• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:00
Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 00:15:
Weten we eigenlijk al wat die expansions gaan zijn dan en wat die in de toekomst gaat kosten.
Blijf jij maar gewoon Scapen 😜

Maar nee weten we nog niet, waarschijnlijk 2 tientjes per stuk.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

rekeewt schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:38:
[...]

krijg je daar nog refund voor of hoe werkt dat? zuur man!
Weet niet of ze dat kunnen beoordelen en lijkt mij veel moeite voor iets wat, ikzelf althans, niet erg belangrijk vind.

d:)b :henk d:)b

• Arvado
ThaFishy schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:45:
[...]

Ik heb nu v-sync en fps uncapped ingame en in amd adrenalin de chill op 75 fps gecapped en de radeon enhanced sync aangezet. Het is nu nog heel zelden dat er een kleine stutter zich voordoet.
Ga ik ook proberen, laat het weten.

• Arvado
sdk1985 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 01:45:
Ik zie ondertussen de treasure map niet meer overigens. Nu toch weer wel. Zal wel een bug zijn.
Jep, heb ik ook regelmatig. Volgens is dit als je net een nieuwe regio hebt ontdekt voor mn gevoel. Maar werkt niet lekker inderdaad.

• Arvado
De moeilijkheidsgraad is wel hoger dan bij FH5 volgens mij. Ik speelde altijd FH5 op pro maar bij FH6 heb ik dan grootste moeite om op het podium te komen. Dus maar teruggezet naar expert.

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:41
Arvado schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:00:
De moeilijkheidsgraad is wel hoger dan bij FH5 volgens mij. Ik speelde altijd FH5 op pro maar bij FH6 heb ik dan grootste moeite om op het podium te komen. Dus maar teruggezet naar expert.
Het scheelt echt heel erg per race, soms pro, maar soms ook above average. Ik had de grootste moeite net met Shimanoyama Charge, een straat race.

Ben erg benieuwd of andere dat ook zo ervaren, of dat het gewoon een skill issue van mijn kant is.

XBL gamertag StayingPow3r

• Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:56
Mr. Freeze schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:24:
[...]

een straat race.

Ben erg benieuwd of andere dat ook zo ervaren, of dat het gewoon een skill issue van mijn kant is.
Straat Races vind ik sowieso een stuk lastiger in het donker en in regen. Vaak ook snelle wagens waardoor dit oude brein het niet meer kan bijhouden. Het niveau waar ik tegen race, heb ik dan ook niet zo hoog staan.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:49
[...]

Het scheelt echt heel erg per race, soms pro, maar soms ook above average. Ik had de grootste moeite net met Shimanoyama Charge, een straat race.

Ik heb dat dus ook. Ik speel nu above average. Sommige races zijn heel makkelijk te winnen, bij andere races moet je echt heel erg je best doen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Beakzz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:29:
[...]

IRL zou ik die 2450 bezorgingen wel doen hoor voor dat geld. Maar geld is uiteindelijk nooit een probleem toch in FH? In FH4 kocht ik altijd een auto van marketplace waar dan weer een auto in de car mastery zat die goed verkocht. Geen idee of dat soort dingen ook in 6 zitten.

Maar heb nu een aparte skill auto gebouwd met 9x multiplier en met die skillpoints unlock ik weer wheelspins in andere auto's Het geld verdienen gaat voorlopig hard zat. Ook heb ik al zoveel mogelijk kleding en emoticons (tot 5000 euro ong.) gekocht zo dat die niet meer in de wheelspin zitten.
Welke (autoshow) auto gebruik jij om de wheelspins te claimen?

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:56
[...]

Uiteindelijk is het wel fijn dat je gewoon zelf je events mag uitkiezen op de map waar je progressie maakt, xp verdient en uiteindelijk je bandjes haalt :) anders was ik inderdaad ook allang klaar met de game als ik bepaalde races maar niet kan winnen en dat verplicht is.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
@Finraziel ik zit nu op 669 van 671, alleen waar die laatste 2 zijn heb ik werkelijk waar geen idee van 8)7

Gamertag: timmie271

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:50
[...]

