mmuz speel op de pc.
Kort vraagje voor iemand die het misschien weet, waarom kan ik events alleen nog maar solo doen? Andere opties zijn nog gelockt dus bv PVP. Heeft dit te maken dat we nog in early access zijn?
Ja, ik nu ook... Net gouden bandje gehaald, straten op dat eiland verkend, en een paar op de grotere kaart gevonden die ik gemist had... Maar die laatste twee zie ik echt nergens.timmie271 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:24:
@Finraziel ik zit nu op 669 van 671, alleen waar die laatste 2 zijn heb ik werkelijk waar geen idee van
Gamertag: FinrazielNL
Ik zie jouw naam al elke keer als ik een extra weg heb unlocked.... zit nu zelf op 575 ofzo, maar heb het eiland nog niet vrijgespeeld. Enig idee hoeveel wegen er op het "vasteland" zijn? Het duurt nog wel ff voor ik het eiland op kan (heb net paarse bandje gekregen), maar ben nou zo lekker aan het verkennen dat ik het zo veel mogelijk af wil maken.....timmie271 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:24:
@Finraziel ik zit nu op 669 van 671, alleen waar die laatste 2 zijn heb ik werkelijk waar geen idee van
[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 17-05-2026 18:24 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Corporate_Greed op 17-05-2026 18:16 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is die fps van jou met of zonder frame gen? Want als je zo weinig fps hebt met bijvoorbeeld 4x frame gen, dan speel je eigenlijk tussen de 20 en 25 fps waardoor je input erg traag reageerd.
[ Voor 54% gewijzigd door Corporate_Greed op 17-05-2026 18:25 ]
Als ik me niet vergis waren het maar 11 straten op het eiland, dus dan zouden er 660 op de rest moeten zijn.gwystyl schreef op zondag 17 mei 2026 @ 18:03:
[...]
Ik zie jouw naam al elke keer als ik een extra weg heb unlocked.... zit nu zelf op 575 ofzo, maar heb het eiland nog niet vrijgespeeld. Enig idee hoeveel wegen er op het "vasteland" zijn? Het duurt nog wel ff voor ik het eiland op kan (heb net paarse bandje gekregen), maar ben nou zo lekker aan het verkennen dat ik het zo veel mogelijk af wil maken.....
Een paar van die moeilijke zijn op de kaart ook niet te zien volgens mij; dan heb je net een klein stukje gemist, en lijkt het op de kaart helemaal gereden, maar als je er dan bent is er een stukje net niet aansluitend. Bij FH5 waren er een paar notoire "deze heb je vast nog over als laatste" stukjes, maar ik weet niet of die al bekend zijn van FH6. Voorlopig cruise ik lekker rond in mijn Bently cabrio en pik onderweg borden en monumenten mee (en af en toe een auto).
edit: het zou me ook niet verbazen als het één van die dubbele wegen in Tokio is. Daar heb ik me ook al een paar keer flink op verkeken: is de weg wit, maar zit er onder of net naast nog een stukje waar ik niet geweest ben
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb je erin gezetPimmuz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:58:
[...]
Zou je mij ook toe willen voegen aan de TS lijst? Tweakersnaam: Pimmuz, Xbox: p1mmuz speel op de pc.
Kort vraagje voor iemand die het misschien weet, waarom kan ik events alleen nog maar solo doen? Andere opties zijn nog gelockt dus bv PVP. Heeft dit te maken dat we nog in early access zijn?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hehe, heb inmiddels ook alle bordjes al dus daar zal je mijn naam dan ook vast wel tegenkomengwystyl schreef op zondag 17 mei 2026 @ 18:03:
[...]
Ik zie jouw naam al elke keer als ik een extra weg heb unlocked.... zit nu zelf op 575 ofzo, maar heb het eiland nog niet vrijgespeeld. Enig idee hoeveel wegen er op het "vasteland" zijn? Het duurt nog wel ff voor ik het eiland op kan (heb net paarse bandje gekregen), maar ben nou zo lekker aan het verkennen dat ik het zo veel mogelijk af wil maken.....
Een paar van die moeilijke zijn op de kaart ook niet te zien volgens mij; dan heb je net een klein stukje gemist, en lijkt het op de kaart helemaal gereden, maar als je er dan bent is er een stukje net niet aansluitend. Bij FH5 waren er een paar notoire "deze heb je vast nog over als laatste" stukjes, maar ik weet niet of die al bekend zijn van FH6. Voorlopig cruise ik lekker rond in mijn Bently cabrio en pik onderweg borden en monumenten mee (en af en toe een auto).
edit: het zou me ook niet verbazen als het één van die dubbele wegen in Tokio is. Daar heb ik me ook al een paar keer flink op verkeken: is de weg wit, maar zit er onder of net naast nog een stukje waar ik niet geweest ben
Gamertag: timmie271
Niet om jouw behaalde succes af te zeiken, maar ik vind het persoonlijk jammer dat de story events veel te makkelijk zijn. Daar kan ik echt mijn uitdaging niet in vinden. Zou graag een moeilijkheidsgraad zien voor dat soort events ipv enkel de AI in races.G_Dragon schreef op zondag 17 mei 2026 @ 18:24:
Die drift club was echt heel tof, allemaal in een keer drie sterren gehaald. Hopelijk krijgen we hier nog veel meer van, zou wel passend zijn bij de setting
Tss hoe durf je, heb je gelijk gerapporteerdBeakzz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:10:
[...]
Niet om jouw behaalde succes af te zeiken, maar ik vind het persoonlijk jammer dat de story events veel te makkelijk zijn. Daar kan ik echt mijn uitdaging niet in vinden. Zou graag een moeilijkheidsgraad zien voor dat soort events ipv enkel de AI in races.
Ik doe alles wat kan coop en daarom ging de wristband race op de piste helemaal fout. Een vriend knalde mij buiten het poortje dus ik moest rewinden. Bleek niet ver genoeg te zijn dus ik klap weer voorbij dat poortje en moet 2 x zo ver rewinden. Haal ik nog 3 sterren met 10 seconde over.
Het zelfde verhaal met de 3 sterren op jumps, driftzones en speed traps.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
Hobby car | '07 Mazda MX-5 2.0 Sportive
Aston Martin DBX S (April 2026: Iridescent Emerald)
Heel eerlijk, FH4 en 5 waren veel te makkelijk qua ai. Het leuke aan de Forza handling is dat het echt easy to learn hard to master is. Pak maar eens een BMW M2 als je daarmee binair remt (dus vol je rem) dan duikt hij meteen een kant op en/of wordt het instabiel in de bocht. Je moet dus gas los laten en heel voorzichtig remmen om zo te voorkomen dat je de slip animatie krijgt. Dit mechanisme is eigenlijk van toepassing op elke auto alleen bij sommige valt het meer op.Corporate_Greed schreef op zondag 17 mei 2026 @ 18:14:
Probleem met stotteren opgelost met nieuwe Nvidia drivers + FPS limit en Vsync aan in Nv driver. Met DLSS quality rond 70-95 FPS in 6K en alles op max, prima te doen, kost alleen de snelste 5090 + OC.
Spel zelf vind ik echt minder vergeleken met FH4 en 5. Moeilijkheidsgraad is ongebalanceerd als wat, de ene keer stelt het spel voor dat je makkelijk wint en biedt moeilijkere drivatars aan, kies je dat, word je helemaal ingemaakt. Zet je ze een tandje terug - idem dito. Ik rij liever rond, verzamel auto's en doe PR stunts / story mode. Racen vind ik echt tegenvallen in 6.
Besturing vind ik nog steeds slecht, net een klont boter op de weg en wederom hebben ze bij PG een fetisj voor regen = haast onspeelbaar met RWD zonder assists.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Voor de 250 GTO is dat de werkelijke prijs, die zijn de afgelopen jaren door het dak gegaan. Dus heel gek is het niet dat deze bedragen in FH net zo hoog zijn.Jumpman schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:37:
[...]
Dit is wel absurd, toch wel een minpunt dit soort bizarre bedragen voor sommige auto’s.
5900x SFF / Neo / A7m2 / D3
Thanks!
Gelijk aangepast, was denk ik de automatische hoofdletter functie van mijn mobielPimmuz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:53:
[...]
Thanks!
Alleen is mijn gamertag met kleine pi know waarschijnlijk vind men mij gewoon ook met grote P maar ik zie hem graag klein in het overzicht
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind het vooral inconsistent... Ik sta geloof ik op highly skilled. Meestal win ik vrij makkelijk, soms zo hard dat de ai nergens meer te bekennen is, maar soms moet ik er ook ineens hard voor vechten... En ik kan niet echt goed bepalen waar dat aan ligt dan. Regelmatig remmen ze inderdaad onnodig, maar soms ook gaan ze juist harder door sommige bochten en rammen mij aan de kant alsof dezelfde natuurwetten voor hun niet bestaan daar. De drivatars zijn in ieder geval nog steeds geen sterk punt nee.G_Dragon schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:15:
[...]
Tss hoe durf je, heb je gelijk gerapporteerd![]()
Nee geintje want het is ook allemaal veel te makkelijk, dit heb ik ook al een paar keer gezegd gisteren. Ik heb de moeilijkheid van de Drivatars nu op Expert staan en ik win nog steeds met flinke voorsprong omdat ze zovaak onnodig remmen, daar lijkt de hogere moeilijkheidsgraad niks mee op te lossen.
Volgens mij was het bij Forza Horizon 5 allemaal een stuk moeilijker om 3 sterren te behalen
Gamertag: FinrazielNL
Ik zit inmiddels op 659, dus ik vind het even goed zo. Ik moet ook nog één mascotte (zo'n garnaal), maar die is niet zichtbaar op de kaart dus misschien moet ik er nog langsrijden. Nu eerst maar eens wat races rijden zodat ik het eiland kan bereiken en dan "rustig" de rest van de races en stunts afwerken.Finraziel schreef op zondag 17 mei 2026 @ 18:28:
[...]
Als ik me niet vergis waren het maar 11 straten op het eiland, dus dan zouden er 660 op de rest moeten zijn.
En ja die verschillende niveaus was een bitch om overal te komen... Misschien daar nog eens meer rond rijden om te kijken of er niks mist.
[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 17-05-2026 20:38 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Maar dus niet in de co-opgwystyl schreef op zondag 17 mei 2026 @ 20:35:
[...]
Trouwens iets leuks dat ik al graag had gezien in FH5, maar er nu eindelijk is: een leaderboard! Bij Settings - HUD & Gameplay staat "Time Splits". Als je dat aan zet, kan je tijdens race de tijd die je achter de koploper rijdt (of de rest achter jou uiteraard) zien.
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 17-05-2026 20:48 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dat kan ja. Ik had het gisteren al aan staan, maar toen we 's avonds in convoy met wat GoT-ers bezig waren zag ik ze inderdaad niet. Ik ging er een beetje van uit dat de convoy leader het aan moet hebben staan, maar als het überhaupt niet kan in co-op zou dat wel jammer zijn.....
[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 17-05-2026 20:57 ]
Expert, handmatig schakelen en bijna alle hulpmiddelen uit.Vlaanderen1 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 20:49:
Welke difficulty spelen jullie?
[ Voor 47% gewijzigd door G_Dragon op 17-05-2026 22:19 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Default, maar ik speel dan ook gewoon met M/KVlaanderen1 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 20:49:
Welke difficulty spelen jullie?
Serieus net nog een keer gekregen.rekeewt schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:26:
1968 Ford Mustang GT 2+2 Fastback Forza Edition
Uit wheelspin, fan-tas-tische driftwagen zeg!
Aston Martin DBX S (April 2026: Iridescent Emerald)
Ja daarom ben ik ook blij dat die er niet bij zit. Straks krijg je nog een microtransaction die alles voor je afvinktRicmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:23:
Mag ik vinden dat dit een belachelijke microtransaction is![]()
Zie je alle treasures en collectiblers op de kaart. betaal je 120€ voor een premium editie.. mag je alsnog bij betalen voor zoiets als dit. Snap niet wie dit zou doen though dan ben je helemaal snel klaar toch![]()
[Afbeelding]
Ik heb daar in FH4 (of 5?) wel profijt van gehad. Zorgt ervoor dat alle xp bordjes op je map staan. Dan kan je die daarna op je gemakje gaan verzamelen. Zonder die treasure map ga je of heel de map langs moeten rijden of veel uurtjes op youtube besteden.Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:23:
Mag ik vinden dat dit een belachelijke microtransaction is![]()
Zie je alle treasures en collectiblers op de kaart. betaal je 120€ voor een premium editie.. mag je alsnog bij betalen voor zoiets als dit. Snap niet wie dit zou doen though dan ben je helemaal snel klaar toch![]()
[Afbeelding]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Die zat er bij mij dus al in met de premium versie? Maar ach vond het wel prima, wel jammer dat ik de barn finds onbedoeld ook ermee allemaal op de kaart had gezetRicmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:23:
Mag ik vinden dat dit een belachelijke microtransaction is![]()
Zie je alle treasures en collectiblers op de kaart. betaal je 120€ voor een premium editie.. mag je alsnog bij betalen voor zoiets als dit. Snap niet wie dit zou doen though dan ben je helemaal snel klaar toch![]()
[Afbeelding]
Gamertag: timmie271
Is dat bij de Steam-versie? Want ik heb Game Pass + de Premium Addon bundle en daar zit de treasure map wel bij in.Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:23:
Zie je alle treasures en collectiblers op de kaart. betaal je 120€ voor een premium editie.. mag je alsnog bij betalen voor zoiets als dit.
Dat is volgens mij een bug.Mr Magic schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:37:
[...]
Is dat bij de Steam-versie? Want ik heb Game Pass + de Premium Addon bundle en daar zit de treasure map wel bij in.
[ Voor 38% gewijzigd door sdk1985 op 17-05-2026 22:57 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik ook, maar bij 6 is ie echt niet nodig... Ik heb alle borden en mascots gevonden puur door over alle wegen te rijden. Ik heb ze vanavond nog even allemaal gehaald door te filteren alleen op die dingen.sdk1985 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:30:
[...]
Ik heb daar in FH4 (of 5?) wel profijt van gehad. Zorgt ervoor dat alle xp bordjes op je map staan. Dan kan je die daarna op je gemakje gaan verzamelen. Zonder die treasure map ga je of heel de map langs moeten rijden of veel uurtjes op youtube besteden.
Gamertag: FinrazielNL
Op dit moment speel ik ook met M/K. Mijn Logitech G25, wordt niet meer ondersteund door Windows. Ik moet "Memory Integrity" uitzetten om mijn stuur aan de praat te krijgen, maar dan werkt die nog altijd maar voor de helft. Bijv. alleen sturen, de rest werkt dan niet.Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 21:12:
[...]
Default, maar ik speel dan ook gewoon met M/K
[ Voor 6% gewijzigd door CyberToon op 17-05-2026 23:12 ]
Al ben ik tegen MXT houd je toch mensen die dit kopen wantja makkelijk.. en als bedrijf ben je gek als je het niet aanbied. Maar lame is het welRicmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:23:
Mag ik vinden dat dit een belachelijke microtransaction is![]()
Zie je alle treasures en collectiblers op de kaart. betaal je 120€ voor een premium editie.. mag je alsnog bij betalen voor zoiets als dit. Snap niet wie dit zou doen though dan ben je helemaal snel klaar toch![]()
[Afbeelding]
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Je moet ze nog steeds pakken. Is puur dat het direct op je map staat.Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 23:21:
Denk een bug dan want ik heb ook premium versie maar moet hem kopen. Maar ik ben blij toe.. vind veel leuker om het zelf te pakken als ik in de buurt ben.
Maargoed, iedereen zijn eigen manier van spelen.. Vind het gewoon onzin dat dat weer 3 euro moet kosten ipv gewoon een toggle in het menu bijv..
Ben de hele snelweg rond de map over gereden om eens te kijken hoe groot dat voelt.. Moet bekennen dat dat wat langer rijden was dan ik dacht haha.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Lees het inderdaad... ze hebben het daar over 750-1000 uur voor die level 100 achievementuchiha tijntje schreef op maandag 18 mei 2026 @ 07:56:
Die achievement voor level 100 is wel een beetje overdreven qua tijdsbestedingals ik TA lees dan is dat voor mij een no go als dat niet wordt aangepast. Hetzelfde geldt voor de thuisbezorgd achievement
Gamertag: timmie271
@uchiha tijntje Ach, als je er van uit gaat dat het spel zo'n 5 jaar mee moet.... je hoeft niet alle achievements in de eerste week te kunnen vrijspelentimmie271 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:27:
[...]
Lees het inderdaad... ze hebben het daar over 750-1000 uur voor die level 100 achievement
Maar het gaat als ik het goed begrijp over level 100 in multiplayer activiteiten? Als je daar echt 1000 uur in moet besteden... Zelfs over 5 jaar ga ik dat echt niet halen, ik wil gewoon ook absoluut niet de komende 5 jaar 200 uur per jaar aan online horizon besteden.gwystyl schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:29:
[...]
@uchiha tijntje Ach, als je er van uit gaat dat het spel zo'n 5 jaar mee moet.... je hoeft niet alle achievements in de eerste week te kunnen vrijspelen. Ik zit inmiddels al op zo'n 40 uur zie ik. Dat is al meer dan ik in sommige andere spellen in totaal heb doorgebracht
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb hem gratis bij de premium editie gekregenRicmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:23:
Mag ik vinden dat dit een belachelijke microtransaction is![]()
Zie je alle treasures en collectiblers op de kaart. betaal je 120€ voor een premium editie.. mag je alsnog bij betalen voor zoiets als dit. Snap niet wie dit zou doen though dan ben je helemaal snel klaar toch![]()
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar maar maar dat is mij al bijna geluktgwystyl schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:29:
[...]
@uchiha tijntje Ach, als je er van uit gaat dat het spel zo'n 5 jaar mee moet.... je hoeft niet alle achievements in de eerste week te kunnen vrijspelen. Ik zit inmiddels al op zo'n 40 uur zie ik. Dat is al meer dan ik in sommige andere spellen in totaal heb doorgebracht
Gamertag: timmie271
[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-05-2026 09:14 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Toch bijzonder, bij mij doet niks het wat je hoort te krijgen bij de premium editie..G_Dragon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:53:
[...]
Ik heb hem gratis bij de premium editie gekregen
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Zou het misschien op Xbox beter werken dan op Pc? Dat dit misschien een Pc gerelateerd probleem is?jorank schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:27:
[...]
Toch bijzonder, bij mij doet niks het wat je hoort te krijgen bij de premium editie..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat is niet het level waar het over gaat.Ricmaniac schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:31:
Denk niet dat dat echt zo lang duurt hoor. ik zag gisteren iemand rijden die was level 156. Waarschijnlijk had hij al wat langer toegang misschien maar denk niet dat die al 1000 uur gespeeld heeft
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Op PC unlocked DLC op basis van de regio waar je de key geredeemed hebt. Ik had namelijk de key in de Xbox app geredemeed toen deze ingesteld stond op Nederland.jorank schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:27:
[...]
Toch bijzonder, bij mij doet niks het wat je hoort te krijgen bij de premium editie..
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 18-05-2026 09:47 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hmm ik heb nooit mn regio aangepast om eerder te kunnen spelen, dus dat is het niet lijkt me.Rivanov schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:46:
[...]
Op PC unlocked DLC op basis van de regio waar je de key geredeemed hebt. Ik had namelijk de key in de Xbox app geredemeed toen deze ingesteld stond op Nederland.
Vorige week donderdag, toen ik de PC op regio Kiribati had staan om eerder te kunnen spelen, werkte de DLC uit de Premium Editie ook niet.. terwijl deze op de Xbox Series X wél werkte (met regio op Nieuw-Zeeland).
Toen ik vrijdagochtend de regio van de PC op Nederland instelde (omdat de game toen officieel gereleased was hier) werkte de DLC ook op de PC.
Daarin zit dus een klein verschil tussen Xbox en PC.
Check dat dus even.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ik koop ze toch echt altijd, irritant op 2 schermen andersRicmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:23:
Mag ik vinden dat dit een belachelijke microtransaction is![]()
Zie je alle treasures en collectiblers op de kaart. betaal je 120€ voor een premium editie.. mag je alsnog bij betalen voor zoiets als dit. Snap niet wie dit zou doen though dan ben je helemaal snel klaar toch![]()
[Afbeelding]
Aston Martin DBX S (April 2026: Iridescent Emerald)
Dat level wat je ziet boven de auto's gaat vrij rap, daar ben ik nu ook level 196 meeRicmaniac schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:31:
Denk niet dat dat echt zo lang duurt hoor. ik zag gisteren iemand rijden die was level 156. Waarschijnlijk had hij al wat langer toegang misschien maar denk niet dat die al 1000 uur gespeeld heeft
Gamertag: timmie271
Zou dit ook met gamepass zijn? Zoja waar zou ik mijn regio kunnen aanpassen?jorank schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:02:
[...]
Hmm ik heb nooit mn regio aangepast om eerder te kunnen spelen, dus dat is het niet lijkt me.
Bedenk me nu, ik heb de welcome auto's wel in mijn garage, maar als ik ze wil rijden moet ik volgens de game eerst betalen, waarna ik een melding van de ms store krijg dat ik dit reeds in bezit heb.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
dittoG_Dragon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:53:
[...]
Ik heb hem gratis bij de premium editie gekregen
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
In theorie verwacht ik wel eigenlijk, dan vanaf 14u in Nieuw Zeeland op de xbox. Kan je aanpassen onder instellingen op de xbox en dan regio, direct eerste kopje dacht ik. Op PC kan dat onder tijd en dan regio aanpassenAlwaysNick schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:17:
[...]
Zou dit ook met gamepass zijn? Zoja waar zou ik mijn regio kunnen aanpassen?
Gamertag: timmie271
Speel je op een Xbox? Is die ingesteld als Home console? Dat kan zulke problemen veroorzaken.jorank schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:02:
[...]
Hmm ik heb nooit mn regio aangepast om eerder te kunnen spelen, dus dat is het niet lijkt me.
Bedenk me nu, ik heb de welcome auto's wel in mijn garage, maar als ik ze wil rijden moet ik volgens de game eerst betalen, waarna ik een melding van de ms store krijg dat ik dit reeds in bezit heb.
Nee speel op de pc..ggj87 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:36:
[...]
Speel je op een Xbox? Is die ingesteld als Home console? Dat kan zulke problemen veroorzaken.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ja je volledige regio aan passen op je PC instellingen toch?timmie271 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:23:
[...]
In theorie verwacht ik wel eigenlijk, dan vanaf 14u in Nieuw Zeeland op de xbox. Kan je aanpassen onder instellingen op de xbox en dan regio, direct eerste kopje dacht ik. Op PC kan dat onder tijd en dan regio aanpassen
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Achievements waarbij je afhankelijk bent van andere vindt ik nog veel erger dan grinden.Finraziel schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:47:
[...]