Het is lastiger. Ik heb hem op highly skilled gezet en moet echt doorrijden. Op FH5 had ik volgens mij pro staan en speelde ik dan meestal met stock auto's om het lastiger te maken. Nu is het vaak winnen op basis van de team score, niet op basis van nummer 1 :X .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:40
timmie271 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:24:
@Finraziel ik zit nu op 669 van 671, alleen waar die laatste 2 zijn heb ik werkelijk waar geen idee van 8)7
Heb je wel geslapen? Je hebt het spel straks al uitgespeeld voordat de officiële release is :+

• Arvado
[...]

(tot 5000 euro ong.) gekocht zo dat die niet meer in de wheelspin zitten.
5000 credits hoop ik? 😃

Wel slim idd, ik ga dat ook eens doen.

En dat van die auto met skill points is wel een goeie ja. Ga ik ook even testen. Doe je gewoon driften of andere dingen?

• timmie271
  • Nu online
Jordy8 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:40:
[...]

Heb je wel geslapen? Je hebt het spel straks al uitgespeeld voordat de officiële release is :+
Slapen, wa is da? :+ maar het schiet aardig op ja :9 het is dat de seasons pas starten op de 21e mei maar anders had het nog gekund ook

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou toch maar gekocht :)
Premium editie via een keyshop voor 71 gekocht.

Installing as we speak

Ga sowieso in het begin die Celica kiezen :P heb die auto zelf gereden voor langer dan een jaar (niet de GT versie uiteraard)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:12:
Nou toch maar gekocht :)
Premium editie via een keyshop voor 71 gekocht.

Installing as we speak

Ga sowieso in het begin die Celica kiezen :P heb die auto zelf gereden voor langer dan een jaar (niet de GT versie uiteraard)
Ja auto's fiksen waar je echt iets mee hebt is haast niet te weerstaan. zo moest ik de 2011 Volkswagen Scirocco R hebben in het zwart. Nostalgie is een dingetje als je ouder wordt :p

d:)b :henk d:)b

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:29
Arvado schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:58:
[...]

5000 credits hoop ik? 😃

Wel slim idd, ik ga dat ook eens doen.

En dat van die auto met skill points is wel een goeie ja. Ga ik ook even testen. Doe je gewoon driften of andere dingen?
Ja 5000 credits. Ondertussen alles gekocht behalve de tuuters 😅 Kost best wat maar dat zou zich terug moeten gaan betalen

En ik heb gewoon die Lancer mr welcomes pack ofzo genomen (9x multiplier unlock) en naar S1 rally geupgrade en dan ga ik rechts naast dat ronde cirkel circuit over de heuvels scheuren. Driften, bomen en kleine jumps. Max 4 minuten want boven de 500K punten halen heeft toch geen nut

• sdk1985
[...]

IRL zou ik die 2450 bezorgingen wel doen hoor voor dat geld. Maar geld is uiteindelijk nooit een probleem toch in FH? In FH4 kocht ik altijd een auto van marketplace waar dan weer een auto in de car mastery zat die goed verkocht. Geen idee of dat soort dingen ook in 6 zitten.

Maar heb nu een aparte skill auto gebouwd met 9x multiplier en met die skillpoints unlock ik weer wheelspins in andere auto's Het geld verdienen gaat voorlopig hard zat. Ook heb ik al zoveel mogelijk kleding en emoticons (tot 5000 euro ong.) gekocht zo dat die niet meer in de wheelspin zitten.
Tja heel eerlijk tot 3000 was al 200-300k credits (ik heb het ook gedaan vandaag). Dus voordat je dat terug haalt via normale wielspins die dan eventueel 5000 credits geven is wel echt een lange termijn strategie.

Verder inderdaad max 500.000 punten voor 10 skillpoints. Vaak heeft een auto een super wheel spin of bijvoorbeeld 250.000 credits maar dan ben je wel 40-50 skillpoints verder. Wil je 'farmen' dan kost dat je dus 5 a 6 pogingen van elk 3-5 minuten. Mijn superwheel spin gaf me slechts 15.000 credits en een auto. Dus dat is erg karig voor 30 minuten content doen die niet echt leuk is.

Mijn conclusie; eerst maar gewoon de game uitspelen. De laatste race zal ongetwijfeld meer opleveren. Zojuist kreeg ik binnen 10 minuten 110.000 credits van zo'n forza chaos event samen met een berg car mastery points die je gedurende het event verdiend.

[ Voor 27% gewijzigd door sdk1985 op 17-05-2026 14:49 ]

• Beakzz
sdk1985 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:45:
[...]