Maar het gaat als ik het goed begrijp over level 100 in multiplayer activiteiten? Als je daar echt 1000 uur in moet besteden... Zelfs over 5 jaar ga ik dat echt niet halen, ik wil gewoon ook absoluut niet de komende 5 jaar 200 uur per jaar aan online horizon besteden.
Nou moet ik zeggen dat ik geen enkele Forza Horizon alle achievements in gehaald heb geloof ik (hooguit misschien de eerste). Microsoft in het algemeen lijkt een filosofie te hebben van beter te veel dan te weinig. Dat kan een voordeel zijn, er blijft altijd wat om voor te spelen... Maar op mij heeft het vaak juist het effect dat ik er al helemaal niet meer aan begin als ik al zie dat er achievements tussen zitten die ik niet ga halen. Zo heb ik bv Borderlands 1, 2 en 3 alle achievements van, sommige zelfs in meerdere versies of over meerdere platformen gedaan... Maar the pre sequel nooit voor gegaan want daar zit een achievement bij die je alleen met een vol team van 4 spelers kunt halen en ik heb gewoon echt geen zin om te gaan proberen dat te regelen. Ik vind het leuk om games die ik erg leuk vind ook te proberen te perfecten (perfect game op Steam), maar als dat doel niet bereikbaar is dan is de lol er direct vanaf.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zeer onwaarschijnlijk dat je de enige bent in bijna allesDeezers schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:31:
Ik ben waarschijnlijk de enige die echt niks heeft met het hele archievement/platinum systeem. Werkt alleen maar op de zenuwen in plaats van lekker te gamen.
100% mee eens, die online achievements zijn vaak onmogelijk. Van mij part schaffen ze die afPykow schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:42:
[...]
Achievements waarbij je afhankelijk bent van andere vindt ik nog veel erger dan grinden.
Bijvoorbeeld WIN x aantal races online. Als je dan debielen om je heen hebt, dan kan je geen progressie boeken. of je hebt zelfs achievements in games waarbij je bepaalde Rank moet halen, terwijl je solo speelt en je weet dat je op hogere ranks alleen met een goed team dit kan behalen. Als ik dat zie, kap ik gelijk met alle achievements.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Yes! Dat is hoe het werkt inderdaadAlwaysNick schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:41:
[...]
Ja je volledige regio aan passen op je PC instellingen toch?
Gamertag: timmie271
Dat is iets wat zeker isG_Dragon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:54:
[...]
100% mee eens, die online achievements zijn vaak onmogelijk. Van mij part schaven ze die af
Gamertag: timmie271
... Oh die credits! Ik dacht heel even Beakie wil miljardair worden in Forza HorizonBeakzz schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:53:
[...]
Zeer onwaarschijnlijk dat je de enige bent in bijna allesHeel veel mensen geven er niks om al ijkt dat op game gerichte platforms vaak anders. Voor mij zijn credits de eindbestemming al zit ik er ook niet mee om mid game te stoppen als ik er klaar mee ben. Ik noem het altijd bezigheidstherapie, maar als anderen er lol mee hebben dan kan ik er verder ook niks op tegen hebben.
Gamertag: FinrazielNL
Ik vind achievements juist wat toevoegen aan games. Soms ben je klaar met de main story en kan je door je te focussen op de achievements nog veel meer playthroughs halen uit een game.Beakzz schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:53:
[...]
Zeer onwaarschijnlijk dat je de enige bent in bijna allesHeel veel mensen geven er niks om al ijkt dat op game gerichte platforms vaak anders. Voor mij zijn credits de eindbestemming al zit ik er ook niet mee om mid game te stoppen als ik er klaar mee ben. Ik noem het altijd bezigheidstherapie, maar als anderen er lol mee hebben dan kan ik er verder ook niks op tegen hebben.