Tja heel eerlijk tot 3000 was al 200-300k credits. Dus voordat je dat terug haalt via normale wielspins die dan eventueel 5000 credits geven is wel echt een lange termijn strategie.
Ja heb er 2 mil in gestopt vanmorgen en sta nu alweer op 2,5 door de wheelspins. En dan nog alle auto’s. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je aardig wat wheelspins vrijspeelt. In de meeste Forza edities zit er hoe dan ook al 1 normale en een super en voor de rest krijg je ze ook overal van

Niks kan bewijzen dat mijn strategie werkt maar ik heb iig niet meer de teleurstelling van een kledingstuk op de epic versies na 😉

• sdk1985
Ik weet overigens eigenlijk niet waar ik de gewone wheelspins van krijg. Had er vandaag weer een stuk of 6. Gaat dat samen met skill points?

• Beakzz
JJ Le Funk schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:38:
[...]

Veel geld is niet echt belangrijk voor een goede auto om eerlijk te zijn. Een cheap ass middenklasser van VW kan je nog tune'en tot een race monster.
Het is maar net hoe je het spel speelt. Ik wil elke auto of iig zoveel mogelijk auto’s verzamelen. Ook als ik er nooit mee zal rijden

• Beakzz
sdk1985 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:50:
Ik weet overigens eigenlijk niet waar ik de gewone wheelspins van krijg. Had er vandaag weer een stuk of 6. Gaat dat samen met skill points?
Echt bij van alles. Een bepaald aantal xp borden, mascottes, story progress, gewoon xp verdienen. Gewoon spelen dus. Normale wheelspins kan je best veel vinden in de mastery van epic cars en super wheelspins in Forza editions

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:44
sdk1985 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:50:
Volgens mij krijg je er 1 per 3 levels dat je omhoog gaat versus per level in FH5

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:51:
[...]

Top dan heb ik het goed gegokt, je staat in de TS!
Zou je mij ook toe willen voegen aan de TS lijst? Tweakersnaam: Pimmuz, Xbox: p1mmuz speel op de pc.

Kort vraagje voor iemand die het misschien weet, waarom kan ik events alleen nog maar solo doen? Andere opties zijn nog gelockt dus bv PVP. Heeft dit te maken dat we nog in early access zijn?

• timmie271
  • Nu online
Pimmuz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:58:
[...]

Zou je mij ook toe willen voegen aan de TS lijst? Tweakersnaam: Pimmuz, Xbox: p1mmuz speel op de pc.

Kort vraagje voor iemand die het misschien weet, waarom kan ik events alleen nog maar solo doen? Andere opties zijn nog gelockt dus bv PVP. Heeft dit te maken dat we nog in early access zijn?
Ik meen een deel te maken heeft met je moet eerst een keer doen of je moet in een convoy zitten met anderen.

• Beakzz
Pimmuz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:58:
[...]

In convoy kan ik gewoon alles coop doen met vrienden behalve het eerste wristband event. Zelfs story missies geven geen probleem. PVP heb ik nog helemaal niet geprobeerd.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31
timmie271 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:24:
Ja, ik nu ook... Net gouden bandje gehaald, straten op dat eiland verkend, en een paar op de grotere kaart gevonden die ik gemist had... Maar die laatste twee zie ik echt nergens.

Ik zit nu overigens net onder de 20 uur speeltijd volgens Steam, wat ik voor mezelf wel erg veel vind in net iets meer dan 48 uur (Steam, dus kon pas vanaf vrijdagochtend maar moest nog werken)... maar het is ook weer niet zo absurd veel. Als je een beetje efficiënt doet hoeft het niet heel veel tijd te kosten.

Overigens echt nog lang niet klaar met de game hoor... ik wou graag die straten allemaal om een of andere reden (dat tellertje en de standen van friends kietelde mijn brein net op de juiste manier), en daarvoor moest ik dus ook het gouden bandje. Ik zal later nog wel eens opnieuw die kaart bekijken of ik die laatste twee kan vinden, maar het zou me ook niks verbazen als dat misschien een foutje is wat nog gefixt moet worden. Gelukkig zit er nu niks aan vast verder in de game.

Voor nu wel heel even klaar met de game zo hard no-lifen (voor mijn doen), even in de relax stand voor ik morgen gewoon weer moet werken :+

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste